Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/20/16 in all areas
-
90% dintre mașinile din Argeș sunt de la samsari și mânĂŁrite bine, deci mai bine ați avea grijĂŁ cu zona aia...4 points
-
A inceput sa ninga, e posibil sa le fi pus cu blestem? :frantics: http://oi68.tinypic.com/qogfh3.jpg http://oi64.tinypic.com/2rgddls.jpg3 points
-
Ca noutati, am inlocuit furtunele de frana pe fata ( ATE ), cel din stanga era crapat urat de tot, noroc ca l-am vazut la timp. Am schimbat si uleiul de servo ( Castrol ), cel vechi era murdar rau, plus ca se prelingea pe la un colier pana pe caseta de directie. Ne apropiem si de urmatorul schimb de ulei:2 points
-
Astazi am testat masina...interior exterior ok!mers oras si autostrada masina se prezinta ok si cutia schimba foarte bine!maine iau fiscalul si aia e! o sa o pot prezenta saptamana viitoare!2 points
-
salut colegilor, sunt nou in "meserie" deci o sa imi prezint masina asa cum o cunosc pana acum. de curand am cumpart un bmw 318d model Executive din an 2004 cu motor de 1995cc, 115CP. masina este adunsa din Olanda cu vreo 2 sapt in urma. este dotata cu computer de bord, clima, CD Player, oglinzi electrice incalzite, ABS, ESP, TCS, pilot automat, geamuri electrice in partea din fata, volan sport cu comenzi, senzori de ploaie, senzori de lumini, incalzire auxiliara, jante 17", navigatie VDO, carlig de remorcare, cotiere fata/spate. pe masina am pus o baterie noua marca Bosch S4 12v 80Ah. Chiar azi i-am schimbat uleiul si filtrele de ulei, aer, polen. zilele trecute i-am facut cartea RAR si sper cat de curand sa o inscriu in circulatie. din primele calcule reiese ca o sa platesc o taxa de mediu de 689 euro masina avand CO2 de 156g/km. astept de la voi orice sfaturi si sugesti. va salut, pe curand.1 point
-
Salut! Daca e cineva interesat de o masina cu un raport calitate/pret foarte bun pentru momentul de fata, vand seria 1 F20 diesel, testat si servisat la zi. Masina inainte de vanzare a fost testata, lucru care il voi face din nou de fata cu clientul, in reprezentanta sau alt service, pe costurile mele daca se cumpara masina. Se vinde cu carte service, certificat de autenticitate, carte de identitate R.A.R, contract de vanzare-cumparare si certificat fiscal in aceeasi zi. Revizii efectuate in reprezentanta : 29.650 km / 30.08.2012 62.698 km / 05.08.2013 96.895 km / 28.07.2014 129.515 km / 03.09.2015 Momentan in bord are 145000 km. 0 km rulati in Romania. Vehicle Identification Number WBA1C71070E961116 Type 1C71 Model 116d - EUR Development Code F20 Chassis SH Steering LL Doors 5 Engine N47T Displacement 2.00 Power 85 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Tiefseeblau Metallic - A76 Upholstery Stoff Move/anthrazit - BDAT Production Plant REGENSBURG Production Date 2011-10-08 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 698 Area-code 2 Area-code 2 7VD Visibility Package Sicht Paket 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur PRETUL ESTE €9999 http://thumbnails113.imagebam.com/47279/1fc4e4472782590.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/92307e472782620.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/5299a7472782733.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/3dfdd1472782778.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/5f3e65472782838.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/f4f2d2472782889.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/8fb104472782990.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/5cd33e472783029.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/2b3841472783039.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/2f0d0e472783048.jpg1 point
-
Unii ar spune ca sunt un pic cam moi si la viraje mai agresive s-ar simti asta. Cel putin asa pretindea un baiat din state care le are pe un m5 dar in afara de asta nu a avut nimic negativ de spus despre ele.1 point
-
1 point
-
Poti face o verificare directa a senzorilor de parcare. Pui cheia in contact dar nu pornesti motorul, apoi pui masina in Reverse si mergi la fiecare senzor si pune urechea aproape de el. Daca functioneaza o sa auzi niste pulsatii destul de slabe dar se simt. Poti pune si degetul pe senzor si se simte si asa pulsatia. Daca nu simti sau nu auzi nimic, atunci senzorul respectiv nu functioneaza. Ori e stricat sau a iesit mufa de alimentare. Eu am incercat aceasta metoda cu succes. Uite aici un exemplu:1 point
-
Azi i-am tras o baie cum se cuvine http://113.imagebam.com/download/2qTV8DoxXK5Z8nOJgpA-_A/47266/472656969/IMG_5173.JPG http://114.imagebam.com/download/5nAkBmJh1LFbd40j8t7exg/47266/472656972/IMG_5184.JPG http://113.imagebam.com/download/381Jj3pYGhpsgewnkXHmHg/47266/472656976/IMG_5204.JPG http://114.imagebam.com/download/DKC-Sdh8M-_6TQi5vRhApQ/47266/472656979/IMG_5221.JPG http://114.imagebam.com/download/tRHPX4S42uQeZJGc7ptgWg/47266/472656982/IMG_5226.JPG PS: Nu mai am US Style, eram pe avarii si da, da, stiu ca nu e aliniata bara fata dar nu m-am mai ocupat cu aliniatul ei dupa ce am pus intercoolerul pt ca o dau iar jos sa o revopsesc1 point
-
La faza cu rugina nustiu ce sa zic..al meu compact e36 are mai putina rugina decat e46 al unui var1 point
-
La 3000 e46 facelift frumos nu prea am gasit...pe la 3500 incep alea frumoase...puneti ceva linkuri daca stiti ceva ce merita Mie personal imi place foarte mult e36 cum arata atat interior cat si exterior.A si sa nu fie diesel ca eu nu fac mai mult de 8k km pe an.1 point
-
Cu 3000 te poti uita la alte masini.Daca te uiti la ultima poza omu' cara bidoanele de ulei dupa el...1 point
-
1800 ron cu tot cu gume, cele hankook au dot 2015 si sunt aproape noi, Michelinurile trebuiesc schimbate au dot 2013 dar mai au cam 3 mm. Nu mai stiu, imi mananca zilele de vreo 9 ani1 point
-
Au venit si rotile, style 162 8J fata cu anvelope Hankook Ventus V12 Evo2 225/40/18 si 8.5J spate cu Michelin Pilot Sport 3 255/35/18. http://oi65.tinypic.com/1zz3j14.jpg Revin cu poze dupa montaj1 point
-
VuV e setat pe AT si seria din anunt. Pai sta de luni bune ca probabil are pret peste medie dar in schimb masina poate este intretinuta peste medie.1 point
-
Masina e de luni de zile la vanzare. N-as da banii aia pe ea...si manuala. Chit ca e paket M si toate cele...oricum nici nu da seria in anunt.1 point
-
Din cate vad sigur are o problema la filtru de particule.Deasemenea ai observat ca e lovita/zgariata toata partea dreapta,bara spate,capota indoita,nu?1 point
-
Eu nu vad sa lipseasca xenonul,chiar e prezent,in cel mai puternic mod,ala care te orbeste...1 point
-
Mai oamenilor, nu toate masinile cu n47 au probleme la distributie. Dar pe forum se generalizeaza de multe ori. Si repet, un e90 lci e mai bun decat nonlci, e si firesg sa fie asa. Ca unii proprietari de nonlci abereaza e altceva, dar realitatea e doar una. Pe lci exista 177 cai care este pana in 2009, dupa care s-au pus doar 184 cai sau 163 cai pe eff dynamics, care este acelasi motor cu cel de 184, cu acelasi cuplu insa mai putini cai.1 point
-
Fiecare cumpara ce doreste. Eu am preferat mai vechi dar fara sa stiu de existenta unui lant ca o curea de distributie Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ca sa cumperi un lci cu pb la distributie e ca si cum ai cumpara o masina din gama entry level si nu trb sa enumar. Sent from my iPhone using Tapatalk Uite, eu personal am ales nonlci ca sa scap de stres, in defavoarea unui consum mic si impozit mai mare, decat sa stau in stres si asta la sfatul unei pers de la bavaria. Iar ca fapt divers cunosc e60 2005 cu 650 mii de km fara nici o inlocuire majora la motor. La lant nu da nu s a umblat dar nu cred ca stie proprietarul unde se afla. Iar pt baietii astia care vor lci sincer eu unul nu mi as lua1 point
-
Cred ca faci o prostie daca ei tot bmw, mai ales cu motorul n47, pt ca nu prea sunt asa zise problemele cu distributia.Eu cred ca cei de la bmw fac masini din ce in ce mai proaste,asa ca tu o sa ei una mai proasta decat ai avut.Este doar o parere. :hmm:1 point
-
Stormzor... clima respectiva din link e modelul mai vechi din 2010. Mai tarziu din 2011 au schimbat un pic panoul in sensul ca in locurile alea goale sunt butoanele de setare a circulatiei aerului. Legat de ventilatie, asta e optionala si destul de rara. Doar nu vroia in banii aia sa aiba si ventilatie1 point
-
1 point
-
Am ramas dator cu raportul final. In primul rand operatiunea a durat ceva mai mult decat programasem pentru ca oamenii implicati au mai fost prin concedii si sarbatorile au afectat programul initial. Pe scurt acum am 245 CP si 480 Nm. Am preferat sa pastrez doar 480 Nm pentru ca nu vreau sa fortez motorul si eu am des curse de 2000-3000 km pe saptamana cand am treaba cu masina si nu am chef sa raman pe vreun camp. Cum se simte masina? Pai prima data a fost foarte ciudat. obisnuit cu pachetul performance care face masina mai brutala si este doar cu o singura turbina cand m-am urcat in masina cu noua configuratie mi s-a parut ca nu accelereaza la fel de puternic. Cand m-am uitat insa la ceasul de viteze mi-am dat seama ca e doar o senzatie si atat. Diferenta e ca acum cu doua turbine masina are cuplu in orice turatie si o ia cam de pe la 1200 si urca vesela ca nebuna pana la linia rosie. A doua turbina intra pe la 2800-3000 de ture si efectiv masina innebuneste. Pana acum nu am vazut becul de DSP aprins, stiti voi ala galben, acum clipoceste uneori intr-o veselie mai ales cand accelerez in viraje. Mi se pare ca masina are deja un comportament mai aprobiat de un BMW cu tractiune spate si uneori fundul mai joaca putin dar foarte putin. Inca nu am facut un drum lung si nici consumul nu e relevant pentru ca vremea e foarte proasta insa cu prima ocazie o sa postez si ceva impresii de calatorie. Per total insa masina e o fiara in momentul asta. Accelereaza senzational in orice viteza si brusc au sens si clapetele de pe volan. Inainte cu pachetul performance nu prea isi aveau sens ptr ca aveam o curba de cuplu plata intre anumite ture si masina schimba mereu automat acolo deci nu prea avea sens sa o urci tu ca stia ea. Acum poti alege intainte de depasire sa conori in treapta ca sa nu schimbe in depasire dar chiar si acum o poti pune pe sport si schimba perfect. Ca senzatie la acceleratie masina seamana la comportament cu o masina cu motor mare aspirat. Urca in ture foarte rapid si trage in orice turatie. Peste 3000 de ture deja decolezi... Acum trebuie sa fiu atent la permisul de conducere sa nu ma trezesc la viteze cosmice prin zone interzise. Urca foarte repede si motorul nu se chinuie prea mult deci nu ai senzatia aia de drama ci pur si simplu te baga in scaun si te tine acolo. Per total desi e mai rapida in mod clar pare mai comfortabila pentru ca nu mai exista socurile la intrarea turbinei si trage liniar.1 point
-
1 point
-
@mik15 Multumesc. @ XXL Crezi ca daca ai "telecomanda " de la o bariera virtuala , te face mai puternic ? Este o falsa impresie . Rolul moderatorului este binevenit atata timp cat el nu se crede " Dumnezeu " Ce ai pus tu pentru ebay este un cablu KDCAN , eu vroiam soft EDIABAS 7.2 Si cu asta am terminat poluarea topicului cu prostii ,momentan am primit raspuns la intrebare .1 point
-
Cred ca o comunitate stransa pentru aceeasi pasiune nu inseamna egoism sau profit.Daca tu faci si un ban din treaba asta este problema ta.Eu ca idee pentru lucrarile pe care le fac la BMW-isti nu le iau nici un leu.Este o pasiune comuna. Cred ca ma jignesti fara motiv atunci cand spui ca "cersesc softuri moca " Sti tu un magazin unde se vinde EDIABAS 7.2 ? Desteptule !! Pot sa apas un buton si singur nu trebuie sa platesc pe cineva daca vreau sa apas acel buton (in caz ca sti despre ce este vorba) Poate nu mai stiti numele topicului "Totul despre codare" Incercati sa va rezumati la subiect.1 point
-
La aia cat e taxa ca e euro4? Daca e vreo 500 inseamna ca duce peste 8000,asta daca nu lasa la pret, cam mult pt e90 din 2006 si cu +250k la bord. Eu as lua ceva mai nou si km mai putini ori alta masina.0 points
-
cred ca cel mai bine ar fi sa va deschideti un topic, gen "clubul inselatilor cu coduri lifetime" si sa nu mai umpleti topicul asta cu comentarii ce aduc valoare 0.0 points
-
http://olx.ro/oferta/bmw-320i-ID5DszM.html De asta ce parere aveti?0 points
-
0 points
-
cu asemenea atitudine tu speri sa ti se ofere ceva ? poate la fel i-ai raspunde in alte circumstante si celui care te-ar ajuta aici. pai meriti ? nu-i frumos. sa-ti fie rusine !-1 points
-
-1 points
-
Bai fanaticule ) tu ori esti golan ori nu mai esti...mai sus ziceai ca nu crezi ca are ESP/DSC si aici vi si imi zici ca ai vazut butonul de DSC,mai ceri si pareri de la altii ...esti in aer rau de tot... CItez : Frumoasa masina sa o stăpânești sanatos.Cred ca nu ai ESP.DSC poate. Completează locația la profil. LE...esti si admin sau ?! ))-1 points
-
BOASKA, nu vrei sa explici ce vrei sa spui cu injectia mecanica? Sau poate cum se intampla de tocmai de la 2700 rpm in sus incep sa tacane ca nebunele/nebunu' (ca o fi numai unu..) ca tachetii.. Ha, ca prea ne-ai bagat in ceata si nu-i frumos din partea ta.-1 points
-
nimic! in mod normal nu ar trebui niciodata sa fie o legatura intre cele 2 !-1 points
-
-1 points
-
Probabil ca motorul lui are tacheti hidraulici ... (Sunt dispus sa invat/aflu). Are, nu te mai deranja..-1 points
-
-1 points
-
Pai te ai putea orienta la un e46 facelift.Nu e mai buna o masina cu 8 ani mai tanara? Astia care dau minusuri sunt posesorii de matze? :ass:-1 points
-
salut prieteni. ma poate ajuta cineva cu un link pentru INPA Rheingold Ediabas ultimele versiuni sa pot face diagnoza pe F07. MULTUMESC-1 points
-
Cam dubioase stopurile alea la masina din 2002. Am avut si eu una din asta FL, culmea din 2001 si aveam stopurile de FL nu astea nFL. L-o fi pocnit vreunu in fund )-1 points
-
-1 points
-
salut, sunt interesat . doar jantele . sunt din severin si ofer 200 eur . dar cat o fi transportul ?-1 points
-
-1 points
-
Salut, Ma intereseaza sa achizitionez un M3 e 46 smg cu istoric ok cu sau fara taxa platita. Propietarul va trebui sa furnizeze fiscalul ca sa o pot declara. Daca masina e ok in urma unei inspectii la un service autorizat Bmw si pretul e agreat palta in 24h. Mersi,-1 points
-
De asta stie cineva ceva? http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-330-ID7GgH3B.html Dubios de ieftina si km relativ putini si destul de dotata masina pentru pretul asta...-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00