Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/09/19 in Posts

  1. as putea spune ca jignesti seria e9x care are un schimbator superb fata de ce vezi pe F48. cand m am urcat prima data in f48 am avut senzatia de Opel
    3 points
  2. Hai recunoasteti ca nu va asteptati sa mai deschid eu un topic pe acest forum . Ca sa aduc un pic la zi povestea....am primit ban definitiv pe forum dupa ce mi-am permis sa postez poze din vopsitoria unde imi faceam trim-urile, facand un fel de reclama mascata firmei, desi scrisesem foarte clar ca nici nu cunosc persoana sau firma, fiind in Campulung. Toate bune si frumoase, negasind nicio varianta sa mai am un cont pe forum am renuntat la a mai incerca. Dupa ceva ani, m-a contactat actualul administrator care a analizat situatia si mi-a dat dreptate ca am fost victima unui abuz de putere din partea moderatorului...si mi-a reactivat contul. Intrucat stiam clar ca nu mai vreau sa mai calc pe aici, nu am facut-o. Insa, m-am tot intalnit cu oameni de pe forum si am mai discutat una alta si mi-am adus aminte de partile pozitive ale formului, si am decis sa revin totusi pe el. Referitor la E60-ul vechi la care am lucrat 1 an de zile...pot sa va confirm ca l-am terminat, l-am facut asa cum mi-am dorit...si l-am vandut. Din pacate din momentul in care l-am vandut si pana in prezent...s-a plimbat pe la multa lume, multi dintre ei samsari, neseriosi..etc. Si acum are acelasi numere, poate fi vazuta in Bucuresti, proprietarul actual sta prin zona Mihai Bravu. Stiu detaliile pentru ca fiecare dintre ei m-a sunat sau m-a contactat pentru ca si-au bagat mainile prin masina si diverse lucruri nu functionau, aveau probleme cu codari..etc. Pentru cine doreste, pot sa pun poze cu ea, sa vedeti in ce hal a putut sa iasa. Acum, ajungand in prezent, am un E61 525d din 2005, la care intr-un fel sau altul am inceput sa fac cam aceleasi lucruri. Din pacate timpul e mult mai limitat acum, abia am timp sa ajung acasa la bebe, business-ul imi mananca toata ziua. Dar, le fac incet incet si majoritatea mult mai usor, pentru ca deja am experienta trecuta. Masina actuala provine din Belgia, nu a vazut Romania si este un E61, pentru ca la momentul actual sunt un tata responsabil si e nevoie de spatiu. Ca si dotari: -motor 2.5d 163cp (a venit cu limitare din Belgia), euro 4, cutie manuala 6+1 -senzori parcare fata+spate, lumina, ploaie -pilot automat -clima automata -mask fara navi -scaunele incalzite O sa revin mai incolo si cu niste poze.
    2 points
  3. Asa a plecat masina de la mine Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    2 points
  4. Ceea ce pot sa-ti spun eu, fiind un posesor al unui E84 si testand si un F48 (n-am avut buget pt F). Bineinteles parerile sunt subiective.... Pro E84: - imi plac mai mult liniile exterioare ale E84 - modelul xLine (cel pe care il detin) pare o idee mai ... furios in comparatie cu F - poate e doar o parere, nu am studiat in amanunt dar mi se pare mai incapator E pe locurile din spate in comparatie cu F Cons E84: - la viteze ce depasesc 150km/h, abia daca te mai auzi cu pasagerul din dreapta, din pct meu de vedere, o insonorizare de parca e o masina din clasa low budget (roti R18, poate si acesta e un factor pt zgomotul pronuntat dar mentionez ca nu e doar zgomot de rulare, exista la fel de pronuntat si zgomotul la rezistenta aerului in rulare, asa cum il denumim noi, vajaiala...) - ceasurile de bord, ei bine, sunt in urma rau. Depinde cat de mult iti plac cele clasice sau daca esti genul care preferi digitalul, chiar ti se vor parea "de pe timpul lui mamaie" - volanul, la fel, tot vechi, fara prea multe comenzi la indemana, in comparatie cu noul volan de la F Despre F48: - mult mai modern din toate privintele - are modulele de confort,sport si sport+, ce pot fi activate - farurile cu aspect mai agresiv, moderne si cu functii suplimentare disponibile (in functie de dotarile pe care le are masina) - insonorizare mult mai buna in comparatie cu E (tot cu R18 testat) - felul in care "se aseaza" pe denivelari, la rulare, nu atat de brutal ca la E - volanul, ei bine, cred ca ar trebui sa testezi ambele modele. Seria E are o directie mult mai rigida, acea asa numita tehnologie "hidroservotronic". Ce-i drept, este foarte precis doar ca "opune" o rezistenta destul de mare in comparatie cu seria F, la rotire. Cel putin la rotirea pe loc, chiar simti ca tragi de volan. Aditional, din nou subiectiv,cauta neaparat scaune cu ajustare electrica, indiferent de ce vei alege. In cazul E84, ajustarea pe inaltime a scaunului, se face doar daca nu stai pe el, neavand macara care sa-l ridice ci doar un resort care practic, in momentul in care il actionezi, ridica scaunul la maxim, ca apoi cand te asezi pe el si-l actionezi din nou, scaunul se va lasa sub greutatea corporala pana la nivelul la care vrei. Daca n-ai miscarile fine si apuca sa se lase mai jos decat ai nevoie...trebuie sa "sari" iar din scaun si sa reincepi ajustarea cu pasii detaliati mai dvrm. De asemenea, recomand scaunele sport, nu cele standard...
    2 points
  5. Nu face prostia sa iei manuala ... Mai bine iei passat decat un bmw manual E o masina grea. Ia si condu inainte si o sa iti dai seama singur !
    2 points
  6. 2 points
  7. Bmw X1 Xdrive 20d bine intretinut, tinut in garaj,fara nicio problema. Este versiunea de 177 cp si cu tractiune integrala. Cauciucurile sunt de vara ca si noi, GoodYear. VIN: WBAVP31030VP14707 Masina are ca si optionale: -Faruri xenon adaptive -Pachetul x-line exterior -Performance control(poate transmite puterea de pe o roata pe cealalta cu pana la 100%) -Senzor de lumina si de ploaie -Senzori de parcare fata si spate -Oglinda interioara heliomata -Volan si schimbator pachet M -Scaune sport din piele -Incalzire in scaune -Sistem audio Harman /Kardon -Navigatie cu functie bluetooth pentru telefon -Cruise control -Clima pe doua zone etc. Sunati pentru orice detalii suplimentare. PRET:11500 euro Am uitat sa mentionez numarul de kilometrii :154600 Aveti si un link cu anuntul de pe olx: https://www.olx.ro/oferta/bmw-x1-xdrive-20d-IDco8DB.html
    1 point
  8. Salut. Am avut si eu fix aceeasi problema. La mine cauza a fost ca s-a dezlipit vapour barrierâŹÂ (nu ii stiu denumirea in romana) ce se afla sub fata de usa. (Am atasat si o poza ca sa vezi la ce vapour barrier ma refer) Ca sa fii sigur ca acolo este problema iti recomand mai intai sa torni putina apa pe geam si sa verifici daca se prelinge pe sub fata de usa. Daca da, solutia este sa o lipesti la loc cu silicon sanitar. As recomanda sa pui putin silicon si in jurul gaurelelor unde vin clipsurile de la fata de usa ca sa nu se prelinga apa nici pe acolo. Dupa aceasta operatiune nu am mai avut nici o problema. Bafta!
    1 point
  9. arata mai bine modelul nou dar este foarte urat schimbatorul de viteze automat.. exact ca la e9x
    1 point
  10. Evident că modelul nou. Din perspectiva tehnologiei din interior, ai fi foarte aproape la nivelul la care ești acum cu E60, fiind bazat pe generațiile mai vechi. E păcat să dai o grămadă de bani și să nu simți upgrade-ul corespunzător. Gândește-te că aici ești de obicei, pe interior E84 (la nivel de E90 LCI) F48 (la nivel de F30 LCI)
    1 point
  11. da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta
    1 point
  12. Luc Mir - asemenea argumentului meu "mai bine platesti pretul corect / un pic mai mult ca sa iti fie bine" , am preferat sa merg 240 km la Bistrita. Nu am stat cu grija, m-am lasat in baza recomandarilor colegilor de aici. Mai era si varianta sa nu fac deloc distributia, dar nu am fost dispus sa renunt la muzica si la linistea mea.
    1 point
  13. Cu mentiunea ca acele intrari apar ca Vehicle Check, si nu detaliat ca la reprezentanta. Cel putin in cazul meu asa a fost, la schimb de frane, distributie, etc.
    1 point
  14. atentie mare la "figuri" de genul asta ... caseta de directie, cum au mai spus alex si sirb
    1 point
  15. Este INTERZISĂ scrierea mesajelor folosind aberaţii gramaticale de genul TZ, SH sau K în loc de “ca” , etc. Daca doriţi neapărat să fiţi foarte bine înţeleşi, puteţi folosi DIACRITICE. Când deschideţi un topic nou (New Topic sau Subiect nou) alegeţi un subiect SCURT şi cât mai CLAR. Titlul oricărui topic va reflecta pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul “Scârţâie cureaua de distribuţie" este de preferat faţă de “Help !...” sau "Am o problema". Topicele generice, cum ar fi “Ajutor” , “Am o problema fraţilor”, vor putea fi şterse fară preaviz. Respectaţi timpul celorlalţi. Dacă topicul se referă la o problemă, oferiţi cât mai multe detalii despre aceasta şi nu aşteptaţi ca ceilalti utilizatori să ceară detaliile. Spre exemplu, enunţaţi de la început anul de fabricaţie, motorul, codul motorului, etc. E mai bine să oferi detalii în plus decât în minus. Postările parazitare care contin doar smiley-uri sau quote-uri vor fi şterse fară preaviz. Înainte de a deschide un nou topic, utilizaţi funcţia Search . Utilizaţi funcţia Edit (în limita intervalului de timp care vă permite utilizarea acestei funcţii) atunci când sunteţi ultimul utilizator care a postat. Funcţia Quote are rolul de a extrage din postarea respectivă un pasaj la care doriţi să faceţi referire. Discuţiile nefondate pornite împotriva dealeri-lor/service-urilor Bmw sunt interzise. Dacă nu sunteţi multumiţi de serviciile prestate si doriţi să discutaţi pe această temă, trebuie să păstraţi un limbaj civilizat, folosind argumente solide (inclusiv documente doveditoare, în caz ca vi se cere acest lucru). În nicio situaţie nu va fi tolerat un comportament jignitor. Abaterile se vor sancţiona cu suspendarea userului sau userilor respectivi, iar discuţiile vor fi şterse fără preaviz.
    1 point
  16. Salut colegi, Sa va povestesc si eu experienta mea nefasta. Cautand pe net solutii pentru consumul de ulei de la masina mea, am ajuns pe aceasta pagina si am aflat de Florin din Chitila care face schimbul de simeringuri la supape fara dat jos _chiulasa_. Il sun, fac o programare, ma duc cu piesele, se face operatiunea, toate bune si frumoase. In timpul operatiunii, Florin imi spune ca ar trebui sa schimb si distributia ca e un pic larg lantul. Comand piesele (apropos, eu folosesc doar piese originale), fac iar programare, ma duc, se face operatiunea. A doua zi observ pete de ulei pe langa capacul de la colbutori, verific suruburile si constat ca o parte din ele nu au fost stranse, zic na, nu-i problema, o fi fost omu' obosit si a uitat sa le stranga cum trebuie, in consecinta, le strang eu. La cateva saptamani distanta, mergand frumos prin oras, mi se opreste motorul, dau la cheie, nimic, moarta in papusoi. Ma duc la service, ce sa vezi, motorul blocat, nu se rotea deloc. Desfac baietii motorul si constata 4 probleme, 1 - o bucata de carpa lasata in zona supapelor la cilindrul 4, 2 - 1 bucata piston spart, 3 - 1 supapa rupta si 5 indoite, 4 - _chiulasa_ avariata. Concluzie -> distributie sarita de la punct din cauza interventiei lui Florin. Estimare cost reparatie (alezat bloc, inlocuire camasi, reparatie si rectificare _chiulasa_, schimbat pistoane, schimbat segmenti, inlocuit supape, manopera, etc.) 10300 ron. Concluzie - asa se intampla cand mergi la pomul laudat. P.S.: Nu vreau sa creez flame-uri, nu am nimic cu Florin, doar explic ce am patit ca sa nu ajunga si altii in acceasi situatie.
    0 points
  17. Deci vrei sa pui ATE luat de la dealer, ca doar nu vrei sa ai suprizele colegilor. Asta a merita, luat de la dealer, sa te asiguri de calitate! Altfel.. Oricum, nu uita sa revii sa ne spui de unde ai luat si cum se comporta dupa un timp.
    -1 points
  18. eu sunt de acord cu ce spui.. si eu aleg sa fac multe operatiuni la service pentru istoric, desi ma costa cu 25% mai mult si sunt super simple ( disc + placute de exemplu)
    -1 points
  19. La dotari e trecut si ESP-ul, deci este masina pentru pretentiosi, se stie.
    -1 points
  20. Daca citeai toate comenturile de la postarea cu pricina(facebok) te elucidai...daca esti asa suspicios ,mergi la reprezentanta.
    -1 points
  21. Daca bagi de seama, se aude un usor plescait, sa zicem ca o scurta bataie din palme regulata (sa zic la interval de o secunda.. maxim), de indata ce apropii camera de partea din spate, sub motor; aceea "plescaiala" creste in volum/intensitate fiind inca prezenta; totul la relanti. Acela e un inceput usor de distributie uzata. O sa creasca in intensitate si RITMICITATE acel zgomot. Lantul nu fasaie, ci zdrangane iar acest zgomot se suprapune/amesteca intotdeauna cu zgomotul general al motorului. .. De aceea e greu de depistat, daca nu separi zgomotele si localizarea lor.
    -1 points
  22. Nu credeti ca e bine sa cautati sa puneti ultimile patine!? Asta trebuie sa cereti. Nu conteaza daca ei ai stocuri vechi. Daca nu au ultimile repere NU este problema voastra. Voi sunteti clientii (voo aveti banu') si voi decideti ce piese sa vi sa puna, chiar cu riscul lor de a pierde in client. Desigur ca sunt multi mecanici, serviceuri carora NU le plac clientii informati! Clienti neinformati = marfa ieftina.
    -1 points
  23. Ba baiatule,calmeaza-te,vad ca esti pornit pe toata lumea,e simplu,daca cineva nu iti inspira incredere spui pas,nu dezbati aici zile intregi ,eu nu le tin partea,am asistat la toata lucrarea,am verificat toate codurile sa bata cu ultimele scoase pe piata si pa...mie mi-au pus patine negre .Si eu eram putin suspicios inainte de lucrare.
    -1 points
  24. Asa am patit eu la F10. A fost compresorul. Se rupe probabil ceva in el si la revedere. Fizic se vedea cum cupleaza, dar sigur mergea in gol. Rar isi dadea drumul, daca tot cuplam/decuplam AC-ul. Altu' nou.
    -1 points
  25. Cum sa procedezi ?! te programezi la reprezentanta pentru verificare, daca nu, o faci pe riscul tau.
    -1 points
  26. Ti-am dat cod mai sus. Daca are codul ala merge pe masina ta. Tot nelamurit esti ?
    -1 points
  27. oare la cati km este opim sa schimbi discurile de frana? evident unii le uzeaza mai repede, altii mai greu. exista vreun aparat de masurat uzura astfel incat sa nu le schimbi prea devreme sau prea tarziu?
    -1 points
  28. Cand iese 2019-2? Stie cineva?
    -1 points
  29. ..consider ca merita schimbate o data ce se ajunge binisor pe partea cea mai lata a placutei. Citisem intr-un loc ceva de genul asta.. Dupa cum se stie, reamintesc, placutele au o suprafata de contact mai mica cand sunt noi (placuta privita de sus, pe la senzor-daca s-ar putea..; nu din directia in care calca pe disc), apoi dupa cam jumatate din viata lor trec pe o suprafata mai mare. Oricum, in general niste placute mai moi sunt mai bune (alea care lasa praf negru pe jante ) decat placutele dure. Le schimbi mai des, franezi in conditii normale mai eficient.
    -1 points
  30. Da. Din cauza cauciucurilor late pe fata. Nu e o problema mecanica. Asa "face ele". Cu 225/45/17 de vara imi pocneste, cu 205/55/16 de iarna nu. Incearca la manevrele pe loc sa nu mai virezi maxim.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.