Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/06/17 in Posts

  1. Update: se apropie de sfertul de viata 249200 km dupa 1300 km facuti in minivacanta in Grecia: Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  2. um coleg si-a facut masina dauna totala cu un asemenea stil de condus, acuma are un V8 aceiasi marca, ca si mine, nu sa linistit deloc
    2 points
  3. Doar la BMW aud ca se ovalizeaza discurile daca nu sunt OE , cred ca ii facuta masina sa recunoasca ca nu sunt piese originala si incepe sa le bage bete in roata ) ) )
    2 points
  4. Daca tu ti-ai luat numai diesel-uri cine ti-a spus tie ca la revanzare pe un benzinar nu iei nimic??stii ce ? e exact invers .....gandeste-te la un diesel cu peste 200k cat de obosit este si cate urmeaza sa cada si cat costa totul....la benzinar ce sa cada?...bujiile?..lantul??....vanos-ul?..valvetronic-ul?....astea sunt nimic in comparatie cu turbina...filtru de particule si altele.....
    2 points
  5. Propun deschiderea acestei discutii, fiind puternic motivat de topicuri de genul " Accidente " , in care membrii forumului isi exprima liber deceptiile in legatura cu asimilarea denaturata si abuziva a marcii de catre unii conducatori auto teribilisti si inconstienti. In aceasta idee, o conduita corecta la volan cred ca reflecta anumite valori insusite corect de membrii clubului nostru. Haideti sa impartasim cu totii ce credem ca ca reprezinta Etica si deontologia soferilor ( in adevaratul sens al cuvantului ). Anumite mentiuni probabil vor fi congruente cu aspectele legale aflate in vigoare insa as prefera sa privim dincolo de ele. Personal, consider de bun simt urmatoarele : - Nedepasirea unei coloane si incadrarea pe cat posibil pe benzile de mers aferente directiei de urmat ; - Folosirea sistemului audio la capacitati maxime doar in interiorul habitaclului, fara ostentatii cu brate atarnate pe portiera si geamuri coborate ; - Folosirea moderata a flash-urilor, claxoanelor si injurataturilor chiar si atrunci cand alti participanti la trafic se fac vinovati de anumite incidente si parca nu contenesc sa caute prilej de cearta ; -Macar cand nu ne grabim, putem acorda prioritate unor pietoni aflati inca pe bordura, in asteptarea unui moment de " respiro" in trafic ; -Folosirea fazei de intalnire si in momentul in care din partea opusa se deplaseaza pietoni ( daca putem sa nu-i orbim fara sa periclitam propria noastra vizibilitate, de ce sa nu o facem ?I ) ; -Facilitarea trecerii altor vehicule in conditiile in care ies de pe o strada secundara, banda de accelerare intr-un drum principal ( chiar daca legea ne acorda exclusiv prioritatea noua ) ; -Depasirea pe linie continua sa nu se faca ostentativ ( asta ca sa nu mentinem generalizari eronate si perceptii denaturate de genul " Are BMW, nu poate sa stea in spate, se sparge in figuri, depaseste orice ar fi " ) ; -Sa nu uitam ca poate am achizitionat un vehicul marca BMW pentru placerea de a conduce, nu pentru a trai in refuieli de trafic constante, taieri de cale si accelerari prostesti in momentul in care cineva ne depaseste printr-un loc nepermis ; -Incetinirea in momentul in care traversam din plin o balta, manifestand grija fata de pietonii de pe trotuare ; - Noaptea, in momentul cand semnalizam persistenta fazei lungi altor participanti la trafic de pe sensul opus , sa o facem printr-un " flash" scurt. Daca acestia realizaza ca merg cu faza de drum activa si nu este vreun caz vadit de ignoranta si nesimtire, conducatorii de pe celalt sens vor reactiona imediat in consecinta ; -Sa incercam sa limitam ( spre deloc) actiuni de genul gunoaie aruncate de pe geam in plin traficul. Desi e o problema spinoasa si multi " actanti " ai obiceiului o fac dintr-o rebeliune pe fata contra sistemului si valorilor din Romania, totusi tind sa cred ca ramane o problema de educatie in orice context ; In linii mari aceasta este viziunea mea. Aceasta asteapta adaugari, dezbateri, corectari de rigoare, mai putin flame-uri. Ma sperie imensa probabilitate de afi declansate. :twoup: Daca am exagerat sau suparat pe cineva cu cele expuse sau problema s-a mai discutat in alt context, imi cer de pe acum scuze. Asa am inteles eu Placerea de a conduce frumos
    1 point
  6. acum o luna am eliminat clapetele de pe galeria de admisie la al meu e60 525d si au inceput aceste sintome mam tot gandit de unde si pana unde sa imi faca asa urt simptomele erau urmatoarele: cand treceam peste hopuri gropi si oricare denivelare a drumului auzeam un "scartait" in bord pe care nu reuseam sal inteleg dupa mult cautat pe net pe forumuri am dat cu "buba" cand am eliminat clapetele nu aveam torxul corespunzator pentru bara stabilizatoare si o desfacusem cu o surubelnita iar apoi la momtare nu am reusit sa le strang corespunzator si de acolo problema ieri leam strans bine cu torxul corespunzator si nu mai am nici un fel de sunet suparator. Asa ca daca ati patit la fel va recomand sa strangeti bine acele suruburi Enviado desde mi Aquaris U mediante Tapatalk
    1 point
  7. Sa imi prezint si eu "nemțoaica"... Am gasit si am cumparat un F10 520i de la o reprezentanta BMW din DE. Masina e fabricatie 11.2012, are 118.000 km. si motor nou (1000 km) cu garantie 1 an. Fostul motor a avut distributia rupta, si a fost inlocuit in reprezentanta. Ca dotari mai importante ar fi navi nbt, xenon, parbriz atermic. Ca minusuri ar fi cutie manuala, si tapiteria de stofa bej . In fine, nu e exact ce am cautat, dar pretul si provenienta au facut diferenta.
    1 point
  8. salutare, vand un bmw 525 diesel 143ph cu pack M, din 98, 266000km, masina o avem din 2012 nu are nici pic de rugina, masina este adusa din Spania, are acte de Spania jeante m pe "17 in dubla marime 225/255, dubla clima, volan m, scaune m, oglinzi electrice, inchidere centralizada, geamuri electrice, Parrot, pilot automat, etc. masina este in stare originala, fara tuning sau alte floricele, singura modificare pe care noi am facuta la masina este un esapament dublu (nu am poze) Don Silencioso din inox, fara probleme pentru inpectia tehnica pentru ca este stantat; se aude un trancanit in motor, deci ideal pentru cine cunoaste mecanica sa o puna la punct si alte cateva detali minore ceva normal la anii si km pe care ii are masina de aici si pretul 1000euro pret fix! http://i63.tinypic.com/bdnvhx.jpg http://i67.tinypic.com/2rgovo1.jpg http://i67.tinypic.com/20fz1oo.jpg http://i68.tinypic.com/dcc7du.jpg http://i68.tinypic.com/2wpl5pf.jpg
    1 point
  9. Vand X3 cu detaliile care se vad in foto. Are 2 chei. Carte service. Roti complete vara/iarna. Seria: WBAWY31060LL16923 Pret: 14.300 euro Tel: 0744.879.617
    1 point
  10. Ar mai trebui sa verifici injectoarele ,poate sunt defecte,ineaca motorul.
    1 point
  11. Cand e vorba de cativa litri peste media unora care abereaza, e consum normal. Daca prinzi aglomeratie de cateva ori pe saptamana, daca stai intr-o zona plina de navetisti de la cubicul care sufoca strada zilnic cate 3 ore dus-intors, nu te astepta sa consume 8 in Bucuresti, de exemplu, motor de 2.0 Viteza medie de 15-20-25% nu e buna pentru consum. Degeaba zic eu ca scot 9% care stau in sud si am fix 2 stopuri pana la Unirii, daca aceeasi masina prinde 20 de blocaje, din Pipera, tot pana la Unirii. Logica de clasa a 2-a, dracu
    1 point
  12. Momentan am si eu 1000 km cu noile discuri originale ; Confirm ca și la mine la montaj la Filaret au folosit pasta pt plĂŁcute, toate șuruburile acelea schimbate , nu știu exact cum se numesc , mi le-au dat pe cele vechi . Momentan nu se mai simte absolut nimic la frânare , dar am doar 1000 km . Sper sa fie Ok și sa nu se mai ovalizeze ; Lumea mi-a mai spus sa verific etrierii , dar mi-au spus de la 2 service-uri ca sunt Ok ...
    1 point
  13. Eviden un montaj incorect duce la ovalizarea discurilor. Nu vad de ce nu ar exista acesti producatori pe piata daca doar la e60 apar probleme. Mai sunt si alte marci/modele de masini.
    1 point
  14. La tine alegerea a fost sata de lipsa unui F10 care sa te satisfaca? Sau ai reconsiderat preferintele? La mine asta e a 2-a masina, stau in afara Bucurestiului si am nevoie de ea sa ajung la munca. Nu ma deranjeaza ca e mare, am curte si parcare la serviciu, iar in trafic toate masinile stau la fel, indiferent de marime )) Si eu am cautat 528 (sau 328) dar la bugetul meu nu gaseam nimic cu provenienta demonstrabila si km rezonabili.
    1 point
  15. Toata lumea patita recomanda discuri de frana OE. Doar ele sunt ok si nu bat. Puteti pune orice altceva daca vreti sa aruncati banii degeaba.
    1 point
  16. Dar alte injectoare pot influenta consumul.. ..eventual injectoare murdarite/.."murdarite".
    1 point
  17. Frumos benzinarul, sa il stapanesti cu placere... PS: credeam ca benzinarele scapa de problema distributiei ... nici nu stii ce sa mai alegi ca sa stai fara stres
    1 point
  18. Tocmai am comandat o oglinda interioara cu FLA (asistenta la faza lunga) si kit de anulare completa a EGR-ului. De cand cu turbinele hybrid a crescut presiunea in evacuare si efectiv gazele imping valva din egr asa ca se cere o anulare completa a acestuia, astfel am optat pt un model care are si diametrul de intrare in admisie mai mare pt ca noua cantitate de aer sa intre rapid. Astept cu nerabdare sa ajunga noile bunatati pt monstrulet.
    1 point
  19. Este normal sunt gaze, doar nu vrei sa miroase a levantica.
    1 point
  20. Poate stiu baietii de pe forumul audi.
    1 point
  21. Este foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos
    1 point
  22. Cu cine vorbesc, domnule presedinte Coinac? De prin ce Ferentexas ai sosit si tu? Esti un valoros, ce sa pot sa spun, cu 535 tau jneboon? Sa vii sa te plimb putin cu Tesla p85d, daca saracul cazan de e90 nu mai corespunde bogatilor ca tine si nu am ce cauta "aici", iti dai seama ce important esti tu. Ma faci sa rad. Aici era vorba despre consumul unui 520 d, care doar defect consuma 14 in Bucuresti. Daca va place sa tastati de pomana, inteleg. Dar nu mai abera, sefu' la bani care esti. Si ia zi-ne, daca 520d ti-a consumat 13-14, supercarul 535xd cat iti consuma 18-20? cookie, zi-ne tu adevarul cum 520-ul tau consuma 14 si ala.Sau ala consuma 10? Cand in n posturi e60-uri consuma 5-6 si maxim 10 11 in oras, in schimb un f10 e normal sa consume 14 urban si 7.5 la mers cu 100 la ora. Trolli neobositi. Eu sunt modest, dar cand vad ca omul semnalizeaza, ce pot sa ii mai zic? Singurul lui argument valid a fost "cum imi dau eu cu parerea cu un cazan de e90". De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.
    1 point
  23. F10 520 diesel iti consuma tie 13-14 in Bucuresti? Aberezi rau, sau poate e adevarat ce zici si singura explicatie e ca ai avut un cazan defect.
    1 point
  24. sistemul are un management foarte bine gandit si nu se opreste daca temp este mai mica de 10C iar vara cand iti arde inima de cald si e nevoie de ac porneste automat daca e oprita masina la semafor .. si e in functie de mai multi factori.Iar pentru situatiile cand vii dupa o alergatura prin ext ai buton de off ca sa nu mai stai cu grija
    1 point
  25. in nici un caz nu e vorba de furt. proprietar e firma de leasing pana la plata integrala. mai mult ca sigur au scris in contract ca au dreptul sa isi recupereze bunul pe cale amiabila sau silit, optiunea fiind doar a lor in caz de neplata a 3 rate consecutive. din pdv legal sunt acoperiti si nu are ce sa faca la firma de leasing. e un contract semnat si asumat de ambele parti. parerea mea e ca masina nu o mai dau inapoi chiar daca se plateste suma restanta. au si avans, rate platite si masina. nu o sa renunte la avantaj. au comportament de camatari...
    1 point
  26. eu cand mi-am luat masina a fost asa : Navi CIC mare obligatoriu ,interior bej,xenon, cruize,senzori lumini , comenzi volan ,start stop l.e : asta cu navi a fost asa comic ca atunci cand cautam numai din anunt daca nu vedeam 16-9 ecranul , NEeeext )
    -1 points
  27. Sistemul e doar un mod de a fenta o parte din testul standard de consum, nu aduce nimic noua fata de o oprire manuala, mai ales daca stai mai mult de juma de minut la o bariera sau in trafic. Opreste motorul doar daca lasi ambreiajul si esti in punctul mort, temperatura exterioara minim vreo 5°C, motorul cald si nu ai prea multi consumatori in functiune (AC, etc). Daca stai vara si ai clima pusa, o sa porneasca la un moment dat, doar din ventilator nu mentii 20°C inauntru la cele 40 de afara. E o prostie daca nu ai si cutia automata la masina. Cu cutie manuala ajungi in situatii cand pui sistemul in dificultate - gen tocmai ai oprit la semafor, ai apucat sa lasi ambreiajul si brusc se face verde si dai sa pleci...nu porneste! Si stai si blochezi circulatia apasand cu inversunare butonul de start sa porneasca o data dracia. Minimul necesar: xenon, volan multifunctional acoperit cu piele, oglinzi antiorbire, clima automata si tempomat. Daca se poate mai mult, atunci si scaune si volan incalzite, senzori de ploaie si lumina si navigatie, telefon incorporat si comenzi vocale. Mori de ras cand sistemul iti citeste mesajele de pe telefon...in ro si se chinuie sa puna acentul la ele ))) SMS citit de "masina". Si cu un iphone citeste tot ce vine ca SMS, mesaj pe whatsapp sau iMessage. Apare in navigator ca ai un mesaj, etc...
    -1 points
  28. De ce iei foc coinac asa? Cazan defect? Ma faci sa rad. Se trezeste cate unu destept ca tine si sa atace fara sa stie cu cine vb si despre ce vorbeste. Las-o mai moale! Nici macar nu stiu cum iti dai cu presupusu la consumul unui F10 ca vad ca tu ai un cazan de e90. ce cauti aici? Si daca esti asa destept zi-mi si mie cat ar trebui sa consume al meu 535xd f10 2012 in Buc.
    -1 points
  29. Lui i-ar consuma 10 spre 11 dar mai mult 10. Da-i pace ca el face parte din categoria stie tot.
    -1 points
  30. Am inteles, mersi de sfat! Sa nu mai imi pierd timpul.
    -1 points
  31. 70 extraurban, 30% urban- consum mixt 6% Sent from my SM-G930F using Tapatalk
    -1 points
  32. -1 points
  33. Eu am ATE si nu bat, si la service-ul unde imi repar masina nu au avut niciodata probleme cu marca asta si in cazul in care se intampla se schimba automat pe garantie.... poate ca sunt multe falsuri in romania, este foarte usor sa pui niste discuri noname in cutie ATE, la fel cu uleiul si restul Doar ele sunt ok si nu bat este deja SF
    -1 points
  34. Fac referire doar la e60 si e90. Daca ai citit putin pe forum si nu numai, ai vazut ca multi care au pus discuri ate,brembo,trw, etc. au avut batai la franare dupa 1-2-3k km. Cand au pus discuri oe totul a revenit la normal. Fiecare e liber sa puna ce vrea pe masina.
    -1 points
  35. Ma intreb cum de mai sunt inca pe piata astia de la brembo , trw , bosch , ferodo , zimmermann, etc daca toate discurile lor se ovalizeaza in maxim 5000km. Eu cred ca se monteaza gresit pe la cine stie ce mecanici si dupa vin si se plang ca discurile sunt de calitate proasta. Sunt si discuri de calitate proste de la tot felu de firme care nu au treaba cu sistemele de franare , le eviti si gata.
    -1 points
  36. Stai liniștit frĂŁțioare, cunosc drumul ĂŁla ca-n palmĂŁ, daca dormiți pe voi mĂŁcar faceți loc celor care merg mai repede. Erai cu Loganul 1.2 și te-am speriat?
    -1 points
  37. Am gasit, multumesc frumos pentru reply-uri.
    -1 points
  38. Salut, Am un e90 320D din 2009, 130 Kw cutie automata. De ceva timp am probleme cand accelerez ,imi oscileaza acul de la turometru iar motorul vibreaza si se simte "ca si cum moare". Asta se simte doar in intervalul de viteza 40-80 Km/h, din cate imi dau seama motrul sta foarte subturat in intervalul asta. Daca trec pe Sport sau Manual si o tin mai turata nu se mai simt acele vibratii si nici ca ar muri motorul... Masina are acum 230K de km, are reviziile la zi, i am schimbat distrbutia recent, uleiul in cutie(nu am facut inca resoftare) , bujiile si releul. Pe tester nu imi apare nici o eroare la injectoare, am avut eroare la filtru de particule dar mecanicul i a dat regenerare dar nu cred ca si-a facut-o corect. Cand pornesc motorul acesta sta putin mai turat pe la 850 rpm ( in loc de 700 cum e in rest) si oscileaza pentru 1,2 minute. A mai patit cineva ceva similar, chiar nu stiu ce sa mai fac cu ea ? *Ma bate gandul sa ii scot filtrul de particule, si sa merg la Bimmer pentru a resofta cutia de viteza, alte idei nu mai am. Multumesc mult.
    -1 points
  39. Salut, Am facut un schimb de ulei la Bimmer si nu mi-au lasat o impresie deloc buna deci chiar nu caut sa le fac reclama. @Mersi de ajutor
    -1 points
  40. mai se poate adauga pe lista, bucsi-pivoti-capete de bara- caseta de directie- rulmenti
    -1 points
  41. salut am schimbat intre timp distributia la Bimmer, totul bine si frumos, masina trage bine, se aude bine...dar am o problema cu consumul marit fata de inainte de schimbul distributiei. vreau sa fie foarte clar de la inceput, NU ACUZ Bimmer ca ar fi facut ceva prost, din contra, baietii au dat dovada de profesionalism si mi-au raspuns la foarte multe intrebari legate de consumul marit, incercand sa ne dam seama de la ce ar putea fi, daca e vreo legatura. situatia se prezinta in felul urmator: urban a crescut de la 9 > 11-12 iar uxtraurban de la 5 > 6.5 (vorbim de consumul la circulat in limitele legale, ex. autostrada, pilot automat 135kmh, inainte de schimbul distributiei consuma 5 acum 6.5l/100km) nu stiu daca schimbul distributiei ar putea influenta consumul, nu ma pricep. Vreau doar sa vad ce pareri obtin de la voi legat de aceasta situatie. multumesc model: e90 lci 320d ED 163cp
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.