Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/19 in Posts

  1. Ceva distracție în weekend. Am reușit între timp să termin și cu actele pentru înmatriculare. În rest motorină cât cuprinde. E bine să nu mai aud huruiala aia că îmi strica toată pofta de a mă bucura de ea. Și frumos tare cu preșurile pe culoare...dar a naibii să fie dacă rezistă ceva curat în țara asta. Mi-e mai mare mila așa. Le voi pune înapoi la vară, când măcar știu că nu plouă prea des. (Teoretic )
    5 points
  2. Da.. eu mai mult le-am luat pentru faptul ca sunt smoked, sincer sa fiu. :twitch: Am rezolvat si stopurile.. pana la varianta LCI Dark Tail. Sunt multumit pana in aceasta faza.
    2 points
  3. Asta cu semnalizarea dinamica e foarte “VAG like”...nu arata rĂŁu dar parca ar merge dacĂŁ și farurile/stopurile ar semnaliza așa...
    2 points
  4. Pana la urma de ce doresti sa schimbi distributia? AI ceva zgomote suspecte? AI auzit ca se schimba si doresti sa fii si tu in trend? Motorul tau, M47 este "cel cu distributia in fata", care este predispus la multe alte defecte (fulie, turbina, etc) inainte sa iti cada distributia; cauta un service de doamne ajuta, si fa o verificare amanuntita inainte de a arunca banii pe fereastra.
    1 point
  5. Nu cred ca foloseste masina asta prea mult, deci nu prea il deranjeaza. Din cate observ, pentru el e ca o jucarie, o mai bibileste, o mai spala etc mai mult de fun
    1 point
  6. Volanul cu alcantara este foarte frumos, insa foarte pretentios pentru ca il freci toata ziua si mai transpira si mainile vara... cand am vrut sa fac si eu recomandarea a fost clar nu, mi s-a spus doar daca folosesc manusi si chiar si asa in maxim 2 ani de folosinta zi de zi chiar si cu manusi se va uza aceea alcantara...nu stiu ce sa zic, totul foarte frumos!
    1 point
  7. Mooamaaa ce frumoasĂŁ e!!! sĂŁ ai noroc de ea!!
    1 point
  8. sunt sigur ca va iesi perfect si masina iti va oferi ce-ti doresti , o mare schimbare de la motorul de tractoras . Njoy .
    1 point
  9. La achizitiile de la licitatii e mai greu sa vezi masina - la unele licitatii poti trimite pe cineva la fata locului, dar ar fi costisitor sa faci asta pt mai multe masini, plus ca in felul asta te cam comiti la licitatie, si risti sa urci mai mult decat trebuie. Exista un raport detaliat despre fiecare masina -inclusiv detalii despre avarii prezente si anterioare, plus destul de multe poze; da, exista un risc ca masina sa aiba probleme tehnce ascunse, dar asta e valabil pt orice achizitie de masina SH. Am cumparat pana acum 4 masini la licitatii in ultimii 5 ani si niciodata nu am avut surprize; e adevarat, asta e prima cu avarie (si mai are inca o avarie usoara in istoric) Din punctul meu de vedere, merita sa iti asumi acest risc, pt ca masinile licitate sunt vandute de dealeri oficiali BMW/Audi/Mercedes/Etc, iar pretul este cu 15-20% mai mic fata de achizitia direct din parcul dealerului, si cu 5-10% mai mic vs mobile.de; destul de multe masini de pe mobile.de provin din asemenea licitatii. Procesul de licitatie pe scurt - nu e pt cei nerabdatori, si care vor neaparat sa vada masina inainte sa o cumpere - in fiecare vineri seara se posteaza licitatiile pt saptamana urmatoare - in general sunt masini din flote, masini de la inchiriat sau masini folosite chiar de dealeri pt prezentare, angajati sau drivetest - cauti masinile care corespund criteriilor tare si le treci la favorite; fiecare masina are trecut un target price, detalii despre dotari/rulaj/poze inclusiv seria de caroserie, daune prezente si anterioare, - la data stabilita, incepe licitatia live - pe site-ul web (trebuie sa ai cont de dealer auto, nu poti licita ca persoana privata) - sunt 15 secunde pt a fiecare bid, daca nu se liciteaza peste tine in cele 15s, ai castigat licitatia - daca pretul licitat maxim este peste target price, ai castigat sigur dreptul de a cumpara masina - daca pretul licitat maxim este sub target price, vanzatorul are cam 24h sa confirme/infirme daca accepta acel pret; cu cat masina este mai veche/rulata, cu atat mai probabill sunt acceptate bid-uri sub pretul cerut - daca ai castigat licitatia, in 2-3 zile se emite factura catre dealer-ul din Romania; ai maxim 7 zile sa platesti (catre dealerul din Ro, in Lei; apoi dealerul din Ro plateste catre site-ul de licitatii. - exista un comision de 3% al site-ului, si inca un comision pe care il platesti dealeruli din Ro care acces la site - dupa ce banii ajung in contul site-ului, ai maxim 15 zile sa preiei masina pe platforma (nu o poti aduce in Romania pe roti pt ca nu are numere, si nici nu poti scoate numere pt actele vin prin posta in Romania; probabil din motive de fiscalitate) - cauti platforma pt transport, si te inarmezi cu rabdare - practic transportul se face din minim 3 bucati - de la locul unde este masina pana la Hub-ul transportatorului in Germania, de la Hub-ul din Germania pana la Hub-ul din Romania (Arad, Sibiu, Pitesti, etc), apoi de acolo pana la destinatia finala (bucuresti in cazul meu); asa ca dureaza minim 2 saptamani, dar poate dura si 2 luni, in functie de cum se aliniaza astrele si ce transportator alegi - in sfarsit ajunge masina in Ro, si poti scoate numere rosii Despre evaluarea daunelor - preturile evaluate pt orice avarie sunt facute conform standardelor din Germania - acolo nu se indreapta elemente de tabla, ci se inlocuiesc cu totul, la fel pt orice piesa/modul/etc; iar serviciile sunt foarte scumpe, la preturile dealerilor oficiali; in cazul meu, dauna (vezi poza) era estimata la mai mult de 10k euro (1800e farul, l-am luat cu 400e, 350e proiectorul dar avea doar o ureche din 3 rupta si am refacut-o, proiectorul cu led e acelasi pt bara m sau normala; 1000e capota - m-a costat 150e maopera+vopsit, vreo 5000e bara fata + cea spate, eu am dat cam 900e pt ambele inclusiv vopsit, si am pus de M paket originale, si alte cateva nimicuri care pe deviz sareau de 1000 euro, si nu am dat mai mult de 100e pe ele, diverse cleme/prinderi/suruburi - pe deviz erau peste 500e, in realitate se putea refolosi mare majoritate); cam acelasi lucru se intampla si in Ro la daunele reparate pe asigurari - te umfla maxim la deviz, pt orice dauna oricat de mica, mai ales daca au combinatie cu inspectorul de dauna. De unde credeti ca sunt multe din piesele de pe ebay, allegro, olx? din daune care de fapt nu necesitau inlocuirea piesei; e o intreaga industrie in spate, si pana si nemtii au invatat asemenea lucruri, mai ales ca sunt destul de multi bani la mijloc - toate lumea castiga: dealerul vinde piese noi+manopera, angajatul ramane cu niste piese bune, reparatia clientului iese bine (nu mai depinde de indemanarea tinichigiului), etc Experienta per total e destul de stresanta, mai ales daca exista si o dauna - pana vezi concret cum arata in realitate; iti trebuie nervi tari, multa rabdare, si mecanic/tinichigiu de incredere, si care sa se miste repede cu reparatiile. Nu cred ca as putea face asta mai mult de o data la 4-5 ani, consumul nervos e destul de mare. Concentrat la dauna, nici macar nu am observat ca are clima simpla, pana cand a ajuns masina in Romania si m-am urcat in ea - tot 2 rotite are Prin edituri succesive a iesit un post cam lung, sper ca am raspuns la intrebare
    1 point
  10. Shopping time! 1.Am achitizionat recent 2 tobe finale marca MAGNAFLOW ( USA ). Din cate am inteles, sunt de calitate mega buna si sunetul este mult peste cel stock ( cred ca asta se cam subintelege ). M-am saturat maxim de tobe finale scoase.. pur si simplu vibratiile din interiorul masinii imi face greata. Voi pastra tipsurile actuale, imi plac ca si design. 2.Mi-a ajuns din China, acest buton numit ,, RED M BUTTON ". Iti ofera in cazul de fata, din punct de vedere estetic, un contrast frumos. Se potriveste cu butonul start-stop. La M3 acel buton (M) te ajuta din alt punct de vedere, la mine.. cam doar estetic. 3.Am trimis mansonul de la frana de mana la retapitat. Am decis sa merg pe alcantara + cusaturi stil //M. 4.Volanul il voi trimite la modificat si retapitat. Am decis sa merg pe aceasta forma, identic ca alegerea materialului, doar ca dunga de la ,12' va fi rosie, nu albastra. 5.Padelele stock le voi infolia in carbon, am decis sa merg pe aceasta combinatie ( alcantara, piele nappa si carbon )
    1 point
  11. Nu te panica. Orice problema se rezolva acum. Ai putea ĂŽncepe prin a schimba uleiul. La cum descrii problema, sigur e terminat si este operațiune simpla. Si nu o mai fute (pe romaneste), las-o in D si gata. Sunt cutii solide, dar nu insista sa o strici.
    1 point
  12. Salut!Am intalnit aceasta problema la un Volvo.Crestea nivelul la ulei,era din cauza DPF-ului care era infundat,si o parte din motorina injectata pentru regenerare ajungea in baia de ulei.Sa rezolvat prin eliminarea DPF-ului.
    0 points
  13. Posibil sa fie motorina.Am citit pe undeva ca daca regenerarea DPf nu se poate face corect sau nu se poate face deloc,exista riscul sa bage motorina in baia de ulei.bafta
    0 points
  14. Caseta de directie la X3 F25 este o problema tehnica foarte comuna. ( vezi forumuri afara) si dupa parerea mea nu rezolva nimic daca strangi surubul de la caseta....rezultatul este ca nu mai suna/bate/troncane DAR la drumuri lungi/autostrada directia este foarte sensibila, sare mereu stanga-dreapta....soferul ii cauta mereu directia facand manevre din volan ( ca la tractor) si masina este instabila pe drum. Cand o caseta se strica din pacate singura rezolvare este alta noua ( de fapt nu este noua ca este reconditionata de ZF la ei in intreprindere - este totul nou in ea si este reglata si testata si are garantie). Se comanda la reprezentantele BMW....pretul difera in functie de unde o comanzi:)))
    -1 points
  15. L-a luat radarul )) cate unii sunt atat de plictisiti ca le e lene si sa scrie problema...li se da mura-n gura totul si tot au probleme.
    -1 points
  16. Noi intelegem ce spui tu, dar nu prea face sens, nu e logic. Mai da ceva detalii. Spui ca mergi normal, nu le ai prajit, in balti nu ai dat dupa ce coborai vreo panta f abrupta, etc.
    -1 points
  17. Ar face sens... Etrierul e prins de fuzeta... Am schimbat luna trecuta la un golf un rulment pe fata pt ca uruia f tare, era dus, iar volanul era ok nu tremura. Repet, daca ar fi rulmentul/tii nu ar face de la bun inceput?!
    -1 points
  18. Discurile alea nu se ovalizeaza fara motiv tehnic. Eu cred ca ai etrieri blocati sau vreo probleme de ABS. As incepe prin monitorizarea temperaturii la rotile respective la drum intins si oras. Fiecare roata, separat. Este posibil sa se ovalizeze un singur disc din cauza unui singur etrier ce revine mai greu din cauza culisantelor uzate.
    -1 points
  19. - Cercul (saiba mare) are diametrul de 45 mm, grosimea de 5 mm - Gaurile pt. bolturi formeaza un triunghi echilateral cu distanta de 22 mm intre gauri (masurat din centrul in centrul gaurii), eu am folosit suruburi de 6 mm pentru ca nu stiam cotele exacte si a mai trebuit sa polizez cate putin din fiecare, - Pe spate s-a sudat un surub de 12 P.S. Mentionez ca aceste cote sunt pe acolo, nu am avut piulita jos sa masor exact dar am mai corectat putin si eu estimez ca sunt ok acum! Spor la bricolat!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.