Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/06/19 in Posts

  1. Ăn primul rând cĂŁ ĂŽncepe sĂŁdirea de panicĂŁ pentru B47...cĂŁ deh. DacĂŁ ĂŽi ĂŽntrebi de ce o schimbĂŁ, jale: "e același motor cu distribuția ĂŽn spate". Probabil vor sĂŁ se asigure cĂŁ mĂŁnâncĂŁ pâine cu susan și peste 10 ani, sĂŁ nu rĂŁmânĂŁ fĂŁrĂŁ distribuțiile atotgeneratoare de profit masiv.
    2 points
  2. Cand schimba cu smucituri, de obicei este de la solenoizi. Daca as fi in locul tau, as lua un kit de schimbare solenoizi, garnituri (nu mai e maleabil cauciucul deja la varsta asta) si i-as schimba uleiul. Ar trebui sa nu mai faca asa, daca restul componentelor mecanice sunt bune.
    2 points
  3. da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta
    2 points
  4. 1 point
  5. am montat eu - cam 100e setul de lumini de pe ebay.co.uk sau aliexpress, 100-150 lei montajul (e destul de simplu, doar se desfac fetele de usi). sunt in 2 culori, culoarea se schimb separat pt fiecare usa, de la un butonas aflat pe manerul usii (se schimba); intensitatea se regleaza din rotita care regleaza si intensitatea pt restul luminilor.
    1 point
  6. Bmw nu recomanda nimic, ala e planul de service care este calculat pentru costuri minime in perioada garantiei. Dupa 10 mii de km rulati prin aceasta Romanie, cand dau filtrul de aer jos e plin de pamant si e negru. La fel si cel de habitaclu. Asa ca fiecare face cum il taie capul, desigur. Eu le schimb pe toate la 10 mii. Cu atat mai mult cel de habitaclu se umple de bacterii, iar eu tin la sanatatea mea.
    1 point
  7. mai bine dai masina si cu diferenta de bani iei direct alta.. la un 320d cred ca te gandesti
    1 point
  8. Au ajuns noile discuri fata-spate,placutele fata pentru noii etrieri si conductele de frana. Discurile sunt de la ECS Tuning flotante,perforate si cu striatii,pe fata de M3 E92 9,4kg/buc si pe spate de M3 E46 6,4kg. Sper ca saptamana viitoare sa pot face o proba pe fata si daca totul este in regula sa duc etrieri de pe fata la vopsit.
    1 point
  9. Depinde de daună. E ușor să ajungi la sumele alea Ai mai văzut și alte detalii? De obicei scrie în ce a constat dauna. E ok site-ul. Găsești unele mai bune ce oferă mai multe detalii, dar e ok și ăsta. Asta cu ținutul în garaj e o mizerie clasică de sămsărelă de obicei. 90% din cei ce vând pe la noi nu dețin garaj, sau dacă dețin își țin găinile în el, mai rar mașina pe care o vând - nu zic că e 100% pentru oricine asta, dar de cele mai multe ori garajul menționat e “marketing” de 2 lei.
    1 point
  10. Pe mine scaunele alea mă termină. Oricum, e totuși slab dotată - Xenon e deja ceva comun la BMW . Suspectez că a avut retrofit la navigație. La restul de dotări ce le are mașina sigur nu era navi mare Nu înțeleg ce bate câmpii cu "cutie de viteze automata cu 4 moduri de condus ( CONFORT-NORMAL- SPORT si ECO PRO)" - ce e aia Normal?
    1 point
  11. Asigura-te ca deviceul e in airplane mode si poti coda fara probleme si cu ultima versiune de Bimmercode.
    1 point
  12. 1 point
  13. Vad pe aici numai discutii despre anvelope premium insa pe strada 80% din masini au china in dotare ). Chiar azi am vazut un F10 cu numere de DE (albastre) cu anvelope de iarna Rotalla ) Nu mai vorbim de Hifly, landsail si alte anvelope dinastea "premium".
    1 point
  14. Michelin CC este o anvelopa de vara cu capabilitati de iarna.Este mai buna decat multe anvelope de vara .....si intotdeauna pe podium cand se compara cu all season.Contine la greu materialul smenozeala.Mai cititi ai voi....chiar de aici:http://www.tyrereviews.co.uk/
    1 point
  15. Aberezi grav cand spui asta .....Michelin CC sunt super anvelope.....sunt mai bune decat multe anvelope de vara si in plus se descurca foarte bine iarna pe uscat si ud.Pe zapada nu sunt cele mai grozave dar se descurca binisor daca au profil .....inaltime in banda de rulare. Au vreo 3 cunoscuti .....super multumiti,iar altul care are competitia lui CC de la Continental.....super multumit.(pe Logan cei drept).
    1 point
  16. Fara suparare, dar tot timpul costurile de intretinere ale unei masini sunt raportate mereu la costul de achizitie. Din experienta mea cu F10: - caseta de directie este o problema comuna, fara rezolvare din pacate. Daca o schimba va face la fel dupa un an de zile, deci n-ai rezolvat nimic. - bratele sunt consumabile, e normal la kilometrajul asta sa le schimbi. Eu am schimbat de 2 ori bratele inferioare, o data pe cele superiaoare pana la 261.000 - galeria de admisie se curata din timp, mai ales daca se merge babeste cu masina. daca ii dai talpa nu vei avea probleme cu ea sub nicio forma. Eu nu am curat niciodata EGR-ul. Am curatat admisia si totusi era curata cand au desfacut-o mecanicii. DPF-ul este inca pe masina si nu da semna de oboseala. SIngurele probleme cu masina ta, sunt sistemul de ADBLUE si mirosul de ulei ars. In rest, totul tine de consumabile.
    1 point
  17. Salut baieti in caz ca mai calca cineva si p-aici ! A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic dar nu am facut nimic pe perioada iernii legat de masina.Acum masina este la montarea kitului de perne.Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc daca sa fac pasul asta sau nu.Tot auzeam ca nu va mai fi la fel,ca va fi barca pe curbe,etc dar majoritatea acestor remarci veneau de la oameni care si-au pus perne Rubena pe o suspensie Ta-Technix. Initial ma hotarasem sa aleg kitul complet de la Air Lift Performance 3P dar... M-am decis sa ii aleg pe baietii de la AFS(Air Force Suspension) care mi-au spus ca nu mi-ar recomanda acel kit deoarece au avut mai multi clienti nemultumiti de acel kit.Le-am explicat ca nu caut sa dansez cu masina sau sa o pun pe burta,pur si simplu imi doresc doar sa o ridic cat trebuie la nevoie pe drumurile patriei si la etapele de drag sa o pot ridica cat este nevoie pentru un maxim de grip,in rest as vrea ca masina sa ramana ca pana acum,la fel de stabila pe curbe. La recomandarea lui Razvan am ales managementul Air Lift 3P cu 2 buteli si 2 compresoare(in caz ca se strica unul sa am rezerva ),un model mai nou de perne asemanatoare cu cele de la Air Lift doar ca acestea se pot ridica mai mult,si o suspensie BS Racing RM Series Type MA care are amortizorul intors invers(adica rotita pentru reglajul confortului va fi jos nu va mai fi sus sub capota),tot la fel cu reglaje pe inaltime,duritate si camber la fel ca cele D2 deja existente si o tija mai groasa decat cele din seria BR. La sfarsitul saptamanii au spus ca ar trebui sa fie gata.Abia astept sa imi raspund la intrebare daca va mai fi stabila sau nu pe perne.
    1 point
  18. :lol2: :lol2: Pana la urma ce sa zica si lumea, cam cheala si asta. Le alege Andrei pe spranceana.
    1 point
  19. O ultima poza inainte de inceperea haosului.
    1 point
  20. M-am lamurit despre SRZ Powdercoating Customs. Atata neseriozitate si lipsa de bun simt n-am intalnit niciodata in relatia cu un furnizor de servicii. Am facut programare la ei acum vreo 2 luni, inainte de 1 martie. Prima zi disponibila era 30 aprilie. Ok, 30 aprilie sa fie. Jante si etrieri. Dupa vreo 2-3 saptamani, uitandu-ma in calendar, mi-am dat seama ca a doua zi e 1 mai si m-am gandit ca poate nu lucreaza, asa ca i-am sunat si i-am intrebat daca e ok pe 30 aprilie, pentru ca mie imi trebuie masina neaparat vineri pe 4 mai. Au zis ca e ok, e timp destul. I-am mai intrebat o data acum 2-3 saptamani daca e ok, daca au vacanta de 1 mai sau nu. Iarasi au zis ca e ok, dar sa mai revin cu un telefon cu cateva zile inainte. Alaltaieri i-am sunat din nou, cine mi-a raspuns (sunt 2 baieti care raspund alternativ, nu stii niciodata cu cine discuti, trebuie sa reiei mereu povestea daca nu dai peste acelasi) mi-a zis ca trebuie sa verifice in agenda si revine imediat cu un telefon. Asta era pe la pranz. Pana pe la ora 17 nu a sunat nimeni, am sunat eu si nu mi-au mai raspuns. Asta era alaltaieri. Ieri am sunat de 4 (patru) ori si nu mi-au raspuns, am dat si un sms, la fel fara raspuns. Seara le-am scris pe farcebook sa vad daca mai traiesc. Au citit mesajul, dar nu au zis nici macar un salut sau ceva. Azi am sunat din nou de 2 ori inainte de pranz, fara raspuns. Mi-au raspuns pe farcebook la pranz, spunandu-mi ca nu e ok sa aduc masina luni, ca ei abia de miercuri incep lucrul saptamana viitoare. Si mi-au scris ca revin ei in cursul zilei de azi cu o noua data de programare. Bineinteles ca nu mi-au mai zis nimic pana la ora asta. Sincer, ma mir ca au clienti.
    1 point
  21. In Turcia se pot face rulmentii FAG sau pompa de apa a motorului. Nu am avut/fost probleme. Daca vanzatorul e de mult pe piata inseamna ca probabil vinde marfa buna!
    0 points
  22. Nu credeti ca e bine sa cautati sa puneti ultimile patine!? Asta trebuie sa cereti. Nu conteaza daca ei ai stocuri vechi. Daca nu au ultimile repere NU este problema voastra. Voi sunteti clientii (voo aveti banu') si voi decideti ce piese sa vi sa puna, chiar cu riscul lor de a pierde in client. Desigur ca sunt multi mecanici, serviceuri carora NU le plac clientii informati! Clienti neinformati = marfa ieftina.
    0 points
  23. Pe alea le au pe stock.. Nu am verificat pentru ca sunt la munca dar poate piesele sunt interchangable- sa poti pune modelul vechi pe motorul nou si invers, nu ar fi prima oara cand fac asta cei de la bmw.... dar in cazul in care nu sunt, ce se intampla daca se rupe si distruge motorul? Daca il trimiti la bmw group germania si constatainstalarea piesei defecte, ii poti obliga s aiti monteze motor nou?
    0 points
  24. Eu schimb toate filtrele la fiecare schimb de ulei. Interval de 15.000. 0 probleme cu motorul. Pentru o revizie ce costa 800-900 de lei, nu mi se pare mare economie sa nu schimbi un filtru.
    0 points
  25. Bmw recomanda mult mai tarziu schimbul .. nu la 24 de mii? Oare ei nu se gandesc la plamanii nostri?
    0 points
  26. la SRZ vroiam sa fac si eu, mai ales din ce am vazut la colegul nostru Lucian.
    -1 points
  27. Crossclimate și alte all season sunt defapt niște anvelope de iarna adaptate pentru a putea rula vara, nu invers. Faci un mare compromis indiferent de puterea motorului, contactul cu solul este crucial pentru siguranța ĂŽn trafic.
    -1 points
  28. Anvelopele all season nu sunt nici cal nici magar. Cel mai ok si safe este sa ai un set de iarna si unul de vara. Iti dai seama ca o anvelopa allseason este cate putin din fiecare dar nu face este buna de nimic. Ca un mester care stie putin din toate dar defapt nu stie nimic.
    -1 points
  29. Daca tii la viata ta nu e ok.
    -1 points
  30. Mai adaug la vanzare 3 bucati. Pret 20 de lei bucata Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
    -1 points
  31. "Cand voi dobandi permis" frustrare? Vai cati frustrati. Niciunul nu are motive, argumente, nimic. aproape niciunul. domnul cu permisu lui... in realitate in trafic il maturi de pe strada. Ma indoiesc ca are vreun mega bolid. daca are mea culpa da la ce comentariu de frustrat nu are sigur! )) relitatea chiar asa e este pachet m din fabrica. pe motor scrie m performance. M 750dx asa este bine? Am deschis topic sa anunt ca vand m 50dx f01. Adaugam cu mare drag anul 2015 si km aproape 112.000. Pret 30.000 dar mai gaseam intelegere. Niciunul dintre cei care au scris nu a cerut date despre masina an, km nimic. De ce? va spun eu niciul nu e interesat sa cumpere sunt doar bagatori de seama. realitate. Romana vb da la alt nivel fata de altii. Alt mod nu "arfe" Am reclamat singur anuntul la moderatori sa fie ster, nu gasesc de unde. Interesant e ca un samsar a cerut masina si decat sa o dau lui voiam sa o dau la acelasi pret mic unui iubitor al marcii. M am lasat de facut bine )) O dau samsrului oricum sigur sigur nu e o chestiune de bani. Moderatorii sa stearga anuntul. Nu mai este de actualitate. cand te intrebi dc in general lumea spune despre posesorii de bmw ca sunt asa si pe dincolo "bizonii cu bmw din trafic" si nu intelegi de ce... intri pe bmw forum si dai numai de.. orice altceva decat cereri de poze si detalii despre masina. de frustrati si animale (unii). the end.
    -1 points
  32. Sansele sa ai probleme dupa reparatie sunt mai mari la cei din Bucuresti ) Eu am schimbat la Alba Iulia si nu mi-am facut ganduri despre drumul la dus sau la intors.
    -1 points
  33. Oricum, pretul e foarte bun, daca km sunt reali si nu a fost lovita. Pana la urma sunt si f30-uri cu halogen. Scaunele sunt oribile,stiu, dar pe de alta parte la banii aia masina are xenon, e automata, are 163 de cai. Eu zic ca nu e rea.
    -1 points
  34. am verificat astazi, si pe brat scrie 20Nm,este scris sub acel plastic.Nici nu am cheie dinamometrica de 13...
    -1 points
  35. nici nu ma gandeam ca o sa am probleme cu stergatoarele la 5er,si mai ales la cel de pe partea dreapta,ca ma gandeam ca e prins in 2 puncte si ma gandeam ca nu are moarte si e tank,si uite ca a cedat inaintea celui de pe stanga care e prins doar intr-un punct .Nici stergatoarele nu sunt facute bine la masina asta...off cand am desfacut stergatorul de pe dreapta,piulita era foarte slabita, aproape ca am desfacut-o cu mana.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.