Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/19/16 in all areas
-
Pai pe vreo 5000 km facuti in Bucuresti pe trasee Mihai bravu Victoriei Aviatiei , 3.0 consuma intre 12 si 15. Cineva mai sus spunea ca nu trebuie sa iti faci probleme din cauza consumului daca iti iei masina de generatie noua. Pai eu zic ca daca faci multi km ar cam trebui sa iei in calcul si consumul. Dar na, toti sunt miliardari pe forumuri si consumul si impozit si costuri de intretinere nu se iau in calcul.4 points
-
Imi cer scuze fata de initiatorul acestui topic, am vorbit aiurea! (Eram sigur ca pretul de 31.000e era cu Tva inclus) Atasez ofertele despre care vorbeam. Bafta la vanzare si scuze inca o data ca am poluat topicul cu prostii! Z4 20i 8393399.pdf Z4 20i 8393370.pdf Z4 20i 8393390.pdf Z4 20i 8393397.pdf Z4 20i 8393396.pdf3 points
-
Pune mai omule cateva poze , vrem sa vedem cazanu' care a vazut Atlanticul si a venit inapoi.2 points
-
Salut! N-ai cum s-o vinzi aici pentru ca sunt B (nu stiu cat) RZV ( banuiesc ca te cheama Razvan. Bine dracu ca nu te cheama Goe, ca erai in stare sa-ti pui B ... GOE ) si altii care-si dau cu parerea despre tot si toate. Ca de exemplu cum e ala ( nu i-am retinut numele ) care iti face socoteala la bani, el, dorind sa-i arati contabilitatea ta, in loc sa-si toarne 3 litri de motorina ( ca sigur e pe diesel omul ). Anyway... bafta la vanzare, o masina deosebita, dar nu pentru astia d-aici care ar fi in stare sa-si ia si filtre de le dezmbembrari, dac-ar fi posibil.2 points
-
1 point
-
conduc zilnic e91 2.0 xdrive manual (2010), consum 9.5-10%; am prieteni buni care au x3 si traseu asemnator cu al meu: 2.0 (2012, automat), consum 10-11%, si 3.0 (2012, automat) consum 14-15%. e adevarat, cu cat traficul e mai fluent, cu atat diferenta scade - ex dupa-amiaza in weekend sau in cursul saptamanii dupa ora 21.00 au consumuri de 9-10 (2.0) si 11-12 (3.0). am dezbatut destul de mult consumul la bere, din pacate cam asta e realitatea; si eu eram tentat de un F30 330 sau un X3 3.0, pt ca au preturi sh destul de aproape de 2.0, dar m-au dezumflat costurile anuale de exploatare mult mai mari (+ ~1000 euro: 450e in plus la impozit, 12*50e in plus la consum, 1-200e in plus la asigurari + revizii)1 point
-
diferenta de consum intre motor 2.0 si 3.0 se vede cel mai bine in urban - aproximativ 3-4 litri in bucuresti; mai sunt diferente si in extraurban in zona 80-130 - cam 1l mai putin consuma 2.0; dupa 130kmh consumul se cam egalizeaza pana pe la 160kmh, dupa 160kmh consuma mai mult 2.0.1 point
-
De azi, rog un moderator sa inchida acest topic, sa nu il poluam aiurea. M-am despartit cu greu de masina si as vrea ca acest topic sa ramana cat de cat curat. Multumesc tuturor celor care au avut ceva constructiv de zis in toti cei 4 ani+ de la primele postari. O sa tin minte tot timpul aceasta masina care si-a pus amprenta asupra mea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Masina arata foarte bine la interior,la exterior cateva zgarieturi pe bari si un stop stanga spate crapat,dar omul lasa de dorit1 point
-
Acesta este istoricul seria wbavp51010vp39889 si numarul la samsar 0726125478 vp39889-report.pdf1 point
-
Mersi mult, nu reuseam sa gasesc cod. Asta e, nu vreau sa ia foc in parcare.1 point
-
Imi plac astea: "Limuzina germana culoare neagra in 4 usi, eleganta, interior bej. O masina care cere si impune respect." ) La astfel de anunturi e de ajuns sa dai peste astfel de "citate" si sa dai next. Nu merita efortul de a arunca 2Euro pe verificare.1 point
-
Nu vreau sa fac reclama, si eu o vand pe a mea cu 2100 fara taxa, vad pe olx aduse de dincolo la 1500-1600-1700, km "reali", si toti le cumpara pe alea in necunostinta de cauza ca sunt mai ieftine, ei strica piata, numai eu stiu cati bani am bagat, stiind ca nu ii voi recupera niciodatĂŁ. Când iei o masina cat mai ieftina, așteaptĂŁ-te la probleme, imi pare rau.1 point
-
Tocmai deasta nu as suplimenta. 8.000 pret de achizitie + revizie la care sigur ii gaseste ceva, sa zicem 1.000 = 9.000. Daca dau 10.000 si o duc la revizie si mai dau 1.000 tot pt ca i-a gasit ceva, ceea ce e imposibil sa nu se intample deja e 11.000. Nu am de unde sa stiu ca daca suplimentez bugetul si iau ceva calume. Decat sa ajung la un 11-12.000 cand in sfarsit pot sa ma bucur de ea, prefer un pret de achizitie mai mic.1 point
-
O sa vezi ca nu e chiar asa usor de intretinut, si cu huse puse pe scaune pe toamna-iarna se vor murdari. Iti zic din proprie experienta, am avut interior gri pe E46, veci nu mai cumpar masina daca nu e interiorul inchis la culoare. Culoarea masinii e interesanta in schimb, asta trebuie sa recunosc. Cu un pachet M sigur va iesi in evidenta.1 point
-
1 point
-
las-o la relanti 5 minute. da-i acceleratie blana pana la 5000rpm dintr-o data. daca iti iese un nor de fum este de la simeringurile de la supape. in proportie de 90% de la ele este problema ta (toate n42, n46 au aceasta problema dupa ~150.000km rulati. toate!). tine sub observatie si antigelul dar sansele sa fie garnitura de _chiulasa_ sunt destul de mici. te costa vreo 15-20 milioane bani in care intra si alte garnituri de pe la motor precum si o distributie noua.1 point
-
Si tocmai in topicul masinii omului ti-ai gasit? Tu n-ai un pic de orientare? Sa nu mai zic de regulament.1 point
-
Ce-mi place stilu' asta, vine unu si plange ca nu mere "aia" si "aia", intre timp rezolva si nu mai da pe forum. Daca as fi admin, as da autoban pentru comportament de genul.1 point
-
Pai daca pretul la care o vinde acum este competitiv pe piata putea sa o cumpere si cu 5mii,nu vad problema?!1 point
-
Nu vreau sa fiu cârcotaș, dar prețul de achiziție nu are nici o legĂŁturĂŁ cu suma de 52.000e. O mașinĂŁ similara acum 2 ani era la oferta la Bavaria la prețul de 31.000e, tva inclus. Bafta la vânzare!1 point
-
subscriu si eu, de ce ai luat un e90 asa chel? fara comenzi volan, clima, xenon, navi, etc...1 point
-
iti iei motor de 3000 , masina ultima generatie si ti faci probleme de consum ). daca ti mai zice cineva ca revizia costa 2000 ron minim n o mai cumperi )1 point
-
Importatorul EBC ti-a spus ca black si green sunt cam fas.... a avut si probleme de garantie..... poate daca stia exact sa explice nu mai veneau clientii nemultumiti la el.... Uite aici un tabel explicit La placutele ceramice se recomanda discuri sport pentru ca se supraincalzesc excesiv Discurile sport asigura racirea suprafetei de contact a placutei, sa reziste pe toata durata uzurii placutelor, sa debaraseze praful rezultat din frictiune, particulele de apa de pe suprafata discului si cel mai important sa ramana drepte si paralele EBC au discuri semiperforate mult mai fiabile decat cele perforate care pot ceda adica rupe... Gama de placute black, green yellow, blue .... sunt fiecare in parte fabricate din alta compozitie, semimetalice cu anumite procentaje de cupru si alte metale, testate pentru anumite utilizari Deci daca placutele costa 700 sa vezi cat costa discurile.... asa ca strugurii sunt acrii cand nu ajungi la ei1 point
-
@Mircea-Si spre surprinderea ta sunt si Inginer Auto si in facultate am facut si materia numita Rezistenta Materialelor. Bafta cu masina eu nu te mai deranjez!1 point
-
Ai un plus de la mine pentru ca ai postat cand ai constatat ca ai gresit spre deosebire de altii care nu au bunul simt sa isi recunoasca greselile desi aiureaza pe anumite teme. Pax!0 points
-
0 points
-
Nu e consum mare 20-25 in oras. Am avut un Ford Cougar 2.5 benzina care consuma la fel si era perfect noarmal.-1 points
-
Eu cred ca ar trebui sa pastram o limita in discutie si sa-ti alegi mai atent cuvintele folosite ca nu prea ne cunoastem si nu iti permit sa-mi vorbesti asa In al doilea rand nu stii tu care sunt sursele mele de informatie si nici cat de tehnic sau atehnic sunt eu si la ce ma pricep, iar retrofiturile chiar nu-si au locul in discutia asta nu stiu de unde ai ajuns la ele Iar daca tot am ajuns la capitolul informare te rog argumenteaza tehnic afimatiile facute de tine mai sus sau macar arata-ne sursa ta de informarea oficiala referitoare la afirmatiile ”Nu este cea mai buna combinatie placute ceramice cu discuri standard” - de unde stii ? cine zice asa ceva ? poate din auzite ? ”Poti folosi gama EBC Green-Red-Yellow (Stuff) dar in combinatie cu discuri perforate, altfel o sa distrugi discurile standard destul de repede....” - cine zice asta iarasi ? ai citit pe undeva ? ca sa stii, chiar am vorbit personal cu importatorul si mi-a zis ca modelele black si green sunt cam un fâs a avut probleme cu ele pe garantie, si mi-a recomandat sa iau red sau yellow, deci EBC nu este mare lucru decat daca cumperi placute red sau yellow care costa de la 700 de lei in sus si nu zice nimeni sa ai discuri nu stiu de care la ele ”Altfel poti sa montezi Ate discuri+ placute sau originale OE set .... etc” - aici ai avut dreptate, mai bine dai 500 pe placute originale dar stii macar ca sunt OK, dar ai grsit-o cu discurile recomandandu-le pentru ca am avut o experienta personala negativa cu 3 seturi de discuri ATE pe doua masini, doua seturi normale si unul power care bat si nu mai cumpar ATE in viata mea-1 points
-
Pai daca tot anunti ca schimbi lucruri la ea, cred ca oamenii te lasa pana te opresti, si vin atunci cu oferte. ðŸËÂŹ Bafta la vanzare!-1 points
-
Problema e ca nu suferim bishnitzarii. Ci oamenii rezonabili, am luat-o la pretul X, am folosit-o o vreme, o dau la X-1.-1 points
-
Nu va mai ghidati dupa anunturile de pe mobile, ca un samsar stie mult mai multe metode sa gaseasca oferte bune. Se uita pe mai multe site-uri, participa la licitatii, cumpara din parc mai multe si le scot la pret mai bun etc. Fie vorba de masini faramate sau in stare perfecta. Iar adusul pe majoritatea ii costa 400-450e cu totul. Eu mi.am luat de curand masina de la un "samsar" foarte cinstit si chiar sunt multumit. Mi-a spus omul toate problemele dinainte sa vad masina, mi'a aratat si cu cat a cumparat'o si am luat'o si la pret bun. Nu ii spalase motorul, are 209k km cu istoric la bmw (masina din 2002), asa cum a adus'o mi'a dat'o si mie. Ai mai multe sanse sa iei masina buna de la un samsar cinstit decat de la proprietar din Ro. Desigur, sunt si masini din Ro intretinute, dar asteapta'te sa mai adaugi 1000-2000euro la pret. Totul depinde de tine, de cata rabdare ai si de cat de atent esti atunci cand o cumperi, oameni mincinosi sunt peste tot.-1 points
-
Am mers si eu in sfarsit primii kilometri cu noua mea masina. Masina merge bine per total si sunt multumit de achizitie. Maine sun la Bavaria Bacau sa fac programare pentru diagnoza si testare, urmand ca apoi daca se identifica garnitura asta ca fiind rezultatul tuturor problemelor mele, sa fac comanda, sa duc la rectificat chiulasa, facem schimb de ulei si filtre, ca sa fie treaba buna Momentan merg cu ea ca o bunicuta la piata, pana ma obisnuiesc cu ea; in plus nici nu vreau sa abuzez de ea pana nu rezolv problema fumului. Pur si simplu, m-am bucurat de cum merge si de cum arata. Vor urma multe modificari la aceasta masina, dupa ce o inscriu S-a mai aprins si luminita asta care cred ca e de la bateria de la cheie. P.S. Am verificat istoricul de service pe vindecoder si ultima intrare in reprezentanta apare in 2013 la 151.000km. Treaba asta ma face sa cred ca ceea ce e in bord, 211K e si in realitate. http://s21.postimg.org/cdp53ax13/IMG_6023.jpg http://s21.postimg.org/dhdut071z/IMG_6024.jpg http://s21.postimg.org/nfytfhghj/IMG_6026.jpg http://s21.postimg.org/s34vh93uf/IMG_6028.jpg http://s21.postimg.org/qpd8ly4l3/IMG_6029.jpg http://s21.postimg.org/x4c9imbav/IMG_6030.jpg-1 points
-
salut sunt si eu nou pe forum. de curand am achizitionat un e 90 adus din germania .am cumparat-o cam in graba si acum ma lovesc de o problema. am airbag-ul aprins si centura , am bagat-o pe tester imi da eroare scaun pasager si cam toate centurile eroare la capse sau asa ceva am inteles. faza e ca vreau sa o inmatriculez si am inteles ca daca e airbag-ul aprins nu iti face rar-ul. ma poate ajuta si pe mine cineva din constanta sau din apropiere?-1 points
-
E valvetronic, nu e nimic grav daca da cu fum alb, se rezolva. Frumoasa masina, chiar daca nu are cine stie ce dotari.-1 points
-
Dupa diagnoza de la Bavaria am ramas foarte dezamagit de tot ceea ce inseamna reprezentanta BMW in Romania. Mi-au zis ca au gasit, citez, "eroare la catalizator" si ca de acolo s-a aprins check engine. Mi-au scris pe fisa de service: "Se recomanda demontare si dezasamblare motor pentru investigatii amanuntite". WTF?! Apoi au zis ca masina mananca ulei si ca sigur sunt segmentii si ca nu stiu ce si nu stiu cum. Bineinteles, au mai spus ca NU se sterge eroarea de la catalizator (ceea ce cred ca e o vrajeala ieftina) si ca nici nu stiu ce poate sa fi cauzat aceasta eroare (LOL!). Intre timp, am completat cu ulei si aditiv Liqui Moli antifum, recomandat special pentru masinile care consuma mult ulei. Nivelul la antigel se pare ca a mai scazut putin, dar NU semnificativ (nu sub nivelul MINIM). De ieri de cand am completat cu ulei si aditiv, masina da fum foarte rar, doar la plecarile de pe loc sau cand am plecare in panta. Totusi, vreau sa rezolv problema asta pentru ca imi sta pe creier. Bineinteles, si acel Check engine care sta aprins in bord ma scoate din sarite. Daca are cineva o idee sau pe cineva care a mai avut asemenea probleme si garanteaza ca rezolva problema, va rog sa imi lasati aici detaliile de contact sau ceva. Intre timp, azi am reusit sa ajung sa pun folie pe geamurile spate si am colantat si grilele frontale. Mi se pare ca masina incepe sa capete forma si ca incet incet va ajunge acolo unde imi doresc eu. Nu e mult pentru moment, dar e un pas inainte. Sunt foarte incantat ori de cate ori o conduc si abia astept sa continui modificarile. Cateva poze de azi. P.S. Maine sper sa ajung sa iau si leduri pentru numar si sa montez si suportul pentru antena cb. http://s13.postimg.org/ixzjytw5z/IMG_6059.jpg http://s13.postimg.org/5v3xfk5xz/IMG_6078.jpg http://s13.postimg.org/6lwnlc8bb/IMG_6079.jpg http://s13.postimg.org/wvhq44u8n/IMG_6080.jpg-1 points
-
Ce inseamma o pereche de jante cat poate sa schimbe masina. Este superba! Sa o stĂŁpânești sanatos, eu oricum am o slabiciune pentru masinile rosii.-1 points
-
Nu vreau sa ma bag aiurea in disctutie, dar ti-as recomanda sa scazi pretul daca vrei sa ai vre-o sansa sa o vinzi aici. Motive contra pret: 1.Break (in Romania scade pretul, nu e ca dincolo) 2.Taxa cred ca e mai mult de 18 mil Nu stiu cine ar plati 6000 (cu tot cu taxa) pe un E46 Break . Sper sa nu te superi, asta e parerea mea, tu ai pretul tau. Spor la vanzare !-1 points
-
Ce sa iasa la verificare? Daca a fost doar o data sau de 2 ori in reprez bmw si dupa a facut service in alta parte unde n-au fost inregistrati km...sunt destule cazuri de genul. Plus ca din anunt se cam intelege ca masina nu e vanduta de proprietar. Si e cheala cheala. La banii aia iei si ceva mai nou si dotat sau iti iei alta masina noua fabricatie 2016, nu 2006 ! Asta daca tot vrei km putini si masina "noua". Din 2006 in niciun caz nu mai e noua, chit ca are 10/20mii km.-1 points
-
-1 points
-
Toate automatele au kickdown. Ideea e ca prin apasarea acestui "buton sport" cum ii zici tu adica kickdown repetat si frecvent, nu faci decat sa obosesti cutia. daca iti iei diesel, numia bine nu ii face mers in 4000 rpm.-1 points
-
Raspund eu pentru ca il cunosc si stiu masina, se auzea destul de tare, in cateva zile avea programare pt distributie si a avut ghinion si s-a rupt inainte sa ajunga sa o schimbe...dar alta cunostinta la un 320d de 177 cp nu avea zgomot si s-a rupt tot in mers...-1 points
-
Pretul e ok daca se vinde cu factura pe toata suma. Si cu asta am terminat. O zi buna tuturor!-2 points
-
Le-a avut un var pe un Audi A4, ceva pe 17 inch, dupa vreo 20.000km le-a schimbat, nu prea mai aveau viata in ele. Pretul e bun, eu personal as recomanda continental sau nokian, cu astea m-am inteles cel mai bine.-2 points
-
Aici ai un exemplu de rezultat http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160918/d302971c17306aef758a084790d5427e.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160918/cba77ba56da4c6f54465c17d95b74442.jpgte asigur cĂŁ dacĂŁ facut de cine trebuie nu o sa intre apĂŁ si rezultatul e senzaĂâşional-2 points
-
Pai e o mare diferenta cavaliere... cei care nu au bunul simt sa-si recunoasca greselile desi aiureaza esti pentru ca nu si-au dat ei seama ca aiureaza, de multe ori nici eu nu "recunosc", dar nimeni nu-mi demonstreaza cu dovezi ca ceea ce stiu eu e gresit. Spre ex consumul de care spuneai la E90 tau la 160 km/h, ok te-am inteles, mi-ai aratat poze m-ai inchis, dar de asemenea pe youtube am gasit E90 eff dyn. plin care la 160 km/h nu au nici turatia aia si nici consumul ala si nici F30. Inseamna ca undeva este o eroare chiar daca as vedea si in realitate... da ok dar atunci de ce la ala e altceva pe youtube? Nu deschid niciun subiect, doar dau un exemplu la ce ai spus tu de rzv ca si-a recunoscut greseala, acolo el a zis o suma s-a "certat" cu mai multi, dar cand a vazut clar ca a gresit a recunoscut, daca nu gasea pdf-urile respective crezi ca spunea ca a gresit? nu pentru ca nu avea de ce. Scz pentru poluare, scuza-ne pe noi astia mai saraci care comentam pe langa subiect ) sau cel putin eu!-2 points
-
Daca s-ar vinde masina mea as veni direct sa o vad pe asta. Apropo, nu vrei un E60 la schimb?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00