Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/18/18 in all areas

  1. A sosit si clipa asta...
    6 points
  2. pe lumea asta exista branduri de ceasuri exclusiviste, la fel cum sunt rolls, bentley, lambo. astfel de branduri nu isi fac reclama, vand max 30.000 de bucati pe an, au mecanisme complexe, scumpe si trebuie sa ti le permiti. exista sfanta treime elvetiana: patek care este undisputed number one, apoi vacheron si audemars care isi disputa locul 2. marci exclusiviste sunt si breguet(tot elvetieni) lange(nemti) si poate ulysse(elvetieni). rolex este o marca de volum, vinde aprox 1 mil de buc pe an, un fel de bmw. incep cu preturi "derizorii" pe la 5000 de euro. isi fac reclama peste tot, vor volum si nu exvlusivitate. nu se pozitioneaza in top 10 decat prin prisma numelui cunoscut. e drept ca au si niste merite. de ex, un patek din otel incepe pe la 20k, vacheron si audemars pe la 17k. e drept ca vacheron a lansat recent un entrylevel de saraci, pe la 12k. e frumoasa povestea ceasurilor. in final, nu poti sa te lauzi cu rolex decat daca esti sarac sau parvenit nespalat inca de vreme si de timp. daca esti un altfel de personaj, nu rolex este optiunea
    2 points
  3. am fost. eu am ajuns asa cum mi s-a indicat, cu 10 min mai devreme. bineinteles ca eu am fost punctual, prezentarea fiind abia la 16.25 fata de ora promisa, 16.00 despre masina ce sa spun?! e frumoasa grav la interior si exterior, insa, raportand la cayenne, pasagerii au mai putin spatiu iar portbagajul e minuscul. pozitia de condus e prea sus, cel putin raportand la cayenne...si probabil conducand asa ceva, esti prea sus fata de trenul de rulare si ai mai putina incredere in masina. ceea ce am mai observat si la angajati si la participanti este cultul ridicol si neargumentat pt bmw, neacceptarea si necunoasterea concurentei si a realitatii(ca in mare parte aici pe forum). un reprezentant bmw a comparat motoarele bmw cu Rolexul pt a scoate in evidenta calitatile acestora. Cand am replicat ca Rolexul e ceas de saraci, o tipa, parte integranta a unui cuplu care se tinea non stop de mana(probabil s-au cunoscut virgini) a inceput sa rada ironic si dezaprobator. pe la 30 sau 30 si f putin cuplul, cu un M4 si pregatiti sa comande noul X5 pt ea. probabil contracte cu statul ale parintilor, ei neparand capabili si rafinati prin fortele proprii. rezumand: o masina frumoasa, nu pe gusturile mele din anumite puncte de vedere dar pe care as cumpara-o negresit cu un discount f bun. si multa fauna.
    2 points
  4. BMW F10 2014 - RETROFIT S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM necesar de piese: - amortizor electrice partea stanga - modul HKL - buton portbagaj - cablaj - sigurante - broasca portbagaj cu soft close De preferat ar fi sa se demonteze toate piesele de pe masina o masina donatoare, impreuna cu mufele necesare. schema electrica: modul de lucru: - se construieste instalatia conform schemelor electrice si se cableaza telescopul la modul iar modulul la masina - se codeaza optiunea S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM pe masina - se recalibreaza sistemul conform indicatiilor din procedura de calibrare din ISTA Costuri aproximative: - piese necesare aprox 700 euro - timp de lucru - 1 zi lucratoare - manopera - fiecare cum se descurca Sport la retrofit-uri !!!! Rezultatul final: http://www.youtube.com/watch?v=jeHVgtE-6Ww
    1 point
  5. Salut, Sunt nou pe forum, și dupĂŁ cĂŁutari și discuții ĂŽn stânga și ĂŽn dreapta m-am hotĂŁrât la BMW E91 320d (nu m-au atras benzinarele de la BMW care sunt pe e90, cĂŁ din discutate, generațiile de benzinare cu 4 cilindrii nu sunt mai fiabile ca N47). Menționez cĂŁ este prima mea mașinĂŁ proprie, implicit primul meu BMW (am mai condus mașina fratelui + ale prietenilor). Mi-am dorit o mașinĂŁ dotatĂŁ și ĂŽn regulĂŁ din punct de vedere mecanic. A fost o ĂŽntreagĂŁ cĂŁutare pe piața localĂŁ, dat fiind faptul cĂŁ toate erau mai mult sau mai putin mĂŁsluite, am și ajuns la concluzia cĂŁ aproape niciuna nu e fĂŁrĂŁ de pĂŁcat. Nu mai dau detalii cu ce am gĂŁsit la alte e91, cĂŁ toate erau "țiplĂŁ" pe anunț și vizual, verificarea VIN sau la fața locului ziceau altceva Am gĂŁsit-o la Pitești, adusĂŁ prin iarnĂŁ din Olanda. Faptul cĂŁ era cu motor N47 având ĂŽn vedere cĂŁ majoritatea E90/91 320d non-facelift sunt cu M47, am zis cĂŁ e un atuu, chiar dacĂŁ au problema cu distribuția. Am fost la Pitești cu fratele meu și un prieten de-al lui de la un service din Bucuresti care e doar pe BMW (nu vreau sĂŁ fac reclamĂŁ) cu tester și dispozitiv de mĂŁsurare a stratului de vopsea (nu stiu exact cum se numeste)... Am avut noroc cĂŁ tipul care o vindea avea un prieten cu service ca sĂŁ o punem și pe elevator (era și duminicĂŁ). Ăn afarĂŁ de 2 bucși pe spate, și o eroare pe la bujii nu avea alte probleme (când a apĂŁrut eroarea la bujii, a apĂŁrut și kilometrajul la care a apĂŁrut eroarea, cel real). Ăn anunț/bord scria cĂŁ are 188.000 parcĂŁ, eroarea a arĂŁtat cca 300.000 ... am luat decizia sĂŁ o iau. (automat a acceptat și reducere de preț la aflarea veștii). Tipul de la care am cumpĂŁrat-o nu se ocupĂŁ cu samsĂŁreala de mașini, ci are firmĂŁ de transport... Este un E91 320d din 03 - 2008 - Carbonschwarz metallic, 177 cai, automat (era o condiție obligatorie). Ca dotari mai importante, ar fi: -Scaune normale cu ĂŽncalzire și reglaj lombar (șofer+pasager) (a fost oarecum o condiție obligatorie, cu toate cĂŁ ea din fabricĂŁ nu a avut piele ci textil antracit) -Navigație mare -Faruri bi-xenon (condiție obligatorie) cu fazĂŁ lungĂŁ asistatĂŁ/automatĂŁ (dacĂŁ am scris corect) -Senzori parcare fațĂŁ+spate -Oglinzi heliomate și rabatabile din cheie (s-a codat ulterior, rabatarea era doar de la portierĂŁ) -Brake energy regeneration -Air vent control -Servo electric -volan M Singurele lucruri pe care nu le are, dar nu ar fi stricat sĂŁ fie : sunt trapa (normalĂŁ/panoramicĂŁ), scaune sport și farurile adaptive. Oricum, știind cĂŁ orice mașinĂŁ aș fi luat, fiind SH, trebuia pusĂŁ la punct. Cum am luat-o, am fĂŁcut drumul de la Pitești și am lĂŁsat-o ĂŽn service direct... (chiar dacĂŁ mergea bine, pentru liniștea mea a fost decizia corectĂŁ) Am fĂŁcut atunci ĂŽn martie urmĂŁtoarele: -revizie (schimbat ulei, pus Shell Helix Ultra 5W-30 + filtre) -revizie cutie automatĂŁ -schimbat distribuție (chiar dacĂŁ nu fĂŁcea zgomote, dar pentru orice eventualitate) -2 bucși -schimbat flanșa cardan -garniturile schimbate -verificat clapete admisie -schimbat bujiile -ĂŽncĂŁrcat AC (recent am descoperit cĂŁ ĂŽmi scapĂŁ pe undeva freon, trebuie studiat) -schimbat fulie -schimbat lichid frânĂŁ Recent ĂŽn iunie: -recondiționat Turbo -update soft motor și cutie -retapițare volan M - o pozĂŁ ĂŽnainte și dupĂŁ https://imgur.com/12RwmhG -schimbare racord flexibil (când am schimbat turbo, am constatat cĂŁ abia se ținea racordul) -curĂŁțat DPF cu soluție -schimbat semnalizĂŁri pe aripi (erau mĂŁtuite) -schimbat valva EGR -schimbat EGR (nu e nou, e de pe un X3, probabil o sĂŁ ĂŽl schimb cu unul nou) Am cca 6700km fĂŁcuți cu ea ĂŽn 3 luni Recent am descoperit cĂŁ ĂŽmi mai oscileazĂŁ (nu ĂŽn fiecare zi) turometrul cca 30rpm, cateodatĂŁ la relanti (mi s-a ĂŽntâmplat dupĂŁ un drum lung) și câteodatĂŁ pe pilot automat (depinde de vitezĂŁ, dar ĂŽn general la 60-80). Am vĂŁzut cĂŁ sunt topicuri diverse pe tema asta, dar nimic concret... oscilația venind de la diverse cauze, nu doar una Verific weekendul ĂŁsta injectoarele (o bĂŁnuialĂŁ), dacĂŁ știe altcineva ce-ar mai fi Câteva poze https://imgur.com/7DaTYNo https://imgur.com/t933mik https://imgur.com/8i51ibc https://imgur.com/LgYMkNc https://imgur.com/rtsYdIj https://imgur.com/ZNhDGWQ
    1 point
  6. Ce este asa decent de intretinut la un M5? Si asigurarea costa ceva bani, un set bun de anvelope cu dimensiunile alea este 5000-6000 lei, chiar si un simplu schimb de placute de frana costa mult mai mult ca la alte masini. 2000e pe an impozit este un nimic raportat la cate mii de euro se pierd din devalorizare, intretinere si combustibil. Sa nu mai zic daca gasesti masina in parcare cu o bara lovita, vreo oglinda rupta etc.
    1 point
  7. Myx, sa inteleg ca ai trecut la f10 si o tii ascunsa? ðŸËĹ Sport la achizitii!
    1 point
  8. topic inchis astazi ,masina vanduta , 76 pagini de istoric si 5 ani
    1 point
  9. Depinde la ce pret gasesti bordul 6WA . Se cere cam minim 200 euro pe un bord 6WA iar codarea e vreo 50 euro. Atentie ca sunt diferente la conexiuni intre bordurile de LCI si preLCI. Daca bordul achizitionat are mai multi km decat al tau , trebuie adus la 0km sau km tai , dar asta e inclus in codare de obicei. Daca cumperi bord "de Anglia" , o sa ai ceasurile principale pt viteza in mile/ora , iar in interior un ceas mai mic in km/h - mai greu de urmarit. De asemenea pilotul automat va arata doar viteza in mile/ora.
    1 point
  10. Mai exact ce model de Ferodo Premiere? Si care sunt beneficiile? In afara de franare mai eficienta.. Cat praf se aduna pe jante? Cum conduci in general si la cati km ai schimbat placutele si cand ai schimbat discurile pentru ca s-au subtiat?
    1 point
  11. eu ti-as sugera diesel, vad ca toata lumea sugereaza sa iei benzina <_<)) pt ca e intretinerea mai ieftina.. well un diesel nu se strica asa usor daca e intretinuta. adica motorina buna pt injectoare. iar turbina nu pica cu una cu doua.
    -1 points
  12. Domnule atotcunoscator...conform celor de la ATE, discurile POWER se recomanda a se "freca" doar cu placute normale...rolul striatiilor de pe disc fiind de a curata de "praf" placutele normale. Dar daca vrei sa fii mai cool (tot cei de la ATE spun asta, dar sub alta forma) le poti "combina" si cu placute ceramice...dar ei nu recomanda. Intelegi?!
    -1 points
  13. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.