Jump to content

IonC

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

IonC last won the day on January 5 2018

IonC had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    volkswagen

IonC's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

82

Reputation

  1. Am ajuns la 50.000 km. La 49.000 km (aprox) am mai realizat o revizie, pe BSI, la Filaret, respectiv ulei si toate filtrele.
  2. Salut, pentru ce X1 este, E84 sau F48? Ce sistem de prindere are? Sau exista vreun cod sa il caut pe net? Multumesc.
  3. Saptamana trecuta am mai efectuat un schimb de ulei intermediar (platit, nu inclus in BSI), filtru ulei la Filaret, precum si filtrul de aer, la 36.000 km. Pana acum, am schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer la 12.000 km (12,24 si 36.000 km). Consumul a ramas la 5,9%.
  4. Iar eu am B47 fabricat la jumatatea lui decembrie 2017 fara AdBlue. Pe X1 f48.
  5. Astazi masina a implinit doi ani. Kilometrajul este 27.300, masina merge foarte bine. In continuare sunt foarte multumit de alegere. Consumul (neresetat vreodata) este 5,9%.
  6. Salut, eu am amvut problema aceasta la F48, poti cauta pe topicul meu. Este vorba de bateria sistemului de urgenta, care nu este functional in Romania (asa mi s-a spus). Consumul este mare pentru ca sistemul nu se conecteaza la nimic dar cauta permanent semnal si consuma bateria foarte repede. Exista 2 variante, una cu bateria in dreptul parbrizului (cutia neagra unde este si butonul) sau la jumatatea plafonului (cazul meu). La mine a fost pe garantie, am vazut factura, era parca de aprox 900 ron. O sa tot pice baterii pana va deveni sistemul functional si in Romania. Sper ca iti este de folos informarea.
  7. Exista derogare pentru cele istorice, a fost prevazuta de la inceput scutirea pentru cele ce au inscrisa mentiunea vehicul istoric in cartea de identitate si in certificatul de inmatriculare, similar ca in cazul rovignietei. Probabil vor fi introduse in baza de date in urma unei cereri insotite de documente doveditoare (asa se procedeaza la CNAIR). http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7609
  8. La cati km fac eu pe an, respectiv aprox 12.000, eu consider ca trebuie sa schimb uleiul si mai ales filtrul de aer. Daca ar fi sa ma iau dupa ce spune masina, filtrul de aer ar trebui schimbat la 4 ani. Eu il schimb anual sau atunci cand schimb uleiul (acum l-am schimbat la 10 luni, facand 12.000 in aceasta perioada). Cum ar fi sa schimb uleiul la 2 ani sau 31.000 km asa cum spune masina acum, si filtrul de aer la 60.000 km sau patru ani? Eu consider ca nu merita sa pastrez acest ritm. Fiecare face ce vrea.
  9. Atunci cand am luat masina imi arata ca primul schimb va fi la 29.000, in final a ajuns la 24.000. Acum imi arata 31.000 km pana la urmatorul schimb :frantics: reteta sigur de distrugere a motorului, daca nu faci si un schimb intermediar. Primul schimb l-am facut la Proleasing Ploiesti, al doilea la Filaret, unde duc masina si pentru interventiile in garantie.
  10. Ce este interesant este ca acum in Idrive apare si schimbul intermediar efectuat suplimentar, pe care eu solicitasem sa nu il inscrie in Idrive pentru a ramane valabil schimbul prin BSI. Dar aparand ulterior activitatii prin BSI, nu ma deranjeaza, este chiar mai bine.
  11. Astazi am schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrele de polen si filtru de aer la Filaret. Kilometrajul este 24.000, mai aveam 1900 km pe bord pana sa ajunga la scadenta, daca nu ajunge contorul la sub 2.000 km (culoarea galbena pe display) nu se poate deconta pe BSI. Primul schimb de ulei, filtru de uei si filtru de aer a fost efectuat la 1 an, la aprox. 11.800 km, contra cost, suplimentar, neinclus in BSI. Sunt in continuare foarte multumit de alegere.
  12. Nu stiu, poate de aia poti veni cu 2.000 km mai devreme.
  13. Este absolut normal ce spui. Pe banii lor, BMW schimba uleiul si filtrele conform programarii initiale (aprox. 30.000 km sau 2 ani), situatie care se poate schimba datorita parametrilor de exploatare. In concret, poti schimba uleiul pe BSI atuni cand masina iti spune ca ai mai putin de 2.000 km pana la schimb, si parca 2 luni inainte de cei 2 ani, mie asa imi arata. Pe de alta parte, poti gasi si oferte mai bune pentru schimb ulei si filtre, la reprezentante, in Bucuresti este mai scump. Eu am facut schimbul la Proleasing Ploiesti.
  14. Masina continua calculul ca si cum nu as fi schimbat uleiul de cand am ridicat masina de noua. A ramas setata pe 2 ani sau aprox 28.000 km. Acum, la aproape 19.000 km imi spune ca mai am 7 mii km pana la schimb, deci ar iesi un 25.000, dar este in functie si de conditiile de exploatare acest interval. In ceea ce am scris anterior, era vorba de 16.000 km extra cei 12.000 km pe care ii aveam atunci cand am schimbat uleiul, nu de 16.000 in total.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.