Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/13/17 in all areas
-
Sunt foarte curios tu ce masina ai ca esti asa destept . Daca chiar esti smecher si permiti bravo tie , eu am luat la ce am avut bani si normal ca am de rezolvat penel pt ca nu e masina noua , si incet incet o sa rezolv. Dar tu chiar crezi ca sa zicem daca luam cu 7000 nu avea problema deloc ?3 points
-
Este simplu, daca releul nu functioneaza , nici bujiile nu o sa mai functioneze la pornire motorului in anumite conditii... De aici poti sa experimentezi porniri greoaie la anumite temperature mai scazute , mers neregulat si fum pana ce se incalzeste putin motorul si nici o regenerare a filtrului de paricule nu o sa mai aiba loc. Ca acuma la altu ii merge perfect fara 1-2 sau toate bujiile functionale , asta depinde de motor , injectoare , tipul de combustibil si temperature exterioara cand porneste motorul.1 point
-
Si eu am luat masina la 300.000km si aveam soculetze sale zic. Acum ma apropii de 600.000 interval in care am schimbat uleiul de 3 ori la cutie. Este un E61 din 2006. Nicio reparatie la cutie. Trebuie s o simti la picior, cel putin eu stiu cum sa accelerez dimineata mai usurel pana se incalzeste. Apoi mers normal spre sportiv. Plus tras la remorca odata pe saptamana.1 point
-
Dar faptul cĂŁ se vorbeĂâ˘te de 3 zile de o simplĂŁ afirmaĂâşie nu credeĂâşi cĂŁ este puĂâşin esagerat , nu toĂâşi suntem experĂâşi ĂŽn tot si toate, bĂŁiatul este bucuros de maĂâ˘ina lui,nu vrea sĂŁ o vândĂŁ. Cei care cred cĂŁ maĂâ˘ina este ok din punct de vedere mecanic pentru ca au platit-o cât e piaĂâşa sunt la fel de naivi ca dansul .1 point
-
PrizĂŁ in maÂşinĂŁ? , poate vrei sĂŁ spui cĂŁ trebuie sĂŁ scoți o bornĂŁ, nu sĂŁ intrerupi curentu in oras. Eu unu am rezolvat-o mult mai eficient: mi-am pus volan metalic.1 point
-
1 point
-
or fi pentru el confortabile si calduroase1 point
-
1 point
-
Caut sa cumpar BMW F10 525 xdrive dotari dorite: -interior crem/maro... orice dar nu negru -bixenon adaptiv -distronic -trapa -camera marsarier sau 3601 point
-
Nu toate piesele aftermarket sunt ok. In 4 ani am schimbat 3 fulii de vibrochen. Binenteles a treia este originala. Si nici lemforder... nu prea mai este ce a fost! Bieletele antirului maxim 15k km ?1 point
-
In urma unei decizii intre a incerca repararea motorului si a-l inlocui, am mers pe a doua varianta. Service-ul auto unde am dus autoturismul a facut cerere oferta pe un site ( nu stiu daca pot da numele aici ) si a primit cateva oferte la motoare. Dintre oferte am ales un motor fara anexe la 2100 lei cu garantie o luna / retur in 30 zile. Service-ul s-a ocupat de primirea motorului, acte,etc.. motorul a fost cerut sigilat la toate suruburile ( aplicat vopsea,etc) pentru a putea fi returnat in caz de probleme. Am montat motorul care ete incomparabil fata de ce am avut inainte. Pentru cei care spun ca N42 este zgomotos ( uneori ca diesel,etc) pot afirma ca e fals - motorul acesta este incredibil de silentios. Motorul a fost testat si de mecanici - sunet, turatii,scurgeri,etc... cat poate fi testat un motor sigilat. Dupa montaj mi-au facut actele si factura pentru a ma duce la RAR si a-l omologa ( motorul are serie) si in astea 30 zile incerc sa il testez cat mai mult si live ( in trafic). Montajul a fost ok ca pret ( montat- demontat motor / schimbat kit ambreiaj/ schimbat brate fata/schimbat bucse spate/ aliniere directie/schimbati 2 senzori - 1500 lei ). Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk1 point
-
Sunt fan E36 Compact si am unul din 94. Deschiderea cu cheia mi se pare totusi arhaica asa ca am decis sa-mi fac rost de o cheie briceag din care sa deschid si usile la buton. Sunt sigur ca functioneaza procedura la orice model de E36. Nu sunt electronist, oricine poate face asta. Am cumparat de pe net un Remote Entry System marca KingCobra (un chinezism de 70 de lei, dar care merge uns) si a fost o super alegere pentru ca vine cu cele doua diode necesare in pachet. http://i1380.photobucket.com/albums/ah164/Lethal_Arayas/res_zpsn8tnpwau.jpg Sa va explic: orice RES deschide usile de la E36 dar la inchidere capacul de la benzina ramane deschis. Deci... Pasul 1 Citim schita RES-ului si cautam "positive trigger diagram" pentru ca BMW foloseste un impuls cu + la inchidere/deschidere usi. A mea arata asa: http://i1380.photobucket.com/albums/ah164/Lethal_Arayas/IMG_20160120_190608_zps472oazlj.jpg adica: alb-semnal de inchidere alb/negru-semnal de deschidere galben si galben/negru - alimentare cu 12V permanent (nu doar cand pui contactul) iar din schita generala rezulta ca rosu e 12V permanent iar negru este masa (-). Deci ROSU+GALBEN+GALBEN/NEGRU merg impreuna la 12V iar NEGRU la un surub de pe caroserie (masa). http://i1380.photobucket.com/albums/ah164/Lethal_Arayas/IMG_20160120_190710_zpstma3va64.jpg Pentru a evita inchiderea superficiala (adica capacul de la rezervor ramane deschis dupa armare si la unele modele si portbagajul) trebuie sa facem o legatura controlata intre firele de "inchis" si "deschis". Controlata prin 2 diode pe care chinezii au fost amabili sa le includa in pachet. Montarea gresita a sensului de circulatie a curentului prin dioda duce la nefunctionarea sistemului deci fiti atenti unde e catodul (cu linie) si anodul (fara linie). Schita trebuie sa arate asa: http://i1380.photobucket.com/albums/ah164/Lethal_Arayas/doublelock1_zpsa7zgvojn.jpg Orice dioda are o dunga ce marcheaza catodul, adica iesirea curentului (adica varful sagetii din schema de mai sus). Drept urmare diodele vin legate cam asa: http://i1380.photobucket.com/albums/ah164/Lethal_Arayas/IMG_20160120_190808_zpsvayynwev.jpg Recomand lipirea cu cositor (varianta mea) sau cu contactori standard pentru a evita contactele imperfecte cauzatoare de incendii. Acum totul se izoleaza si se merge la masina.... PASUL 2 La E36 modulul de inchidere centralizata se gaseste sub torpedou(foarte rar sub volan). Se desfac 6 suruburi, se scoate torpedoul si gasim mai multe module: http://i1380.photobucket.com/albums/ah164/Lethal_Arayas/IMG_20160122_092021_zpsyt9gkh9r.jpg Ne intereseaza mufa cu 26 de pini din mijloc, cea galbena (la unii e roz-visiniu). Se scoate mufa afara si daca ne uitam atent fiecare intrare de pin este numerotata de la 1 la 26. 1 fiind in dreapta sus - 13 in stanga sus 14 in dreapta jos - 26 in stanga jos. Pe noi ne intereseaza pinii 4 si 17 aflati unul sub altul. pin 4 este pentru deschidere (conectez firul alb/negru) pin 17 pentru inchidere (conectez firul alb) Pinii respectivi pot avea deja fire atasate caz in care va puteti "grefa" pe ele, nu le taiati de tot. La mine ambii pini erau liberi. Am desfacut 2 mm de izolatie de pe firele albe si le-am impins in lacasele pinilor 4 si 17, am strans mufa la loc si gata. http://i1380.photobucket.com/albums/ah164/Lethal_Arayas/IMG-20160122-WA0000_zpsufx3svea.jpeg ASTA E TOT. RES are si un fir cu led care licare cand masina e inchisa. Are doua fire maro care pot merge la semnalizari pentru semnalizarea armarii/dezarmarii, eu nu le-am legat. Am montat un led puternic de interior sub torpedou (un capat la un fir maro, un capat la -) care imi lumineaza masina in interior cand o inchid sau deschid. Puteti lega un fir maro la AVARII dar eu nu am vrut sa umblu prea mult la electrica originala a masinii. Prin acest RES se pot cobori si geamurile din telecomanda, la fel nu am fost interesat. Bafta!1 point
-
terminati ma cu orinul vostru.e foarte bine ca le-ai luat OEM.schimba frm 2 cu frm 3 neaparat.vezi ca firele la faruri difera de la nlci la lci si la spate la fel.ce ai facut tu cu firul tras de la al 3-lea stop este caca maca.improvizatie de 2 lei,nu de 700. daca cei care ti-au facut treaba ti-au luat banii pai trebuia sa ii ia ca sa fie totul cum trebui.nu improvizatii. ia banii inapoi daca nu merge totul cum trebuie.cumpara frm3 monteaza-l si iti dau nr de tel unui tip care iti face totul OEM.cu DRL cu tot andrei nu zic ca e bine sau rau ce ai facut tu,poate se vad bine in realitate.dar nu compara aftermarketul ala cu farurile OEM.1 point
-
am 320d -132cp/530d-218 automat/ford mondeo 2005-2.0tdci 130 de cai cu toate am mers zeci de mii de kilometrii fara nici cea mai mica problema.cu 530d u in oras cu ea in D la 50km/h pe tempomat sta la 1.100 rpm,la 200 km/h sta la 3.000 asa ca stiu ce vb ,depinde exact ce vrei sa faci cu masina,daca o tii numa la cuplu maxim e practic goarna,nu ai nevoie de cuplu maxim mereu,apoi plingeti ca nu mai sint ambreiajele ca pe vremuri si schimbati volantele ca pe sosete.eu am 500 nm cuplu la 2.000 rpm,asta inseamna ca inca am o gramada de cuplu sub 2.000.pe D in oras nu schimba niciodata la 2.000,schimba pe la 1.500-1.700,DAR,si aici e defapt diferentza:cum o calc un pic sa iau demaraj cum schimba in jos,la fel fac si cu manualele,in momentul in care am nevoie de demaraj schimb in jos.ideea e sa nu calci pedala la maxim cu ea subturata,in rest mers lejer nare nimic daca esti sub 2.000,repet eu nu vb din auzite ci din ce am constatat la masinile cu care merg P.S spuneti si ce masini aveti sau cu care ati mers ,voi cei care sustineti ca trebuie schimbat mereu sus1 point
-
S-a intamplat chiar recent sa fiu nevoita sa apas mai tare acceleratia si am lasat in urma o dara de fum destul de urata. Am remarcat ca aceasta dara este mai vizibila atunci cand accelerez brusc. E "contaminata" rau, saraca! Daca masinii ii mai trebuie si niste exercitii cardio, o sa ma ocup de asta de indata ce pun anvelopele de vara, ca sa franeze eficient . (Cred ca de asta mai fac unii liniute la semafor, ca sa pastreze traseul gazelor arse curat :blink: ).1 point
-
Interesant topic :blink: Adaug si eu ceva la ce s-a spus pina acum, si am sa ma refer la motoarele BMW diesel cu supraalimentare prin turbocompresor cu geometrie variabila. Turatia turbinei de supraalimentare este data de debitul gazelor evacuate de motor care depinde de: 1) turatia motorului 2) presiunea de supraalimentare - deci turatia turbinei si a compresorului - care la BMW poate atinge aprox 2 bari 3) de cantitatea de combustibil injectat care prin ardere va dilata gazele arse - deci de pozitia potentometrului aceleratiei. La mersul in oras daca mentii o viteza constanta de ex 50 - 60 Km/h nu este nici o problema sa folosesti viteza a 4-a (din 5 sau 6 viteze). Nu se strica nimic la motor, turbina se invirte usor si temperatura gazelor evacuate este mica ceea ce nu ii dauneaza absolut deloc mecanic si termic. Arderea este aproape completa (aer mult combustibil putin - totusi turbioanele de aer nu au viteza maxima si presiunea de injectie nu este prea mare) nu rezulta prea multa funingine care sa blocheze sistemul de comanda al turbinei (reglajul pozitiei statorului care dirijeaza directia gazelor arse in rotorul turbinei - geometriea variabila). Pentru deplasarea masinii este nevoie de o putere mica 10 - 12 CP care in nici un caz nu forteaza motorul. Se obtine si un consum foarte mic de combustibil si mai putine noxe intr-un oras supermurdar si poluat ca Bucurestiul de exemplu. TOTUSI :) Din cind in cind motorul mai trebuie turat si si turbina ambalata, sistemul de dirijare a gazelor arse in rotorul turbinei miscat prin comanda data de calculator convertorului de presiune (depresiunea misca geometria variabila a turbinei). Asta inseamna ca la mesul in oras mai trebuie facut un demaraj din cind in cind pentru a mentine traseul gazelor arse curat. Turbina se poate bloca (strica) si din cauza unui ulei neadecvat (semisintetic sau prea viscos) care se cocseaza pe lagarele ei. Uleiul la diesel-ul turbo trebuie sa fie de cea mai buna calitate si unul subtire de ex 0W-30 (Castrol) nu trebuie sa sperie pe nimeni, uleiul subtire curge usor si raceste bine lagarele turbinei si unge motorul repede la pornire, iar la regimuri mari sigur se unge bine chiar daca motorul este mai uzat. Daca mergi pe sosea sau autostrada nu este nici o problema sa mentii traseul gazelor arse curat (intreror camera de ardere, turbina). Totusi deorece avem BMW-uri :) trebuie sa avem grija ca la mersul in oras din cind in cind sa mai ambalam motorul prin turatie si acceleratie :D , asta va mentine turbina curata si performantele motorului si mentine si prestigiul marcii :D . Dupa un mers pe autostrada la viteza mare motorul va merge mai frumos deoarece traseul gazelor arse va fi mai curat. Mare atentie dupa o alegare zdravana turbina poate ajunge la rosu (uneori chiar deschis la culoare :)) si in acest caz numai uleiul sintetic de foarte buna calitate si subtire (debit mare de ulei care asigura racirea lagarelor) va mentine lagarul acesteia in functiune. In acest caz - turbina rosie - nu trebuie oprit motorul decit dupa ce temperatura ei mai scade citeva minute de regim lejer si dupa aia putin ralanti. Nici un ulei nu rezista linga un fier inrosit daca sta pe loc :) Sa ne gindim si la motoarele de motoarele de avion cu piston: acestea dupa incalzire in procesul decolarii sunt supuse la putere maxima apoi in croaziera puterea se reduce. Puterea maxima forteaza motorul destul de mult mecanic dar asigura curatirea traseului de gaze arse. Conluzia mea - respect si alte pareri: mersul la putere mica nu dauneaza motorului (mecanic il protejaza) dar pentru a mentine motorul curat de resturile gazelor arse si pentru a beneficia de intreaga sa putere trebuie din cind in cind curatat cu un mers apropiat puterilor mari (turatie si acceleratie). Problema care se pune este cit sa mentinem motorul la puteri mci (mai ales in oras cind nu avem de ales la mersul bara la bara)? Aici intervine experienta fiecaruia care trebuie adaptata si in functie de starea masinii pe care o conduci. De ex. daca dupa o acceleratie mai in tromba ai lasat ceva mai mult fum in spate probabil ca ai abuzat de mersul in regim redus. Daca masina este mai lenesa de prea mult mers in oras sigur ii va face bine un mers pe sosea sau si mai bine pe autostrada unde sigur se va curata traseul fluidelor: gaze, motorina, ulei. Daca masina accelereaza bine si dupa mersul la puteri mici nu o obositi degeaba decit daca va place sau chiar trebuie. Important este sa ne simtim in siguranta, sa ne placa mersul (incet sau tare) dar sa putem beneficia cind vrem de intreaga putere a motorului ca dea-ia avem BMW. :)1 point
-
Provin dupa masina personala, jantele sunt in perfecta stare, nu au fost sudate sau vopsite, nu bat. Vin in 2 latimi cu anvelope 275/40/18 si 245/45/18 de iarna. Anvelopele mai merg un sezon, cele de pe fata avand 5mm, iar cele de pe spate 4-4,5mm. Nu trimit prin curier, nu fac schimburi. Pret 1050 Euro. Usor negociabil! Bucuresti. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
La service nu cumva ti-au schimbat turbina? Sau iți alunecĂŁ discul de ambreiaj?0 points
-
0 points
-
0 points
-
Exagerat la pret. Pe mine m-a costat cosmetizarea cu lupe bi-xenon pe scurta si alte lupe simple (asa de ornament gen LCI) plus orion V2 - 1100 lei. Balasturile le-am cumparat (80 lei buc canbus , se aprinde aproape instant) si becuri metalice H1 75 lei la set. N-am avut nevoie de nici o codare. Tu ai dat 700 lei montaj???? Doamne fereste... Asta chiar e tare. Eu mi le-am montat-demontat singur. E floare la ureche. Si barem le faceai cu orion , ieseau mult mai misto fata de alea stock, nu se compara. In fine...daca aveti de aruncat banii aiurea si nu va interesati si in alta parte...e problema voastra-1 points
-
-1 points
-
Inseamna ca vara e cel mai ok sa faci tratamentul pe cont propriu. eu sterg pielea cu servetele umede pt bebelusi . Sa fie problema ph? Se curata f bn si asta folosesc de 2 ani, insa nu las sa se faca cotet masina pt ca am pielea bej deschis-1 points
-
Poti sa cureti si admisa, dar vezi putin pe tester daca iti apare ca ai blocate clapetele, daca admisia este incarcata mult, o sa-ti apara. Si stai linistit in privinta consumului, nu te mai lua dupa cei care spun ca ei au consum mic DAR NU AU RESETAT KM. din bord, de vre-o 2-3000 km. Este total gresit ce iti spun ei.Acel consum aratat in bord, ESTE ERONAT. Asa ca lasa-i pe cei care traiesc cu aceea speranta de consum mic, ca in realitate ei au consumul mult mai mare. Ca sa afli consumul, trebuie sa resetezi la fiecare alimentare BC-ul, cei care nu fac asa ceva, se lauda degeaba cu consum mic. Sau fa plinul, resetezi km. si BC-ul, mergi pana se aprinde becul, te duci si alimentezi, vezi cati litri intra, iar pe urma iti faci calculul in functie de km. si litri si vezi consumul real si il compari si cu consumul din bord, sa vezi ce diferente ies, SIMPLU. Si mai retine ceva: consumul dintr-un oras aglomerat, este cu 80-85%, mai mare fata de exterior. Asa ca trage singur concluzia.-1 points
-
-1 points
-
Sa bifezi toate optiunile posibile cand o configurezi. Dar nu aberatii ca ale tale, gen anvelope, scaune semi-piele-1 points
-
El a inghitit "bomboana" cu full de full...ori a luat-o de la samsar, ori a vazut tot felul de anunturi ale samsarilor cu full de full de full si asta crede si el. E o masina dotata, dar esti pe la jumatatea listei zic eu-1 points
-
Stiu si eu cat costa un pachet Rieger de nou si cred ca esti de acord cu mine ca e o tiganie, probabil asta si este motivul pentru care il ai la vanzare. Pe mine m-a deranjat faptul ca ai inceput sa arunci cu jigniri gratuite in stanga si in dreapta, atat tot... Spor la vanzare!-1 points
-
Da vorbesc in cunostiinta de cauza. Nu trebuie sa detin un x5, cauta O CARTE TEHNICA UNDE ACOLO ITI VA EXPLICA CE INSEAMNA CONSUMUL LA UN BC NERESETAT/ RESETAT, unde iti va explica si formula de calcul al consumului si de ce iese eronat consumul. Calculul se face prin formula matematica la orice masina cu BC, inca nu sa inventat altceva.-1 points
-
Eu cand mi-am luat F10 automat, am pus mana si am citit manualul, probabil am avantajul ca am masina in Anglia si manualul este in limba engleza, oricum am dat peste cateva filmulete pe youtube in care era un tip ce explica cum se conduce o masina automata... si eu aveam tendinta sa pun masina pe P la semafor dar din cate am inteles in filmuletul respectiv as face mai mult rau decat bine... In Romania, si mai exact Timisoara, folosesc auto holdul pentru ca la cat se sta uneori in trafic e foarte comod, in rest nici nu umblu la schimbator... uneori cand se merge greu o las sa se si opreasca motorul... cum spuneam mai sus, am citit manualul pentru ca de acolo am aflat destule lucruri care nu prea aveam de unde sa le stiu... am inceput demult sa citesc cam orice manual de la orice cumpar... uneori nu gasesti cine stie ce informatii, dar in manualul unei masini eu zic ca sunt o gramada de informatii... de exemplu, pentru plecarea din rampa, nu ai nevoie neaparat de auto hold, in manual scrie ca functia Break Assist asta face defapt, dupa ce eliberezi pedala de frana masina nu v-a da inapoi timp de cateva secunde, deci nu e vorba de cutie automata sau cutie manuala... ci de dotarea respectiva, ca sa ii luminez putin pe unii colegi-1 points
-
Asa se intampla cand iei masina "full option" la 6000 euro. O tii mai mult in service si costurile de intretinere si reparatii te depasesc-1 points
-
-1 points
-
Problema e cand cumperi un model sub pretul real...atunci te intrebi de ce pretul este mic...crezi ca face un strain pomana?!?!? Eu am un e91 cumparat cu 11.300 acum cateva luni si dupa cateva investitii ajunge la 13.500.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00