Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/19 in all areas

  1. Frumos si 5-ul! Sa te bucuri de ele!!!
    1 point
  2. da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta
    1 point
  3. Schimba-l pe tot. 50-50 apa si antigel albastru. Mergi cu masina, mai completezi o data pana la max. Dupa urmaresti sa vezi daca scade. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. Nu e culmea, se numeste eludare de TVA.
    1 point
  5. o sa incerc cand ajung acasa. din ce oras pleci din RO?
    1 point
  6. ĂncĂŁ 3 luni și face 3 ani anunțul...
    1 point
  7. E topic doar pentru useri inregistrați. Nu apare pe google. Ăn plus, ești deja pe 3 ĂŽn google cu blogul. WBA3G7C54FK296708 - mașinĂŁ inundatĂŁ.
    1 point
  8. Recent RAR a introdus facilitatea de verificare online a numarului de km pentru toate auto inscrise in RO. http://pro.rarom.ro:8080/dosar_vehicul.aspx Sper ca informatia sa fie utila la cat mai multi forumisti si sa va ajute sa evitati tepele. Nu stiu daca s-a mai scris pe forum, din pacate eu nu am mai intrat de mult din lipsa de timp.
    1 point
  9. Reprezentanta mi-a facut deviz de 1400 parca. Cand am zis celui de la CityInsurance mi-a dar o replica de genul "nu platim aere de reprezentanta". I-am spus ca nu e problema mea ca s-au bagat in afacerea asta, eu nu-mi repar masina unde vrea el. La service-ul la care merg de obicei a fost 868, gainariile ce le recomandau ei costau 400-500 de lei. Reprezenta mi-a spus ca imi vor deconta suma integral, dar trebuie sa platesc in avans. Eu zic ca nu vei avea probleme, dar vei fi descurajat de atitudinea lor sa mergi la reprezentanta.
    1 point
  10. Am fost frecat de cineva cu asigurare la City Insurance. Cand am mers la asigurator (atentie, trebuie sa se prezinte si cel care te-a lovit) acesta a facut poze, a deschis un dosar de constatare si a trecut elementele ce erau avariate. A ramas apoi sa ma contacteze ei si sa imi comunice evaluarea lor. Foaia pe care o completezi, are daca nu ma insel 3 optiuni: - reparare in regie proprie, prin care ei iti ofera o suma de bani apoi te descurci - reparare in service ales de tine - reparare la unul din service-urile cu care ei au contract. In prima faza am ales regie proprie, dupa ce reprezentanta si service-ul unde am reparat-o mi-au comunicat ca nu lucreaza cu City Insurance. Am fost sunat de agentul de constatare, si mi s-a comunicat ca voi fi despagubit 420 de lei pentru bara fata (operatiune pentru care costul in reprezentanta era 1400 de lei iar la service-ul unde am mers 860). Am refuzat oferta (desi agentul era foarte insistent, m-a chemat la el ca are banii in casa si pana deseara ii am in mana sa imi pot repara masina :goodjob: ), asa ca am ales sa repar masina la unul din service-urile alese de mine. Cu foaia de dosar de dauna ce am primit-o la prima intalnire, am fost la service si mi-am reparat masina. Cei de la service au intocmit un dosar de reparatie pentru dauna respectiva, am achitat din banii mei lucrarea, iar dosarul pregatit de service, impreuna cu factura si bonul fiscal au fost depuse la sediul City Insurance pentru despagubire. O domnisoara de acolo a mai completat ceva hartii, am semnat ca nu mai am alte pretentii daca sunt despagubit, i-am dat un cont unde sa imi depuna banii si am asteptat. Dupa 4-5 saptamanii am primit banii in cont, exact suma achitata pe bonul fiscal.
    1 point
  11. BunĂŁ asta cu piatra care devine acid...
    0 points
  12. Recordul absolut este un seria 1 câștigat la nu stiu ce tombola,5 ani de upuri Pana la urma s a apucat s o repare pe forum,probabil si mașina s a plictisit si a ĂŽnceput sa se strice ĂŽntre timp.
    0 points
  13. de curiozitate ... ai avut parte de vizionari / oferte / schimburi ?
    -1 points
  14. La motor de 3000 te uiti la 1 litru in plus? VInde-o daca litrul acela iti pune o problema asa mare. Bine ca ai scapat cu reparatie si ca nu a trebuit sa inlocuiesti injectoarele...e 300 euro bucata. Eu zic ca daca nu mai scoate fum alb, nu mai ai de ce sa-ti faci griji.
    -1 points
  15. Asa e. Asta e cea mai pacatoasa parte a stergatorului. Conul acela are niste caneluri care ar trebui curatate o data la 4-5 ani, la sange, adica la metal cu o perie mica de sarma pe directia care sunt canelurile! Si la fel si partea care e pe bratul stergatorului (conul gaurii de pe el). Acolo se depune piatra de la apa care in timp ataca metalul devenind acid.. cumva..! Vorbim de o perioada de 10 ani.. Cand este sa pui la loc stergatorul.. nu prea este treaba de incepatori pentru ca se strange doar intr-o pozitie a stergatorului pe acel ax fata de parbriz! Si, si mai important, se atrange cu stergatorul RIDICAT de pe parbriz (lama lui) pentru ca strangerea sa fie cat mai egala pe toate partile conului!! Si nu cu stergatorul pe parbriz cand aproape sigur NU SE VA STRANGE EGAL PE CON. Practic zimtii unei parti trebuie sa se aseza cand strangi piulita intre zimtii/dintii celeilalte..
    -2 points
  16. Ai alta idee prin care poti sa descrii un fenomen de macinare a metalului? O contributie ceva. Toti ne pricepem la critici.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.