Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/22/19 in all areas

  1. Sunt si filtre DPF aftermarket bune dar evident ca nu sunt cele mai ieftine. Pe scurt, cele ieftine au inauntru Cordierite. Cele OE sau aftermarket scumpe, SIC. Mai multe detalii aici http://www.eurocats.co.uk/2016/02/18/discussing-ceramic-dpf-substrates-sic-vs-cordierite/ Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  2. Ai renuntat la el si eu cand ma plimb pe jos cu copiii de mana iti inhalez noxele. Sfatul bun e sa isi ia fiecare ce masina isi permite sa intretina ! sper la un moment dat sa intre la penal genul asta de modificari, si pt cei care le fac si pt aia care le cer.
    2 points
  3. nope. bmw nu agreeza android auto, dar totusi foloseste android pentru digital key for 5 (ca apple nu le da acces la NFC, iar tableta de control din seria 7 e facuta de samsung). Ipocrizie...
    1 point
  4. Parametrul ala cu grame de cenusa nu exista in programul de diagnoza oficial (ISTA). Ce vezi tu acolo sunt niste estimari. Nu ai ce face cu carly la DPF. Pune ista pe masina si fa un test de contrapresiune la dpf si apoi iti faci o parere clara. Asa...cu carly iti pierzi vremea, e bun si ala, dar nu in cazul asta.
    1 point
  5. Din ce stiu eu, cele resapate sunt destul de grele.
    1 point
  6. Eu zic sa citesti ce a facut colegul de pe forum ... ai de unde sa te inspiri si ce sa discuti. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/169469-built-not-bought/
    1 point
  7. Fixed. Uneori ma si mir cum de-i mai tine pamantul pe cate unii
    1 point
  8. Dupa ce ca esti in culpa si ii indemni si pe altii sa faca o ilegalitate, mai esti si agresiv in mod inutil. Ca sa recapitulam: 1. Scoaterea DPF-ului este ilegala. E o modificare tehnica neomologata a masinii, deci nu mai ai dreptul sa umbli cu ea pe strada si ti se anuleaza si asigurarea. Intr-o lume cu oameni cu bun simt, discutia s-ar opri aici. 2. Incepand cu norma Euro 5 exista o limita maxima a cantitatii de particule emise pe km. Limita aia nu poate fi atinsa decat cu un DPF. Ai scos DPF-ul la o masina Euro 5 sau mai noua - ghici ce, nu mai e Euro 5/6. 3. DPF-urile au fost puse pentru ca particulele emise de diesel-uri sunt cauzatoare de tot felul de probleme respiratorii - de la crize de astm la cancer. Deci sa scoti DPF-ul de la o masina care are e si imoral, pe langa ilegal. 4. Nu exista diesel fara DPF sa nu scoata fum. De-aia un esapament de masina cu DPF e curat si unul de masina fara DPF e negru. Orice ar incerca sa te minta cei care scot filtre sau sa te minti tu singur, pur si simplu nu exista. Ca nu vezi tu fumul in oglinda, aia e normal, cu exceptia cazului cand ai un cazan cu probleme serioase la motor. Dar el exista. In plus, faptul ca ai doua masini pe care nu poti sa le intretii conform cu manualul nu te face mai bun sau mai destept decat cineva cu un E90. Asa ca mai usor cu atitudinea superioara, ca nu e bazata pe nimic.
    1 point
  9. Atunci anularea iese din discuție. Deci curĂŁțare sau schimbare. Mai fac azi un drum lung și ĂŽncerc sa merg mai turat cu ea. Poate se rezolva de la sine. Activez și Water Temp ĂŽnainte de plecare. Poate e problema acolo și nu-l lasĂŁ sa se regenereze
    1 point
  10. Pui motorul in pioneze mai repede iar cel care circula in spatele tau e obligat sa iti suporte noxele.
    1 point
  11. Nu o sĂŁ rĂŁspund la ĂŽntrebarea care este cel mai banal/demodat BMW pentru cĂŁ pur și simplu nu pot.O mașinĂŁ nu o poți aprecia din poze, o opinie corectĂŁ ți-o poți forma doar dupĂŁ ce ai "simțit" mașina. O mașinĂŁ model mai vechi, cu siguranțĂŁ, este net inferioarĂŁ tehnic ultimelor modele, și totuși ea ne atrage pe mulți dintre noi (de exemplu un E30, E38). Pe alții nu ĂŽi intereseazĂŁ decĂŽt performanțele dinamice și nu dau o importanțĂŁ foarte mare aspectului. Pe mine personal serile E60 sau E90 nu prea m-au atras, lucru pe care cu siguranțĂŁ nu-l pot spune despre un F30 sau F10, dar momentan nu dispun de banii necesari pentru a-l ĂŽntreține corect. PĂŁrerea mea este cĂŁ un pasionat ar trebui sĂŁ-și cumpere acel model pe care poate sĂŁ-l ĂŽntreținĂŁ la nivelul cel mai corect cu putințĂŁ. Oricând intorc capul și admir un model mai vechi, fie el E36 sau E46, dar ĂŽngrijit tehnic și estetic (eventual și cu "un pic de tuning"), ĂŽn detrimentul unuia cât de nou, dacĂŁ cel din urmĂŁ nu este ĂŽngrijit, pentru simplul motiv cĂŁ de la dintro eventualĂŁ discuție cu deținĂŁtorul primului pot afla lucruri noi sau interesante. Eu dețin un E46 de 8 ani, ani ĂŽn care cu siguranțĂŁ aș fi putut trece la next level dar nu am fĂŁut-o pentru cĂŁ mi-a plĂŁcut prea mult acest model. P.S. Cu siguranțĂŁ cel care spune despre mașina lui cĂŁ este demodatĂŁ/banalĂŁ nu este un pasionat ĂŽn adevĂŁratul sens al cuvântului pasionat. Ăn ani de când o dețin am bĂŁgat atâți bani ĂŽn ea ĂŽncât am dublat valoare ei de achiziție, totul depinde de tine și cât de pasionat ești.
    1 point
  12. Salutare m am intors pe meleagurile tarii daca aveti nevoie de ajutor cu diagnoza in limita timpului incerc sa ajut; dati doar un pm
    -1 points
  13. Cel mai probabil DPFul si-a trait viata, sunt 250.000 km...unul aftermarket, te va tine cam cati bani platesti. Nu se compara unul AM cu unul ORIGINAL. Eu am renuntat la el, am fost la CompleteChip...dpf off si stage 1, efectiv e alta masina. Decizia e a ta: te risti cu AM si mergi un an, maxim 2, dai gaura in buget si cumperi ORIGINAL sau il scoti si ai terminat balciul. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  14. Care sunt dezavantajele dacĂŁ ii faci chip și DPF Off? Nu ai probleme la itp?
    -1 points
  15. Salutare la toatĂŁ lumea, am vz o postare la unul din colegi, vis a vis de acel mic soc de la treapta 2 la 1 pe drive când aproape oprești, am. Aceeași problema la un e 60 2006 și as dori sa va ĂŽntreb unde as putea sa fac acel update de soft ĂŽn Constanța sau ĂŽmprejurimi, și cât ar costa? Mulțumesc! Aștept orice staf!! Salutare la toatĂŁ lumea, am vz o postare la unul din colegi, vis a vis de acel mic soc de la treapta 2 la 1 pe drive când aproape oprești, am. Aceeași problema la un e 60 2006 și as dori sa va ĂŽntreb unde as putea sa fac acel update de soft ĂŽn Constanța sau ĂŽmprejurimi, și cât ar costa? Mulțumesc! Aștept orice staf!!
    -1 points
  16. Se codeaza tetierele din modulul de airbag, nu dezactivezi nimic
    -1 points
  17. Esti atat de prost informat, incat nici nu stiu ce sa iti explic. 1.In carcasa dpf ului vei gasi 2 *faguri*(poate asa pricepi) unul e dpf, altul e catalizatorul. In momentul in care faci dpf off, se scoate doar dpf-ul, catalizatorul ramane. Nu ma apuc sa iti explic, pentru ca cel mai probabil nu esti capabil sa faci diferenta intre catalizator si dpf, ce roluri are fiecare. 2. Uita-te pe o pagina de fb al oricarui tuner ce se respecta, care are si dyno, un stand care masoara puterea masinii, inainte si dupa resoftare, si o sa vezi ce inseamna *cip cirip tuning*. Deja cred ca esti extenuat din punct de vedere cognitiv, prea multe informatii pe care sigur nu esti capabil sa le asimilezi, dar din datoria de a-ti da totusi o explicatie si din dorinta de a te scoate din *noaptea mintii* in care te afli, o sa continui. 3.Daca te duci la coltul blocului, masina nu o sa traga mai bine(imposibilitatea masurarii masinii, efectuarea de log-uri pentru verificare starii de *sanatate* a masinii si deci nu stii de unde pleci si care sunt rezultatele dupa resoftare) iar dpf off nu va fi facut cum trebuie(99% din cazuri) si astfel vei avea fum pentru ca masina va initia regenerari aiurea, vei avea fum in spate si implicit o *cazatura* de masina. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -3 points
  18. Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile. Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.