Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/15 in Posts

  1. Daca esti trecut de 30 de ani sau masina e pe firma .
    2 points
  2. Nu inseamna ca daca masina are elemente revopsite este o asa mare problema. Traim in Romania unde exsita specimene care iti zgarie masina, o lovesc in parcare etc si trebuie sa revopsesti o aripa, o usa etc. In afara de asta nu cred ca exista masina in Romania care sa nu aiba ciupituri de la pietre pe capota fata si bara.
    2 points
  3. Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.
    1 point
  4. Salut, sunt nou pe forum iar asta este si primul meu post pe aici, sa n`o mai lungesc mult. BMW 330D E92 SE auto, 231 cai "frumosi" nu puturosi. Motor de 3 litri, diesel, V6 cu o cutie automata in 6 trepte. Achizionata recent mult visata si dorita masina cu circa 25,000 mile (40,000km) reali, verificati dupa service + istoric full BMW (luat direct de la ei), merge perfect, fara greieri si alte nebunii, trage ca nou iar ca dotari are urmatoarele: - Angel eyes - Xenon - Oglinzi pliabile automat si incalzite - Oglinzi care se inchid la lumina puternica - Folie pe geamurile din spate - Cruise Control adaptiv - Senzori parcare doar pe spate cu grafic - iDrive - Sat nav - Interior complet in piele bej + insertii de lemn - Scaune sport electrice cu memorie pentru sofer - Padele pe volan - Clima - Senzori lumina - Senzori ploaie - Pachet de lumini (sub manere, exterior albe si interior rosii) - Elemente crom exterior - Jet de apa incalzit pentru parbriz si pentru faruri - Chei care memoreaza setarile personale gen radio, pozitia scaunului, oglinzi, unitatiile de masura si alte setari Roti doar pe 17" momentan... Momentan n-am prea multe poze "profesioniste", doar 3-4 si alea facute cu telefonul, am sa mai adaug pe parcurs daca e nevoie. Am vreo 2-3 intrebari, daca stiti pentru ce folosesc acele 3 butoane sub oglinda (sunt notate cu 1 2 3) daca apas pe ele se fac rosii iar alta intrebare, a facut cineva cip-tuning pe acest motor? si daca da, cati cai si daca rezista cutia de viteze, am auzit ca are tendinta sa crape pe la 300 cai si 650 newtoni... Iar ultima intrebare, la cati KM faceti schimbul de ulei. Multumesc pentru timpul acordat. p.s locuiesc in anglia si nu este o problema volanul pe dreapta, taxa de inmatriculare etc
    1 point
  5. Motor 2.0 24v non-vanos 150cp, in acte 1.8is Dublu climatronic nefunctional ( lipsa radiator ) Geamuri electrice fata, modul confort Oglinzi electrice OBC mare Casetofon original Inchidere centralizata Doua chei Bara fata M, lip M, praguri M, difuzor spate M Interior Recaro semipiele, cotiera, perdeluta luneta, volan piele Folie omologata Asigurare si ITP valabile Inmatriculata RO, taxa platita Se ofera fiscal PRET 1850 euro, negociabil NU SUNT INTERESAT DE SCHIMBURI 0762473407 http://i57.tinypic.com/f4ftyr.jpg http://i62.tinypic.com/33eocwg.jpg http://i61.tinypic.com/iofax4.jpg http://i61.tinypic.com/2zrotag.jpg http://i61.tinypic.com/r94o4m.jpg http://i57.tinypic.com/j13nmt.jpg http://i60.tinypic.com/167qcrs.jpg
    1 point
  6. nu mai poti avea nici o baza in sistemul de racire, are deja peste 15 ani probabil. iti recomand sa schimbi toate coturile din sistemul de racire, cel din spate, cel d epe lateral si cel din fata de care te plangeai mai sus. De asemenea verifica starea furtunelor si a termostatului. Sistemul de racire e un punct slab la toate masinile mai vechi. Cotul asta de care vorbeai ultima oara, cu trei sau patru suruburi il schimbi singur , nu e greu, dar vezi ca e posibil la demontare sa-l scoti pe bucati pe cel vechi. Trebuie apoi sa cureti foarte bine zona unde intra cel nou, altfel nu o sa intre si nu se preseaza bine garnitura de la cel nou. Eu am schimbat recent si m-a tinut un an garnitura, am pus cot Febi. Dupa ce a inceput sa curga iar am pus garnitura originala, cea de la Febi deja isi pierduse din elasticitate. Cumpara OEM.
    1 point
  7. Masina a fost cumpara din Romania in 2012 de la reprezentanta de la 0 km. Pana in prezent am mers cu ea 91.000 de km. Cu toate ca nu am avut nicio problema cu ea vreau sa o schimb cu un Gran Coupe asa ca pentru cine este interesat masina este de vanzare.
    1 point
  8. Masina ruleaza 280cai si 600nm cu valva EGR anulata de 6 luni fara nici-o problema, recomand resoftare, consumul a scazut cu 0.5-1L
    1 point
  9. Ultimul lucru de care ai nevoie e un n47 biturbo care sa crape la distanta de casa. La alt nivel poti trece si cu un A4 B7 2.0T in banii astia.
    1 point
  10. Bo$$, da' niste placute tot cam la 110 000 km ai? Cauta un bajet si pana la urma tot astea din Nemtia-s mai bune. Banuiesc ca le-ai schimbat pentru ugrade, altfel nu le puneai la vanzare. Corect?
    1 point
  11. dupa 7 luni...au venit si frinele....multumim pe aceasta cale firmei de promtitudine si rapiditate :censored: :2guns:
    1 point
  12. ( ca argument la ceea ce ai zis) Asigurare pentru persoane sub 26 de ani, 3200 Ron rca minim. Rezulta ca taxele sunt mai mari in Ro fata de Germania de ex. Platesti impozit 22 mil ( in functie de zone ceea ce este o magarie ) + asigurare la un motor de 3.0 in jur de 6000 ron.
    1 point
  13. Dar in Germania te-ai uitat cat sunt taxele?? taxa de prima inmatriculare - 0 EURO ( vreo 50 euro costa TUV_ul si numerele ) Impozit bezina euro 4 2000 cm - 90 euro pe an impozit benzina euro 4 3000 cm - 180 euro pe an RCA + teilcasco pentru masina 3000 cm - cam 800 euro ( include RCA + casco la vandalism, furt, dezaste naturale ..ceva de genu ) Salariu mediu 2100 euro -> jumate de salar mediu pe un BMW de 3000 taxe+impozite Ro taxa prima inmatriculare motor 3000 euro 4 benzina - 4000RON + Ipozit motor 3000 - 2500 ron RCA - 1000 ron Salariu mediu : 1700 RON ---> doua salarii doar in taxe si impozite
    1 point
  14. hai sa fim seriosi ,crezi ca daca ar fi taxele mici si-ar lua tiganii 5,4??! wtf?! aia nu platesc by default taxe and shit.Altfel la motorul mare mai ai si consum de suportat.macar daca ar aduce taxele la jumatate cum erau inainte sa le dubleze dobitocul ala de Boc.Altfel ca ai 1,2 ca ai 5,4 daca nu te duce mintea tot faci praf masina. legat de taxe si Danemarca de pe net primul articol gasit http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.html Mai departe State Net (Eur) Denmark 2 751,71 € Romania 345,56 € Salarul mediu Danemarca vs Romania in 2014 -am editat mai sus taxele "mici" sistemul de taxare in Danemarca https://www.cfe-eutax.org/taxation/road-tax/denmark interesant ca poti plati taxe si pt o zi sau o luna.
    1 point
  15. La motorare se 5 L nu cred ca este problema asa mare taxa de inmatriculare, ci impozitul care te face sa ”razi” cand il auzi. Pe langa un impozit mare mai sunt si taxe de intretinere mari plus ca iti consuma cat 5 motorare de 2.0 d.
    1 point
  16. Te agiti degeaba. Timbrul de mediu e o manevra tipic romaneasca pentru a creste vanzarile productiei interne si a grupului Renault - a avut multe denumiri, dar efectul lui e stoparea vanzarilor de masini Euro 3 si Euro 4. Cand timbrul ilegal, o sa fie o taxa legala din toate punctele de vedere, atunci imi asum taxele si le platesc cu zambetul pe buze. Pana atunci, caut sa le evit. Nu ma intereseaza taxele din Danemarca pentru ca eu traiesc in Romania si platesc taxe in Romania. Si cacatul asta e timbru e ilegal, declarat de Curtea Europeana de Justitie de ceva vreme. La fosta masina, taxa actuala e ~2250euro, motor 2.0 diesel, euro 3 din 2003. In decembrie mai scade, dar tot prea mare ramane. Si s-a platit vama dupa ea, in 2006. Si sunt multe alte masini la care taxa le depaseste valoarea. Scopul nu e ingrijorarea catre poluarea mediului, e strict manevra financiara. De tigani as putea sa zic multe, insa cel mai important lucru e ca nu dau 2 bani pe ei. Statul le-a dat nas si acum cred ca cineva are obligatie fata de ei. Sa continui cu nivelul RCA-ului? Hai ca are si asta rost. La zero incidente in 7 ani de permis, sa platesti 500lei pe 6 luni, pentru 2.0, e prea mult. Ghinionul meu ca nu am facut 30 inca. Si ca scrie BMW in talon. Si legat de Corsa de 1.2 - ca sa inchei - pune-ti tu viata in pericol intr-o masina ce nu are nici macar o tona. Eu prefer sa nu o fac, e plin de bizoni cu masini mai mici sau mai mari, daca intra in mine unul, macar sa nu ma fac praf. Excludem camioanele din discutia asta . Nu am nimic cu tine si nu incerc sa te conving ca eu detin adevarul, dar obiectiv privind lucrurile, taxa e ilegala si ridicola ca nivel.
    1 point
  17. Hai ca mai scos din sarite, dar ai vazut ce s-a realizat din acele taxe colectate in Danemarca? ceva ce noi nu vom avea nici peste 100 de ani cu tot cu banii UE, as da oricand acele taxe din Danemarca dar sa se construiasca in acelasi ritm/regim.
    1 point
  18. In Danemarca v-ati uitat cat costa taxele? hai sa nu ne mai dam loviti. "Te impinge, esti obligat", esti bla bla - nu exista asa ceva. Si mie mi-ar placea sa fie taxele mici la motoare mari, sa pot sa-mi iau un M5 de 5.0L. Nu poti sa zici ca nu te descurci ca n-ai un BMW de 2L, din cauza taxei de prima inmatriculare. Pt asta poti sa-ti iei un Corsa de 1.2L. V-ar placea sa faca tiganii liniute cu 5.4L v12 pe langa voi cand duceti copiii la gradinita?
    1 point
  19. Pe principiul "uleiul se schimba la an, nu la km ". Dar poate a fost schimbat in alta parte intre reviziile 'oficiale' ? L.E. : Ultima citire de cheie e in RO, e posibil sa fi fost schimbat uleiul inainte sa fie adusa sau dupa ce a fost adusa, dar nu la BMW (inainte de ultima citire).
    1 point
  20. incearca o diagnoza profi , e posibil sa fie pompa de servo sau repartitorul hidraulic de la stabilizatoare
    1 point
  21. Alți colegi de pe aici au cumpĂŁrat din Germania mai ieftin și cu km mai puțini, nu știu dacĂŁ la fel sau mai puțin dotate. Poate un 22-23.000 ar fi mai realist. Nu te sâcâie sĂŁ dai un miliard de lei pe ceva rulat 180.000? Hai sĂŁ punem problema altfel: ți-ai lua un Logan, Opel sau altĂŁ marcĂŁ din 2012 cu 180.000 km? DacĂŁ rĂŁspunsul e negativ. ĂntreabĂŁ-te de ce ai fi dispus sĂŁ faci lucrul acesta pentru un Bmw? Nu știe lumea pe stradĂŁ când te plimbi cu el câți km are, dar confortul tĂŁu moral face 25.000 euro?
    1 point
  22. Pai sunt pe 17. Cu astea mergi mai linistit.
    1 point
  23. In momentul de fata ma simt mai bine luand "pulsul" de la fata locului. Sunt cam SATUL de stiri manipulative (dar din pacate cu impact vrand nevrand) manevrate abil de o sleafta de banditi.. cine stie ce se pune la cale(!?!) :frantics: ..fara a da prea mult in teorii conspirative. :sorcerer:
    1 point
  24. Nu am dc sa mint..numai navi si gpl ul recent puse faceau 1000 e..
    1 point
  25. Pisici sunt destule in jurul masinii, dar tot nu inteleg cum de s-o gandit sobolanu sa intre chiar la mine la motor, mai sunt cel putin 15 masini in zona.... Cred ca o sa ma duc sa spal motorul, scuturi etc la o spalatorie dupa ce am dat in prealabil cu o solutie pentru eliminarea mirosului de rozatoare si apoi ceva solutie care respinge rozatoarele. Sper sa functioneze si sa nu mai am musafiri nepoftiti. Iar la partea cu turbo... mai bine il lasam asa cum era fara nici o reconditionare. (Inainte nu fasaia si nici nu aveam probleme cu actuatorul)
    1 point
  26. Frumosa masina, frumos volan, hai cu restul interiorului.
    1 point
  27. Seria 1 model vechi la 11900? Cauta un F20 la banii aia. Sau mai pui un pic si iei una tzipla.
    1 point
  28. Poate sa traga intr-o parte din cauza bieletelor de directie.
    1 point
  29. Am mai multe seturi originale sh la 50 lei...0725691059
    1 point
  30. Nu ma intelegeti gresit, eu nu contest calitatea lucrarilor lui eu doar mi-a spus parerea mea in privinta lui ca om. Deci cum s-a intamplat in cazul meu: eu locuiesc in viena si pe 28.08 am planuit sa vin in romania, eu sunt din Caransebes. Un coleg pe forum l-am si amintit mai sus mi-a dat numarul domnului inginer si a lui florin bogdan rusu.... Acuma ca orice om normal suni si faci programare la Deva ca e mai aproape dar din timp pe 10.8.2015 si... alo domnul Popa; el: da spuneti va rog; eu :...ii explic problema masini.....; el: da se rezolva sunati inainte cu 3 zile de data cand vreti sa reparati masina...acuma eu vreau il intreb ce piese sa coman; el: domnul meu nu am timp sa vb la tel, sunati inainte cu 3 zile(asta dupa 15 sec. de discutat cu el) ok la revedere. Pe 22.08 il sun pe domnul Popa sa fac o programare in speranta ca are timp sa imi explice si ce sa cumpar; eu: alo domnul popa; el: da; eu: in legatura cu bmw am vb la telefon; el: a da, imi pare rau domnul meu numai pot sa fac nimica pana dupa 05.09. asta insemnand abea din 07.09 cand eu trebuia sa fiu la lucru Pe acea data. Nu e posibil sa imi spui cu 3 sapt. Inainte sa sunt cu 3 zile inainte de lucrare si dupa aia sa imi dai suspend. In cocluzie si-a batut joc de mine un potential client. Dupa aia am sunat pe Florin care a doua zi mi-a si oferit o programare si in 5 ore cum am vb a rezolvat masina. Ptr mine acel domn e fara caracter, egal cat de inginer este, lucrarile care le presteaza nu le pot comenta. Am scris romane
    1 point
  31. Fara numar, fara numar )) Sa le stapanesti sanatos, acum ai masina de oras si masina de plimbari mai lungi
    1 point
  32. Faina Tesla , sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  33. Pe luna plina e mai misto si mai ieftin se pare , Nu vad rostu la remarca ta te-ai bagat ca musca in lapte vezi sa nu te inneci .
    1 point
  34. Salut, -simeringuri supape oem -oringuri pompa vacuum oem -oringuri solenoizi oem -set garnituri capac tacheti. Daca ai schimbat kitul de distributie, probabil si intinzatorul este model nou. Verifica intai ca sa nu-l iei degeaba. Separatorul de ulei cu furtunele nu il schimba acum. Mananca ulei doar de la simeringuri. Asa a fost in cazul meu.
    1 point
  35. Nu e grav. Cand ajunge intr-o situatie critica, masina te avertizeaza, si atunci mai ai resurse sa ajungi la Service.
    1 point
  36. Marfa masina dar de ce ti-ai luat X-Drive? Mai era un coleg pe forum, Doru parca a avut f10 525xd si zicea ca nu e combinatie, masina avand garda mica la sol daca ramai suspendat pe burta ala esti.
    1 point
  37. Maciulia de la schimbator cade ca "nuca" in perete.
    1 point
  38. Maneta schimbatorului nu e de "acolo".
    1 point
  39. Ceasurile din bord, consola si cotiera corespund celor cu volan pe dreapta.
    1 point
  40. Si totusi stiai, dar ai considerat neesential.
    1 point
  41. Mi se pare de neam prost sa nu mentionezi ca ai facut conversia.
    1 point
  42. foarte frumoasa englezoaica, ceva rar pe forum.
    1 point
  43. Stie careva ce cod are acest cot? Curge exact unde am notat.Sa iau numai garnita sau sa-l schimb cu totul? Garnitura de la capaacul de la motor ce cod are?Exista pe undeva vreo schema cu aceste coduri ca sa nu mai intreb de fiecare data.
    0 points
  44. Il schimbi cand iti da peste limita mBar pe tester. Nu are importanta numarul de km din idrive, mie imi arata ca mai am 180.000 km cu el si s-a dus, asta pe la 240.000. Depinde si cum mergi cu masina, dupa cum imi ziceai ca o scoti doar la mall si la cateva plimbari saptamanale, cel mai bine o iei odata la 3-4 saptamani si o scoti pe autostrada 20-30km si e de ajuns. Oricum ea isi face regenerare la fiecare 500km...
    0 points
  45. motoarele de 3000 diesel 2000 dublu vanos motorul de v8 4000 diesel dupa e38 astea ar fii in ordine cele pe care le consider motorizari f ok. Bineinteles toate pana in 2001 2002 cand inca se faceau motoare si masini cu simt de raspundere.
    -1 points
  46. au venit si jantele pe 19 si anvelope michelin pilot super sport
    -1 points
  47. -1 points
  48. Tare masina , i-mi place , sa te poarte sĂŁnĂŁtos . :shifty:
    -1 points
  49. Maine urmeaza anularea DPFului. Eu voi face anularea fizica, iar apoi ma voi duce la anularea din soft. Cum sa fac? Sa scot toata carcasa si sa pun teava sau sa scot doar filtru din carcasa ? Eu as scoate toata carcasa deoarce are un sunet mai frumos cu teava. Am inteles ca are niste sonde carcasa aceea. Afecteaza cu ceva daca le scot? Se pot anula?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.