Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/26/19 in Posts
-
Ca sa stiti pe viitor ce incompetenti sunt cei de la AUTO COBALCESCU. Mi-au pus pe masina niste bujii care nu erau bune. Le-au schimbat cei de la Bavaria iar cele puse de ei erau toate fisurate la mijloc. Reparatia am platit-o eu iar acum trebuie sa alerg sa imi recuperez banii de la Cobalcescu.2 points
-
2 points
-
Plangere la OPC, scrisoare de la avocat si trimis email-uri la BMW in Germania....1 point
-
Pai daca nu stiu sa schimbe niste bujii atunci sa inchida ! trebuie sa ai o factura si o garantie la manopera !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Acul respectiv iti indica temperatura la ulei nu la apa. Si la mine mai trece cateodata de 100grade. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pune doar dimensiunile M+S pentru iarna, nu te complica cu alte dimensiuni! Cat despre cele de pe stalp , ele sunt orientative , cel mai bine te uiti pe CIV sau in COC! Anvelopele difera in functie de varianta , versiune si CO2.1 point
-
Gresti. Ce scrie pe stalp, e pentru masina ta. Suporta diferite combinatii de anvelope, iat ce scrie pe stalp, scrie si in talon, si in COC.1 point
-
Nu scrie pe stalp ce poti pune? De ce te-ai complica cu alte dimensiuni?1 point
-
Ideal este sa le schimbi pe toate 4. Dar intai vezi daca de la ele este problema.1 point
-
din moment ce ai simeringurile schimbate, ( personal as) pune tot 5W30 (dupa schimburl de simeringuri am renuntat la castrol edge fst titanium 5w30 si am trecut pe Liqui moly top tec 4200 longlife III, de care sunt multumit)1 point
-
1 point
-
Nu va mai poticniti in tot felul de discuții fĂŁrĂŁ rost... daca vreți sa faceți schimb ulei cutie viteze schimbați uleiul si baia de ulei care conține si filtru de ulei... suruburile sunt mai puțin importante, mai ales ca ele vin la pachet cu baia de ulei, inclusiv cu busonul de umplere a cutiei de viteze...iar daca nu sunt incluse in pachet puteți sa le folosiți cu siguranțĂŁ pe cele vechi...daca achiziționați kit original zf aveți in set si toate suruburile necesare.. succes1 point
-
Fa un drum mai lung, verifica nivelul de ulei before/after, la doar 30 km cati ai facut nu cred ca s-a curatat catalizatorul de funinginea acumulata.1 point
-
unde ai schimbat simeringurile de la supape ? (ai asistal la schimbul lor) cat despre ulei , ramai probabil de 5w301 point
-
da asa e, sunt 2 sisteme Din 04/2014 e sistemul cu senzori pe jante. My bad...1 point
-
Nu, gresit, ei nu sunt normali! Cum sa tacane asa, e ceva in zona axelor cu came...parerea mea...1 point
-
Nu este in regula, te sfatuiesc sa mergi inapoi la Auto Cobalcescu. De fapt, trebuia s-o faci imediat ce ai auzit acest zgomot..1 point
-
Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania -valabil si pentru alte marci de renume pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara ) ... stau ca la cuptor pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.1 point
-
Daca pana acum ai avut tractiune fata si nu ai avut probleme, nu o sa ai nici cu tractiune spate. Depinde de tine ce activitati ai, in ce zone, ce pretentii ai iarna de la masina etc. Daca ai reusit sa iti faci treburile cu tractiune fata nu o sa ai probleme nici acum. Sunt de parere ca un set de anvelope bune este tot ce iti trebuie.1 point
-
1 point
-
-1 points
-
Aberezi... O anvelopa care tine mult este o anvelopa de compozitie dura, ce nu ofera o aderenta optima. Nu exista aderenta maxima si anduranta maxima, sunt termeni opusi cand vine vorba de anvelope.-1 points
-
-1 points
-
Up 9500. Deja regret puternic ca i-am tinut istoricul super detaliat si am ingrjit-o prea bine, mai bine trageam de ea cat puteam dupa care ii dadeam km inapoi cu 80mii si o vindeam "tzipla, boss".-1 points
-
Sincer nu stiu cine te-a suparat asa de tare. Poate pentru tine este o banalitate intrebarea lui, dar pentru ei inseamna totul! De ex, tocmai a aflat ca poate economisi ~2000RON si ca nu se schimba doar uleiul atunci cand se face revizia cutiei! Daca nu intreba ramanea cu impresia ca service-ul vrea sa il "fraiereasca" schimband si baia/filtrul. Cat despre intrebarea ta, nu pot sa spun decat ca asa recomanda producatorul si ca asa vine kit-ul! De ce? Asta numai ZF iti poate raspunde. Eu nu am lucrat la proiectarea cutiei de viteze si nu am nici experienta necesara necesare pentru a ii contrazice pe cei ce au proiectat-o!-1 points
-
F31 din 10/2013. Navigatie Business, am mufa cu 6 pini! Poti sa desfaci sa te uiti, asa este cel mai sigur! Iti ia maxim 10 minute Trebuie sa scoti trim-ul cu ventilatii (tragi cu doua maini usor de el, si putina atentie la partea subtire din dreapta), dupa care ai 2 suruburi ce tin monitorul. E indeajuns sa ridici putin monitorul si sa te uiti daca mufa are acea iesire cu 2 fire in lateral!-1 points
-
Nu suna prea bine. Ai miros de gaze pe undeva? Mie imi suna a galerie de evacuare fisurata sau racord flexibil, ai atins masina pe undeva?-1 points
-
Pe seria F nu sunt senzori de presiune in roti. Este un sistem pasiv care masoara presiunea.-1 points
-
se pare ca am noroc,dar inca nu sunt 100% sigur.Unitatea am gasit-o de cumparat mai am sa fac rost de mufa care vine in spatele unitatii dvd changer+fibra optica care banuiesc ca se insereaza in spatele unitatii CCC.Am incercuit unitatea de care am nevoie si din ce am analizat cu filmuletul de pe youtube asta este 100% Daca fac rost si de mufa+fibra optica ma ajuta cineva sa mi-o lege+codare ?Ca nu stiu exact la ce pini se leaga in spatele ccc-ului.Bineinteles platesc operatia. As fi foarte fericit sa am si dvd changer-ul instalat pe e60. Vanzatorul a zis ca-mi mai da niste poze maine sa vad exact.Ce stiu este ca unitatea este originala ceva de genu ZB p.s am si suportul unde vine instalat dvd changerul in portbagaj pe stanga+modulul tv original.-1 points
-
-1 points
-
Mai importanta e distributia decat cureaua de accesorii...daca zornaie ai scos 1000 euro din buzunar.-1 points
-
cineva mi-a explicat ca daca am modulul de Tv deja pe masina este foarte simplu de legat dvd-ul,ca cica s-ar lega direct la fibra de la modulul TV,dar sunt sceptic un pic adica nu are logica.Ce legatura are dvd changerul cu modulul tv?Din moment ce dvd changerul are mufa separata in spate unde se insereaza si fibra optica in el, ar trebui sa fie circuit separat dupa logica mea nu?Adica din mufa dvd changerului sa plece circuit separat la unitatea CCC din fata nu? Chiar nu inteleg, cum adica se leaga la modulul tv? p.s da,mi-a explicat ca se inseriaza cu modulul tv si ca este f simplu pt cine a mai facut.Ce am crezut io pana acum ca este circuit separat si ca se leaga in spatele ccc-ului nu exsista asa ceva,pt ca este deja fibra exsistenta pe masina,si nu am cum sa am 2 fibre optice.Eu nu am mai facut asa ceva,si e normal sa nu inteleg cum.Tipul care mi-a explicat asta face retrofituri si normal ca lui i se pare simplu.-1 points
-
-1 points
-
Astazi navigand pe internet am gasit acest site unde ar scrie ca si pe navigatia veche CCC ar merge sa vizionezi filmulete,videoclipuri etc. https://www.bimmer-tech.net/blog/item/54-bmw-cic-nbt-nbtevo plays only from an original BMW DVD changer (option S696A) Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Sa inteleg ca daca gasesc pe internet acest bmw dvd changer il instalez in locul magaziei de disc din torpedou si pot viziona filme si pe CCC? Ar fi super daca este ce cred eu.-1 points
-
Schema nu este tocmai corecta. Fibra optica este un singur "fir" pe care circula informatia. Mufa care intra in modul TV are 2 "cabluri", insa este un IN si un OUT. La fel si cea a DVD-ului. Imagineaza-ti ca ai un cerc format din 10 oameni care se tin de mana si vrei sa adaugi inca unul. Alta comparatie mai buna nu imi vine in minte.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00