Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/02/15 in all areas
-
6 points
-
Imi era dor de negrul asta nebun . Scoasa de la detailing . :yahoo http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4345_zpsmhmnebz9.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4342_zpsjwzjsdxz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4332_zpsgfvc5dzw.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4335_zps8oiglllr.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4324_zpsztszyuv6.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4339_zpscymnhn7o.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4334_zpsuxpxd6g4.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4337_zpsnyp2wxxu.jpg4 points
-
M-am decis sa imi prezint si eu prima masina pe forum tinand cont ca pana acum nu mi-am mai prezentat celelalte masini. Multi stiti deja masini si multe detalii despre ea, este vorba despre un BMW E90 320dA. Long short story: In data de 23.01.2015 am achizionat masina de la @Cristian.O de pe forum, mi-a placut masina de cand a fost prima oara pusa la vanzare, eu nu o vazusem prezentata pe forum abia dupa ce a fost prima oara pusa la vanzare am citit tot thread-ul facut de fostul propietar. Am discutat cateva detalii cu el, urmand sa vorbesc cu @Rcc-67 daca are timp si are posibilitatea sa se duca sa se uite la ea, sa ii bage un tester pe ea impreuna cu @Kenbobo pe teamviewer, masina a trecut toate testele si s-a dovedit ca totul functioneaza cum trebuie. Masina in momentul achizitiei avea 200400 km si acum are aproape 204000 km, ultima revizie fiind facuta la 196484 km. Pe aceasta cale vreau sa le multumesc public unor oameni minunati care m-au ajutat mult cu achizitionarea masinii deoarece nu puteam sa plec cu picioarele inainte dupa masina desi Cristian este un om de incredere si de cuvant, atatia km cu microbuzul cu riscul sa nu imi placa masina si sa ma intorc iar 6 ore cu acel microbuz nu prea era chiar placut, deci mersi mult lui Rcc (un alt Cristian, pe mine tot Cristian ma cheama, pe fostul propietar tot Cristian :hyper: ) si lui Kenbobo. Masina de cand este la mine a primit doar motorina si spalat interior-exterior pe langa cateva chestii minore pe care am apucat sa le fac la ea. http://s23.postimg.org/57pipwvvv/LDY002.png http://s23.postimg.org/obiu698q2/LDY003.jpg To be continued...-3 points
-
Kenbobo zice cĂŁ sunĂŁ bine. http://thumbnails111.imagebam.com/40133/e095ea401328545.jpg3 points
-
Pe principiul decat tanar si corect mai bine batran fara caracter?))vai de capu' tau.3 points
-
Mda m-am decis sa echipez MYX cu M pack ,bara fata, spate si praguri + accesorii montare stare buna , preferabil OE , accept si Am daca e vreun kit bun . LA sh daca e cineva interesat de schimb cu diferenta , culoarea e BMW 668 , ambele bari in stare impcabila , cea din fata revopsita recent dupa iarna . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4329_zpsfypkpdxj.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4327_zpsvtwtkvmp.jpg2 points
-
Salutare! Va descriu ceea ce mi s-a intamplat mie dupa ce am apelat la serviciile reprezentantei BOSCH ( expressdiesel.ro) din Bucuresti, Sos. Alexandriei nr.199F, in speranta ca nu vor mai fi pe viitor si altii in situatia mea, adica sa le umfle conturile unor jepcari si sa plece si cu masina cu probleme noi de la ei. Bun...detin un autoturism marca BMW 320d e46, fabricatie 1998, cu pompa de injectie BOSCH VP. In vara anului 2014, dupa un drum de vreo 3000 de km pana in Grecia, m-am trezit ca a doua zi dupa ce m-am intors, masina a pornit in 3, a mers asa timp de aprox. 5 sec, dupa care si-a revenit. A doua zi a pornit mai greu, a treia si mai greu, pana nu a mai pornit deloc. Pornea doar cu spray, si daca o opream dupa 30 de sec. dupa aceea pornea normal, la fel si dupa cateva ore, dar daca o lasam pana a doua zi, iar trebuia sa o pornesc cu spray. Am rezolvat problema la un service in Pitesti, nu am mai avut probleme pana acum o luna, cand am patit aceeasi chestie. M-am dus cu ea la mecanic, unde a constatat ca sunt pierderi de motorina undeva prin zona pompei de injectie (fiind intinata motorina pe blocul motor,mirosea a motorina si cand dadeam drumul la ventilatie si cand ridicai capota).Mentionez ca masina tragea fara probleme, nu avea intreruperi etc. Mecanicul respectiv imi spune ca nu se baga sa desfaca pompa, ca este posibil sa fie din garniturile pompei si imi sugereaza, fiindca tot stau in Bucuresti, sa merg la BOSCH. Auzisem mai de mult de ei, ce-i drept ca ar fi cam scumpi, dar ca sunt buni. Fiind si reprezentanta BOSCH, zic, hai sa apelez la ei, chiar daca dau mai mult, macar sa iasa treaba klumea, cat ar putea fi sa inlocuiasca niste garnituri? Ii gasesc pe internet, pentru ca mecanicul din Pitesti stia doar ca sunt din Sos. Aexandriei, stiind si el despre ei mai mult din auzite si ca a trimis pe cineva o data cu o pompa, nu e era ceva grav si l-a rezolvat pe om si cu pret cat de cat ok. Asa ca, sfantul Google imi afiseaza www.express diesel.ro, adica reprezentanta BOSCH. Bun...sun acolo, imi raspunde o tanti, ii spun care e problema, imi spune ce-i drept cat costa manopera montat / demontat (460 lei), testarea pe banc (aprox.900 lei), daca e nevoie, in cazul in care sunt de schimbat componente, garniturile 200 lei si restul mai vedem despre ce e vorba. Ma programez, gandidu-ma ca e vorba doar de manopera si garnituri, asta insemnand undeva la 660 lei si ma cheama peste 3 zile, eu gandidu-ma in sinea mea ca ia uite ce cautati sunt, zic, hai ca-i bine. Ajung acolo la ora 8:30, conform programarii, cam gol pe acolo, o mai intreb pe tanti de la receptie despre preturi, imi spune pe langa cele de manopera, testare, garnituri si pretul altor componente (astronomice), dar nu prea le bag in seama, stiind ca masina mergea, tragea fara probleme, eu fiind cu gandul ca maxim ar putea fi garniturile sau vreun O ring pe la vreun furtun, conducta, ceva. Cheama cucoana pe seful mecanicilor, vorbesc cu el, ii spun ce s-a intamplat si ii pune pe mecanici sa desfaca pe la motor sa ajunga la pompa. Bun...si acum incepe partea interesanta: Desfac ei, ajung la pompa, intr-adevar era ceva motorina pe acolo...ei: gata domne, e clar din pompa (fara sa studieze prea mult problema). Ok, demontati-o! Am stat langa ei pana au dat pompa jos (vreo ora jumate). Intrucat trebuia sa plec la serviciu, nu am mai ramas, urmand sa ma sune duduia de la receptie sa imi spuna despre ce e vorba. Plec...primesc telefon peste vreo 2 ore: Am desfacut pompa si am constatat ca scurgerea e de la garnituri, dar si pistonul prezinta uzura foarte mare, calculatorul, citez: “arata cam oboist”, daca le schimbam pe astea trebuie schimbat si senzorul de rotatie ca are niste circuite fine si nu mai poate fi montat cel vechi, ca exista riscul sa se defecteze la scurt timp…in total vreo 4600 lei, dar va reducem din tva ca avem o oferta…4100 lei. Daca nu doriti sa schimbati pistonul, si schimbati doar calculatorul, garnituri, senzor rotatie, va costa vreo 3500 lei, dar exista riscul sa se gripeze pistonul si sa va lase, sau daca vreti sa schimbati piston, senzorul de rotatie, garnituri, fara calculator va costa vreo 3000 lei, dar exista riscul sa va lase calculatorul in orice moment sau o varianta mai de compromis sa schimbam doar garniturile, senzorul de rotatie, sa o testam, vreo 2600 lei. WTF??? E masina de 3000 de euro si am venit cu ea functionand, pentru niste scurgeri de motorina, nu am venit cu ea pe platforma, sau ca sa reconditionez pompa. In fine…aleg varianta de 2600 lei. Dupa ce stau 2 min sa-mi revin din soc, o sun inapoi pe duduie si o intreb cat ma costa sa-mi puna pompa la loc fara sa mai faca nimic la ea. Surprize, surprize: 460 montat/demontat + inca vreo 400 desfacutul pompei si constatarea…deci vreo 860 lei, ca sa plec cu ea asa cum am venit . Imi zic: decat sa dau 900 lei fara sa fac nimic, mai bine dau 2600 si rezolv scurgerea de motorina si faza cu pornirea, ca probabil de acolo se si dezamorsa (lucru confirmat si de mecanici). Ramane asa, ma suna cucoana dupa 2-3 min: stiti, am vorbit cu mecanicul si a zis ca n-are rost sa mai schimbe senzorul de rotatie daca tot nu schimbati pistonul si calculatorul si va schimbam doar garniturile. Bun, zic…si asta cat mai e? Pai 1100 lei. Ok, m-am mai linistit. Bun, ramane asa, masina urmand sa fie gata a doua zi. Ma suna a doua zi la pranz receptionera, e masina gata, s-au dus mecanicii cu ea in teste, puteti veni. Ma duc pe la ora 17:00, achit 1140 lei (a trebuit schimbat si filtrul de motorina), iau masina, trage normal, merg un km, opresc in peco, bag motorina, plec…cand sa accelerez…masina nu mai tragea…urca foarte greu in ture, accelera foarte lent. Mai merg cu ea, zic ca o fi vreo eroare, nimic. Tocmai bine, ma suna duduia ca daca am plecat departe, ca a batut bonul gresit, in loc de 1140 lei, vreo 1 miliard 100 de mil si ca trebuie sa faca un process verbal. Ii semnalez problema, imi zice sa revin cu masina. Pe drum isi revine masina…are toane, cand trage normal, cand nu trage. Ma intorc cu masina, o baga pe tester…pompa de injectie nu isi mai mentinea avansul. In loc sa stea valoarea la 0, -1,5…statea undeva pe la 5. Le spun ca masina nu avea problema asta inainte si tragea fara probleme, iar ei imi explica faptul ca, ei mi-au spus ca are uzura la piston si din cauza asta a aparut faza cu trasul. Bun, dar de ce pana sa umblati la ea, nu facea? Inainte nu era uzata sau cum? Ba da, dar exista riscul ca o data ce s-a umblat la ea, pistonul ala sa nu mai cada pe aceeasi pozitie si daca s-au schimbat garniturile, acum face presiune mai mare etc…gargara. Bun….eu mi-am asumat si am inteles ca exista riscul ca dupa 1 sapt, o luna, un an sa pice ori calculatorul, ori pistonul sa se blocheze, daca nu le inlocuiesc, dar nu mi-a fost adus in nici un moment la cunostinta ca daca se umbla la pompa si nu se schimba toate componentele, e posibil sa plec cu masina de acolo cu probleme suplimentare. In final a ramas sa revin luni, intrucat toata intamplarea a fost vineri, pentru a-mi face ei o oferta noua, sa-mi schimbe pistonul si senzorul de rotatie, ca de acolo e problema si nu e vina lor, ca ei mi-au zis ca ala are uzura. Asta insemna pe putin inca vreo 20 de mil. Intre timp, dintr-o discutie cu un prieten care a avut si el probleme cu pompa de injectie, mi-a recomandat un service la Buzau, respectiv Autotest Buzau la care am fost si am facut pompa cap-coada, schimbat piston, garnituri, o supapa, pompa de alimentare, etc, cu piese tot BOSCH, mai putin calculatorul + montat/demontat, in total 1500 + vreo 150 lei motorina si masina merge fara probleme acum. Din discutiile purtate si cu cei de la AutoTest, mi-au spus ca intr-adevar cand se umbla intr-o pompa, este recomandat sa se schimbe toate componentele uzate, altfel existand riscul sa patesc ce am patit eu. Ceea ce m-a indignat si m-a deranjat foarte mult si m-a facut sa scriu aici toata intamplarea, este faptul ca cei de la BOSCH stiau de la inceput toate astea, ca banuiesc ca nu e prima pompa pe care o desfac, stiau ca e o masina veche si imi puteau spune de la inceput cum stau lucrurile si ca mai mult ca sigur componentele au uzura, asta necesitand sa inlocuiesc toate piesele si o sa ma coste peste 4000 lei. Dar deviza lor este JAPCA, nu au spus acest lucru, fiindca erau constienti ca daca spun de la inceput ca va costa peste 4000 lei, s-ar putea sa ma orientez in alta parte. Ca sa nu mai vorbesc de caterinca de prost gust a mecanicilor respectivi, care, atunci cand le-am spus ca sper sa fie doar garniturile si sa scap cat mai ieftin, au replicat: Eee domne, vine Pastele, vin Floriile…ranjind in coltul gurii. Deci asta e o practica a acestui service…stiind de la inceput care e cursul lucrurilor. Deci practic…m-am dus la BOSCH, avand o incredere mai mare decat la un service no name, ca doar e reprezentanta, chiar daca stiam ca o sa coste ceva mai mult (insa nu ma asteptam la sumele astea astronomice in conditiile in care pompa functiona), pentru a rzolva problema cu scurgerea de motorina si pornirea, cu masina pe roti, tragand fara probleme si am plecat de acolo cu o noua problema si fara 1100 lei. Ori nu sunt profesionisti, ori au facut-o intentionat pentru a ma determina sa revin tot la ei sa schimb si restul pieselor, adica sa ii mai fac cu niste zeci de milioane. Principiul pe care merg ei, este acela de a-ti crea impresia ca problema nu este grava si chiar daca nu este grava, sa apuce sa te prinda cu masina desfacuta…ca dupaia si daca dai inapoi tot te fac de vreo 800 lei chiar daca nu iti fac nici o reparatie. Ei teoretic, sunt acoperiti in fata legii, intrucat au specificat ca au gasit uzura la piston, calculator, etc si ca imi recomanda sa le schimb, dar eu nu am dorit acest lucru si am solicitat doar inlocuirea garniturilor. Ca sa nu mai zic si despre asta, ca cei de la Buzau mi-au spus ca au fost inlocuite doar o parte dintre garnituri. In fine…am scris totul aici, sperand sa nu si-o mai ia si altii de la acesti JEPCARI care se ascund in spatele renumelui firmei BOSCH, respective www.exressdiesel.ro cu punctul de lucru in Bucuresti, Sos. Alexandriei nr.199F. Cu aceasta ocazie le multumesc celor de la Auto Test Buzau, care au dat dovada de professionalism, s-au miscat si repede (am ajuns dimineata la 09:00 si la 16:00 masina era gata de plecare) si au lucrat cu simt de raspundere.2 points
-
2 points
-
Cum privesti cum descrii tu lucrurile, ai dreptate. Insa nu e chiar asa. Ti-am spus ca va fi greu sa iei masina de luni, sa vii miercuri. Ai insitat sa vii luni sa vezi masina. E o mare diferenta intre a vedea o masina si a cumpara o masina. Fostul/fosta proprietara m-a sunat si mi-a spus ca isi doreste masina inapoi si ca vrea sa o vada neeaparat.(i-am contactat si intrebat daca pot folosi topicul/pozele). I-am spus ca vii sa o vezi (atentie) si nu e frumos... Vorbeste cu ei sa iti explice. Am luat masina de la ei, sunt oameni cu care m-am inteles f bine, si au dorit ca masina sa se intoarca la ei. Telefonul a sunat f mult si m-am plimbat prin Bucuresti jumatate de zi unde colegi de pe forum de acceasi varsta cu tine (20-22 de ani) au dorit sa vada cum merge masina. Toti au dorit "sa ne dam putin" sa vada cum merge masina si s-au suparat cand i-am invitat sa faca programare la orice service unde "se da" cu ea mecanicul. Alt coleg de pe forum a alergat-o de a zapacit-o, a luat cate gropi a vazut, f hotarat fiind sa o cumpere si ... mi-a oferit cu 1500 euro mai putin.... Imi pare f rau ca am trecut prin asta, insa nu mai dau masina nimanui sa o conduca si nu mai cred in promisiuni. Ti-am cerut scuze, iti cer si acum scuze public si m-am oferit inca din primul moment sa acopar imediat orice pierdere pecuniara ai suferit. Cand ti-am spus asta ieri (bineinteles faci o poza a ordiului de plata/retragere numerar/orice document ai de la banca) nu ai mai spus nimic. Din punctul meu de vedere, un coleg f tanar (din nefericire ca toti ceilalti care au sunat pana acum) suna, sigur sigur o cumpara (ca toti ceilalti), fara ca nici macar sa fi vazut vreodata masina (nu cred ca cineva poate fi 100% sigur ca va cumpara o masina fara nici macar sa o vada). Nu face programare la nici un service sa verifice masina si, o ia sigur.... Nu e nimic gresit in a fi tanar. Nu e nimic gresit in a dori o masina altfel. Din nefericire am constatat ca 20 - 25 de ani inseamna si neseriozitate, 'smekerie', SMS, combinatii, toata lunea vrea sa se dea cu masini...etc In discutiile cu fostii proprietari le-am spus ca nu e f ok ca ti-am spus sa vii sa o vezi si imi asum asta. Din nefericire te-ai potrivit profilului celor care au vazut masina (tineri, vor sa cumpere masina imediat, nu fac nici o programare la nici un service, vor sa alerge si sa chinuie masina sa vada ei cum se simte, dupa care iti ofera 5000 eur ... peste 2 saptamani). Te-am tinut 20 de minute la telefon si am vazut ca nu vrei sa faci o programare la vreun service sa verifici masina, nu te intereseaza daca taxa e platita, nu ai vazut vreodata masina dar... o cumperi sigur).Te-am sunat imediat ce am primit confirmarea (numerar) ca masina se vinde. De la Brasov la Bucuresti nu e chiar asa de mult... Im cer scuze si lasa-ma sa acopar daca ai pierdut ceva (faci o poza la orice bon/chitanta). Imi asum purtarea ingrata si sper sa iti gasesti o masina asa cum iti doresti. Nu am mai fost dispus sa las pe cineva sa o conduca, zapaceasca ca sa imi spuna ca imi da nu stiu cat... Ma bucur ca masina a ajuns in familia vechiului posesor si imi asum vina cum o vezi tu mai sus.2 points
-
In primul rand felicitari pentru vanzare si felicitari pentru caracterul tau de DOI bani . Ca sa incep cu inceputul , in 28 martie l-am sunat si am stabilit ca merg dupa masina luni , au urmat alte telefoane pe care le am primit de la el in care ma asigura in ce conditie buna se afla masina (fapt de care nu ma indoiesc) si ce om serios este el . I-am explicat ca nu am timp la dispozitie si nu vreau sa bat drumul degeaba , am fost si la Bacau si am gasit masina si vanzator care la telefon mi-a garantat ca masina se afla intr-o stare buna si la fata locului .... Mi-a explicat ca nu este cazul , ca a fost contactat de foarte multi si de pe site care i-au facut oferte si el le-a spus ca masina pana marti dimineata este rezervata . Am cazut de comun acord dupa ce m-a sunat duminica sa ii trimit copia dupa buletin pentru a pregati contractul , dupa o convorbire de jumatate de ora , am stabilitit ca ne vedem luni in bucuresti la ora 4 si ramane sa-l sun cand ajung in Brasov . In momentul cand l-am sunat mi-a dat ocupat , am crezut ca este ocupat si am continuat drumul spre Bucuresti, am mai incercat intre timp sa-l sun dar acelasi rezultat. Dupa care mi-a dat un mesaj ca masina s-a vandut . Problema nu este ca masina nu a ajuns la mine , la oricine a ajuns sa o foloseasca sanatos , problema este ca in loc sa ma anunte ca va vinde masina unei alte persoane , el in timp ce imi dadea ocupat , posta pe forum ca masina s-a vandut si a ajuns in familie . Pentru ca am stabilit ca luni la 4 ne vedem in Bucuresti sa CUMPAR MASINA , cerandu-mi si buletinul pt contract , am urgentat o suma de bani care am primit-o din alta tara , care m-a costat 90 euro comision , fara sa pun la socoteala drumul Mures-Bucuresti . Am decis sa scriu pe forum pentru a prevenii si alte persoane care vor avea de a face cu "farmacistu" . Multumesc mai ales pentru timpul pierdut care ti-am explicat ca e destul de limitat si banii pierduti , sper sa intalnesti la achizitionarea f10-lui persoane ca TINE ! P.S. Nu am nici o pretentie de la tine , vreau doar sa ajut eventualele persoane care vor avea tangente cu tine sa stie ce-i asteapta .2 points
-
E foarte putin probabil sa fie asa cum spui. In primul rand, la Bosch au banc special pentru pompa respectiva, deci 100% o pun corect la punct. Iar daca nu o montau ca lumea, masina ar fi mers prost din start. Nu mergea bine pana la un moment dat. Daca nu pui corect la punct motorul respectiv, lipsa de putere se simte foarte tare, mai ales ca oricum nu este o motorizare foarte performanta. Si aparea imediat eroare pe tester de avans. Cei de la Bosch au intr-adevar niste preturi mari, insa dintr-un anumit punct de vedere e normal sa fie asa pentru ca e vorba de o reprezentanta. Iar valoarea masinii de 3000 euro n-are din nou relevanta. Ceea ce este intr-adevar gresit este ca s-au apucat sa-i schimbe cateva piese ca sa iasa mai ieftin, adica au acceptat sa-i faca o carpeala. Clientul trebuia sa fie informat din start asupra costurilor totale incat sa nu fie luat prin surpriza. In mod normal, service-ul trebuia sa dea un deviz de reparatie. Daca clientul nu era de acord cu pretul, masina trebuia predata asa cum era, se achita constatarea si gata. Ideea asta de a face reparatie pe gustul clientului de parca e vorba de o shaorma personalizata dupa gustul omului e o ineptie.1 point
-
1 point
-
bad choice se schimba obligatoriu placutele odata cu discurile pe viitor, schimba mecanicul care ti-a dat sfatul asta minunat1 point
-
in 2 ani s-au schimbat vreo 3 echipe . Poti sa mergi cu incredere la polish dpmdv . Cel putin rautacioasa remarca lui RZV . Tot la ei imi fac lucrari de revopsire si ce mai am nevoie pe partea asta , lasand la o parte factorul uman care evident ca poate gresi uneori am avut parte mereu de un bun tratament pe partea de comunicare si suport iar activitatea de detailing nu are nici o legatura cu serviceul in sine decat prin faptul ca se desfasoara in aceiasi incinta .1 point
-
Cu motorul pornit deschizi usor capacul/busonul de la motor,pe unde bagi ulei...si la joja ar trebui sa se simta dar e mai clar la busonul de ulei. Sub masina vezi prea putin pt ca ai scut si alte altea....deschide capota,da plasticul din fata motorului jos sa ai vedere la role si la motor mai bine si uita-te prin toate locurile. Merge si sub masina dar trebuie sa dai ambele scuturi jos si eventual sters/spalat bine motorul apoi urmarit unde se murdareste cu ulei/apa/etc....1 point
-
Gata cu ÂşoÂşonii,am trecut la adidasi Ptr ca a fost "cuminte" ,a mai primit si un schimb la lichidul de frana.1 point
-
1 point
-
In sfarsit iti prezinti masina Imi place foarte mult,se vede ca este o masina ingrijita si ma bucur ca a ajuns la tine.In alta ordine de idei,planurile de viitor suna bine ( bilstein ) iar jantele sunt superbe,personal nu concep vara fara un minim 19”1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa o folosesti sanatos. Ma bucur ca ajutorul meu Ăâşi-a fost de folos Ăâ˘i de asemenea ma bucur ca ai avut ĂŽncredere ĂŽn noi (ĂŽn toĂâşi 3). Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk1 point
-
Eu cand am luat masina de la Cristian de pe forum, inainte s-a dus Rcc sa se uite atent la masina si sa ii faca o diagnoza in mers in timp ce a stat si Kenbobo pe teamviewer si mi-a dat toate detalile dupa care a 2-a zii am plecat la drum cu actele facute de acasa. Nu te duci de nebun sa iei o masina de la cateva sute de km dus intors fara sa fii sigur de ceva, asta e clar si cred ca o stie toata lumea. Daca nu accepta nici macar ca pasager sa mergi cu masina cu gandu sa nu consume benzina/motorina asta chiar mi se pare o aberatie si inseamna ca are ceva de ascuns sau chiar nu vrea sa vanda masina... Mi se pare normal sa vezi cum ruleaza masina si pe strada pe langa orice fel de test posibil pe care il poti face tu....daca troncane daca se tine drept pe sosea...1 point
-
Desi este importanta si varsta, mi se pare de bun simt sa mergi in dreapta fata, ca pasager, inainte de a cumpara o masina. Nici eu nu as lasa pe nimeni la volan dar nici nu poti sa cumperi o masina fara sa mergi in ea si sa ii ceri soferului sa o exploateze in anumite conditii, conditii de bun simt (sa ii dea putin sa vezi daca trage, sa ia unele mici gropi, sa franeze, etc...). Daca venea insotit de cineva care se pricepe (tinichigiu/ mecanic) si cu un laptop cu interfata nu ai nevoie de service-uri/reprezentante. Pe de alta parte, nu venea omul de la Mures ca sa se plimbe cu masina. Asta e, ai gresito Pharmacistule si ma bucura ca iti recunoasti greseala. Restul motivelor/comparatiile cu ce vor altii de varsta X nu isi au rostul. Nu il cunosti pe rzv-e46 si nu ai de ce sa ii pui o eticheta. Imi amintesc ca am intalnit un vanzator care nu a vrut sa merg in masina ca pasager, motivand ca "test drive doar reprezentanta face", desi am propus suportarea costurilor. Bineinteles ca am plecat si lam injurat.1 point
-
1 point
-
Buna asta, ar trebui pusa in lista celor 100+ adevaruri despre BMW: Orice BMW din 2007 pana in 2010 are minim 300k km. Si acum la modul serios, il avem pe FRE are aproape 2 ani cu masina luata de noua si 40k km si ca el sunt alti care merg si mai putin. Dupa concluzia ta minimul e de vreo 40k/an absolut fals. Ca idee masina se devalorizeaza f repede, in primul an -20% si asa mai departe.1 point
-
Aici ai pus punctul pe i, bine, probabil nici @pharmacistul nu credea asta, dar cauta scuze. O masina de genul nu se vinde usor si el probabil nu era sigur de fostii proprietari, posibil nu aveau toti banii, deci a zis sa mearga la 2 capete. Daca ajungeai la masina inainte sa se hotarasca ei, probabil acum mergeai cu 530u.1 point
-
Te-ai gandit ca am mers cu o persoana in care aveam incredere mai multa decat intr-un service care nu-l cunosc ? Trebuia eventual sa anunt cate persoane mergem ? In cazul asta imi cer scuze , am uitat sa-l anunt ca nu merg singur . Acum il inteleg :twitch: Farmacistule cu tine nu mai am ce discuta , cand ti-am spus ca ma intereseaza partea tehnica !!! partea estetica, mici defecte, sunt inevitabile . Mi-ai cerut datele pentru a pregatii contractul , ti-am spus ca pretul pentru mine este ok , nu vreau sa negociez nici un leu ! Din cauza persoanelor ca tine imi inregistrez conversatiile , pentru ca unele persoane uita repede ce vorbesc ! Iti recomand memo plus , daca nu ajuta nici asta , te ajut eu sa reasculti convorbirile . Ai gasit niste motive puerile , puteai pur si simplu sa recunosti ca esti un om de doi bani si sa-ti ceri scuze ! Credeai ca vin la Bucuresti de la Mures sa ma plimb cu masina ta ?? serios ? SA FIE CLAR , m-a deranjat faptul ca m-ai pus pe drum , mi-ai dat MESAJ dupa jumatate de ora dupa ce ai postat pe forum ca masina e vanduta , in timp ce imi dadeai ocupat la telefon !!! La 22 de ani care ii am , pot sa-ti spun ca in viata orice rau faci cuiva se va intoarce inzecit ! Toate bune , eu am incheiat orice subiect pe tema asta ,daca vrea in mod special pun si dovada ca nu ma doare mana cu ce am pierdut , dar nu pretind nimic de la el , cu persoane ca el nu vreau sa mai am tangente , doar sa ajut alti colegi care vor avea tangente cu el ! Un telefon la timpul potrivit in care sa-ti ceri scuze facea mai mult decat toate prostiile care le-ai scris !Cu asta am incheiat , cu parere de rau ca am intalnit astfel de persoane si pe forum . O seara buna tuturor !1 point
-
Toata iarna am asteptat ziua asta,chiar am spalat din nou masina azi,dupa ploaia de ieri ( cand o spalasem dimineata ) si am bagat-o la adapost la birou pana mai tarziu,cand incepe iarasi ploaia :LMAO: M-am ” riscat ” si am frecat suplimentar si tipsurile,arata mai uman dar tot uratele sunt ! L.E. Poza din mijoc este pentru Acero,lui ii plac oglinzile1 point
-
Nu vad care este situatia taxei de poluare. Atentie ca masina este euro 4 si cuantumul taxei este mare. Daca ar avea taxa platita si nerecuperata eu zic ca merita banii. M pachet, cu dotari misto. Ce nu imi dau seama din poze este daca si farurile sunt de facelift. Stopurile clar sunt puse ulterior probabil pentru update de look. Nu te raporta la km ci la cum merge masina. Si daca esti mintit ca are 170-180km si defapt are mult peste cu ce te incalzeste?1 point
-
Masina pare ok,toti isi lauda masina dar nici chiar asa,coupe-ul nu se adreseaza unui numar mare de cumparatori. Vizavi de comparatiile benzina -diesel,ce legatura are 2.0d cu 3.0i ) Nu poti sa zici ca toate masinile diesel sunt tractoare sau sunt slabe,3.0xd biturbo de la bmw cum e?Multi pun in balanta si consumul,confortul,spatiul si etc. Mie imi place masina ta pt ca imi place caroseria coupe(nu pentru ca are fi de 200 de ori mai masina decat un diesel) bafta la vanzare !1 point
-
Asa ceva nu se face , mai ales intre noi aici pe forum . Ce pretenti sa mai avem de la altcineva daca noi ne ardem inte noi....urat, fff urat1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu mi-am luat 335i pentru ca am vrut sa fie XDrive - si la momentul respectiv abia iesise 335Xi - si nu mi-l permiteam. Daca ar fi de vazare un 335XI decent l-as lua maine fara sa ma gandesc de doua ori.1 point
-
Intotdeuna m-a fascinat treaba asta cu consumul. Toata lumea este speriata de consum - desi caracteristica de baza a unei masini nu este consumul. Nu intreaba nimeni de confort, spatiu interior, siguranta - performante ... etc. Realitatea simpla este ca o masina bine intretinuta (ca asta) - cu multe piese noi si in garantie pe ea - si istoric complet de service - va costa mai putin pe termen lung fata de un 320D de provenienta dubioasa ("intretinute" la cate un baiat priceput care lucra inainte la BMW dar acum nu mai lucreaza ca este cunoscator) - care rupe lanturi, sparge turbine sau sparge cate un injector de 800 Euro - sau poate un DPF de 3000 de Euro. Nu mai judecati o masina doar in consum de benzina - toate masinile consuma si alte lucruri pe langa. In timp ce la benzina piesele sunt ieftine - la diesel se strica numai lucruri scumpe.1 point
-
Suspensie reglabila - ma refer la modurile Comfort-Normal-Sport-Sport+ ... Da, e adusa recent (scrie si in anunt, import 02.2015), pt mine sau pt vanzare Am avut un 535d M-Pachet pe care l-am dat, am cautat un x D dar am gasit-o pe asta mai bine la pret decat un 535xd M-Pachet similar Am pus folie pe oglinzi ca sa para ca le-am inscriptionate, B-101-DRS e nr rezervat de mine. Masura anti-furt. Asta si rugaciunile Mai am 2 saptamani nr rosii ... cred. Primul rand. (unde se verifica pana cand e RCA valabil?) Masina e impecabila, km sunt reali, garantati, accept test. E vreo problema ?1 point
-
Ai adus-o recent pentru vanzare. Nu ai inscris-o dar ai inscriptionat oglinzile cu B 101 DRS? Vad ca ai RCA pana pe 03.04.2015, deci ai in continuare numere rosii.1 point
-
Ti-am si tras cu ochiul si tot nu ai gustat gluma. Sa fii sanatos si sa o vinzi cu 15.000.1 point
-
1 point
-
Gata și quad-xenonul! DupĂŁ ce ĂŽn sfârșit, a durat 7 sĂŁptĂŁmâni sĂŁ ajungĂŁ lupele de la TSR am terminat și acest proiect. Câteva poze de pe parcursul modificĂŁrii farurilor. http://thumbnails112.imagebam.com/39726/8d0487397256647.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/39726/99d008397256655.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/39726/19fb38397256662.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39726/b83f8a397256686.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/39726/af156a397256667.jpg Și rezultatul final (pĂŁcat cĂŁ atunci când am ĂŽnceput reglajul farurilor a ĂŽnceput și ploaia)! http://thumbnails109.imagebam.com/39726/fdbd2a397256689.jpg P.S. Ca urmare a upgrade-ului la intercooler a trebuit schimbat și ventilatorul și relocat modulul de comandĂŁ a ventilatorului. http://thumbnails112.imagebam.com/39726/cd9338397256675.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39726/2c2e1f397256680.jpg1 point
-
@MoFo - deci de la ce cilindree in sus si putere nu ai voie sa mergi regulamentar? Nu de alta, dar sa stim cu totii si eventual sa informezi si producatorii de masini sa faca un special note in manualele de utilizare :frantics: . Pe bune acum, asta merge pusa la perle! "De ce 325i si mers regulamentar? Imi cer scuze - dar nu inteleg. "1 point
-
1 point
-
Scuze. Modelul este exact cel din prima poza de pe topic - Philips PH5950. Pot sa spun ca se aude cam la acelasi nivel cu un Alpine pe care il aveam inainte, numai ca acum pastrez aspectul de original al bordului. Daca e cineva din Bucuresti si nu reuseste sa il faca si are nevoie de ajutor sa imi trimita un PM.1 point
-
Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).1 point
-
salut.... cam cat ma costa un scut pentru un bmw e46 din 2000 diesel, 100 kw?1 point
-
Foarte ciudat. Atat timp cat in lista nu e trecuta, cum naiba sa fie prezenta optiunea?!?!?! In fine, succes la vanzare!0 points
-
Masina din cele 2 link-uri e aceeasi. Vanduta de un samsar din Ploiesti care a cumparat-o din Bucuresti acum vreo luna la un pret mai mic de la un proprietar. Acum a bagat-o de 2 ori in anunt cu pret si nr de tel diferit. Dar e aceeasi persoana care o vinde. http://www.autovit.ro/bmw-535-C36506776.html http://www.autovit.ro/bmw-535-C36427070.html Si minte, l-a sunat un prieten si i-a spus ca e de 6 luni masina in tara, adusa din Germania. Si ca el nu tine masinile mai mult de 6 luni, cica acum si-a luat ML nou....haha.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00