Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/04/16 in all areas
-
Masina a implinit o luna si vreo 6,000 km :hyper: Poze noi via postimage deoarece nu mai am quota de photo pe bmwclub.ro ... mda jpg images https://s31.postimg.org/ou2bbvq23/IMG_7052.jpg https://s31.postimg.org/4b7f6tc4r/IMG_7055.jpg https://s31.postimg.org/eqdlfq9bf/IMG_7151.jpg https://s31.postimg.org/nzfrpui7f/IMG_7245.jpg https://s31.postimg.org/f5ov8qv8r/IMG_7287.jpg https://s31.postimg.org/gm0dqvy5n/IMG_7288.jpg15 points
-
Sambata am schimbat tot sistemul de franare cu unul de la 535d e60! Diferenta este notabila, chiar recomand celor ca nu sunt satisfacuti de franele de 530d ! Recomand insa de facut tot sistemul, nu doar pe fata ! Masina apreciaza mai mult atunci cand se schimba si pe spate !2 points
-
2 points
-
2 points
-
@ionmosroatasiunirea Masinile electrice sunt amagitoare dar impresionante pentru naivi/necunoscatori,cei ce intra in contact cu ele la prima vedere in viata lor! realitatea este insa una mult mai crunta,si anume pretul/costul,ca la asta se rezuma totul in viata, este obscen de ridicat! chiar si daca faci foarte multi km cu masina,tot esti pe "minus" cand tragi linie! As indrazni sa spun ca e doar o amagire/prosteala pentru... bineinteles "prosti",realizata si gandita de evreul elon musk si ajutat s-o puna in practica de bancheri! ca doar nu te apuci de construit si vandut masini electrice cu banii tai,asa peste noapte... Viitorul transportului este tot un motor cu ardere interna dar alimentat cu un combustibil mai simplu d.p.d.v. chimic si mai ecologic ca reactii chimice si rezultanti: GPL sau hidrocarburile in stare DEJA gazoasa! Chiar ma uitam cu jind la un bmw 730i F01 din 2008 cu motor de 3 litri ,6 in linie si vreo 254 cai! nici macar consumul nu era/este asa de speriat; consuma cat 520i-ul meu actual dar generatie veche! De ce ai de gand sa "expediezi" masina in SUA prin august? la cum arata si probabil cat de bine functioneaza eu nu m-as mai da jos din ea!2 points
-
sigur se poate seta si in grade C. la alte modele (ex: E39), apesi butonul de meniu din bord si pui contactul rapid, si schimbi intre F si C.2 points
-
2 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
Incerc sa ajut un coleg cu vanzarea urmatoarei masini. Este vorba despre un 330xd din 2007 cu pachet M din fabrica interior-exterior si multe optiuni extra printre care si destule individual. KM reali sunt 158.xxx si pot fi verificati in orice reprezentanta. Intretinerea masinii este exemplara si majoritatea pieselor au fost schimbate la Autotransilvania Cluj. Masina mai vine cu un set de jante originale BMW pe 17” cu anvelope de iarna. Taxa este platita si nerecuperata iar pretul este de 14,500 Euro negociabil. Pentru mai multe detalii sunati la 0741.076.958 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 520 Foglights Nebelscheinwerfer 522 Xenon Light Xenon-licht 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2MF M L.-a. W. Star Spoke 193 M/mix.t. M Lm Raeder Sternsp. 193 M Mischb. 203 All-wheel-drive System Allradsystem 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 302 Alarm System Alarmanlage 313 Exterior Mirror Package Aussenspiegelpaket 337 M Sport Package M Sportpaket 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine Interieurl. Alu. Laengsschliff Fein 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 7RS Comfort Package Comfort Paket 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SP Cop Control Cop Steuerung 853 Language Version English Sprachversion Englisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 880 English / On-board Documentation upload img1 point
-
1 point
-
Etrierele pe fata sunt uriase fata de cele de 530d, discul are 348mm in loc de 324mm cat au cele de 530d, si au doua pistoane in loc de unu ! Cele de pe spate sunt lafel mai mari ca la 530d si au doar un singur piston ! Cine a mai facut upgrade la 535d poate sa confirme diferenta si cu ce promptitudine franeaza masina ! Nu zic ca 530d nu franeaza, insa nu e aceeasi chestie ! Si daca nu ma gresesc etriele de la 535d folosesc aceleasi placute de frana ca cele de M5 !1 point
-
1 point
-
Pai el.intreaba de un e90 de 6 ani vechime nu de 2. E mai greu sa gasesti masina fara nicio zgarietura fie si dupa 1 an d-apoi 5 6 7. Eu prefer sa arate masina bine, chiar daca nu are vopsea originala. In rest, oricat verifici, tot de noroc tine. Poti verifica 3 zile, daca ai ghinion se strica oricum. La fel cum poti avea bulan si sa mearga inca 100 mio km fara sa schimbi nimic.1 point
-
Ce am scris mai sus reprezinta ce as verifica eu daca mi-as lua masina, nu neaparat un ghid. Ok ca vopsesti o bara sau/si o capota, dar daca e mai mult eu mi-as pune niste semne de intrebare. Niciodata nu va mai fi aceeasi calitate ca cea din fabrica. (in idea in care dorim o masina cat mai apropiata de noua) Legat de parbriz, da ok, se mai schimba, dar la faruri eu nu am auzit sa sara o piatra chiar in far, sansele sunt mai mici. Acum depinde si de cati km are masina si vechime, la o masina cu o vechime de 2 ani si 70-80 k km ma astept sa fie in stare f buna, ideal fara elemente revopsite. Un alt criteriu bun de luat in calcul ar mai fi sa cumperi de la primul propietar, si daca nu este primul propietar cati ani/luni a tinut masina si ce a schimbat la ea.1 point
-
Si cum verifici daca are jox in ax turbina? Nu as trage concluzia ca a fost lovita daca are un geam schimbat sau parbrizul schimbat, pietre mai sar la toti in parbriz, geamuri etc Uite aici un articol despre subiectul asta http://bmwclubmagazine.com/stiri_fullstory.php?subaction=showfull&id=1465377357&archive=&start_from=&ucat=1&1 point
-
Nu este o regula cu distributia, poate sa pice si pana in 100 de k km sau sa nu ai probleme deloc, au mai fost cazuri in care s-a rupt fara sa dea semen, asta e cel mai urat.Eu as lua o masina cu cat mai putini km, cat mai aproape de 100 k km. Despre km reali nu iti pot spune, depinde de cine a mers cu masina, media in Ro la diesel este cam 15-20 k km pe an, in afara cred ca este dublu.1 point
-
De unde stii ca patineaza cu adevarat. Exista un singur raspuns (..pe langa senzatia de care vorbesti ca simti ca patineaza). Apoi o alta sugestie ar fi sa mergi la cei care ti-au schimbat ambreiajul si sa le arati despre ce simti/crezi tu.1 point
-
Am incercat varianta asta,isi revine,dar a 2 a zi cu motorul rece tot asa face1 point
-
Tu glumesti? Tu nu vezi ce tiganie de masina este aia, cu tuning stil magrebo-pakistanez? Si nu vezi ce vanzor are masina, genul pe care mai bine il duci la zoo? Masina este un kitsch ordinar, iar despre stare tehnica, acte...niic nu mai are rost sa discutam. Un Z3 in mintile lui nu gasesti sub 5000 euro....asta e parerea mea personala.1 point
-
Nu iti e rusine sa te urci in asa ceva?Daca vrei cabrio dar n-ai bani eu zic ca o dai mai bine intr-un golf 3 decat in junghiu' asta prins cu sarma. Asta o vinde https://www.farcebook.com/arycyugagykar.tyntafetelor?fref=ts Ariciu gagicar tinta fetelor:)))1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu am mai postat de mult pe aici. Intre timp am vopsit bara aia urata a masinii si a iesit iar la vanzare.1 point
-
Intre timp am polish-at farurile , am vopsit etrierii gri , am achizitionat bara de M facelift , am schimbat trimurile cu modelul Glaciar , am schimbat manerul usii din dreapta fata si am montat CIC-ul1 point
-
Eu am un prieten cu un e46 330d 2004 care a facut exact ca tine, l-a pus la vanzare la 7000-8000 euro si acum il are la 5500 euro. Masina respectiva e touring, dar crede-ma ca este la fel de intretinuta ca a ta si s-au bagat incredibil de multi bani in ea. Iar modelul respectiv are foarte multe dotari/investitii(pachet sport, interior piele,navi mare, incalzire in scaune, traseu evacuare, intercooler, resoftare la 265hp si 610nm cuplu-dovada dyno, etc.). Ti-as arata si anuntul, dar nu vreau sa fac reclama. Il are la vanzare de cateva luni si tot nu l-a dat. Eu zic sa mai scazi pretul, pentru ca nu il vei vinde niciodata cu atat. In cel mai bun caz gasesti pe cineva chiar pasionat si cu bani si il dai cu 5500-6000. Nu zic ca masina nu merita, dar am avut ocazia sa cunosc si eu destul de multe persoane in vederea vanzarii masinii mele (am dat un e46 318i 2004 acum 3 saptamani). Am ramas complet dezamagit de atitudinea clientilor si de cerintele acestora (mai degraba interesati de aspect, majoritatea nu au fost interesati deloc sa conduca masina sau sa faca o testare tehnica, complet neinteresati de cheltuielile suportate de mine pe intretinere). Omul vrea sa fie cat mai ieftina, majoritatea nu dau doi bani pe cat ai cheltuit pe masina. Oricum banii aia nu o sa ti`i scoti niciodata. Daca tot ai facut atatea la ea, mai bine o pastrezi. Ca cele mai mari sanse(daca nu ti`o cumpara un pasionat sau vreun prieten) sunt sa o dai sub 5000 euro. Mai sunt pe forum e46 la vanzare de aproape un an, poti sa te uiti sa vezi ca nu zic prostii. Si nu e niciunul mai scump de 5000-5500.1 point
-
) are destul de multe, dar ful opºãn e alta treabã. Esti nou da' nu prea. )1 point
-
Ai tresarit un pic, daca avea un f10 si te tinea in sah cu vanzarea :sweat:1 point
-
1 point
-
boss, pune pe dreapta vreo 400 euro si in banii astia ii rezolvi: - toate garniturile pe unde pierde ulei motorul asta. nu face prostia sa le schimbi pe rand.schimbi azi garnitura de la capac, peste 2 luni desfaci iar sa schimbi semeringurile --> cam trebuie alta garnitura (este vreo 200 lei la motorul tau garnitura capac tacheti) - simeringurile de la supape. din cauza lor consumi ulei, iese fum pe toba etc. - distributie kit complet (este cam 350 lei kitul. cand schimbi simeringurile oricum demontezi distributia asa ca e bine sa pui alta noua. manopera e aceeasi). cu ocazia asta iti pune si distributia la punct - revizie de ulei si filtre. ulei daca ai pus 5w40 nu e problema e ok.10w sa nu ii pui. si daca tot schimbi simeringurile si vrei sa ramai pe Liqui Molyy i-ai ulei cu norma A3/B4 nu C3 cum are toptecul. dar oricum nu de acolo e vreo problema stai linistit. De la Liqui Molly iti recomand High Leichtlauf. C3 este mai mult pentru motorizarile diesel cu dpf. Dar repet, merge si asa, nu e nicio problema daca vrei sa ramai pe TopTec (e cu vreo 30 lei mai ieftin TopTecul) simeringurile de la supape: http://www.epiesa.ro/set-garnituri-ax-supape-bmw-seria-3-e46-318-i-victor-reinz-12-37281-01/16198/10328/piesa-22412/ garnitura capac tacheti: http://www.epiesa.ro/set-garnituri-capac-supape-bmw-seria-3-e46-318-i-elring-382-711/16198/10327/piesa-1205976/ kit distributie complet: http://www.epiesa.ro/kit-lant-de-distributie-bmw-seria-3-e46-318-i-swag-99130334/16198/13378/piesa-2641034/ la astea se mai adauga inca cateva garnituri mici dar care te costa ~100-100 si ceva de lei adunate toate (de la pompa vacuum, cele 2 de la solenoizi, eventual garnitura de la baia de ulei si de la suportul filtrului de ulei). manopera pentru toate operatiunile de mai sus este ~700 lei. atentie ca la motorul tau nu se baga decat fff putini sa schimbe semeringurile fara sa dea _chiulasa_ jos. de asemenea ff putini stiu sa puna motorul asta la punct.1 point
-
Frumos model dar mult prea scump... Bafta la vanzare! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu va mai ĂŽncurcați cu discuri aftermarket,am pus OEM,merge perfect,nici urma de bĂŁtaie. Stiu ca pretul e putin piperat,dar merita fiecare bĂŁnuț faptul ca nu mai stai cu stres. Inainte de a schimba discuri,verifica puntea fata(amortizoare,directie) dumnezeieste si de acolo pot apĂŁrea batai la franare,la fel jante/anvelope. Apropo de rulmenti de la puntea fata, eu i-am schimbat degeaba,un rulment cu probleme face gĂŁlĂŁgie,daca nu face nu il schimba Iar referitor la brate si bucsi pune ceva OEM,sau macar lamforder,daca nu,o sa ai probleme din nou destul de repede1 point
-
Hai sa lamurim niste aspecte. Eu nu cunosc acest service. Daca vei cauta in topicurile mele si o sa vezi ca a fost recomandat chiar de cineva de pe forum. Il al doilea rand pozele puse de mine au fost facute de el, eu nu am vazut trimurile live inca pentru ca sunt in Campulung. Nu am vrut sa dau pretul aici tocmai pentru ca sunt suferinzi pe aici care sustin ca fac reclama. Nici nu am apucat bine sa termin fraza ca primesc mesaj personal ca mi s-au sters imaginile. Sunt vechi pe forum, nu m-am certat cu nimeni pe aici dar sustin in continuare ca e condus de frustati care nu fac diferenta intre oameni pasionati si combinatori de business-uri. Mi-e sila, sincer.1 point
-
Dupa poze va trebui sa iau jante, ca deja a venit vara. Ma tenta foarte tare sa merg pe style 128 20" dar cred ca imi bat joc de suspensie si de ficatii mei, asa ca voi merge pe 19. Iar la interior, ma bate gandul sa fac asa ceva.... http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/8c23f5612d1cb7b8a252e1693cddd31f.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/e9fc2a87fc106b9710d5e28bf7c1449b.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/6217a16558f92ec51cb2b3f6087e6737.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/d47dc044558a9cef518a6f8d866a19d6.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/0b12dd8b6dc2ec4319831baab2e3be73.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Haha nici sotiei nu ii place cand dau muzica tare.Dar cand sunt singur in masina ma "destrabalez"1 point
-
Si asta papa ulei,dar nu ma deranjeaza,toate n52-urile mananca ceva ulei,mai toate masinile...nu-i regula. Enervant este cum spunea colegu' cristy ca are senzorul ala si arata cum are el chef. @musclemike: asa fac si eu,indiferent daca am o masina care consuma sau nu ulei. De ex: la e46 nu manca un strop,dar tot aveam 1 L de ulei cu mine,ma rog,770 ml ramas de la revizie. Ca o gluma,daca stai sa o iei asa,poate ii place sa consume ceva ulei ca ii pui altu' proaspat si o incanta:))1 point
-
da, da, modelele din showrooms de la SEMA sint nasoale de tot. mai bine du-te si plictiseste pe altii, scufita rosie. .1 point
-
Scufita Rosie, nu, nu imi este foarte evidenta calitatea unei spalatorii daca nu am mai fost pe acolo. am trecut pe linga, erau 3 bay-uri pentru masini, erau toate ocupate cu masini, si mi-am zis ca e timpul sa spal masina pentru ca era ingrozitor de murdara. uita-te la pozele pe care le-am pus la inceputul topicului, cu masina murdara. ai dreptate in privinta faptului ca spalatoria nu a fost de calitate. in cele 3 ocazii in care am spalat masina (constanta, oradea, giurgiu), rezultatele au fost intotdeauna mediocre. insa in acelasi timp, nu imi pasa chiar asa de mult daca are mici zgarieturi sau altele, in trei ani oricum o sa o schimb cu noul 7 case e planificat sa apara in 2015 sau 2016. Rolls Royce, daca planifici sa-l tii ani de zile, merita dus la spalat intr-un loc cu profesionisti. La care al doilea paragraf te referi??? Te citez: "La al doilea paragraf mi-ai confirmat ca esti plat ca un blat de la Pizza Hut. Nu ai strans din dorsali sa-ti iei masina ? Eu nu ti-am mentionat de nicio economie, a venit de la tine viteza" ??? 1. nu, nu am strins din dorsali sa-mi iau masina 2. nu stiu despre ce mentiune la viteza te referi? Diferenta dintre serie 5 cu scaune "comfort" si seria 7 cu scaune "comfort" in spate e de vreo extra 17 cm de spatiu la picioare. daca tu consideri differenta nesemnificativa, asa o fi .1 point
-
Mai Scufita Rosie, spalatoria era in drum. masina era murdara. si habar n-am care e cea mai buna spalatorie din constanta, si nici nu ma intereseaza sa pierd timpul cautind "cea mai buna" spalatorie din Constanta. si da, da, da, asa e, costul de 15 lei m-a convins. in continuare ai dreptate - nu e nici o diferenta intre un 5 si un 7. deci in concluzie te rog du-te astazi si ia-ti un 5, si economiseste niste bani. inchipuie-ti de cite ori poti sa speli masina de banii aia la o spalatorie de virf in constanta! (ori deschide ochii, si uita-te la locurile din spate de pe seria 7 LI, scaunele se inclina, se misca in fata, au masaj si alte alea - dupa cum sugereaza Similea, numai bun de facut secs acolo) .1 point
-
1 point
-
Nu e mirare din moment ce lumea nu schimba uleiul la automate. Apeleaza la Service Samo Timisoara pt reparatii. Factura probabil de la 1500euro in sus. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Legat de discuri, eu am cititit ca cele pe producator sa ovalizeaza foarte repede, calitatea cea mai ok e pe original. Eu am dat comanda de discuri originale si placute ate de la cataxxl aici pe forum. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
dar ce faci cu ea boss? ii platesti taxa 800? merita sa bagi atatia bani in taxa la o astfel de masina?0 points
-
ulei 10w-60 ????????, la 107.000 km.?????? Cine si-a batut joc de masina? Nu te supara pe mine, dar iti bati joc de masina cu uleiul asta, la motor valvetronic. Mai citeste si tu si documenteaza-te, google... este mare, ai ce invata. Sa nu mai spui la nimeni ca TU la valvetronic bagi ulei 10w-60. DA, bagi si 10w-60. dar cand motorul este varza nu la 116.000km. Si cum de ti-ai dat tu seama ca uleiul 10w-60, face cea mai buna presiune la motor. Ai cumva montata vre-o sonda de presiune, sau ce... Asa ceva n-am auzit. Esti tare, daca tu iti dai seama ce presiune de ulei face uleiul care il pui tu, fata de alt ulei.0 points
-
Cumparatul unei masini rareori este o decizie pret/cost. Daca ar fi asa, toata lumea ar conduce masini japoneze, si nimeni BMW. In legatura cu faptul ca masinile electrice sint impresionante pentru naivi/necunoscatori, cati km ai facut tu intr-o masina electrica pain acum??? mersi ca ma faci prost, pentru ca am una... din punctul meu de vedere ele vor reprezenta o optiune viabila pentru viitor, cand preturile vor fi mai scazute. Orice produs innovativ, in primele faze, este mai scump decat merita in actualitate. my 2 cents0 points
-
Daca ai trimuri scumpe (gen brushed aluminium) atunci da, costa 900 lei si faptul ca e just sau nu.....este cu totul alta treaba! Daca ai trim uri banale de plastic, atunci pretul e mult mai mic. Multi uitati ca masinile astea au costat f multi bani de noi si e normal, iar daca majoritatea isi cumpara masina sh cu 2 lei si km dati inapoi, nu inseamna ca si pe piesele originale noi trebuie sa dea 1 leu...... Astea sunt preturile, asta e realitatea! Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
clasic. atunci cand e de scos bani din buznar sa faci o treaba buna, gasesti o mie de scuze sa nu o faci. e scump, oricum nu mi trebuie si oricum vand masina..... am auzit de n ori vorbele astea eu am totusi o curiozitate! asa multi bani au toti astia care si schimba masinile la 1-2-3 ani dar nu au bani sa investeasca in ele? cum ar veni, pierdere de timp ce ai facut tu aici, al tau si al fraierilor care au scris si au incercat sa te ajute. eu am dat acei 200eur pe trim si nu mi pare rau deloc.-1 points
-
-1 points
-
o sa mi ajunga mie 2 bucati dar peste 1 sapt cred. te pot ajuta si cu montajul.-1 points
-
pe 520d discurile de fata au 310 mm,iar cele de 535d au 345 mm ... nu vad de unde diferenta atat de notabila intre 530 si 535d? Ce mai e diferit la sistemul de franare intre 535d si 520d sau 530d?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00