Am zis să revin și aici cu detalii, deși am mai tot scris...că sunt mai multe topicuri pe subiect. La începutul anului, mai exact pe 15 ianuarie 2019 am fost la Automobile Bavaria Baneasa pentru rechemearea în service. Conform discuțiilor avute cu consilierul de service de la Bavaria Băneasa de atunci, autoturismul necesita înlocuirea răcitorului EGR. După lungi așteptări, pe 25 Martie 2019 am revenit la service pentru a face o nouă constatare, re-chemat de către service. Practic am așteptat 2 luni degeaba, luni în care am fost nevoit să sun săptămânal să aflu dacă s-a mai schimbat situația și dacă piesele au ajuns în service. A fost constatat din nou, după a doua verificare, deși și prima dată s-a constatat același lucru, că mașina are nevoie de înlocuirea răcitorului de gaze. De la acea dată am continuat să aștept. Am tot sunat către dealer și răspunsul primit, mereu același: "n-a sosit piesa". Au trecut aproape 6 luni de la constatarea inițială și continuam să aștept, în timp ce văd că multe alte persoane rezolvă în maxim 2 luni situația. Continuam să sun săptămânal, degeaba. Răspunsurile primite din partea Automobile Bavaria nu-mi ofereau siguranța că sunt în continuare pe lista de așeptare și că sosește în cele din urmă piesa respectivă, deși părea că am comandă deschisă. Tot pe 25 Martie mi-a fost transmis că a fost trimis "mail de urgentare" către BMW având în vedere dubla constatare și timp pierdut pe partea mea. Am descris situația și la BMW România. Liniște și acolo. Sunt client Bavaria Băneasa, fac lucrări acolo, nu e ca și când sunt străin total de reprezentanță. Acum 2 săptămâni, a apărut un topic aici pe forum cu un Seria 3 GT ars. Din comentarii în comentarii, Romulus a cerut să îi furnizăm detalii cu problemele noastre legate de campania Recall, pentru că urma să aibă discuții cu cei de la Bavaria. I-am trimis detaliile și ce să vezi, surpriză: A doua zi, la prima oră sunt sunat de consilierul de service, să vin să schimbăm piesa. Nu mi-a venit să cred inițial, am crezut că e o coincidență. Am luat legătura cu Romulus, care mi-a confirmat că într-adevăr cazul meu a fost discutat cu cei de la BMW. M-a prins pe picior greșit, că eram în concediu, dar ieri am revenit și am fost direct la Bavaria Băneasa. În cam 6 ore am fost sunat să ridic mașina, răcitorul schimbat, foaie de garanție primită. Am scăpat de grijă, începusem să mă stresez destul de tare de idee. Mă bucur că timpul petrecut pe forum s-a dovedit a fi util :goodjob: