Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/28/15 in Posts
-
Intotdeuna m-a fascinat treaba asta cu consumul. Toata lumea este speriata de consum - desi caracteristica de baza a unei masini nu este consumul. Nu intreaba nimeni de confort, spatiu interior, siguranta - performante ... etc. Realitatea simpla este ca o masina bine intretinuta (ca asta) - cu multe piese noi si in garantie pe ea - si istoric complet de service - va costa mai putin pe termen lung fata de un 320D de provenienta dubioasa ("intretinute" la cate un baiat priceput care lucra inainte la BMW dar acum nu mai lucreaza ca este cunoscator) - care rupe lanturi, sparge turbine sau sparge cate un injector de 800 Euro - sau poate un DPF de 3000 de Euro. Nu mai judecati o masina doar in consum de benzina - toate masinile consuma si alte lucruri pe langa. In timp ce la benzina piesele sunt ieftine - la diesel se strica numai lucruri scumpe.6 points
-
Nu stiu ce specie e el...probabil om...dar hai sa o gandim logic. vrea la un e91 320d ed reducere de consum, chiar si cu o pierdere de putere. gaseste raspuns serios pt asta. singurul raspuns serios este sa schimbe masina. restul raspunsurilor sunt considerate mistouri, tocmai pt ca intrebarea e "misto". Alta chestie...daca se vaita de consum..probabil de 8% mediu..fara a sti unde circula si cat, pai cand o trebuie sa schimbe distributia sau turbo, sau amortizoare, sau alte piese care pot ajunge lejer la 1000 de euro, ce face? nu mananca doua luni sa repare masina? Pt ca, sa fim seriosi un e9x nu este ieftin de intretinut ca la carte.4 points
-
Masina e pt cine si-o doreste . E destul de clar , polemici inutile , ratiuni de consum ,impozit , sa nu fim rautaciosi nu tremura nimic intr-un 320 d intretinut )) la fel de bine poate sa baraie si un benzinar daca-i lesinat vreun injector . Se va vinde cuiva care cauta fix asa ceva . E si normal sa fie mai putini . Bafta cu ea .4 points
-
4 points
-
3 points
-
Interesant ar fi fost sa ne gandim inainte de a cumpara masina daca ne permitem intretinerea ei(inclusiv combustibil). Asta intradevar era interesant.2 points
-
Asa-i romanul. El are seria 3 din 2011 care cunsuma probabil in jur de 7-8% (adica putin) si vrea consum mai mic pentru ca nu isi mai permite ) Draga ionutzro23, tu ai nevoie de mai multa intelepciune nu de consum mai mic!2 points
-
2 points
-
Difuzoarele fata + spate, amplificator, cabluri alimentare , inele mdf + silicon + poxilina + folie insonorizanta in jur de 800e. Bine, eu pe langa astea mai am si subwooferul + amplificator pt el Dupa ce iti arat cum montez subwooferul s-ar putea sa vrei si tu :shifty:2 points
-
"Prietene"la asa intrebari,asa raspunsuri.Ia mai zi-mi tu odata'care este sensul intrebarii?Hai ca-ti mai traduc odata: masina lui este ED,adica mai optimizata de atat nu se poate.Ia da-mi tu exemplu de masina(din gama asta) cu consumul asta?Si zi-mi-o si p'aia pa benzina de oras care consuma 7-8 in Buc? Hai ca te ajut putin...TIC...2 points
-
Dragilor, continuati sa va luati motoare diesel chiar daca le folositi 90% in oras sau pe distante <10km, bucurati-va de consumurile alea super mici si lasati-i pe fraierii aia care vor benzina sa se streseze cu consumul. Pentru ei nu e o problema ca dau 100lei in plus pe luna pe benzina, fiindca iarna masina se incalzeste mai repede, pot deschide si geamul fara sa le intre tractorul in habitaclu, pot sa duca masina si in 6500rpm daca vor samd. Disputa asta diesel vs benzina e fara sfarsit, fiecare cumpara ce ii place si ce ii satisface nevoile. Actualizeaza pretul si pe autovit, pe forum in mod clar nu vinzi masina, aici un 2.0d resoftat face legea.2 points
-
Poze cu cablurile, cu ambele tipuri de difuzoare + usa taiata si inele montate. In cateva poze se vede si cum se incadreaza inelul in fata de usa. Initial am vrut sa montez 2 inele/usa dar sunt prea groase si nu se mai clipseaza usa, asa ca am folosit un singur inel + distantiere. Urmeaza sa mai izolez + rigidizez + insonorizez usile si sunt gata. Trasul cablului de 6mm^2 prin burduful de la usa si pana in spate la amplificator a fost un chin , dar am reusit pana la urma cu multe julituri pe maini... http://thumbnails110.imagebam.com/40008/3c598c400078500.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/40008/acd1fb400078551.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/40008/fef2ae400078575.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/40008/0e18e9400078614.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/40008/7579be400078654.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/40008/a8c2ef400078694.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/40008/598fe4400078707.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/40008/a3d6c8400078721.jpg2 points
-
La motorizarea ta,nu exista problema legata de clapete.Stiu ca au si ele rolul lor,in special iarna...2 points
-
N53-urile au injectie directa, de aici si consumul mic. Daca initatorul nu merge in aglomeratie eu unul cred consumul.2 points
-
Da-i un mesaj lui CataXXL pentru pret si o sa vezi ca se apropie ca pret de cele Valeo2 points
-
Normal ca nu cred, dar nici 325d nu consuma 8,1. Insa cred ca proportile se vor mentine. Daca cartea da ca 325i_ul ia 9,7 in oras si tie iti ia 15.....cu 325d probabil o sa ai un consum de 13,4, nu 9 sau 10. Ba mai mult , diferenta intre carte si realitate e mai mica la benzina decat diesel.2 points
-
2 points
-
Nu mi-am luat 335i pentru ca am vrut sa fie XDrive - si la momentul respectiv abia iesise 335Xi - si nu mi-l permiteam. Daca ar fi de vazare un 335XI decent l-as lua maine fara sa ma gandesc de doua ori.2 points
-
Nu am citat doar o parte, decat pentru ca ACEEA parte era esentiala si NEINTELEASA, si FOARTE IMPORTANTA pentru chiulasa (care le repari/descoperi defecte.. traiesti din ele..) Vasul de expansiune se "presurizeaza" din cauza cresterii in volumului apei si a antigelului ca lichid de racire" faptul ca se foloseste numai apa pe vreme torida.. (si daca e putina..) poate fi saraca prin prezenta in zona chiulasei curband-o.. (si nu-i trebuie mult) antigelul in proportie corespunzatoare.. stopand asta, printre altele. Aste e ce trebuia sa intelegi din citatul dat. Si atat. Restul, proportii si altele vin in completarea ideii descrise inainte. Citatul tau are pe undevqa un pic si alt sens in alte minti. Crede-ma inteleg engleza FOARTE bine!. Nu stiu cum traiesti tu din asta, si nu ma "iau" sub nici o forma de persoana, dar e clar pentru mine ca esti orgolios (nu vrei sa dai dreptate!) SAU intelegi lucrurile de o maniera foarte personala... si cam NERECEPTIV. Din pacate te invarti (in analiza..) in jurul cozii destul de mult atat. Multumesc pentru atentie1 point
-
O sa vreau eu unul, weekendul viitor ajung in Giurgiu, sigur se potriveste si pe e90 non facelift? Nu uitati sa decaliti saiba de etanseizare inainte de a o folosi !- adica? ce inseamna asta? Banuiesc ca anuntul de mai jos este tot al tau, deci reducerea e falsa http://olx.ro/oferta/surub-buson-magnetic-golire-baie-ulei-bmw-ID30IcR.html#f5a18c407c1 point
-
Salut ! @AdiOrte - sunt din Giurgiu @alex_maniacu_91 - La pretul initial a fost aplicata o singura reducere de 10% . Celelalte sunt considerate up-uri. Tuturor multumesc de interes !1 point
-
Eu inteleg ca omul o vrea pentru UK, povestea cu inscrisul in Romania este in opinia mea o mare tampenie, este plina tata de tot felul de kamikaze cu masine cu volan pe partea dreapta.1 point
-
Depinte cine cumpara cauciucurile, daca sunt tot cadou merita sa pui pe 18. Sa o stapanesti sanatos. Pune niste poze cu ea.1 point
-
pai nu ai intrebat si tu inainte sa pleci de la botosani daca totul este in regula? adica masina e deja inmatriculata?1 point
-
Din ce am citit pe forum la primele modele erau probleme cu clapetele si apoi la cele mai noi s-au schimbat cu altele dintr-un material mai rezistent. Cand am vazut in ce stare sunt ma batut un gand sa le las asa dar am zis ca poate ma trezesc cu ele rupte si o sa imi para rau. Mai am 2 prieteni cu e60 care le-au eliminat si am zis sa scap si eu de o grija. Dupa ce le-am scos nu am simtit nici o diferenta: nici de sunet si nici nu simt ca trage mai prost. Cu ocazia asta am curatat si galeria.1 point
-
Daca si la un 320D vrei consum mai mic...ce sa mai zici! De ce nu ti-ai luat un Ford Ka, motor de 1L si nu puteai sa te mai plangi de consum! De curiozitate, ce consum ai in prezent, de-ai vrea sa-l mai reduci? Poate intr-adevar e mare, dar poate-i asa din cauza unor probleme, nu ca ar consuma mult! Si cred ca mergi si batraneste cu el! Pfff... LE. Si mai este si varianta de Efficient Dynamics daca are doar 120KW(163CP), altfel ar trebui sa aibe 135(184CP)!1 point
-
Domnu service premium, daca tot o dam injective, fiecare are parerea lui, si daca tot este forum public nu inteleg unde este problema? Unul care a facut stiinte politice recomanda Hepu, altu care a facut Automobile rutiere recomanda Glysantin sau Glycoshell Asa ca haide sa nu mai aberam ca nu baga nimeni 12ltr de antigel concentrat in motor, dar sute care baga hepu la max -10 grd concentratie1 point
-
Eu intrebam de consum pentru o comparatie. Am acelasi motor (foarte bun de altfel, dupa parerea mea) pe un 525xi, cutie automata. In plus, dupa parerea mea nici cu 320d-ul nu faci mare lucru prin oras. Prin Bucuresti aveam si 12 consum, asa ca nu e vreo afacere, mai ales cand te gandesti la intretinere, problemele la diesel, etc Si acum parca vad topicuri legate de diesel: "nu trage cum trebuie" (asta era preferatul meu ) , "mi-a picat turbina..." etc1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu mi-am cautat masina pe mobile.ro selectand ca masinile sa fie din zona Dortmund unde am avion din spatele casei. Oricum am inteles ca in nordul Germaniei masinile sunt mai ieftine. Am gasit masina, am negociat cu neamtul, m-am suit in avion. La 6 dimineata am plecat din Craiova la 9 am ajuns la showroom. A durat 2 ore sa-mi faca numerele si la 11 am plecat. Seara am ajuns la Viena, m-am cazat la un hotel, iar a doua zi dupa ce am pierdut cateva ore degeaba la Parndorf am plecat spre casa. Seara pe la 10 am fost in Craiova. Puteam sa merg mai repede dar nu aveam cauciucuri de iarna( nu era zapada dar au fost si temp. negative) si nici statia si nu am vrut sa risc. Toata aventura a durat vreo 40 de ore si a costat cateva sute de euro dar am luat exact masina pe care am vrut-o.1 point
-
Intradevar sunt ceva costuri in plus daca o cumperi din Germania. Adica: -bilet de avion -mijloc de trasnport acolo (daca nu ai rude sau prieteni) -numere de tranzit -combustibil pentru drumul spre casa -vigniete de drum (Austria si Ungaria) -mancare/bautura -liber de la serviciu (daca este cazul) Dar toate astea merita facute pentru o masina pe care vrei sa o pastrezi pentru cativa ani buni. Sunt si masini bine intretinute in Romania, dar tine cont ca sunt doua lucruri pe care nu le poti schimba aici, oricat de atent esti cu masina ta: gropile si motorina. Doua lucruri care conteaza foarte mult la starea masinii.1 point
-
Ce-mi plac pararelele astea intre 316d si 325xi. Comparatia ar trebui sa fie intre 325d 325i. 325D(A) - 325i(A) ------------------------------------------------ consum urban : 8,1 - 9,7 extraurban: 5.1 - 5.6 0-100KM/h 7,5s - 7.1s ps: din experienta mea,( cel putin in timisoara)ma apropii mai mult la benzinare de consumul din carte decat la diesel_uri Concluziile le trageti voi, eu in 2008 daca mi-as fi luat un 325, sigur as fi ales benzina.1 point
-
1 point
-
La orice masina normala in stare tehnica buna pornesti de pe loc cu treapta 1 sau maxim 2. In rest numai tractoarele pot porni de pe loc cu treapta 1,2,3 si autoturisme cu ambreiaj pe duca.1 point
-
O fi uzata moral, dar ca dotari e peste 80% din F10-urile alea de 184cp. Motorul e fiabil, cutia de viteze se repara la alte costuri fata de un ZF in 8 trepte, iar la 10.000e e o masina foarte buna. Multi uita ca 10.000e nu sunt suficienti pentru un Logan in echiparea de top, dar au pretentii de Bmw super intretinut, cu 50.000km, de preferat cu HUD, trapa, logic 7, perdelute, pachete, scaune confort samd.. Legat de masina din link, nu cred ca am vazut 5 e60-uri sa aiba dotarile alea pana acum..1 point
-
1 point
-
Cred ca M-tech1 ar fi cel mai ok pentru mine. E mai simplu putin. V-om vedea. Am incredere in el, altfel nu trimiteam nici un ban, eram eu prezent acolo sa fac achizitia. Am pe cine lua de guler dupa in caz de ceva, dar nu se pune problema. "Salut, Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Cum ramane cu " nu ii fac nimic la masina, doar gume " ? )) Lasa, asa trebuie, mai are si ea nevoie de cate o atentie, doar e a ta ! " Corect. Ma refeream la tunning gen ce ar face altii la varsta mea. Am prieten care viseaza inca sa isi puna eleron pe corsa, d-ala cu picioruse. Nu consider tunning inlocuirea farurilor cu ceva ce ar fi avut din fabrica dar nu s-a dorit. Sau body-ul de m-tech 1. Ci retrofit ! Oricum, pe masina nu o sa apara altceva decat ce ar fi putut avea din fabrica. Nu stiu angel eyes.. ala e alt subiect.1 point
-
Aparent, era o editie destinata pietei olandeze. Nu inteleg ce e asa ciudat. Aici cateva exemple de pe autoscout24.1 point
-
1 point
-
Intreb, modelul executiv nu exista la e46 si la alte modele de masini cind spui executiv inseamna un model optionat care nu este cazul la tine1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am gresit putin la scriere: este DKG sau DCT Conduceti un SMG sau un DKG si apoi va astept cu pareri. Sa va vad care mai vreti manuala. SMG SMG-ul ofera niste senzatii peste manuala. SMG-ul este la baza o cutie manuala care are actionare electrica. Schimbarile sunt mult mai rapide mai ales ca este combinat cu padele. Toate pierderile cauzate de factorul uman sunt eliminate. Inchipuie-ti ca esti pe Cheia: cum e mai usor sa mesteci in mamaliga sau sa dai din padele? Iti spun ca esti mult mai rapid cu o cutie de tipul asta. La SMG ai 6 programe care dicteaza timpii de schimbare a vitezelor. Programele pot fi folosite atat in mod manual cat si in automat Cu cat e cifra programului mai mare cu atata schimba mai rapid. Programul 6 este pentru track si poate fi accesat doar daca renunti la DSC. Pe langa asta in functie de programul selectat limita la care schimba in modul automat creste gradual. De ex: Programul 1 pleaca cu a doua - e folosit iarna pe zapada Programul 2 schimba la 2000 de ture 3 la 2500 etc Feelingul oferit de SMG este foarte asemanator cu manuala, la schimbarea treptelor tetiera "iti rupe capu'". DKG DKG este alta tehnologie, este o cutie cu doua ambreiaje, gen DSG de la VAG. Schimbarile sunt ceva mai spre "gen troleibuz" dar pe langa SMG este si mai rapida. Plus ca are 7 trepte, ceea ce o face relativ economica. Are acelasi tip de programe. Singurul incovenient: daca se strica... auch! Masinile cu astfel de cutii sunt facute cu cap. Sunt daily drivers. Puterea oferita difera in functie de setari si bocanc. Am scris pe undeva parerea mea despre M3 E46. Sunt facute sa file linistite (chiar lesinate) pentru oras cu posibilitatea de a se transforma in bestii. De aia au si butonul "sport", modifica instant comportamentul. M-ul il am si acum. Dar este masina de suflet. Nu pot sa car catelul, nu are portbagaj ca sa incapa carutul dar are altele...1 point
-
))))) esti penibil daca te iei de mmneg care a avut un m3 si stie ce vorbeste, fata de tine. i-a dat un sfat, cum tu ii dai sa isi ia manuala....numai ca el are argumente...tu vii de pe un 2.0d..1 point
-
De ce nu ai luat o configuratie in 2 marimi daca tot ai vrut ceva mai extrem?Pararea mea este ca pentru fata este un j prea mare iar pentru spate prea mic...cred ca ar fi fost mai ok un 8.5j / 10j cu niste et-uri potrivite eventual mai agresive...asta din punctual meu de vedere, sper sa nu deranjeze parerea mea, in caz contrar scuzele de rigoare. Numai bine!1 point
-
480 euro interiorul fara incalzire/electric ?! . ai ceva de stat cu el1 point
-
Ieri am fost la Florin, am schimbat simeringurile, garnitura de la capacul de culbutori, garnitura de la pompa vacum, intinzatorul (era modelul vechi), garnitura din pompa vacum (Am folosit garnitura de la un filtru de ulei, multumesc lui Myx pentru sfat), garnituri solenoide (le-am schimbat preventiv). Din fericire patina era intacta. Pro: Baietii se msica bine, fac asta cu ochii inchisi Contra: Se grabesc si tind sa traga de piese, cabluri, chiar ma gandeam daca mai porneste. Pentru ca se grabesc nu mi-au pus cum trebuie un tachete sau ceva de genu si a pornit in 3 pistoane, si a trebuit sa dea iar toate piesele jos sa il puna din nou. Per total sunt multumit, ii recomand pe baieti, sunt de incredere si chiar stiu ce fac. Am totusi o nelamurire, dupa ce faci operatiunea asta, trebui sa recalibrezi valvetronicul ? Daca da, cum se face ?1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00