Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/23/15 in all areas
-
Masina de samsar = all bets are off. Daca scapi de toate samsarelile din anunt, ramai cu un 330d cu km fara numar, scaune stock si fara pachet M. E pacat sa ii dai unui samsar 15k si sa stai pe scaune de dacie.2 points
-
am fost azi la contempo bv si mi-au testat-o si mie cu aparatul ala de ascultare. rezultatul: trebuie sa schimb distributia. a durat o ora, nu m-au lasat langa ea, 165 ron testu. pe factura apare testul efectuat de 9 ori (9 x 14,87 lei pe test plus tva). deviz asa in mare pt schimbare distributie: 6-7000 ron. :ermm: daca doriti pun si scanari dupa rezultatul testului acum eu am niste dubii: ori ei zic asa doar ca sa te duci sa iti schimbe distributia(sau sa nu ti-o schimbe ca e buna si sa zica ca ti-au schimbat-o)ori chiar trebuie desi si omul care a luat-o si a pornit-o a zis ca nu se aude nimic si ca e optimist in privinta testului. o sa fac o programare la bimmer si o sa o schimb oricum. sunt curios daca cei de acolo o sa confirme cele zise de contempo...2 points
-
Poate va e de ajutor: Sper ca am inclus toate detaliile necesare. Mi-a luat vreo 2 ore, dar nu e o treaba grea. Sunt, insa, dezamĂŁgit de calitatea macaralei pe care am cumparat-o. A costat 300 de lei. Ieftina fata de original dar nici gratis nu a fost. Nu ma asteptam sa fie chiar asa slabĂŁ. Ma astept sa cedeze repede...1 point
-
bmw coupe ,320 diesel fabricatIe 10.2010 Euro5 rulaj 214 kkm Auto inmatriculata Ro de cateva zile ,import Germania 184 cai ,tractiune integrala x-drive cutie automata cu modul Sport +/- Hill Descent Control (HDC) Brake energy regeneration Dublu climatronic,oglinda int. antiorbire,Folie autorizata Piele ,navigatia mare (professional) cu harddisk 85 Gb (harti 2015-Romania 100%) aux-in +usb in cotiera, VIM activ Suporti pt. pahare fata si spate Computer bord,cruise-control cu functie de accelerare/franare. Comenzi vocale in engleza,bluetooth telefon Bi-xenon Adaptive+ cornering,pachet lumini.Sistem spalare faruri. Keyless Entry - Keyless Go Senzori parcare fata si spate ( display +sonor) Senzori ploaie,lumini ,lumini automate,senzori presiune pneuri. Filtru de particule activ,masina nu scoate absolut niciun fum. Jantele sunt pe 18 in doua latimi .Atat jantele cat si anvelopele sunt noi. Conform citirii de cheie la Auto Transilvania Cluj ,rezulta ca masina a fost intretinuta doar in reprezentanta BMW Ultima intrare in reprezentanta a fost Nov. 2014 la 205.000 km Consider f. important ca la data de 26.10.2012 la 123.000 km (acum 90.000 km) ,au fost schimbate atat distributia cat si toate injectoarele ( peste 130 de repere ) long VIN - WBAKH31050E249086 Pret 15.000 de euro1 point
-
daca o sa tot incerci sa deschizi busonul cand motorul este cald o sa ai surpriza sa vezi ca iti da apa afara ca nu degeaba SCRIE MARE PE BUSON A NU SE DESCHIDE CAND ESTE CALD :haha:1 point
-
1 point
-
PĂŁi asta a vĂŁzut și el,4,5 petarde ĂŽn vitan,și gata topicu.. Și se scrie...plm, 10 pagini aproape.1 point
-
e foarte simplu, pui ulei cat intra, pornesti masina, chiar pe elevator, o lasi sa mearga in d, o treci prin toate treptele pe manual, si se incalzeste in ceva timp, si apoi verifici nivelul. Nu se refera la ce temperatura are uleiul cand il pui, ci temperatura la care se verifica nivelul uleiului, daca e corect. cutiile noi nu mai au joja de nivel, cand ajunge la 40-50 de grade torni pana da pe afara. cand da pe afara si cutia e la 40-50 de grade.. inseamna ca e cat trebuie... asta e "ultima tehnologie" de la bmw...1 point
-
Eu nu am cumparat cauciucuri de iarna RFT din 2 motive : 1 astea non rft sunt mult mai confortabile, iarna conteaza mult la evenutalele cioturi de gheatza...bolovani de zapada pe sosea, etc. 2 eu, cel putin iarna imi vad de soselele patriei fara incursiuni pe stiu io ce dealuri neasfaltate. Oricum masina e prea joasa ptr orice pretentie of-sosea. Si ma gandesc serios sa renunt la RFT si pe cele de vara. Mai iau un kit in plus de reparare a anvelopei si gata.1 point
-
Corect, asa am facut si eu. Am iesit mai ieftin cu vreo 120lei fara transport si mi-au venit arcurile mai rapid luand de pe ebay.de decat de la Racing Nick. Nu stiu care e treaba lor, vand foarte putin si trebuie sa umfle preturile, sau sunt pur si simplu nesimtiti1 point
-
1 point
-
11000 pretul licitatiei acum. Nu stii daca mai urca, mai sunt si costurile..mai creste putin. Nu induce lumea in eroare1 point
-
O poza reusita http://114.imagebam.com/download/2870poRY5-Knf-BlSMyS6w/44207/442067160/IMG_20151017_225706.jpg1 point
-
N47 a fost introdus pe NFL incepand cu 03.2007, mai precis variantele de 177cp-320d si 143cp-318d. E90 cu motoare M47 sunt 320d-163cp si 318d-122cp. * Exista si 320d - 163cp cu N47, si anume varianta ED (EfficientDynamics), introdusa dupa 09.2009, dar e usor de recunoscut, fiind facelift. In speranta ca ti-am clarificat nelamurirea, succes!1 point
-
Ce ma bucur de micul meu fanclub Cosmine, VIN de la X3 care a fost la mine, visiniu cu numere de SV - WBAPA31080WC00178 Din cate stiu, de la mine a plecat in Valcea(cu o mica pierdere de partea mea) si de aici a luat calea inmatricularilor pe BG. Mai departe, cere-i VIN. Daca e acelasi VIN - e clar. Ca idee, au fost un lot de X3 chele la promotie prin RO la sfarsitul lui 2005 inceputul lui 2006. Atentie, atunci nu se platea taxa de mediu, timbru sau de poluare. Ca sfat de fost posesor de X3 2,0i recomand sa te reorientezi, masina mai puturoasa ca asta mai rar. 2,0d se comporta la fel de lent cu Xdrive. Nu moi vorbesc de eficienta in teren usor accidentat care e sub orice critica. Deja nu se justifica sa treci la motoare de 3,0 ca iei originalul, X5, cu toate ca si asta e slabut. Succes!1 point
-
Si daca difera coeficientul de frecare ce se intampla?Se rod placutele inaintea senzorului sau invers??1 point
-
aparatorile alea de noroi strica tot ascpectul la masina, mai ales pe m pack arata urat de tot.. mie nu-mi plac.. dar daca tie iti plac..1 point
-
Mama la cat a ajuns de la 5k cat a luat-o cel de pe forum, fan opel ))1 point
-
1 point
-
Nu te supara dar 'anagramati' nu exista ,probabil agramati ai vrut sa zici , mai bine lasati jignirile....1 point
-
poate stiti poate nu stiti. bmw a renuntat la castrol in favoarea shell. http://www.shell.com/global/products-services/solutions-for-businesses/lubes/media-centre/news-media-releases/2014/shell-to-be-bmw-recommended-oil-supplier.html sunt convins ca a fost o decizie mai mult financiara decat tehnica - sa cumpere mai ieftin si sa faca profit mai mare din revanzare. uleiurile castrol, cu predilectie cele aditivaye pentru bmw erau foarte bune. cele shell nu mi-au facut o buna impresie. nu as fi aflat de asta daca nu as fi dus motocicleta la revizie. cand am luat-o facea de parca ar fi avut in motor nisip amestecat cu ceva piulite. am intrebat, mi s-a raspuns ca s-a schimbat uleiul cu shell. nu e bun deloc pt moto cel putin. o sa mi-l schimbe. va recomand pt revizii luati castrol sau altceva ce stiti ca merge cum trebuie.1 point
-
Niciodata un seria 7 nu va fi estetic / tehnic peste un S-klasse. De fapt dupa parerea mea, in trio-ul german la clasa limuzine de lux ar fi : MB s-klasse , Audi A8 apoi BMW 7er. Pe clasa limuzine mari cam la fel intre cele 3, plusuri si minusuri pentru toate 3. Personal mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc intre un E-klass 250cdi , A6 2.0 TDI si BMW 520/525 d - la toate an de fabricatie din 2012. La MB nu mi-a placut bordul in general. La Audi A6 automat sunt probleme la cutiile S-tronic 7,la BMW ...prea cunscutul N47, etc. Pe clasa medie - clar BMW (seria 3 si 4) . Pentru Suv-uri cred ca noul Q7 arata mai bine ca un X5 , urmat de ML care e hidos (dupa parerea mea). Clasele compacte si mici - chiar nu conteaza , exista GOLF ... Polo , Up ! .. Pe clasa asta Vw sta cel mai bine ca reprezentare.1 point
-
Salutare tuturor, Am un X3 2.0D xDrive cu WH31580, la care am reparat actuator la Ady (TM - apropos e un tip super OK !), cutie manuala, Turbo nu mai este cea originala de pe masina (a crapat pe la 103.000 Km), am luat alta de la dezmembrari cu an fabricatie 2008 - masina fiind un 12/2007 (aruncind turbine veche!).Au fost o groaza de erori pe ea (curatat turbine, Filtru particule, EGR) schimbat galleria de admisie si sensor, schimbati ambii senzori de la galleria cu EGR-ul, schimbat furtune de vacuum - nu am schimbat garniturile de la conducta de Turbo spre Intercooler, nici cea de table de la Filtru de particule. Sunt comandate si trebuie sa vina ... mai are cineva o idee de unde ar putea sa fie eroarea 449A SupraAlimnetare Turbo - Situatie ? Eu tot am insistat pe idea ca are o pierdere de presiune pe undeva si nu-i dau de capat. Ca symptom masina de la viteza a doua in sus cind bagi piciroul pina la fund in ea are mici intreruperi - sincope - ca la un benzinar care nu-i merge o bujie. A fost si mai rau de atit se plafona complet si-si revenea cind vroia ea. De cele mai multe ori cream ca este de la dimburile din astfalt dar cred ca era doar o coincidenta, ca de vreo citeva ori si-a revenit si fara sa fie nicio denivelare. Masina are 154.000 Km la acest moment, dar decind am schimbat turbina pina cind am fost la TM sa o puna Adi pe masina nu era masina mea pe care o stiam. Acum merge ca la nou dar are aceste sincope si eroarea de care nu reusesc sa scap 449A ! Va rog o idee pertinenta ! PS Furtunele de vacuum nu le-am schimbat pe toate ci acolo unde mi s-au parut slabe ca intrare si prindere (de senzori, etc.). Exclus clapete indoite, exclus carcasa la Turbo Sparta, Filtru de particule (dat jos si curatat - apoi cerinta system BMW-ECU de regenerare, am facut si regenerarea verificat si regenerarea, totul ca la carte, nu ma intrebati de unde si cum am facut atitea - chiar nu ma pricep la masini decit sa le conduc (si nu foarte bine - ca se strica dupa cum se vede). Astept opinii pertinente !1 point
-
Nu pot da exemple comparative, fiindca ar insemna sa le fac antireclama celorlalti. Chiar nu vad rostul sa comparam aici preturi, cine e curios poate sa compare si singur. Apoi iar imi sare lumea in cap ca le fac reclama. Eu v-am spus experienta mea cu ei, fiecare e liber sa cumpere de unde vrea. @paul - sunt la sectiunea de REVIEW-uri. Daca nu avem voie sa facem review-uri la sectiunea de review-uri, haideti s-o inchidem mai bine Sectiunea asta nu e pt comparatii, dar hai, uite si comparatie: 32307845527 pret bavaria - 430 lei pret vanzator pe forum - 366 lei pret bavauto - 348 lei ====================== pret transport vanzator forum - 25 lei pret transport bavauto - 12 lei Vrei sa mai dau? E fun sa umplem un topic destinat informarii cu comparatii de preturi?! Dupa cum am mai spus, poate oricine sa vada preturi la ei pe site. Reveniti-va odata si intelegeti ca tot pt noi am facut topic-ul asta, nu este magazinul lu` tata si nu am chiar nimic de castigat din asta Nu am nimic cu niciun comerciant de pe forum - daca ar fi avut pret mai mic as fi luat de la ei. Daca vreti sa tavaliti si topic-ul asta, e decizia voastra. ps: din cate am inteles, la vechiul topic am gresit ca am pus link in titlu/descriere. Am corectat.1 point
-
Si eu am dat E90-ul 320d tocmai pentru un motor cu 6 cilindri. Am vrut initial 535d, dar era peste bugetul meu. Insa sunt foarte multumit si de 525d. Sa stapanesti sanatos E65-ul!1 point
-
asa e. nu are nici o vina masina ca e cumparata de x sau y. alb sau negru, batran sau tanar. piata auto se segmenteaza in functie de preferinte, bugete si nevoile fiecaruia. acum, multe masini de dimensiuni mici sunt considerate de dame, asta pentru ca doamnele prefera masini micute usor de condus si parcat. majoritatea damelor nu exceleaza la asa ceva si e normal sa-si faca viata mai usoara cumparand o masina mai mica. daca masina mai e si rosie, roz sau mai stiu eu ce culoare feminina atunci da, se poate zice ca are tenta feminina. de cele mai multe ori, damele detin a doua masina din familie si e normal ca aceasta sa fie de mici dimensiuni, de oras, sa consume putin, pentru ca se barbatul are de obicei masina mai mare si mai puternica, cu care se fac drumurile lungi. revenind la bmw, astia nu au facut nicioodata masini considerate "feminine". ba din contra, sunt renumiti ptr masini puternice, sport, destinate in principal barbatilor, caci 99% dintre dame nu sunt interesate de puterea masinii ci sa arate frumos. exceptiile se inscriu in 1%. inca o data, nu cred ca BMW 1 series este masina de femeie si nici nu este destinata femeilor ca si target de marketing. cred ca bmw a creat 1 series pentru ca exista cerinta ptr o masina cu dimensiuni reduse, pretabila ptr: cei care merg mult in oras, care sunt necasatoriti, familii cu 2 membrii, care chiar daca parcurg distante lungi nu au nevoie de spatiu mare in spate, ca a doua masina in familie. cumparatorul de BMW a cerut acest modell, pentru ca cei care doreau asa ceva nu aveau decat 3 series, care nu se pliaza mereu pe aceste cerinte. in plus, bmw nu vindea deloc in acest sector. Mercedes avea Aklasse de ceva timp. VAG avea Polo si A2, Renault are Clio, Opel are Corsa etc etc. nu vb de considerentele de pret aici, ci de clasa de masini. bmw 1er e mai scump insa segmentarea cumparatorilor se face si in interiorul fiecarei clase.1 point
-
La prima vedere ar fi cam mulți kilometrii, aproape 200.000, deci s-ar putea ca ĂŽn viitorul apropiat sĂŁ fie bani de cheltuit pe ea și nu puțini. Deși scrie ”Nivel Ridicat al Dotarilor”, nu are câteva lucruri minore ca: suporturi pahare, plase ĂŽn spatele scaunelor și nici preșuri fațĂŁ/spate. Este o samsĂŁrealĂŁ clasicĂŁ, fabricatĂŁ ĂŽn 2010, dar ĂŽnmatriculatĂŁ ĂŽn 2009.0 points
-
E o masina scumpa, de papitoi si are un interior ieftin insa sunt destui care platesc sa aiba asa ceva.-1 points
-
Corect, cu completarea ca un tip de 1.6 metri si cam 65 kg este in 99.9% din cazuri tipa. Tu confunzi "fata" cu "sotia" :) Sa stii ca eu mai degraba il inteleg pe unul care-si ia un M si sta cu chirie, decat pe unul care-si face o casa de 200 mp si apoi se scarpina sa gaseasca bani pentru caldura, de exemplu.-1 points
-
Seria 1 este masina de facut cado la fete.Eu asa cado as facea de mos Craciun-1 points
-
aberatii puerile.....ca ai avut tu o neintelegere minora cu ei, asta nu inseamna ca-i de evitat..... poate fii doar vina acelui agent si nu a firmei....-1 points
-
-1 points
-
Imi cer scuze, am fost plecat si nu am mai avut timp sa postez aici. 1. Am scris ca masina este model 2009 (si am precizat si data fabricatiei) si NU ca e fabricata in 2009. Am scris acest fapt pentru ca eu asa stiu, ca modele care se fac in a doua jumatate a unui an sunt "market-ate" ca modele de anul viitor, tocmai pentru ca se mai fac schimbari si pentru a le putea deosebi de acelasi model fabricat in prima jumatate a anului respectiv. Concret, in cazul meu: in a doua jumatate a anului 2008 au aparut modelele 2009, care printre altele au: motoare N47 Euro 5, controller iDrive cu butoane shortcut, etc. 2. Ceea ce am mentionat mai sus are rolul de a evidentia si faptul ca masina e Euro 5, multi crezand (chiar si eu inainte de momentul cumpararii) ca toate e60 din 2008 cu N47 sunt Euro 4. 3. Eu cred intr-un dialog civilizat si constructiv, insa acesta nu poate fi purtat cu anagramati. Nu in ultimul rand, vreau sa le multumesc celor care au exprimat opinii la obiect si pertinente.-1 points
-
E strict parerea ta. Eu zic ca la ca la clasa limuzine de lux Bmw este peste audi. Iar la celelalte clase din punctul meu de vedere Bmw este peste ambele marci. Clasele compacte si mici nu sunt ale VW, in niciun caz. Uitate la noul A class sau seria 1 facelift si spune-mi tu mie ce preferi un polo sau una dintre cele mentionate? Sincer din punctul meu de vedere Audi nu are ce cauta in comparatia aceasta. Este un VW cosmetizat.-1 points
-
am urmarit topicul si nu stiu cum sai scriu celui ce a inceput , daca se poate transmite spunei daca nui mai place bmw-ul sa si ia un renault si cand va vrea sa si schimbe un bec va trebui sa demonteze jumate de masina , sau noi ne-am cumparat bmw ca pluteste ca mercedesul sau ca-i,i sport oricum eu am calatorit mult cu bmwul seria 3 peste 1000 km faceam uneori pe zi si nu eram deloc obosit se muleaza pe corp , ati vazut voi vreo liniuta cu masini similare sa castige mercedesul, in f1 nu ati stiut cai manipulata de mult, intradevar am avut 5 ani un e 36 si in afara de rulment si cateva bucse nu am schimbat si am facut peste 100 000km si mergeam numai pe autobanda 160 constant acum am e 46 si il cred ca nu va mai avea aceeasi rezistenta ca si celalalt , dar cred ca calitatea scade peste tot-1 points
-
eu nu iti urez decat bafta la vanzare. nu ma intelege gresit, fiind un forum doar mi.am spus parerea referitor la pret si anume fiind putin piperat DOAR DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE! oricum sigur vei gasi cumparator si sigur va fi o persoana juridica. bafta!-1 points
-
Uite suspensie de M paket http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/original-bmw-m-fahrwerk-fuer-f22-f21-f20/375134720-223-7529 . Dar pt seria 1, nu stiu daca merge la F10.-1 points
-
Poate o variantĂŁ mai inspiratĂŁ ar fi sĂŁ scazi din preț, ĂŽn loc sĂŁ adaugi lucruri care nu ĂŽți sunt de folos și, probabil, neinteresante unui interesat. Altfel zis, aratĂŁ bine mașinuța! BaftĂŁ la vânzare!-1 points
-
ai dreptate, a avut kit ac schnizer cum a iesit dupa portile fabricii. nu stiu ce vrei sa subliniezi cu asta...m-ai facut sa nu-mi mai placa cazanu meu ca nu a avut pachet m de fabrica...)) mi-e scarba s-o mai conduc.-1 points
-
multumesc, pentru complimente ! dar, esti intr-o mare confuzie... amesteci perele cu merele. una e coupe din 2003 facelift si cealalta e sedan din 2001 cu facelift. nu sunt din acelasi film, chiar daca au acelasi tip de motor. bafta !-1 points
-
Da, l-am luat sa-l vand. N-aveam de ce sa pun de facelift. Chiar si eu ma intrebam daca sunt ceva "avantaje" la clima de lci.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Grile originale BMW M5 fara logo. Se vinde separat fara inele(contur). Se potrivesc la orice F10 pe inelele masinii. Pret 580 lei neg. http://i62.tinypic.com/jb2p8x.jpg http://i59.tinypic.com/257nlgk.jpg http://i58.tinypic.com/15s6iy9.jpg http://olx.ro/i2/oferta/grile-originale-bmw-m5-f10-ID4QdSQ.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=71551772&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details-1 points
-
Panou clima si radio compatibil BMW seria 5 F10. Clima are si incalzire in scaune. Pret 490 lei. http://i60.tinypic.com/1z6uqx.jpg http://i62.tinypic.com/4k9u86.jpg-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00