Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/09/16 in Posts
-
5 points
-
Model 320d Effdyn Edit320d Effion - EUR Development Code F30 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Havanna Metallic - A17 Upholstery Leder Dakota/schw.akz.oyster Dunkel - LCL8 Production Plant MUNICH Production Date 2012-01-24 2AT 16"lm Wheels Streamline Style 306 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 4AE Armrest Front Retractable 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 4DT Interior Trim Finishers Pearl 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 465 Through-load System 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5DC Folding Rear-seat Headrests 502 Headlight Washer System 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NL Connect. Bluetooth A.usb Devices In 606 Navigation System Business 612 Bmw Assist 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 698 Area-code 2 7S1 Modern Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation 999 Order Control First Dealer Cars4 points
-
Intre timp am ajuns la 202XXX km,cu mici modificari. Am schimbat jantele style 172 cu un set style 218,tot 19, si i-am infoliat trimurile - shadow line. Zilele trecute s-a facut un refresh asupra lacului,si i-am aplicat un strat de AutoBalm BH dupa care doua straturi de Jetseal CG. A primit si un tratament de piele de la Meguiars. Sent from my SM-G900T using Tapatalk4 points
-
Nu cred ca ai da nici tu banii astia pe masina asta. Nu vad cine ar fi asa absurd sa dea 8300 euro pe un e46, cand de banii astia poti sa te duci sa iti iei un 320d e90 din 2007-2008 din Germania. Sau de 5000-5500 gasesti e46 cu mai putini km, motor original, vopsea originala etc. Nu ii pasa nimanui ca ai revopsit masina, ca ai dat bani pe alt motor, ca ai cheltuit sute/mii de euro pe niste roti etc. La fel de bine pot si eu sa imi cumpar un e46, sa ii schimb motorul de 5 ori, sa o revopsesc de 3 ori, sa imi cumpar roti de 5000 euro, sa ii schimb navigatia de 10 ori si apoi sa ma astept ca cine imi cumpara masina sa imi dea 20 000k euro pentru ca atat am pierdut eu. Este deplasat sa te astepti sa iti achite un viitor client cheltuielile tale din ultimii 4 ani. Masina merita sa zicem 6500 euro daca: -avea motorul original si actele ok (viitorul client o sa aiba probleme cu inmatricularea deoarece tu nu ai omologat motorul actual) -era coupe -era 2004-2005 -nu avea soft -avea vopseaua originala -avea mai putini km -avea mai multe piese originale, la care sa nu se fi umblat. Faptul ca a avut demontate: barele fata/spate (si nu doar o data),fetele de usi, motorul etc. dupa parerea mea numai de bine nu poate fi. Toata masina a fost facuta bucati si apoi montata la loc, iar asta poate ridica mari probleme. Nimeni nu o mai pune la loc cum a fost ea in fabrica.4 points
-
Jante 20" VOSSEN CV2 noi si originale Fata 9J et35 anvelope Vredestein Ultrac Vorti 245/35/20 dot 14/16 Spate 10,5J et 42 anvelope Vredestein Ultrac Vorti 285/30/20 dot 04/16 Jantele le-am cumparat negre cu fata polishata si le-am vopsit argintii. http://i67.tinypic.com/wqoxat.jpg http://i65.tinypic.com/alhhmh.jpg http://i67.tinypic.com/2nn143.jpg http://i68.tinypic.com/205xp28.jpg http://i65.tinypic.com/2yya1wg.jpg Am schimbat: brat inferior stanga/dreapta fata brat superior stanga/dreapta fata garnituri termoflot rola si intinzatorul placute fata arcuri Eibach Sportline http://i68.tinypic.com/33wlens.jpg Fata si spatele inainte si dupa Sportline http://i67.tinypic.com/e16q9e.jpg http://i67.tinypic.com/taja03.jpg ....Si bineinteles Pachet M exterior Voi mai pune poze cu produsul finit zilele astea dupa ce ii aplic protectia ceramica4 points
-
2 points
-
S-au cam facut panze de paianjen pe topicul asta...sa le stergem un pic Desi pe aici activitatea a fost cam zero,masina nu a dus lipsa de atentia mea si in continuare de cand e in posesia mea nu a fost spalata la spalatorii. Asa ca,urmeaza poze si chestii: http://i66.tinypic.com/xnb6uv.jpg http://i65.tinypic.com/119010o.jpg http://i64.tinypic.com/aad383.jpg http://i65.tinypic.com/28rmq6v.jpg Retrofit sistem audio HiFi(cu amplificator Harman Kardon de pe un seria 1) http://i64.tinypic.com/2ryoyzp.jpg http://i68.tinypic.com/6qbd5z.jpg http://i63.tinypic.com/241w4yp.jpg Bare stabilizatoare M5 fata si M550 spate http://i65.tinypic.com/14x13ex.jpg Revizie 12000km,am folosit ulei Liqui Moly TopTech 4600 http://i65.tinypic.com/w2dmvq.jpg2 points
-
Da are 250 mii km pe bord, dar a socotit el si sunt 130 de mii de fapt. Ca dupa cum se stie, o masina premium " abia la 200 mii km isi face rodajul".2 points
-
Eu am un prieten cu un e46 330d 2004 care a facut exact ca tine, l-a pus la vanzare la 7000-8000 euro si acum il are la 5500 euro. Masina respectiva e touring, dar crede-ma ca este la fel de intretinuta ca a ta si s-au bagat incredibil de multi bani in ea. Iar modelul respectiv are foarte multe dotari/investitii(pachet sport, interior piele,navi mare, incalzire in scaune, traseu evacuare, intercooler, resoftare la 265hp si 610nm cuplu-dovada dyno, etc.). Ti-as arata si anuntul, dar nu vreau sa fac reclama. Il are la vanzare de cateva luni si tot nu l-a dat. Eu zic sa mai scazi pretul, pentru ca nu il vei vinde niciodata cu atat. In cel mai bun caz gasesti pe cineva chiar pasionat si cu bani si il dai cu 5500-6000. Nu zic ca masina nu merita, dar am avut ocazia sa cunosc si eu destul de multe persoane in vederea vanzarii masinii mele (am dat un e46 318i 2004 acum 3 saptamani). Am ramas complet dezamagit de atitudinea clientilor si de cerintele acestora (mai degraba interesati de aspect, majoritatea nu au fost interesati deloc sa conduca masina sau sa faca o testare tehnica, complet neinteresati de cheltuielile suportate de mine pe intretinere). Omul vrea sa fie cat mai ieftina, majoritatea nu dau doi bani pe cat ai cheltuit pe masina. Oricum banii aia nu o sa ti`i scoti niciodata. Daca tot ai facut atatea la ea, mai bine o pastrezi. Ca cele mai mari sanse(daca nu ti`o cumpara un pasionat sau vreun prieten) sunt sa o dai sub 5000 euro. Mai sunt pe forum e46 la vanzare de aproape un an, poti sa te uiti sa vezi ca nu zic prostii. Si nu e niciunul mai scump de 5000-5500.2 points
-
BMW E90 320d 177 CP 1995 cm3 06/2008, EURO4 128g CO2/km, rulaj aprox 232.000 km serie sasiu WBAVG91060A348008 Adusa in tara personal de mine in 2011, luata de la autoexpo.de, singurul proprietar in Romania, masina in prezent are aprox 232.000 km , ultima intrare in service la aprox 223.000 km cand s-a schimbat distributia la reprezentanta din Craiova. Masina a primit upgrade la facelift LCI ( faruri LCI adaptive, capota fata LCI, capota spate LCI, stopuri LCI, FRM3 cu AHL ) si pachet M exterior ( include bara fata, bara spate, praguri M ), volan M, navigatie CIC Professionala. Taxa a fost recuperata. Pret 10 990 € Negociabil la fata locului. http://s33.postimg.org/y3bkar7aj/20151020_172152.jpg http://s33.postimg.org/cok6q8jor/20151020_172200.jpg http://s33.postimg.org/cw7tmqunf/20151020_172207.jpg http://s33.postimg.org/3zx1it417/20151020_172215.jpg http://s33.postimg.org/u0p4pf2jv/20151020_172227.jpg http://s33.postimg.org/4zrxs98kr/20151020_172236.jpg http://s33.postimg.org/550afo59n/20151020_172433.jpg http://s33.postimg.org/8r63sbbmz/20151020_172438.jpg http://s33.postimg.org/ax0emtf3f/20151020_172533.jpg http://s33.postimg.org/6p5me2dnv/20151128_152803.jpg1 point
-
Dupa mai bine de 4 ani petrecuti impreuna, ani in care am trecut prin momente de incantare dar si de probleme, a venit timpul sa imi vand masina. Masina: E46 320d Facelift 10/2002 VIN: CH37425 KM in bord: 315 000 (motor schimbat acum 30 000km cu unul care avea 184 000 km) Dotarile actuale ale masinii: -pachet M Tech II Coupe complet (original) -portbagaj CSL -Splittere Performance -Quad xenon, lupe Morimoto 3" scurta 2.5" lunga, faruri blacked out -Angel eyes SMD + Welcome Home -spalatoare de far -LCM 2006 cu triple blink turn signal, Angel Eyes ca DRL, flash pe bi-xenon -interior negru Sport, din piele, reglaj electric cu memorii atat la sofer cat si la pasager, incalzire electrica, reglaj lombar, bancheta rabatabila, sac de ski -navigatie mare dedicata Android 5.1.1, procesor Quad Core 1.6GHz, ecran capacitiv -sistem audio format din difuzoare fata Hertz HSK165, spate Focal 165A1, amplificator ETON EC500.4, subwoofer JL 12w3v3, amplificator subwoofer JL 500/1, usi insonorizate, cabluri difuzoare schimbate -volan M cu comenzi -trimuri alcantara -geamuri electrice fata-spate -climatronic cu panou model 2004 -camera marsarier CCD -maneta stergatoare cu buton S (butonul actioneaza spalatoarele de far) -senzori ploaie + lumina -cotiera fata spate -suspensie formata din amortizoare Bilstein B4 M Tech si arcuri H&R Sport 35/20 -etrieri reconditionati, vopsiti electrostatic, garnituri si pistonase noi -frane de 330d pe fata, discuri Zimmermann perforate + placute ATE Ceramice, spate: discuri ATE Power + placute ceramice -jante noi 18" model Vossen CVT + anvelope noi GY Eagle F1 Assym 2 DOT09.2016 -masina revopsita integral, stopuri noi, semnalizari - lucasuri noi, sticle far noi, shadow line -lumini la picioare + pachet lumini individuale LED 6000k complet -iluminat bord alb -plafon individual negru original -DSC codat pe M Track Mode -oglinda interioara automata (anti-orbire) -folie 7% transparenta geamuri spate+ luneta, 50% transparenta geamuri fata -folie Heliomata Helioglass parbriz 80% transparenta Injectoarele au fost reconditionate la Bosch Car Service (toate 4), turbina cu palete mai mari la Bogdan MBI (Haplea), intercooler mare 550x230x60 + traseu complet din inox + furtune siliconice. Evacuare custom, tips dublu PILOT, downpipe + muffler delete, clapete admisie anulate + remapare: ~200cp 430nm Reviziile s-au facut periodic intre 10-13 000km (filtrul de aer a fost schimbat la fiecare 5000km pt protejarea turbinei) , prima revizie cu ulei 5w30, pe urma am mers pe 0w40 iar de cand a fost remapata masina, pt protejarea motorului am ales 5w40 Liqui Moly. Lista completa cu piesele schimbate de-a lungul anilor se poate vedea mai jos dand click pe "Spoiler". Am ales metoda cu spoiler deoarece este destul de lunga lista. ------Contact: prin PM Topicul de prezentare a masinii cu toata istoria de-a lungul celor 4 ani: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117209-e46-320d/ http://115.imagebam.com/download/M-H4TeDAGqSbSWWviUM3FA/48968/489677553/IMG_6001.JPG http://115.imagebam.com/download/TU9fKRSvN_jDGZkPYj0uIw/48968/489677559/IMG_6005.JPG http://115.imagebam.com/download/6v0JkofO6OXl5HfsEC-nPQ/48968/489677563/IMG_6010.JPG Un scurt filmulet: Pret: 8299E1 point
-
Am cumparat un debitmetru nou Bosch si dupa montaj am observat ca masina trage mai slab cu el cuplat. Ma gandesc sa il schimb si sa iau pierburg. Ce parare aveti? Masina e un E65 3.0d1 point
-
modificarea se face la RAR spui, vezi ca acolo se face si test de gaze... in fiecare zi sunt echipaje RAR care opresc aleator masini si le verifica... cu moficiari la motor si la faruri crezi ca scapi? dupa ce ramai fara talon, cum il recuperi? schimbi iar motorul? Or fi e46 de 8000 de euro, dar in nici un caz cu motor modificat/schimbat sau revopsit de 3 ori1 point
-
Ma indoiesc ca nu s.ar fi ocupat proprietarul daca era vorba de "un drum" si 100-200 lei pentru omologare motor si schimbat actele. Oricum, spor la vanzare. Peste cateva luni cand o sa ajungi cu pretul la 5000-5500 euro o sa intelegi ce incerc sa spun aici.1 point
-
@mase nu ma deranjeaza dar in lumina puternica se reflecta putin @nicolaualexandru mersi Masina este cumparata de la un dealer bmw cu istoric, carte service, revizie facuta, europlus garantie 12 luni, inca un set de roti pentru iarna, parbriz nou Un singur proprietar, masina a costat 45k € noua, acum are 134.000km in bord La interior nu am aplicat nici o solutie pentru piele, scaunele fata pe lateral au 2 insertii argintii care nu stiu cum reactioneaza la creme si alte dracii cu grasimi....1 point
-
Eu am rezolvat doar prin ungerea axului de la cilindrul de ambreiaj cu vaselina.1 point
-
Am obtinut si eu istoricul cu ajutorul bmwdecoder (oricum il aveam de cand am cumparat masina). Pacat ca nu se vede in detaliu ce s-a lucrat la masina... ps42338-report.pdf Cred ca e un tool super ok, poate astfel nu se vor mai da asa multe tepe.1 point
-
Arata bine masina, no comment, in conditiile astea unicul scop pentru care ai tine asa masina fiind acela de bibelou mai mult. Nu prea mai e practica, in sensul sa te duca dintr-un punct A intr-un alt punct B in conditii specifice unei masini premium si in acelasi timp adaptate unei tari bananiere precum RO . Plus ca fiind BMW trebuie sa indeplineasca anumite conditii fata de altele. Trebuie sa fie la fel de rapida, dar si confortabila in acelasi timp. Doar ca punandu-i jante de 20(f grele), in combinatie cu cel mai "slab" motor de pe E60(=> viteza/demaraj redus(a)), talonul foarte redus al anvelopelor, combinat cu drumurile f proaste din RO(=> confort zero ) => utilitate spre 0. Sa nu mai spun de faptul ca f usor poti distruge jantele si cauciucurile pe drumurile noastre, indifferent cat de atent vei merge cu ele, deci paguba. Inca o data, masina arata f bine, imi place, doar ca eu aleg mai mult un lucru dupa utilitate, in comparatie cu cat de frumos este.1 point
-
Primul post pe decoder. https://www.farcebook.com/bmwdecoder/posts/1619602468369215 Vor urma si altele. Un like postarii ajuta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
BMW, masina sport ce naste pasiuni... ) O fi avut si vreun BMW sport, real, care sa nasca pasiuni ). Ce vinde el, clar n-are ce pasiuni sa nasca. Daca n-ar fi penibil, poate ar fi amuzant. Vinde un cotet supraevaluat cu km fara numar cu o vrajeala de samsar ''mai spalat''.1 point
-
Si 300.000 de km pe autostrazi fac cat 50.000 in oras. De asemenea daca 300.000 sunt facuti in germania echivaleaza cam cu 5000 de km facuti in Romania, practic cum ajungi cu ea in tara trebuie sa mergi incet ca sa ii faci rodajul din nou.1 point
-
1 point
-
Masina a implinit o luna si vreo 6,000 km :hyper: Poze noi via postimage deoarece nu mai am quota de photo pe bmwclub.ro ... mda jpg images https://s31.postimg.org/ou2bbvq23/IMG_7052.jpg https://s31.postimg.org/4b7f6tc4r/IMG_7055.jpg https://s31.postimg.org/eqdlfq9bf/IMG_7151.jpg https://s31.postimg.org/nzfrpui7f/IMG_7245.jpg https://s31.postimg.org/f5ov8qv8r/IMG_7287.jpg https://s31.postimg.org/gm0dqvy5n/IMG_7288.jpg1 point
-
La x6 40d mixtul (interior/exterior) era 11%, la 640d 8 si un pic. Consum exclusiv in oras, mediu, X6 13-14 (minim 9 maxim 17),640d 10-11 (minim 6.5 maxim 12.5). Daca la voi consum urban inseamna doar Bucuresti si doar ore de varf si doar pe distante de 1km-1.5km, no comment, dar ganditi-va ca mai sunt milioane de oameni care traiesc diferit.1 point
-
E93, 2007, euro 4 iar 20 este un maxim. Aici i s-a spus ca 25 este normal. 1.5km dus, 1.5km intors, iarna nici macar nu se incalzeste. Cad pt ca toti romanii isi cumpara masini de la samsari , luate de la licitatii, cu istoric dubios. (vezi cazul colegului din Ct care a plecat la CJ dupa X3 cu 150k km si s-a intors cu o masina care avea 270k km). daca in urmatorul an baga 3000e in el o sa zica ca dieselul e pacatos. Daca eu merg normal si mie imi schimba cutia la mai putin de 2000rpm ce sa-i fac ? prmoit ca ii dau in judecata si pe aia de la bmw si pe aia de la ZF. In rest prefer sa nu comentez, inteleg, ai niste frustrari.1 point
-
omul nu vrea sa vanda masina, c nu intelegeti? ...cine credeti ca vrea o masina supraevaluata cu motorul modificat, in caz ca se strica ceva sa nu mai stie nici un mecanic cum sa i dea de cap. Din prisma mea asta le scade valoarea, nu o urca...poate sunt eu nebun.1 point
-
Daca vindeai e39 in starea asta, azi o luam. Bucura-te de masina pana o vinzi si nu lasa la pret doar s-o vezi vanduta! In comentarii vad expus perfect paradoxul proprietarului roman. Daca e ieftina, de ce nu e intretinuta. Daca e intretinuta, de ce e scumpa?! ne mai facem vreodata bine?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce conteaza ai luat masina aia e . Sa o stapanesti sanatos . Miroase a caine in ea ? )))1 point
-
Sa inteleg ca ai luat-o pe aia cu proprietarul mincinos, masina e frumoasa, dar 60k km sigur nu are, volanul la km astia ...1 point
-
as vrea sa fac schimbul...insa nu am carte tehnica la masina(ps am cumparat-o de cateva zile) SI nu stiu ce standarde are acest motor.Uleiul pe care il detin vw502.00/505.00 (din moment ce detin acest ulei....si din fabrica de la nemti.Ar fi aiurea sa cumpar o chinezarie din Romania.......insa nu stiu daca e compatibil.Tocmai de aceea am deschis acest topic.0 points
-
Vrei sa completezi sau sa faci schimb? Daca vrei sa completezi ar fi bine sa pui acelasi ulei. Daca faci schimb, verifica specificatiile si vezi daca respecta normele cerute de motorul tau.0 points
-
fiecare cu opinia lui, pe banii lui fiecare are dreptate ) dar parerea mea e ca la o masina asa veche e aiurea sa iti pui problema, domne a fost demontata, domne i-a dat barile jos sau alte nebunii d-astea, sau domne are prea multe piese schimbate. pai bine ca le are, e o vechime deja mare, nu e normal sa le aiba? cautam pe alba ca zapada masina de 15 ani cu vopseaua 100% originala sau sa nu se fi umblat nu stiu unde? tu crezi ca exista e46 caruia sa nu ii fi fost demontata fata de usa? ca e revopsita total e o problema? adica tu preferai o vopsea mai matuita, cu defecte (si in 15 ani se strang defecte, asta e viata) incat vezi un minus revopsirea? bine aici sunt 2 probleme, sa nu fi fost accidentata si sa fi dus la revopsire si sa fie facuta cu simt de raspundere revopsirea. la cati bani a bagat in masina nu cred ca si-a batut joc cu revopsirea, dar na, trebuie verificat la fata locului. pai una care sa zicem nu prea s-au schimbat multe la ea e masina de care sa fugi de ea, pentru ca vor urma sa cada in perioada urmatoare, poate chiar imediat urmatoare. evident discutia se schimba la 180 de grade daca am vorbi de o masina de 3 ani, dar la o masina de atatia ani.... cat despre motor, parca zici ca i-a pus motor de m3. modificarea se face la RAR cu 100-200 lei. ce atata impediment ca are motorul schimbat, ca vei avea nu stiu ce probleme. factura unde l-ai montat, o declaratie 40 lei la notar si o taxa la RAR si un singur drum cand noul prop va face identificarea o sa treaca si noua serie in carte.0 points
-
...saaaaau sunt baietii de la Top Gear Longlife ...fac treaba super ok...dar oricum, prima data eu as pune masina la punct in interior, nu m-as simtii bine sa vad volanu, trimurile etc etc intr-o stare deplorabila...-1 points
-
Daca te gandesti la tot traseul de la motor pana la toba finala atunci costa mai ales daca ar fi din inox. Daca vrei ceva mai ieftin poti schimba doar finala cu una sport si scapi cu 300euro sau pe acolo.-1 points
-
-1 points
-
Hai ma bisnitarule, las-o mai moale cu parerile tale. La cate masini ai tot postat pe aici la vanzare in ultimii 2 ani... Parca te si gasisera cu kilometrii dati inapoi la una dintre ele... Treaba lui cat cere, cert e ca m-as simti mai ok asa, decat sa stiu ca-i burdusesc unui bisnitar buzunarul, pentru o "rapciuga" proaspat adusa si "cosmetizata" indata ce a ajuns in tara.-1 points
-
Darius, lasa colegul sa isi exprime punctul de vedere nu incerca sa il ataci. Asa cum tu ai parerea ta si libera exprimare, asa o are si el si poate sa faca si sa spuna ce doreste. Nu ai nici un drept sa il ataci cu expresii gen "avocatul poporului". Poate fi avocatul cui vrea el. Crede-ma ca nu un copil o sa aprecieze masina asta ci va fi cineva care stie cu ce se mananca intretinerea corecta a unui bmw, nu samsareli si spoieli ieftine pt vanzare (nu fac referire la nimeni dar daca te simti, asta e). ON: va rog sa pastrati discutia la nivel tehnic / optic, reply-uri constructive asupra masinii. E un topic pt vanzare nu pt polemici. PS: Masina se poate vinde si cu alte jante la pretul de 7199e.-1 points
-
Nu intru in polemica tine,se vede clar la bara spate ca e iesita in afara si altele.E ok,e o masina de 11 ani dar nu merita astfel de afirmatii. Farurile de ce sunt schimbate?Dar filtrul particule?credeam ca duce mult si bine:)-1 points
-
Hai Vuv ca se vinde oricum nu tre sa o imbogatesti )) in curand 112 va fi wow wow ,triturbo and shit-1 points
-
Vand e 90 lci din 2009 a5a, 223000 km, 318d...masina e in stare tehnica si estetica foarte buna, as prefera sa ramana la cineva de aici de pe forum! Are distributia schimbata pe garantie in 2013, la 150.000, deasemenea DPF-ul a fost curatat recent in servis autorizat! masina e inmatriculata pe cluj si e in tara din 2014! Printre dotari: navigatie mare, volan sport, interior sport, jante 17 in doua latimi OEM etc pret fix 9500, valabil pana vineri!-1 points
-
-1 points
-
La tine se pare ca nu au reusit si ti-au mai si zgariat-o de ciuda..acum presupun ca trebuie sa vopsesti toata piesa! (din poze mi se pare ca e f adanca zgarietura) Mie mi-au furat emblema in parcare la Baneasa, ziua in amiaza mare! si apoi au incercat sa ia si capacul de la oglinda, dar nu au reusit sau probabil venea cineva..nici nu stiu cum sa-i numesc pe acesti nenorociti... Oricum, sa te astepti de acum incolo la asa ceva si ia-ti masuri de precautie! (scrieti nr pe oglinda, incearca sa parchezi in zona luminata) 50 de lei sunt chinezariile. O emblema originala e in jur de 100 de euro. Daca cumva o sa ai nevoie sa cumperi vreuna, sa nu-i crezi pe cei care iti zic ca e originala, la pret de 100, 150 de lei, chiar si din magazin!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu am un 525 sport din 2011 cu motor de 3000 si sunt foarte multumit. Tocmai m-am intors dintr-un tur al Europei, 13 tari-7000km, 26 zile si sunt foarte incantat de cum s-a comportat. La dus 2 adulti, copilul si bagaje consum 6,7% mediu pe 2400 km fara aer conditionat. La intors, o parte din drum 4 adulti si copil plus bagaje si cu aer conditonat consum 7,2% mediu. Condus in limite legale. Excese doar in DE pe portiunile de autostrada cu nelimitat. Motorul de 3000cc face toti banii chiar daca nu are peste 250 cp, oricum nu ai avea unde sa folosesti diferenta de putere. Daca masina este in mintile ei si conditiile de cumparare te multumesc poti sa o cumperi linistit.-1 points
-
Salut, Am avut jantele pe e90-ul meu dar am decis sa le vand pentru ca stau degeaba si pe iarna o sa merg pe 17. 3er E90+ Dimensiune fata: 8jx18 Offset fata: ET 34 Greutate fata (kg): 11,23 3er E90+ Dimensiune spate: 8,5jx18 Offset spate: ET 37 Greutate spate (kg): 11,93 Sunt doar jantele, fara gume! Pretul este 1900 ron pentru colegii de pe forum usor negociabil. Precizez ca nu sunt sudate/fisurate. Se pot vedea si proba in zona Dr Taberei din Bucuresti. Nr: 0784 200 277. Poze > http://olx.ro/oferta/jante-bmw-18-style-189-originale-ID6rTpk.html-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00