Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/28/15 in Posts

  1. fabricatie 2013 (fl) luna august pachet m trapa navi prof interior m sispensie 20 de mii km masina de showroom fara proprietar fara accident bara fata revopsita (mici zgarieturi si cateva puncte de pietre) 520 steptronic alcantara+textil multumit? cumparata in martie 2015
    5 points
  2. Dupa o pauza destul de lunga vin si mai arunc cateva poze (din pacate vremea e cam urata...) http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/26/91a25975c5b79410cb61c498a02f6c3d.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/27/5de2e80a171c2037be7e7b79b6fa8e85.jpg Masina a primit intercooler Mishimoto G-line si traseu de inox pe admisie, kit admisie sport K&N(sunetul e foooarte mishto, o sa urc un filmulet) si bara fata de pachet M si in faruri am pus tot RGB-uri dar F30 look... Folosesc de 10mii km si ulei 2T in amestec la motorina, nu pot sa zic ca am observat imbunatatiri... Ca ulei folosesc Motul 300v 5w30, stiu ca este mai bun in sensul ca protejeaza mai bine motorul - schimburile oricum le-am facut numai la 9-10mii... Am reusit sa fac si auto trunk open cu ceva inventii (amortizoare de e39-540nm parca, modificate filetele la strung si 2 arculete - cele de ambreiaj sunt ok) - video mai jos http://youtu.be/XOLW7w-mYQw Sent from my iPhone using Tapatalk
    4 points
  3. Ete na,se duce cutia daca primeste doua kick down-uri pe zi...o fi ceva bibelou,se sparge imediat. Nici sa accelarm puternic in depasiri nu avem voie,ca se strica...povesti.
    3 points
  4. Daca vrei sa ne spui cat a costat masina noua arata-ne factura fiscala/contractul cu pretul final, nu pretul de lista. Nu prea plateste nimeni pretul de lista.
    3 points
  5. Nu ma dezamagesti deloc. Te-as intreba ce intelegi tu prin intretinuta corespunzator, dar nu o voi face. Te voi invita, in schimb sa recitesti ce ti-am scris si dupa aia putem discuta diferenta dintre un sfat, o critica si un "comentariu rautacios". E bine ca bemveurile din anii noozeci revin la noi in oras si ca poate vor demonta din stereotipuri. Din nou, eu am oferit un sfat, pertinent, zic eu. Este foarte bine ca au fost facute toate astea si ca nu mai e nevoie sa le faci tu. O sa vezi mai incolo ca o masina de 20 de ani este fix asta: o masina de 20 de ani. Mereu vei avea cate ceva de facut. (1) Daca prin critica tu intelegi comentariu rautacios, o sa cred despre tine ca tu de fapt vrei doar sa fii laudat pe aici. Ceea ce nu prea e posibil. Parerile vor fi impartite, tu poti sa asculti sau nu de ele. Doar ca cineva nu e de acord cu tine nu inseamna ca e impotriva ta. (2) Nu am luat masini de la buzau. Am luat doar placute de inmatriculare de la buzau, masinile le aveam din alta parte. (3) Da, am vazut ca spoilerele nu sunt la culoare. De altfel am o presimtire ca stiu masina. Nu-si facea veacul pe la Bazar in anii 90? Trusa "aproape completa" inseamna ca este incompleta. De altfel buzaul este la fel precum new york, mai putin tot.
    2 points
  6. Deci tirul voia sa faca o depasire regulamentara, a dat semnal, romanul a accelerat cand era depasit si pe urma tot el a sunat la politie. Tare
    2 points
  7. Ii chiar asa greu sa ii suni pe ei? Si cand iti faci rezervare la restaurant, tot aici pe forum intrebi?
    2 points
  8. Problema e cã odatã rupte prinderile munca va fi mult mai mare decât dacã ai ranforsa caroseria În zonele de prindere acum cât caroseria este Întreagã. Exact acesta este motivul pentru care eu În prezent nu mai cresc nici puterea nici cuplul.
    2 points
  9. la 1300 sau 1310?
    2 points
  10. M-am gandit sa adunam la un loc informatiile despre cutii automate care le avem, poate un moderator il face sticky . Apar tot timpul controverse, mai mult sau mai putin documentatate si se deschid topicuri nenumarate despre ele. Totodata putem posta documentatii diverse care le avem cu tipuri de uleiuri, orice alte informatii utile care le avem, service-uri specializate etc. Nu vreau sa pornesc vreun versus daca se schimba uleiul sau nu. Exista nenumarate recomandari oficiale sa se schimbe. Cine crede altfel poate ignora complet informatia prezentata aici. Cateva recomandari valabile pentru toti posesorii de cutii automate. -o cutie automata intretinuta si exploatata corect, poate tine mult mai mult decat restul masinii la un loc, teoretic nu au voie sa cedeze. Sunt multe exemple de cutii care au tinut si tin, fara exagerare, milioane de km. Intretinute corect, pot aduce costuri mult mai reduse decat variantele manuale, mai ales la modelele de dupa 2000, datorita costurilor mari ale kiturilor de ambreiaj, volante-lor cu masa dubla, care costa de destul de mult si pica inevitabil. Denumirile cutiilor automate BMW au un cod simplu care poate releva cateva informatii.. Sa luam un exemplu : A5S310Z Prima parte A5S - A automata, 5S-5 trepte de viteza, si important 310- 310NM cuplul maxim care il suporta. Aceasta cifra e importanta pentru intretinerea corecta si mai ales pentru amatorii de chip tuning. Cu cat ridici cuplul mai aproape de valoarea maxima admisa, cu atat intretinerea devine mai problematica si probabilitatea sa o strici mai mare. -uleiul din cutiile "lifetime" nu e lifetime, ci se schimba la intervale regulate. Pozitia oficiala ZF este 80-120.000 km in functie de cat de solicitata a fost masina etc. Eu personal as schimba la intervalul minim, chiar mai des. Am atasat un document care explica pozitia oficiala ZF. -uleiul din alte cutii non-lifetime, folosit de regula la masini inainte de 1995, se schimba la 50-60k km. -daca luati o masina second hand automata, fara un istoric de service clar, schimbul uleiului in cutie ar trebui sa fie printre primele lucruri care le faceti. Va poate scuti de costuri potentiale de mii de euro. -costul schimbului si al kiturilor variaza intre 4 mil la o cutie mai veche cum e a mea, si maxim 20 la cutiile moderne, facut cu ulei si kit original(kitul contine de regula un filtru si o garnitura de schimb). Costul cel mai mare e uleiul,cel original BMW fiind extrem de piparat. Puteti reduce aceste costuri folosind ulei aftermatket. Uleiul trebuie ales cu atentie, verificat sa fie compatibil cu cutia, altfel poate conduce la distrugerea cutiei. In fisierele atasate veti putea gasi uleiuri echivalente pentru cel original. Cantitatea de ulei variaza in functie de tipul cutiei. Daca schimbul nu e facut cu scule speciale in ateliere specializate, uleiul din convertizor nu poate fi schimba si cantitatea folosita la schimb e mai mica decat capacitatea cutiei. Un exemplu : 5HP-18, nomenclatura BMW A5S325Z : capacitate totala 8.9L, fara convertizor 6.2L. Trebuie sa tineti cont de asta in functie de unde faceti schimbul, daca au pompa speciala sa faca schimb complet sau nu. -cele mai mari solicitari in cutie apar la "liniute" cu plecare de pe loc, accelerat cu tinut frana, cerculete si alte figuri de impresionat adolescenti si fetele de la bufetul local. Acestea pot aduce costuri de 1500 de euro scurt. De banii astia puteti petrece o saptamana pe Coasta de Azur, in Nice, cu 2 fotomodele, mai ales ca e criza acum, asa ca faceti singuri calculele si vedeti daca merita. -Toate cutiile pot fi reconditionate, costurile sunt in generala de la 1100 de euro in sus, in functie de model, in banii astia se da si garantie de regula, un an sau 50k km. Asta in ateleiere specializate, la reprezentanta BMW veti primi tot cutii RMFD, aceasi garantie si un pret de 4 ori mai mare. La cumpararea unei masini sh e bine sa va asigurati ca transmisia e in regula. Asigurati-va ca a-ti mers in toate treptele, inclusiv in R. Cutia trebuie sa schimbe lin, fara socuri de nici un fel.Trecerea din D in R trebuie sa fie lina si ea. Cutia nu trebuie sa "patineze" in nici o treapta. Patinarea cutie se simte exact la fel ca si la una manuala, atunci cand ambreiajul e defect, cu deosebirea ca intr-o transmisie automata ea poate fi prezenta numai intr-o anumita treapta. Probleme deosebite la BMW nu apar in general decat datorita politicii BMW "lifetime". IN diverse reprezentate veti primii informatii contradictorii, si pana acum, cel putin in Romania, chiar refuzau sa faca schimbul de ulei. In Statele Unite, datorita garantiei extinse, schimbul de ulei se face si la reprezentanta,si e recomandat de BMW. Politica oficiala BMW US nu e "lifetime" ca in Europa, datorita garantieie motor/cutie de 100.000 mile (aporx 160.000 de km). Ca sa nu intram in amanunte si discutii nesfarsite , pe scurt "lifetime"=perioada garantiei", combinata cu niste strategii de marketing si ceva foarte atractiv pentru clienti noi si manageri de flote, "low maintenace cost, long service interval" .. a dus la aceasta politica paguboasa. Trebuie sa tineti minte ca BMW nu e implicat de loc in proiectarea cutiilor. Relatia lor cu furnizorii e ceva de genul : avem de nevoie de o cutie cu rapoartele astea, schimbarea sa o faca in X milisecunde si sa tina la cuplul Z", va rugam sa ne contactati cu oferte.. O reprezentat BMW de cele mai multe ori nu se implica in remediarea problemelor legate de cutie decat prin inlocuirea totala, care e extrem de costisitoare. O sa incerc sa explic in cateva cuvinte de ce e necesar sa schimbati uleiul, si care a fost motivul politicii lifetime. In mod normal, temperatura de operare a unei cutii automate tipice e 50 de grade. Caldura provine din convertizor in principal, de la frecari intre dversele roti dintate si alte mecanisme, si de la ambreiaje. Ambreiajele din cutii automate sunt "umede", adica sunt proiectate sa functioneze in imersie, care le sigura racirea si le protejeaza de uzura. Intr-o cutie tipica BMW intra de la 8 pana 12 L . Cine a vazut cat e un radiator de cutie automata stie ca de cele mai multe ori e o gluma. E ceva mic, simplu, nu are termostat sau alte nebunii ci face o recirculare simpla. IN general e capabil, in conditii normala sa coboare cam cu 10-20 % MAxim temperatura. Este important sa retineti asta, ca reduce temperatura produsa de conditiile de exploatare si nu tine o temperatura nominala constanta. Ce importanta are temperatura ? PAi are, ca fiecare 20 grade in plus injumatatesc timpul de oxidare al uleiului. Nefiind decat un circuit de racire simplu, in timp lucrurile escaleaza, geometric as spune. Pe masura ce gradul de oxidare creste, capacitatea de ungere scade. Cand scade capacitatea de ungere, automat caldura degajata deci temperatura de operare creste (tineti minte, radiatorul nu e in stare sa tina o temperatura constanta in circuit, ci doar o scade intr-o masura mai mica sau mai mare), care accelereaza oxidarea, care scade capacitatrea de ungere.. si vedeti cercul vicios. Temperatura mare si frictiunea intre discurile de ambreiaj inseamna uzura mare, conduce la producerea de particule de material in ulei si atunci cand incep sa patineze.. practic nu mai exista cale de intors.. cutia trebuie sa fie reconditionata. Se mai poate intampla, totodata, ca material desprins de pe discuri datorita lipsei de ungere corecta sa ajunga in blocul hidraulic si sa il blocheze, caz in care reconditionarea e si mai scumpa. UN studiu facut de ATRA (Automatic Transmission Re-builders Association) arata ca 90% din defectiunile transmisiilor se datoreaza supraincalzirii si oxidarii uleiului .Au tot intereseul sa repare cutii, ca din asta traiesc. ATRA e cea mai mare asociatie de profil din lume la ora asta. Foarte relevante mi se par faimoasele Class Action Suit de prin State. Acolo e vorba de bani seriosi de regula, si dovezile sunt examinate cu atentie. La cele legate de cedarea prematura a trasmisiei, in aproape toate cazuri s-a dovedit a fi vorba de temperaturi mai mari de operare decat cele nominale, datorate unor conditii specifice, proiectare proasta de cele mai multe ori, marirea intervalelor de service, care au dus la oxidarea prematura a uleiului si in final defectarea transmisiei. O sa imi spuneti ca poate nu sunt BMW, si BMW e mai cu mot. Din pacate nu, sunt doi producatori mari in lume de cutii automate, si anume ZF si Gm, care fac transmisii pentru toti ceilalti fabrincanti de autoturisme. Ce poate fi diferit la o cutie pusa pe BMW ? pai de exemplu cuplul motor, racirea cutiei.. care tin de BMW. Acum ca am inteles rolul foarte mare al temperaturii sa vedem ce o produce. Temperatura in orice transmisie poate creste in urmatoarele conditii.. urcat pante mari, acceleratii violente, schimbari foarte dese de viteza, care apar in trafic in oras, mers in coloana bara la bara etc, tractare de orice fel, mers cu viteze mari indelungat. Cand nu a apare amacar unul din acesti factori in exploatarea normala a unei masini ? Trebuie tinut minte ca efectul e cumulativ, daca acum merg mai incet si nu o mai calc nu inseamnca ca gata, oxidarea uleiului e reversibila, si cutia e ca noua. O mica paranteza, mi s-a parut foarte interesant ca in State exista oferte de montare unor radiatoare aftermarket pentru cutii, mai mari, pentru masinile care tracteaza remorcute utilitare in mod frecvent. Sa revenim la probleme specifice BMW. In anii 93-94 au aparut primele cutii moderne la BMW. Au inceput sa fie controlate electronic, corelate cu alte sisteme, au devenit adaptive, si multe alte inovatii. In 1995 au aparut primele cutii "lifetime". E34 fost prima masina cu cutii lifetime, din cate stiu eu, desi la vremea respectiva nu erau denumite asa, Constructiv, ele erau identice cu cele vechi, deosebirea era prezenta unui filtru si tipul uleiului, Esso LT 7141. Acest ulei, la vremea respectiva, a fost revolutionar. Se stiu destul de putine despre el, dar am gasit o analiza facuta de un laborator rus, nu stiu cat e de credibila, dar se pare ca avea rezistenta la oxidare dubla fata de orice alt ulei prezent pe piata.(la vremea respectiva) Acest lucru precum si prezenta filtrului, care impiedica eventualele particule desprinse de pe discuri sa ajunga in blocul hidraulic, ajuta intradevar la marirea intervalului de service. Dar de aici pana la "lifetime" adica ani de zile si sute de mii de km mai e cale lunga. Un caz particular il reprezinta tot ce inseamna BMW 3.0D facut intre 2000-2002. Cutia pusa pe aceste modele (330D, 530D, X3 3.0D) a fost A5S390 .. in timp ce motorul are 410 NM cuplu. Aviz amatorilor de chip tuning.. Cutia va pica fara discutie. Chiar si in conditii normale, cutia e suprasolicitiata in mod constat peste parametrii proiectati.. Numarul de cutii picate pe modelele mentionate e absolut ametior si cred ca ar fi fost primul class action suit cu dovezi clare si irevocabile din Europa. Dar se pare ca in Europa banii se fac mai usor si vinul bun din EU ajuta la inghitirea galustii servite de BMW fara mari probleme. L.E. Am discutat cu cineva de pe forum, care se pare ca are o sursa la ZF Problema la aceste modele a fost partial rezolvata de soft. Cuplul fiind limitat eletronic in treptele inferioare. Totusi, ce am spus mai sus ramane valid, cutia de pe aceste modele merge la maximul tolerat si a fost si este predispusa la defectiuni premature. Posesorii unor astfel de modele trebuie sa aibe grija speciala, si sa fac schimbul de ulei chiar mai des 80k km, si in general sa evite suprasolicitarile. Desi in opinia mea e doar o chestieune de timp pana aceste modele au inevitabil probleme cu cutia, indiferent de precautii. Mai jos aveti o poza cu diversele cutii puse BMW, un fisier emis de ZF cu recomandarile lor si uleiuri echivalente, si un PDF gasit de mine cu uleiuri Valvoline si aplicatia lor la BMW si alte marci, interesant pentru cei care cauta variante aftermarket. Pe masura ce mai gasesc documentatii oficiale le voi adauga. Tot ce v-am prezentat aici e compilat din diverse surse de incredere, incepand cu documentatii oficiale, consultari cu ingineri auto calificati si inclusiv recomandari obtinute de mine de la ingineri de la Fabrica ZF din Saarbrucken, cu ocazia unei vizite acolo. Daca am informatii gresite, va rog sa ma contactati pe PM pentru a corecta si modifica acest articol. Orice contributii valide vor completa informatia prezenta aici, si voi publica numele celor care au contribuit, cu permisiunea lor. lista cutii bmw si ulei View attachment: applicationhuiletrans.pdf View attachment: TE-ML_11_en0700.pdf lista compatibilitati aprobate OEM pentru Motul Multi ATF http://www.motul.com....pdf?1290086772 Daca dati click aici puteti cauta dupa masina si tip, ei spun ca merge si in cutiile in 6 trepte de la ZF, prezente pe e90/ e60.. http://ew5.earlweb.c...rch.php?site=41 Am gasit o noua lista cu uleiuri compatibile. Frumusetea ei e ca da direct part. no de la BMW cu care e compatibil. Preturile par a fi mai mult decat decente. http://www.fuchs-eur...ion_fluids.html Au chiar si un ghid in alegerea uleiurilor, unde introduceti masina, anul de fabricatie etc si va apare lista. Au echivalenti si pentru cele mai noi uleiuri gen Lifeguard 6. Eu pentru Lifeguard6 stiam doar de Redline, acum mai exista unul vad. L.E. Cateva service-uri specializate, din pacate sunt cam rare: Daca mai stiti de altele si aveti recomandari, in special din alte localitati in afara de Bucuresti, ca rog sa ma contactati pe pm si le adaug in lista. http://www.reparatiicutiiautomate.ro/ De astia am auzit experiente pozitive. SC GEAR TRANS REP SRL Cod unic de inregistrare: RO 13878276 Nr.ord.reg.com./an: J40/4700/2001 Sediul: B-dul Basarabia 256, sect 3 Astia ar fi autorizati ZF in ROmania, deci ar trebui sa fie cat de cat buni. http://reparatiicutiiviteza.ro/ De astia nu stiu nimic. Am inteles ca ar mai fi si in Timisoara un service specializat. Poate ne ajuta vreun coleg de acolo cu date de contact. Contributori : DSF Click here to view the articol
    1 point
  11. Salut la toti! In sfarsit dupa atata cautat si asteptat, mi-am gasit masina, pe mobile in Germania, la dealerul Autocenter Miri, dupa care am mers personal. Masina a avut serviceurile facute in Olanda, la Dusseldorp Hoogeveen BMW Service. Acesta este vin-ul C665968. Multumesc la toti cei care mi-au dat sfaturi! Azi merg dupa ulei si filtre pt motor + ulei si filru pt cutie. Masina am luat-o la 151 mii km.
    1 point
  12. Nu e masina mea, dar pretul e foarte bun si as prefera sa se vanda pe forum F30 318d 143cp twin turbo, masina trage surprinzator de bine mai ales pe modul sport! 176.000 km cu urmatoarele dotari: piele, xenon, navi etc pret 15450
    1 point
  13. Al doilea proprietar sau al treilea, care n-o ĂŽnscrie, o cumpĂŁrĂŁ cu X lei, o plimbĂŁ, nu cheltuiește nimic pe consumabile, nici cu formalitĂŁțile de ĂŽnmatriculare și urmĂŁrește s-o vândĂŁ cu X+2 lei. Scopul unei astfel de manevre este câștigul. Aceia sunt niște speculanți. Când constați cĂŁ ai de-a face cu astfel de persoane, sĂŁ fii sigur cĂŁ n-au avut grijĂŁ de utilaj.
    1 point
  14. Depinde la ce te raportezi. Daca te raportezi la piata auto americana acest 1 % nu inseamna nimic. Daca te raportezi strict la penalizarile pe care are sa le plateasca grupul vag inseamna ceva consinstent. Eu zic ca peste o luna doua acest scandal va atinge apogeul.Vom vedea cine va avea dreptate.
    1 point
  15. Repet,eu nu consider ca scandalul asta o sa duca la moartea motoarelor diesel. A aparut norma euro 6 si pun pariu ca vor creste eficienta sistemului si va disparea si celebrul rezervor de adblue. Imposibil sa nu gaseasca astia o solutie sau masinile sa aiba o revizie la un anumit nr de km sa fie curatat sistemul de evacuare. Sa cada industria motoarelor diesel inseamna o nenorocire pt industria auto. Prin presa se vehiculeaza varianta ca toate motorizarile diesel care au fost afectate de scandalul..vot fi detarate si vor fi transformate in acte ca euro 4.
    1 point
  16. eu nu iti urez decat bafta la vanzare. nu ma intelege gresit, fiind un forum doar mi.am spus parerea referitor la pret si anume fiind putin piperat DOAR DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE! oricum sigur vei gasi cumparator si sigur va fi o persoana juridica. bafta!
    1 point
  17. am avut Fiesta 1,4tdci noua si am dat-o ca sa iau 2,5ul .altfel fiecare ia ce il "coafeaza" mai bine.
    1 point
  18. Oricum mecanicul ala de la Bavaria n-are teoretic nici o treaba cu cutiile automate.
    1 point
  19. Pana la urma,dupa franarea asta brusca,cat iti afiseaza pe idrive la placute ? Mai ai 90.000 mile
    1 point
  20. Tu ai citit ceva din topicul asta? Aici e cu totul altceva. Hai sa mai inventam cateva situatii posibile in care altul a fost de vina, iar noi suntem super soferii care nu gresesc niciodata. Aici a zis clar: n-a vrut muschii lui sa-l lase pe ala sa-i intre in fata si i-a inchis culoarul care era deja liber. Si ala fiind cu masina mare s-a bagat oricum. Nu a tras ala de semnal si dupa direct in fata. Sa fii camionagiu intr-o tara ca aia nu e deloc usor. Una e sa fii un Dorel cu un tir pe drumurile romanesti si alta e sa fii acolo. Distante mult mai mari, viata mult mai grea la volan, pericole care nici macar nu se pot compara. Ceea ce nu halesc sunt romanii care nu concep sa li se bage altul in fata, sa fie depasiti. Daca unul circula mai tare decat mine, imediat ii fac loc. Daca am chef sa merg mai tare decat el, il depasesc dupa in conditii de siguranta, atunci cand am loc.
    1 point
  21. Deci ce mai ramane? Night vision, HUD, soft close si... nu-mi dau seama ce ar mai merita. Apoi le ai pe toate, te tzacanesti si-o vinzi.
    1 point
  22. Cand vorbim de autostrada nu vorbim ca traficul din oras unde te poti baga linistit in fata celui din fata fara un risc prea mare la mica intelegere. Daca a accelerat putin si a ajuns masina din fata inseamna ca nu avea o distanta de 500 m, ci a fost chiar aproape. Nu poti circula cu 130 lipit de cel din fata, ceea ce determina creearea unu spatiu dintre tine si cel din fata mare, incat intra mai multe tirulri. Dar un tir circul cu aproximatov 80 km/h, si tu te deplasezi cu 130, automat daca intra pe banda ta esti obligat sa franezi chiar daca esti mult in spate. Daca mergi pe banda 2 cu 130 nu trebuie sa le cedezi trecerea la toti de pe banda 1 pe 2 pentru ca a semnalizat. Prin deductie logica tu ai viteza mai mare si esti in depasire, iar cel de pe banda 1 chiar daca semnalizeaza trebuie sa iti cedeze libera trecere si sa nu devina un pericol. Poti sa accelerazi cat vrei tu, pentru ca tirul merge regulamentar pe banda 1, iat tu ai banda ta (cazul Germaniei in care oamenii accelereaza pana nu mai merge masina) . Aici nu vorbim de cazul in care tu esti depasit si accelerezi pentru a nu putea altul sa te depaseasca (drum su 0 singura banda pe sens).
    1 point
  23. E zona crepusculara pe topicul asta. Chiar el a scris ca n-a fost asa si ca de fapt a accelerat ca sa nu-i lase aluia spatiu, iar voi veniti dupa sa-i spalati pacatele si sa schimbati povestea.
    1 point
  24. 1 point
  25. Ultima data cand am intrebat aici la CJ pretul era intre 200-400 lei, acum depinde ce fel de verificare vrei. Cel mai bine e sa ii suni. Oricum dupa o constatare la reprezentanta o sa te sperii, practic iti vor gasi o gramada de chestii si daca te iei dupa ce zic schimbi jumate de masina...
    1 point
  26. Dupa cum gandesti tu pt.SUA ar fi mai bine sa nu existe UE,sa nu existe Rusia deci in concluzie sa nu existe Europa.Dar ea exista si trebuie tratata ca atare.Partea aia cu heZbollah a fost mai buna.
    1 point
  27. Sa vedem ce gĂŁsim... Un E 39 FL 525D sau un E 90 NFL Pachet M 320D Dar asta mai tarziu...acum munca și iar munca.
    1 point
  28. Welcome home lights LM1
    1 point
  29. Care-i faza cu praful? Cum intra el in motor?
    1 point
  30. Motoarele diesel nu o sa moara niciodata...din contra vor fi implementate tehnologii noi si vor aparea multe facilitati. Treaba ca americanii nu sunt doritori de diesel este simlpa,pai ce economie sa faci lunar cu un diesel cand benzina este asa de ieftina in state sau in venezuela sau in tarile arabe ? Imi povestea cineva ca in Iraq rar gasesti motorina in benzinarie si cand o gasesti este de calitate foarte proasta.Doar tiristi gasesti la pompele de motorina. Cat despre americanii fani benzina,au mai fost pusi in situatia sa stea la cozi la benzinarie 10 ore sau sa plateasca pretul benzinei dublu la pompa fata de ziua precedenta...cand a aparut criza petrolului din anii 70. Atunci americanii si-au cam schimbat parerea in general despre piata auto si despre motorizarile mari si au intrat pe piata lor japonezii si europenii cu masini mult mai economice si fiabile. Practic ala a fost punctul de cotitura pentru industria auto din state...actualmente "Motor City''Detroid este in faliment total.
    1 point
  31. Marea poluare e cea industriala. Normele astea sunt menite sa aduca bani pentru bugetul statelor. Daca unii cred ca se urmareste binele umanitatii si alte chestii de genul asta, acestia sunt doar foarte naivi.
    1 point
  32. In Romania se recomanda schmbul la 10k din mai multe motive. Unul ar fi praful mult peste media occidentala, al doilea ar fi ca noi le cumparam SH, si e interesul nostru sa le intretinem cat mai bine, doar nu ne furam singuri caciula. In DE am vazut si eu schimburi la 40k km, si exista pe unele specificatii de uleiuri numarul asta imens.
    1 point
  33. Parerea mea, inainte sa te apuci de briz-briz-uri, chituri em si semnale albe, sa bagi banii in mecanica. 22 de ani isi pot pune amprenta pe o masina. Ia trenul de rulare la mana, schimba lichide, curele, etc. Anvelopele ce dot au? Sigur ai si scurgeri de ulei, si alte vicii ascunse. Nu ti-o zic in nume de rau, dar stereotipul pisicii de buzau e fix asta, un cotet de masina, dar cu spoilere si jante. Tu stai inauntru, mai putin conteaza jantele. In 22 de ani fii sigur ca au fost date suficiente basini in masina aia, cat pentru 3 hepatite, deci un detailing ar trebui sa fie primul pe lista.
    1 point
  34. La ce informatii oferi nici in 15 ani nu primesti un raspuns, dar din cate observ vorbim de e46 320d. Pe masina ta se pune fata 225/45/17, iar pe spate 245/40/17 si asta numai daca ai jante in 2 dimensiuni(gen fata 7.5J si spate 8.5J) Inca o treaba, chiar si in ziua de azi sunt multe persoane pe club care fac mari greseli in calcularea dimensiunii balonului(flanc ...) unei anvelope. 225/45/17 inseamna ca anvelopa are latime 225mm, balonul anvelopei este 45% din 225(nu 45mm cm sau grade celsius), iar dimensiunea jante pe care se poate monta este 17inch. 225/45 are balonul de 101mm aprox. egal cu cel de la 245/40 care este 98mm. Nu poti pune 245/45 - 110mm pt ca diferenta este prea mare si trebuie pastrat un raport aproximativ egal intre diametru rotilor fata si diametru rotilor spate. Diferenta intre diametrul rotilor per total cu anvelope pe ele trebuie sa fie undeva la maxim 3%
    1 point
  35. Nu sunt de acord cu asta. Dieselul abia a beneficiat de avantajele tehnologiei in ultimii 15 ani, nu are cum sa nu se mai produca. In toate tarile civizilate se interzice dieselul in centrul orasului, sau poate chiar intr-un oras intreg, cu asta sunt de acord. Dar motoarele diesel au beneficiat prea mult de dezvoltare/cercetare, bani cheltuiti, ca sa se renunte.
    1 point
  36. Auris consuma foarte putin , Citroen DS5 e basinĂŁ cica Lexus tot basinĂŁ e? Motoarele au ajuns la apogeul lor de mult timp Daca se vrea in fiecare an noi norme de poluare ei bine nu se poate Pentru americanii aia insultati le recomand mizeriile ale de v8 pe carburator, foarte economice si putin poluante
    1 point
  37. Eu sunt de parere ca una din cauzele pentru care se rup lanturile, e dpf-ul...o sa intrebati cum am ajuns la concluzia asta.. Pai, odata ce masina trece de 100-150k km, dpf-u isi face regenerari foarte dese. In tot acest timp, temperatura dpf-ului si implicit a turbinei e foarte mare. Uleiul care trece prin turbina atinge si el o temperatura mare, si uite asa se face ciorba in motor. Lanturile sunt primele care au de suferit... De exemplu, toate motoarele diesel de la 318d e46, pana la 535d e60 lci au ACELEASI LANTURI conform realoem. Totusi, doar la motoarele de dupa 2007, se rupe lantu.. De ce!? Pentru ca alea au dpf imediat dupa turbina, nu undeva pe la jumatatea galeriei de evacuare, cum au unele modele inainte de 2007...ca sa nu mai zic de cele care nu au fost prevazute cu dpf.
    1 point
  38. Mda, tot felul de retardati..Ieri de exemplu am parcat masina si dupa m-am intors ca uitasem ceva in ea, iar intre timp a parcat un domn in fata mea.Vad ca intre masina mea si a lui era distanta de vreo 10cm, dar e mult, si observ ca nu avea senzori de parcare si mai vad ca era si un Golf4 Break..Ma uit atent, domnul acela era ĂŽn masina si il ĂŽntreb cum a parcat fara sa o atinga pe a mea (mi se parea imposibil, doar sa ai noroc) si face "am atins-o un pic, dar asa o idee ca sa ĂŽmi dau seama unde e". Am ramas socat, i-am zis ca sper doar sa nu fi avut cui..Si dansul a parcat asa in conditiile in care in fata lui nu era nicio masina, doar o intrare de garaj.Deci mai nou asa se parcheaza in Bucuresti...trist dar adevĂŁrat!! Trimis de pe al meu VF-895N folosind Tapatalk
    1 point
  39. acum, ce pot sa mai zic... multumesc, pentru "up moca" ! cat despre previziunile tale... ma abtin ! cine doreste un e46 coupe cu facelift "corect si in mintile lui" cu istoric service la zi trebuie sa plateasca un pic mai mult. coupe-uri sunt multe de vanzare... la suma avansata de tine. dar sunt sigur ca nu in starea aceasta. din 2013 de cand am adus-o in tara am schimbat la ea absolut tot ce a trebuit pentru a functiona corect si in parametri si pentru a ma putea baza pe ea: iata, lista cu piesele schimbate: - discuri si placute. - pompa benzina. - pompa servo. - supapa pcv + furtune. - bujii + bobine. - furtune racire. - pompa apa. - curele + role. - toate lichidele (antigel, lichid frana, servo, ulei + filtru cutie, ulei diferential) - bucse + pivoti. - ulei motor + filtre la fiecare 10.000 km. - diverse sonde si senzori. - intinzator lant distributie. - diverse garnituri. - anvelope. - buton ornament deschidere portbagaj. unele dintre ele nu trebuiau schimbate, dar le-am schimbat pentru ca erau vechi. pentru toate aceste piese detin facturi si am pastrat si piesele vechi pe care le pun la dispozitia cumparatorului. in acest moment masina se poate deplasa pe orice distanta fara nicio investitie. bafta !
    1 point
  40. "cu tot respectul" pentru ce ? sau pentru cine ? intradevar, cer 6000 de euro... discutabil ! si ca sa-ti clarific "verificarea"... eu, pe masina vreau 4000 euro, restul de bani adica 1560 euro il platesti statului, mai exact ANAF-ului sub asa-zisa forma numita "TIMBRUL DE MEDIU". si pentru ca astazi sunt generos, mai ales cu tine... instalatia de gaz montata pe masina in valoare de 900 euro este CADO' hai cu bafta !
    1 point
  41. Aia care e in stare mai buna.
    1 point
  42. Majoritatea defectelor tin de stilul de condus si drumurile pe care se deplaseaza cazanul. Am observat ca majoritatea va plangeti de articulatii. La o masina veche e normal sa fie articulatiile pentru ca ele contin cauciuc, iar cauciucul imbatraneste in timp iar drumurile il ajuta sa strige cat poate de tare. Nu avem cei mai buni carburanti, de aceea se pot creea depuneri de cocs plus un regim de folosinta subturat care accentueaza acest fenomen iar rezultatele se regasesc in injectoare si turbina. Toate masinile se pot strica indiferent de marca, doar ca noi detimem aceasta marca si intampinam defecte.
    1 point
  43. Nu a postat. A votat cineva si a sarit sus topicul.
    1 point
  44. adica asa rulati Hd sa se vada mai clar
    1 point
  45. Asta este posibil doar in regim de leasing! Deci eu chiar nu inteleg de ce impingeti omul la smecherii romanesti si la tot felul de ilegalitati?! Pe bune, de ce?
    1 point
  46. Toata lumea greseste pe lumea asta. Limita intre cetatean responsabil si sifon e relativ subtire. E bine sa ai spirit civic, dar aici nu pare fi vorba despre asta. Totodata e bine sa stii ca si tu poti pati la fel. Accelerezi masina un pic mai tare si un samaritean suna ca sa spuna ca un dement e reckless driver. Si parca distinsul Sapca scrie singur ca tirist-ul a semnalizat ca vrea sa depaseasca si el a ales sa nu-l lase cu tot felul de non argumente dpdv legal. Deci el e primul care a gresit. Ala a avut-o mai mare si l-a luat cu japca, asa ca din golan a devenit sofer responsabil care anunta autoritatile.
    0 points
  47. Revin la povestile mele de drum. Weekend-ul asta am facut un drum pana in San Antonio, mai exact vreo 400 si ceva de mile. Am scapat de un radar care m-a lasat sa merg linistit fara sa schiteze vreun gest de a ma opri cand ma duceam in San Antonio, desi aveam vreo 86-87 (138.4-140 km/h) de mile pe limita 75 (120.7 km/h). Mai aveam alta masina in fata care cand a observat radarul a dat sa franeze, eu am zis aia e, ce sens mai are, daca vrea sa ma opreasca o face oricum. La intoarcere fix in acelasi loc era radarul si pana in el era o masina oprita, probabil fusese luat cu radarul ( eu venind din celalalt sens, masina oprita era pana in radar evident ). Ce am observat pe aici e ca in general daca mergi cu viteza traficului si nu esti cel care sparge traficul si depaseste tot, nu vei fi oprit, chit ca limita e 65 si traficul merge cu 75-80 chiar, nimeni nu va fi oprit. Daca insa faci slalom si alte nebunii, chit ca mergi cu viteza traficului si tragi atentia, ai cele mai mari sanse sa fi oprit. Revin la povestit... mergand spre San Antonio, mai depaseam si pe dreapta (aici e legal depasitul pe dreapta), se mergea destul de aiurea, 2 benzi pe sens, desi era un Interstate, era cu 2 benzi pe sens odata ce m-am indepartat de zona Houston inspre San Antonio... tot depasind pe banda 1, mi se baga o desteapta in fata vrand sa depaseasca si ea, franez, nu claxonez, nu ii dau flash, nimic... cand schimba banda si vreau sa ma bag dupa in fata ei pe banda 1... surpriza, micsoreaza distanta dintre ea si masina din fata ei si baga-te daca ai unde... Ok, hai ca daca iti arde de magarii ia sa vedem cum e sa ma vezi fix in oglinzile tale, se da la o parte dupa, si isi expune ambele degete mijlocii pe geamul lateral, probabil vroia sa ii admir labele... ma rog, eu sunt ala care sunt fair play, nu claxonez vaca atunci cand se baga in fata mea pe banda 1 desi veneam sa depasesc si nu schimbasem atunci banda, dupa cand se baga in banda 2 incerc sa ma bag in fata ei, nu o deranjez deloc, tot eu imi iau degetele mijlocii... evident ca rabufnesc si ii dau un claxon lung in genul "ba pe-a ma-tii". Inainte sa aruncati cu pietre dupa mine ca depasesc pe partea dreapta, mentionez ca altceva nu ai ce face, sunt multe asemenea Interstate-uri cu 2 benzi pe sens unde sunt semne puse din loc in loc ca banda din stanga este pentru depasiri, insa cred ca sunt puse pentru insecte, pasari, nu pentru conducatorii auto care efectiv dorm pe banda 2 si nu depasesc nimic, dar nu se dau de pe ea decat foarte rar, asta daca se dau. Acum ajung la partea cea mai trista... tirurile. Din cand in cand mai ies in depasire, legal ce e drept (nu exista semnul de nu camioanelor pe banda din stanga, desi pe alte portiuni de Interstate-uri exista si astea si oamenii chiar le respecta), dar totusi, se trezesc ca merg cu 74-75 si vor sa depaseasca un alt tir ce merge cu 72-73 de se formeaza un dop in trafic de mai mare frumusetea...si dupa ce termina de depasit, raman pe banda din stanga ca mai e un alt tir ceva mai in fata, eventual la vreo juma de mila sau alta masina pe care se ambitioneaza ei sa o depaseasca...ehhh... soferii asta de tir sunt cate unii gen "soferul de pe bascula, jumate om, jumate ...". Enervat fiind de depasirile lor, la un moment dat cand un tir vrea sa bage in depasire si imi da semnal ca s-ar baga, zic, da-te-n colo ca ma tii in spatele tau cine stie cat pana depasesti si imi arunci si toate pietrele din lume daca nu tin ditamai distanta fata de tine, nu am pe nimeni in spate asa ca mai poti astepta pana trec si eu, asa ca accelerez si ma duc in spatele masinii din fata mea ca sa nu mai aibe unde sa bage. Surpriza, omul trage stanga de volan, eu claxonez de nebun, tragand si stanga cat de cat, in partea stanga aveam ceva asfalt, nu banda de urgenta cum e in mod normal si pe stanga cum e si pe dreapta, si dupa iarba si sant care separa sensurile de mers... dupa ce imi da ceva emotii, desteptul din fata mea nu accelera oricum desi ma vazuse turbat cu tirul venind sa ma lase fara banda, se repliaza si scap de belea. Zic ok, ia hai sa vedem daca e bun la ceva "911"-ul, pe mine m-au reclamat altii odata demult in trafic, hai sa vedem daca functioneaza. Sun la "911", sunt intrebat ce urgenta am, explic ca era sa tund iarba ce separa sensurile de mers din cauza unui sofer de tir, ma transfera la politie, standa totodata pe fir sa faca introducerea cu politia sa nu mai spun acelasi lucru iar, politia la care sunt transferat imi spun ca imi fac legatura la cei care sunt pe zona respectiva, din nou, raman si acestia pe fir sa le explice celorlalti ce problema am ca sa nu mai vorbesc ca un papagal iar si iar... ma intreaba acestia numarul masinii, zic nu il am, vad doar ce scrie pe el, un steag al Americii vopsit pe capota si il am in spate, nu ma distantez de el pana nu gasesc echipaj de politie. Intre timp tot le spuneam la ce mila a drumului mai sunt, intreb daca e cazul sa ma las depasit sa le spun si numarul tirului si spun ca nu, au un echipaj in zona dar sa stau cu ei pe fir sa le tot spun zona unde sunt pana ne apropiem de un ajutor de serif ce era in zona. Intre timp ma intreaba si numele, ce masina conduc si numarul de telefon ca sa ma sune in caz ca se intrerupe convorbirea. In tot timpul asta soferul cred ca s-a prins ca e ceva in neregula din moment ce brusc asa mergeam in fata lui fara sa mai depasesc si sa ma duc. Intr-un final imi spun ca imi fac legatura la alta politie ca nu au masina in zona, imi fac legatura la altii, din nou tot ei spun povestea si dupa inchid lasandu-ma pe linie cu ceilalti. Mi se explica, ca vor gasi masina si o vor opri, si ca daca vreau sa ma sune un ofiter de al lor, zic ok, le dau numarul si la revedere. Intre timp ies de pe autostrada ca sa prind un semafor si sa reintu iar special cat sa duca tirul in fata mea sa ii iau numarul, sictirit fiind, zic ii sun, le dau numarul tirului si pa, imi vad de drum ca nu imi mai arde... Revin pe autostrada, vad tirul in fata destul de mult dus, dau sa ma duc dupa el... surpriza, cand ma apropii, masina serifului cu girofarurile puse, tirul in fata lui tras pe dreapta... ii spun sotiei, uite ma ca nu m-au tinut de idiot 15 minute in telefon vorbind cu oameni de la 3 sectii de ale lor de politie, cineva s-a miscat pana la urma. Trag pe dreapta, ma dau jos din masina spre masina serifului, un Chevrolet Tahoe, cand ma vede venind spre el se da jos din masina, eu ii spun ca sunt soferul ce a sunat sa reclame... ma intreaba ce s-a intamplat, daca am ceva avarii la masina, ii spun ca nu, dar totusi sa ii spuna omului ca atunci cand e depasit nu trage stanga de volan sa intre in depasire ca se pot produce tragedii de la asa ceva, poate omul e obosit, poate nu stiu ce, simplu, pe mine m-a lasat mut faza, nu eram singur in masina, eram cu sotia, cand sunt cu ea merg mai altfel ca imi face capul acordeon altfel... Omul imi intinde mana, imi spune ca se duce la el sa vada despre ce e vorba, sa vb cu el, ii urez o zi buna si plec mai departe la drum. La nici 5 minute dupa, ma suna un ofiter sa ma intrebe ce anume s-a intamplat, vazusem numarul exact de regiunea respectiva, ii spun ca e ok, ca deja a fost oprit de serif, probabil cei cu, care vorbisem penultimii si-au gasit vreun echipaj in zona din moment ce ultimii, adica ei nu stiau despre ce e vorba. Imi multumeste omul de apel, imi ureaza drum bun si aia e... Si uite cum am ajuns si turnator in trafic...
    0 points
  48. Zacamintele de petrol si gaze din marea mediterana si marea neagra, astea sunt cauzele Au vrut sa exploateze in ucraina si a fost razboi, in siria,libia la fel, cel mai mare zacamant de hidrocarburi din mediterana, americanii, rusii, israelul, sauditii blabla
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.