Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/17/16 in all areas
-
OBTINERE COD FSC METODA REUSITA TESTAT PERSONAL PE CIC PROFESIONAL PE E90 , F10 , E60 1)AVEM NEVOIE DE CABLU ENET 2)SETAM LA PLACA DE RETEA URMATORU IP :169.254.199.98, subnet: 255.255.255.0, Gateway: 169.254.199.9 3)CONECTAM CABLU LA MASINA SI PORNIM MASINA 4)IN INTERNET EXPLORER SCRIEM ftp://169.254.199.99 5)SE DESCHIDE O PAGINA SI NAVIGAM IN URMATOARE FOLDERE /HBpersistence/normal IAR ACOLO O SA FIE FISIERUL "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" PE CARE IL DESCARCAM PE CALCULATOR. 6)SE POATE DECONECTA MASINA 7)DESCARCAM PROGRAMUL HXD : http://mh-nexus.de/downloads/HxDSetupEN.zip 8)DUPA INSTALARE DESCHIDEM PROGRAMUL SI DESCHIDEM FISIERU SALVAT "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" 9)APOI APASATI CTRL-F PENTRU CAUTARE SI SETATI LA MOD `` heX `` SI CAUTATI 01 01 00 1B ( STERGETI TOT CE APARE INAINTE DE 01 01 00 1B ) IAR APOI DUPA CE S-A STERS O SA MERGETI LA LINIA 130 (LA LINIA 130 SE STERGE DOAR ULTIMA COLOANA SI TOT PANA JOS(DECI LA LINIA 130 RAMAN TOATE DATELE AFARA DE ULTIMU RAND ) 10)SE SALVEAZA FISIERU NUME.HEX SI TREBUIE SA FIE 319 BYTES FIX 11)INTRA PE http://codebeautify.org/binary-string-converter ACOLO ADAUGAM FISIERU SALVAT NUME.HEX SI SE DECODEAZA 12)REZULTATU DECODATULUI IL COPIEZ COPY-PASTE IN NOTEPAD SI SALVAT NUME.FSC ( SA NU FIE TXT ) 13)DUPA CE AM REUSIT SA AJUNGEM LA FISIERU NUME .FSC AVEM NEVOIE DE GENERATOE DE FSC PE CARE IL DESCARCAM https://mega.nz/#!NlUkhDQb!vxbDWXcPLfCAwsMw1McOWz93VgYB3Z4rX6H8waLOGFM 14)SE DESPACHETEAZA PROGRAMUL DESCHIDEM FSC GENERATOR SI INTRODUCEM NUME.FSC SELECTAM HARTA 2016-2 SI GENERARE ( ESTE OPTIUNEA SI PENTRU COD LIFETIME DACA BIFAM ) ps : daca cumva cere login si parola la pasul 4 (username : root ,parola :Hm83stN sau cic0803 Sper sa va fie de folos . Am sa revin si cu poze sau un tutorial video eu personal din sursa asta m-am luat : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=11545241 point
-
http://s32.postimg.org/nd5spesup/image.jpg http://s32.postimg.org/92w8dxci9/image.jpg Am pus folie Llumar fata,spate,luneta 50%1 point
-
Il recomand cu incredere pe Catalin, baiat tipicar, m-a ajutat si cu montajul iar cablul functioneaza f. bine.1 point
-
1 point
-
Eu fac asa: - ma orientez catre un loc din margine (sa am vecini doar pe o laterala) - ma orientez sa parchez langa masini care mi se par ingrijite - prefer sa aleg eu langa cine parchez - parchez pe partea cu soferul a masinii vecine (pasagerii sunt idioti in general, sau sunt persoane care nu au masina sau nu au grija) - nu parchez langa masini mai inalte - caut locurile cele mai late, incerc sa las cat mai mult loc intre mine si masina vecina - daca nu gasesc un loc care sa imi convina plec.1 point
-
Sunt 2 produse Sonax full efect-cel care face jantele mov cand intra in contact cu pilitura de fier Sonax gel (cel pe care l-ai primit tu) Ambele sunt bune,doar ca soanx gel parca e mai acid1 point
-
Bun, exista posibilitatea ca din acest produs sa nu iasa spuma "mov" si chiar sa fie bun? Dau pe janta, si daca folosesc o perie face o gramada de spuma din cate vad acum, totul sa fie ok?1 point
-
1 point
-
Va arat si eu una cu care m-am intalnit saptamana trecuta, noul proprietar a venit cu ea ca avea o eroare de airbag si am scos un pumn de rezistente care erau montate in locul airbagurilor lipsa. Dupa VIN am gasit raportul de dauna din US unde a fost declarata JUNK si retras dreptul de circulatie in America. Dureros este ca noul proprietar inainte sa o cumpere a platit la Automobile Bavaria verificare completa si i-au dat in scris ca masina este absolut OK, fara accident. Daca e cineva interesat pot trimite raportul din US in format PDF unui moderator sa il urce pe forum. http://s32.postimg.org/6jvkkff69/image.jpg http://s32.postimg.org/h45i30jo1/image.jpg1 point
-
Daca tot e vreme ploioasa am zis sa curant masina in interior,nu ca ar avea nevoie,dar imi face placere. Am luat mai demult un set de pensule de la lidl daca nu ma insel,faci treaba grozava cu ele,ai acces in toate locurile greu accesibile. Au fost in jur de vreo 40-50 RON,sunt de calitate,nu se desfac fire din ele Sunt pe duritĂŁți diferite,cele din stanga sunt mai moi decat cele din dreapta. http://s32.postimg.org/3tfva9zyp/image.jpg http://s32.postimg.org/ons7s3uc1/image.jpg1 point
-
Scuze daca ma bag pe topicul tau dar poate stie cineva care intra pe topic, daca bucsele de la E46 se potrivesc la E90/91. Intentionez sa schimb si eu bucse/brate, am un joc la o bucsa pe fuzeta rotii pe dreapta spate.. asta se poate schimba separat. Dealerii te jupoaie de viu la ce preturi practica, bucsele de pe marea majoritate (fie e46 fie e90) a bratelor (spate) NU se pot da jos si inlocui cu Altele De Acelasi Fel; vin cu totul de la dealer! Sunt cam enervat ca nu am stiut ca bratelor nu li se pot gasi bucsele separat.. cel putin un fabricant serios.. Vreau sa schimb tot, tot pentru ca sunt antice.. Poate o sa fac si eu un topic cu, ce am reusit.. Pana atunci, vedeti pe unde bagati (ce gropi) E90-le ca mi se pare ca nu prea scapam fara brate noi sau SH.. (ceea ce e cam aiurea).1 point
-
1 point
-
Povestea e mai complicata ... Am o scara de lemn in garaj si un rezident (a se citi motan european) de vreme rea ce ii place sa mai ĂŽnnopteze din cand in cand. MultĂŁ vreme am securizat scara sau am depozita-o afara. Ceasul rĂŁu pisica neagrĂŁ (motanu e alb cei dreapta) sâmbĂŁta am adus scara ĂŽn garaj sa ma sui in pod, insa dupĂŁ ce mi-am terminat treaba am omis sa o scot afara sau sa o proptesc bine. Duminica dimineața am gĂŁsit scara "rezemata" de mașina ... bĂŁnuiesc ca motanu s-a urcat pe scara ca de altfel e in stare, si a reușit sa o darame spre mașina. O poza cu "delincventul" http://i.imgur.com/7BVnVhN.jpg1 point
-
Respect pentru cei ce tac si lasa hotii in pace, de aia s-a ajuns aici, si se mai plang unii ca nu mai poti cumpara o masina curata in tara asta. Masina in cauza, 5-ul, il vroia cineva si m-a pus sa caut informatii sa vedem ce fel de vanzator esti, asa am gasit Skoda Superb-ul respectiv, dupa ce i-am spus ce preocupari ai, si-a bagat ceva si continua cautarile. Frustrarea a fost mare cand a vazut ca pana si pe forumul asta sunt vanzatori care au doar un sigur scop, maximizarea profitului prin orice scop(fie si prin inselaciune), astfel de vanzatori ar trebui sa dispara macar de pe forumurile dedicate marcilor, dati bani si stati pe site-urile dedicate la pescuit de fraieri acolo. Acum ca vad ce strategie ai adoptat schimband Vin-ul din anunturile de pe site-urile dedicate, doar adeveresc cele postate anterior, nu stii cum sa ascunzi rahatul sub pres. Nu cred ca exista un roman care sa n-aiba nevoie de ore de gramatica a limbii romane, poate doar semi-analfabetii care nici nu realizeaza cat de complexa este, cred ca din aceasta categorie faci parte.1 point
-
Acum câteva zile (dacã nu ieri), au dat pe unu la tv care se plângea cã e dependent de droguri ºi nu are de unde sã facã rost de bani ºi fura ce gãsea, mai nou din casele bãtrânilor. E oarecum o miºcare naturalã. Am mai spus ºi În topicul cu furtul oglinzilor, "sportul" ãsta nu e privit foarte rãu pt. cã e o "supapã" care produce pagube materiale, dar fãrã pericol social major. Dacã ar lua mãsuri serioase, furturile nu dispar, devin doar mai violente. Sunt semnele unei societãÞi sãrace tipice.1 point
-
Foarte bine , trebuia sa-i dai ceva mai tare sa nu mai vada toata viata :) , am o ura pe ciorditorii asta de oglinzi de nedescris in cuvinte Promit sa postez si eu ceva frumos aici pe forum, dar eu imi doresc sa-i rup degetele de la maini :) :lol:1 point
-
Pai se scrie nici o data cand vrei sa exprimi un numar de ori nu o perioda de timp. Cum prima intrebare se referea la "de cate ori" am considerat mai potrivit nici o data decat niciodata Acelesi reguli se aplica si in cazul utilizarii expresiilor NICIODATA sau NICI O DATA, ca in exemplele urmatoare: Exemple: Nu l-am vazut NICIODATA (nicicand) Eu n-am mintit NICI O DATA (nici macar o data) Multumesc pentru atentie oricum1 point
-
Nu are treaba Valvetronic-ul cu punerea la punct si cu Vanos-ul.Ultimele doua pot cauza probleme de genul asta.1 point
-
Astazi am avut alte "aventuri" cu masina ... asta pentru ca m-a mancat in fund sa schimb ieri injectorul: La 30 de minute dupa ce am plecat cu masina a inceput sa iasa fum din motor si mirosea a motorina(dupa ce am turat-o pe 3000-3500 rpm pe sport, curios cum sa misca cu noul injector).. am sunat la service si mi-au zis sa vin asa cu ea, am mers cu inima cat un purice pana la service, minutele pareau ore, ma gandeam sa nu ia foc ceva...sa ajung ok . Ajuns la service, am dat din nou galeria jos si am constatat ca pierd motorina pe la injectorul nou schimbat, au strans o conducta de alimentare si s-a rezolvat, problema este ca inca mai iese putin fum cand ajunge motorul la temperatura din motiv ca inca mai e ceva motorina in zona + ca mirosul este insuportabil,nici nu pot sa merg cu clima pornita... sa nu mai zic ca astazi am pierdut 3 ore aiurea... Data viitoare imi voi alege mai atent service-ul..0 points
-
Ziceam in caz ca sar 2-3 stropi pe caroseria masinii, nu in mare parte la vopseaua jantelor(in caz ca sunt vopsite) ma gandeam sa nu fie acelasi efect ca acidul de baterie0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ofer 700 lei pe scaune fata+bancheta spate-1 points
-
Omule, de ce jignesti, faci insinuari si aprecieri gratuite? Problema a fost remediata la VW la fel cum BMW, Mercedes, Audi sau Toyota remediaza probleme. Masina ARE istoric (cartea service am confirmat-o via email cu dealer-ul din Franta, e drept ulterior pentru mi-a raspuns dupa ce cumparasem masina), intrarea in service la VW se pliaza perfect pe el ca data si numar de km si nu am spus nicaieri ca are KM putini. Mai mult decat atat, avea si stickerul cu ultimul schimb de ulei pe stalpul de la usa si cel cu schimbul de lichid de frana (care se face la 2 ani). Nu m-ar mira sa spui ca le-a lipit samsarul si de aceea o sa confirm ca erau "invechite" de trecerea timpului si a intemperiilor, datare cu carbon cu am facut asa ca nici aici nu pot fi 100% sigur. Cel mai important e ca merge zi de zi de 3 ani in Romania si nu am nici un motiv sa imi cumpar alta. Poate doar nevoia de un model mai nou. Gandeste-te ca un 20 000 km se pot da inapoi la orice masina avand in vedere ca intervalul de service e la 30 000 in Vest. Din acest motiv am si spus ca nu pot confirma 100% ca aia sunt KM. Faci ultimare revizie la 180 000, mergi 30k, o dai inapoi cu 25k si pui anunt pe autovit cu 179 000. Totul OK din punct de vedere reprezentanta / carte service / facturi etc.-1 points
-
Zilele trecute am avut si eu exact aceeasi problema ("Simptome: cand deschideam portbagajul, intr-o pozitie intermediara, se auzea un bazait al motorasului din capota portbagajului si scadea intensitatea la jumate a lampilor de iluminare a portbagajului si numarului (ca si cum intrau in scurt). Mentionez ca nu am avut nicio eroare in bord, nicio atentionare de oricefel. " Numai ca problema s-a agravat aseara, cand portbagajul (E60, LCI, 2009) nu s-a mai deschis deloc cu telecomanda, doar cu cheia (din telecomanda).. Dupa vreo 2-3 deschideri cu cheia, portbagajul a refuzat sa se mai inchida (cred ca s-a blocat broasca..). Momentan l-am legat cu o sfoara.. Mentionez ca in continuare, uneori se aude un bazait, motorasul din portbagaj.. Aveti vreun sfat de reparare? Multumesc.-1 points
-
Astazi am schimbat injectorul cu probleme, am curatat EGR-ul si admisia. 235800 km. Parca motorul se aude mai rotund si se tureaza mai usor, trebuie sa ies in afara sa vad cum se misca. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/2a990df661d07f97e02ac9888819ec21.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/ff4c177fad07d739b93973386d22aeb4.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/0e3e1cb97d47e7a87c42377f937f91da.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/c9e39d596a46f47539ae0efa6634de3f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/dc8cf2d1edc3cea3694589c8bf683de2.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/19790d5e6d64a996077dfda9f580dee8.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/90b74f23de6b80fbaf965766cc914fc7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/d79bbf43260d21cd9932f22ccb7f9442.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160516/4f93ae945ca1819cdb0c136ae7fe0422.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Uleiul 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04 este facut de SHELL in colaborare cu BMW , eu am in motor asa ceva si la cald pare a fi foarte subtire, adica cand iei putin cu degetul de pe joja aproape ca e volatil , nu ramane mare lucru pe degete, nici vorba de unsoare. Il dau jos si pun CASTROL Edge 5w30 LL01. NU degeaba scrie pe capacul de la ulei CASTROL-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00