Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/19 in Posts

  1. Crysis, îmi cer scuze pentru off-topic iar. Cere unui moderator sa șteargă rahatul de aici dar asta îmi da foc la valiza. ... am postat poze și cu scaunele unui prieten cu 640d individual unde începea sa se duca culoarea la cusături... Așa e, am cumpărat “cadavrul” vechi de 3 ani, am băgat bani in el ca îmi era drag și îmi plăcea, fir-ar a naibii de bemveu și acuma îmi e drag ca mi-a adus și amintiri frumoase și mi-a rămas marca asta la suflet mai mult decât orice marca am condus și sper ca la anu’ sa găsesc un “cadavru” corespunzător și sa ma întorc la BMW dar asta nu înseamnă ca am devenit fanatic BMW și iau BMW orice ar fi. Inițiatorul topicului și-a folosit capul și nu a luat mașina noua pentru ca la,orice mașina ii scade valoarea după ieșirea din fabrica, a doua zi...in schimb tu nu prea ți-l folosești și arunci cu cuvinte de doi lei in colegi pe care nici nu ii cunosti și care nu au făcut nimic sa te jignească decât sa își spună părerea. Pari genul de persoana care cumpara mașina doar pentru sigla din fata și cu al 5-le-a bemveu ți-ai câștigat dreptul de a merge pe banda de urgentă ca ti se pare ca te trece la buda și ce știi tu e cel mai bine și doar ce vrei tu sa crezi e adevărat... Nici eu nu te-as putea descrie mai bine...
    8 points
  2. nu e vb de umflat nici un muschi anume , doar ca la 50 k + ai niste pretentii care la 10-12 k nu prea exista , acolo mai schimbi una alta fara sa marai . E o discutie nesfarsita cu km la care merita sa iei masina si valoarea pe care o are de fapt. Toate marcile au probleme , nu doar la BMW ar fi maximul, unii au probleme de noi cu ele si te freaca prin service fara sa-i dea de cap imediat, timpul pierdut nu e chiar returnabil .
    4 points
  3. Misto masina frate, sa o conduci sanatos! Scria cineva pe aici de fiabilitate si calitate, eu inca cred, ca din toata gama BMW nu exista masina mai bine facuta ca E46 sau E39, nu mai vorbesc de M47N, stiu un E39 520d 136cp care acum 10 ani avea 500.000 km reali (masina luata de noua din repr ro), masina inca o mai vad mergan zilnic prin port.. M-am urcat intr-un X4, buzunarele de pe usi din partea de jos din plastic penal ca pe logan sau focus...da-o draq, cum erau fetele de usi pe E46 sau E60? Ideea de baza e ca da, intr-adevar modele noi sunt mai frumoase mai tehnologizate dar nu mai e BMW-ul cum era odata, parerea mea.
    3 points
  4. Pretenții mari zici huh: e Pretentie mare când la fiecare trip de 3-4K km trebuie sa îți vopsești scaunu șoferului ca deh: “e perforat și e mai sensibil”, ca îți apare drivetrain error când te “besesti” in mașina...sau când bagi zeci de mii in reparații și când o scoți din service mai scuipa un drivetrain error: ca deh, “ e benzina proasta din România “ etc etc etc dar lasă ca avem “gesture control” și touchscreen Idrive, e buna tehnologia asta sa te tina “entertained” cât tre’ sa stai tras pe dreapta in așteptarea platformei... P.S. Așa de curios caută pe Instagram: rhikotravels. E doar un VW mai scump, dar dacă ar face cineva cu X5/X6 ce face ăla n-ar mai scoate mașini din ele nici dacă le-ar pune înapoi pe banda de producție . Scuze de off-topic dar m-a aprins nenea.
    3 points
  5. incearca pentru upload poze site-ul https://postimg.cc/ - e pacat sa postezi atatea poze si sa aibe copyright pe ele.
    2 points
  6. S-a montat si noul short shifter si este foaaarte scurt la schimbarea treptelor si precis(asta la rece),masina inca nu am pornit-o sa probez noile frane si short shifterul: Am dat jos vechiul vasc si voi monta un GMV electric care nu mai depinde de vibrochen: Urmeaza si ceva noi surprize
    2 points
  7. Si la masini 250k + sunt probleme de design ,calitate plastice ,oglinda retrovizoare ca la dacia etc . Asta e trendul , nu acorda importanta la.orice ,probabil si la alea de 1 mil E se gaseste ceva sub standardul platit
    2 points
  8. mi se par cam multe 'scapari' din partea Bmw pt o masina noua..
    2 points
  9. vezi in torpedou la sigurante. sunt 3 sigurante responsabile de centralizata... simbolul este o usa cu o cheie pe ea, schimba le pe toate
    1 point
  10. Dupa gustul meu ar fi mers un mov putin mai inchis si putin mai lasata ca doar nu faci off-road. Bravo tie te-ai descurcat, imi aduc aminte de primele tale posturi pe aici...Bravo misto masina.
    1 point
  11. https://ingrijireauto.ro/sealant-auto/264-chemical-guys-black-light-hybrid-radiant-finish-16-oz.html
    1 point
  12. Ți am dat minus myxule @Claudiu. Dynourile din România nu sunt foarte relevante...fa un 100-200 înainte dacă poți și după ...secundele îs cel mai bun dyno, dar fa-o altfel faci cum zice myX : resoftare pe hârtie .
    1 point
  13. Dupa 14 sept vine in buc dragos de la complete chiptuning ,din pacate nu are dino 4x4 deci e resoftare pe hartie si feeling dar eu sunt dispus sa incerc.
    1 point
  14. BMW X1 sdrive16d - E84 / fabr. Apr. 2014 - teoretic din seria motoarelor N47 "fara probleme". km> cumparat la 130.000 km personal din DE - reprezentanta BMW - cu "garantia ca nu face parte din lotul cu probleme - cel de pana in 2013" Schimbat distributie la 167.000 km - se auzea dimineata la pornirea la rece... lantul era intins si cateva zale strambe, intinzatorul era la maxim iesit si uzura pe unul din pinioane. Concluzia: Am schimbat la timp - si am preintampinat o "belea".. Concluzia 2> Datorita intervalelor de service prea mari in Germania.. la 30.000 km - uzura e prea mare iar uleiul - oricat de laudat ar fi.. nu face fata. Apare uzura si implicit deteriorarea lantului/angrenajului. Asadar .. aveti grija!
    1 point
  15. superb rezultat, de ce nu ai luat in calcul si ceva rgb?
    1 point
  16. Conceptia cu 'masina n-o tii o viata si oricum se strica' o au in general cateva categorii de oameni: - cei care sunt obisnuiti sa isi repare masina in fata blocului si nu-i deranjeaza sa stea cu surubelnita in mana in fiecare weekend - cei care intretin masinile la minima rezistenta, cat sa nu-i lase in drum. Piese sh, ulei ieftin si schimbat rar, ulei in cutia de viteze 'pe viata', articulatii care 'mai merg', etc. In general categoria asta incearca sa tepuiasca viitorul posesor al masinii la vanzare. - cei care au bani suficienti si pe cineva care se duce cu masina lor in service ca sa nu piarda ei timp Pentru toti ceilalti oameni, defectele sunt un inconvenient. Chiar daca e masina in garantie si nu te costa, dar pierzi timp si energie si astea sunt cele mai importante resurse. In cazul asta, Crysis21 si-a luat dupa parerea mea masina in cele mai bune conditii: aproape noua si la jumate de pret fata de una noua. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa aiba pretentii de la ea pentru ca e sh. Din contra, trebuie sa aiba pretentii pentru ca e o masina de > 100k euro care e aproape noua. Cu cat majoritatea cumparatorilor accepta ca e ok ca masina sa se strice des, cu atat isi permit producatorii sa le faca mai proaste.
    1 point
  17. n-ai inteles nimic!
    1 point
  18. Nu e chiar asa. Da, lista de dotari e mai bogata, dar pe de alta parte costurile tehnologiei au scazut foarte mult. Cat costa un LCD de 8" in 2003 si cat costa acum? In plus, volumele de productie sunt mult mai mari acum, comparativ cu era E39. Si inca un factor e standardizarea - estimez ca azi masinile au mult mai multe componente comune intre modele decat aveau acum 20 de ani. Si in plus, calitatea nu e comparabila. Daca ai deschis comparatia cu telefoanele, un Nokia 3310 prima generatie costa cam 130-150 de euro. Nokia 3310 de acum costa de 2-3 ori mai putin si are mai multe dotari. In schimb, la pretul de 130-150 de euro iti iei un smartphone. Problema e consumerismul care duce la 'planned obsolescence'. Si de fapt cei care sufera mai mult sunt cei care isi iau masini la mana a doua, adica in principal tarile sarace sau patura de jos din societate. Cei care au leasing-uri operationale sau schimba masina la 3-4 ani nu prea simt diferenta
    1 point
  19. 530d pe caroserie de f10 a avut mereu o singura turbina. Inscriptiile twin de pe motor se refera la cu totul alte lucruri. Singurele motoare bi-turbo( doua turbini) diesel sunt pe 525d n47 si 535d n57.
    1 point
  20. iti dai seama...daca dam timpul inapoi in 2003..intri in reprezentanta si iti iei un seria 5 E39! Mergi pana la 200.000 km, moment in care masina arata aproape ca noua, fara probleme de plastice interior si asemenea, de clima, de troncanit la trapa, fara sa se roada pielea de pe volan si tetiera la 40.000 km s.a.m.d, ci doar unele interventii mecanice, cum este si normal...si apoi mai mergi inca 200.000 km, schimbi piese importante, iar normal din cauza uzurii, dar la 'probleme cretine', cum ar fi plasticele din interior inca nu ai umblat, arata la fel ca at. cand ai cumparat masina...PREMIUM inca insemna ceva! Acum Premium, colegul a platit aprox. 100.000 E pe masina si are 20.000 km...si se strica un arc de la o incuietoare banala..Ma scuzati, dar daca vreau asa ceva, pot sa iau o Skoda la 17.000 E! Inteleg ca am devenit societate de consum, ok, imi iau Skoda si dupa 43 de deschideri ale torpedoului, se strica balamalele! Ok! E 17.000 E Dar cand cumpar ceva 'Premium' de 100.000 E si se intampla acelasi lucru..Ce p.. e Premium aici?! De ce si pe ce am dat de 5 ori mai multi bani?!? In concluzie, Premium acum inseamna doar tinuta de drum, stabilitatea si hai confortul, chiar daca se roade pielea! Trist! Credeam ca platesc premium, merg premium...dar nu. p.s: Te duci la Mercedes, dai 65.000 E pe un E Klasse si ei iti monteaza baie de ulei din PLASTIC...multumesc!
    1 point
  21. Parerea mea este ca nu-i recomandat sa te arunci sa cumperi o masina recent lansata, avand f multe bug-uri care se vor rezolva de-a lungul timpului. Cred ca abia dupa vreo 2 ani in care masina respectiva a fost produsa in serie e recomandat sa o si achizitionezi. Ori sa astepti LCI-ul desi e totusi prea mult daca ti s-a pus pata si vrei s-o cumperi.
    1 point
  22. Am si eu cabrioleta d'asta, da tot nu consuma 6, si unde mai pui ca am si cu 2 pistoane mai putin, si o turbina in minus, si merge si cu ulei de la fast food.
    1 point
  23. De ce sunteti incuiati in propria simplitate a gandirii? Toata lumea vrea masina neagra/alba/gri. WTF?! Daca nu e neagra nu-i sta bine...Cel mai bine ii sta alba...Pe gri nu se vede culoarea...Eu sunt om serios...etc Oare de ce se mai chinuie BMW cu programele de culori Individual? Nici mie personal nu mi s-ar potrivi masina asta, desi nu arata rau, doar ca nu imi place distanta intre roata si aripa decat daca e wide-body gen off-roader. Dar hei, masini sunt multe, oameni multi, gusturi si mai multe. De aici si pana la a arunca cu rahat e cale lunga si urata. Pune BMW un mov pe M3 genial. La fel si Bentley are un mov genial. Rolls are un mov superb, toate cu tenta masculina. Sa nu mai zic ce mov are Lambo si gasca lor... Unii din voi ramaneti la jante pe 17 si va vad cum incercati sa convingeti si pe altii ca "e drumurile rele" si nu merita...si nu mai comenteaza nimeni cum ca BMW nici macar nu prezinta masinile cu jante pe 17 pt ca sunt urate rau. Nu are rost sa cautam aici pe forum pareri de acum cativa ani despre luminile ambientale... Asa ca incercati sa va abtineti din a deranja pe altii doar pentru ca voua nu va place. E de prost gust. Omul isi prezinta masina, poti alege sa treci mai departe. Mesajul de mai sus e general, nu particular, deci nu va raspund deloc. Pa!
    1 point
  24. Intrucat aceste comportamente sunt in general direct proportionale cu lipsa de educatie si de civilizatie: (1) Permisul de conducere poate fi eliberat numai catre persoane care au absolvit invatamantul liceal, cu examen de bacalaureat promovat cu o medie de min. "x" (sugestie: x>= 7). (2) Daca conditia (1) nu este indeplinita, atunci candidatul se poate inscrie la examen pentru permis de conducere numai in urma absolvirii unui test de cunostinte generale, din care sa rezulte ca stie (bine) sa citeasca si sa scrie, ca are notiuni rezonabile privind comportamentul in societate, precum si o bruma de cunostinte de cultura generala. Acest examen ar trebuie sa fie scris + oral si fara niciun rabat la exigenta. (3) Pentru a elimina de pe sosele miile (probabil) de soferi cu permise obtinute fraudulos, la orice incalcare a unei reguli de circulatie (oricat de banala) pentru care un sofer este oprit in trafic se verifica indeplinirea conditiei (1). Daca aceasta nu este indeplinita, atunci permisul se anuleaza si persoana respectiva il poate obtine din nou, prin examen, dar numai indeplinind in prealabil conditia (2). (4) Pentru orice accident soldat cu victime (indiferent de gravitate) sau pagube materiale mai mari de "y" (sugestie: y>= 5.000 Euro), atunci permisul de conducere al soferului vinovat se anuleaza, iar autorul trebuie sa astepte cel putin "ΔT" pana sa poata da un nou examen, cu respectarea conditiilor (1) / (2). Unde "ΔT" ar putea fi: 1 an pentru pagube materiale sau victime care se recupereaza integral, 2 ani pentru victime care raman cu handicap, 3 ani pentru victime decedate. Cred ca ar fi un filtru usor de aplicat in practica si destul de eficient.
    1 point
  25. se vede exact la fel, imaginea e data de modulul de camera care la tine pe masina e TRSVC, imaginea pe care o doresti necesita ICAM surround care nu se poate pune pe 6er. ICAM surround are 4 camere (spate+oglinzi+fata), cea de fata la tine e foarte greu de montat si ramai cu gaurile din bara de la sideview-ul actual sau schimbi bara. codarea este foarte complicata deoarece ICAM surround a fost pus doar pe F15/F16 si difera inaltimea camerelor si unghiurile de montaj. Camera spate ICAM nu incape in emblema ta si lista de probleme continua. ICAM surround nu are nevoie de EVO, merge pe NBT fara probleme, vezi F15/F16 fabricate pana in 06/16 care au ICAM surround + NBT.
    1 point
  26. rahat in ploaie...si de ce a prezentat-o? sa scrie doar cei pro? cei contra sa se abtina, doar e democratie!
    1 point
  27. lol , pacat de masina .. parca ne-am intors in ani 2000 si in era NFS ) cred ca merg niste grile false pe capota , eventual si pe plafon daca tot i-ai facut si farurile cu folie neagra, ah si un eleron mai inaltat pe hayon ar fi bomba. in alta ordine de idei : O masina absolut superba ,cu o culoare absolut oribila rezultata in urma colantarii ... mai bine o luai alba ..desi masina aia pe negru arata cel mai bine.. deh, prost neamtu' ca nu a stiut sa-si aleaga culoarea.. )
    1 point
  28. nu se discuta , stai lin , e cam bombonica pt un mutant de masina , , am mai vazut Z4 facut culori nebune si era relativ ok, inclusiv un 6 verde lucios era pe la mare .Asta e o masina mai serioasa , impune respect prin prezenta , e ca si cum ai purta un ceas portocaliu la mana , tu fiind la costum si nu in pantaloni scurti pe plaja , adica undeva e o aroganta rupta din context si pt unii pare simpatic , pt altii nu . Poate peste cativa ani vei vedea diferit lucrurile , nu trebuie sa te superi , tu bucura-te de ea ca pe noi nu ne deranjeaza de fapt nimic
    1 point
  29. asa este, toti care si-au spus parerea contra sunt doar invidiosi!
    1 point
  30. Intre timp am montat un active sound kit + RSE ( cete automotive , cautati pe youtube,se aude demential , o sa postez un video zilele urmatoare) , ajustat tipsurile , vopsit capace oglinzi , schimbat grile cu altele negre duble . Am trecut si de 30000 km . Totul ok . http://i67.tinypic.com/ofx7c7.jpg http://i64.tinypic.com/qnpate.jpg http://i65.tinypic.com/359fl1j.jpg http://i68.tinypic.com/35d42fl.jpg
    1 point
  31. doar de curiozitate cat ai platit tu pe masinile astea SH ?
    0 points
  32. Eu cred ca aveți voi pretenții cam mari , mai ales când compari e39 cu G.. ce cacat gĂŁseai in e39 și ce tehnologie e acum in G? E ca și cum ai compara un nokia 33........000... cu un iPhone XS .. Și apropo, și ala cu Loganul se ĂŽntreabĂŁ pe ce a dat 12.000 de euro
    0 points
  33. daca ma uit la poze mici, cum apar ele pe webpage thumbnail, parca e interesant, parca ma atrage. daca deschid/maresc poza nu imi mai place asa tare. parca taie din elanul agresiv al formelor...parca mai are nevoie de ceva... nu ma intelege gresit, arata mult mai bine decat ma asteptam
    -1 points
  34. boom:D Dupa 22 o sa fiu in piata constitutiei. PS : vorba celor de la kitt si majoritatea de au vz masina live....doar un invidios ar spune ca masina asta nu este wow chiar daca gusturile nu se discuta
    -1 points
  35. Ma faci sa rad Dar uite totusi suntem in 2019 si dintr-o masina cu o culoarea des intalnita de kkt si clasica...dupa parerea mea si a tuturor in afara de 2-3 de pe forum... am reusit sa fac o culoare super frumoasa si am dat un alt aspect unei masini clasice de batran. PS: Eu acum incep sa inteleg dc forumul numai este deloc activ, nici intalniri , nimic....pentru ca au ramas doar carcotasi aici...restu au inteles si au lasat deoparte forumul Ca ma tot intrebam ce se intampla...cat de activ era ultima data cand am mai fost pe aici.....Cand va aud awolo ai distrus masina , bataie de joc...)))))) sunteti funny... dar ma abtin ca asa este mai bine Intr-un final o sa ramaneti 2-3 carcotasi aici si atat
    -1 points
  36. Masina e super, dar cu culoarea aia... ti-ai batut joc de ea. Zici ca e masina lu' Simona Senzual (alias proasta satului) sau a vreunei pitipoance obosite care se crede "influencer" pe social media.
    -2 points
  37. Eram și sigur ca urmeazĂŁ ĂŽntrebarea astade asta am și pus toate vechiturile pe care le am avut Nu cred ca are rost sa ne umflĂŁm Mușchii financiar pe topicul omului, ținând cont ca și inițiatorul a luat masina SH Dar omul are garantie și o sa și rezolve problemele, pe când nostalgicii dupĂŁ e39 viseazĂŁ premium
    -3 points
  38. Ămi cer scuze proprietarului pt discuțiile proaste de pe aici, dar asta este parerea mea..babaetzi stați calmi ca viata e prea scurta pt a plânge dupĂŁ vremuri de mult apuse. DupĂŁ cum bine stiti, bmw nu produce plastice , uleiuri sau diverse cacaturi , deci nu l costa aproape nimic diferitele intervenții pe garantie. Piesele cu defecte ,,se ĂŽntorc “la firma producatoare și tot tacâmul.. Datul cu parerea ,, in general “ la persoana mea , iar bine știm ca e sport național, romanul fiind destept ,, in general” Promit ca e ultimul post aicite salut și da i in gura la cazan, ca de asta ți ai luat motorul ala, nu pentru plastice
    -3 points
  39. In fine, eu rĂŁmân tot la ideea ca sunteți voi prea pretențioși. E un cacat de fier pana la urma, doar nu vreți sa traiti cu aceeași masina o viata ĂŽntreaga.. asta e societatea și lumea in care trĂŁim, nu ne ajuta nostalgiile.. iar legat de vopsirea scaunului dupĂŁ câteva mii de kmastea sunt povesti de adormit copiiiiar de alea zeci de mii bĂŁgați in reparații, de asta exista garantie , nu sa cumpĂŁrĂŁm cadavrele altora și dupĂŁ ne plângem de erori.. Cum spuneau și alți colegi, toate mĂŁrcile au diverse probleme, mai mici sau mai mari, deci mai da le dracu’ de masini Sa nu uitam ce e mai important, ne place bmw -ul , indiferent de probleme. Eu cel puțin sunt la al 5- lea .. un e36, un e46, 2 e60 și acum f11 2014.
    -5 points
  40. Sh ramane sh, indiferent de suma și km, dacĂŁ ai pretenții ca ai dat 50-70-100k pe un SH, și te vezi mai presus ca unul ce a dat 20-30k tot pe un SH, atunci rĂŁmâi doar un sarac arogant cu besini ce nu și a permis aceeași masina de noua. Pana la urma bmw seria 5 nu e chiar asa premium sa avem pretenții exagerate , sa vezi la Cayenne 2017 4.2 diesel probleme, probleme de a stat 3 luni dintr un an prin service, și nici la ora actuala nu e masina sa te bazezi pe ea
    -11 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.