Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/09/14 in Posts

  1. Cred ca a fost lovita in fata. Nu mai are nici un plastic dupa bara, nici canalele de la frana, si bara sta ca dracu aliniata cu capota.
    2 points
  2. Salut ! M-am hotarat, cu parere de rau, sa pun la vanzare cea mai frumoasa masina pe care am avut-o pana acuma. Din motive personale, daca primesc pretul cerut o vand, daca nu ramane la mine. BMW 320i CABRIO INDIVIDUAL M PAKET FABRICATIE 1997 1 SINGUR PROPRIETAR FARA ACCIDENT - VOPSEA ORIGINALA RECENT INTRATA IN TARA DIN GERMANIA - IULIE SE POT SCOATE NUMERE ROSII PROVIZORII CULOARE MORA METALLIC CARTE SERVICE DOTARI: M AERODYNAMIC PAKET INTERIOR INDIVIDUAL MARO / CREM BORDUL, FETELE DE USI, CONSOLA CENTRALA SUNT IMBRACATE IN PIELE SCAUNE PIELE INCALZITE PACHET CROM TRIMURI MAHON SONORIZARE HI-FI CD PLAYER ORIGINAL CLIMATRONIC AIRBAG-URI ASC , ABS , SRS VOLAN MAHON SUSPENSIE NOUA REGLABILA PE DURITATE SI INALTIME - CU FACTURA DIN 16/07/2014 JANTE BBS RC 090 17" 8J ET 20 DECAPOTARE FULL AUTOMATA - FARA ACTIONARE MANUALA SOFT TOP SI HARDTOP CU INCALZIRE IN LUNETA PACHET LUMINI CONFORT - LUMINI CITIT / LUMINI PICIOARE SENZOR ANTIORBIRE IN OGLINDA RETROVIZOARE DEFLECTOR DE VANT 4 GEAMURI EL. OGLINZI EL. COTIERA FATA / SPATE PROIECTOARE CEATA 2 CHEI CU INCHIDERE CENTRALIZATA LA BUTON NU SCHIMB ACCEPT ORICE TEST 100% FUNCTIONALA FARA HARDTOP SI JANT- 3600 EURO http://thumbnails110.imagebam.com/34340/0fef4e343392697.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34340/e447af343392701.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34340/1f23b6343392707.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34340/970890343392711.jpg [ http://thumbnails112.imagebam.com/34340/575b4a343392716.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34340/1b0d77343392722.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34340/a3bf17343392725.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34340/15a8a5343392731.jpg
    1 point
  3. Doresc sa achizitionez o masina sport/roadster. Am de ales intre Porsche Boxster / BMW Z4 sau SLK 200 Kompressor , toate din anii 2003-2005 maxim. Cred ca am sa ma opresc la Z4 din motive ce tin de aspectul masinii (Porsche-urile par FOARTE vechi in interior si de obicei mai sunt si foarte prost intretinute) dar si de faptul ca nu gasesc review-uri pentru SLK 200 Kompressor (modelul respectiv nu s-a vandut in USA, si practic e un model "fantoma"). Referitor la Z4: 1. Este o masina pe care o poti folosi si iarna? Incalzeste OK sub respectiva copertina, poti conduce in tricou cu maneca lunga,etc ? 2. Se zvoneste ca are probleme cu directia? Cam ce fel de probleme? 3. Se zvoneste ca este in topul masinilor care te pot lasa in drum, din cauza sistemului electric. Adevarat? 4. Nu exista prea multe de vanzare la mine in oras, daca doresc s-o cumpar din alt oras cum o transport? costa mult platformele? Nu stiu daca e o idee buna sa conduci 300-700km o masina cu care nu esti obisnuit. 5. Cum o testez? Cum stiu ca nu imi vinde o masina cu probleme? 6. Alt motiv pt. care o prefer in fata Porsche-ului Boxster este ca ma gandesc ca exista ateliere BMW in fiecare oras din tara. Totusi am auzit ca nu se pot repara in Romania si ca trebuiesc trimise in Germania daca apar probleme? 7. La ce ar trebui sa ma astept si la ce nu, de la aceasta masina? 8. Cati cm are garda de corp ? Cum se comport la drumurile noastre? Sunt de parere ca o masina, mai ales sport trebuie condusa, sa poti merge oriunde prin tara cu ea. Imi place sa ma plimb. Nu sunt de parere ca trebuie sa mergi cu un X6 la mare/munte. BONUS: 9. Oamenii au o perceptie gresita despre tine daca ai un roadster Z4? Nu posed BMW, insa stiu ca multi sunt tratati drept "cocalari" si "tarani". Poti sa mergi cu el la prima intalnire ? Indiferent daca e o vorba de intalnire gen business sau cu o fata?
    1 point
  4. Ce culoare are fumul? Ce inseamna foarte mult ulei? N-are rost sa anulezi EGR-ul.
    1 point
  5. Daca tot se da jos chiulasa mai bine schimbi tot atunci si garnitura de la termoflot. Intr-o situatie de genul asta, toate garniturile care tin de racire sunt duse, deci trebuie schimbate. Chiulasa se poate da jos fara sa dai bujiile incadescente jos. La montaj nu e bine sa ai bujiile pe chiulasa. Din moment ce motorul sigur a fiert, chiulasa trebuie neaparat planata. In momentul in care o planezi ar trebui schimbate si simeringurile de supape pentru ca oricum supapele se dau jos cand se planeaza. O alta chestie importanta in ecutie este ca motorul nu merge rotund si tremura. Asta nu are nici o legatura cu problema cu uleiul din antigel. Probabil ca exista o problema mecanica a motorului sau a sarit de la punct. E motorul de 136 cp, poate e problema cu pompa. Ar trebui verificat si pe tester si apoi si fizic. Cu siguranta sunt doua probleme, nu doar una. Poti sa ai garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa stramba. Motorul tot rotund merge. Ar trebui verificat si daca nu cumva a tras una dintre clapetele din admisie in motor.
    1 point
  6. Corect. Printre care: siguranta de sine, incredere, un statut finaciar bun, s.a.m.d. Poti lua si un taxi. Nu are nicio relevanta. Desigur, acum nu vorbim de fuziunea a 2 multinationale :sorcerer:
    1 point
  7. Nu te mai uita la toate tampeniile, ca iti faci o idee gresita. Orice masina are problemele sale - da, unele au defecte de fabricatie, insa sunt bine stiute si in timp majoritatea s-au remediat. Ca si preferinte, ia-ti ceea ce iti place. La achizitionare insa fii cu bagare de seama, cerceteaza bine masina estetic si mai ales mecanic, fa o tura cu ea. Daca nu sunt semne de ingrijorare, ia-o si gata. Nu exista auto pe lumea asta care sa nu aiba hibele sale. Si daca ai inceput sa cauti nod in papura, logic ca vei vedea numai eventuale probleme si vei trece cu vederea atuurile sale. Z4 e un roadster reusit. Punct. Si daca e sa ne axam pe stereotipuri, pai cu Boxter esti un mare frustrat, cu Z4 esti un cocalar nenorocit, iar cu SLK vei avea parte de complimente demne pentru o domnisoara. Tu vrei sa conduci ce vor altii sau ce iti place tie?
    1 point
  8. plus placuta de inmatriculare sifonata
    1 point
  9. Nici vorba de fum mai mult cu EGR blocat, de unde logica asta ? Fum = motorina prea multa cu aer prea putin deci AFR prea mic(amestec bogat) sau unghi de injectie gresit. Nu curata niciun debitmetru ca-l distrugi de tot.
    1 point
  10. Incearca pentru inceput sa blochezi EGR scotand furtunasul de vacuum din acea capsula. Dai jos plasticul din mijloc de pe motor, ai access la EGR(cauti pe net cum arata), si blochezi furtunul cu un surub. Pe urma ar mai fi chestia de diagnoza..daca nu vrei sa arunci bani pe la mecanici, e nevoie de un laptop, un cablu de diagnoza ieftin de 10 dolari si putina ambitie..in romania e mai bine sa inveti tu chestiile de baza, altfel pentru orice chichita mica te storci de bani si schimbi piese cu totul.
    1 point
  11. 1 Fara absolut nicio problema, stai in tricou lejer. Oricum sa o iei naparat cu scaune incalzite pentru ca sunt foarte utile si vara 2 Da, non facelift-urile au probleme cand este foarte cald afara, directia devine "lipicioasa" si sa-i rezolvi problema costa foarte mult. Singura solutie este sa te obisnuiesti 3 Fals, motoarele in 6 pistoane sunt imprumutate de pe seria 3 si nu au probleme majore incat sa o pui in topul masinilor care te lasa in drum. Eu as zice ca Z4 este o masina foarte fiabila in care poti sa-ti pui baza. 4 "Grab your balls" si lasa prostiile, doar nu o sa mergi la raliu incat sa zici ca ai probleme ca nu esti obisnuit cu o masina noua. Se conduce ca oricare alta masina. Daca intradevar esti incepator si ai carnet de nici un an atunci ia cu tine pe cineva mai experimentat si care poate sa ti-o conduca. Desi e putin stupid, ce moment mai bun de a invata masina decat asta? 5 Simplu spus, nu ai cum sa stii. De aceea ia-ti o marja de 500E in plus fata de pretul de achizitie pentru eventualele reparatii (care sigur vor fi). Eventual daca in orasul din care o iei exista un sediu autotest du-o acolo. Altfel sa o duci la un service oarecare pentru o verificare generala este treaba de noroc, de cum nimeresti un mecanic priceput sa nu. Sansele cele mai mari sunt totusi sa dai de un vacar. 6 Nu am inteles la care te referi, la boxter sau la Z4 ca trebuiesc trimise in Germania? 7 Daca o iei cu motor de 3.0 sa te astepti sa fie misto. Daca o iei cu motor de 2.0 mai bine cauta-ti de alta treaba. 8 Garda de corp? Este bine sa aiba peste 185cm sa para impunator. Eventual fost luptator K1 :bash: Revenind acum, poti merge oriunde cu ea fara sa-ti faci probleme. Eu am traversat santuri de irigatii pe camp intr-o ferma cu un Z3 fara sa raman suspendat. Nu intreba ce am cautat acolo . Sunt sigur ca si Z4 poate la fel daca ai o mica idee de cum se conduce in offroad. 9 Indiferent de situatie vei fi tratat exact asa cum TU permiti oamenilor sa te trateze. Schema in viata este sa stii sa te impui si sa fii respectat indiferent de ce masina ai... Dar deja o dam in dezvoltare personala si nu este subiectul acestui forum
    1 point
  12. Daca e asezat bine nu, doar ca s-ar putea sa ai surprize dupa o iarna romaneasca...
    1 point
  13. Pentru initiatorul topicului: pacat ca nu te-ai hotarat mai devreme, avea mikken un 550i de vanzare. Era perfect pentru tine. :frantics:
    1 point
  14. Mai oameni buni,eu cred ca trebuieste sa intelegeti ca sunt oameni care au mai multe masini in proprietate,si atunci daca ai o masina de oras si una pentru distante lungi,normal ca vei avea km putini pe masina.Uitati cazul meu concret,detin doua masini,una de oras si BMW-ul cu care fac drumuri mai lungi(in afara localitatii in proportie de 70% si oras 30%)Cu masina de servici fac 4km zilnic,atat,cu bmw-ul fac cam 3000-4000 km maxim pe an.ACum daca cineva vede nr meu de km ce o sa spuna ,gata sunt masluiti.Asa e?Si nu ar trebui sa ne mai agitam atata pentru nr de km pe care ii are masina, cat pentru a ajuta acest om cu problema pentru care a cerut ajutor,sa fim la subiect!
    1 point
  15. http://thumbnails112.imagebam.com/34246/6c7c69342457091.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34246/dbea40342457097.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34246/83ef71342457107.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34246/ce830d342457112.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34246/52f2eb342457120.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34246/44be8f342457127.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34246/5ca12d342457134.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34246/68a883342457139.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34246/3d12f2342457145.jpg
    1 point
  16. Daca ar fi aratat mai naspa, nu platea nimeni mii de euro pe acest upgrade
    1 point
  17. Dupa o perioada in care am tot adunat piese (pt ca nu am avut timp sa stau la service sa le schimb), azi dupa o zi intreaga de stat acolo, am schimbat: -montat bratele Lemforder -lichid frana ATE Super Blue Racing -bucse bara stabilizatoare fata Meyle -bucse brate poliuretanice Powerflexx -suporti motor Corteco -bucse diferential Lemforder -bucse RTAB Lemforder -bielete antiruliu fata Lemforder -ulei Castrol Edge FST 0w40 -filtru ulei + polen carbon Mann [demontat complet + curatat suport filtru polen inainte de inlocuire] -senzor nivel ulei Hella -modul comfort GM5 -senzor debitmetru nou, Pieburg http://thumbnails109.imagebam.com/34049/c5b6b8340480446.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34049/de25a1340480455.jpg Mai trebuie sa fac geometria fata+spate dar numai joi am gasit loc la service asa ca pana atunci sta masina pe dreapta.
    1 point
  18. Multumesc inca o data celor care m-au felicitat nu am fost prea activ pe forum in ultimul timp. In data de 30 am ” implinit ” 30.000 km,masina merge ca in prima zi si ma bucur in continuare de tot ce imi ofera ; cadou o sa ii fac o sesiune de infrumusetare,weekendul asta, la colegul Acero,apoi si o sesiune foto ( tot la el :flowers: ).
    1 point
  19. Eu am schimbat la E90 un far. Pentru asta a fost nevoie sa demonteze spoilerul fata si imi amintesc ca au scos furtunele de la spalatoarele faruri si au golit si vasul pentru lichid de parbriz. Am stat langa baiat cand au decurs operatiunile si am plecat multumit de acolo. In plus, este inginerul mecanic Bogdan care e un baiat de nota 10. Poti sa zici ca esti de pe forumul BMWClub pentru ca si el vine la intalniri, are un e36 M3.
    1 point
  20. =))) .... tare ma mir cum de nu ai facut ... eu unul innebuneam direct ... la spital ma gaseai :twoup:
    1 point
  21. cred ca nu tine la bani prietenul asta al tau, ori el a fost cel care a alimentat si nu a platit. adica nu se vedea pe camera ca nu el a alimentat, presupunand ca masina era asemanatoare.
    1 point
  22. asta e teoretic ideal... dar saracia te impinge la lucruri extreme, asta e.... majoritatea dintre cei care fac drumuri atat de lungi nu le fac de placere, ci din nevoie. au termene precise si bugete de calatorie limitate... ce sa-i faci :)
    1 point
  23. Pui si tu telefonul sa sune .. sau daca esti cu iubita .. care a dormit tot drumul .. o pui de planton. Sa te trezeasca peste 1 sfert de ora cum numai ea stie :) :blink:
    1 point
  24. A trisa somnul la volan e ca si cum ai juca la cacialma o partida de carti unde miza este viata ta.Exista mari sanse sa castigi,dar daca pierzi trebuie sa te gandesti ca e posibil sa nu mai ai posibilitatea de a juca alta.Leacul cel mai bun pentru starile de somnolenta la volan este somnul.Nu va pacaliti singuri cu cafea,cu bomboane,cu tigari,cu red bul,cu viteza mare--astea sunt bune atunci cand esti obosit la volan,dar atunci cand simti ca oboseala da mai mult in somn,opriti si dormiti.Nu aveti nimic de dovedit nici voua si nici altora,sa nu credeti ca sunt soferi mai buni ca voi cei ce fac 1000 de km fara sa opreasca,sunt mai norocosi,dar si daca te paraseste norocul.....Nimic nu este mai important ca viata,si din pacate este una singura,nu pariati pe ea.....
    1 point
  25. las-o vere mai moale... ca nu e bine... risti aiurea. si risti si vietile altora.
    1 point
  26. no offence dar e o prostie. dupa ce ca esti obosit mai mergi si tare. la peste 200 si la oboseala acumulata ce reflexe crezi ca mai ai? raman la ideea de mai sus... zmeule care esti.. poate vrei sa spui ca in momentul in care esti obosit, dar totusi din varii motive nu poti sa opresti pt ca trebuie NEAPARAT sa nu intarzii undeva, mergi mai tare sau mai crosetezi din cand in cand ca sa iti mentii atentia treaza.... acu vb fie intre noi peste 200 nu ai unde sa mergi constant in RO. iar in afara ca mergi cu 150 sau cu 200 cam tot aia e... tot plictis pe autostrada...
    1 point
  27. scapi de rabla :blink: ca doar ai bmw :))
    1 point
  28. Vand bascule BMW e46 complet reconditionate cu bucse noi si pivoti Meyle HD .PIVOTII SI BUCSELE pot fi inlocuiti- inlocuite individual fara a mai fi nevoie sa cumparati toata bascula. pret 800 ron setul Asigur si montajul contra cost tel 0760313543 sau 0721896366
    0 points
  29. Mda, hai sa abordam si problemele semantice. Atat a mai ramas din topic. Nu pricep de ce inca nu e inchis
    0 points
  30. Eu nu prea inteleg exact, cine sa vina tuns la scoala? El sau taica-su?
    0 points
  31. Nare se scrie N-are, așa offtopic. Scuze @D_A_N, acum am văzut că l-ai corectat și tu, nu am mai avut răbdare să citesc până la capăt topicul.
    0 points
  32. acel punct parca era de la masinile de Anglia volan dreapta...
    -1 points
  33. S-a dus de multisor :sorcerer: @Cr7Car: eram sarcastic la treaba cu bac-ul. Ideea e ca ai nevoie de mult, mult, chiar foarte mult noroc sau/si de banii pentru inca un 530xd doar pentru nota de trecere. Eu zic ca pentru moment sa lasi visurile erotice cu masini si sa te apuci sa citesti cate ceva (tabloidele si statusurile pe farcebook nu se iau in calcul). Parerea mea. Tu faci cum vrei.
    -1 points
  34. nare treaba ma, poate ca baiatul a fost repetent odata si a fost dat la scoala mai tarziu din cauza faptului ca se juca la 7 ani cu jucariile pentru 2-6 ani sau luni , da' nare treaba ca baiatul se descurca prima, ete na daia nare ursu' coada cred ca era vorba despre 6 luni-2 ani , oricum chestiile alea st foarte dificil de manevrat :console:
    -1 points
  35. ATENTIE! Am vandut piese autoATENTIE! Am vandut piese auto timp de zece ani,am aflat foarte multe secrete din piata auto(intretinere).Nu vreau sa fac reclama si nici antireclama,dar mare atentie: Numai iarna trecuta in service-urile din toata tara a aparut o intrebare de mare valoare: "Oare de ce vin atat de multe masini(procentual vorbim)cu motoare stricate?"RASPUNSUL: Foarte mare atentie la uleiurile contrafacute de pe toate meleagurile! Uleiul cel mai contrafacut de pe piata romaneasca este CASTROL si anume cum si unde: China,Turcia(mai putin)- Ambalajul este izbitor de asemanator,dar pentru ca legea internationala este f.bine gandita in acest sens,nu au cum sa modifice un detaliu si anume codul de bare. Eu personal si cand merg la cumparaturi am deja un obicei sa ma uit la tot ce cumpar sa aiba un cod de bare convenient. Nu intru in detalii acum despre codurile de bare,dar va zic pe scurt ca atunci cand vreti ulei CASTROL si sa fie CASTROL cu adevarat,prima cifra de pe codul de bare trebuie sa inceapa cu 4.Am scris detaliul asta pt ca ma doare sa vad un BMW ca scoate fum(nu exista asa ceva decat daca are peste 1mil. deKM).Cei care nu au bani sa cumpere un ulei bun: Va rog nu va cumparati BMW pt ca sigur nu va caracterizeaza. timp de zece ani,am aflat foarte multe secrete din piata auto(intretinere).Nu vreau sa fac reclama si nici antireclama,dar mare atentie: Numai iarna trecuta in service-urile din toata tara a aparut o intrebare de mare valoare: "Oare de ce vin atat de multe masini(procentual vorbim)cu motoare stricate?" RASPUNSUL: Foarte mare atentie la uleiurile contrafacute de pe toate meleagurile! Uleiul cel mai contrafacut de pe piata romaneasca este CASTROL si anume cum si unde: China,Turcia(mai putin)- Ambalajul este izbitor de asemanator,dar pentru ca legea internationala este f.bine gandita in acest sens,nu au cum sa modifice un detaliu si anume codul de bare. Eu personal si cand merg la cumparaturi am deja un obicei sa ma uit la tot ce cumpar sa aiba un cod de bare convenient. Nu intru in detalii acum despre codurile de bare,dar va zic pe scurt ca atunci cand vreti ulei CASTROL si sa fie CASTROL cu adevarat,prima cifra de pe codul de bare trebuie sa inceapa cu 4. Am scris detaliul asta pt ca ma doare sa vad un BMW ca scoate fum(nu exista asa ceva decat daca are peste 1mil. deKM).Cei care nu au bani sa cumpere un ulei bun: Va rog nu va cumparati BMW pt ca sigur nu va caracterizeaza.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.