Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/16/14 in all areas

  1. rover 75 benzina (2500 cmc) v6 nu are motor de bmw !!! are motor rover si codul este "ROVER KV6" doar la cele diesel ai motoare bmw. pentru mai multe detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_75 http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_KV6_engine hai cu bafta !
    3 points
  2. Adica ai un consum aproximativ de 2 ori mai mic cu benzina de la mol? LOL :ike: Ai facut consumul de la plin la plin? ma indoiesc ...
    2 points
  3. http://thumbnails110.imagebam.com/34543/a3bf17345422826.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34543/a61e9f345422829.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34543/3abc90345422831.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34543/602ade345422834.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34543/89ea44345422837.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34543/60d8d8345422890.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34543/dd36ef345422893.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34543/c2b0ba345422897.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34543/2de2f1345422900.jpg
    2 points
  4. Ma scuzati ca ma bag si eu aici ca musca in lapte. Nu stiam unde sa postez si nu am chef sa fac topic nou. Recunosc nu prea am citit tot topicul. Eventual o sa fac unul nou dar pana atunci aici pare cat de cat bine sa postez "piticul meu de pe creier". Am si eu o problema. De mai multi ani consider ca un motor de 2.5 pe benzina si 6 cilindri e ideal pt cele mai multe situatii. Ca performanta, ca taxe (impozit,asigurare...) si ca minim pt un BMW (zic eu)... Problema e ca in ultimii ani BMW nu prea mai are decat 2 motoare. Vorbim doar de benzina la tractorina nu ma bag ca nu cunosc si nu ma intereseaza. Adica motorul de 2000 care din pacate am vazut ca e doar cu 4 cilindrii si motorul de 3000 care e cu 6 cilindrii dar care pt o masina de zi cu zi eu zic ca e cam mare. La un M da merge de la 3l in sus. Sub 2000 nu ma bag ca iar nu cunosc nu ma intereseaza. O sa zica unii ca domne sunt totusi diferite, mai multi cai, bla bla bla. Pt mine sunt 2 motoare pe benzina modificate pt diverse verisuni. Chiar si la M am impresia ca e motorul de 3L upgradat. O sa sara multi sa zica ca habar nu am blabla. Probabil ca asa e nu ma pricep dar nici nu-mi pasa. Problema mea e alta. Va rog stie cineva daca sunt zvonuri sa apara in viitor si un motor clasic la 2.5 L cu 6 cilindri ? Eu nu prea am gasit pe net. Macar cand fac facelift la seriile 3,4,5,z4 (ca doar astea ma intereseaza) ? Acum vreo 10 ani cand ma uitam la ofertele din gama BMW cautam direct 325i sau 525i. Acum de uiti si vezi un nou seria 4 f33 (adica tot un 3 cabrio, alta tampenie cu 4 asta) si gasesi 428i cu motorul ala simplu de 2L si 4 cilindri. Porobabil nu mai e productiv pt ei la cate modele au scos aiurea seria 2, seria 4 (adica 3), x-uri fara numar.... Eu totusi sper la un 2.5 pe benzina.
    2 points
  5. Tare topic asta il astept pe ala cu apa plata care e mai buna de baut )))
    1 point
  6. Aaaa, m-am prins. De fapt masina are 2 mil. km si i-a masluit kilometrajul.
    1 point
  7. de acord ca este fiabil, calitatea anului 2000, nu ca acum, dar are prea putine piese trecute la consumabile si are punctul ala, stii ce reprezinta ala? taho manipulation
    1 point
  8. Termostatul de la egr nu inchide niciodata de tot Daca e stricat ramane blocat pe deschis si nu are treaba cu racirea motorului, doar raceste gazele care intra in admisie si iarna ajuta la incalzirea mai rapida a motorului
    1 point
  9. Sincer sa fiu nu stiu care sunt conditiile exacte, din manual, insa din experienta mea iti pot spune ca pe caldurile astea ventilatorul din fata trebuie sa porneasca la scurt timp dupa ce pornesti motorul, cand AC e ON. Daca zici ca ai verificat, si ventilatorul nu invarte, atunci e o problema grava ce poate duce si la supraincalzirea motorului, fiind un singur electroventilator pt ambele (ac+motor). Un test simplu ca sa vezi daca functioneaza este sa intri in meniul secret si sa fii cu ochii pe temperatura motorului - meniul 07.00 ( ). La mine, daca las motorul sa mearga pe loc, temp creste pana pe la 97-98*C, dupa care ventilatorul porneste si o coboara pana pe la 95, si tot asa. Cand am AC-ul pornit ventilatorul functioneaza permanent si temp sta pe la ~88*C, constant. In caz ca se dovedeste a fi defect electroventilatorul, am unul de E90 N47 320d de vanzare (a fost schimbat cu unul mai mare, cand am montat kit-ul Performance, si am ramas cu cel original, care merge perfect), in caz ca te intereseaza.
    1 point
  10. ne plangem ca este RCA-ul mare din cauza salariilor mici de la noi din tara
    1 point
  11. nu esti corect !!! co2/km nu este 170... si taxa 500 euro. este 180, de aici rezulta ca taxa este 705 euro. pentru carcotasi un calcul pe site-ul anaf... bafta !
    1 point
  12. Cateva poze de la BMW Fest Oradea 2014 http://picz.ro/img/549264.jpg http://picz.ro/img/9bd8f0.jpg http://picz.ro/img/0eaeaf.jpg http://picz.ro/img/d4fa29.jpg http://picz.ro/img/4ff1eb.jpg Schimbat lichid de frana, sablat etrieri+vopsit http://picz.ro/img/0e357c.jpg http://picz.ro/img/524804.jpg http://picz.ro/img/1ea975.jpg
    1 point
  13. prezinti risc , lovesti oamenii cand ies din curte fara sa se asigure )))
    1 point
  14. Spre surprinderea mea, toata lumea arunca cu pietre in TDS, ca nu-i fiabil, ca nu, ca nu, ca nu... E39 Milionaru Daca nu intelegeti, dati sa-l traduca automat si intelegeti in mare ce zice acolo.
    0 points
  15. Bulgaria este solutia!!!!
    -1 points
  16. Sal din BH ești? Trapa și piele nu are? 9000 e
    -1 points
  17. in ce treapta ajungi de la un semafor la altu? prima si atat? toti motociclisti is bagabonzi... asa ca da... eu as generaliza deoarece sunt fara exceptie...
    -1 points
  18. la 35.000 km/an arunci bani pe combustibil cu orice bmw... consum mare. poate parea ciudat pe un forum de bmw-isti dar asta este !!! chiar daca o sa-mi sara lumea in cap (sunt FAN BMW) !!! personal te-as sfatui sa-ti cumperi un ford focus facelift dupa 2008 (hatchback sau break) cu motor 1.6 TDCI, 109 cp, 6 trepte. foarte fiabila, consum mic, motor rezistent, cuplu bun, caroserie usoara, suspensie independenta spate, calitate germana. o masina cinstita si care tine "cu casa". hai cu bafta !
    -1 points
  19. 320d este o masina ok, dar la 11.000 nu cred ca ai sa gasesti o masina in regula cu km relativ putini. Eu unul nu as mai cumpara o masina cu peste 80.000 km, din dorinĂâşa de a nu merge prin service cu nici o problema in afara de reviziile regulate. Eu de asta am vândut BMW, ajunsese la 270.000 km si in fiecare saptamana primeam erori in bord de la diversi senzori si devine destul de stresant, mi s-a pĂŁrut ca acordam masinii mai mult timp decat era cazul.
    -1 points
  20. Nu prea merita din nici un punct de vedere, poate doar pretul dar....nici o dotare de Doamne ajuta si probabil km nu sunt aia... Si e 318 nu 320
    -1 points
  21. Dupa bani. Un 320d de 163 cp e o alegere buna, despre preturi nu zic nimic doar de model/masina/motorizare.
    -1 points
  22. Hmmm la cerintele pe care le ai si la cati bani esti dispus sa dai eu personal as merge pe un e60 Touring 525D nonLCI de 177cp cutie automata din urmatoarele motive: 1. Motor 6 cilindri in linie, silentios, cu suficient cuplu si fara probleme legate de distributie. Consum decent (banuiesc ca esti din Buc) daca stii sa dozezi pedala. 2. Fiind Touring o sa ai spatiu de incarcare suficient si foarte accesibil (vb aici de bagat carucior, biciclete etc obiecte lungi). Un alt atu pt. break este ca afara sunt mult mai dotate ca limuzinele la acelasi pret. 3. Cutia automata pt. confort in oras. Cuplul de 400NM e cam marisor pt. o cutie manuala iar in aglomeratie. mers bara la bara cu vit mici devine un chin pt. ambreiaj. Eu personal am 3 copii si crede-ma ca nu am simtit nevoia de mai mult spatiu. Al meu 520D e39 Touring si-a facut cu brio datoria in concedii. Mult noroc in gasirea BMW-ului mult dorit.
    -1 points
  23. Ne plangem noi de RCA nostru insa in "marele" vest ala asigurarile sunt duble fata de la noi, de-aia si agentii constatatori nu muncesc pt 50 euro/an. Dupa parerea mea, in Romania cel mai mare RCA ar trebui sa fie 3500 lei pt un incepator cu motor de 3. Restu' toate sub 1000 pe an. Eventual un casco mai maricel, pt cine isi permite, insa RCA trebuie sa-si permita fiecare.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.