Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/27/18 in all areas
-
Am montat și shifterul 2TB acum. Altă viață. E parcă puțin mai mic și plăcut la atingere, fiind din piele. Shifterul montat acum e nou nouț, luat de pe OLX la nimereală. http://i66.tinypic.com/2en3nfq.jpg2 points
-
Poți folosi un IPod de generație mai veche pt muzica. E relativ ieftin și ĂŽți oferĂŁ o calitate buna a sunetului1 point
-
Sunt si mai scumpe. Este unul din Sv care il da si la 250, poate si mai ieftin, era pe olx. Dar de multe ori nu se merita graba si eu am asteptat ceva timp pana l-am prins asa de convenabil. Prioritatea este sa mearga cat mai aproape de perfectiune masina:)1 point
-
mereu exista ceva mai fain. eu mereu am fost un nemultumit suprem si asta nu e bine. mai bine decat 6 cilindri suna 8, 10 sau 12. am constatat ca doar in primele 3 luni am fost turbat dupa masina asta, in urmatoarele 3 a fost o chestie mediana, iar dupa juma de an, a devenit ceva de sters la fund. nu ma intereseaza sa o butonez, nu ma intereseaza ce functii are. citesc pe forum ca navigatia stie sa faca una alta, ca masina stie sa faca x sau y. eu nu i-am deschis navigatia de mai mult de 10 ori...nici nu stiam ca are 3D. masina dpmdv trebuie sa fie frumoasa, fiabila, incapatoare, confortabila si musai de ultima generatie astfel incat sa o aiba cati mai putini oameni(intre seria 7 modelul anterior, masina noua si G30, negresit o prefer pe ultima)1 point
-
Salut, Din cate stiu manuala de pe E90-92 e cam stupid-proof... nu cred ca poate strica mare lucru la ea1 point
-
Parca totusi motorul perfect pt seria 5 este cel de 6 cilindri - nu datorita diferentei de putere, ci mai mult datorita rafinamentului - mai silentios, mai putine vibratii, mai temperamental; cum zic americanii "there is no replacement for displacement"1 point
-
Pentru aceasta optiune este nevoie de pachetul "Scaune cu memorie". Daca ai acest pachet si mai ai si "Pachetul oglinzi" si mai ai si comutatorul pentru reglaje oglinzi spre stanga si tot nu se da in jos cand dai cu spatele, atunci mergi la Dealer si povesteste-le. Oricum, poti sta linistit ca se poate coda optiunea fara a avea "Scaune cu memorie", trebuie sa ai doar oglinzile rabatabile electric, insa masina fiind in garantie cel mai corect e sa te adresezi la BMW.1 point
-
Un mic update dupa un drum mai lung pana in Grecia, si aproape 7000 km de cand am luat-o. Confortabila si la drum lung mai ales pentru 4 persoane in masina. Un copil pe locul din mijloc sta si el ok la drum lung cu conditia sa nu aiba fundul prea lat Scaunele de pe echiparea luxury (adica cele non sport) sunt fenomenale. Nici o durere de spate dupa ce stai in ele 12-13 ore. Climatronicul dat pe max-ac, raceste masina rapid si la 35 grade afara si chiar daca masina e lasata in soare. Poate aici conteaza si faptul ca am vopseaua de culoare alba. Chiar daca masina mea nu are 4 zone, cei din spate au o zona separata, isi pot modifica aerul mai cald, mai rece, un lucru pozitiv pentru cei cu kids. Incarcata cu 4 adulti + un copil si bagaje la refuz, masina isi pastreaza dinamica surprinzator de bine. Practic pasagerii plus bagajele totalizau aproximativ 400kg, si totusi masina accelera, dar mai ales frana foarte bine. Am invatat sa anticipez motorul si cutia, nu am avut nici o problema la depasiri in Serbia sau in Macedonia prin munti. E o placere sa o conduci chiar si incarcata si cei 190 de cai sunt arhi suficienti in marea majoritate a situatiilor. Am invatat sa o tin mai turata inainte de o depasire, daca doar mergi lejer si subturat, sa zicem cu 1700 rpm, si bagi kickdown , o sa ai parte de lagul ala pana se duce motorul in 2500-3000 turatii si de abia apoi tasneste. Daca e deja mai turata inainte de o depasire, motorul si cutia raspund foarte bine, mai ales in modul sport. Consumul - am media pana acum de 8.9 de cand am luat masina, cam 75% facuti urban pe timp de zi pe aglomeratie. O tin numai in modul "comfort" si uneori "sport" iar start/stop mereu dezactivat. Probabil cu start stop activat si in eco-pro as avea un consum mai bun, dar nu prea suport eco-proul pentru ca accelereaza foarte lenes, plus ca ca aerul merge mai slab in eco-pro din cauza ca limiteaza si compresorul de clima. Xdriveul mananca si el ceva motorina, dar pot sa zic ca e un consum decent pentru 190 de cai. Am media cam cu un litru in plus fata de un tdi (non 4x4) de 140 de cai si am impresia ca merg si mai tare fata de vechea masina. M-a uimit xdriveul so far intr-o ocazie. Am parcat masina in grecia pe un teren plin de nisip si pamant si m-a prins o ploaie torentiala de o ora jumate, efectiv s-a rupt cerul. Tot terenul ala s-a transformat intr-o mlastina, iti intra piciorul 20 cm in noroi. Masina a iesit fara efort de acolo. Sunt curios iarna cum o sa se comporte. Partea de idrive/internet/harti: nota 9.50 pana acum. In afara de o portiune de drum din Macedonia care probabil a fost terminata recent, mi-a facut traseul aproape identic cu google maps. Afiseaza temperaturile la destinatie sau pe parcurs, radar de ploaie, informatii despre orasele in care esti (iti si nareaza de pe wikipedia )si tot felul. La feribotul din grecia m-a dus mai bine ca si google maps, fix de unde trebuia sa-l iau. Timpii calculati la fel, in mare parte precisi. La fel points of interest, benzinarii, magazine, restaurante si tot felul, daca nu le gaseste in baza de date se conecteaza la net si le gaseste. Pe partea de media, foarte fain sa folosesti comenzi vocale. Intelege in proportie de 90% ce-i zici si are tot felul de functii, gen poti sa-i zici "play random" si iti alege random o melodie din toate albumele iar apoi iti canta la fel, random din toata lista de melodii pe care o are. HUD-ul e de vis, mult mai usor esti atent cand ai viteza afisata pe el constant, semnele de circulatie, harta, directia sau melodia pe care o pui sau o schimbi. Nu iti iei ochii de la drum. Imi arata din timp si cand venea un toll booth de platit taxa pe autostrada, sau vama, nu mai erai luat pe nepregatite ca nu stii unde ai pus maruntisul sau actele. Instalatia hi-fi nu e asa de rea cum zic unii pe alte forumuri. Ok, nu-s eu mega audiofil dar se aude relativ ok-ish, am descoperit ca are boxe sub scaune si in spatele banchetei,fix sub luneta. Am auzit ca unii de pe forumurile din afara se plangeau de multe zgomote in bord de la caldura/aer conditionat cand porneau masina. Din fericire nu prea am parte de asa ceva la nivelul asta, uneori trimul mai "pocneste" de cateva ori cand bag aer foarte rece daca a stat in caldura mult, dar asta dureaza cateva secunde pana se raceste bordul. Masina comuta singura foarte rapid pe recirculare daca simte miros sau noxe in atmosfera si o face foarte bine, nu imi amintesc sa fi simtit miros urat de la masina din fata. Nu am avut probleme cu garda la sol chiar daca am luat-o pe niste drumuri proaste ca sa ajung la niste plaje mai remote. La fel si urcata pe borduri, etc, nu am atins-o niciodata. Niste mici lucruri mai putin bune : In Serbia si Macedonia nu afiseaza limitele de viteza, chiar daca citeste semnele de pe drum pentru ca am intelese ca nu sunt sincronizate cu harta. As fi preferat sa mi le afiseze si asa, m-am obisnuit mult sa vad pe HUD ce limite am voie. La fel si RTTI-ul, nu merge la noi si nici in restul balcanilor se pare. Masina e foarte lata si lunga, chiar daca se conduce usor, e o problema cu parcarile cam peste tot. Am noroc ca am cauciucuri cu protectie pentru jante ca altfel era sa o patesc de vreo 2 ori la borduri in grecia si la vami unde spatiu era foarte ingust intre masini/trotuare. Uneori unele setari din idrive , se dezactiveaza singure chiar daca ele arata ca sunt activate, sau asa mi se pare mie. Un mic exemplu: PDC-ul are o functie la mine traffic alert, ma avertizeaza sonor si vizual daca e trafic cand ies dintr-o intersectie cu spatele. De vreo 2 saptamani nu mai facea asa, si setarea era activa in idrive. Am dezactivat, activat again si acuma merge iarasi. La fel mi-a facut si cu "vehicle location" , o perioada nu stiam de ce nu imi arata unde e masina in aplicatia de telefon cu toate ca "gps location" era activ in idrive. A trebuit sa dezactivez si sa activez again setarea ca sa imi arate masina pe harta telefonului. Oglinda din dreapta nu se da in jos cand dau cu spatele, sper sa se rezolve asta in ceva update de software.1 point
-
Dar la reprezentanta ai incercat? E un kkt de burduf, n-o sa coste o avere. Din cate am inteles e cam boala lor, si eu trebuie sa le schimb la E90.1 point
-
Sunt și proprietari care nu dau doi lei pe mașinile lor sau pe siguranța lor. De aceea ai nevoie de dovezi clare de ĂŽntreținere.1 point
-
1 point
-
Str. Rotunda, Titan Calea Victoriei Budapesta, parcul Korakás Roma, Italia Viena, Austria1 point
-
Salut, Cand am cautat in martie sa imi cumpar BMW 320d E90/91 am verificat cateva masini de pe piata din Bucuresti. Atasez date la cateva verificari... BMW E91 320d M47/T2 VIN WBAVU31080KZ00303 Production Date 30-09-2005 Central Mileage 400,248 km (eu zic ca are mai multi acum, dat fiind ultima intrare din 2015) Aici omul spunea ca are 240.000km verificabili la Bavaria... VIN-ul zicea ca are 2 intrari in service - 29-06-2015 la 353.531km la Autohaus Andreas Pulz, Riesa - 20-08-2013 la 292.293km la Autohaus Andreas Pulz, Riesa BMW E91 320d M47/T2 VIN WBAVU31060KZ17620 Production Date 12-05-2006 Central Mileage 225,312 km BMW E91 320d M47/T2 VIN WBAVU31050KZ02154 Production Date 4-11-2005 Central Mileage 289,510 km BMW E91 320d N47 VIN WBAVU51040A111471 Production Date 20-10-2007 Central Mileage 208,880 km BMW E91 320d M47/T2 VIN WBAVU31030KZ16750 Production Date 16-11-2006 Central Mileage 185,139 km1 point
-
La cati bani aveti ma mir totusi ca va cumparati masini cu 2-300.000km...1 point
-
Cel mai bine trimiti turbina la verificat la un centru de reconditionari turbine, o sa-ti verifice si geometria+ actuatorul, verificarea costa undeva la 200 lei cam peste tot, turbina reconditionata undeva la 1200 lei + alti bani daca mai este si actuatorul. Cu tot cu revizie facuta (ulei+ filtru+ furtun tur ulei la turbina) o sa te duca undeva la 2.000 lei cu tot cu manopera de D/R turbina.1 point
-
motivele pentru care "nu prea isi cumpara lumea" sunt evidente ....Dar nu cred ca se strica mai mult decat alte modele BMW1 point
-
poate vorbim despre lucruri diferite, eu am un e90 din 2007, la mine piesa costa 600 lei. atasez poze cu ce am avut eu defect, motoras "broasca" usa. intai se scoate partea metalica care este prinsa in vreo 3 clipsuri sau cum se numesc, apoi carcasa de plastic are cateva suruburi, dupa care sunt cateva cleme fragile si se desface carcasa, in interior sunt cele 2 motorase...asta este piesa?1 point
-
salut! ai rezolvat problema cu inchiderea? actuatorul are 2 motorase in el,unul pt inchidere altul pt deschidere, ai probleme cu un motoras, se poate schimba daca desfaci actuatorul. am avut si eu problema asta.1 point
-
1 point
-
Elvetianul, masina dorita de tine e putin cam scumpa, brut ajunge la peste 42.000E. Tatal prietenei mele a luat un 525xd cu 51.000E, cam aceleasi dotari. Eu nu as lua o masina de test-drive, chiar daca iti dau 5 ani garantie samd. Mai exista loc de negociere clar, mai mult de 36.000E cu tva nu cred ca merita1 point
-
Ma gandesc ca astia se ocupa cu masini ca sa faca profit ... nu sa mi-l vanda cu cat l-au cumparat.0 points
-
-1 points
-
Salut. Vreau sa cumpar usa stanga spate bmw f10. De preferat as vrea sa fie culoarea Sophistograu Brillante B90. Multumesc. De preferat bucuresti.-1 points
-
-1 points
-
Asa sunt cutiile astea, nu ai ce face cu ele.... Bagi mai intai a2a, dupa 1a, si abia apooi R-1 points
-
Adica aia l-au luat cu 31k si ti-l dau tie cu 39k...? Mai are si scaunul rupt... Doar nu o fi vreo masina de epoca sa ii creasca pretul in timp.-1 points
-
Salut din nou, Dupa o incercare de prezentare esuata apar din nou, de data asta cum trebuie. Bugetul a fost cam strans (cu bariera pshihologica la 20K) din care am incercat sa iau ceva cat mai nou, asa l-am gasit pe dumnealui la un dealer multimarca, tocmai ce iesise din leasing UK. Per total arat bine fara urme de uzura desi are 150.000. Masina este de familie, share cu sotia, mai mult sotia Primele impresii dupa 1000 km - Dupa E class si A6 experienta in general e diferita un pic usor in dezavantaj 5, aici trebuie tinut cont si de nivelul de echipare, 5-ul nu are optionale, celelalte da. per total pare mai putin rafinat. Ce nu bagasem de seama la drive test, trimurile au mult plastic ieftin, pana acum din coincidenta sau nu am avut doar lemn. Destul de aiurea sa aud plasticul trosnind cand masina se raceste, incalzeste, etc - Driving, se simte mai solida, mai rigida decat cu cea ce eram obisnuit, nu stiu daca e bine sau rau, doar diferita filozofie, 90% din condusul meu este spre confort, tinuta ferma a masinii nu aduce valoare aici, dar din nou diferit si nu neaparat rau - Nu avea nici o subscriptie si am luat ConnectDrive Basic, in sfarsit pare ca nu mai am nevoie sa stau lipit cu telefonul de geam . Momentan nu pot trimite adresa din goole maps de pe telefon, share location to connect (google merge doar de pe desktop), merge cu Apple maps sau direct din connect dar oricum mult mai simplu sa cauti ceva pe telefon, trimiti masini si gata, multumit Per total, ne place (inca mai miroase a noua ), sper sa nu avem probleme, nu am planuri de retrofit sau upgrade-uri, motrina buna si service la BMW Poze masina https://lh3.googleusercontent.com/JHAcPgjk3yx3qPZkx3JVpdZOTNjKAd3VMk6ffPazyrRGFSe-GPgPADtn6EOG2IZgmgqfPdCWPnaQq-EqMIMYK1YffW7HMv1yxB8iPZdkvg7N4ZEHWpmIXGf4035UpQAGMJM4ZbQLeYA=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/ABzwTdyQu5IXxvIvvwEHviOggHP93CW-DQQguU4FsVzuATnvjtR04g_vThsX7NjeOGWCxqGaB2rPT-VC8in4Zc_LIo32SI4oZvuYb3GpxeMDUwl6kWcFD7NqJsIHzjwEe-odAhzVNhE=w522-h392-no https://lh3.googleusercontent.com/enyfrY7wx_u8SZqGEtH2QQDjwe4nAQ5crzmml4Pr4xS9UbhIve15ierXHOCUi7LWKXUcLB3EgavMsPvrnCBdUV61FUJ6iXQkIq1ChHG4SilyYC1VVifhsRM_-8D1QCJLV_PAPVvU-dA=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/EVs8LqelUGnDEWz81D0huZ6RgdGA3wknoXXZ8x-dQ7T7DpEMHcni_GwmZSB9nzSEXxi97_Bg1itWfBJKCZGsJgKr3z4L6my3iCVIptU-HLXKPPH-YA0OKFPnvYuj8RFuIPh2oSB3_Wo=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/uzZYajZOcc-L9iSYXnz_yF9TMCUFYTF_384pt18RWVmx9gVUN8HcqLu8SX1eaikRTti-P9urRE7qXClXX1_dC_npZD4DEFtEIvNQL21iCpW1O9a9lCxeOVqjeGAS-zTUvbDoe8nwtVg=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/04SbG9WjpuNjIfR1Br5j3kwX09w38giZKzH9AXF3001YXjO3aBzlrTc2D2HSdKDiV2hNvAWTHbuooh26G5a3Ajtjip6tykO8d_-L7yWLoqgJ1bf5crYrydyF4dOwi8XUo9EUqUUORCw=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/48YcAeodnhOiFoULSPt-XeUd5MpzQgmlhmxGLEHsnQazW2iLOayWzHxDpDayfyQJwytoR5mB3FRR54CHDLd1rVkeUEbBXmJUGhpPWVUwsAD5Lo9jmr1FYY7Xfihkx4LWQGXb6Wz8s5s=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/X_141_cXtWSzAbaLe9_lwWUF244I9D5UANWHYAgP06UUh_XVJ1RflJUv6dwkPG7u_w3bo2fkTDqn9kJZk8S2-9AJ89NdvbrBlYlP1SO2VwYbLXELPt8Yd6BAusagoFO-BlbBgcBvJy0=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/lAcANWz40-OlGWmsnpCQF1EA0p5aiaJQ2k9B8ubHUC_0GZy5UAKZDuyToJe0D27at4lWSWFQw2d745j8cXZsJNjqGYeut6V2maxuxGlcOJyhdELLrdwox2RI8WtUj61Qmsy7WBljfCk=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/B2Jg2XCjxAdRJb3wjwVAaTROdM88R34tNH284HUO0COI1eHB9SsTFVPD4Jr7sEDeHkQtFbSZmPanYhnzjnAVJp1JPphBHKi1ACD1IVuW8zQTqF8kKm5WcXHenHCN-EcgX-0Bin2r_LY=w2503-h1876-no System Am facut update la media, aveam inainte MV-100.011.001 acum dupa update MV-110.005.011 Harti, nu am reusit cu pachetul pus aici pe forum, mai caut, daca nu iau de la BMW https://lh3.googleusercontent.com/pK3mEzezZ5MLkrqHqzVzy6sX5fyTRH7Q1jg3T2D_7PBwxj7TM90Cc4fZI7hUec3fGDF-Hl01JhggcNCf-00fi3FRNypv-aRZsuBqRv1J8hSFSj3GNDblmofiDO3PVzIQ3rog2MTSrXY=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/yniOEMjNEllu55-F08KwL6-Ti0g20rDFpQELutEy74ylkKsXj06aStCpGM3sheoNB42aaQgVPTpWXPWWXPMPMGbIMmusBMeW6psgnOTlRB4HYo2ZQwQ0lj6NSK4GwDnbbodQjyOrWIg=w2503-h1876-no https://lh3.googleusercontent.com/LMsiDfBREnYP3FNkitPi8wRt_xdgI8ZzbJjIEhteit1W0pqyVzXZe_GgVa0b4bHH-RDNguiyvl9u-B2D_N2dbuu-1QiPSQvbXVxq0GCY-XbIk4TvXqCcGi7aa3zHBtFiw-j6g5ZKno0=w2503-h1876-no Detalii vin, cum spuneam nimic extra Colour IMPERIALBLAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A89) Upholstery LEDER DAKOTA/OYSTER EXKLUSIVNAHT(SW (LCOX) L812A National version England / Ireland S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S2PAA Wheel bolt retainer S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4ATA Interior trim finishers black high-gloss (crap ) S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S606A Navigation system Business S654A DAB tuner S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S850A Dummy-SALAPA S853A Language version English S877A Delete cross-pattern operation S880A On-board vehicle literature English S8KAA Dummy-SALAPA S8S2A Coding alarm signal S8S3A Automatic locking when driving off S8SMA Car ident. number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8TGA Thiefproofing device PS nu ma prind cu pozele, aminteles ca nu e spatiu dar nici nu merge sa inserezi poze, am pust niste linkuri, sper sa mearga.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00