Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/24/18 in Posts

  1. Asta se intampla deoarece clientii nu obiecteaza la asemenea contracte; juristii lor sunt happy, patronii la fel, deoarece sunt acoperiti total, iar clientul este bun de jupuit.Dar senzatia pe care o are clientul atunci cand il suna agentul de vanzari sa ii spuna ca masina a ajuns mai repede decat termenul comunicat initial(cam asa se intampla intotdeauna), si stima ce o va capata noul proprietar in fata cercului de cunoscuti, ca i-au adus lui masina mai repede este "priceless". Dar AB este copilarie pe langa ceea ce am intalnit intr-un contract de achizitie al unui apartament nou, vandut de altfel de un dezvoltator ce a construit mii de apartamente si altfel are ca reclama ceva gen "valori germane": te obligai prin contract ca litigiile sa fie solutionate la curtea de arbitraj a camerei de comert, si nu in justitie, inerente greseli de ortografie (aaah, scuze, stiti graba- cum plm vinzi mii de apartamente si nimeni nu vede litere lipsa dintr-un contract draft), lipsa oricarei garantii executabile la plata avansului de catre client-avans de 15.000 euro de altfel, si au mai fost si altele, asta e poveste din 2014, am mai uitat. Mai trist e ca eram perceput ca cineva ce cauta nod in papura, si cauta sa complice lucrurile....la inceput eram vexat si am luat totul personal, dar apoi vazand cupluri ce semnau pe banda rulanta , fara sa citeasca si sa inteleaga contractele...mi-am dat seama ca in Romania, clientii cateodata cer prea putin. La fel de adevarat este si faptul ca orice achizitie importanta(case, masini, etc), mai ales in Romania,sunt insotite de o serie de emotii, sentimente, care ii impiedica pe clienti sa fie total pragmatici si rationali. Cred ca este si vorba de niste obiceiuri din perioada comunista, cand trebuia sa fii pe faza sa cumperi, ca nu stiai daca mai ai ocazia, dublate de publicitatea din zilele noastre, care prezinta totul ca oferta, si accelereaza dorinta de achizitie, in detrimentul rationalului. Ca sa te simti mai bine, eu acum sunt in curs sa achizitionez o mobila de bucatarie, in alta tara, cu un pret destul de mare , si la fel, ei nu au nici o penalitate daca intarzie, daca nu e ok, nu am nici o garantie scrisa la data livrarii, daca firma care monteaza da rateuri eu trebuie sa ma cert cu aia......deci se poate si la case mai mari.
    3 points
  2. De cat sa tot te legi de tot felu de rahaturi si sa aberezi mai bine vezi ce masina de top iti cumperi de la BMW cu 20.000 euro si ce masina iti iei de la asiatici cu aceasi suma + dotari si servicii client. Nu are rost sa vorbim de avione si masini supersport schimbate in fiecare an.
    2 points
  3. Auto-DNA strikes again: VIN: WBAPN31010VH03609 Raport: https://www.autodna.ro/lp/WBAPN31010VH03609/auto/89c5c2fb4583b80da9c5e5d5c7b461a2ade82b0c https://imgur.com/a/sy49a
    2 points
  4. Cu loganul nu maturi nici poadeaua ... Este masina aia simpla care te duce din A in B intr-un minim de siguranta si confort cu niste costuri foarte mici la intretinere. Nu prea este o masina sa o compare cu altceva sau sa discuti de performate si alte avioane.
    2 points
  5. Dar ce faci cand cauti pe mobile.de o masina similara si iti dai seama ca nu gasesti decat cu cateva mii de euro mai scumpa? Vrei km reali, istoric service si garantie..platesti in plus. Toate astea costa. Samsarul ofera ce se cere si ce se vinde.
    2 points
  6. Inca niste idei: - motorul e B57(succesorul lui N47) pana acum n-am auzit de vechile probleme cu distributia... In rest in varianta 194hp e un motor performant, ajunge la 0-100 6.7 sec oficial, consum bun, f scazut cand o conduci economic. Fata de N47 turbo lagul a scazut considerabil, e un motor mai elastic, cuplul e disponibil de mai jos 1500 rpm daca tin minte. Are si joja pt verificat nivelul uleiului. Au inceput sa echipeze cu B57 de la inceputul lui 2015 din cate stiu. Fiabilitatea se va vedea in timp. Eu am ales sa fac reviziile la jumatatea intervalelor oficiale, dupa vechiul calendar Bmw. - liniile portierelor sunt mai ridicate decat seria 3(pari ca stai mai in masina), spatiu usor mai mult pe latime, mai putin pe inaltime. Se simte mai ales in spate. Ating cu capul capatul plafonului daca stau pe bancheta din spate. - un punct negativ e GPS, accesibilitatea meniurilor, informatiile de pe GPS sunt inferioare TomTom/Garmin. Dai back in unele cazuri si in loc de meniul anterior te scoate in cel principal de GPS. Numele destinatiilor daca nu le nimeresti exact la revedere, nu stie sa genereze unele apropiate, transliterari pt diacritice... La fel devine ultra complicat cand tb sa definesti o ruta care evita anumite zone, trece prin anumite puncte. Cateodata iti spune sa schimbi directia cam tarziu. Hartile teoretic erau actualizate pt 2015, practic am gasit zone prin Benelux care existau de cativa ani si nu apareau. Cred ca si GPSurile Mio sunt mai bune. Singurul lucru care-mi place - se compun repede numele cu roata Idrive. - per total e o masina bine inchegata, materiale de calitate(nu scartaie), ceva cu o performanta/dinamica usor mai buna decat oferta tipica din segmentul 30-50k euro. Excludem C-class, A4 care sunt pe aproape. Nu e white collar management type. Cred ca peste cativa ani va fi destul de cautata la SH. - tinuta buna in viraje, ruliu aproape inexistent(fata de F30/31), masina se aseaza in viraj unde ii comanzi din volan, fara surprize chiar si la limita. F bine echilibrata, se simte ca un kart. Sta bine pe sosea, tb sa mergi spre 200 km/h ca sa simti senzatia de viteza. Chiar si peste 200 nu devine instabila. - pretul de catalog pt modelul meu 46k euro, poti lua si un 10-15% reducere. Pentru ce ofera e un pret corect. Nu cred ca mai merita daca pretul sare de 50k euro. Optionalele (majoritatea sisteme de asistenta) sau motoare mai puternice nu cred ca aduc un beneficiu care sa justifice 60-70k euro pentru asemenea masina.
    2 points
  7. ) sa nu exageram cu gpl ul ala. Mersi oricum
    1 point
  8. Ideea e alta la BMW platesti sigla si ceva tehnologie mai meseriasa, problema e ca usor usor incep si altii sa vina din spate.Acum da 100.000 eur pe ceva misto sau 40.000 eur pe o Kia care se apropie de acel ceva misto, merita diferenta de 60.000?Sigur daca arunci banii pe geam si vrei sa vada lumea la mall ce jmecher esti alegi altceva. de vazut si https://www.youtube.com/watch?v=tSWQTkbTYIQ
    1 point
  9. Asa ca sa nu mai vorbim de GT, ca toti fac GT-uri, si toyota are GT dar nu stiu de ce.... Pai sa luam un un GT3 de la Lexus model 2017 sau un Porsche gt3 acelasi an sa pun si un mercedes Gtr, sa mai continui? Vorbim de masini din gama supersport? Ma doare in cur de garantia de 7 ani, ma intereseaza performantele de top, daca am bani imi cumpar in fiecare an tot ce apare nou pe piata, ca la telefoane nu? Poate ptr unii banii sunt maculatura, coteii travestiti nu sunt inclusi in club..... PS. Asteptam sa ne spui si tu ce vrei de fapt? Si despre ce vorbeai cu colegul mai devreme, pe cine ingenuncheaza sau ce cacat de garantie vrei de la o masina de 500cp? 12 ani?
    1 point
  10. Bala... e oarecum normal sa se ducĂŁ si garniturile alea, eu le-am schimbat pe toate prin prisma ĂŽnlocuirii motorului. PĂŁcat ca te a supĂŁrat asa tare din niste lucruri mai simple, tu știi.
    1 point
  11. 330 lei 6 litri de ulei ,90 lei engine flush, 270 lei full filtre N47 , filtre de calitate ! daca asta se presupune ca ar fi una din cauze cu distributia rupta la motoarele astea si aici ma refer la intervale lungi schimb ulei , voi avea grija sa schimb la fiecare 10.000 si obligatoriu cu solutie de curatat motor interior pentru a fi cat mai curat ,fara depuneri masina care am luat-o are service -uri de DE toate in reprezentanta bmw la fiece 30.000 / 7 la numar /fara zgomote suspecte
    1 point
  12. 1 point
  13. Pai te contrazici singur, "soft marire putere si mers agresiv 90% din timpul in care le-ai condus", dar ai intreabat si pe altii care le-au reconditionat? Eu am intrebat si am si trimis la reconditionat turbine la Bucuresti pentru clientii din service, de 2 ani jumate de cand lucrez nu s-a intors nimeni inapoi, iar in legatura cu cunostintele are au facut 10% din ei au mai avut probleme in timpul garantiei sau dupa garantie cu turbina reconditionata.
    1 point
  14. Iti ceri scuze frumos, vorbesti cu moderatorii, cu promisiunea ca nu mai jignesti userii si poate, poate iti reduc pedeapsa. Nu te-au penalizat pentru pareri, ci pentru jigniri. Poti oricand sa ai o parere diferita, nu are nimeni nimic cu tine, dar fara sa jignesti.
    1 point
  15. 1 point
  16. S-a rezolvat, am dat comanda sa le iau noi, se poate inchide.
    1 point
  17. Da,dar uite ca unii de pe forum nu prea sunt de acord... Spun ca matura e46
    1 point
  18. Demonstreaza ca stii matematica, asa cu cuvintele tale, mai vorbeste-mi si despre motoare, despre PMI, PMS, cursa alezaj etc. Vezi ca exista ford focus 1.6 ecoboost, daca-l vezi la semafor fa dreapta ca ala daca pleaca si cu a3-a de pe loc s-a pisat pe tine fara emotii.
    1 point
  19. Dar ei nu stiau ca tu faci liniute cu ei, asa e? Daca ai nevoie de vreun coleg care sa iti imprumute un e90, de proba, de ce nu ceri, in loc sa faci topic cu asemenea aberatii?
    1 point
  20. In octombrie 2017 (acum 2 luni jumate / la 2 ani si cateva luni dupa ce ai cumparat masina) tu nu stiai cum sa schmbi treptele. Acum vii si ne spui ca alergi tot ce e pana in 2.0 pe strada. Ba baiatule, tu prea furi curent... Oricum, daca schimbai la 3000rpm, Laguna aia de 1.6 facea 2 kilometri pana faceai tu cei 350 metri.
    1 point
  21. stai linitit ca cu 3.0l in bucaleu, nu te bucuri nici macar 20% fata de ala care sta la bacau cu un ford. Lasa-ma cu 3 litri si cu bucaleul tau))). Pana a-mi spune mie de e46 ca e un cazan, o epava , nu uita ca in bucaleu nici cu bicla nu te poti da si tu imi spui de masini si de 3 litri motor ))))))))) bai baiatule0)
    1 point
  22. pai se discuta mai mult de alea, ca cand crapa, faci un credit la banca))) o fi e46 banal, dar nici celelalte nu-s supercaruri
    1 point
  23. Eu am vorbit cu tine despre alt subiect ... Titlul s-a potrivit cu afirmatile celor de la KIa si am postat aici testul lor. Nu sunt pro kia si nu am venit aici sa conving pe nimeni de lucrul asta. Discutia pur si simplu a deraiat catre alte subiecte , nu stiu de ce tu ai ramas cuplat pe titlul topicului , e ceva normal ca aici pe forum sa discuti de mancare cand titlul zice ''ce ulei sa bag in motor''
    1 point
  24. Sa inteleg ca nu iti cumperi o masina pentru specificatile si performantele pe care le are .. O iei asa doar de brand , daca brandul a decazut si este gata de el tu continui sa o cumperi si sa zici in gura mare ''da mah e fain de tot lexus dar bmw e bmw'', am dat un exemplu, cred ca mai bine as fii zis de saab Companiile aste de top sunt praf ... ele stau sub mana protectoare a ''micilor'' companii care vand masini ieftine si multe. Ferrari , Rolls , Bentley , Lamborghini , etc toate sunt cumparate, nu ar fii rezistat daca erau independente. In plus de asta eu nu am comparat masinile , doar servicile care le ofera brandurile ce nu sunt in categoria ''premium'' ... Nu stiu de ce tot se mai gaseste cate unu sa imi zica ca bah cum de iti permiti tu sa compari o kia cu BMW ... Tesla una din cele mai noi firme de pe piata a dat lovitura si acuma se poate compara cu marile companii constructoare de masini ... COMPAR SERVICILE NU MASINILE...
    1 point
  25. Adica cu alte cuvinte vrei sa spui ca BMW nu e fiabil si nu face fata la utilizarea in oras. Pretentioase masini...
    1 point
  26. Eu fac cam 35 k pe an , fara iesit din tara , doar alergatura de zi cu zi prin bucuresti , plecat la ski mare etc la sfarsit de sapt si 1-2 deplasari / luna in interes de serviciu . Nimic special . A avut e46 , in 100 k cred ca am bagat in piese mai mult de 50% din pretul de achizitie si mai mult decat pretul primit pe el . La rulajjl ala si o dacie 1300 nu s-ar strica . Si crede-ma ca stiu ce vorbesc , cred ca am bifat toate problemele specifice modelului si motorizarii n42
    1 point
  27. Noaptea mintii. PAi Kia nici nu vrea sa se compare cu premium, doar sa arate ca vinde o masina cu performante asemanatoare la jumatate de pret si cu o calitate decenta. Aberezi mult, inteleg de ce, dar fiabilitatea inseamna acelasi lucru fie ca vorbim de 0 km, de 50k km sau 100 k km. Concluzia e una singura, ca asiaticele sunt ca fiabilitate peste europene si punct. Premium nu inseamna neaparat ca platesti si fiabilitate. Inseamna doar niste materiale mai bune, niste optiuni, niste motoarele montate altfel, niste sasiuri bune.
    1 point
  28. Dar nu este nici trecuta prin 2-3 proprietari , mai ales ca BMW inainte sa vand o masina o verifica/schimba ce are de schimbat si ti-o da ca si o masina noua doar ca rulata. Masina chiar a venit ca si noua doar ca in bord era 50.000 in loc de 0-100km ... AM beneficiat de aceasi garantie ca si cum as fii avut-o de noua. Dar nu comparam asta .... Compara cat primesti acuma de la BMW si cat primesti de la o asiatica. Eu nu ma leg aici de BMW , in galeata sunt toate brandurile ''premium'' si cum poti sa iei ceva mai ieftin cu un avantaj mult mai mare... asta daca nu esti pasionat si vrei doar o masina buna care sa isi faca treaba. In rest pasiunea si dragostea fata de un brand te costa si vine cu avantaje (spiritual) si dezavantaje fizice/materiale) .
    1 point
  29. X5 40d are un consum instant de 8l/100km
    1 point
  30. Da , cu cat te indrepti mai mult spre un brand ''premium'' cu atat mai putin primesti garantie si avantaj client ... Cand mergi la asiatici cu 15.000 euro ai si garantie 5-6 ani . La BWM dupa ce ai platit 70.000 primesti un picior in fund si daca se intampla ceva in aia 2 ani se misca foarte greu si ajungi sa te rogi tu de ei de te simti ca esti la cersit.... In mod normal trebuie sa fie invers , am platit 100.000 pentru seria 7 , pai banii aia trebuie sa am si o garantie pe masura. Nu , las ca are ala de 3 mai mult ce a platit 20.000.
    1 point
  31. stii ceva? sau sunt doar insinuari :-) de distributie ce zici? :-) crezi ca o schimba ca pe filtre, cum facem noi la BMW?
    1 point
  32. Eu am facut cu e46 318i de 143 cp 100.000 km in 4 ani ce zici ? si reparatii majore nu pot sa zic ca am avut..la motor nimic in afara simeringurilor la supape ,in rest consumabile
    1 point
  33. Mda multe pareri proaste despre e46 si e39 niste oldtime-re care si la ora actuala bat la fiabilitate bmw-uri de generatie mai noua. Eu zic sa-ti cumperi ce iti place ca oricum vei baga bani in ea. Chiar daca este e90 sau e60 tot papa bani,nu este nici o diferenta.. Fixeaza-te pe un model care iti place,o motorizare...apoi te pui pe cautat masina verific-o si daca e in aproape toate mintile cumpar-o! Deci asta cu masina/model mai nou e frectie la picior de lemn. Depinde de masina/model/motorizare,de defectele de fabricatie (ex: distributie)si de cum a fost intretinuta de propietar. Ar mai fi si de soarta ca te poti duce intr-un service pt a schimba o piesa,mecanicul da gres si face buba motorul..
    1 point
  34. am dat pe usa goala ,nu UK, 300 transport inclus ,aripa 350 transport inclus ca sa nu mint ,scuze off nu doresc a face discutii aici dar vand multe piese de alte marci [ nu bmw !] si am auzit multe povesti dureroase de la clientii mei cu mecanici din CJ .
    1 point
  35. Codez cu Carly de cativa ani si nu am avut nici cea mai mica problema vreodata! aberatii
    1 point
  36. nu ai niciun modul GPS in portbagaj. pune poza cu modulul despre care zici sau cu mufele. cred ca e vorba de modulul bluetooth
    1 point
  37. Hai raspund de ce numesc A6 caruta. In primul rand sa spun ca este dotat bine, printre cele speciale adaptive cruise control, city safety, bixenon adaptiv cu asistent de faza lunga, side assist, active lane assist(pret de cateva secunde vireaza singura pentru a se mentine pe banda de rulare), scaunele de A8 cu reglaj electric separat pentru 12 zone, memorii, audi drive select....iar restul dotari obisnuite incalzire scaune, clima bi, sistem de sunet cu subwoofer si o gramada de difuzoare, navigatia de top, senzori de parcare, etc..... Ce ma nemultumeste: 1.Motorul este incapabil iarna sa ajunga si sa mentina 90 grade. E universal o problema a grupului VAG, anumite generatii de 2 litri au problema cu producerea de caldura. Exista comunicate oficiale de la VW, Audi care afirma ca nu este nici o problema ca motorul sa functioneze si in doar o liniuta(40 grade) pe timp de vreme racoroasa. Este normal din pc lor de vedere. Din pc meu de vedere este frustrant de-a dreptul ca la o masina de 75.000 euro sa ii pui linoleum ca la vechile dacii iarna. Nu vorbesc de incapacitatea uleiului de a unge eficient, nu vorbesc de uzurile in cutia de viteze(automata incalzita/racita cu circuitul de antigel al motorului), consum ridicat si tot ce aduce cu sine o functionare in 40 grade a motorului....ci de faptul ca la un drum de Bucuresti cand afara erau -17 grade a trebuit sa stau invelit cu o patura in masina.....este inactabil(dupa acea intamplare am cedat si am pus linoleum la radiator). 2.Desi are cuplu de 380 si 177 cai este mai puturoasa decat un e39 2.0 disel de 136 cai. Jenant......cifrele sunt doar pe hartie....in realitatea de pe strada e greoaie tare masina. 3.Cutia automata multitronic. Este cutie de tipul CVT, 8+1. Singura cutie automata disponibila pe 2.0 TDI in acea vreme. 4.CONSUMUL. Nu ma necajeste atat de mult, nu e important, dar e jenant ca un motor de 2 litri sa consume 12 la oras vara iar in afara 6.5 l/100 km la mers normal de 110-120 si 130-140 pe autostrada. Da, cu clima pornita, dar chiar si asa. Batranul e39 de 2 litri consuma saracul 4.5 la drum, drept e ca avea cutie manuala. Dar totusi......6.5 mi se pare exagerat de mult pt un motor de 2 litri si o caroserie de 1600 kg. Totul e superok la motor....raspuns oficial : este normal pentru ca aerul conditionat solicita mult, muzica la fel servodirectia electrica la fel.....etc.....etc...... 5.De curand am facut revizia la cutia de viteze(schimbul de ulei si filtre). M-au obligat sa imi faca si updateul de soft la motor pt scandalul Dieselgate. Daca refuzam updateul nu imi primeau masina in service, ori pt garantie trebuia sa fac asta la ei. Evident, au spus o gramada de verzi si uscate ca nu se va schimba nimic in performantele masinii... In realitate masina este mult mai puturoasa, trage mult mai greu, regenerarile la DPF se fac fff des, si consumul insa a sarit la 7.5 la drum lung si 13-14 la oras. Or mai fi si altele, insa m-am plictisit rau de a le enumera....Insa vreau sa mentionez si de frane. Initial, va jur, am avut senzatia ca franele au probleme de functionare. Verificarila mai multi mecanici.......totul este in parametri. Schimbat lichidul, verificat discuri, schimbat placutele.....nici o imbunatatire. Nu ma intelegeti gresit....masina franeaza, nu spun ca nu......dar pe langa franele de la BMW sunt efectiv "pistol cu apa"..... Repet, masina este de altfel impecabila, un exemplar reusit si foarte bine intretinut inainte sa ajunga la mine. 70.000 km am facut eu fara nici un incident. Dar, da, tinand cont de cele de mai sus Audi face carute prin comparatie cu BMW. Nu spun de riscurile specifice modelelor cum e distributia si cutia de transfer de cuplu la BMW. Audi le apre pe ale lui.....pompa de inalte din cauza uzurilor produce span metalic ce ajunge pana la a cala efectiv motorul. Un alt risc la fel de mare e reprezentat de pompa de ulei care are talentul e a se opri efectiv in timpul mersului, iar daca asta intervine in turatie mare motorul se caleaza iarasi. Scuze de offtopic, dar am simtit sa dau aceste explicatii. Motor de 3 litri nu vreau pentru ca am eu o problema in a da banii de impozit statului...SI daca s-ar folosi cu cap i-as da fara sa ma uit, dar vor ajunge in buzunarele celor de sus.....
    1 point
  38. Nu-ti lua motor de 2.0D pe X5, vei fi foarte dezamagit in depasiri. Consumul in oras e destul de mare deoarece motorasul ala mic trage dupa el o caroserie greoaie. Pe hartie dau bine cifrele lui 2.5d, dar in realitate e slabut pt un dulap ca X5. Personal, pe X5 si seria 5 as pune doar motoare de 3.0l.
    1 point
  39. Nu te mai agita zeu-le, ca nu ma intimidezi! Masinile care le primesc de la reprezentanta, oficial sau neoficial nu cred ca te priveste. In deosebire de tine eu cel putin indeplinesc toate cerintele si normele sa pot repara masini legal chiar si in Ferentari. Conteaza asa mult unde am un service auto? Imi pare rau pentru invidia ta nejustificata, dar nu am un garaj in Ferentari am un Service auto BMW in Ferentari cu 3 posturi de lucru ( 2 elevatoare) si 4 angajati. Eu am autorizatie RAR de aproape 2 ani sa repar BMW-uri, tu ce ai? Invidie? Nu ajungi departe cu invidia sa stii! Pervers esti tu cu acuzatiile tale baloase. Colaborarea mea cu cele 2 reprezentate nu se bazeaza doar pe vanzare de piese, dar cum tu le stii pe toate te las pe tine sa fabulezi mai departe. P.S. La service-ul meu lucraza mecanici cu experienta de peste 12ani.
    1 point
  40. eu nu inteleg de ce se cearta lumea pentru niste chestii care nu ne coordoneaza noua vietile .... eu nu cred ca unii isi cumpara Audi Q7 pentru faptul ca stiu ei ca quattro e cel mai ciumeg si se pot urca si pe blocuri cu el ... pur si simplu le place masina si ceea ce impune audi .... cum la fel lumea isi cumpara bmw pentru ca le place bmw si ceea ce reprezinta BMW ... din punctul meu de vedere poate sa faca astia quattro, sa merg cu 200 la ora cu roti de vara pe polei si sa faca masina ce vreau eu - din punctul meu de vedere sunt sanse minuscule, infime sa'mi iau eu vreodata audi ...... e vorba de bun gust si placerea personala ....
    1 point
  41. Tot aud chestia cu zgomotul de lant, va spun sigur ca masina mea nu avea zgomot, stiam de problema, ascultam motorul periodic etc. Ca a fost uzura sau pur si simplu defect habar n-am. S a intamplat la aprox 4k rpm. Desigur glumeam cu intinzatorul la fiecare schimb dar macar la 3-4 schimburi ar merita schimbat daca intradevar este sursa problemei.
    0 points
  42. Este deajuns sa schimbi uleiul la 15K. si fara flush, nu are timp sa depuna, e posibil flush-ul sa-ti atace garniturile, semeringurile in timp, e pe baza de benzen.
    0 points
  43. Initiatorul topicului a fost banat, deci se poate inchide.
    0 points
  44. 0 points
  45. @mcliviu, Sunt greu de inteles strategiile de marketing. @OPaul, ai dreptate, nu ofera garantie precum concurenta entry level. Stiu ei si stim si noi de ce.
    0 points
  46. Nu mi se pare deloc ieftina in Romania - preturi de lista; mi se pare mai degraba din clasa cu seria 4 grand coupe. Motorizari benzina (model/pret lista cu tva inclus) 2.0 T-GDI GT Line AT RWD 37783 € 2.0 T-GDI TREND Line AT RWD 33800 € 3.3 T-GDI GT AT AWD 48195 € Motorizari diesel 2.2 CRDI GT Line AT RWD 39389 € 2.2 CRDI GT Line AT AWD 41126 € 2.2 CRDI TREND Line AT RWD 35688 € 2.2 CRDI TREND Line AT AWD 37426 € De curand am primit de la Bavaria o oferta de 48.000 euro pentru un 420xd bine dotat (m packet, faruri led, automat, navi mare, lane assist, service inclusive 5 ani, repair inclusive 3 ani, etc). Sa zicem ca as obtine un discount de 10% de la KIA (desi rar dau mai mult de 5% discount, sunt mult mai restrictivi decat europenii la politica comerciala); as ajunge la o diferenta de ~10k euro intre cele 2 masini; dar peste 5 ani aceasta diferenta s-ar pastra (rulaj 100k km); pe seria 4 cred ca as lua ~18-20k euro, iar pe Kia Stinger in jur de 11-13k euro (deja costurile de intretinere sunt mai mari decat la BMW, fiind o masina rara) - adica in jur de 7.000 euro diferenta - deci practic diferenta de pret intre cele 2 masini este de 3-4.000 euro (intretinerea va fi similara, avand garantie; reviziile sunt scumpe si la KIA). Voi ce credeti, daca as avea 40k sa dau pe o masina, as alege Kia Stinger sau Seria 4 Grand Coupe? Totusi, exista o categorie de clienti care o cumpara - cei care vor masini mai putin intalnite pe strada. ---------------- Una peste alta, materialul acela si-a atins scopul - am discutat ceva despre KIA Stinger.
    -1 points
  47. Deci 50k km nu este = masina noua. Nu ofera garantie pe o perioada atat de mare pentru ca oamenii care isi permit o asemenea masina, o vor schimba la 2-3 ani, isi vor lua modelul nou, deci nu este nevoie de mai mult. Te-ai intrebat de ce, cel putin la bmw, apar modele noi la fiecare 2-3 ani? Tocmai din cauza asta. Cumparatorul nu pierde multi bani, nu are treaba cu intretinerea si primeste modelul nou. Hai sa nu comparam masini noi vs sh, ca nu isi are rostul. E cu totul si cu totul alta mancare de peste.
    -1 points
  48. Eu zic sa facem o petitie la bmw, sa revina in productie E46 si E39, ca sunt mai bune )))) Sincer, mergi si incearca niste modele noi, de la mai multe firme, nu neaparat logan, si iti vei schimba parerea total. Ca sa nu mai zic de siguranta, care a mai evoluat fata de anii 90. Pana la urma fiecare isi cumpara ce ii place, dar nu ar trebui sa ai asteptari ca toata lumea sa aprobe ceea ce crezi tu. Cat despre minunea inginereasca numita e46, detin si eu unul de vreo 8 ani, care abia numara 220.000 km, si excluzand ipoteza in care inginerii si operatorii aceia skilled au produs masina in perioada oktoberfest, pot spune ca sunt destule capitole la care se putea mai bine. PS: incearca,de curiozitate, un awd, ceva la 180 cp, si deja vei incepe sa ai dubii legate de superioritatea rwd.
    -1 points
  49. Pai cred si eu sa bagi un e46 prin bucale zilnic si sa faci si 35.000 pe an,pai nicio masina nu tine)) Bucale e oras de uzura,de rupt masini))) moral si mecanic E46 e nemtesc se simte mai bine pe autostrazile nemtilor,unde respira)) In romanica,mai ales bucale,ucizi orice masina ,mai putin astea mai noi ce n au uzura
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.