@edit, eu bat la pariu ca audi-ul ala nu e mai bun decat g30-ul, pe oricare dintre pante intr-un test obiectiv, cu acelasi sofer, aceleasi cauciucuri, si aceasi presiune in pneuri. Ce au rusii acolo e absolut subiectiv, conteaza enorm de mult tipul cauciucului, cat de umflat e, cat de uzat si care e marimea lui. Mai conteaza si unde s-a oprit audi si unde s-a oprit bmw-ul. Juma de metru, de fapt cativa cm inseamna ca pleci sau nu pleci. Conteaza si ce s-a format initial sub cauciucul bmw-ului de nu a pornit. Conteaza si gradul de incarcare a anvelopei lui cu zapada/gheata. E totul foarte foarte subiectiv cand e vorba de gheata si zapada. Daca te-ai uitat la ultimul youtube pus de mine, raman intepenite pe loc masini serioase cu 4x4. Si cu cauciucuri imense, de zapada, cu ditamai profilul. Si bmw-ul nu ramane, niciodata. Pai daca ne luam dupa filme din astea tragem concluzia ca bmw e mai tare decat land rover fara sa stim alte detalii. @mik15 o fi si asta, dar e si din cauza faptului ca quattro a pierdut teren serios in fata lui xdrive. Acum 10-15 ani quattro era regele vanzarilor in categoria sedan 4x4, cel putin dintre masinile germane. Acuma Bmw le-au luat fata la vanzari si performante(nu ma refer la offroad neaparat) lui Audi exact pe segmentul unde Audi era destul de linistita. Ca o idee, ca o mica observatia personala, si in Austria la schi de exemplu, plin de reclame cu xdrive in varf de munte si masini cu xdrive de test.