Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/26/15 in all areas
-
Mai multe poze http://s10.postimg.org/bo7s6azop/img1.jpghttp://s10.postimg.org/cwvnrxrmx/img2.jpghttp://s10.postimg.org/doybr4vu1/img3.jpghttp://s10.postimg.org/6a8zyr9yh/img4.jpghttp://s10.postimg.org/9nh8lh3jd/img5.jpghttp://s10.postimg.org/fn4zp4obt/img6.jpghttp://s10.postimg.org/zdx7uzy21/img7.jpghttp://s10.postimg.org/y59c9d63t/img8.jpghttp://s10.postimg.org/f2pymfv3d/img9.jpg3 points
-
Sa ne dai un review dupa reconditionarea cutiei, multi sunt interesati sa gaseasca un service bun si serios. Cat te costa reconditionarea? Bafta in continuare cu masina.2 points
-
Te rog eu incheie aceasta discutie legata de GPL. Vreti s-o aveti, faceti un topic si scoteti-va ochii. Eu personal nu dau doi bani pe ce crede lumea despre GPL si nici ce costuri ai sau nu. Este un topic de prezentare al masinii nu un debate despre GPL. Am zis de atatea ori ca o sa ies de tot de pe forumul asta si nu stiu de ce nu o fac.....2 points
-
ai pm...poate ne intelegem la style 162, daca iti plac. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/P1070030_zps214fc1e5.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/29062012385_zps2fd7b343.jpg2 points
-
Doar distributia trage in jos motorul asta. In rest motorul in sine e foarte ok. Tu spui "distributie" de parca ar fi pompa de apa. Insa daca se rupe, cam ajungi la alt motor. Eu il am, is multumit de el, dar reticenta tot exista. La M47 nu ai grija asta si nici nu auzi distributia deloc. Pe cand la 80-90% din N47 se aude. Chiar daca nu e in pericol. E un aspect demn de luat in considerare. Cat despre turbo... cunosc N47 cu turbo picat. M47 cu el praf inca n-am vazut personal. Asa ca nu stiu daca e ceva specific.2 points
-
Cand mai cumpar sau vand cate o masina (de 3 ori pana acuma) observ ca nu piata face neaparat preturile, pentru ca fiecare tranzactie e o mini piata formata din 2 oameni si o masina. Nici o masina nu se poate compara cu cealalta. Una a fost intretinuta pentru ca proprietarul isi permitea si vezi asta pe el. Daca esti prea prost sa vezi asta, zici ca masina e la fel ca aia din piata pe care o vinde samsaru cu 1000 mai jos. Dar,repet, desi modelul masinii poate sa coincida, masinile nu sunt la fel. Mai departe: cand au fost noi, poate au existat diferente de 20-30.000 de euro intre ele - in dotari, garantii, sau imbunatatiri - daca ti se pare un fleac pachetul (sa zicem) Crom , atunci ia-ti un 318 chel, dar pachetul ala a costat poate 1000 de euro, iar daca iti cumperi masina, o sa fii mandru ca numai tu o sa ai la bloc bmw cu crom. Mandria aia tre sa o platesti. Fiecare tranzactie este unica si pana nu se intalnesc un cumparator si un vanzator sa discute despre o masina, pretul nu este inca format. Spor la treaba !2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor, Dupa ce m-am despartit de vechea masinuta, un Seria 3 E91 320d cu care am stat peste 4 ani am ajuns din nou in Germania de data asta in cautarea unui X1. L-am gasit la un dealer BMW din Waldkraiburg si a fost exact ce mi-am dorit. Cautarea in sine nu a durat mai mult de 3 saptamani pana am gasit ce voiam. M-am orientat catre site-ul BMW din Germania, portofoliul de masini rulate. Cautam o masina cu Premium Selection sau eventual cu garantie Euro Plus. Masinuta pe care am ales-o are motor 1995 cmc, varianta 1.8 sDrive 143 cp, manuala, 98000 km, productie 10.2011. Ca optionale: climatronic, incalzire scaune, faruri automate, senzori de ploaie, senzori de parcare fata/spate, proiectoare ceata, tempomat cu functie de franare, volan sport cu comenzi, comanda vocala, navigatie, bluetooth, pregatire telefon, CD/MP3, auto start/stop, jante aluminiu v spoke 318 pe 18", pachet lights, BMW Online, Combox. Ca motor mi se pare mai slab decat M47-le de 163 cp de pe Seria 3, dar am vrut ceva mai nou asa ca imi asum pierderea.1 point
-
http://www.autovit.ro/roti-jante-anvelope-bmw-seria-3-e90-e91-individual-18-zoli-P472678.html1 point
-
Cateva poze cu PISI. AM avut bucuria pe cand erau zapezile mari sa-mi curete un vecin binevoitor masina de zapada si mi-a facut-o praf, era atat de zgaraiata ca nu-mi venea sa o spal. Nespalata nu le vedeam prea bine si nu ma deranja, dar cand ieseam cu ea de la spalatorie turbam ziceai ca a fost spalata cu peria de sarma. Ma batea gandul sa-mi iau o masina de polishat si s ama apuc de treaba, dar cum vopseaua este la fel de batrana ca si ea, aproape 20 de ani, m-am lasat pagubas. Am apelat la munca de chinez batran si dupa vre-o cateva zile de chin am adus-o cat de cat la liman. Cred ca folosind dupa fiecare spalare ceara lichida, cea din tubul cu spray, o sa o pot mentine destul de mult in stare acceptabila. Din pacate dupa ce am curatat-o destul de bine am si observat ca are si multe crapaturi in lac, dar sper ca folosind continuu ceara nu o sa ajunga sa sara lacul. Ar mai fi de curatat temeinic jantele si de aplicat ceva solutie pe bandouri(am ceva tot de la Sonax, e cam ca o crema de pantofi, practic le inegreste). pic pic1 point
-
Te salut. Vad ca mergi pe Volvo. Om intelept! Am motorizarea de 2.0, de care fuge toata lumea. Hai sa-ti zic si parerea mea. In urma cu aproape 2 ani, am avut o masina noua. La 65k, mi-a dat unul dauna totala. Am zis bun, ce e de facut. In masina aia nu ma mai urcam, chiar si tipla cum a iesit dupa reparatie. Am ales o masina de 12 ani, pe care am platit o suma de bani pe care majoritatea posesorilor de BMW nu ar fi dat, pentru ca are motor de 2.0 Masina mea, merge si cu 180, mai mult nu am incercat, dar merge zilnic prin Bucuresti. Media orara este de 23-25 km. Orice BMW care are un motor in mintile lui iti va placea. O motorizare mai mare are si taxe mai mari si piese mai multe. Eu am ales caruta mea, dupa posibilitatile financiare pe care le-am avut la momentul achizitiei. Acum, dupa ce am vazut cu ce se mananca un E39 si daca as avea banii de intretinere corespunzatoare, as merge pe 3.0 diesel. Nu pe bulgaria sau alte tari. Masinile mele, intotdeauna au fost inmatriculate pe numele meu si au primit atentia cuvenita. Te sfatuiesc la o motorizare cat mai mare, pentru ca de obicei, sunt cele mai dotate. Au frane mai mari, poate prinzi o suspensie desteapta si alte optiuni pe care ai da bani multi facand retrofituri. Masina mea de fabrica, a plecat destul de accesorizata (iti dau VIN pe pm daca doresti) si acum, singurul retrofit pe care l-as face ar fi un servotronic. Eu cred ca un e39 intretinut la sange, sare de 1 milion de km. Numai sa nu te lasi descurajat. Succes in cautari1 point
-
Fa si tu niste poze dupa ce le pui. Par a fi kitch-uri, dar poate ma insel eu.1 point
-
1 point
-
Se pare ca ai ganduri mari cu X5-ul. Bafta cu reparatiile si cati mai multi km fara probleme! Ne auzim.1 point
-
O arata bine dar pretul e mult prea mare pentru ce ofera si mai ales anul de fabr 2006. De banii aia iei masina 2009,2010 mult mai noua si LCI. Si chiar cu bani mai putini. Cine naiba da 14000 pe un 520d 2006 ? Sa fim seriosi. Plus ca la asta tre sa platesti pretul brut plus transport si toate cele. Te duce peste 15000.1 point
-
Cu ce e mult mai fiabil m47 decat n47?in general,la primul pica turbina,iar la al doilea schimbi distributia.intreb ca ma intereseaza n47,pe primul avandu-l 5 ani (fara sa imi pice turbo).1 point
-
1 point
-
nu apreciaza nu o vinzi si la fel de bine nu ar aprecia nici cei de pe forum de multe ori , cei care vad un istoric al masinii , o cunosc , o doresc ...dar tot pretul face muzica pt ca exista si alte oferte pe piata mai ieftine pur si simplu . Asa ca degeaba tipam la aia de pe autovit ca nu le apreciaza ca si pe aici e aceeasi atitudine uneori. Poti sa faci mama istoricului cu piese oe cu retrofitul maxim etc etc ,puterea de cumparare merge mana in mana cu nesimtirea uneori .1 point
-
Eu o am la 8900 negociabil si nu ploua deloc cu telefoane, eventual preturi de cacat gen 7500-8000...si in momentul de fata nici macar uleiu nu trebuie schimbat, i-am facut revizia acum 800km. Sa nu vb de placute, discuri, anvelope (noi si de vara si de iarna, rotile sunt la alegere). Nu se apreciaza absolut nimic, nu conteaza ca poate un an de zile platesti doar combustibil...e bagata in aceeasi oala cu toate zdrentele. Asta e, asta e piata din Romania, din pacate. :pinch:1 point
-
sa o stapanesti sanatos!optiuni gen xenon nu e greu sa pui mai ales la bmw...ii pui niste lupe in faruri si gata.Arata foarte bine masina si asa!sa ai grija de ea si multi km fara probleme!1 point
-
Cei care au intretinut si au investit in masina cer pretul real..eu daca as vrea sa vand masina nu m-as lua dupa piata din ro. as cere pretul pe care consider ca il merita masina. ma cam foot in ea de piata.scuze de expresie. bafta la vanzare vuvule1 point
-
Pai sigur ca da. Vrem masini bune, gratis ca doar la noi merge clasicul: "ce domne ia uite cat e una pe Autovit". Le cumparam si dupa aia ajungem sa facem un astfel de topic ( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159905-problema-mare-cu-al-meu-5ar-va-rog-ajutor/page__hl__teapa ) si sa fim luati la misto ca am dat cat am dat pe masina si ne-am luat teapa si ca suntem prosti. Oricum o dai tot prost iese. De asta imi e sila cand aud sa vand masini, ce bine ca exista buy back Ca fapt divers in 2-3 luni o sa vedem f10 la 12000 de euro. Oricine poate pune anunturi pe autovit ca dupa aia sa isi ia masina vizata folosing argumentul suprem "uite domne cat e pe piata"...1 point
-
Sa o stapanesti sanatos cati mai mult ani fara evenimente! Eu sunt nostalgic, tocmai m-am despartit de un Seria 3 touring...1 point
-
Si pentru numarul de km tre sa te sun? Daca nu pui VIN-ul inseamna ca ai ceva de ascuns din punctul meu de vedere.1 point
-
Stiu ce presupune sa demontezi sticla la far, nu vreau asa ceva. Multumesc oricum de intentie. Dar chiar sunt interesat sa activez functia DRL US style la halogen. Daca stie cineva la cine sa apelez as fi recunoscator!1 point
-
nu am fost pro "MIZERII" in bara....am zis sa isi activeze US style. era dragut sa isi monteze AE, dar cum am spus si mai sus....sa demontezi sticla de far e JALE1 point
-
Noroc doftore, multi kmp fara probleme. P.S. sa intreb de virsli aia? :naughty:1 point
-
frumoasa masina, pacat ca e automata...nu e suficient de potent motorul respectiv pt auto1 point
-
Asta e o prosteala. La banii aia iei niste jante foarte rare cu pneuri foarte bune. Ceva de pachet M sau Alpina. Alea nu merita mai mult de 600 euro. Niste jante banale pe 17.1 point
-
Prețul corect cred ca este undeva la 2700-3500 eur. Depinde cum arata masina și câți km are.mai bine ar fi sa cauți de la privat și sa nu te uiți ca are masina 150.000 km și e ieftina pt ca nu ai sa vezi. DacĂŁ masina este ok și o iei de la Neamț rar sa lase mai mult de 100euro. Mie mi-a lĂŁsat 90euro, și asta ca a zis el când sa ii dau banii pt ca inițial prețul nu era negociabil. Asa ca aia care lasĂŁ 2-3-4sute euro sunt samsari. Eu am vĂŁzut 10masini pana sa iau una, și stau ĂŽn Germania. Și aici sunt matrasite ca și ĂŽn România. Ultima care am vĂŁzut-o ĂŽnainte sa o cumpĂŁr pe a mea avea 205.000 km.ĂŽn bord și 280.000 ĂŽn realitate, și era de la proprietar )). Sa nu aiba mai mult de 2 proprietari.1 point
-
De unde esti? Nu prea te impaci bine cu limba romana... Personal, imi cam sangereaza ochii dupa ce citesc cateva fraze scrise de tine...1 point
-
121.000 km avea masina pe la jumatatea lui 2012 Ultima citire de cheie a fost la 158.000 km1 point
-
La mine la n42b20 relantiul era la fel. Este ok aÂşa. Mecanicul nu poate regla nivelul relantiului deoarece acestea este setat de ECU (tu ai clapetĂŁ de acceleraĂžie electronicĂŁ). sent from c69031 point
-
@MoFo - deci de la ce cilindree in sus si putere nu ai voie sa mergi regulamentar? Nu de alta, dar sa stim cu totii si eventual sa informezi si producatorii de masini sa faca un special note in manualele de utilizare :frantics: . Pe bune acum, asta merge pusa la perle! "De ce 325i si mers regulamentar? Imi cer scuze - dar nu inteleg. "1 point
-
nu vede reducerea pentru ca intre timp rca-ul se scumpeste cu mult mai mult decat acea reducere care este de aprox 5% la fiecare 6 luni. nu are absolut nici o treaba brokerul.1 point
-
eu nu mai am pretentii de firme la RCA avand in vedere ce bataie de joc este , inainte eram de treaba faceam la Allianz de la 800 ron / 6luni a sarit la 1480 ron / 6luni si dupaia pac 2800 ron / 6 luni am facut la Carpatica cu 1480 ron / 1an , urmatoarea era la Astra cu 3880 ron / 1an ( 27 ani , carnet de 5 ani , nici un incident ) LE : de 4 ani fac RCA'ul la acelasi broker - din 6 in 6 luni se dubleaza1 point
-
Eu mi-as pune ceva aftermarket gen:http://cens.com/cens/supplier/26322/product/115205/BMW_E90.jpg?xxx=1399039729134http://www.sdmotor.com.tw/ebay/2905636Z/d2.jpg1 point
-
1 point
-
Dap , se rabateaza si la Sedan si este o mare prostie , ca la gropile noastre se aud tot felul de zgomote de la clemele in care se prind banchetele :)(1 point
-
Eu as vrea un Touring fara piele, deoarece am pe cineva cu e60 cu piele si nu e confortabil, vara frige iar iarna e rece. In rest incalzire in scaune, panoramic. legat de cutia de viteze ma sperie cei 2 litrii in plus la consum si eventualele defectiuni ale cutiei care sunt costisitoare si nu prea am auzit lucruri grozave de reparatorii de cutii din TM.0 points
-
0 points
-
10.000 pentru 320d sau 520d din 2009 decent??? Good luck buying that !0 points
-
Bujiile ngk sunt recomandate. Ești sigur ca ai pus modelul care trebuie? Și ca nu ai ĂŽncurcat fisele la bujii??0 points
-
Eu zic sa alegi un N47 , asta daca vrei ceva mai nou. M47 deja e vechi si decat sa iei una cu 350-400k km mai bine un N47 in mintile lui.0 points
-
Am fost la bimmer pentru mai multe interventii mecanice. Ultima a fost pentru schimb amortizoare fata. Nu au fost montate corect pentru ca dupa o luna au inceput sa scartie flansele si sa apara fisuri in cauciucul lor. Nu am mai fost la ei pentru ca la ultima interventie mi au lasat impresia ca sunt presati de timp si pe fuga . Am fost in alta parte am dat iar amortizoarele jos si flansele pe interior aveau un sant in ele. O saiba nu era pusa ok din ce mi a zis cel la care le am dat jos. Sunt multe masini de reparat si probabil multi clienti insa ar trebuii acordata o atentie mai mare lucrarilor. Ar trebui respectati pasii din manualul de service bmw, ar trebuii folosite scule speciale pentru anumiti pasi de service. De exemplu depresarea pivotilor din fuzete trebuie facuta cu o presa speciala nu cu ciocanul. Insa mai peste tot cand ai clienti multi intr un interval de timp scurt se grabeste treaba in detrimentul calitatii.0 points
-
Asa ma gandeam si eu.... Ce-mi trebuie mie masina de ultima generatie cand pot sa-mi pun un M5 de pe E34 pe E36 ? 500 de newton stock , 340 de cai.... Sa huruie motorul si sa traga. Nici muzica n-am sa-mi pun :) Tot ce ma intereseaza la o masina pe langa fortza ar fi clima si geamuri electrice. in rest toate basinile numite de unii gadgets-uri sunt absolut inutile...-1 points
-
NU e problema ca nu e sportiva masina cu cutie automata, dar are 2 mari probleme: lag-ul la accelerare si fiabilitatea scazuta.-1 points
-
-1 points
-
Decizia de a renunta la runflat din cauza ca masina "este mult mai rigida" mi se pare eronata. Argumente: -masina e facuta sa functioneze cu ele. -cui i se pare masina rigida sa schimbe mai intai bucsaraia/articulatiile si apoi sa se planga de runflat. Va asigur ca diferenta este de la cer la pamant. -o masina cu runflat si bucsaraia ok nu este neconfortabila. Altfel nu ar cumpara-o nimeni din "tarile civilizate". -da, nu avem drumurile din jermania dar va asigur ca nu stam deloc rau la acest capitol. Incercati putin prin Roma. -daca adaptezi viteza la conditiile de drum si casti ochii, nu ai probleme -la pana multipla poti sa pleci mai departe -in conditii meteo "de rahat" poti sa mergi mai departe -daca ai luat o groapa de ai ramas acolo, nu ai cascat ochii/adaptat viteza deci nu e vina runflatului ca oricum o luai si cu anvelope normale. -nu mergi non stop pe drum prost, daca da atunci schimba masina. Personal vad numai plusuri pentru runflat. Am facut toata tara cu masina cu jante pe 19 si talon de 35/30 si nu am avut probleme. Rezolvati bucsaraia si o sa fiti multumiti.-1 points
-
Era o argumentare principiala, scriam despre un prag valoric, cat de nepotrivit este termenul ieftin cand se discuta de masini ce costa 10000+-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00