Nu stiu de ce tot incerci sa ma enervezi ), ma provoci in repetate randuri cand pe un topic cand pe altul, mai spui prostii, o mai intorci...ca sa-ti raspund si acuma frumos, nu le stiu pe toate, insa stiu ce inseamna o remapare si un dyno. Nu contesta ce nu stii, intretinerea mea la masina e mult peste limitele normale, nu are rost sa-ti spun tie cat sa investit si ce sa schimbat, doar din facturile din biroul de la munca iti cumpar masina, dar nu asta conteaza. Teste de 0-100, liniute, nu au nici cea mai mica legatura cu topicul si cu intretinerea masinii, nu faci nimic anormal din ce o masina nu poate sa faca, cerculete? nu cred ca am zis ca fac cerculete cu ea, iarna in parcare la "Carrefour", da, cine nu face? Unii fac niste detailing-uri la masini si zici ca au bagat sute de milioane in intretinere cand ei de fapt au facut niste revizii si au schimbat o garnitura la busonul de ulei. Nu mor de necaz ca la altul nu i sa rupt distributia la km mai multi ca la mine, niciodata nu m-am bucurat de raul altuia, am murit de necaz ca mi sa intamplat tocmai la putini km de la cumparare si am amanat stiind ca se aude. Doar am spus ca am avut destule N47 in service si ale prietenilor prin oras si la toate se auzea distributia in accelerare, dar urat. Ce legatura are ca este 2.0 mai baiatule?) tu chiar vrei sa dobori limitele de pastile in seara asta? Nu are forta sau daca are 2.0 nu se tureaza peste 2000 rpm? sau esti din "clanul" ala " daca nu are 6 pistoane nu e bmw"? Ghinion este cand sunt alte sute de N47 cu peste 200k la care se aude distributia de zici ca isi ia zborul si se rupe la tine, nu inseamna ca trebuia sa se rupa la altul, dar eu am facut parte din bucata aia de 10% la care s-a rupt lantul, ghinion, dar asta e.