Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/09/17 in all areas

  1. Cu 143cp nu am mers, dar am avut 163cp, acum 177cp si am mers cu cateva de 122cp. 122cp era super lesinat in comparatie cu 163cp al meu. Iar, despre resoftare, nici eu nu as face....indiferent de motor...vreau putere mai mare, trec la 325 sau 330...vreau si mai mult...335...si tot asa.
    2 points
  2. Modelele astea sunt facute in era normalitatii! Adica 525=seria 5 cu motor de 2500cmc, nu ca azi 525 ba are motor de 3000 , ba are de 2000 . numa cum trebuie nu e. Bafta
    2 points
  3. Intr-adevar, nu ii da putere wow, dar intre 318d si 320d sa spui ca nu e sesizabil, e cam fortat. nu stiu cu ce masini ai mers tu, dar diferenta intre ele este destul de mare.
    2 points
  4. Ideea e ca toata lumea cand isi cumpara bmw se asteapta la minuni. Ei bine nu e asa. bmw e o masina premium. i-ti trebuie un venit peste medie sa intretii chiar si un second din 2005. Caii putere peste celelalte masini nu sunt degeaba. Sunt dati de o tehnologie un pic mai avansata. Iar asta costa bani. ... si bmw se strica. problema e depinde de buget. o sa vadeti multe , multe , multe bmw la shrot. Dc ... pentru ca multi nu au bani sa le repare. Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator. Recent mi-am cumparat un 520. Are 450 mii km. Mere ca aproape nou. Putere , confort, etc ... dar asta costa. Sa nu va asteptati sa cumparati un second perfect. Eu am bagat in el 1200 sa nu mai vad erori in bord si mai u rmeraza sa mai bag 1000 sa mearga cum vreau eu. Una peste alta ... bmw merita orice leu ... atata vreme cat leul ala il dai la cine trebuie. PS. Experienta cum Automibile Bavaria ... scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante. Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    2 points
  5. Fata 225 40 18 8j et 34 cauciucuri noi Spate 255 35 18 8.5j et 37 cauciucuri noi Schimb si cu alte jante 17 sau 18 dimensiuni egale ,echipate cu cauciucuri de vara cat mai bune se poate si noi . Jante doar oem doar in bucuresti 0771172112 Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
    1 point
  6. Un set nou de poze: http://i68.tinypic.com/2ngc58k.jpg http://i64.tinypic.com/2cfqg00.jpg http://i63.tinypic.com/28wm5y1.jpg http://i64.tinypic.com/22i25w.jpg
    1 point
  7. Bmw 330ci - 231cp - cutie automata-WBABN51000JT85640 263.000 km -Euro 4 Timbru de mediu platit si nerecuperat Primul proprietar in Romania - un singur proprietar in Germania Auto in stare impecabila,functioneaza absolut tot. ~Pachet exterior/interior M-Tech2 Original ~Scaune sport Recaro din piele cu reglaj electric si memorie + incalzire ~Pachet exterior cu ornamente Black Shadow Line ~Sistem audio Harman/Kardon cu subwoofer ~Sistem Navigatie mare cu Tv si magazie 6cd ~Faruri Xenon de fabrica cu auto-level si becuri Philips Blue Vision Ultra ~Stopuri LED Facelift ~Jante 18 style 152 Individual Originale Bmw cu anvelope de vara noi Hankook 225/40/18 fata si Sailun 255/35/18 spate+ inca un set de Sailun iarna noi 225/40/18(cost total anvelope- 3300 ron) ~Plafon interior negru ~Suspensie M-Tech de fabrica cu arcuri sport montate ulterior ~Evacuare sport dubla de fabrica ~Oglinzi electrice incalzite heliomate ~Climatronic ~Cotiera piele fata/spate ~Volan sport M ~4 chei Masina cu reviziile la zi plus multe alte imbunatatiri aduse recent.mesaj in privat pentru cine este interesat! PRET: 4490 EURO
    1 point
  8. Ce este aiurea,teoretic la 250.000 trebuie sa schimbi filtrul de particule,asa spune masina.Practic am intalnit F10 cu 309 mii la care filtrul era in perfecta stare. Unde este problema ?Virgula ditre teoretic si practic ?
    1 point
  9. "Teoretic practic merg pana la 300.000" EPIC!
    1 point
  10. care nu au suspensie reglabila, selectorul pt modurile de condus modifica doar acceleratia, volanul si cutia...suspensia nu are cum sa o modifice pt ca au amortizoare normale mint multi prin anunturi si tu te duci si cumperi masina, iar acasa realizezi ca ai luat teapa ) e un lucru normal sa poti selecta modurile de condus in zilele astea, multe masini au moduri de condus fara a avea suspensie reglabila sunt asa: driving experience control (fara suspensie si nu neaparat inclus ECO PRO) ECO PRO (la fel ca mai sus, dar in primii ani de fabricatie era o dotare extra, mai apoi a devenit standard) EDC (suspensie reglabila pe duritate) Adaptive Drive, Dynamic Drive, etc (suspensie reglabila + bare stabilizatoare adaptive = stabilitate sporita)
    1 point
  11. 1 point
  12. Hai ca exagerezi rau de tot, noul E klass e nemaipomenit inauntru, pe afara nici nu mai zic. Ai tu dreptate cu tabletele din bord, dar e-ul nou nu e exemplu bun ales. )
    1 point
  13. Acel selonoid este o supapa electrica ce inchide sau deschide un circuit hydraulic , eu iti sugerez sa o schimbi atunci cand ii schimba uleiul , are eroare pe ea ca nu mai functioneaza in parametri si nu sti cand cade ... Poate te mai tine 10 ani , poate cade exact dupa ce ai facut schimbul de ulei si ca sa o inlocuiesti o sa pierzi uleiul ca trebuie sa dai jos baia de la cutie si unitattea mecatronica.
    1 point
  14. VALABIL! PRET NOU: 80 lei/set sau 25 lei/buc Capacele centrale NOI pentru jante aliaj BMW - 68 mm cu 10 picioruse! Compatibile cu toate jantele originale BMW si nu numai! Trimit si in provincie prin curier rapid!!!
    1 point
  15. pentru ca masina s-a "nascut" cu faruri xenon (asa scrie pe decoder) iar acum are halogen...asta asa ca o idee... ca sa nu mai zic ca nu are din ce zice el: suspensie reglabila, cornering lights, geamuri privacy, lumini ambientale, keyless entry, navigatia e retrofit (daca e facut bine, atunci e ok), magazie cd, torpedo racit, oglinzi heliomate... aici recit din descrierea lui nu as cumpara o masina de la oameni care abereaza asa nici daca ar fi masina buna in realitate, pt simplu fapt ca el ia cumparatorul de prost si naiv mai degraba as cumpara de la proprietar, nu ma intereseaza "recent adusa". daca vreau rulata afara, merg si o iau de afara personal pt ca suntem in 2017, nu e inginerie spatiala sa cumperi o masina din Germania de exemplu de la 10 proprietari tot gasesti una buna, dar de la 10 samsari, toate sunt pregatite pt vanzare bafta!
    1 point
  16. buna seara, azi am luat masina din koln, una din cele alese..nu chiar prima ca optiune..aceea parvine abia sapt viitoare la dealer si eu trebuie sa plec vineri deja spre tara. am avut un fix cu interior piele bej, doar 2 gasite astfel in buget aratat, cea luata si aceasta amintita care vine abia spt viitoare ca i se stricase servo si a ramas mai mult in service bmw decat estimase dealerul. benzina doream, dar am renuntat cd am vz ca nu gasesc si ce gasisem ori nu mi a placut ref dotari, ori s a vandut aproape imediat.. in esenta, 318 d break, aprilie 2014, 107000 km, revizii clean doar bmw. achizitie de la dealer bmw koln, 18.000 brut, cu garantie tva 3000 care se returneaza de catre dealer la inscrierea masinii in tara - am inteles ca in cca o luna fac de regula plata. toate dotarile dorite, cu o sg exceptie - xenon. piele bej interior in f buna stare, tempomat, navi, climatronic, speed limit info, automata, incalz scaune, hi fi, scaune sport, garantie bmw europlus 1 an. cateva impresii la cald - nu mi s a parut f usor, e mult de alergat, am mai vz doua pe lg asta..una lovita de grindina si despre care dealerul - tot bmw - n a amintit nimic, alta cu piele maro destul de nasoala din pct meu de vedere ca optiune cromatica..oricum, pt bmw e cam jenant ce interioare de plastic are pe unele modele - mi au inspirat draperiile anilor 90..si ca idee eu am pe golf din 2006 tapiserie care comparata cu bmw 2014 e incomparabil mai buna.. -nemtii nu prea negociaza, au oricum clienti, ieri la dealer koln m am intalnit cu un roman care tocmai ridica masina..si vreo 3 4 nemti care luau unii sh, altul noua...se pare ca au clienti si si permit sa fie destul de reci/fixisti chiar.. am primit totusi de la el set roti iarna incl jante..4 jante aluminiu, 4 fier cu capace, care nu mi plac f mult dar asa le a dat, si set complet covorase noi velur. cauciucurile de vara erau tocite si i am cerut sa le schimbe, a comandat special unele noi. sepci, canute, promotionale..astea nu s cine stie ce, eu i am sugerat sa mi dea o geaca si o masinuta pt baietel cd m a itrebat..vad maine exact ce va fi..well, si da, scrumiera cu bmw ca fumeaza si sellerul si fiind masina de nefumatori.. -numerele nu le au facut ei, le fac eu maine cd primesc si masina..costa din ce am vz cam 180 euro. merita mers in orasele mici, de ex in koln e coada de 4 5 ore..asta cu numerele mi se pare o tampenie dar sustinea ca la ei dureaza 4 5 zile pana le ia..mi s a parut ca nu vrea si gata.. -masina a fost pregatita de ei, i au schimbat azi placutele frana si cred ca si lichid frana, mai tb sa i faca polish si detailing interior, ei s au oferit.. ca impresie generala, nemtii raman seriosi dar nu mai sunt chiar ce au fost si asta o spune un vorbitor bun de germana cu majoritatea clientilor la firma din spatiul german. nu detaliez acum, dar comparati strict cu britanicii pe care am avut ocazia sa i cunosc indeaproape in ultimii ani, e cam altceva..poate aici sunt usor subiectiv..si e o opinie offtopic, fara legatura directa cu ce am vz in service/showroom, mai curand pe strada/hotel samd.. multumesc tuturor celor de pe forum care m au ajutat in acest proces si de la care am avut de invatat multe. r
    1 point
  17. Eu zic sa te uiti si la modelele pe benzina. Nu este atat de exagerata diferenta de consum, vorbim totusi de o generatie foarte moderna de motoare. Daca un 320d consuma 9-10 in bucuresti, un 328i consuma 12-13. In exterior o sa consume 5.5-6 respectiv 7-7.5 la viteze similare. Iar 328i-ul va avea performante mult mai bune, va fi mai ok pentru mersul in oras (se incalzeste mai repede, nu il afecteaza atat de mult drumurile scurte, nu are filtru de particule,egr etc.), se va auzi mai frumos si tot asa...
    1 point
  18. Salut Vine netto la modul ca o plĂŁtești netto si pleci cu ea sau in sensul ca o plĂŁtești toata si iti returneazĂŁ tva-ul ulterior? Multumesc
    1 point
  19. Full fĂŁrĂŁ aia și aia...dar e totuși full..Vezi ca e topic separat de vânzĂŁri mașini top
    1 point
  20. Merci fain Luciane - alimentam pasiunea fara oprire Invit colegii din imprejurimi la un drive test pentru intalnirea live Avem si din fata:
    1 point
  21. Teoretic nu trebuie sa se simta nimic. La unii functioneaza placebo ca atunci cand ies cu masina de la spalatorie, li se pare ca e iar noua si merge mai bine. Volumul de aer care intra in amestecul carburant trebuie sa fie acelasi indiferent daca galeria are "muci la nas" sau nu, este controlat indirect de mapele de injectie si direct de turbina. Preupunand ca galeria are depuneri si volumul interior este diminuat, atunci MAF-ul simte asta si turbina va compensa debitul de aer. Caratarea galeriei e o mentenanta utila si necesara, dar atat.
    1 point
  22. Salutare 1. La Dat Autohus au de obicei masini care au fost parte din flotele de leasing ale unor companii din Germania. In general sunt companii mari, cu parcuri auto generoase pe care le schimba odata la 3-5 ani. De asta vei gasi la ei preponderent masini diesel, break, din 2011-2012 si cu km peste 100 km. Autohus cumpara masinile, in general doar le spala si le pun la vanzare in parc. Nu cumpara masini cu probleme tehnice majore insa, atentie: nici nu le repara pe cele existente inainte de a le pune la vanzare! 2. Legat de testele Dekra. La solicitarea ta, daca ii suni sau le dai un e-mail cu numarul masinii ei iti pun la dispozitie o inspectie vizuala Dekra. Nu o verificare tehnica. Vei primi un raport in format PDF, cu loviturile prezente pe masina, cu sagetute care sa indice problemele ( jante zgariate, zgarieturi, mici revopsiri, eventuale deformari ale caroseriei) si, uneori, cu o evaluare estetica superficiala a masinii ( ex.: prezinta urme de uzura la tapiserie). Rapoartele sunt corect realizate, si in ele se scrie tot ce se vede rau la masina. Am primit de exemplu un raport in care spunea ca parbrizul este neetanseizat si capota este inlocuita. Daca doresti o verificare tehnica Dekra, platesti 300 EUR, dureaza 1-2 zile lucratoare si la final primesti un raport de evaluare cu propuneri de reparatii impartite in 2 categorii: chestii serioase fara de care nu treci TUV-ul German ( daca e nevoie sa-l faci - vezi punctul 3): elemente de la sistemul de franare, de directie, anvelope uzate, etc si chestii mai putin importante. Daca la finalul testului te decizi sa nu iei masina, pierzi cei 300 de EUR si 2 zile. Poti opta, deasemenea pentru reparatia defectelor, insa aceasta se face pe costul tau si mai dureaza si ea cateva zile. 3. Atentie la TUV-ul masinilor, echivalentul ITP-ului romanesc. Unele masini de la Autohus au TUV-ul expirat si trebuie sa intrebi mereu acest lucru cand ceri detalii pe e-mail despre masina. De multe ori TUV-ul este trecut expirat in Raportul Dekra dar in realitate a fost facut. De asta este bine sa verifici mereu cu vanzatorul. Daca TUV--ul este expirat, trebuie sa platesti 100 EUR ( inclusiv TVA) pentru realizarea lui si sa astepti cam 2 zile. Daca masina il pica trebuie sa remediezi ce ti se cere pe costul tau si apoi sa vii la revenire. Exact ca la ITP, cu singura diferenta ca iarasi pierzi timp ( reparatii + reprogramare) si bani. Din acest motiv, daca te decizi sa cumperi o masina de la Autohus iti recomand sa iei una cu TUV-ul valabil si cat mai recent efectuat. Intervalul lor, este, la fel ca in Romania de 2 ani. Un TUV recent efectuat iti poate da o idee asupra starii bune a masinii, pentru ca, probabil stiii deja, nemtii nu se joaca si nici nu iau spaga cand e vba de asa ceva. 4. Daca vrei garantie europena trebuie sa achiti + 400 EUR. 5. Nu negociaza aproape niciodata. Au atat de multe masini si atat de multi clienti incat nu-i doare capul de 10-30.000 EUR cat le-ai putea da pt o masina. Din cand in cand, insa, cand o masina sta mai mult pe stoc, ii scad pretul in medie cu 500 EUR. 6. Pentru rezervare trebuie sa platesti 500 EUR si rezervarea se face pt 2 saptamani. Daca vrei rezervare telefonica fara bani, se face doar pt 24h si nici de aia nu esti 100% sigur. Masinile atractive, cu optiuni bune, in general se vand in cateva zile de la listare, uneori chiar si in aceeasi zi. Daca vrei o berlina cu interior bej, scaune sport si navigatie profesionala...te sfatuiesc sa cauti in alta parte. 7. Daca vrei sa iei de la Autohus Bremen - care e si cel mai mare din parcurile lor auto, iti recomand sa iei legatura cu Jan Dirk Struss-JD.Struss@autohus.de. E un tip cat de cat amabil (oamenii nu-s faimosi pt amabilitate in zona aceeas) si vbeste destul de inteligibil engleza. 8. Ia in calcul si www.autohaus-isernhagen.com cu urmatoarele mentiuni: nu sunt dealer autorizat BMW dar au f multe BMW-uri in stoc si, desi au masini bune de obicei, nu negociaza nici 1 EUR, sunt EXTREM de nepoliticosi, necomunicativi ( engleza e ca dracu') si te taxeaza pentru orice. Test-drive-ul e 30 EUR care se scad din pretul masinii. Bafta la shopping si nu lua niciodata de la turci, indiferent cat de buna pare masina.
    1 point
  23. Preturi pt aftermarket e90 320d: - Filtru motorina 140 ron, filtru ulei 55, filtru aer 145, filtru polen 70 ( bosch, mann e 100 si ceva). Total 410 Pt oe: preturi filtre originale: ulei 123, aer 236, polen 206, motorina 265: Total 831. Intre 410 si 831 este dubla diferenta, nu 5-10 %
    1 point
  24. Catalin, nu vreau sa te superi pe mine sau sa ma intelegi gresit. Tu vrei sa cumperi o masina care are 23 de ani, sa platesti o mie de euro pe ea si sa fie ca abia iesita pe poarta fabricii ???!!! Asa ceva NU EXISTA !!! In general oamenii ca tine care care cauta astfel de masini (adica pasionatii unui anumit model)cumpara in marea majoritate a cazurilor niste semiepave si le reconditioneaza pana la ultimul surub, mai exista si raritatile precum masina din pagina anterioara, dar care si in cazul de fata costa mult peste valoarea ei reala si cine o cumpara, o cupara ca-i place si gata . Tu gandeste-te ca o masina de 23 de ani, oricat de bine intretinuta ar fi fost, ca sa o mentii in stare de functionare trebuie investit in ea constant .
    1 point
  25. De curiozitate, tie cat iti consuma 320d-ul la 180kmh pe ora de ti se pare mult 10L/100km ? Strict pentru mers prin Romania nu vad ce sens are sa te gandesti cat iti consuma masina la 180kmh. Pe autostrada este de foarte multe ori radar, pentru viteza asta iei amenda ~1200 lei si daca treci putin de ea reusesti si sa ramai fara permis. Pe drumurile europene ramai fara permis daca depasesti 150kmh. Exagerezi rau de tot sa spui ca este o prostie sa iti mai iei masina pe benzina."Nu te intereseaza consumul si fiabilitatea". Serios? Diesel-urile sunt mai fiabile? As putea sa iti scriu 5 pagini de motive pentru care un motor pe benzina este mai fiabil, mai usor de intretinut, de folosit, de reparat etc. Si asta ti`o spun ca proprietar de diesel. Si nu, n-am avut eu ghinion sau probleme cu motorul, dar am avut si masini pe benzina si am fost mult mai multumit.
    0 points
  26. Serios acum ai dat atatia bani pe un tractor ?
    0 points
  27. -1 points
  28. Faceam referire la poze.
    -1 points
  29. Pai fiind autoadaptiv cu autoleveling nu cred ca se poate regla manual. Poate ma insel. Am sa ma documentez. Mersi de sfat! O sa fac asta, dar pana marti nu am ce cum. Eram curios daca cineva de pe forum imi poate da cateva idei.
    -1 points
  30. Salutare, Revin cu cateva vesti. Am gasit pe net de unde anume se pot regla farurile (Pe verticala. Pe orizantala nu reusesc sa gasesc acel surub.). Vestea buna: am reusit sa il ridic de la pamant :frantics: Vestea prosta: cred ca atunci cand am lovit acea pisica si a sarit din pozitie, au sarit cativa pini pentru ca cel din stanga nu se mai ridica nici pe departe cat poate cel din dreapta. In poza de mai jos, am ilustrat in dreapta cum ar trebui sa stea farurile la ~7.6 metri de perete, iar cel din stanga, este la pozitia la care il pot ridica cel mai mult. Cel din dreapta mai merge ridicat cam pana la 1.6, 1.8 metri de podea. Poza: https://drive.google.com/file/d/0B7uO9Q6nNgVDVHlrdFlqQmk0a1U/view?usp=sharing Atunci cand incerc sa ridic stanga mai mult simt cum sare surubul Exista vre-o posibilitate sa resetez acel surub de ajustare ?
    -1 points
  31. Salutare, Ieri seara am lovit o pisica pe partea stanga in dreptul farului. In urma acestui incident am farul s-a dereglat si bate in stanga jos. Este dereglat si pe Auto si pe Normal. La momentul impactului farurile erau pe Auto. Video: https://youtu.be/rcLxr_c1Rzc Poza inainte de eveniment: https://drive.google.com/file/d/0B7uO9Q6nNgVDcVZMY2dkS042Mzg/view?usp=sharing Poza dupa eveniment: https://drive.google.com/file/d/0B7uO9Q6nNgVDZldZc0lVY0ZGRHc/view?usp=sharing Model Masina: E91 LCI 2011 - Faruri Bixenon Adaptiv. Serie: F065993. A mai intalnit cineva problema asta ? Credeti ca poate fi doar dereglat si sa il pot regla inapoi in pizitia normala ?
    -1 points
  32. Auch. Am sa incerc sa merg la un service specializat in reparare de faruri BMW sa vad ce recomanda ei. O sa revin atunci cu detalii. Pe tine cat te-a costat farul ? Ce model/dotare ?
    -1 points
  33. Salut! Nu te supara pe mine...dar China e China...si cum am spus sunt prea puternice. Stiu ca spui ca asa se vede cu telefonul insa si in realitate tot prea puternice sunt...zici ca sunt ledurile alea albe puternice de le pun toti, ala din exterior e ok...insa cel din interior e prea puternic. Daca iti luai unele albe simple (iti atasez poza mai jos) chiar erau "ochi de inger", la tine sunt "ochi de xenon". My link Si drumul pana aici, acum unul din ele este albastrui...iara astepti pana altele (in speranta ca va trimite altele)
    -1 points
  34. Salutare dragi colegi, Povestea a inceput in Octombire 2016 cand am mers la Bimmer Service pentru o constatare la motor in urma unor trepidatii ciudate la relanti. Din care a reiesit ca unul din injectoare nu este cuminte (Poza 1). Mi-au propus sa folosesc sa folosesc Aditivul pentru combustibil BMW in speranta ca poate se regleaza functionalitatea acelui injector / cilindru. Nu au promis vre'o rezolvare. Apoi in ianuarie am mers pentru o a doua diagnoza ca sa vedem daca s-a mai schimabt ceva. A doua oara valorile indicau in continuare o problema a unuia din injectoare (Poza 2). Bogdan de la Bimmer Serv. mi-a spus ca nu ar fi un motiv foarte mare de ingrijorare pe moment si ca o sa inceapa sa tacane la rece, dar dupa ce se incalzeste va functiona decent. In cele din urma va trebui schibat sau reconditionat la BOSH Autoserv. Masina nu a mai facut foarte multi km de atunci. Iar saptamanile acestea am inceput sa ma folosesc iar de ea. De ceva vreme, aud (nu mereu) un sunet de motor ca de evacuare sport atunci cand accelerez de la ~1800 pana la 2500rpm si atunci cand este in frana de motor in aceleasi turatii. Pare sa scoata acest sunet doar cand masina este in sarcina, nu foarte mult la neutru. De mentionat este si faptul ca atunci cand motorul se comporta asa, parca si cutia (in mod D) face downshift mai devreme, pare sa isi schimbe comportamentul, sau poate ca e doar imaginatia mea motorul auzindu'se mai tare. Nu simt pierderi de putere in perioadele in care face asa. (Am sa incerc sa pun curand filmari cu zgomotul produs de motor in in sarcina, turatie + frana de motor si pornire / oprire.). Poza 1 Poza 2 Trag concluzia ca incepe sa faca figuri acel injector si intentionez sa merg sa rezolv in saptamana ce urmeaza. Am inteles de la service ca injectoarele funtioneaza in tandem 1 cu 3 si 2 cu 4, si ca cel mai probabil doar unul din el este afectat iar celalalt incearca sa corecteze ce greseste prmul. Intentionez sa schimb unul din injectoare si sa reconditionez altul. Voi ce at face in locul meu ? - Inlocuire cel cu probleme si reconditionare ce de-al doilea ? - Inlocuire cel cu probleme si reconditionare a celor 3 ramase ? - Inlocuirea ambelor injectoare ? Le pot inlocui pe ambele daca va fi cazul insa nu as vrea sa schimb o piesa daca aceasta este in parametrii de functionare. As prefera sa investesc altfel acei bani. Apropos de bani, am inteles ca injectorul BMW ar costa cam 2200 de lei iar cel BOSH in jur de 1600, la acestia adaugandu-se 100-150 de lei manopera la Bimmer. E ok ? As merge pe cel BMW. Scuze daca am scris mult, Va multumesc anticipat!
    -1 points
  35. Salutare, De 3-4 zile al meu E91 LCI 318d face ce figuri la relati. Fluctueza usor turatia. Astazi a inceput sa se simta putin mai rau ca in ultimele 2-3 zile. Atunci cand cutie(automata) este in sarcina la relati se simt acele fluctuatii asupra masinii, practic ma zgaltaie usor fata-spate... Cand motorul este in turatie indiferent ca e in sarcina sau nu, acesta nu prezinta probleme. Ceva pereri, idei ? La service voi ajunge saptamana viitoare insa peste weekend planuiesc un drum de ~400 km si vreau sa ma asigur ca nu am de ce sa ma tem. A se vedea mai jos filmare (In sarcina la relanti. Pe filmare se aude foarte tare fluctuatia de turatie, asta pentru ca eram in parcare.): Orice sfaturi si pareri im vor fi de ajutor, si poate mai ajutam si pe altii cu aceeasi problema. Din cautarile mele aparent sunt printre primii care au adus vorba de acest comportament la N47. Va multumesc anticipat.
    -1 points
  36. La 180 km/h la am 6.7-6.5 l/100,Un motor diesel pana la 250.000 km nu necesita nici o interventie ,dupa aceea trebuie sa vezi ce faci cu filtrul de particule ,teoretic practic merg pamna la 300.000 km fara probleme.Stiu o gramada de motoare pe benzina care pana la 150.000 au avut o gramada de probleme ,injectoare,etc si tot nu merg bine,3.000 benzina. Topicul nu este unul benzina versus motorina.Pe mine om care am dat 15.000 pe masina ma intereseaza consumul ,nu i-mi permit o masina pe benzina. Masina a fost cumparata asteptam o sedinta foto cu ea si cateva impresii de la drumul de intoarcere De-Ro.
    -2 points
  37. Vand BMW E46 318 i motor cu capacitate cilindrica de 1, 9 si putere de 118cai anul de fabricatie 1999 pe benzina <br style="color: rgb(63, 76, 82); font-family: Lato, sans-serif; font-size: 14px;">masina se afla intro stare buna este inmatriculata in 2014 al 2 propietar pe carte are taxa platita si nerecuperata sa platit 3900 de lei se dovedeste cu acte si facturi sa facut revizie acum 7000mii de kilometri schimbat ulei filtre antigel lichid frana servo bujii si curea de accesori masina merge bine are interior culoarea crem de piele .masina are roti iarna pe 15 de tabla cu capace bmw originale are cotiera fata spate cu sac de ski oglinzi electrice incalzite parbriz incalzit scaune fata cu reglaje lombar perne de aer electric comenzi volan pilot automat cu control cruise compiuter de bord cu afisaj consum si cati kilometri mai parcurgeti pana la alimentare are si functia flow me sta farurile aprinse si se sting singure cand ajungeti in casa si se aprind singure cand actionati deschiderea din telecomanda are si kit angelles baterie nouo de 75de wati la ia si multe alte dotari itp valabil pana in noiembrie 2018 asigurare valabila pana in noiembrie 2017 se ofera fiscal si toate actele in regula sunt propietar la schimburi nu acept toate cazanele neinmatriculate si umflate la pret ca va pierdeti timpul degeaba nu sunt in criza de bani prefer sa astept si 20 de ani pana o vand de preferat la schimb tot cu bmw e46 tot 318i fabricat dupa 2003 in 4 usi si evaluat corect nu umflat la pret ca va pierdeti timpul degeaba .ACEPT SI SCHIMBURI DAR LA VARIANTE PRETUL ESTE DE 3000 DE EURO la ches pretul este de 2300 euro tel 0764553392
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.