Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/13/19 in Posts
-
ĂncearcĂŁ sĂŁ folosești un site gen Photobucket sau TinyPic și apoi pui ce vrea sufletul tĂŁu. fĂŁrĂŁ limite. Forumul e destul de restrictiv la mĂŁrimile atașamentelor.2 points
-
Mai demult am inceput un topic în care întrebam dacă mașina în cauză (2.0 n46) funcționează fără valvetronic și acum revin cu update după ce am mers și merg cu mașina fără valvetronic (motorașul este anulat) Singurul "dezavantaj" este că rămâne aprins check engine, dar sincer prefer să fie aprins și mașina să funcționeze bine decât să meargă cum mergea (nu aveam încredere în ea) În principiu mașina se poate repara dar nu mai este rentabil, oricum vreau să fac swap la 3.0 și să scap de vvt Acum părțile bune după anulare - puterea la fel (poate e efect placebo dar trage mai bine așa fără vvt) - fără trepidați (care oricum erau aleatorii) ale turației - despre consum nu pot să zic că a crescut, poate maxim 0.5 - 1 l, dar asta este și din cauză că nu mai menajez mașina și oricum insignifiant la cât consumă acest motor (mai puțin ca un focus cu motor 1.6 benzină) Mașina nu intră în limp mode cum mai ziceau unii după 2.500 - 3000 de ture când ar fi intrat în mod normal vvt, am mers cu ea cât se poate de turată pentru a testa chestia asta (nu obișnuiesc să omor mașinile, maxim 4 - 5000 ture) și nu apare absolut nimic Procesul de anulare îl știu doar teoretic (cine vrea să încerce îl pot spune),eu am lăsat mașina la mecanicul meu și el mi-a făcut-o Cam asta e povestea mea, dacă mai apare ceva postez aici, dar sper să fie rezolvată problema1 point
-
Salut! De curand sunt posesorul unui frumos BWM 430i Gran Coupe Cateva detalii despre masinuta: An fabricatie 2018,km 4800,tractiune spate,cutie automata 8 rapoarte,putere 250cp,scaune sport cu memorii,senzori parcare,camera video,scaune incalzite,trapa,oglinzi electrice smd... O am de o saptamana si imi este tare draga,pe viitor voi face mici modificari: Navigatie NBT in primul rand,M Paket,eleron carbon si voi mai vedea ce imbunatatiri ii pot aduce. Subliniez faptul ca la inceputul cautarilor am avut pe lista si motorizarea 428i,dar am avut rabdare sa mai strang niste banuti si asteptarile mi-au fost depasite la superlativ. Voi atasa cateva poze ce le am in telefon,nu i-am facut inca poze mai multe dar cu siguranta vor urma!1 point
-
Mai ștergem nițel praful... Nu am mai fĂŁcut mare lucru la mașinĂŁ, fiind trecuta in plan secund datorita unor modificĂŁri ale unor schimbĂŁri.... you get the point.... Dar am reușit acum de paste sa fac ce voiam sa fac ĂŽnainte de iarna, și anume, un detailing mai pĂŁtrunzĂŁtor. Am cumpĂŁrat un tratament pt piele de la leaterique, o soluție de tratament ceramic de la carpro( cea cu aplicare prin pulverizare ) și un șampon ironx tot de la carpro. Rezultatele au fost bune doar cĂŁ m-am cam grĂŁbit, plus cĂŁ e prima datĂŁ când ĂŽncerc chestiile astea. Lacul cam plânge dupĂŁ un polish, iar capota cam trebuie vopsita. Prea multe pietre... Tratamentul pt piele a ieșit bine, la fel vremea ploioasĂŁ nu prea m-a ajutat, era necesar sĂŁ mai stea interiorul in soare, dar pt cat a stat au ieșit bine. Cumva m-am ĂŽmpiedicat și de un set de jante de vara, doar cĂŁ sunt puțin "on the fence" legat de cum stau pe fațĂŁ. Jantele sunt Rondell 0081 8j et20 toate. Le-am luat cu niste bridgestone, cu carne pe ele dar de plastic, fiind din 2008, elasticitate nema și am crezut cĂŁ am geometria praf. Dupa un drum la autosoft m-am liniștit, jantele sunt ok, geometria e in parametrii, cauciucurile sunt praf. Acum caut ceva cauciucuri decente, doar cĂŁ aș cam pune 215 pe fațĂŁ plus cat camber ĂŽmi permite reglajul stoc din flanșĂŁ. O sa fac niste teste sa vad. Poate așa intra sub aripa cum trebuie. Apoi sa dau checkout la coșul cu cele j de mii de bucsi de pe spate sa scap de grija asta. km 228000 -urmeaza revizie1 point
-
Salut. Este un baiat langa Brasov in Vulcan.. Rusu Bogdan 0760601938. Poti sa apelezi la el cu cea mai mare incredere pt ca e foarte ok .1 point
-
Nu are nbt, fiind din 2018? Cred ca te referi ca vrei sa pui evo, avand deja nbt, right?1 point
-
1 point
-
FelicitĂŁri. Fiind 2018 deja ai trecut de stadiul NBT. NBT Evo mai degrabĂŁ ĂŽți trebuie. Nu are navigație deloc acum?1 point
-
dute la un mecanic sa verifice la filtrul de motorina de sub masina partea sofer,conductele de combistibil se apropie si intra in vibratie la anumita tratie1 point
-
Am pus poze noi și de la mine acum: http://i67.tinypic.com/35hqp21.jpg http://i63.tinypic.com/qqptz7.jpg http://i65.tinypic.com/15zl1eq.jpg http://i64.tinypic.com/iy086v.jpg Și cu luminile pe Sport. Dar nu ĂŽmi place cĂŁ nu schimbĂŁ totul ĂŽn alb. Era mai frumos dacĂŁ era așa http://i63.tinypic.com/2m6k8wl.jpg Le țin tot pe Clasic1 point
-
Ideea mai este ca daca tu ai sau ai avut probleme cu N42 asta nu inseamna ca toate au. Conteaza mult si ce masina ti-ai luat ...1 point
-
Stau si ma intreb care este rostul acestei abordari. Explicatia ca nu mai este rentabil e de neinteles. Poate ar trebui sa te indrepti catre alta marca, mai ieftina de intretinut. Fara suparare .1 point
-
Eu unul doar sper sa apuc sa fiu in viata cand se va vinde , e tot ce imi doresc1 point
-
Ce problema sa aiba? Nu este evident ca zilele astea DACA AI DIESEL trebuie neaparat sa il conduci distante lungi, in afara orasului?? Nimeni aici nu vorbeste despre treaba asta care descrie foarte bine MOTIVUL PENTRU CARE MERITA DETINUT UN DIESEL CU DPF! Cei mai multi dintre noi doar conducem masini si nu intelegem ce tip de masini merita sa avem si care nu, ceea ce e cam trist si dezamagitor pentru posesori.. Mrsonny, este un topic DEDICAT AICI cum ca daca se merita sau nu; citeste.si te lamuresti: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183297-filtru-particule/page__st__240__p__2477221__fromsearch__1#entry2477221 Da una dintre erori are mare legatura cu FILTRU DPF, de aceea nu o poti sterge. Cealalta are treaba cu bateria si incarcarea ei. Pariez ca erorile sunt date de un tester universal nu de ISTA-D sau INPA! Eu iti spun si mai sunt si destui altii, care sunt de acord ca nu se merita gaurit. NU TREBUIE GAURIT FILTRU DPF; e aproape ILEGAL, si pentru ca inca nu se aplica legea. Intretinerea si reparatia unui diesel e mai scumpa decat a unei benzine.1 point
-
1. se scoate torpedoul si aparatoarea de sub torpedou 2 se desface j box(2 suruburi t 20) are 2 mufe in fata si 2 in spate, doar ca cele din spate sunt 1 fixa(pe tabloul de sigurante) si 1 pe cablu, un pic mai dificil de scos(cel putin la mine, maini maricute si burtica) 3 in partea stg a tabloului este un suport de care se fixeaza aeroterma se desface acel surub pentru a putea misca aeroterma(surubul stg sus al tabloului de sigurante este dificil de scos/pus, penseta sau magnet) 4 se demonteaza tabloul de sigurante, 4 suruburi t20, dupa ce s-au desfacut suruburile la urechile de sus ale tabloului sunt 2 sigurante de plastic care trebuiesc impinse usor catre exterior si concomitent se trage tabloul 5 se desface panoul de plastic de pe stalp si ornamentul de prag pentru a putea trage cablul gros rosu, altfel nu il poti vedea in ce stadiu este 6 se e taie cei 2 soricei care lega instalatia de caroserie( 1 in stg sus spre aeroterma si 1 dr sus ) la montare se pun altii, cablajul gros care cuprinde si cablul rosu vine pe langa prag iar in partea din fata(la pedalier) sun 2 cureluse care se desfac(usor sa nu se rupa) apoi se pot pune la loc aceasta operatiune este necesara pentru a putea lasa tabloul mult in jos sa se scoata toate mufele din spate 7 tabloul se desface in 2 parti(pe partea cu sigurantele are 2 suruburi), pe fiecare latura are 2 clipsuri se departeaza usor pe rand si astfel ajungeti la placa tabloului si puteti vedea daca este incins la mine, papucul din placa avea 2 puncte negre(mai mult afumate) de contact imperfect care s-a sters cu mana, in schimb papucul de pe cablul rosu se vedea puti schimbata culoarea spre albastru,remedierea de moment a constat in schimbare formei papucului de pe placa(zig zag in loc de plata) multumesc! *nu am avut vaselina dar am dat cu wd( l-am lasat sa se scurga foarte bine) * cablul costa 94 ron(daca as sti codul as cauta si prin alte magazine), manopera subsemnatul * conexiunea panoului1 point
-
1 point
-
1 point
-
La impulsul unui prieten, am făcut o mică operație la nas. Before/After -> Grile M Piano Black. http://i67.tinypic.com/2dbqddv.jpg1 point
-
Am montat și shifterul 2TB acum. Altă viață. E parcă puțin mai mic și plăcut la atingere, fiind din piele. Shifterul montat acum e nou nouț, luat de pe OLX la nimereală. http://i66.tinypic.com/2en3nfq.jpg1 point
-
Cum e norocul acum. Motorul era foarte curat la mine (chiar l-au lăudat băieții:) ). Nu sunt urme de probleme sau potențiale probleme pe nicăieri. http://i64.tinypic.com/5n54au.jpg1 point
-
Într-un exces de grijă, am decis să fac distribuția. Era în mințile ei în mare parte. Un joc foarte foarte mic. Aș mai fi putut aștepta probabil o perioadă. Ce e diferit însă, acum când accelerez la 1500rpm și chiar și când stau la ralanti, nu mai aud deloc acel clinchet metalic. Motorul merge mult mai curat și rotund parcă. Într-adevăr arătau diferit și aveau ceva îmbunătățiri și ghidajele și întinzătoarele la N47 în 2013 față de cele de pe generațiile anterioare, dar față de kitul nou pus pe mașină tot par mult mai firave. În poză kit-ul original de pe mașină: http://i65.tinypic.com/b9c74i.jpg1 point
-
A venit cu greu, că e zăpadă mare. Aștept să se liniștească puțin vremea și plec la montaj. Am vrut neapărat tot același volan cu cusătură roșie pentru că mi se pare că se potrivește mai bine cu interiorul Sport cu roșu. Cel de M e ok, dar nu mă dau în vânt după el, așa că, schimbare minimă, dar padele. http://i67.tinypic.com/sww945.jpg1 point
-
in locul tau nu mi-as bate capul cu "Lane Departure Warning" asta vrei probabil si este o optiune prost gandita, daca era ca la mercedes cu mentinerea benzi era folositor... pe mine unul in loc sa ma ajute ma deranjeaza cu vibratile la depasiea benzi, cine da bani pe ea ori o face fara sa stie ce este ori sa fie masina cat mai dotata...1 point
-
0 points
-
Trebuie vazut intai care e problema si ce s-a intamplat mai exact cand ISTA-P a facut update. Te pot ajuta eu, am Launch X431 Pro V, CGDI BMW care poate face programare si codare individuala dar si ICOM-ul original. Da-mi un PM pentru mai multe info-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00