Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/15/19 in Posts
-
N-am ascultat niciunul dintre cele 3 sisteme instalate efectiv in masina, doar am citit impresii de la diversi useri - dar au o doza mare de subiectivism; unii spun ca Bang&Olufsen ca e cel mai performant, altii zic de Bowers&W ca ar fi mai bun calitativ. Ce trebuie tinut minte - performantele audio ale sistemele OE BMW sunt destul de limitate datorita limitarilor fizice ale boxelor - woofer de 10 cm - pt frecventele 300 - 3000 Hz ar fi mai potrivit un woofer de 13-16 cm) - pozitionarea subwoofer-ului (volum mic de aer miscat, greu sa produci un kick apreciabil intr-o incinta atat de mica) Individual e prima incercare BMW de sunet premium, si oricum a fost instalat pana in 2013 pe masini (pe E-uri); probabil nu au avut vanzari semnificative pt optiunea respectiva, si atunci au preferat sa foloseasca un brand premium recunoscut. B&O a fost montat pe F-uri B&W e prezent pe G-uri. Asa ca nu cred ca poti alege masina doar pe criteriul sonorizare, ci probabil mai intai iei in considerare generatia (G,F,E). Daca luam in considerare specificul celor 2 producatori (Olufsen - foarte buni pe DSP si procesare de sunet) si Bowers (printre cei mai buni producatori de boxe), probabil ca acest specific se pastreaza si in sistemele de pe BMW - cel B&O mai bun pe partea de amplificare si procesare, iar cel B&W ceva mai buni pe partea de boxe si redare sunete. Diferenta notabila este la amplificator - cel de pe B&O are mai multe canale (fiecare boxa e amplificata separat, inclusiv tweeterele, deci sunt in total 16 canale); cel de pe B&W are doar 9 canale (tweeterele au filtre pe ele, sunt amplificate impreuna cu wooferele); asta inseamna ca semnalul de la Olufsen e mai bine definit in range-ul de frecventa al fiecarui tip de boxa, dar probabil acest lucru este compensat de calitatea boxelor, mai buna la B&W (mai ales la tweetere - unde folosesc "diamond tweeters" - cu review-uri foarte bune). Luand in calcul aceste caracteristici, ma gandesc ca daca asculti muzica simfonica/opera la volum min/mediu, probabil B&O e mai potrivit; daca asculti muzica mai comerciala la volum mediu/mare probabil B&W e mai potrivit - sper sa ne confirme acest aspect niste posesori de asemenea sisteme Eu am acum pe masina boxe de pe sistemul Individual (boxe de medii + tweetere) si subwoofere de B&O; boxele de pe cele 2 sisteme seamana foarte mult vizual, probabil diferentele sunt minore; am inteles ca sunt produse de Lear, dupa specificatie. - se aud foarte bine definit, mai ales pe muzica instrumentala, mult peste orice boxa aftermarket incercata de mine (Match, Ground Zero, Focal, Eton, DLS, Hertz); diferenta fata de cele OE Harman Kardon este puterea dezvoltata, clar mai mare la Individual - la volume mici nu e mare diferenta intre ele, la volume mari Individual inca suna clar si bine definit, pe cand HK incepe sa distorsioneze. La urmatoarea masina, probabil ca voi cumpara setul de boxe sh Bowers&Wilkins de pe G10/G30 si voi folosi un DSP aftermarket cu minim 10 canale (cel de la Brax e foarte tentant, dar sare de 5000 usd) + amps.6 points
-
Proiectul continua. Timpul este inamicul nr 1. Inainte sa plec din tara am reusit sa montez prelungirea bara fata de la Status Gruppe. Bara a fost vopsita in cel mai mic detaliu. Proiectoarele, chederul superior si ornamentele (plastic abs)pt proiectoare au fost schimbate deoarece prezentau urme de uzura.3 points
-
Nu vreau să te dezamăgesc. Am căutat de mi s-a acrit 328i în toată Germania. Tot ce găseam erau slab dotate sau dubioase. Cele bine dotate erau din SUA. Am obosit în cele din urmă și am rămas la 320D, deși eram pornit total pe benzină, n-am mai reușit să am răbdare. Eu am luat mașina de la o reprezentanță B&K de pe lângă Hamburg. N-a fost nici ieftină. Am făcut ceva drum, dar recunosc că a fost plăcut Poți să vezi prin topicul meu diverse experiențe cu mașina. O am de 2 ani.2 points
-
Te uiti la varianta ED văd. Are ceva mai puțini căluți față de ce aveai tu în listele inițiale. în fine, la al doilea anunț nu e NIMIC "M PAKET" în afară de volan. Iar suspensie reglabilă, fac pariu că nu Cred că își copiază anunțurile unii de la alții. Toate sunt cu Dakota Exclusive foarte îngrijite Sunat, verificat, discutat. Cere VIN, tot așa - pare tot proprietar. Vezi să n-ai suprize pe la RAR și ITP pe viitor, asigură-te că jantele pe 18 sunt trecute în carte. Varianta ED e limitată la jante pe 16" dacă nu a fost comandată din fabrică cu alte roți mai mari. Jantele alea sunt de F10 din ce văd. Style 329.2 points
-
Salut, O parere personala. In caz ca vrei sa tii masina mai mult de cativa ani, ignora tot ce a zis colegul de mai sus. Daca iei o masina cheala, fara optiuni, ti se va lua de ea foarte repede. O masina fara optiuni te plictiseste in mai putin de un an. ''Dar orice complexitate inseamna sansa mai mare sa se defecteze'' - zice el. Da, dar asta e valabil la orice lucru, nu doar la masini. De ce ne luam BMW daca vrem sa fie cat mai simplu? I-ati logan in cazul asta. ''Chiar si daca-ti permiti, e durere sa repari o asemenea masina la ce ageamii sunt meseriasii de la noi'' - Deci chiar si daca iti permiti sa-ti repari masina (caz foarte rar la soferii de bmw dupa cum pune problema colegu'), tot o sa ai probleme. Serios? Ce kkt de sfat e asta? Ia-ti masina cat mai dotata daca vrei sa te bucuri de ea. Unii conduc bmw doar pentru sigla, important e sa aiba 4 roti si un volan. Ia-ti o masina care sa te bucure cand te urci in ea dimineata.2 points
-
Jurnal de bord la un an de la achiziție. Săptămâna asta am fix un an de când am luat mașina Avea 102000km la achiziție, acum am 118000km. (2000 sunt făcuți din Luneburg până acasă, când am venit cu ea). Am păstrat un dosar complet cu toate facturile, piesele și bonurile de motorină. Tare sunt curios unde ajung la final cu investițiile Revizii active de atunci: Mai 2017 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) + Lichid frână (ăsta a fost făcut service-ul de reprezentanța de la care am cumpărat-o) August 2017 - Schimb ulei cutie automată (service specializat BMW) Ianuarie-Februarie 2018 - Discuri și plăcuțe față - ATE (service specializat BMW) Aprilie 2018 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) Probleme de atunci: Vecin "deștept", lovit bară spate în parcare. Reparat pe Casco la reprezentanță. Avea nr de BG. Vis! :getlost: Zgărieturile fine (inclusiv prostiile de la spălătoriile auto), loviturile de uși prin parcare și diverse crengi căzute de la vânt și-au pus amprenta deja pe mașină. Era impecabilă când am adus-o. În general îmi spăl singur mașina la o spălătorie manuală, fără să stau să șterg cu tâmpenii la ea după, doar spumă și jet, dar tot degeaba. Probleme infiltrație apă pe la antena GPS. Rezolvat la reprezentanță Spălător far stânga nu mai scotea apă. Rezolvat cu o piesă nouă. Problemă ciudată la un moment dat, se aprindeau simultan becul de AC și degivrare lunetă. Am oprit motorul și apoi nu s-a mai întâmplat Vibrații în volan la frânare, motiv ce m-a dus la schimbarea tuturor discurilor și plăcuțelor. Era planificat de când luasem mașina. După ce am pus ATE Power Disc pe față, surpriză la 1000 de KM, din nou vibrații. Am menționat mai sus povestea, acum e ok după ce le-am schimbat pe garanție cu ATE normale. Piatră în parbriz pe A2. Reușind să remediez aproape complet problema la un atelier de parbrize, am renunțat la schimbarea lui deocamdată. Aștept următoarea piatră. Sper să nu mai vină . "Cadouri": Cauciucuri Continental TS830P Runflat pentru iarnă. Cele cu care a venit mașina la set nu mă încântau. Schimbat Volan Sport cu Volan Piele Sport (nou) cu padele. Am păstrat aceeași linie, pentru că mi-a plăcut mai mult cu cusătura roșie decât cum venea cel de M. Am folosit tot airbagul meu. Vgate OBD Wifi + Bimmercode + Bimmerlink, că așa îi stă bine orcărui pasionat Codare Start/Stop Memorie. Urăsc sistemul ăsta. Intră mult prea devreme și nu înțeleg de ce nu l-au făcut să intre după ce stai să zicem 2-3 secunde cu piciorul pe frână. El intră instant. Codare Cutie Viteze în Sport (2TB) odată cu volanul nou. Activare Video in Motion Constant am pus numai Motorină MOL Evo Diesel Plus. Pare să îi priască. Ce mai am în plan: Schimbător 2TB, încă nu sunt 100% decis, fiind doar estetică treaba, dar dacă tot am început, să o fac până la capăt Urmează un set nou de cauciucuri de vară runflat. Cele curente sunt GoodYear RFT din 2014. Mai merg cred și vara următoare dar nu vreau să mai stau cu ele. Au DOT 2014 și cam 6mm carne. Deocamdată oscilez între Michelin/Dunlop și Conti. Să mai vedem pe parcurs. Am pus ochii pe un set de Jante Style 391. Dacă tot schimb cauciucurile la vară, mă gândeam să trec pe 225/55/16 pentru sezonul cald. Style 391 au 7.5J față de Style 306 și 390 pe care le am acum. Rămâne de văzut cu care rămân la iarnă dintre cele actuale. Detailing interior/exterior complet, cu prima ocazie. Nu reușesc să îmi fac timp să o las pentru operația asta. Vopsire bară față. Am foarte multe urme de pietricele, luate de-a lungul timpului pe bară și îmi stă pe creier.2 points
-
Haide-ti ma baieti,ce dreac,aceeasi chestie OE VS OEM de atatia ani... "Indicativul OE – Original Equipment (genuine)Aceasta este piesa originală folosită de producătorul auto la asamblarea mașinii. Această piesă poate să fie fabricată de către un furnizor precum Hella, Bosch, Mann-Filter sau alții sub un contract special și exclusiv cu producătorul auto. De obicei, aceste piese sunt livrate de către furnizori, direct în ambalajul producătorilor de mașini. Indicativul OEM – Original Equipment Manufacturer.Aceasta este denumirea dată de către furnizorul de piese, tuturor pieselor montate de origine pe o mașină. În acest caz, furnizorul de piese, are dreptul de a produce aceeași piesă originală și de a o ambala în ambalaj propriu marcat cu logo-ul său. Ambalajele vor fi marcate cu logo-uri precum Hella, Bosch, Mann-Filter sau a altor producători de piese. Prețul pieselor OEM este de obicei mai mic ca cel al pieselor OE. Indicativul AM – Aftermarket.Aceste piese nu poartă logo-ul sau însemnele producătorului auto. Acest lucru nu înseamnă că acest tip de piese sunt contrafăcute. Pentru a ajunge în comerț, acest tip de piese sunt omologate de către organismele internaționale. Calitatea acestor piese diferă în funcție de notorietatea producătorului de piese și de prețul acestora. De reținut că diferența nu se face cu privire la siguranța pe care o prezintă acestea, ci mai degrabă la numărul de kilometri în care piesa funcționează în parametrii optimi."2 points
-
1 point
-
1 point
-
Zice bine tipa asta aici https://www.avocatnet.ro/articol_38164/Enorm-de-mult-este-prea-mult.html Nu de alta, dar vad tot mai multi care folosesc expresia asta care pe langa faptul ca e gresita, suna si aiurea. Stiu, nu e forum de gramatica bla bla bla :frantics:1 point
-
Nu e chiar asa. Daca instalati device-uri aftermarket si masina merge la recall si voi dati cu semnatura pe formular, ei nu raspund de nici un modul "brick"uit in timpul reprogramarii altor module... Se intampla frecvent in vest dealerul sa nu isi asume raspunderea.1 point
-
Chiar mĂŁ gândeam pe cine o fi supĂŁrat comentariul meu așa tare Uite aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180519-f30-320d-2013-my-first-bmw/page__st__180 Eu unul nu recomand ĂŽnsĂŁ diesel peste benzinĂŁ, sau invers. Au fiecare și bune și rele.1 point
-
Cam ce ziceam mai sus. Mai mult ca sigur nu are suspensie reglabilĂŁ. Mulți habar nu au cu ce se mĂŁnâncĂŁ, alții știu dar profitĂŁ cĂŁ nu e lumea informatĂŁ. Cere VIN sĂŁ lĂŁmurești. LĂŁmurește și numĂŁrul de kilometri. 180.000 ĂŽn text, 198.0000 ĂŽn anunț. Pare cĂŁ nu e samsar. Pare. Toba se pare cĂŁ a fost o prioritate - e genul de mașinĂŁ pe care o poți duce la verificare, dar sĂŁ lĂŁmurești foarte clar anumite aspecte. SĂŁ vezi istoricul...etc1 point
-
Nu stiu... zic si eu... ai cautat un motor second? Ma gandesc ca ar trebui sa fie mai ieftin decat toata nebunia aia cu rectificat, alezat etc. Si nici nu prea stii cum o sa iasa.1 point
-
Exista o categorie de vanzatori de masini care cer pe ele mai mult decat fac, sau mai bine spus mult mai mult decat alte modele asemanatoare de pe piata din RO. Avem si pe forum un exemplu cu un X6 care nu se vinde de 3 ani Oricine e rezonabil si chiar vrea sa isi vanda masina, va gasi un cumparator in 3-4 luni, dar daca vanzatorul e nerealist nu inseamna neaparat ca masina e proasta, dar nici nu se va vinde.1 point
-
Mai luĂŁm putin praful ,trim M-sport pe care ĂŽl aveam acasĂŁ de vreo 2 luni Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Ce anume e asa dubios? E o masina veche de 7 ani, cat trebuie sa coste ca sa nu fie dubios anuntul? Posibil sa aiba kilometri mai multi, dar oricum pretul e unul realist pentru un seria 5 model vechi vechi de 7 ani.1 point
-
comparatia e o ineptie din start , ce legatura are un coupe cu o berlina , una exclude pe alta , te hotarasti la caroserie si apoi alegi motorizarea . De "manual sau automat nu conteaza" nu mai spun1 point
-
Acum si tu, ai comis blasfemia de a pune o intrebare generala, fara sa explici faptul ca eliminarea temporara sau definitiva a unor elemente constructive ale sistemului de tractiune nu au alt scop decat cresterea performantelor, pregatire pentru remaparea motorului si eventuale retrofituri; daca ofereai explicatii pertinente, ai fi vazut ca reactiile erau pozitive.1 point
-
pai ce ai vrea de la un forum? sa fii incurajat sa faci improvizatii, carpeli? vrei si aplauze?1 point
-
1 point
-
probabil are probleme la cardanul/grupul fata si e reparatia foarte scumpa1 point
-
Fara parola.BMW europe east 2019-2.rar BMW europe west 2019-2.rar1 point
-
azi a fost o zi productiva , am terminat cu inmatricularea si am luat numerele negre , am spalat masina si am "cosmetizat" locul de parcare subteran ... inca 800km pana la prima intrare in service ( running-in service )1 point
-
da , din pacate de aproape o luna de zile am ramas fara garajul inchiriat din 2016 ... proprietarul a inchiriat ambele case si ambele garaje ( din aceeasi curte ) unei persoane care urmeaza sa faca un azil de batrani ... deci am ramas iar pe "drumuri" , poate reusesc sa fac un aranjament cu vreun atelier de detailing din Bucuresti sa imi "inchirieze" cateva ore saptamanal facilitatile pentru o intretinere corespunzatoare marele minus la aceasta masina este ca atrage prostesc de multa atentie mai ales din partea copiilor care nu prea inteleg ca nu au ce sa caute sa puna mana / sa se sprijine / sa atinga masina altuia , nu inteleg mania asta de a pune mana pe o masina ... nu am nimic impotriva sa te uiti sa ii faci o poza dar nu inteleg de ce trebuie sa o atingi fizic ... azi cat am fost plecat in 2 locuri am deja urme de palme / degete pe ambele geamuri din fata . pe capota si pe o aripa , noroc ca este culoarea foarte permisiva1 point
-
Acum am terminat toata distractia , inclusiv spalarea necesara dupa un drum de 650km. Zborul cu "avionul" a fost cel putin interesant ... era mai mult un autobuz cu aripi ... am ajuns la GroupWest Motors Satu Mare pe la ora 9 dimineata , au trimis un baiat sa ne ridice de la aeroport cu un 320d nou nout , tot stafful s-a purtat exemplar ( poate cei din Bucuresti au ceva de invatat ) , am primit cadou o husa de cheie performance ( cea cu alcantara si carbon ) + o sticla de vin marca BMW :shifty: ... dupa ce am semnat actele de predare agentul cu care am comunicat pe toata durata interactiunii ( Arnold Hochdorfer ) ne-a aratat una alta pe la masina + cum sa efectuezi un rodaj corect pentru acest model ( NBT EVO e mai putin intuitiva vs NBTul clasic ) si la 10 fix am plecat spre Bucuresti. Am facut 9 ore si vreo 10 minute pana in Bucuresti ... masina este senzationala la drum , nu este foarte rigida cum se plangeau unii prin SUA ... fix atat cat trebuie , eu am mers cu directia in modul Confort si sasiul in modul Efficiency ( parca asa ii zicea ) + cutia in modul cel mai soft de schimbare a treptelor , nu am vrut sa fortez nimic cat sunt in rodaj ( primii 2000km ). Ajunge prostesc de repede la 110-130 , depasirile sunt o placere , foarte stabila chiar daca este tractiune spate ... dupa 650km dintr-un foc m-am resimtit putin dar nimic serios ( scaunele sunt foarte ok dar nu se pot compara cu scaunele confort din seria 5-7 etc ) Sistemul de sunet desi este H/K ( maximul disponibil pt M2 ) mi se parte mult mai slab vs LOGIC7'le din E60 ... are doar reglajele de bass / treble / fader / balance ( nu are equalizer ) Farurile LED lumineaza ceva mai bine fata de bi-xenonul de pe F10 ( poate 15-20% ) Ca fapt divers consumul a fost de 9.8L/100km cu o viteza medie de 68km/h Cateva poze in ordine cronologica :1 point
-
Perfect de acord. Nu contestam utilitatea unei masini, care pana la urma rolul ei este sa ne faca viata mai usoara, ci calitatea drumurilor noastre pline de pietre. La o asa masina, as colanta macar bara fata impreuna cu farurile si oglinzile. E noua totusi, nu ciuruc de f10 din nemtia impecabila.1 point
-
Nu ar fi rau. Nu prea folosesc Fb, dar avem prieteni comuni (Radu cu Audi rs4). Facem cumva sa ne gasim . Cateva informatii despre scaunele de ///M3 e46 CSL(pentru cei interesati). Piele Alcantara, greutate 18.4kg. Nu am reusit sa cantaresc scaunul direct pe cantar. Am aplicat metoda clasica (m-am urcat pe cantar tinand in brate scaunul dupa are am facut diferenta evident).1 point
-
Nu ĂŽnțeleg de ce pierdeți vremea cu toți carnatii de p aici si nu va cĂŁutați mașini in Germania unde oferta e de 100 de ori mai mare,mai ales cei care vor o mașina buna..1 point
-
Orice manager de firma serioasa raspunde de ce fac angajatii lui. Eu am firma de transport si raspund de ce fac soferii mei. PUNCT! Cand ceva nasol se intampla, nu raspunde Nea Gheorghe soferul, ci raspund eu si tot pe mine ma costa orice problema. In cazul de fata, BMW_ul asta nu a fost cumparat de tine pt ca anuntul continea multe minciuni. Deci patronul firmei a pierdut 23K euro, sau a ratat profit de 2-3-5K in functie. Eu stiu ca banii se fac greu si din rulaj si indiferent cate masini are el in parc, daca rateaza o vanzare din cauze unei prostii/incompetente a vreunui angajat, o sa dea faliment incet-incet. E plina piata de arzatori la toate colturile! In acel anunt nu erau greseli, erau trecute intentionat optiuni care nu se regasesc pe masina doar ca sa prosteasca lumea. Ei incearca pt ca asa sunt invatati, sa arda lumea. Nu sunt prosti sau neglijenti, ci doar jeguri de comercianti. Nu-i subestima, sunt lichele cu scoala vietii care merg pe premiza ca la fiecare 5 secunde se naste un fraier si trebuie ars. Datoria lor e doar sa-l gaseasca1 point
-
Daca tot suntem la lectia de gramatica pe forum BMW: Daca v-ati intrebat vreodata care este forma corecta, " iati", "ia-ti" sau "i-ati" acum e timpul sa va lamuriti. "Iati" nu exista. "Ia-ti" apare atunci cand "ia" are sensul de "a lua". Ia-ti bagajul si du-te. I-ati" apare atunci cand "ati" este marca perfectului compus sau a conditionalului prezent. Ati fost la mare? I-ati spus ca trebuie sa mearga acasa?1 point
-
1 point
-
Tot a fost ziua ei recent, am reușit sĂŁ mĂŁ ĂŽndur și sĂŁ fac și un detailing ĂŽn cele din urmĂŁ. Cadou pentru 5 ani ĂŽmpliniți :twoup: http://i64.tinypic.com/2hz4npg.jpg http://i63.tinypic.com/rjflg4.jpg http://i64.tinypic.com/2n81qmc.jpg ParcĂŁ a prins o nouĂŁ tinerețe1 point
-
Haha. Echilibrul e bun Așa, să trecem la lucuri serioase, am făcut un colaj care ar trebui să explice exact situația. Poza 2 (dreapta sus) este chiar volanul meu original iar din Poza 3 stânga jos este cel nou, după montare. Poza 1 și 4 le-am luat la nimereală din mediul online. http://i66.tinypic.com/9th5op.jpg E o simplă chestie de gust. Mie îmi place cum vine cusătura aceea roșie. Se potrivește frumos din punctul meu de vedere cu acea dungă roșie de la trimurile sport ale mașinii. Mulți îl preferă direct pe cel de M. Eu am vrut în fapt același volan, doar să aibă padele și să fie dintr-o piele mai moale. Plus că efectul de "nou" e foarte plăcut. Am o fixă cu volanele. La aproape toate mașinile pe care le-am avut le-am schimbat volanele1 point
-
Doar din pură curiozitate, că na, fiecare are dreptul la opinie. Cine mi-a dat minus postării de mai sus, poate să se și exprime și să îmi spună motivul? Nu de alta dar e pur informativă postarea de mai sus, credeam că ajută să vezi prin ce trec alții cu mașinile lor1 point
-
am patit acelasi lucru la dedeman....a julit manerul si usa....din pacate asa e lumea...plina de nesimtire. daca parchezi pe doua locuri esti badaran, daca parchezi regulamentar esti trosnit de tarani. cateodata stau si ma intreb, care e mai taran cel care da fara mila cu usa, sau cel care parcheaza "precaut". in 99% din cazuri, parchez la mama dracu....prietena mereu imi spune ca sunt paranoia si ca merge mult pana la supermarket ) , dupa ce i-am aratat de cateva ori juliturile, a inceput sa ii placa parcarea cea mai departata )1 point
-
Nu e vorba de emotie aici...e vorba ca traim in tara asta care are RCA si CASCO si tot in aceasta tara minunata poti sa-ti gasesti masina praf la fel de bine cum iti gasesti bara zgariata si atunci iei in calcul si daca ai fi avut casco. Doar despre asta e vorba parerea mea, nu iau in calcul bunul simt al oamenilor. Eu cand mi-am facut casco am tinut cont si de treaba ca, firma de asigurare Astra a dat faliment si imediat dupa Carpatica, nu vrei sa stii cum au fost procedurile in caz ca te loveste cineva cu una din asigurarile de mai sus... Ce faci daca vine un mos pe contransens ca e beat sau ca e prea batran cu o dacie 1300 fara asigurare? Daca ai avut bani de o masina scumpa, parerea mea, ar trebui sa poti sa-ti faci cel mai mic casco care include doar sa-ti repari masina daca accidentul e din vina ta sau celalalt nu poate sa te despagubeasca din orice motiv. Cat despre ce poti sa faci, este sa incerci pe o raza de 1-2 km sa cauti camere video daca ai timp si nervi pentru asta, eu as incerca sincer sa fac asta, doar sa-l pun la zid pe cel care a fugit, nu sa fac rau! Ci as da din timpul meu si din nervii mei doar sa-i vad fata cand il prind! P.S nu trebuie sa va suparati/mirati de lucrurile astea la cata lume proasta exista in trafic/parcari. Se repara repede si usor si mergem mai departe!1 point
-
Sunt generalizări bazate pe niște experiențe din auzite de cele mai multe ori. Cum am zis și mai sus, totul se rezumă la cât noroc ai să găsești ceva întreținut corespunzător și nemânărit. Nici dieselul și nici benzina nu sunt varză sau perfecte și nu e unul mai bun ca altul neapărat. Da, când majoritatea din jurul tău (vezi experiențe pe forumuri, Farcebook sau auzi pe la mecanici sau tovarăși) sunt povești nasoale, tragi concluzii pripite. N20 praf, N47 praf și tot așa se duce vorba. Din păcate poveștile respective au legătură cu mașini varză, km mânăriți sau făcute praf și reparate pe butuci, cumpărate “ful opșăn, 5 butoane, ținute în garaj, 89000km” la 11000EUR Iei o mașină corectă, nu cea mai ieftină de pe Autovit și fără chestii suspecte și ai să fii uimit cât de fiabil și bun e și N20 și N47 chiar și la 250000+ km. PS. 99.9% mașina din anunțul postat NU ARE suspensie reglabilă.0 points
-
foarte bine. La ultima categorie cu cat piesa este mai scumpa, si se apropie de pretul piese originale cu atat va tine mai mult. Deci pe termen lung tot pe acolo ajungi (totusi e posibil sa iesi putin mai ieftin dar nu cu mult)-1 points
-
-1 points
-
"I-ati" mai bine o carte de gramatica. Detii adevarul absolut clar. Si esti un fin cunoscator al psihologiei umane. Sunt nenumarate topicuri cu peripetiile prin servisuri. Nu te pun pe ganduri? Ca sa nu mai spunem ca multi nu-si permit financiar sa intretina asemenea masini corespunzator. Se ajunge la DIY-uri si tot felul de reparatii aproximative. Bine, rau asta-i realitatea. "Serios" - daca esti asa bazat inseamna ca-i ajuti tu de acum, deh banalitati Si tu de ce conduci un bmw fariseule? Pentru placerea de a conduce? Sau cea de a-ti odihni posteriorul pretios in "pele" si dat aghioase in scaunele ventilate?-1 points
-
DacĂŁ papĂŁ ... ĂŽi bai. Vezi la motor ... semering supape, segmenti, garnitura chiulasa ... etc ... un motor bun nu papĂŁ.-1 points
-
E un versus cel puțin dubios dacă îmi permiți Adică mașinile în sine au utilități complet diferite, precum și motoare diferite. Fiabilitate e discutabil orice ar fi. Depinde de mulți prea mulți factori, de la anul fabricației la întreținerea și starea fiecărei mașini în parte. Nu există o generație câștigătoare. Consumul ar trebui să fie pe ultimul loc în lista ta în condițiile în care te orientezi către benzină. Evident, consumul cel mai mic îl vei obține cu 320i. Chiar și așa 328i are consum mai mic ca 325xi prin prisma noilor tehnologii. 325xi e și 2500cmc, benzină. Normal să fie mai gurmand. Apropo, este diferență între E92 325Xi (2006-2007) și 325i xDrive (2007-2013). Cel din urmă fiind chiar 3000cmc, deci și mai gurmand. Îl aduc în discuție pe cel mai vechi doar pentru că ai menționat 325XI. Din nou, e diferit de 325i xDrive. Pentru performanțe 328i clar e câștigător. 320i și 325xi sunt cam pe același nivel. Pentru întreținere pe termen lung evident că trebuie să mergi cu un model cât mai nou, pentru că vârsta își va pune amprenta pe din ce în ce mai multe componente și una e să iei o mașină care are 11 ani acum și alta este să iei una care are 6-7 ani. Dar revin, sunt mașini destul de diferite, mai ales că E92 e coupe. Dacă ești orientat către asta poate ai vrea să te uiți la F32 și la noua generație.-1 points
-
Unde s-a ajuns de la o simplĂŁ ĂŽntrebare...senzori ABS defecti, motoraș cutie transfer, grup fațĂŁ defect, improvizație, platformĂŁ, etc. VĂŁ mulțumesc tuturor pentru comm uri și ĂŽn special haterilor care si-au vĂŁrsat frustrĂŁrile. Rog adminii sĂŁ șteargĂŁ topicul. Mulțumesc-1 points
-
"Oferta" ce sa mai... E dubioasa rau de tot la banii astia. Nici nu ma mira faptul ca samsarii infloresc atata timp cat inca exista oameni care au pretentia sa cumpere o masina X la un pret sub piata locala, sa nu mai spun de o comparatie cu piata auto din DE sau orice alta tara din vest. Chestiile astea ar trebui sa te puna pe ganduri, asta daca nu vrei sa-ti iei un cazan si pe urma sa te pui sa bagi bani in ea cu nemiluita. Si crede-ma ca atunci cand bagi mana in buzunar pt o asa masina o sa simti bine. La banii astia, cred ca mai bine te orientezi catre alta categorie, poate un Pasat B8 sau un Seria 3, E90, 2011-2012.-1 points
-
Parca sistemul Hi-Fi sau Harman are subwoofere sub scaune. Cel standard stiu ca nu are. Ce masina ai in primul rand?-1 points
-
Din ce vad eu aici https://www.mdecoder.com/decode/b019800 tu nu ai sistem HI-Fi sau Harman. VEzi sub scaune daca wooferele alea sunt conectate prin cabluri la unitatea centrala. Poate doar le-a pus fostul proprietar ca sa dea bine. Am vazut multe masini cu volane cu padele care nu merg fix din acelasi motiv: Sunt prezente fizic, dar nu sunt cablate si codate in sistem. Cred ca ti-ai cam luat teapa. A fost la un pret ft bun, km reali, pt pretentiosi?-1 points
-
-1 points
-
Bmw F30 320D pret 13.900 euro serie sasiu WBA3D110X0F396874 an fabricatie 04/2015 EURO 6 rulaj 160000 km Accept test la reprentanta BMW - DACA KM NU SUNT REALI,SUPORT PLATA TESTULUI!! Detalii : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gxvh9.html-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00