Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/28/19 in all areas

  1. Saptamana trecuta au sosit si farurile Lci led adaptiv :frantics:, deci week acesta am avut treaba. Urmeaza un video cu complet cu tot exteriorul
    4 points
  2. haha , de parca dorian popa e vreo somitate in tuning sau orice altceva ... ii stiu pe baieti , la ei am montat eibach la E60 .
    1 point
  3. Salut, Bilstein B6 si B8 sunt monotube. B4 este numai twin-tube.
    1 point
  4. asa este, toti care si-au spus parerea contra sunt doar invidiosi!
    1 point
  5. Inca un bmw ars ieri pe A2. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. De ce a distrus-o ? Ca na lasat-o neagra sa fie sclavul masinii sa frece la ea toata ziua si s-o spele la 2 zile ?
    1 point
  7. Important e sa iti placa tie ....pt unii wow pt altii bau . Atat sublimul cat si ridicolul atrage atentia .
    1 point
  8. Povestea ta arata cum am ramas cu aceasi mentalitate comunista, daca nu ai "pila la partid", "nu pune cineva o vorba buna", "nu intervine persoana potrivita" nu ai nici o sansa, mori cu dreptatea in mana. Pacat ca BMW AG tolereaza aceasta atitudine a personalului din Romania.
    1 point
  9. Nu acuz ca ai pus pile! Dar sunt sigur ca tu nu ai fost si ai vorbit cu Dorel de la biroul de informatii ... tu ai vorbit mai sus si persoana respectiva a vorbit cu Dorel! Si aici e diferenta ... respectivu cand a vazut ca l-a contactat sefu se agita si reuseste sa rezolve problema. Fata de noi cand vorbim cu Dorel si pe el nu il intereseaza ... Sper sa se schimbe lucru asta pe viitor! Dar mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori sa fiu tratat ca si cand am venit sa beau apa pe gratis la ei in reprezentanta ... Vedeam cum veneau clienti si se duceau direct la seful de reprezentanta si erau tratati altfel! Si consilierul isi schimba vocea si vorbea mai frumos cu clientul respectiv fata cum vorbea cu mine.
    1 point
  10. Apreciez ca incerci sa ajuti colegii! Dar intr-o tara civilizata nu ar trebui sa apelezi la nimeni pentru a rezolva o problema din cauza careia iti poate lua foc masina ... Asta arata cat de mult le pasa celor din reprezentante de clienti din momentul in care ai achizitionat masina! Pana sa o iei, te "pupa" peste tot! Dupa ... te "scuipa" unde au pupat ...
    1 point
  11. Am zis să revin și aici cu detalii, deși am mai tot scris...că sunt mai multe topicuri pe subiect. La începutul anului, mai exact pe 15 ianuarie 2019 am fost la Automobile Bavaria Baneasa pentru rechemearea în service. Conform discuțiilor avute cu consilierul de service de la Bavaria Băneasa de atunci, autoturismul necesita înlocuirea răcitorului EGR. După lungi așteptări, pe 25 Martie 2019 am revenit la service pentru a face o nouă constatare, re-chemat de către service. Practic am așteptat 2 luni degeaba, luni în care am fost nevoit să sun săptămânal să aflu dacă s-a mai schimbat situația și dacă piesele au ajuns în service. A fost constatat din nou, după a doua verificare, deși și prima dată s-a constatat același lucru, că mașina are nevoie de înlocuirea răcitorului de gaze. De la acea dată am continuat să aștept. Am tot sunat către dealer și răspunsul primit, mereu același: "n-a sosit piesa". Au trecut aproape 6 luni de la constatarea inițială și continuam să aștept, în timp ce văd că multe alte persoane rezolvă în maxim 2 luni situația. Continuam să sun săptămânal, degeaba. Răspunsurile primite din partea Automobile Bavaria nu-mi ofereau siguranța că sunt în continuare pe lista de așeptare și că sosește în cele din urmă piesa respectivă, deși părea că am comandă deschisă. Tot pe 25 Martie mi-a fost transmis că a fost trimis "mail de urgentare" către BMW având în vedere dubla constatare și timp pierdut pe partea mea. Am descris situația și la BMW România. Liniște și acolo. Sunt client Bavaria Băneasa, fac lucrări acolo, nu e ca și când sunt străin total de reprezentanță. Acum 2 săptămâni, a apărut un topic aici pe forum cu un Seria 3 GT ars. Din comentarii în comentarii, Romulus a cerut să îi furnizăm detalii cu problemele noastre legate de campania Recall, pentru că urma să aibă discuții cu cei de la Bavaria. I-am trimis detaliile și ce să vezi, surpriză: A doua zi, la prima oră sunt sunat de consilierul de service, să vin să schimbăm piesa. Nu mi-a venit să cred inițial, am crezut că e o coincidență. Am luat legătura cu Romulus, care mi-a confirmat că într-adevăr cazul meu a fost discutat cu cei de la BMW. M-a prins pe picior greșit, că eram în concediu, dar ieri am revenit și am fost direct la Bavaria Băneasa. În cam 6 ore am fost sunat să ridic mașina, răcitorul schimbat, foaie de garanție primită. Am scăpat de grijă, începusem să mă stresez destul de tare de idee. Mă bucur că timpul petrecut pe forum s-a dovedit a fi util :goodjob:
    1 point
  12. Vizionare plĂŁcutĂŁ. Nu ĂŽnțeleg de ce vĂŁ place sĂŁ vĂŁ mințiți singuri, mai ales când nu ĂŽnțelegeți ce ĂŽnseamnĂŁ "Lifetime" cu adevĂŁrat.
    1 point
  13. Măi ce bine arată mașina în pozele din anunț...eu la cât sunt de agitat și de credul, sigur luam țeapă. Sunt bine venite posturile de genul acesta, mai învățăm și noi câte ceva.
    1 point
  14. Cand conduci o masina care costa cat jantele lui, normal ca esti invidios ) ce ne mai cacam atat pe noi.
    0 points
  15. pe autostrada intre sibiu si deva am procedat la regenerarea filtrului de particule. insa un posesor de bmw a facut tot posibilul ca operatia sa nu imi reuseasca. s-a postat inaintea mea punea frana, accelera si nu circula nicicum pe banda intai. daca are bmw nu trebuie sa sicaneze. am mai avut ocazia de asemenea specimene insa acum comportamentul lui a dus la esecul regenerarii filtrului masini mele de particule. nu am retinut numarul masinii pentru ca initial nu am avut intentia sa postez.
    0 points
  16. Se codeaza sa ramana dezactivat ...nu sa freci butonul toata ziua
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.