Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/20/19 in Posts

  1. Diferenta e ca banii se fac, din masina mica nu faci mare )) personal as alege cea care mi-ar aduce mai multe zambete pe buze.
    2 points
  2. La tine probabil e doar condensul ala specific.. :console:
    1 point
  3. dar in DE faci autobahn mult, vrei calm in masina si confort . Am masina de confort si mai am si eu chef de cate o diversiune din asta mai sport, mai incerc alte masini dar imi trece repede dupa o vreme de plimbat cu din astea mai fasnete, pentru asa ceva mai bine iei ceva de weekend, nu una de daily, nu exista compromisul ideal dupa parerea mea, ai nevoie de 2
    1 point
  4. Aș adĂŁuga aici cĂŁ toți vor ca toate intrĂŁrile de service pânĂŁ ĂŽn acel moment sĂŁ fie doar la reprezentanțĂŁ, complet documentatĂŁ cu fiecare șurub, chiar dacĂŁ ei ulterior nu calcĂŁ niciodatĂŁ pe acolo
    1 point
  5. E frumos și toți ne dorim M550D sau i sau mai știu eu ce 400CP+, dar când ajungi sĂŁ poți sĂŁ folosești puterea cu adevĂŁrat din an ĂŽn paște (la propriu aproape) și ĂŽn rest faci naveta, cĂŁ doar ne ducem toți la muncĂŁ, nu la Monaco zilnic, ajungi la concluzia cĂŁ un 520, C220 sau A6 40 sunt de fapt alegerile corecte.
    1 point
  6. @mikken - dar de ce nu faci tu o aroganta, mai ales ca sunt probabil ultimii ani de masini cu motoarele astea pe combustie si daca ai buget, chiar daca mai suplimentezi tu ceva dar iei pentru suflet , ceva din gama M, AMG sau RS, how about that?
    1 point
  7. Ai tu baterie noua dar e incarcata? Inainte de a pune alt electromotor l-ai verificat pe noua baterie sa vezi daca invarte? Sau doar l-ai pus ca piesa de muzeu? Stii cum se poate verifica doar electromotorul?
    1 point
  8. si masini tot pe cele "gratis" le aleg. Preturi minime, eventual ireal sub cele din Europa sau sub cat ar putea costa o masina tinuta la standarde de reprezentanta, apoi se plang pe forumuri ca vanzatorii romani sunt "hoti". Cererea dicteaza oferta - cand cineva va fi dornic sa plateasca masini bune - bune se vor oferi spre vanzare, cata vreme nimeni nu cauta masini bune ci ieftine - ieftine se "aduc". Un topic unde se verifica cumparatorii ar fi util
    1 point
  9. Hai ca am absentat un pic pe aici si s-a dezlantuit jihadul Zic sa incheiem discutia despre ce "inchiriem" si cate pagini are topicul. Ca si clarificare finala: masina este company car luata in leasing operational, insa e inmatriculata pe numele meu. Cand se termina cei 3 ani, am dreptul de preemtiune sa o cumpar, la valoarea reziduala pe care o va calcula BMW (e luata prin ei). Daca aleg sa platesc suma respectiva, care nu stiu cat va fi inca, masina efectiv ramane inmatriculata pe numele meu si preiau costurile cu impozitul si asigurarea (devine masina personala). Daca nu, o dau inapoi fix cum e, nu sta nimeni sa-mi verifice placutele si cate zgarieturi are vopseaua...masina are CASCO si daca e ceva de remediat, se va face. Acest proces este independent de comanda unei noi masini de firma in aceleasi conditii. Topicul nu l-am deschis nici ca sa ma laud nici sa strang sute de pagini de conversatii. Sunt membru destul de vechi si am avut toate BMW-urile prezentate aici. Orice topic de prezentare mi se pare util pe de-o parte sa impartasesc cu voi ca si colegi de forum experientele cu masina asta, bune si rele, ca pasionati de masini ce suntem si pe alta parte ma gandesc ca poate inspira si ajuta alti oameni sa aleaga modelul respectiv (nou sau SH). Si sa revin on-topic, am reusit sa mai fac un test drive cu un BMW 330i M-Pack si un Mercedes C200 AMG Line. Categoric BMW-ul sta mai bine pe sosea, nicio indoiala despre asta, insa imi e foarte greu sa trec cu vederea anumite aspecte legate de calitatea materialelor la interior. Doar un exemplu, cotiera din stanga de pe usa este parca de lemn, nu are pic de burete ceva sub pielea aia si e extrem de deranjant si incomod...cand tii volanul relaxat cu mana stanga, fix oasele cotului stau pe manerul ala si doare ca naiba La drum lung cred ca m-ar deranja teribil. Deasemenea se aude binisor vajaitul vantului pe la geamurile fata si asta la 120km/h (nu stiu daca avea geamurile acustice, dar probabil nu). Scaunele sport mult mai confortabile si moi decat la G30 (sport cu piele dakota). In comparatie, C-class-ul da senzatia de masina mai premium la interior, dar e o idee mai stramta...nu e deranjant deloc, nu ma simt claustrofob in ea si am 1.86 si peste 90kg. Zgomot de vant similar si la C-class (are si el optiunea de geamuri acustice impreuna cu sistemul audio Burmester). Mercedes-ul mi s-a parut mai saltaret pe sosea nu asa lipit ca BMW-ul (jante pe 18"), dar mai confortabil (chiar cu jante mai mari pe 19").
    1 point
  10. Am terminat si fine-tuning la sonorizarea, sunt multumit de rezultat - acum tweeterele din usile fata sunt amplificate separat, claritatea si definitia sunetului sunt evident mai bune. Acum sistemul de sunet arata in felul urmator: - Amp+dsp: Helix P SIX DSP Pro Mk2; procesare semnal + amplificare 6 canale (boxe usi fata, tweetere fata, boxe+tweetere usi spate) - Amp subwoofere: Ground Zero GZHA4 (doar amplificare, semnalul vine procesat din DSP) - boxe: BMW OE Bang&Olufsen (provin de pe un seria 6), 4 woofere de 10cm,, 4 tweetere de 2cm, 2 subwoofere 20cm (a fost destul de migaloasa adaptaraea pt instalare, sunt putin mai groase decat cele standard sau HK) - nu am boxa centrala, dar nici nu este necesara (ba chiar as putea spune ca acum se aud mai bine definite cele 2 canale - am muzica stereo ) Cablaj: masina avea din fabrica Active Sound, care e plasat in dreapta spate in portbagaj (unde sunt si amp Hifi sau HK), asa ca am avut nevoie doar partial de cablare boxe: - se refoloseste cablajul original pt semnal sunet, boxe usi spate, subwoofere - am tras cablu pentru boxe usi fata (se prelungeste cablul care ajunge sub scaunele fata langa subwoofere), tweetere (cablu nou, direct de la tweeter pana la amp in spate; conectorii din usi au un spatiu liber prin care poti trece firul, dar operatiunea e migaloasa, cam 1h pt fiecare usa) - am pastrat conectorul tata care intra in modulul Active Design, este identica cu cea de la amp Hifi si aveam deja conectorul mama. Partea cea mai migaloasa (prin ajustari succesive)- calibrarea si ajustarea DSP (exact aici se face diferenta de fidelitate, si exact aici se cam opresc cei care fac instalari de sonorizari auto - folosesc presetarile) - setari crossovere DSP pt fiecare pereche de boxe: subwoofere (highpass 40db slope 12db, lowpass 120hz slope 24db), boxe medii usi fata (highpass 250hz slope 12db, lowpass 2500Hz slope 12db), tweetere fata (highpass 2500Hz slope 24db) - ajustare delay (in functie de distanta boxelor fata de pozitia de ascultare) - ajustare phase (subwoofere 90gr, boxe spate 180gr) - aici pur si simplu am luat-o pe incercate - setare egalizator (folosind un microfon de calibrare si aplicatia Room EQ Wizard) Dupa urechea mea, acum sonorizarea este la un nivel calitativ mai bun decat cel pe care il aveam in F11 (cu aceleasi amplificatoare)
    1 point
  11. Week acesta am fost pana la Rm. Valcea sa achizitionez un interior sport M alcantara + fete de usi... zilele urmatoare o sa ma apuc de montat... :frantics:
    1 point
  12. Shopping time! 1.Am achitizionat recent 2 tobe finale marca MAGNAFLOW ( USA ). Din cate am inteles, sunt de calitate mega buna si sunetul este mult peste cel stock ( cred ca asta se cam subintelege ). M-am saturat maxim de tobe finale scoase.. pur si simplu vibratiile din interiorul masinii imi face greata. Voi pastra tipsurile actuale, imi plac ca si design. 2.Mi-a ajuns din China, acest buton numit ,, RED M BUTTON ". Iti ofera in cazul de fata, din punct de vedere estetic, un contrast frumos. Se potriveste cu butonul start-stop. La M3 acel buton (M) te ajuta din alt punct de vedere, la mine.. cam doar estetic. 3.Am trimis mansonul de la frana de mana la retapitat. Am decis sa merg pe alcantara + cusaturi stil //M. 4.Volanul il voi trimite la modificat si retapitat. Am decis sa merg pe aceasta forma, identic ca alegerea materialului, doar ca dunga de la ,12' va fi rosie, nu albastra. 5.Padelele stock le voi infolia in carbon, am decis sa merg pe aceasta combinatie ( alcantara, piele nappa si carbon )
    1 point
  13. In reprezentanțĂŁ ĂŽți pun același ulei vĂŁrsat din butoi de 200l..
    1 point
  14. este normal ca X5 ca aiba Cx mai mic decat mclaren F1. mclaren are nevoie sa stea lipit pe asfalt, sa nu decoleze, sa faca o curba cu 200km/h pe cand X5-ul face aceeasi curba cu 120kmh. mclaren are nevoie de grip, de aderenta. orice element al caroseriei este pus de asa natura incat fluxul de aer sa fie impins in alt element al caroseriei pt a crea apasare aerodinamica.
    1 point
  15. Merci, asa este e mai frumos F10, mai ales ca inainte am avut un e60 si parca am zis sa ramin la aceeasi marca de masina. Deci mai repet gentile cu tot cu cauciucuri pe 18 originale BMW mi le da intre 250 si 350 de euro,nu sunt luate de la licitatii sau mai stiu eu ce, deci mile aduce din sursele lui de unde se aprovizioneaza cu cauciucuri second. Unde are el vulcanizare are jante separat sau jante cu cauciucuri expuse si toate sunt second aduse de el de unde ia si cauciucurile.de ex cind a fost o tura a prins in afara o firma care sa inchis si a adus chiar marfa buna , ma refer la cauciucuri ( mi-am luat si mie la fostul e60 ) si inclusiv si ceva jante. eu astept ca-ci nu ma grabesc cind pica ceva le iau.
    -1 points
  16. Turbo la AVD, restul la BIMMER. Eu ma duc de 3 ani la ei cu toate masinile si nu avut nicio problema, in ciuda unor feedbackuri negative.
    -1 points
  17. Pana acum totul la bForce Motor Squad, fostul Bimmer. Pana acum ma declar foarte multumit, adica im pare ca stiu ce fac acei baieti plus si ca, in cazul meu cel putin, si diagnosticele s-au potrivit 100% cu problema! Plus de asta scriu in istoricul BMW, dau factura fratilor si poti sa stai langa masina. Mie mi se pare ca baietii aia, foarte tineri ce-i drept, stiu ce fac si de ce! Adica nu mi-a parut vreo secunda ca ar ezita in ceva. Pe undeva prin toamna programez si distributia la ei si cred ca si uleiul in cutia de viteza si cea de transfer, pentru ca sunt singurii care au instalatia aia speciala cu care scot tot uleiul din cutie. Chiar am asistat o data fara sa vreau la serivice-area unei cutii de pe un X6. Mie-mi par profesionisti, iar pe mine nu m-au incarcat niciodata aiurea! La ei am facut si curatarea chiulasei cu coji de nuca!
    -1 points
  18. Buna dimineata. Am fost si eu la BForce prntru o distributie la un X3, F25. Ca o impresie generala este ca sunt foarte buni pe ceea ce fac. Am citit si review uri negative si pozitive. Distributia a fost schimbata in 8 ore....cu o pauza de masa de 30 de minute. Baiatul care s a ocupat de masina foarte profi si nu l am vazut vreodata sa ezite sa faca ceva....stia exact ce se desface, cum se desface si ce chei sa foloseasca. Masina a fost testata si inainte si dupa ce s a facut distributia, s au resetat toate erorile si s a facut si o constatare a altor defecte. La sfarsit am primit factura, s a trecut operatiunea in istoric BMW si am primit si un discount de 5% la plata cash. Mentionez aici si garantia de 2 ani pentru lucrare. Deci din partea mea au nota 10 pt pregatirea mecanicilor, conditiile din service si faptul ca mi au lasat impresia ca nu vor sa te pacaleasca cu ceva.
    -1 points
  19. Din ce tara provine cazanul?
    -1 points
  20. Da, multumesc baieti voi ramane pe Carly 1 an cat am licenta si voi vedea dupa . Am investit in Carly pentru masina mea, dar si in speranta ca poate o parte din investitie mi-o voi recupera facand codari si altora... Multa bafta tuturor! Sent from my SM-N950F using Tapatalk
    -1 points
  21. Cred ca mai degraba ti-ai “recupera” investitia daca ai folosi partea de service mai mult decat codarile. Considerand varsta medie masinilor in Romania, si ca cei mai multi isi iau BMW diesel, o sa poti folosi functia de regenerare DPF ca o sa ai cu cine. Care nu e chiar ieftina intr-un service. Mai poti folosi ( pentru cei care au ) EPB - iti retrage frana de mana electronica ca sa poti schimba pastilele pe spate; inregistrarea bateriei e iar o functie interesanta. O functie care nu e de neglijat, dar care nu e tocmai “matematica”, pentru ca se bazeaza pe unele presupuneri, sunt cele care iti arata starea masnii in general. Gen, daca ai pe cineva care vrea sa isi cumpere un BMW, poti folosi aplicati sa-ti spuna “starea masinii” - in functia aia iti spune daca are erori ECU, dara crede ca are KM originali, daca DPF a fost eliminat, EGR.ul la fel.... si mai sunt. Trerbuie daor sa ai rabdare sa le studiezi pe toate. Spor.
    -1 points
  22. Pesonal am tot setul. Bimmercode+ Bimmerlink+Carly. De cand mi-am pus ISTA pe un calculator decent nu as mai folosi altceva. Si cand pleci in excursie il iau cu mine. Nu iti trebuie baterie sa tina cu orele. In 20 minute faci o diagnoza completa si iti dai seama de unde vine buba. Nu cred ca este criteriu asta cu saracia. Am vazut modele noi de Apple la oameni cu salariu minim pe economie. Cred ca are de-a face cu interesul corporatiilor si compatibilitatea software. Si eu ma chinui cu Android mai precis Huawei. Sunt mai practice si bateria tine decent comparand cu Apple unde il incarci de 2 ori pe zi.
    -1 points
  23. Macan e Porsche doar cu numele. Porsche stie sa faca coupe-uri cu motoare boxster. Atat. Restul gamei sunt doar surse de venit, masini care exploateaza brandul Porsche. Fiabilitatea, calitatea sunt complet diferite daca vb de Cayman,Boxster, 911. Ca tot suntem la subiectul suv, ca procentaj observ ca soferii de gipan sunt cei mai infatuati si pe autostrazile de afara. Dupa ei masina lor ii ca nici una. Cea mai tare, cea mai...Dac-au chiulit de la fizica in scoala... Nici nu se termina bine zona de restrictie ca se si repezesc sa-i depaseasca pe toti. Ultima data unul cu Audi sq8. I-am servit prompt o doza de vtec
    -1 points
  24. cu un motor de 1.6, chiar si de 160cp, masina va fi submotorizata; din punctul meu de vedere, motorul e cea mai importanta dotare a masinii, si as alege minim C220d, daca nu chiar C300d (vad ca C250d nu apare in configurator) - cu cat motorul functioneaza la turatie mai mica, cu atat e masina mai confortabila; intr-adevar, diferentele de pret intre C200d - C220d - C300d sunt cam mari; interesent mi se pare si C200 hibrid, e aproape ca pret de lista de C200d
    -1 points
  25. @MikeOnline - normal ca de masini. Inca nu exista o masina care sa le faca pe toate bine, cu toata tehnologia existenta nu ai cum sa bati fizica, degeaba M5 are 600cp ca tot o balena mare este si se simte, la fel si cu RS6 si AMG, da-te jos din aia intr-un Z3 sau M2 si imediat realizezi asta. @mikken - e frumos Coupe-ul E-klasse, e o imbinare foarte reusita intre sport si eleganta.
    -1 points
  26. Daca mai faci vreo incercare de regenerare (eventual fortata adica prin tester) incearca sa nu mergi neaparat cu viteza.. Nu viteza conteaza ci turatia motorului iar motorul sa fie la regim. Nu ai spus ce tester ai folosit.
    -1 points
  27. Daca masina porneste si totusi are eroare de DDE (internal fault) foarte probabil nu a ales DDE-ul potrivit (in ISTA).
    -1 points
  28. ISTA nu alege, ci identifica. Ce vrei defapt sa spui.
    -1 points
  29. Salut bĂŁieți am o problema la bmw meu 525d f11 Imi creste temperatura la ulei pânĂŁ pe la 110-115 °c in mers cu 130-150 km h si nu stiu care ar putea fi cauza.Multumesc celor care ma pot ajuta
    -1 points
  30. Care-i rostul postului tau? Sa inteleg ca daca ai o oferta exclusiv pentru tine, un pahar de apa gratuit si unul la 6.5euro, tu il iei pe ala la 6.5euro. Sunt oameni care au vazut sute de posibile anunturi, realizezi cate sute de euro ar da pe verificari la 6.5euro? Mai bine ii donezi decat sa le platesti unor shnapani care au acces la o baza de date si iti dau contracost o informatie care pana la urma ar fi trebuit sa fie publica.
    -2 points
  31. Te inseli, nu sunt pus pe cearta! (..in loc sa dai un raspuns MAI POTRIVIT autorului ai ales sa spui: "ISTA nu alege, ci identifica. Ce vrei defapt sa spui." Cand eu i-am spus AUTORULUI ca daca masina porneste atunci foarte probabil nu foloseste DDE care ii trebuie. Iar tu ai ales ignorand ce am accentuat, sa ma intrebi sa fiu mai explicit. Pana la urma fiecare intelege lucrurile diferit, dar mi se pare DEPLASAT sa judeci pe altcineva. Eu am judecat judecata, daca vrei, nu omul. Observ ca esti mai specialist in codari decat mine; eu din lipsa de timp, nu mai pot tine pasul; dar asta nu insemma ca nu pot urma un fir logic, FARA SA JUDEC PERSOANA! Ne-am lamurit acum? Sa ne spui cum s-a rezolvat, Cristi Natea. Mai sus vrut sa zic INPA nu ISTA.
    -2 points
  32. Salutare, Exista pe undeva varianta cu 3 dvd uri? Nu mi functioneaza usb ul sau se poate adapta varianta pt 1usb ? Multumesc
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.