Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/25/14 in all areas

  1. Salutare, O parere generala,merita cumparat un BMW F10 520D,din 2011,32.000 km reali,alb,automat,padele,suspensie adaptiva,camera spate,camera faza lunga,lumini ambientale,piele,bi-xenon etc,suma de 25.000 euro? Masina e din Romania,proprietarul se cunoaste,masina fara evenimente
    3 points
  2. Pai mai cauta-l o data, sterge TM din nou, testezi daca imediat dupa stergere pleaca compresorul si te lamuresti. Poate o fi intrat iar in TM dupa ce ai plecat de la el sau cine stie... insa zic eu ca simptomele sunt destul de clare.
    1 point
  3. Eu in locul tau le-as monta, as face o proba...si daca nu-mi plac le-as scoate...simplu
    1 point
  4. Sunshine... P.S: pozele sunt facute cu telefonul. http://s23.postimg.org/4dni19p9n/image.jpg [/url] http://s23.postimg.org/hbfdav86j/image.jpg http://s7.postimg.org/c6zknqkgr/image.jpg http://s27.postimg.org/ne1vpp0nn/image.jpg image host
    1 point
  5. in orice situatie masina aia merita. la km aia, fara nici o discutie..
    1 point
  6. Pana la urma m-am hotarat in privinta foliilor si le-am montat. 5% transparenta spate si 50% transparenta fata. Mi-a fost frica sa nu fie prea inchise fata dar sunt mai deschise decat ma asteptam. Geamul are o tenta frumoasa de negru si nu e asa neterminata trecerea de la spate la fata. inca o poza
    1 point
  7. 1 point
  8. Parerea mea e sa nu te complici, nu vei castiga cine stie ce comfort de la scaunele sport de e90 si costul va fi pe masura. Doar daca nu tii neaparat la reglajul ala electric si suportul lombar... Daca vrei sa stai cu adevarat bine, cumperi un e60 direct cu scaunele comfort, care crede-ma sunt cu adevarat misto.
    1 point
  9. Se poate inchide, masina s-a vandut azi
    1 point
  10. salut ! "alidani" ai rezolvat problema zgomotului ? spune-ne si noua.
    1 point
  11. Cel mai bine vinzi masina si iei un 325;este si mai ieftin, si mai sigur.
    1 point
  12. E foarte simplu. In primul rand, ca sa-mi satisfac o curiozitate comerciala (), esti cumva din Bucuresti? Daca da, iti pot rezolva problema. Daca nu, un sfat nu costa nimic. Prin urmare: - pompa respectiva trebuie depresata si blocata cand dai jos distributia. Asta inseamna ca trebuie pus motorul la punct, volanta se blocheaza, pompa se depreseaza si se blocheaza. - daca ceea ce am scris mai sus nu se face, pompa va fi dereglata. Adica nu va trimite motorina spre injectoare atunci cand trebuie. Ca rezultat, motorul nu porneste. Daca ai luat o pompa de la dezmembrari care nu a fost blocata, aceasta trebuie dusa la Bosch. Ei iau vreo 250 lei s-o puna la punct si s-o blocheze apoi. Montajul se face dupa in ordine inversa. Daca nu esti din Bucuresti, macar cauta un service care sa detina: - cale distributie pentru M47 - cheie speciala pentru depresat pompa VP44 Altfel nu-ti vei rezolva problema. Unii iti vor spune ca o pot regla din mana. E fals. Merge doar asa cum ti-am scris. E adevarat ca se poate regla din mana intr-un mod romanesc. Adica avansul nu va fi ok. De unde rezulta putere scazuta sau mult fum. Bafta!
    1 point
  13. Frumoasa,bafta la vanzare,totusi o navigatie OE era cu totu alceva.....
    1 point
  14. Iesi pe autostrada, pandesti vreun 330d, 335d, te pui langa el, ii faci semn si ii dai in gura ))
    1 point
  15. 435d are 4.7sec pana la 100, 430d are 5.5sec. Oricum, au un cuplu nesimtit de mare ambele, respectiv 650nm si 560nm, diferenta este ca se termina repede, dupa 3000rpm o ia in jos, dar de asta conteaza cutia cu 8 rapoarte, asta tine motorul in cuplu...posibil sa fi fost 435d sau un 430d modificat, altfel un 430d stock ma indoiesc ca galopeaza asa bine pana la 250kmh...oricum, un 35d/50d mi-ar placea, cuplul ala face toti banii
    1 point
  16. Cam multe griji pentru un diesel spun eu...Nush dar din cate am auzit eu turbina nu se reconditioneaza la acest model .si daca sa bulit nai alceva de facut decat sa cumperi una noua sau second de la dezmembrari 1000-2000 de euro. Sunt foarte reusite pana odata crapa. Benzinar mai putine griji parerea mea. Sper sa-ti tina mult si bine
    1 point
  17. pur si simplu intru pe autostrada si merg cu turatie de peste 3000 rpm pentru 100 km ? suna prea simplu...nu trebuie activata vreo functie sau sa fac vreo pregatire? :)
    -1 points
  18. Da Mikken , da tu te consolezi si cu sunetul Printre altele, mersi mult de tura data prin Munchen, si ca ti-ai facut timp sa ne vedem. Masina e superba, si interiorul ca nou. La exterior nu stiu ca era murdara =))
    -1 points
  19. Salut, ofer 7000 pe masina pe data de 17 iulie cand ajung in tara, multumesc si spor la vanzare. nu vreau sa te simti luat la misto, e o oferta. 0747224822
    -1 points
  20. UP ! Pret nou 18 000 EUR - TVA-ul nu mai este deductibil
    -1 points
  21. salut..cat te a costat naviul?
    -1 points
  22. Romanii nu stiu cum arata un kilometraj cu mai putin de 6 cifre sa inteleg ca tu nu esti roman, sa fim seriosi 2006 si ............km aia.
    -1 points
  23. multumesc de sfat dar cand am zis ca sunt madru posesor m-am referit la fapul ca iubesc masina pe care o am pt ca am salvat-o de la ajunge dezmembrata pt piese.
    -1 points
  24. Mai fa urmatoarea smecherie: deconecteaza bornele de la baterie si leaga-le intre ele cu o sarma de cupru (sa zicem, poate fi orice atat timp cat e conductor electric) timp de 30 min. Asta va asigura resetarea tuturor modulelor, sa vedem daca dupa ce le reconectezi se rezolva ceva. PS: Deconecteaza-le in ordinea minus primul, plus al doilea. Le pui la loc in ordine inversa (+ / -) PPS: Auzi, inchiderea centralizata iti merge ? Geamurile le poti lasa jos ? Stergatoarele iti merg ? PPPS: Foarte important - inchide masina, lasa portbagajul deschis ca sa ai acces la baterie si abia dupa 15 min de la inchiderea masinii deconecteaza bornele. Nu mai deschide usile si nu mai fac nicio interventie asupra masinii in intervalul asta.
    -1 points
  25. Help! am un e46 din 2000 320d achizitionat recent din UE. cand l-am adus avea peobleme cu pompa de injectie(garniturile bulite la pompa)si acasa i-am crapat eu garnitura de _chiulasa_ ca iam dat cu spray de pornire in bot ca nu stiam ca nu porneste din cauza pompei. am reparat(reconditionat) pompa la centru specializat pe bmw (nu reprezentanta)si montata inapoi pe masina, _chiulasa_ rectificata, garnitura noua.mecanicul care a montat-o, e si el specializat pe bmw, a reglat avansul undeva la 2,60 grade(asa tin minte, nu ma intrebati daca e cu plus sau minus, daca e la pornire sau la relanti ca nu stiu) dupa care masina a mers fara probleme vreme de 3000 de km. o singura problema imi statea pe creier, avea un lag undeva intre 2000 si 3000 de turatii in momentul in care o acceleram in sarcina dintr-o data si nici nu mi se parea ca trage cum trebuie (nu mai parea sa aiba acei 136 de cai comparativ cu alt 320d acelasi mocdel ca al meu). inafara de asta nu facea nici o alta problema, mers in turatie mare in sarcina, turat pana in zona rosie la liber si in sarcina, nu m-a lasat deloc. apoi mi s-a pus pata sa imi mai regleze pompa sa mearga calumea. zis si facut, dus masina la acelasi mecanic, reglat pompa la 1,6 grade (acelasi lucru, +/-, relanti, pornire, habar nam). ajung cu ea acasa la mers normal sum 2000, 2000+ turatii fara nici o problema. dupa 2 zile zic sa o pregatesc sa plec la mare: dau cheie, pornit normal, turez un pic da foarte putin si repetat simteam ca da sa moara, las la relanti mers normal si ma pune dracu sa o turez dintr-o data pana in zona rosie sa vad daca mai scoate fum negru. ajunge destul de repede pana la 4000 de ture, face un puf pe evacuare, un norisor maricel de fum alb la curu ei si moare motorul si nici de-al dracu daca a mai vrut sa porneasca dupa aia, da la automat da degeaba. m-am uitat pe la motor dupa urme de scurgeri, ulei in apa sau spuma/mazga pe la joja sau prin vasul de expansiune dar nici o urma. dupa tot romanul asta, ce dracu credeti ca mai are poate este cineva patit cu aceeasi problema si ma poate ajuta cu ceba idei. mentionez ca incidentul s-a intamplat in urma cu o ora si nu i-am facut diagnoza, nu stiu ce erori are in computer.
    -1 points
  26. Vand set faruri faruri xenon e46 NFL(sedan-touring) cu retrofit fx-r si angeleyes smd white. Instalatia xenon este cea oem. Pret 1500 lei.
    -1 points
  27. VIND UN BMW E34 CARE A FOST 530 V8 BENZINA DIN1996.MASINA A FOST MODIFICATA ARE UN MOTOR V12 DINTRUN E38 1999 ARE CUTIA DE VITEZE SCHIMBATA ARE O CUTIE MANUALA DE 6 VITEZE FRINE BREMBO EVACUARE MODIFICATA GRUP LSD SUSPENSI SPORT jante 17 BORBET SPOILERE SI E VOPSITA PROASPAT DIN PACATE SINT NEVOIT SA VIND.MAI MULTE DETALI LA TEL 0749122419.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.