Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/26/14 in all areas

  1. Salut, Desi am cont de ceva vreme pe forum, dar fara sa activez, acum pot scrie in calitate de proprietar de BMW. Am achizitionat recent un F30, 335I, varianta Sport Line. Masina a fost cumparata de primul proprietar de la AB in august 2012, in august 2014 i-a prelungit garantia cu inca 2 ani. In afara de reviziile incluse in BSI, intre ele fostul a mai facut contra cost revizii intermediare, la aprox 10.000 km. 61.000 km, jante 18 Double Spoke 397 (echiparea de fabrica) cu cauciucuri de iarna, si jante cu cauciucuri de vara style 441 cumparate imediat dupa ridicarea masinii. Pun si optiunile conform vin decoderului S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S249A Multifunktion fĂźr Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2A5A BMW LM Rad Doppelspeiche 397 BMW LA wheel, Double Spoke 397 S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TBA Sport-Automatik Getriebe Sport automatic transmission S2VLA Variable Sportlenkung Variable Sport steering S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S3APA Frontscheibe mit Graukeil Windshield with grey wedge S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S465A Durchladesystem Through-loading system S481A Sportsitz Sports seat S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ADA Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S4DNA Akzentleisten korall-rot matt Accent strips, korall-rot, matt S4NEA Blow-By Heizer Blow-by heater S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S563A Lichtpaket Light package S575A Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S5DCA KopfstĂźtzen im Fond klappbar Rear-seat headrests, folding S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment P7ACA Sport Line Sport Line S7NHA BMW Service inclusive BMW Service inclusive S853A Sprachversion englisch Language version English S8ARA Bordliteratur rumänisch On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Ălwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8V5A Hinweisschild Label Atasez si niste poze, momentan nu am decat pozele facute de fostul proprietar (numere ascunse, etc.)
    7 points
  2. misto ! om de toata isprava RCC !
    3 points
  3. Bine ca te poti bucura de sarbatori fara griji :sorcerer: PS : Toate cele bune si colegului Rcc,asta inseamna club/comunitate,etc dar nu in ultimul rand omenie. Sarbatori Fericite tuturor !
    3 points
  4. mai bine te duci sa o vezi pe asta - http://www.autovit.ro/bmw-630-C34810312.html
    2 points
  5. Ieri am fost sa iau masina iar cand am ajuns am vazut ca imi statea becul de ulei galben dupa pornire 10 sec, DSC-ul cu eroare in bord. Am verificat pe tester si e dus senzorul de ulei (acum il am pe masina cel cu care a venit motorul) iar la urmatorul schimb de ulei o sa il pun inapoi pe al meu iar DSC_ul si-a revenit dupa resetarea senzorului de la volan. Pe urma am plecat in teste impreuna cu Rcc. Masina trage f bine, e super silentioasa si la pornire si la oprire si rupe aderenta in primele 3 trepte, dar am observat ca la kickdown tacane ceva. Am pus-o din nou pe tester si injectorul 2 avea corectie 1,4 iar injectorul 4 avea 2,7 la kickdown asa ca impreuna cu Rcc la garajul lui (caruia ii multumesc enorm pe aceasta cale inca o data :flowers: ) am schimbat injectoarele respective cu injectorul 3 si 4 de pe motorul meu vechi. Rezultat: kickdown fara zgomote suspecte, fara gram de fum, fara tacanit, corectii in jur de 0,3 pe toti cilindrii, doar pe cilindrul 1 la pornirea la rece corectia e in jur de 0,9-1 pe urma scade la 0,3-0,4. Il tin sub observatie si eventual il schimb. Aveam si un scartatit/fluierat care intial am crezut ca e de la turbo dar defapt e de la role, asa ca o sa schimb toate rolele+intinzatore+curele. Piese schimbate: motor (x 2 ) , 8 injectoare din care am ales 4 mai bune, reconditionat turbo, o gramada de garnituri, furtunase, conducta turbo, saibe injectoare + fulie motor, toate OE, filtru ulei+motorina+aer, ulei Motul 8100Xmax 0w40, electrovalva turbo Pieburg. Ce mai e de facut: Maine codez injectoarele, schimbat role+intinzatoare+curele, schimbat senzorul nivel ulei la urmatorul schimb de ulei. Fara ajutorul lui Rcc nu cred ca as fi reusit!!! :goodjob: Sarbatori Fericite tuturor!
    2 points
  6. Va salut, De ieri am devenit proprietarul inca unui BMW 320D E46, an 2004, foarte bine dotat si intretinut. Ca dotari principale: Pachet ///M de fabrica Pachet individual lumini + Shadow lines Suspensie sport Navigatie profesionala Trapa Scaune sport alcantara Incalzire in scaune Oglinzi rabatabile electric Perdeluta electrica Bancheta rabatabila Poze: http://s7.postimg.org/noy9gi8yj/DSC_0203.jpg http://s7.postimg.org/fi69oxivv/DSC_0204.jpg http://s7.postimg.org/56tww9r6j/DSC_0206.jpg http://s7.postimg.org/jtuvdxpsr/DSC_0207.jpg http://s7.postimg.org/8lgoq5byz/DSC_0214.jpg http://s7.postimg.org/p7y8z84wr/DSC_0219.jpg http://s7.postimg.org/s0rgj9597/DSC_0222.jpg GALERIE: http://postimg.org/gallery/2qwnptly0/be2cd194/ Noile modificari le voi posta aici.
    1 point
  7. Gata. Am reusit sa le codez
    1 point
  8. De la primul post am banuit ca masina a mers cu un ulei nepotrivit, am mai auzit asta. Masina ta trebuie sa mearga cu 5w30 pentru filtru de particule, cine si-a batut joc de tine si ti-a pus 10w40?
    1 point
  9. Ceva nu e in regula daca iti rupe aderenta in primele 3 trepte !
    1 point
  10. Multumesc Sa fiu sincer, Jack e motivul pentru care nu am mai insistat sa le reglez acum, sigur ieseau x,+ sau alte prostii Nu am umblat momentan. Am vrut sa vad ce si cum mai intai. Ma bate gandul (de mult) la compresor. Sa vad exact cat duce toata distractia si ce diferenta este. Am lasat pana si admisia stock de 2.8 fiindca vreau cuplu in ture joase, mai ales ca cel mai mult ma invart prin oras.
    1 point
  11. I-am mai dat cateva filete in sus ca tot anunta cod galben. Si am montat si bi-xenonul, dar trebuie sa il reglez: la maxim in sus, tot jos bate Dar e alta viata, chiar pot spune ca vad si eu ceva. Cel putin cand dau lunga am impresia ca se face zi
    1 point
  12. Zilele acestea(din cauza unei urgente medicale) am testat si viteza maxima. 230 . Pana la 220 a ajuns foarte usor si putin mai greu pana la 230, cred ca mai mergea pana 235 pe bord dar nu am mai insistat . A fost pentru prima oara cand am fortat masina si pot spune ca s-a comportat impecabil se tine foarte bine pe sosea chiar si roti pe 16. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/26/650bc67fecce7fe6d11ab306e6bad042.jpg Craciun linistit tuturor. Ps: Cine imi poate spune ce bec trebuie sa cumpar pentru pozitia de oe portbagaj?
    1 point
  13. E prostie. Chiar intr-una din serile trecute am patit. Ma intorsesem tarziu si fiind mocirla peste tot, spal doar farurile, stopurile si geamurile. Farurile fiind probabil calde inca, s-au aburit imediat ce le-am spalat. Cantitatea de apa fiind mica, nici nu se pune problema sa fi intrat pe undeva, cu atat mai putin in spate la capace sau aerisiri. S-au aburit din cauza materialelor proaste.
    1 point
  14. Mie imi e teama sa nu ajung cu directia in "punga" cu jante asa mari. Dar ce sa zic, de aratat oricum va arata foarte bine. Ce ziceti de astea? http://www.turnermotorsport.com/image/wheels/wheel_e46m3_comp_2.jpg
    1 point
  15. roaga pe cineva sa o vada inainte , ca la telefon o va prezenta ca mama masinilor , recent am apelat si eu la un coleg pt o vizionare si mi-a trecut de plimbare )
    1 point
  16. Sunt jante pentru e36 si Z3, implicit e46. Merg si pe e39 cu flanse adaptoare de la centrare 72.6 la 74.1 1 094 373
    1 point
  17. Nu mai este nevoie ... avem si in romania firma specializata pe resoftari cu aceelasi tool uri pentru bmw-urile F XX series . O mica observatie : chestia cu dyno nu e relevanta pentru cei care trimit ecu ul ... ca sa vezi exact cati cai ai de fapt stock si cati ai dupa resoftare ... trebuie sa fii cu masina personala ! Asta e un post preluat de pe pagina de farcebook al lui Dragos Stancescu [ completechip iasi ]
    1 point
  18. Pai de A45 AMG cu "pipirigul" ala de 2l de 350 cai ce sa zicem...anyway...cand aveam 318d E91 si l-am dus de la 143 la 177 cai a fost impresionant, cred ca cuplul m-a impresionat mai mult decat caii...dar oricum s-a simtit clar diferenta...sa nu mai zicem de faptul un 318d "tunat ajunge cam ca si un 530d E39 la performante...so...
    1 point
  19. Lol. Azi le pun pe masina si vedem dupa. In orice caz nu sunt niste pocnitori cum zici tu. N-ai de unde stii daca nu le vezi live, asa pe net e usor sa dai verdicte. Ce vroiai sa dau 30mil pe niste gume de iarna pe care oricum nu le folosesc cine stie ce? Plus ca in primavara vreau sa vand masina.
    1 point
  20. Prima zapada http://i62.tinypic.com/2a67e6r.jpg[/img]"]http://i62.tinypic.com/2a67e6r.jpg
    1 point
  21. Aderenta normal ca scade, doar n-or mai fi ca noi. Eu le-am luat mai mult pt a nu le uza pe cele de vara. Oricum nu folosesc cine stie ce ca si asa ninge destul de rar in zona noastra iar cand ninge e nasol si doar cu 4x4 mai reusesti sa scapi, cel putin asa a fost in ultimele ierni.
    1 point
  22. Ieri am luat si niste gume de iarna de la un coleg de forum. Sincer am avut noroc la banii astia. Anvelopele se prezinta destul de bine la 400 lei setul desi numai unul nou (Dunlop) e vreo 700 lei. Nu par uzate cine stie ce avand in vedere DOT 33.09, nici crapate sau cu galme si nici ovalizate sau tocite neuniform. In sfarsit. Iernile trecute nici n-am avut de iarna , am mers asa doar cand era uscat cu cele de vara. Si ce-i drept au mai si crapat un pic pe margini din cauza frigului. Colegul le avea pe un X1. Am vrut neaparat aceeasi dimensiune care o am acum la cele de vara , adica 225/50 R17. Se simte cel mai bine masina cu dimensiunea asta pe 17". http://i58.tinypic.com/2s1q6x3.jpg[/img]"]http://i58.tinypic.com/2s1q6x3.jpg http://i60.tinypic.com/ohtidl.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/ohtidl.jpg
    1 point
  23. problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.
    1 point
  24. BMW 320d facelift an 11.2001 km 283000 climatronic,navigatie mare erisin full europa volan M cu comenzi,schimbator M glinzi electrice rabatabile electric computer bord,senzori ploaie,senzori parcare lumini automate,xenon,carlig remorcare 4 jante aliaj cu anvelope iarna 205.55.16 proiectoare ceata,4 chei,carte service incalzire scaune,cotiera fata-spate webasto cu telecomanda si ceas programator Masina este impecabila toate revizile la zi,fara accidente. Masina este inmatriculata in 06.2013 taxa platita si nerecuperata Accept orice test autorizat,fara accidente la 260000km sa schimbat amortizoarele,discurile frana,placutele frana. pret 5350e. tel.0761162111
    1 point
  25. sa platit taxa auto sa scumpit si masina se poate vinde la 5000e fara navigatie.
    1 point
  26. nu e mare inginerie, doar ca nu o sa se auda niciodata ca la un benzinar, in schimb suna destul de bine si la diesel, pui teava de inox de diametru mai mare, scoti catalizatorul si pui doar teava pana la capat si cu tips de inox in cap, ca si rezultat o sa se auda ceva mai gros si o sa se auda cum fluiera turbina cand urci in ture un pic. Eu la a mea am renuntat doar la finala si am pus in locul acesteia teava de inox si cu tips dublu borla, rezultatul este multumitor pentru cat m-a costat ca si investitie, ca si suneti se aude f f putin si mai mult cand urc in ture suieratul ala finut, care imi place foarte mult. Ca si inconvenient am observat in spatele masinii un pic mai mult fum ca de obicei cand aveam si finala(banuiesc ca si aia avea un rol de mai reducea din fum), dar nimic de derajat si in special cand ii dau talpa spor la treaba
    1 point
  27. Cum se poate modifica evacuarea la e46 pentru a obține un sunet mai bun, exclus toba finala care nu are nici un rezultat , dacĂŁ a modificat cineva astept pĂŁreri mersi mult
    0 points
  28. Multumesc, referitor la grile negre, m-am gandit si eu, dar are la grilele de proiectoare niste ornamente argintii, asa ca ma gandesc inca. Nu este o prioritate.
    0 points
  29. scrie in anunt ca accepta test autorizat. fa-ti o programare la bmw, costa in jur de 500 ron o verificare completa.
    0 points
  30. -1 points
  31. Din ciclul:"hai sa ma laud si eu"...ar fi fost ceva deca o spalai putin...x5-uri prafuite si murdare vedem zi de zi...
    -1 points
  32. mai bine intrebai care sunt numerele care o sa iasa la loto peste 2 saptamani
    -1 points
  33. Daca sa zicem ca as fi 90% interesat de masina ta, mi-ai arata actele de la licitatie de unde a fost luata?
    -1 points
  34. masina am cumparat o de la persoana fizica . nu a apartinut vreunei firme . tva sau alte porcarii . iar el unicul proprietar .
    -1 points
  35. La cum se face la noi itp-ul...
    -1 points
  36. Merci Mishule. Astea sunt rotile de vara: http://s7.postimg.org/s1ttmy9nf/Capture.jpg Ma gandesc sa pun alt model de genul: Style 132 http://www.supercars.ro/forum/attachments/bmw/12114d1323941773-bmw-e39-m-look-style-132-19-wheels-timisoara-photo0427.jpg Style 128 http://s7.postimg.org/clpg45jrv/Capture.jpg Ce ziceti?
    -1 points
  37. Aia e prima pe lista, daca era neagra era semi-adjudecata.
    -1 points
  38. Se vinde BMW E46 320d 136cp, an fabricatie 10/2000, taxa platita, 256000km, pret pentru forum 3800euro, este disponibila in Dragasani. Primul propietar in Romania din 2008, provenienta Italia. Optionale: -climatronic -cutie automata steptronic -proiectoare ceata -senzori parcare (aftermarket) -4 geamuri electrice -volan sport -comenzi volan, pilot automat Masina dispune si de jante vara model Styling 68M cu cauciucuri aproape noi pe spate. Ofer si doua brate noi TRW pe fata si placute noi ATE spate. Masina de-a lungul timpului a fost intretinuta exemplar, amintesc printre altele kit original turbo Garrett, termostat motor Behr, termostat OEM EGR, vas expansiune si recent schimbat role si curele accesorii, fulie motor OEM, racord flexibil, ulei si filtru motor, ulei si filtru cutie steptronic. Masina arata si se comporta foarte bine. Serie FM31483. Telefon 0767518275. http://s30.postimg.org/5rcpl8ykt/DSC_0072.jpghttp://s30.postimg.org/mmruk94b1/DSC_0074.jpghttp://s30.postimg.org/bw47ykqod/DSC_0075.jpghttp://s30.postimg.org/kbtsg2tjh/DSC_0076.jpg http://s30.postimg.org/m4wp4eeq5/DSC_0077.jpghttp://s30.postimg.org/zcw2xcc99/DSC_0081.jpghttp://s30.postimg.org/m7gkr8idp/DSC_0083.jpghttp://s30.postimg.org/tso70g2rx/DSC_0089.jpg
    -1 points
  39. Imi e clar. Era un mare minus pt mine ca e automata si are scaunele alea oribile, dar in rest e ok. Multumesc!
    -2 points
  40. Eu am plecat de la Ploiesti pana la Dortmund, iar acolo cand am ajuns, masina mi-a cerut sa completez cu minim un litru de ulei. Bun. Am pus 5w-30 ca am gasit, iar apoi, eu cum nu ma pricep, am pus 10w-40. Sincer, masina a halit in 25.000km, cam 20l de ulei cat am mers prin Germania. Acum cand am venit acasa, am completat iar cu 5w-30. Dar de ce a papat atat de mult ulei? Cred totusi ca o sa incep reconditionarea motorului cu schimbarea uleiului, a filtrului de ulei, a galeriei de admisie, si a filtrului epurator. Apoi sunt curios ce se va mai intampla...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.