Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/23/14 in all areas
-
4 points
-
Astazi a primit un cadou destul de mult asteptat ... BBS RC 090 17" 8J ET 20 incaltate cu 205/40/17... Odata puse sus am mai si coborat putin masina din suspensie ... si am si facut cateva poze chiar daca nu sunt prea clare fiind destul de tarziu http://thumbnails112.imagebam.com/34054/75d64f340531871.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34054/e8081a340531876.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34054/db3fd7340531885.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34054/d3527d340531893.jpg4 points
-
Compartimentul motor spalat cu solutii dedicate si mare grija dupa care am testat un dressing din USA pe care multi detailieri din strainatate il folosesc. Inainte. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/engm1.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/engm.jpg Dupa. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/eng.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/eng1.jpg3 points
-
2 points
-
Ne trimite baiatu asta cu numele EVIL SPAWN la jocuri Grija mare ca omu se duce la curse cu motoru asta periculos de 2.2...oare dupa ce ii pune cutia de V8 si cu jante pe 20 mai pleaca de pe loc? :flowers: Acum lasand gluma la o parte, treziti-va frate la realitate, in ce lume traiti????? PS: Ori e de curse ori vrei sa consume bine? Hahahahaha2 points
-
2 points
-
am cumparat si eu o cutie de 760i F01. vreau sa o montez pe un e36 316i. se poate si mai ales cat costa??????2 points
-
Cred ca asta trebuia sa fac si eu la 2.2! ...acum parca imi pare rau de el, era in felul lui un motor bun! se auzea ca un diesel in ultima saptamana dar daca primea cutia cuvenita cred ca invia :-) Mai taie din IELE, da-le DREAQ!1 point
-
1 point
-
1 point
-
am lasat azi pe la ora 14 masina parcata iar dupa terminarea serviciului la ora 22 am urcat in masina am apasat pedala de ambreaj am scos din viteza 1 si am pornit motorul, dupa ce am pornit motorul dau sa o bag in marsarier dar nu intra in viteza, am mai incercat in a 2-a vit 1 3, le-am incercat pe toate dar nu mergeau, am oprit motorul si apas din nou ambreajul, simt ca merge in gol si am incercat de cateva ori, poate sa fi fost un gol de aer da nimic de vreo 20 de ori am dat... restul pedalelor, frana si acceleratia nu au nimic, lichid de frana am full.1 point
-
1 point
-
330d.. cuplu ala "nesimtit" te face sa uiti ca ai "tractoras".. Daca vrei benzina,ia-ti 335i , daca nu,mai bine ramai la 330d .. Singurul lucru care-i mai frumos la 325i decat la 330d,sunetul..in rest nimic.1 point
-
eu nu vorbesc din program, am vandut destule filtre OE pana acum si stiu ce este in cutii1 point
-
http://thumbnails109.imagebam.com/34063/0fef4e340621800.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34063/03805d340621802.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34063/2f0685340621806.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34063/0781d0340621809.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34063/eb9eee340621812.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34063/cb7246340621815.jpg1 point
-
Arata extraordinar cu jantele astea,parca ” de acolo sunt ” ! De ce nu scoti hard topul,daca acum nu mergi cu ea decapotata,cand ?1 point
-
pentru ca stau in depozit cu lunile sau anii , nu sunt depozitate cu atentie si apar deformari, simplu1 point
-
1 point
-
1 point
-
probleme pot sa apara si de la blocarea cilindrului de la ambreaj, o conducta sparta, etc1 point
-
Astazi s-a montat, pentru ultima oara inainte de vopsire, spoilerele cu tot ce tine de ele, scuturi, etc. O singura poza am facut.. asta o si pun ... Si tin sa precizez ca pe culoare deschisa arata mult mai bine paketul, cum se vede si la bara spate ramane difuzorul pe culoare inchisa si iese altfel in evidenta ... http://thumbnails112.imagebam.com/34054/f8f2ab340532932.jpg Sper sa pot reveni cat de repede cu pozele cu maisna terminata ... Ca deja e mai mult de o luna de cand am inceput sa cumpar piesele ) Care sunt foarte multe la numar, si destul de costisitoare....1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa o perioada in care am tot adunat piese (pt ca nu am avut timp sa stau la service sa le schimb), azi dupa o zi intreaga de stat acolo, am schimbat: -montat bratele Lemforder -lichid frana ATE Super Blue Racing -bucse bara stabilizatoare fata Meyle -bucse brate poliuretanice Powerflexx -suporti motor Corteco -bucse diferential Lemforder -bucse RTAB Lemforder -bielete antiruliu fata Lemforder -ulei Castrol Edge FST 0w40 -filtru ulei + polen carbon Mann [demontat complet + curatat suport filtru polen inainte de inlocuire] -senzor nivel ulei Hella -modul comfort GM5 -senzor debitmetru nou, Pieburg http://thumbnails109.imagebam.com/34049/c5b6b8340480446.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34049/de25a1340480455.jpg Mai trebuie sa fac geometria fata+spate dar numai joi am gasit loc la service asa ca pana atunci sta masina pe dreapta.1 point
-
1 point
-
Nemtii prefera una noua pentru ca au niste conditii extrem de bune de rate, pentru ca bancile nu vor sa se imbogateasca din tunuri in doar cativa ani Daca ar exista conditiile astea de imprumuturi si in Romania, probabil ar cumpara mai multi masini noi. Update pret: 14.000 EURO1 point
-
1 point
-
Viata e mult mai frumoasa cu o decapotabila Am venit in weekend de la Viena pana in Pitesti 80% din drum cu masina decapotata, au fost portiuni cu ploaie. Dezavantajul la Cabrio, portbagajul mai mic, mai ales cand mergi cu ea decapotata, ocupa spatiu deflectorul de vant, in principiu mergi 2 persoane cu ea decapotata, 4 cu ea capotata. Senzatia fie ea si in Bucuresti, la ore de varf, bara la bara e mult mai frumoasa. Daca e foarte soare, iti iei palarie sau sapca, daca nu, ochelarii de soare sunt de ajuns, aerul conditionat se simte, indiferent ca e decapotata. Gasesti in masina frunze, primavara flori de la pomi, o sa fie mai mult praf in masina. Placerea atunci cand privesti in sus si vezi cerul e cea care face toate aceste dezavantaje sa nu se mai simta, cel putin asa este in cazul meu. Eu ti-as recomanda sa incerci si cabrio cu 2 locuri, gen Z4, mie imi place mai mult decat 4 locuri.1 point
-
1 point
-
SB, tocmai asta e frumusetea unui E93...ca masina de zi cu zi ai un coupe, iar cand ai chef/timp de o plimbare poate fi si cabrio. Cate cabrio premium cu hardtop gasesti pe piata?1 point
-
http://thumbnails112.imagebam.com/33664/46ee3e336634503.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/33664/ec9296336634510.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/33664/6e994f336634518.jpg A primit si M Pack.... si DA, a trebuit tot ce era sus in poze ) Poate ajuta pe cineva... ca eu m-am cam inselat Spre exemplu dupa cumpararea spoilerului fata, am mai cumparat toate grilele, proiectoare, capace spritiere, suporti capace spritiere, canale aer, nu s-a potrivit nici aparatori de noroi, nici scut, nimic nimic nu potriveste de la varianta normala.... pe toate "minunile" astea pentru bara fata pe langa bara am mai dat 1400 lei... si 700 pe vopsit ... Multumesc CATAXXL pentru preturi bune la piese OEM......1 point
-
Decizia este: Ce vrei tu pentru tine...si ce vrea lumea pentru tine. toti au rude la tara, toti au porc de carat, sacose de rafie de pus pe bancheta din spate. Hmmm E92 are portbagajul cu "3 litri mai mare", mai bagi acolo o bagheta de paine, mai insesi o sacosa cu oua. Coupe are toata lumea care cu greu a renuntat la 4 usi, Cabrio este exclusivista. Te plimbi cu masina, nu faci transport de personae si nici nu iti castigi painea din asta, nu? Masinile sunt identice, pentru ceea ce cred ca poti simti tu, dar cabrio este ceva in plus fata de coupe. Eu am avut soft top, si de la 160 in sus facea galagie, dar ca parere personala, de la 160 in sus nu mai este placere, ci alergi la un praznic sau ceva... Hard top este coupe, nu auzi nimic. Probabil cand o sa implineasca 15-20 de ani o sa scartaie la gropi garniturile de etansare, dar alea se intretin, sau se schimba. Coupe se devalorizeaza mult mai repede decat un cabrio. In cazul in care si elementul asta este important, in 2 ani, coupe ajunge de la 20 la 13-14 mii iar cabrio poate 15 - 16. in cazul in care totusi te convinge careva sa iei coupe, pentru ca asa are lumea, ia macar cu trapa, o sa ai un sentiment extraordinar de lumina si libertate. Eu am 2 usi, cu trapa, dar si acum mi-as lua un HardTop. Se depune praful in Cabrio..? Si daca ai coupe cu geamurile deschise, nu o mai speli? Daca pe drumurile din Romania ne legam de raportul aerodinamica/consum....iti spun ca 2.0-ul meu a consumat medie de 5.4 litri de la Sibiu la Bucuresti tot cu o medie de 60 km /h, ca mai mult n-am avut unde. Este importanta aerodinamica cand mergi constant, ore in sir, cu 200/h, dar cand ai doar varfuri de 5 minute de viteze superioare.... Iti garantez ca intr-un an, coupe-ul, ai sa-l simti ca pe o masina oarecare, te obisnuiesti cu ea, dar cabrio si dupa 10 ani, cand o decapotezi, iti da un fior pe sira spinarii. Poti costum si cravata, ai inchis masina, mergi ca un domn. Ai terminat programul, pui camasa inflorata si ochelarii de soare, deschizi masina si te plimbi, simti cum abia iti adie vantul pe la urechi la 140/H. Succes!1 point
-
Iesi pe autostrada, pandesti vreun 330d, 335d, te pui langa el, ii faci semn si ii dai in gura ))1 point
-
1 point
-
1 point
-
omule hai sa-ti spun ceva . in primul rand nu sunt samsar , am destui bani in cat nu-mi permit sa-mi bat capul cu tot felul de tampiti ca sa stau sa vand masini , 2 sa fi samsar nu este o rusine este o meserie , 3 de lungul timpului mi-a trecut masini prin mana ce altii poate nici nu au visat, pt mine e60 este o saracie de masina , prefer acest 540 vechi din 97 decat un BMW de ''smecher 520D'' si 4 FRATILOR ASTA E REALITATEA , nu o mai bagati pe aia cu masina ieftina gata inseamna ca este si cazan , nu mai este asa de mult , uitativa studiati si spuneti-mi si mie cate masini supra evaluate ati vazut voi ca se vinde ?!!! doar preturile reale au sanse la vanzari pe cash , restul sunt puse la vanzare doar de dragul de a primi vizualizari ca de primit cash in mana oricum nu primeste ...1 point
-
1 point
-
Filtre (polen carbon, aer, ulei, motorina PS: Il rog pe cel care mi-a dat -1 sa imi spuna ce nu e corect in ce am scris mai sus.0 points
-
0 points
-
0 points
-
@r0n1n , vreau sa fac o asemenea schimbare , 1 la mana pentru consum , ar reduce cat de cat consumul , si 2 pt ca masina va fi transformata in masina de curse pentru participarea la NĂźrburgring sau la WĂśrthersee in Austria....Pana la momentul de fata , am investit aprox 12,000 € in ea cu factura negru pe alb pentru toate piesele , bari ,vopsea , jante 19"(iarna) si 20" de vara , etc.... @docdennis , am adresat aceasta intrebare intr-un mod respectuos , daca vrei sa faci mistouri , du-te tata si joaca-te counter-strike , aici e un forum dedicat pasionatilor BMW.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Ai punctat corect "ar trebui sa ne respectam" insa nimeni nu face asta, iar eu nu vreau sa fac exceptie. Sunt inscris pe multe forumuri, peste tot e balacareala, caterinca, injurii, jigniri. Lumea nu va fi mai buna, "a better world" nu va exista niciodata.-1 points
-
-1 points
-
Cumpar bmw e90 320d, obligatoriu sa aiba navigatie si taxa 0. astept oferte, ofer maxim 7000, in functie de masina si dotari. Multumesc.-1 points
-
deci tu ti-ai facut masina de circuit si ai investit 12k in bari ,vopsea si roti? si da merita invetitia, la urma urmei toata lumea vrea o masina de circuit care sa consume putin :goodjob: PS: cine scrie du-te e retard-1 points
-
Deci e jale cu anvelopele astea... Am luat si eu pentru doua masini din familie niste dunlop-uri si hankook si sunt strambe toate. Nu stiu daca tine de depozitare, mai degraba tind sa cred ca sunt defecte din fabrica.-1 points
-
Dragi posesori de E39 , am o intrebare sa va adresez si as dori un raspuns cat mai concret , daca se poate. Recent , am cumparat un 520i din Anglia , motor de 2,2 benzina , 170 cai , cu 190.000 km in bord , verificati la BMW Londra.....Intrebarea mea ar fi : S-ar potrivi cutia de viteze de la un M5 V8 pe al meu cu 6 cilindri ? Daca da , ce schimbari ar trebui facute ? Cam la cat m-ar ajunge investitia?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00