Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/03/19 in Posts
-
In primul rand difera standardele de poluare UE fata de US; deasemenea, benzina din US difera de cea din UE. La daune e destul de greu de zis daca a fost superficiala sau mai nasola (gen masina inundata). In principiu e bine sa te feresti de export / reimport. In germania calitatea reparatiilor e mai buna - dealerii folosesc doar piese originale noi, si nu indreapta tabla ci schimba elementele; de aceea costul reparatiilor este mult mai mare in DE (mai ales ca de obicei platesc asiguratorii) versus Romania/Polonia/Lituania; o dauna estimata la 25k euro la un dealere BMW o poti repara cu sub 10k euro in Romania (cu elemente de caroserie si diverse alte piese luate din dezmembrar); asta nu inseamna ca acele masini lovite sunt niste epave, dar depinde mult de moralitatea fiecaruia - unii le repara cu simt de raspundere, ca si cum le-ar repara pt ei; altii le repara de mantuiala, eventual cu rezistente in loc de airbaguri (gen samsari din Ro); In Lituania e o adevarata industrie de reparat masini lovite, sunt multe anunturi pe mobile.de cu masini foarte interesante din LT la preturi foarte bune.- aduse din US de obicei. Si in Romania se practica reparatul masinilor lovite - cumparate de la licitatii de masini lovite, aduse pe platforma in Ro, reparate, si apoi trimise pe platforma inapoi in Germania pt revanzare, la diverse autohaus-uri, pt ca preturile sunt mai mari decat in Ro. E destul de greu sa le identifici, mai ales daca au trecut prin mai multe proprietari in DE; in istoricul oficial de la dealeri nu apare lovitura, cel mult la companiile de asigurari; (dauna totala economica) La bugetul pe care il ai, evita compromisurile - mai bine cu mai putine dotari si istoric cert si verificabil (chiar daca a fost lovita, sa stii 100% ce a fost reparat la ea), decat una foarte bine dotata, dar caruia nu ii stii istoricul complet. De preferat, cumpara de la dealer BMW, sau de la licitatii, la prima mana; sapt asta am vazut un 440i 2017 ~65k M paket (vin: G798474) vandut cu ~34.000 euro, la care mai adaugi ~2000 euro adusul in Ro (comision site licitatii, comision firma din Ro, platforma pt transport); eu asa am luat F31 340i, la un pret foarte bun (inca astept sa ajunga in Ro, foarte frustranta intarzierea transportului pe platforma)3 points
-
Eu in locul tau cumparam alt motor .. de ex asta https://www.olx.ro/oferta/vand-motor-bmw-320d-2015-n47d20c-65-000-km-IDcPlug.html#3f7a7f74f4;promoted si pe urma o distributie noua ... ulei filtre si gata ... maxim maxim 2500-3000 euro cu manopera cu tot , asta daca nu ai garantie de unde ai cumparat masina ... 12000 euro motor nou ?! ... pai mai iau inca un f30 la banii astia ! , eu asa procedam2 points
-
Eu ti-am dat minus pentru ca ai sarit din prima cu schimbatul. Daca postam cand mi s-a aprins prima oara tot asa spuneai. Intai sa vad eu ca e dus complet si ca nu isi mai revine chiar dupa regenerarile cu diagnoza sau cu babeasca si atunci il schimb.1 point
-
1 point
-
La orice service te-ai fi dus, daca tu nu i-ai fi intrebat nu ti-ar fi putut spune ca distributia sta in ultimul picior..! Pe de alta parte daca mergi la cel mai bun meserias care il gasesti pune-l sa iti spuna, de ce crede el ca s-a rupt distributia. Lant alungit, patine cu plastic de proasta calitate. Daca e mesarias si are experienta la BMW poate sigur sa iti spuna mai mult ca si cauza.1 point
-
Ăn principiu se repara fĂŁrĂŁ probleme și fĂŁrĂŁ efecte negative ulterioare. ĂnsĂŁ, pentru o evaluare concreta/corecta, trebuie desfĂŁcut motorul.1 point
-
M2 LCI: minusuri: - arata super - alba cu M performance stickers si nari negre. Sare in ochi in culoarea asta, da un aer de 3.0 csi. Cred ca o prefer mai mult desi inainte eram setat pe albastru. - directia(raportul pare mai scurt) in rest se simte ca directia de pe F3x. - masinii ii place sa danseze; chiar si in viraje medii spatele incepe sa iasa in afara si n-aveam mai mult de 100; are tendinte salbatice chiar si pe Sport cu DSC on. Surprinzator ce calma devine cand treci in Comfort. F practic. - fanele musca mai bine la inceputul franarii decat TypeR. Ok discurile sunt si putin mai mari. - imi plac rotile alea late pe spate si cele 4 guri de evacuare - suspensia filtreaza neasteptat de bine micile gropi din asfalt, piatra cubica, nu-i deloc incomoda. Perfect pt condus zilnic. Nu-s sigur prin Romania cu gropanele de aoclo. - n-am simtit turbo lag cons: - pleaca mai bine de pe loc. Acceleratia e liniara(chiar schimband in mod manual la turatie maxima) si nu simti propulsia aia violenta ca la TypeR. Prefer TypeR aici. - ceva mai mult ruliu decat TypeR. se simte mai ales in virajele ascutite luate din scurt. - sunetul motorului nu m-a impresionat. Ceva mai sonor decat un Bmw de serie dar prea liniar. La TypeR cand urci in turatii devine mai dramatic se schimba tonalitatile. Treaba se schimba daca ai M performance exhaust(3k+ euro). Am pornit un M2 in showroom si suna frumos mai ales cu valva deschisa(burps,cracks). - va plangeti de plasticele din F30? Plasticul de deasupra bordului din M2 LCI arata si mai rau (o spun eu care nu-s deloc pretentios). Am condus ocazional F20 acum 2-3 ani si plasticul arata clar mai bine. Nu inteleg ce fel de interior imbunatatit aduce LCI. Type R FK8: plusuri: - arata ca un avion de vanatoare, putin radical dar imi place - interior mai de calitate, scaune cu suport clar mai bun lateral - de pe loc patineaza putin, nu pleaca asa de bine ca M2, e normal. Insa din mers senzatia de acceleratie in TypeR e mai brutala, simti cum ti-a ramas creierul prin spate pe undeva - suna mai bine la turatii medii/inalte, mai dramatic - mai putin ruliu in viraje decat M2 - daca stai in zona de boost aproape deloc turbo-lag - mai mult grip pe viraje/schimbari de directie decat M2 - chiar si in mod R suspensia filtreaza chiar bine micile gropi. M2 filtreaza mai bine dar e usor mai moale. minusuri: - directia se simte in volan cam vaga comparata cu electri power steeringul Bmw; chiar si in mod R, desi se intareste, tot se simte cam deconectata de la drum Pentru asta era un discout de 5% Am facut o configuratie cu transmisie manuala, 8% reduce, pret final 55k. Anul trecut am testat si un 718 Cayman. Desi a trecut ceva timp pot spune ca 718 mi-a placut fata de M2 mai mult ca senzatie de viteza, tinuta de drum sport si atmosfera in timpul condusului. Cel putin la condusul pe drumuri publice se simtea mai sportiv ca M2. M2 e mai jucaus clar. Dar ai nevoie de experienta, training si de un circuit. Mi se pare periculoasa pentru drumuri publice. Am fost atentionat de cei de la reprezentanta ca odata scapata, daca nu stii ce sa faci exact masina e compromisa. Mai ales combinatia exploziva: drumuri din Romania, juni cu sange iute si vreme rea ca sa fie totul complet. O asemenea masina o vad mai mult folosita pt circuit, wend/vreme buna. Altfel sunt sanse mari sa ramai fara ea asta intr-o situatie optimista.1 point
-
Se pricepe asa bine la L6 incat pe modelul nou M135i este L4 transversal...1 point
-
Uleiul de 6hp are doar 6 trepte, cel de 8hp e mai tare si mai mult in acelasi litru, astfel incat intra cam 2 trepte per bidon. Cel de 6hp are doar 1.3 trepte per bidon. E mai mult. Fa tu calculul daca nu mai crezi. In alta ordine de idei, am vazut cutii stricate din cauza lipsei de experienta. Iar experienta costa. la fel si brand-ul, investitiile, etc...1 point
-
Pai atunci impartaseste-ne si noi din experienta ta. Preturi, service-uri, timpi, alea, alea... Nu d-asta e forumul? Mai invatam si noi.1 point
-
Ce hoti ordinari, cum sa ceri ma 540 lei + tva pt manopera, nu sunt normali la cap!!! Auzi la ei 4 ore dureaza operatiunea, mama ei de tara de rahat cu oameni de rahat. Sa-mi arate ei mie ce fac in 4 ore...ba in 4 ore dai cutia jos si o pui la loc in plm.1 point
-
mike, eram dimineata in spatele unui type R pe Preciziei. tu erai? Mi se pare ca vad des modelul asta de masina pe strada si amintindu-mi ca tu ti-ai luat, m-am uitat cu atentie la masina de dimineata. ce nu imi place la ea, este ca este overdesigned, ajungandu-se la un produs care nu mai da bine la aspect, cumva un produs cu o infatisare neinspirata prin aglomerarea elementelor de design care incearca sa transmita un mesaj precum ca nu e o masina de rand. Spre exemplu, golf R care are un design cuminte, stie ca exprime fara sa aiba un design exagerat ca este golful top of the range si ca trebuie sa stai cuminte in preajma lui.1 point
-
Eu nu am sarit - ti-am explicat ca ai un filtru vechi, care nu o sa se comporte cum vrei tu . Dar se pare ca doresti raspunsurile care iti convin doar. Apropo' , esti cam aprig pt 3 posturi pe forum si probabil zero experienta cu BMW. Baga la cutiuta, ca primele generatii de filtrele de particule ale BMW au fost "crap" - asta pana prin 2010. Toata lumea vrea ca filtrele de particule sa fie ca noi, la masini peste 10 ani si nu se stie cati km. Nu se poate .0 points
-
Nu am trecut prin asta dar ,din cate stiu , conteaza foarte mult de noroc si de momentul cand s-a rupt . Daca s-a rupt in viteza mare , probabil lantul a spart blocul motor , capac distributie ...etc. Supapele sunt varza , in functie de noroc e posibil ca si pistoanele sa fie sparte. Adaugi si pretul unei distributii noi ,ulei,antigel ...etc si mai adaugi si mana de lucru . E deranj mare . Plus ca exista posibilitatea sa nu iasa bine . In functie de pagubele constatate , il repari sau schimbi .De schimbat ...clar de sh vorbim (daca gasesti), nou e scump rau . Imi pare rau de ce ti s-a intamplat ,poate ai noroc si nu a produs pagube mari . Bafta!0 points
-
In fine, eu rĂŁmân tot la ideea ca sunteți voi prea pretențioși. E un cacat de fier pana la urma, doar nu vreți sa traiti cu aceeași masina o viata ĂŽntreaga.. asta e societatea și lumea in care trĂŁim, nu ne ajuta nostalgiile.. iar legat de vopsirea scaunului dupĂŁ câteva mii de kmastea sunt povesti de adormit copiiiiar de alea zeci de mii bĂŁgați in reparații, de asta exista garantie , nu sa cumpĂŁrĂŁm cadavrele altora și dupĂŁ ne plângem de erori.. Cum spuneau și alți colegi, toate mĂŁrcile au diverse probleme, mai mici sau mai mari, deci mai da le dracu’ de masini Sa nu uitam ce e mai important, ne place bmw -ul , indiferent de probleme. Eu cel puțin sunt la al 5- lea .. un e36, un e46, 2 e60 și acum f11 2014.-1 points
-
Eram și sigur ca urmeazĂŁ ĂŽntrebarea astade asta am și pus toate vechiturile pe care le am avut Nu cred ca are rost sa ne umflĂŁm Mușchii financiar pe topicul omului, ținând cont ca și inițiatorul a luat masina SH Dar omul are garantie și o sa și rezolve problemele, pe când nostalgicii dupĂŁ e39 viseazĂŁ premium-1 points
-
Sh ramane sh, indiferent de suma și km, dacĂŁ ai pretenții ca ai dat 50-70-100k pe un SH, și te vezi mai presus ca unul ce a dat 20-30k tot pe un SH, atunci rĂŁmâi doar un sarac arogant cu besini ce nu și a permis aceeași masina de noua. Pana la urma bmw seria 5 nu e chiar asa premium sa avem pretenții exagerate , sa vezi la Cayenne 2017 4.2 diesel probleme, probleme de a stat 3 luni dintr un an prin service, și nici la ora actuala nu e masina sa te bazezi pe ea-1 points
-
-1 points
-
Las ca stiu eu, am avut mai multe masinai cu CVA, am stat langa ei cand au facut revizia....ei ne cred prosti pe toti.-1 points
-
6hp. Si ce 8hp e facuta de nasa sa mearga pe luna, nu tot la fel se face mentenanta? Care e diferenta intre uleiul de 6hp si 8hp? Ambele cutii ZF.-1 points
-
Nu, ala de 8hp e muls de la o vaca care se hranestedoar cu fructul pasinuii de BMW.-1 points
-
Eu cu 3000 lei mi-am rectificat convertizor am schimbat si discurile in cutie + ulei + garantie 2 ani. Ca sa fie clar cat dureaza sa faci o revizie la cutie: - bagi masina pe elevator; - se scoate una sau doua buc scut (15 min); - dai drumul la ulei sa zicem ca o lasi 30-40 min ca sa se scurga bine; - se scoate baia de ulei - aprox 30 suruburi ( cu scula electrica ca nu mai dai la mana ca prostu) - 10 min; - verifici magnetii din baie se nu aibe pilitura; - se monteaza baia + garnitura + filtru + se strang suruburile dupa diagrama de strangere indicata de producator - 20 min; - se baga 7 litri ulei cu ajutorul compresorului de aer (10 min - 20 min) - se verifica nivelul, - scuturile inapoi 15 min, - tester pe masina pentru resetare adaptari 10 - 15 min si aia e. Costuri ulei cutie febi biilstein - 60 lei / litru sau BMW 110 lei; Kit revizie vaico (baie, filtu, garnitura) - 500 -700 lei; Manopera 150 lei - max 200; Trageti voi concluzia.-2 points
-
-2 points
-
Cod motor N47T? Sau ce ...? Naspa... parerea mea e sa te duci cu masina cu distributia rupa acolo de unde ai cumparat-o.-2 points
-
Dupa ce schimbi bujiile se face un fel de adaptare intre releu si bujii. Cauta manualul motorului si scrie acolo.-2 points
-
Schimbat filtrul de particule . La varsta masinii, filtrul e cam dus. Poti incerca si o curatare , dar nu o sa tina.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00