Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/25/18 in Posts

  1. Sper sa merg cu 60ft sub 2 cu aceste noi jucarii.Sunt mai usoare decat ma asteptam,10kg,mai usoare decat cele Zestino care vor fi de zi cu zi si mai usoare decat Toyo R888 care le-am avut pana acum pentru drag.Au DOT,deci nu va fi nici o problema in a ramane in continuare la grupa Street.Mai multe surprize urmeaza sa apara.
    2 points
  2. https://www.google.ro/search?q=WBA3D51020J459258&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjo6qiJkbrcAhXDKlAKHZGSCSIQ_AUICSgA&biw=1920&bih=947&dpr=1 Am reusit cu google, era vorba despre un seria 3 din 2015 si 16.500 euro, nu am bani nici sa-i cumpar roata de rezerva. Mersi oricum. @deeJayOg Deci dau din lac in put, sunt sigur ca nu exista masina perfecta, dar nici sa dau 7500 euro pe o masina si sa mai bag inca 1000 euro din prima zi plus toata bataie de cap, nu mai zic ca nu mai dorm noapte cand stiu ca poate imi crapa distributia. As vrea macar sa ma bucur de sentimenul masini macar un an, dupa sa mai schimb una alta, dar nici sa o cumpar bine si deja investitii cat jumate din masina. M-am gandit la audi ca am gasit destul de multe modele prin zona la un pret mai mult decat acceptabil, unele dubiose de mici. Ma uitam si la o skoda din 2013, an cat mai recent, banuiesc ca probleme putine si mai rare. Daca mai citesc 2-3 topicuri despre masini cred ca o sa-mi cumpar bicicleta, mult mai fiabila si nici nu polueaza. Ca de exemplu: https://www.olx.ro/oferta/audi-a4-IDbhMuo.html https://www.olx.ro/oferta/ford-focus-titanium-1-6-tdci-116-cp-key-less-go-entry-navi-park-assist-start-stop-IDbldIz.html si fordul asta mi se pare ok, inca nu am citit despre probleme lui, deja am putina teama ) https://www.olx.ro/oferta/skoda-superb-variante-euro-5-IDaz8hD.html https://www.olx.ro/oferta/audi-a4-2-0-tdi-140cp-IDbnxy7.html https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-6-2013-ID9EW75.html https://www.olx.ro/oferta/skoda-octavia-skoda-octavia-fab-2012-1-6tdi-105cp-156500km-reali-IDbfNrn.html Si multe altele, fac aici o lista mult prea lunga.
    1 point
  3. Eu sunt venit de la Audi la BMW de un an și ceva. Ca părere personală, Audi are interioare o idee mai de calitate față de BMW - mai ales la zona asta A4 vs Seria 3, dar senzația și plăcerea condusului tot la BMW o găsești. Tracțiune spate, mai exact. Dacă la E90 să zicem fugi de "problema N47 cu distribuția", la A4 2009 te duci înspre vestita "problemă cu pompa de ulei" sau "problema cu pompa de înalte" (că deja e CommonRail la 2009) - oricum o dai, dacă mașinile au deja o vârstă înaintată și întreținere precară până atunci, nicio variantă nu te scapă de griji
    1 point
  4. Din proprie experienta spun. Am avut 525 pe benzina si diesel. Benzina la drum lung e cosmar ca trebuie sa opresti mereu sa alimentezi si trebuie sa o ti mereu turata. Plus ca sunt multi bani in plus la combustibil. Diesel este ff placut si ca tinuta de drum si decent la consum si la sunetul motorului. La mentenanta cam la fel amandoua. Eu cred ca iesi mai ieftin la km per total la diesel.
    1 point
  5. Spre ex cat costa daca la passat iti pica un injector, dar frana de mana, dar probleme de te miri ce se intampla la motor, dar distributie(care la m47 nu te doare capu mult si bine). A.. si masinile astea au peste 10 ani, desi sunt vechi... cand erau noi fiabilitatea lor este peste fiabilitatea modelelor actuale. Asta se intelege destul de usor din ce am zis eu in legatura cu modelele de masini. Eu cutez sa fac imposibilul, compar 2 masini care le-am avut. Am acel curaj nebun:)) Compara tu atunci seria 5 vs passat. Compara seria 1 cu golf mic. Seria 3 cu golf lung. Pune aici descoperirile tale. Citeste mai atent colegu, cel ce vrea sfaturi vrea diesel de 2000. De ce sari tu parleazul degeaba cu benzinaru? Lasa-l in pace.
    1 point
  6. ??? Cred ca voiai sa spui ca nu e niciuna fiabila, iar Bmw-ul e putin mai rau decat Passat-ul. Bmw si grupul VAG nu mai fac masini fiabile de peste 10 ani. Nu putem sa comparam masini din doua clase diferite. La fel cum E90-ul are o dinamica mai buna decat un Passat din acelasi an, pierde la costurile de intretinere. Daca la Passat pica un pivot, te costa 80 lei. La Bmw trebuie sa schimbi tot bratul si costa 400 lei. Asta este doar un exemplu. Iar legat de "rapid"...e90 vine cu o groaza de motorizari iar Passat-ul la fel. Dintre 318d si Passat 2.0 tfsi care crezi ca e mai rapida?
    1 point
  7. Am un prieten apropiat cu N47 din 2013-2014 (cel de pe 118d) luat nou, condus doar de el, folosit si ingrijit exemplar (numai piese OE si o groaza de intretinere preventiva). La 110k km deja avea o patina crapata la distributie si a inlocuit tot kit-ul. La 250k km majoritatea N47 deja fac probleme pe partea de distributie. P.S: in bugetul asta nu ai nicio sansa sa iei 320d mai nou de 2009-2010 intreg. Si oricum daca iei unul in stare buna tot o sa manance bani. Daca vrei Bmw care sa nu manance bani gaseste-ti unul fabricatie 2016-2017 cu <50k km reali. Nu iti imagina ca daca iei unul vechi de ~8 ani nu o sa bagi bani in el.
    1 point
  8. Au ajuns Ăâ˘i franele posterioare Ăâ˘i pot sĂŁ spun cĂŁ le-am furat practic pentru cât au costat Ăâ˘i ce nivel de uzura au (5% mult spus)având ĂŽn vedere cĂŁ sunt Ăâ˘i originale . Acum trebuie sĂŁ ĂŽncep sĂŁ montez cĂŁ nu mai are loc ĂŽn camera Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  9. Adevar graiesti ) , vorba mecanicului " n-ar strica o lumanare la biserica"
    1 point
  10. Avand in vedere costul, am renuntat la idee. Nu fac taximetrie in regim Uber si nu planuiesc sa o tin 10 ani, doar vreo 5 . La masina dinainte (un Auris) am observat ca din motiv de usi trantite, au inceput sa se inchida mai greu. Spre exemplu, usa mea functiona perfect, usa din dreapta nu se mai inchidea prea bine de la prima incercare. E posibil sa fie din alte cauze, dar cred ca si faptul ca e trantita constant afecteaza pe termen lung. E un feature nice to have dar total inutil una peste alta, la fel cum e si navigatia profesionala, fara mirroring cu telefonul, dar pe care toata lumea si-o doreste .
    1 point
  11. Salutare din nou ) M-am tinut de cuvant si am creat o adresa de e-mail in care imi puteti scrie in principiu cam ce vreti, orice nelamuriri, orice problema sau sugestie aveti. Adresa este suport.bluesmart@gmail.com (Admin/Moderator sper ca nu am incalcat vreo regula ) Curand o sa urc si fisierele pe cloud si o sa las un link probabil tot in post-ul asta. Sper sa fie si vremea mai ok ca sa pot face un video demonstrativ ca in ultima vreme am avut parte numai de ploi.. Modulul este gata, aplicatia pe Android este de asemenea gata, manualul de utilizare este gata in proportie de 80% iar aplicatia de updatare este in jur de 70% gata(mai sunt cateva retusuri de facut pentru ca mi-am schimbat ceva orientari privind abordarea modului in care se face diagnosticarea, si am facut un compromis ca sa pot creste performanta modulului). Deocamdata am comandat piese pentru 2 module(in mare parte din lipsa de buget ) ) care o sa soseasca peste vreo 2 saptamani, asa ca primii veniti, primii serviti
    1 point
  12. Daca vrei o masina buna, fara batai de cap: 320d m47 cutie manuala, fara dpf, cu kilometrii reali sub 300k si bine intretinuta. Iti raman astfel bani de retrofituri, drumetii, dotari etc. Daca circuli mult:)
    1 point
  13. Sall alex eu ti as recomanda benzina mai ales daca conduci cel mai mult in oraș. Daca iti iei disel o sa infunzi filtru de particule egr si mai cate o durere de cap zic asta din propria experienta si eu nu stau la oraș si tot am probleme cu motorul si cu gazele numa 'engine fault reduced power ' a inca ceva daca iti cumperi seria 3 inainte sa o iei dute la o spalatorie si da cu presiune pe langa usi sa vezi daca nu iiti intra apa in masina bafta
    1 point
  14. Există diferențe. Există mai multe modele de N47. În general distribuția nu cade fără niciun semn, deși chiar noi avem un coleg cu F30 din Octombrie 2013 la care a căzut fără semne, situațiile astea sunt destul de rare. În general ai zgomot SPECIFIC de lanț, știi dacă s-ar rupe. Cel mai sigur N47 ar fi N47T, cel pus pe F30 și F10, dar și acolo au fost cazuri de rupere; N47T a primit un întinzător nou de exemplu. Uite, eu am schimbat la 120000km pentru că aveam o mică zornăială, dar nu cea specifică pe care o mai vezi prin diverse filme online. Nici vorbă de problemă de rupere (confirmat și de service), dar am schimbat-o și aia e. Îți recomand să răsfoiești puțin topicul ăsta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__2457374 Distribuția se schimbă în general preventiv sau dacă ai zgomot. Cu cât o mașină este mai înaintată în vârstă sau kilometri, vei fi nevoit să faci această invesiție la un moment dat. Nu poate rezista nimic la infinit. Nu, distribuția la N47 nu se rupe în dracii dracilor cum citești online, dar cedează destul de des cât să vrei să o faci preventiv. Sunt foarte mulți factori care duc la rupere și e imposibil să știi dinainte. Cel mai bine e să-ți rezervi o sumă și să o faci; apoi dormi liniștit. Da, la toate trebuie dat motorul jos. Legat de anunțurile postate de tine, mi-e greu să cred că ăia sunt kilometri reali, că deh, așa e piața românească.
    1 point
  15. 1. are si acest cod de motor problema cu lantul de distributie.in proportie mai mica e drept dar problema exista 3.intretinerea tine mult si de ce piese folosesti, as zice cam 800-900 de lei ulei si filtre plus manopera presupunând ca iei printre cele mai bune marci. 5.depinde cat mergi in oras posibil sa fie mai ok un model pe benzina. La 2 si 4 nu am idei, poate alti colegi sa ajute asa la prima vede 120d nu are scaune incalzite de ex.
    1 point
  16. Sunt atat de multi factori care stabilesc consumul incat discutiile pe tema asta nu isi au rostul. Poate consuma 12 in oras, poate consuma 20..multi au impresia ca in Bucuresti consumul consta in mersul catre/de la serviciu, fix in aglomeratie. Chiar si in aceasta situatie, daca locuiesti in sudul Bucurestiul si lucrezi in nord o sa ai un consum mai mare decat cel care locuieste in nord si lucreaza in sud. Daca mai scoti si seara masina, la un film, o terasa etc si te mai plimbi putin si in weekend, o sa consumi mult mai putin decat in timpul saptamanii. Apoi, vad multi oameni care merg vara cu geamurile deschise, fie nu suporta AC, fie fac economie, dar si asta influenteaza consumul. Daca pleci blana de la semafor si franezi brusc in 200m, daca faci 15 opriri pe zi, daca astepti cu motorul pornit prin parcare, in fata scolii etc...sunt 1000 de factori care stabilesc consumul unei masini. La fel si pentru extraurban..daca nu folosesti frana de motor, daca incerci sa depasesti toate masinile in kick-down, daca mergi cu masina in sport, nu in eco..dpmdv, orice discutie pe tema consumului e inutila.
    1 point
  17. dacie 1300 vreo 10k km renaul clio 1.4 vreo 40k km bmw e34 525tds, cam 20km bmw e34 525i, 100k +, dar nu mia stiu sigur, poate putin peste 110k saab 9-3 1.8t cam 30k km mazda 6 skyactiv 2.2 D 25k km mementan cand o sa faca un an in decembrie sigur sar de 30k..
    1 point
  18. Pana la 100k mai merge!
    0 points
  19. Vorbesti mult , si spui putin... Masina trebuie sa aiba 2 ani garantie , cum de ai bagat mana in buzunar pentru modulul asta ?
    -1 points
  20. Trebuie izolat manerul. Cand tragi de el, trebuie sa pui izolant pe el dar va arata tiganie curata. Asumati-va costuri de intretinere ridicate cand luati masini cu keyless entry/go sau alte minunatii. Sau o facem romaneste: punem niste CIOLOFAN pe maner, arata ca dreq si mergem cu ea asa. Ce sa mai, facem TRW-eu din BMW-eu.
    -1 points
  21. eu la drum lung cu mers pe drum national combinat cu autostrada (mers constant 160-200) am scos sub 10 (9 si putin) sunt curios cum ai scos tu acel consum la mers normal. Plus consumul in oras mi se pare enorm, eu am acelasi motor si aceeasi masina.... si nu am reusit sa scot mai mult de 14....
    -1 points
  22. da constant adica constant. Drumul a fost bucuresti cluj si retur. Pe portiunile de autostrada (bucuresti-pitesti, a1 sibiu) 160-200 (foarte putin mers cu 140) evident ca pe valea oltului am mers cu 60-65...deh tiruri, dar pe unde s-a putut, 80-110
    -1 points
  23. Clar nu are cum sa consume 18.5 % in oras. In timisoara, am consum de 12.5-13% (la pompa). Pe BC nu l-am mai resetat de mult, deci e irelevant.
    -1 points
  24. Vand / schimb jante bmw r17 5x120 0754657053
    -1 points
  25. Salutare!! Sunt nou pe forum Deoarece aș vrea sĂŁ incerc și varianta aceasta, Am eu bmw e60 535d la relantiuu scoate fum alb plus noxe ingrozitoare Am tot incercat toate metodele am schimbat :injectoarele :rampĂŁ de injecție cu tot cu senzori :senzor presiune pompĂŁ inalte :debitmetru Am soft dela WPP+DPF Am duso pânĂŁ in 335 Mașina are un consum foarte ridicat Am tovarĂŁsii care au 535d e60 Au un consum foarte scĂŁzut fațĂŁ de almeu!! Cinevaa HELPPPP PLZZZ!!
    -1 points
  26. La mine se deschide
    -1 points
  27. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gw55y.html Se deschide exact la masina care trebuie
    -1 points
  28. Schimba simeringurile la supape si scapi de consumul de ulei
    -1 points
  29. Salutare ! de curand sunt posesorul unui BMW X5 E70 3.0Dxdrive 245cp 2010.11, are 160.000 km, as avea si eu vreo cateva intrebari daca poate cineva sa ma ajute cu ceva raspunsuri - cam ce probleme as putea intampina la varsta si km pe care ii are ? - daca a schimbat cineva kitul de distributie, unde ? si cam cat ajunge ? - si cam cat ar ajunge intretinerea ei...(schimbul de filtre si ulei motor si schimb ulei cutie daca este sau nu indicat sa.l fac ) consumul de motorina nu ma intereseaza, asta difera de la sofer la sofer... Multumesc Frumos !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.