Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/07/19 in Posts

  1. Nu de ceramica arsa trebuie el sa se teama. MASINA POATE SA IA FOC daca o scoate pe autostrada cu filtru infundat si in limp mode.. El ii da in goarna.. ca vrea el (si stie ca masina trebuie sa iai faca regenerarea, cand comanda data eate de limp mode - ca filtru e PREA infundat pentru ORICE regenerare!) Regenerarea nefiind nici activata manual (din ISTA..) iar tot ceea ce se intampla e supraincalzirea tobei pana la topire iar urmatorul pas este foc in aer liber. Asta-i marea diferenta intre un filtru normal infundat si incercat o regenerare FORTATA (cu ISTA) cand inca filtru e pe masina si cand e plin si in limp mode si, si mai mici SANSE de regenerare fortata si o regenerare cand e inca loc de regenerare in filtru Frate nu te juca cu asa ceva.. Du masina la cineva care se pricepe! Faptul ca unii stiu si pot SI AU CU, CE sa ceara anumiti bani fie si numai pentru o curatare profesionala a unui filtru DPF, asta nu insemna decat ca ei au echipamentul iar tu nu il ai. Iar acesta nu costa putin; echipamentul de curatare.
    3 points
  2. Mrsonny : Te ajut eu cu o diagnoza si regenerare fortata daca e cazul. Sunt din Cluj si iti fac gratis. Contacteaza-ma in privat si ne intelegem.
    2 points
  3. Asta cu video in mers mi se pare cea mai mare tampenie. Cine dracu e atat de inconstient sa stea cu ochii beliti la youtube in timp ce merge cu masina?
    2 points
  4. Sunt anumite componente in sistemul de racire care au nevoie si de ungere sa nu corodeze si asta se regaseste in antigel. In plus punctul de fierbere e mai crescut in combinatia antigelului cu apa,unele termostate avand deschiderea la 105 grade si nu la 90..si sunt mai multe teorii aplicate care le-au dedus inginerii si proiectantii de autovehicole pt ca un sistem de racire a unui motor are nevoie de aceasta combinatie si nu doar de apa goala. Si treaba care o zici tu cu introducerea de antigel inainte de iarna e in capul unora care sunt mai destepti ,cred ei decat producatorul care recomanda odata la 2 ani inlocuirea lichidului de racire si asta bineinteles antigel+apa distilata. Fiecare e liber sa faca cum vrea si cum crede cu propria masina dar de aici apar problemele despre care vorbim noi pe aici,pt ca nu se respecta anumite conditii.
    2 points
  5. Ce mie fratele meu Am completat ulei ,era la maxim,am mers 3zile prin oraș maxim 200km și acum este mai puțin de jumĂŁtate ,e teroare cu ea ii este foame rĂŁu
    2 points
  6. 20 de cai in plus sau in minus sunt un cacat,nu se simte nimic,am avut 2 e90 uri vreo 5 ani,318/ 143 si 320/163, mers zilnic oraș si afara,ambele manuale 318 an 2006 ailaltĂŁ 2005,km aproximativ identici,stare tehnica la fel,cumparate noi de la Bavaria,deci nemanarite,scos clapete ,egr si alte cacaturi Probabil ca dacĂŁ ești vreun Menzel sa mĂŁsori timpii ,sa faci grafice si alte bĂŁlĂŁrii,o fi vreo diferența,dar la serviciu si la piața,e greu sa ți dai seama care trage mai bine
    1 point
  7. De ceva timp simțeam o vibrație in volan la frânare așa că am dus mașina la doctor. Diagnostic: discuri frana fata ovalizate, așa că le-am schimbat, împreună cu plăcuțele de frână, toate originale BMW, precum și un pivot, față dreapta. Rezultatul este din nou o rulare lină, inclusiv pe frânare.
    1 point
  8. Eu mai sus am spus altceva , tu spui ce difuzoare are masina. Asta inseamna ca colegul chico are dreptate, inaltele nu se percep in difuzoarele de medii. De aceea vrea sa-si monteze 2 difuzoare de medii-inalte de diametru mic pentru a reda putin mai bine frecventele inalte.
    1 point
  9. Nu vorbi prostii, nu au treaba infasurarile, carbunii, colectoarele cu eroarea asta. Daca ar fi avut vreo preblema cu astea avea probleme de incarcare a bateriei. Eroarea 4A27 apare ca nu mai comunica DDE-ul si IBS-ul cu regulatorul de pe alternator prin magistrala BSD.
    1 point
  10. La e90 cam astea sunt recomandate de producator 205/55R16 91V 7Jx16 ET31 205/55R16 91V 7Jx16 ET34 Recommended for winter 205/55R16 91H 7Jx16 ET31 225/50ZR16 92Y 7Jx16 ET34 225/45ZR17 91Y 8Jx17 ET34 255/40ZR17 94Y 8.5Jx17 ET37 Recommended for winter 225/45R17 91H 8Jx17 ET34 225/40ZR18 88Y 8Jx18 ET34 255/35ZR18 90Y 8.5Jx18 ET37 225/35ZR19 88Y 8Jx19 ET37 255/30ZR19 91Y 9Jx19 ET39 la mine in carte sunt trecute cam toate de mai sus (e91 - 320d - 177hp)
    1 point
  11. Bilstein amortizoare(B4/B4 M), Eibach arcuri(Pro-Kit), OE/Zimmermann discuri, Jurid/Textar placute. @Bogdan specifica ca inainte ai avut KYB si au picat.
    1 point
  12. Utila recomandare... omul spune clar ca 10.000 lei pe ambele ar fi peste orice potential financiar al sau, dar tu ii recomanzi ceva la aprox. 17.000 lei.
    1 point
  13. Esti priceput! mie unu imi place.
    1 point
  14. In mare parte mecanicii au un mind-set potrivit mentalitatii clientului, si anume de a scapa de probleme, nu neaparat a le rezolva, si asta datorita costurilor.Completeaza si tu locatia la profil, vezi ca pe forum sunt multi colegi care in functie de zona in care te afli, te pot ajuta cu o diagnoza concludenta, pentru a afla daca trebuie sa inlocuiesti filtrul respectiv, sau sunt alte probleme (poate bujii, traseul tau zilnic, etc), care fac imposibila regenererea. Nu trebuie sa te simti ofensat, dar dpf off, gaurit, etc....suntem totusi in 2019, pe un forum al pasionatilor bmw, ceea ce presupune ca intretinem si utilizam masinile cem putin conform specificatiilor si recomandarilor producatorului, daca nu si peste. Particulele eliminate in atmosfera de catre motoarele diesel au potential cancerigen , si nu este o legenda. Si poate tu esti in masina, dar pe langa tine, sunt foarte multi dpf off, ce circula in preajma celor apropiati tie: https://www.who.int/ipcs/publications/ehc/en/229_part_IV.pdf
    1 point
  15. 462000 , dpf incarcat 42% , regenerarile se fac ok .Dpf original .
    1 point
  16. Eu am 259000, iar filtrul este pe masina si regenerarile se fac la timp. E drept, masina a mers undeva la 70% doar in regim de autostrada.
    1 point
  17. Eu zic ca te aprinzi cam usor! Relaxeaza-te! Nici nu stii cati KM are masina omului. cum si unde merge, cat merge, etc, si deja sari la gatul lui. Poate are alte probleme mecanice ce au dus la infundarea acestuia. Sunt DPF-uri care reizsta mult si bine daca sunt intretinute corect! Mie de exemplu la fix 200.000km masina nu isi mai facea regenerarile! Filtrul era ok dar dadea eroare si nu mai vroia de nici o culoare! S-a resetat din ISTA cum ca s-a schimbat filtru de particule si ghici ce, a inceput sa isi faca regenerarile normal. 25.000km mai tarziu filtru este ok cu valori foarte bune. Concluzia o trage fiecare!
    1 point
  18. Ti-a murit senzorul de presiune de pe DPF, schimba-l si apoi se poate face regenerare in mers (doar cu tester in dreapta pentru a sterge on-the-fly erorile 480A sau 481A care or sa apara)
    1 point
  19. Upgrade High cluster ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  20. S-a schimbat chitul de pornire constand in: calculator motor, ews si chip din cheie, cu ocazia asta am facut si a doua cheie la masina fiindca aveam doar partea mecanica la ea. Semeringuri supape, bujii NGK platinium si filtru nou de benzina. Consumul a mai scazut pe la 12%
    1 point
  21. Nu te supara pe mine, nu prea inteleg chestia asta la cutie automata "sa nu o turezi peste 3000", in depasiri oricum i da treapta inferioara si se duce peste 3000 cam de fiecare data, sau nu prea depasesti, sau depasesti foarte usor sau cum ca nu inteleg?
    0 points
  22. pasiva sau activa ,nu e de ras multi profita de nestiinta unora si ii ard tare la buzunar si nici NU le rezolva problema zicea cineva mai sus ca ajunsese sa cheltuie 2000 de lei pana sa rezolve problema si tot nu l a anulat , eu mi-aduc aminte cheltuisem peste 4000 si tot asa m am ambitionat si tot n am anulat .[alta marca ce-i drept].NU regret. variante sunt :curatare ,second hand la noroc ,aftermarket la pret mai bun [ stiu aftermarket care isi face treba ca originalul !] NU voi anula niciodata nimic la vreo masina dar le dau si dreptate la unii ,cand te duci la magazin si iti zice 1800 -2000 euro pe un dpf faci oleaca, mai mult SOK ,basca ca iti mai cere si garantie pana il aduci pe cel vechi care va fi inspectat sa nu fie spart ,deteriorat etc etc si dupa aia iti dau garantia inapoi ,cel putin asa stiam .cand masina mai valoreaza doar 4-5000 euro un dpf e ,,ieftin,, tare de achizitionat de nou !! era bun si un martor aprins in bord cand isi face regenerarea sa nu opresti masina sa intrerupi ,foarte important !
    0 points
  23. Am inteles barosanilor, se poate, nu se poate, ba se poate, aia e, tipla boss full fara piele. Multumesc pentru raspunsuri, acum imi e totul clar!
    0 points
  24. Un DPF nou 2000E. E90-ul lui din 2005, 4000E. Ceva nu se leaga sau nu ma prind eu )
    0 points
  25. Ce problema sa aiba? Nu este evident ca zilele astea DACA AI DIESEL trebuie neaparat sa il conduci distante lungi, in afara orasului?? Nimeni aici nu vorbeste despre treaba asta care descrie foarte bine MOTIVUL PENTRU CARE MERITA DETINUT UN DIESEL CU DPF! Cei mai multi dintre noi doar conducem masini si nu intelegem ce tip de masini merita sa avem si care nu, ceea ce e cam trist si dezamagitor pentru posesori.. Mrsonny, este un topic DEDICAT AICI cum ca daca se merita sau nu; citeste.si te lamuresti: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183297-filtru-particule/page__st__240__p__2477221__fromsearch__1#entry2477221 Da una dintre erori are mare legatura cu FILTRU DPF, de aceea nu o poti sterge. Cealalta are treaba cu bateria si incarcarea ei. Pariez ca erorile sunt date de un tester universal nu de ISTA-D sau INPA! Eu iti spun si mai sunt si destui altii, care sunt de acord ca nu se merita gaurit. NU TREBUIE GAURIT FILTRU DPF; e aproape ILEGAL, si pentru ca inca nu se aplica legea. Intretinerea si reparatia unui diesel e mai scumpa decat a unei benzine.
    0 points
  26. Numai fitz saraci! DPF NOU!
    0 points
  27. Bravo! A durat cam mult! Pai ambreiajul dureaza 10 minute...oricum acolo ajungi ca sa demontezi la distributie, insa s-au miscat foarte repede cu distributia..suspect de repede! In principiu ar trebui sa se vada diferenta destul de mult...insa cine stie, am simtit eu de la 163 la 177, dar tu de la 163 la 184. Daca este automata este posibil sa nu-ti dai seama..se vede mai mult la o manuala. La E60 N47, un update de soft la ECU a durat fix 10 minute parca, nu stiu daca e acelasi lucru...dar cam atat, ti-a facut doar la ECU sau la toate modulele masinii?
    -1 points
  28. Multumesc tuturor pentru idei, sincer te saturi de a mai intreba pe forumuri. Bai frate, vreau sa Montez 2 boxe doar, atat. Nu ma intereseaza logic 7, o iei razna pe bune. Bine ca nu trebuie sa imi cumpar F30 nou ca e terminat e90-ul. Unde citesc pe toate forumurile, numai de asta dai, baga ba logic 7, da-mi 1000 de euro ca il bag acum. Dar chiar nu se poate limita doar la subiect, Vreau sa Montez 2 boxe in usile spate, se poate sau nu? Daca stii cum se face scrii, daca nu, nu trebuie sa postezil si sa insisti sa insisti cu logic l7 si cu ideile fixe... Toti stim ca e mai bun logig7, dar eu vreau sa pun 2 boxe de 200 de lei, nu boxe de 5000 de lei. Imi cer scuze ca mi-am iesit din minti, dar m-am saturat de tampenii de genul, ti-ai luat bmw, nu ai bani sa ti-l intretii si alte chestii. Daca cineva vrea sa isi puna abtibild cu nokia pe luneta sau pe parbrtiz, face cum vrea el. Ca e cocalar, ca nu e, e fix problema lui, pune pe masina lui, atata tot. Asa si eu, vreau sa Montez 2 boxe de 200 de lei pe masina mea. Ca iese de rahat, ca nu iese, voi vedea. Alex_wly nu sunt deloc pretentios, in al meu cazan, vreau sa mai pun 2 boxe, atata tot, Daca nu va iesi bine, am dat 200 de lei pe ele, voi zice da-le dracu, mi-am facut o dambla, aia e... Si da ce te contrariaza atat de mult ca am ascultat logic7 si nu m-a dat pe spate, fata de bose de la audi sau alta marca de la mercedes?? Ma rog nu trebuie sa imi raspunzi, vorbesc singur, nu ma lua in seama, bafta.
    -1 points
  29. Cu tot respectul cum am zis mai sus te saturi de a mai posta pe forum. Am specificat de jde mii de ori ca vreau doar sa Montez 2 boxe frate, atat, 2 boxe in usile spate, daca este posibil, daca nu, pa si la gara. Alex_wly tu te plictisesti grav este?? Te crucesti de ce gasesti pe forumurile astea, te duci de exemplu sa schimbi o boxa si apar enspe cellentano de forumuri care vin sa te certe, ba esti prost, pai tu pui 2 boxe de 200 de lei pe bemveu. Pai nu se face asa, se ia frumos un sistem de minim 5000 de lei si se monteaza pe masina. Ca doar noi nu suntem prosti sa iti recomandam degeaba. Dar tu esti un milog parlit si vrei tu cu 200 de lei sa fii ciumeg si sa ai calitate cu 200 de lei, saracule. Oare cate frustari poti avea incat sa continui pe aceasi idee fixa, ca harman kardon, ca B&O ca logic7, ca mii de lei ca altfel nu obtii ceea ce trebuie. Intreb si eu, cumva am afirmat ca vreau sa fac tzatza de matza cu 200 de lei si va voi da eu clasa voua astora cu logic 7 si mai stiu eu ce retrofituri??? La fel acum ceva vreme mai ma certau unii ca sunt milog ca mi-am luat bemveu si eu vreau sa curat filtru de particule, pai nu am bani sa imi iau alt filtru nou, la dracu. Ma daca ziceam ca vreau sa il scot, deja maturau cu mine pe jos, ca balenele din antartica, pinguinii de la polul nord, floarea de colt din peru, ornitoringii din minessota si cine stie ce coral din Australia vor disparea din cauza mea. Ce sa mai, multumesc celentanilor de forum ca mi-au spus si mie ca B&O, HK sunt mai bune decat boxele mele de 200 de lei, chiar nu credeam ca e posibil, Eu ziceam ca voi da clasa cu boxele astea de 200, deja ma vedeam scotand o afacere, retrofit muzica bemveu la 200 de lei. P.S ca sfat, poate pe viitor cand nu va mai plictisiti si nu mai cautati atentie, reusiti sa raspundeti si la subiect, in rest, multa bafta.
    -1 points
  30. Pe ce regenerare ai dat 300 euro?!
    -1 points
  31. -1 points
  32. Prietene e bine ca ai inteles tu... Ca se pare ca e greu sa pricepi, eu nu discut aici despre dinamica sunetului si cat de buna e. Cat de greu poate fi sa nu poti pricepe ca eu am cerut doar pareri daca pot monta 2 boxe In usile spate. Nu am specificat nicaeri si nu am pus la indoiala rezultatul final ca fiind mai bun decat cel pus de inginerii nemti aia pe care ii tot aduci tu in discutie.. Unde naiba oi fi zis eu, ca domne aia nu stiu nimic si eu le voi da clasa montand cele 2 boxe si voi intrece sisteme de renume HK, B&O sau mai stiu eu ce. Eu unul am intrebat doar daca exista efectiv loc in usile spate sub fata de usa si de unde trag firele pentru asta.. Atat prietene am intrebat, nu am dezbatut cat de bine sau de rau se aude si se va auzi dupa. Daca se va auzi la fel de rau dupa ce le voi monta, asta este, cel putin am incercat. Nu am reusit sa schimb cu nimic calitatea sunetului, nu este nici o problema, nu este un capat de tara.. Dar sa faci din tantar armasar si sa continui fix pe aceleasi idei fixe si total aiurea care nu isi au rostul,m deja e prea mult… PLus de asta, ce sa imi fie clar, 1 zice, da se poatye, altu nu se poate, altu iar se poate, vine altu si zice nu se poate… Aia e, da-le dracu de boxe, imi cer scuze ca am avut impertinenta de a intreba acest lucru, E un sacrilegiu ca mi-am permis sa intreb daca pot monta 2 boxe de 200 de lei, Pe semen daca mintam 2 boxe de 2 mii de lei, altfel stateau lucrurile, erai pe pace tu si colegii de mai sus… Totusi zic sa inchidem acest topic, imi este clar acum si va multumesc din suflet pentru raspunsurile foarte bune pe care le-am primit… Deci in concluzie voi face ce ma taie pe mine capul, ca la cati specialisti dai pe forumuri, te lasa masca… Multa bafta si sa ne auzi cu bine, close the topic.
    -1 points
  33. Salut detinatori de E46. Vin cu o idee si o modificare proprie pt faruri de Bmw E46 Cabrio Facelift. In link-ul urmator veti putea vedea (aproape) intreg procesul de lucru asupra acestui proiect personal. Astept parerile voastre cat si intrebari legate despre lucrarea in sine.
    -1 points
  34. Masina este din Mai 2005 , cumpĂŁratĂŁ de mine acum 2 ani din România cu 174k de km , in present a ajuns la 195k fĂŁrĂŁ evenimente importante. Am schimbat doar 2 amortizoare (shash) pe spate si pompa de apĂŁ (originalĂŁ ) si cureaua de accesorii si aceasta originalĂŁ. Locuiesc in Italia de 11 ani,Ăâ˘i maĂâ˘ina vede rar drumurile româneĂâ˘ti (din pĂŁcate ) . 2 poze cu masina Cum am cumparato http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/08f129b635f33b439e12eba0b193bb87.jpg Cum este acum http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/14b27d623559c582cffc618f5218a09f.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/5b8f898bb1553e629c49a58587a3c3ed.jpg Prima lucrare la maĂâ˘inĂŁ (cea mai importantĂŁ ) a fost soft si dpf off,egr off , anularea clapete admisie. Ulei am pus doar bardhal xtc c60 , 5-40w Filtru de aer sec sprintfilter http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/ff7c24e5c9e953fb2a8ddd4b03cf904e.jpgeliminat filtrul recupero vapori . Mai mult al luat de pe maĂâ˘inĂŁ decât pus . Pe viitor aĂ⢠vrea sa schimb genĂâşile cu modelul 193 m si alte mici modificĂŁri. SearĂŁ buna
    -1 points
  35. de ce ai deschis doua topicuri si de ce continui discutiile pe ambele? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186507-regenerare-filtru-de-particule-e90-05/page__pid__2479898#entry2479898
    -2 points
  36. cat ,,manaca,, la mie ? ce inseamna ,,mananca ,, ??!!
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.