Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/25/14 in all areas

  1. Dupa ultimul e34 simplu avut, am mai avut un E38 728 (o masina superba dupa care inca imi pare rau) si un e36 touring. Aveam nevoie de o combinatie intre ele(spatiu si comfort), asa m-am intors la e34, dar dric. Masina o am de anul trecut, a pornit ca un 520IA din 94', semi-abandonat (asa cum imi place mie ) care avea foarte multe probleme. Dar, ce m-a atras: nu are rugina (mici chestii absolut superficiale) , singurul propietar din tara si taxa platita, restul chiar nu m-au interesat. Asa si-a inceput viata la mine-faruri vopsite negre, fete de usi cu lemn(sticker) rupte, scaune nu mai zic, folie pe un sfert de luneta si muuulte alte bunatati: Dupa un an si cateva luni de reparat la ea, in septembrie m-am decis sa o bag in garaj pe butuci. Am terminat-o acum cateva zile si rezultatul se prezinta asa: E34 528i M52 GPL secvential Landi Renzo Cutie 6 trepte ( de pe 320d e46 modificata sa vina cum trebuie) Blocant 3.25 (si asta desfacut bucati si modificat) Suspensie reglabila pe inaltime (de asemenea custom made) Pilot automat E39 cu comenzi pe volan (ce-i drept mai trebuie sa trag niste fire) Tot ce inseamna articulatie fata-spate schimbate Evacuare 540i Trapa dubla refacuta si functionala Roof rack (in curand o sa pun si thule box-ul) Bari stabilizatoare M5 Kit M Nuca iluminata de mahon(6 trepte ) Faruri hella smoked Am mai facut multe alte kkturi care poate nu mi le aduc aminte, care sa mai pacaleasca senzatia de masina veche: cupholder, amortizor torpedou, duze parbriz care imprastie "perdea", convertizor integrat in masina de la 12v la 220v si multe alte prostii, toate bineinteles oem, sau facute sa para cat mai oem . O sa vreau sa mai termin anul asta conversia la lupe bi-xenon Marimoto si sa pun saraciile alea de ornamente sub usi ca se vede urat fara, iar anul viitor sa retapitez interiorul si plafonul si poate sa vopsesc unele elementele, asta daca nu ma plictisesc si o vand intre timp.
    4 points
  2. Bine ca te poti bucura de sarbatori fara griji :sorcerer: PS : Toate cele bune si colegului Rcc,asta inseamna club/comunitate,etc dar nu in ultimul rand omenie. Sarbatori Fericite tuturor !
    3 points
  3. Ieri am fost sa iau masina iar cand am ajuns am vazut ca imi statea becul de ulei galben dupa pornire 10 sec, DSC-ul cu eroare in bord. Am verificat pe tester si e dus senzorul de ulei (acum il am pe masina cel cu care a venit motorul) iar la urmatorul schimb de ulei o sa il pun inapoi pe al meu iar DSC_ul si-a revenit dupa resetarea senzorului de la volan. Pe urma am plecat in teste impreuna cu Rcc. Masina trage f bine, e super silentioasa si la pornire si la oprire si rupe aderenta in primele 3 trepte, dar am observat ca la kickdown tacane ceva. Am pus-o din nou pe tester si injectorul 2 avea corectie 1,4 iar injectorul 4 avea 2,7 la kickdown asa ca impreuna cu Rcc la garajul lui (caruia ii multumesc enorm pe aceasta cale inca o data :flowers: ) am schimbat injectoarele respective cu injectorul 3 si 4 de pe motorul meu vechi. Rezultat: kickdown fara zgomote suspecte, fara gram de fum, fara tacanit, corectii in jur de 0,3 pe toti cilindrii, doar pe cilindrul 1 la pornirea la rece corectia e in jur de 0,9-1 pe urma scade la 0,3-0,4. Il tin sub observatie si eventual il schimb. Aveam si un scartatit/fluierat care intial am crezut ca e de la turbo dar defapt e de la role, asa ca o sa schimb toate rolele+intinzatore+curele. Piese schimbate: motor (x 2 ) , 8 injectoare din care am ales 4 mai bune, reconditionat turbo, o gramada de garnituri, furtunase, conducta turbo, saibe injectoare + fulie motor, toate OE, filtru ulei+motorina+aer, ulei Motul 8100Xmax 0w40, electrovalva turbo Pieburg. Ce mai e de facut: Maine codez injectoarele, schimbat role+intinzatoare+curele, schimbat senzorul nivel ulei la urmatorul schimb de ulei. Fara ajutorul lui Rcc nu cred ca as fi reusit!!! :goodjob: Sarbatori Fericite tuturor!
    2 points
  4. Va salut, De ieri am devenit proprietarul inca unui BMW 320D E46, an 2004, foarte bine dotat si intretinut. Ca dotari principale: Pachet ///M de fabrica Pachet individual lumini + Shadow lines Suspensie sport Navigatie profesionala Trapa Scaune sport alcantara Incalzire in scaune Oglinzi rabatabile electric Perdeluta electrica Bancheta rabatabila Poze: http://s7.postimg.org/noy9gi8yj/DSC_0203.jpg http://s7.postimg.org/fi69oxivv/DSC_0204.jpg http://s7.postimg.org/56tww9r6j/DSC_0206.jpg http://s7.postimg.org/jtuvdxpsr/DSC_0207.jpg http://s7.postimg.org/8lgoq5byz/DSC_0214.jpg http://s7.postimg.org/p7y8z84wr/DSC_0219.jpg http://s7.postimg.org/s0rgj9597/DSC_0222.jpg GALERIE: http://postimg.org/gallery/2qwnptly0/be2cd194/ Noile modificari le voi posta aici.
    1 point
  5. Trebuie dat jos si demontat...daca motorasul se aude,problema este de la tija sau rotita zimtata ce comanda partea respectiva...succes.
    1 point
  6. Merci Mishule. Astea sunt rotile de vara: http://s7.postimg.org/s1ttmy9nf/Capture.jpg Ma gandesc sa pun alt model de genul: Style 132 http://www.supercars.ro/forum/attachments/bmw/12114d1323941773-bmw-e39-m-look-style-132-19-wheels-timisoara-photo0427.jpg Style 128 http://s7.postimg.org/clpg45jrv/Capture.jpg Ce ziceti?
    1 point
  7. Cutia sta inclinata spre dreapta, dar cardanul tot drept vine, adica aliniat. Mai exact:cum te uiti la cutie din spatele ei, in loc sa stea pe plan orizontal sta putin inclinata, de aceea nu are treaba aliniamentul cardanului. Pana sa termin am calculat putin ce grup am nevoie in functie de raportul fiecarei trepte al cutiei. Am ales 3.25 fiindca mi se pare cel mai potrivit. O cutie de benzina in 6 trepte are cam aceleasi rapoarte cu una in 5, exceptie treapta 6 care are 1:0.85. Cutia de diesel are primele doua trepte mult mai scurte, iar urmatoarele mai lungi, se echilibreaza putin. Am facut tabelul de mai jos ca o comparatie: Are reprize foarte bune pentru cat de grea este masina. O sa fac un filmulet cand o sa am ocazia, dar sunt foarte multumit de cum se misca.
    1 point
  8. trebuie demontat alternatorul
    1 point
  9. Multumesc de aprecieri si Craciun Fericit! E mai joasa pe spate din cauza terenului unde am facut pozele, oricum nu freaca (si am si distantieri de 2cm). O sa o mai ridic cand da zapada. De cand am pus 2.8 nu am putut sa-i fac consum fiindca i-am dat numai talpa A fost o tentativa de 100 de km facuti prin oras la mers docil in trafic de varf si mi-a luat ~15% pe gaz. Oricum consumul este foarte mic fiindca am ture putine: 80km/h- 1600 ture; 100 km/h- 2000 ture; 120 km/h ~ 2500 ture; 160km/h ~ 3500 ture. @mihai vigariu: Ce am facut eu ca sa mearga cutia: Volanta+ambreiaj e46 330i, cutie+timonerie+cilindru ambreiaj+prima bucata cardan e46 320d. Cutia pe motor se prinde fara modificari (doar ca o sa se prinda in doar 4 suruburi mari, daca vrei sa le prinzi si pe cele mici trebuie sa dai gauri in carcasa cutiei), trebuie taiata si modificata timoneria, taiat si modificat cardanul, trebuiesc facute prinderi la cutie fiindca traversa nu o sa se mai pupe (cutia sta inclinata ~ 15 grade la dreapta). E o mica mare bataie de cap, dar legata cu un grup raport bun ai niste consumuri nesimtite. Daca reusesti sa te temperezi si sa mergi constant imi arata si 4% consumul pe BC. Cam asa arata suportii de cutie + traversa, toate facute dn materiale cu simt de raspundere
    1 point
  10. Aia cu 28.000, in garantie la BMW?
    1 point
  11. ET20 fata si 8J ET26 spate si 9J asta daca e asa cum a specificat in primul post,cum ca jantele ar proveni de pe e39.Vezi poza pe care am postat-o mai sus.
    1 point
  12. Masina a efectuat astazi, fara probleme, ITP.
    1 point
  13. Frumos gestul lui RCC,asa ar trebui,sa ne ajutam intre noi.Kenbobo,acum ca ai rezolvat problema cu motorul poti sa te bucuri de sarbatori,mai ales ca in urmatoarele zile se anunta timp frumos,si poti sa o alergi un pic sa vezi cum se comporta noul motor.Sarbatori fericite!
    1 point
  14. misto ! om de toata isprava RCC !
    1 point
  15. Apropo de motoarele de 1.5 dci...am mers cu un Taxi Clio Symbol in Bucuresti....avea 570 000 km...fara interventii majore la motor (injectoare schimbate o data doar si revizii aferente (role intanzatoare) din spusele proprietarului) E adevarat ca atunci cand dai peste 35 000 euro pe un A class sa zicem....care are super design si interior de "SLS" te astepti sa fie Mercedes 100%....dar nu e... asta nu inseamna neaparat ca e un lucru rau...Parerea mea e ca o companie de statura lui Mercedes nu a ales acel motor de 1.5 dci fiindca e prost, dimpotriva..e fiabil si in primul rand costa putin....deci ei castiga enorm, dar asta nu inseamna ca sunt proaste, in schimb F10 cu motorul de 2.0 d 184 cp si E60 2.0d 177 cp (pica distributia la 100 000 km in medie) are lantul de distributie subtire ca la bicicleta, plus ca sunt facute intentionat sa se strice la un numar de km tocmai pentru a te "face" la manopera reprezentanta...cum ar mai castiga de pe urma ta daca ar tine ca motorul meu de la e39 (350 000 km facuti in 17 ani (180 000 km facuti de mine personal in ultimii 6-7 ani) and counting fara probleme, masina tinuta in strada) in schimb la 6 cabrio cumparat de nou deja s-au inlocuit bobinele de inductie, alternatorul si bateria..urmeaza role (deja face zgomot una), etc... (40 000 km, masina tinuta in garaj..)..nu se mai fac masinile din fabrica sa reziste intentionat...scz de offtopic...
    1 point
  16. Perfect deacord...sa ne bucuram cat mai putem de ce avem...pana nu-mi baga astia "electricul" pe gat tot la benzina raman...
    1 point
  17. te referi la prostia aia de power cip
    1 point
  18. ofer 120 ron ca mai trebe sa platesc si transportul
    1 point
  19. crezi ca disel-urile de 3 ani (2010) de pe mobile.de la 300.000km au schimbate lantul?
    1 point
  20. Multumesc tuturor Sper ca de acum inainte sa nu mai am probleme grave!
    0 points
  21. Eu n-am zis sa nu facem itp. Nu pricep ce ai vrut sa exprimi. Tu? La noi in tara orice junghi de masina trece itpul cu o mica atentie. Cunosc cazuri cu itp facut fara masina (masina era in strainatate). Aizmen a vrut sa puncteze cu faptul ca masina lui a trecut itp-ul. Daca era in anglia, germania, sau orice alta tara in care...lucrurile sunt bine facute , atunci era altceva.
    0 points
  22. Pffff...hai sa nu mai facem itp ca si asa nu se face bine la noi!!!!
    0 points
  23. Daca e pusa pe firele de la debitmetru da. My link
    -1 points
  24. La cum se face la noi itp-ul...
    -1 points
  25. Salut, am gasit pe unele forumuri din Italia conversatii despre un modul care se adauga la debitmetru si spun ca masina isi revine din somn. A probat cineva de pe forum asa ceva? Schema e foarte simpla consta intr`un stabilizator de 5v, 2 diode 1 rezistenta si 1 semireglabil. http://www.tonioworld.net/immagini4/images/423639salva%20debimetro.png
    -1 points
  26. De vanzare cateva piese de E39 dupa un 530 Doua oglinzi cu incalzire (doar sticlele). Sunt cu tenta albastruie si neinscriptionate. Compresor clima Senzor ABS Intercooler cu furtune Relatii la 0722758945.
    -1 points
  27. Buna si eu am asa ceva la E46 320 d 136 cp asa am luat masina merge mai bine ca celelalte.Dar nu stiu de unde pot face rost de altul daca se strica.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.