Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/19 in Posts

  1. Si ti-a recomandat cineva vreodata pe clubaudi sa cumperi cauciucuri sh? Daca asta consideri ca e solutia ok, de ce ai mai intrebat pe forum si nu le-ai cumparat direct? "Nu vreau sa fac cursuri de etica aici, insa, ii invit pe cei curiosi la o discutie in privat daca vor o situatie amanuntita a investitiilor si a incasarilor lunare" Aici vrei sa demonstrezi ca tu esti un om bogat, cu investitii si incasari masive lunare? (daca da, atunci trebuia sa tai o felie mica din incasarile lunare si sa o dai pe cauciucuri noi) Fara suparare, daca te asteptai sa primesti aplauze si link-uri cu cauciucuri sh la pret bun pe olx, s-ar putea sa ramai cu un gust amar. P.s. Te felicit pentru varianta aleasa, asta inseamna ca apreciezi mai mult siguranta ta si a familiei tale decat cei 4-500euro pe care ii scuteai punand cauciucuri sh.
    2 points
  2. N-are nicio legatura cu ce am spus eu si nici cu ce ma asteptam. Imi pierd timpul cu explicatii ....
    1 point
  3. 5 ani am fost pe forumul ClubAudi (cititi pana la capat postul asta) si niciodata nu am participat (sau vazut) la astfel de discutii nascocite din premise dubioase. Oare de ce? Pentru ca cei care au bmw sunt considerati "cocalari"? Inclusiv pe forumuri? Nu, sa zicem ca nu consider asta (nu dezgrop subiectul), ci pentru ca nu sunt permise astfel de raspunsuri si userii sunt atentionati. Sper sa petrec o perioada linistita si la fel de productiva si aici (sunt convins ca se poate). Voie buna!
    1 point
  4. Majoritatea celor care vand piese il au ... autokarma , unix ... etc Cam asa arata la cele care il au atasat de radiator
    1 point
  5. Mai bine fa rabat la altceva si cumpara cauciucuri noi, ai ceva putere pe masina aia sau daca ti se par prea scumpe, coboara la 18' fara asymetric. Ca idee, e primul lucru care atinge asfaltul... cred ar trebui sa preferi cea mai buna calitate pentru siguranta ta. Eu am luat de curand goodyear 245/40r19 98y eag f1 asy3 moe xl roffp si 275/35r19 eag f1 asy3 moe xlroffp si pot spune ca sunt foarte multumit de ele, nu sunt nici foarte zgomotoase pentru runflat.
    1 point
  6. Mai era unu pe forum de voia sa decupleze fata la xdrive. Fa echipa cu el si mergi cu masina RWD o perioada, pana ajungi la uzura uniforma.
    1 point
  7. Foarte probabil poate sa fie filtru uscator aproape infundat , nu mai trece freonul prin el si creste presiunea in instalatie , pe traseu ai un senzor care opreste compresorul pentru evitarea exploziei conductelor/radiatoarelor/furtunelor Filtru este pozitionat langa radiatorul ac , este o piesa consumabila si trebuie schimbata macar la 4-5 ani , informatia o stiu de la un frigotehnist
    1 point
  8. Ai un seria 7..nu pare sĂŁ fie compatibilĂŁ cu noțiunea de cauciucuri sh. Eu zic sa iei pe fata cauciucuri noi daca zici cĂŁ cele de pe spate sunt ok
    1 point
  9. Are 18 ani, e tipla, nimic revopsit, km reali...
    1 point
  10. Mie tot la e36 mi-a ramas gandul, f10-le la cei 184cp pe care-i are nici nu se compara, nu trage cum tragea e36-le, in schimb tinuta de drum parca e mai buna, parca sta mai bine pe sosea. Abia astept sa termin treaba si sa o scot din nou la drum :frantics:
    1 point
  11. Curata galeria de admisie, egr-ul vezi cum sunt clapetele, eventual le anulezi sau ccumperi metalice, sa nu ai ceva blocate pe acolo, asta cat mai repede, nu mergi cu ea sugrumata, distractia abia incepe!
    0 points
  12. Sincer, cred ca doar foarte putini spre deloc sunt interesati de nivelul incasarilor tale si al investitiilor, de fapt, exceptand topurile gen forbes, sau melodiile de inspiratie orientalo-balcanica, in principiu nu e chiar elegant sa devina un criteriu de a aprecia o persoana, iar aprecierea situatiei financiare a fiecarui membru de pe forum, in public sau privat, nu reprezinta apanajul utilizatorilor. Nu inteleg nici de ce te superi, deoarece ai primit un feed-back destul de corect, si anume detii echivalentul bavarez al limuzinei A8, si erai interesat sa folosesti niste combinatii de anvelope uzate/second hand, pe o masina destul de grea si puternica, dotata cu o tractiune integrala destul de sensibila la uzura/dimensiunile anvelopelor (costul masinii e relativ)....si daca pomeneai de un E38, ce are cateodata un cost derizoriu, in combinatie cu anvelope second hand, sau ceva anvelope yting....cam tot acolo erau reactiile.
    0 points
  13. Am comandat 4 anvelope ieri la Autosoft, astept sa ajunga probabil pe miercuri. Am mers pe Goodyear Excelence runflat cu o stea (marcata Bmw). 245 40 20/ 275 35 20. Mai aveau niste pirelli ...dar au recomandat G. Observ o aversiune (nefondata de cele mai multe ori) a unor useri care comenteaza la modul peiorativ orice intrebare a unor oameni care vor sa afle informatii ok. Ii deranjeaza probabil ca unii au jante mai scumpe decat masina pe care ei o conduc? Sau pur si simplu vor sa demonstreze ca cei care isi cumpara masini scumpe nu si le permit? Nu vreau sa fac cursuri de etica aici, insa, ii invit pe cei curiosi la o discutie in privat daca vor o situatie amanuntita a investitiilor si a incasarilor lunare. Altfel,incercati sa iesiti in evidenta ptin altceva (daca in viata reala va domina o frustrare personala si profesionala de care nu puteti scapa curand). Multumesc colegilor obiectivi pentru sfaturi, chiar au contat! Spor!
    0 points
  14. la cinj de mii ,ma bucur de masina ,n am grija uleiului din cutie
    -1 points
  15. Pana la urma am cumparat masina la 39k, sunt multumit. O sa fac niste poze de prezentare candva. Am pus cauciucurile cu jentile de vara, cauciucurile de pe fata sunt foarte tocite si trebuie schimbate (masina vibreaza la 90 kmh, cu cele de iarna mergea perfect. Pe ce variante sa merg? (245. 40. 20) Multam, bine am intrat in randul vostru!
    -1 points
  16. Dupa cum pui problema, pari ca vrei sa incarci sigur instalatia AC, nevand incredere. Cel mai important NU este cantitatea de freon din inatalatie, la care daca te uiti e 690-710.. Cand vorbim de sute, aceasta diferenta de 20 e NEGLIJABILA. Cel mai important e de fapt diferenta de presiune din sistem in timpul functionarii impreuna cu uleiul, pentru viata indelungata a compresorului! Daca incerci sa incarci singur, sigur nu vei reusi daca nu faci depresurizare inainte de umplere! Just my two pence.
    -1 points
  17. Danuttz, cine sustine ca se baga ulei in compresor? Se adauga o anumita cantitate de ulei in instalatie. Foarte probabil uleiul bagat in compresor este bagat acolo preventiv cu scopul de preintampina uzura prematura a compresorului in primele lui secunde cand e montat pe masina, in instalatie, in fabrica.. acesta lucrand in tolerante si mai mici decat segmentii pistoanelor motorului.. Pe de alta parte uleiul bagat in instalatie daca nu este recirculat periodic (prin pornirea AC-ului si iarna, da iarna!) acesta se poate separa de freon si recircularea lui prin instalatie avand mai mici sanse sa se intample (...) daca apuca sa se separe de freon!! Asta in cazul suntem la ora de lucruri bune de facut instalatiei AC.
    -1 points
  18. Recent am invatat ca vanzarile merg mai bine pe farcebook decat pe OLX sau alte platforme. Am stat cu masina la vanzare o jumatate de an, am reusit sa o vand pe bmwclub dar nici pe departe la pretul dorit. Am ramas cu anvelopele de vara si ma chinuiam sa le vand pe olx si bmwclub de ceva vreme, fara succes. Am cautat intr-o sambata de plictiseala un grup de fb cu BMW F10 si am reusit sa vand rotile in aceeasi zi, cu pretul dorit. E doar o sugestie. Bafta!
    -1 points
  19. De ce nu schimbi doar rola separat, e consumabil se gaseste dupa cod.
    -1 points
  20. Poti incerca sa faci o garnitura suplimentara din klingherit(un fel de asbest presat)si sa o pui impreuna cu cea metalica.
    -1 points
  21. E ciudat. Ai pus garnitura noua si tot ies gaze! S-au strans suruburile la cheie dinamometrica? Sau cum sa zic, la ce cerinte sunt in cartea masinii?
    -1 points
  22. Din pacate nu am scos-o la capat cu ganitura noua nici cu strangere mai tare a suruburilor. Am fost la cativa mecanici si nu au reusit. Acum incerc sa o repar singur. Am luat o reductie din cupru si am taiat exact bucata aceea conica.Cu putin ajutor, iesit o garnitura de forma conica pe care am sa o montez maine. Din pacate nu prea am ce face altceva. am cautat garnitura conica dar nu am gasit sa se potriveasca si uite asa am ajuns sa imi confectionez singur.
    -1 points
  23. Salut. Am si eu o problema in sensul ca scapa gaze de evacuare pe la imbinarea conica dintre evacuare si racitorul de gaze. I-am pus din nou garnitura metalica, reperul #10 din poza dar nu rezolva problema. Acum as vrea sa pun un silicon rezistent la temperatura dar nu stiu cat de tare se incalzeste evacuarea? Masina este un F10 cu motorul N57. Ma poate ajuta cineva?
    -1 points
  24. Garnitura cu insertie de azbest, daca vrei sa scapi de problema, pe cupru o sa-ti sufle.
    -1 points
  25. Asta e problema la BMW. Semnalul din unitate nu poate fi folosit la mai nimic altceva (pentru ca aceata este filtrat de filtre active pentru difuzoarele din usi, woofer-ul de sub scaun..) decat ceea ce au instalat inginerii lor de sunet.. De prea mult timp BMW nu a pus (au scos) iesire RCA la spatele unitatilor lor.. Poate unii stiu; personal nu stiu vreun HU cu RCA. Asdar cred ca o codare din cate am auzit se poate rezolva.. cu semnal high (flat) pe iesire. (o sa urmaresc cu interes topicul..) Sunt curios, cat ma insel din ceea ce am inteles eu insumi.
    -1 points
  26. wolfenstein99, la o masina cu HU cu 6 difuzoare, 2 sub scaune si 4 in usi si fibra optica la spate cu legatura in spate, in portbagaj, ce tip de HU este? Basic sau Hi-Fi; ce i se poate face? In consecinta a ceea ce spui la basic se poate face codare iar semnalul va fi liniar DAR DE NIVEL MARE; nu vad ca "finalele"/amplificarea unitatii HU sa permita iesire liniara de nivel mic; fizic nu-i posibil. Iar la Hi-Fi nu este nevoie de codare pentru ca are semnalbla spate analogic de nivel mic, tip RCA.. Iar digitalului nu i se poate face nimic pentru ca semnalul este digital si ca atare doar ampificatorul dedicat LOGIC 7 este recunoscut, corect? Cum ti-am prezentat situatia de mai sus, daca nu ma insel singurul lucru care se mai poate face cand unitatea HU are si fibra optica, e sa fie codata DOAR pentru iesire optica, evident cu uz de Logic 7.. Sunt curios ce stiu si ce nu stiu... bine.
    -1 points
  27. orice alimentator mai serios pe langa partea de alimentare plus/minus mai are si o borna de Remote. Acolo te legi cu fir de la panoul de siguranta sau de pe HU.. numai ca pe HU s-ar putea sa NU poti sa te legi pentru ca acela este permanent alimentat iar sleep mode e dat intern... nu din panoul de sigurante.. Asadar nu iti ramane decat tras fir din panoul de sigurante care (la E90 stiu o siguranta..) care intra in sleep mode... Ma uit maine si iti spun. Poate e acelasi si la E60.. Bine-nteles trebuie sa tragi fir din panou desigur cu siguranta pe acel fir, spre amplificator - Remote. Asta numai daca amplificatorul are Remote.
    -1 points
  28. In ce turatii(e) e motorul cand oscileaza?
    -1 points
  29. Poti sa incecerci sa schimbi senzorul de pe pompa numai ca sa stii ca nu ajungi usor deloc la el! Eu nu stiu de nici o supapa din rampa de care zice Matose.. Dar nu as schimba senzorul de pe rampa! Acela e in capatul rampei spre bordul masinii. (Senzorul de pe pompa e prins in trei suruburi stea mici.. la unul dintre ele e foarte greu de ajuns; iti trebuie un prelungitor lung si o articulatie cardanica pe o cheie cu clicket.. asta daca te aventurezi sa il schimbi singur)
    -1 points
  30. Speli circuitul cu spray de contacte, il lasi la uscat cateva ore si nu ai probleme.
    -1 points
  31. Tre' sa imi cer ceva scuze pentru confuzia mea in exprimare. Cu zice si Matose, senzorul doar sesizeaza fenomen nedorit si nu prea poate fi defect. La motor cum am incercat sa zic mai sus sunt doua valve ce controleaza debitul; una pe pompa care e responsabila in turatii mici: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-10-2005-E90-BMW-320d&diagId=13_0958 cum e cazul problemei tale si una pe rampa intr-un capat. In celelalt capat pe rampa e senzorul, ca in poza mai jos. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-10-2005-E90-BMW-320d&diagId=13_0959 Valva de presiune inalta e spre bord. Noi sunt scumpi; i-am schimbat eu pe amandoi, noi de dealer; trec de 1000 Ron bucata.
    -1 points
  32. Ia dupa codul dat de Realoem pentru masina ta. Ia mai ieftin si daca se rezolva, la primul simptom asemanator ia nou.
    -1 points
  33. Sau in panoul de sigurante daca reusesti sa gasesti un "splitter" fuse de genul: https://dashcamtalk.com/forum/threads/piggy-back-fuseholders-a-right-way-and-a-wrong-way.7524/ Apoi, foarte probabil in sigurantele din portbagaj nu cred ca o sa gasesti siguranta sau fir de remote..
    -1 points
  34. Din pĂŁcate sunĂŁ a bloc motor fisurat ĂŽntre cĂŁmĂŁși.
    -1 points
  35. Ar putea probabil sa nu mai porneasca daca mergi cu ea asa. Am intrebat si eu un mecanic ce se ocupa cu remorcari.. si el mi-a spus de functiile celor doua valve..
    -1 points
  36. In opinia mea sunt doua posibilitati: - modul JBE defect, - scurtcircuit la cablurile care merg din compartimentul motor la cutia de viteze.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.