Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/24/19 in Posts
-
Intrebase cineva cat e consumul. Dupa 2000 de km: Si inca cateva poze, printre care si interiorul:3 points
-
probabil ca dupa ce trece de 5000km, va avea un consum de ~12l/100 in Bucuresti (cu start/stop) si 7l/100 la drum lung; un consum foarte bun, tinand cont ca este benzina; compromisul perfect intre sportivitate si costuri de exploatare.2 points
-
la o medie de 30,8 km ai mers mai mult extern sau ai prins drumuri libere , consumul real e pe la 18 km /h media , asta inseamna trafic aglomerat , oricum nu ma astept sa ai o diferenta f mare probabil 2 l max in plus2 points
-
2 points
-
vin.report - VIN LITE BMW WBAWA71090J004327.pdf vin.report - VIN LITE BMW WBAWA71040JT25305.pdf1 point
-
"OFERTA doar 130000de km garantat nu se mai gaseste in Romania alta." Hahaha )) ia-o linistit ca ie unica )1 point
-
Am gasit un fisier dedicat despre partea audio la seria E9X. Aparent sistemul standard si HiFi poate veni pe orice fel de radio cd sau navigatie disponibila pe E9X. Top HiFi sau Logic7 dupa cate vad pot aparea la fel, pe orice fel de navigatie sau radio cd care este echipat cu MOST (tehnologie de redare a sunetului prin fibra optica). Am atasat documentul. bmw oem audio systems tis.pdf1 point
-
Poate confirma sau infirma cineva daca sonorizarea HiFi vine doar cu navigatie professional sau nu ? Este vorba despre seria E9X. Multumesc !1 point
-
Foarte frumoasa masina, sa te bucuri de ea cat mai mult. Am testat si eu un g20 330i si am ramas impresionat de cum se misca masina... Consum este unul cat se poate de ok cum a zis si @wolfenstein99....1 point
-
“Automatizata cu dublu ambreiaj” e pe M-uri, poti sa stai linistit, e “adevarata” pe 2000 diesel.1 point
-
Eu am un F36 (Seria 4 Grand Coupe) de vreo 6 luni. Am pachet M si suspensie adaptiva, si roti de 19 pentru vara. Am mers prin toate coclaurile si nu am atins nimic (crede-ma, ca sunt obsedat, as fi simtit imediat). Ce-i drept, nu urc borduri inalte, dar nici cu un seria 3 cu M pack nu ai putea face asta. Cat despre confort, tinuta de drum, eu zic ca este peste Seria 3 (aici pot fi subiectiv, evident). Si eu eram in aceeasi dilema acum vreo 7 luni (poti vedea topicurile mele vechi si sfaturile primite) si am ales Seria 4. Nu regret1 point
-
in cel mai rau caz, daca se pune chiciura de 4-5mm, intri in masina prin portbagaj, seria 4 e hatchback. are aceeasi garda la sol ca seria 3, e doar putin mai lat; de preferat sa iei cu suspensie normala, e suficient de ferma pentru un motor de 2l.1 point
-
Zilele trecute am patit o faza destul de dubioasa.. mi-a iesit amortizorul stanga spate din prinderea de jos, de la roata. Initial am crezut ca s-a rupt surubul, dar la o verificare mai amanuntita se poate vedea ca inelul prin care intra surubul s-a smuls de pe bucsa din cauciuc. Si cel de pe dreapta era iesit destul de mult si probabil era o chestiune de timp pana sa iasa. Am cumparat ambele amortizoare (Bilstein B4 mtech) si spre surpinderea mea cele noi aveau in pachet o saiba care se pune intre amortizor si surub, tocmai ca sa nu mai iasa. Cele vechi nu o aveau in pachet. Asta ma face sa cred ca au mai fost astfel de cazuri. In fine, au tinut vreo 90mii km..1 point
-
1 point
-
Si eu o astept din 26 ianuarie. Tind insa sa cred ca problema tot pe baza de spaga se rezolva, in privinta acestui recall. Sun zilele trecute la Filaret si intreb despre aceasta piesa nenorocita. Omul imi spune ca sunt in baza de date cu dosar in lucru, insa din cauza Koreenilor, care au promis o noua linie de productie si nu au rezolvat-o, nu se livreaza decat 4-5 piese pe luna. Intreband cand imi ajunge si mie randul din ianuarie, omu zice, citez: ”nu stiu”. Bun, zic, si sa astept da iau foc pe drum sau ce sa fac? Galeria de admisie a fost curatata in decembrie anul trecut. Zice: pai daca simtiti ceva suspect din partea motorului nu o mai folositi. Am inteles, zic, dar cam cat timp sa nu o mai folosesc, vazand ca stau la coada si altii isi rezolva problema pe turnanta? Nu stiu zice omu, dar va pun in lista de asteptare, care se raporteaza in fiecare zi de miercuri in germania (cu ”g”). Cand apare piesa va sunam zice. Cam asta e abordarea lor ordinara si total dezinteresata! Problema trebuie rezolvata prin procese in instanta cred, nu asa cu palavrageala, pe modelul american: absolut orice nimimc se rezolva la tribunal. Iar actiuni de genul asta trebuie demarate impotriva BMW AG nu a reprezentantelor, care pur si simplu asteapta aceste piese ce nu vin! Numai bine! P.S. Cum dracu le-o fi dat lor ca e benefic pentru masina in general sa pui piese de plastic ordinar in compartimentul motor, ce se supraincalzesc si pot lua foc vara, nu stiu! Ceva bataie de joc, indiferenta si iresponsabilitate este cu siguranta la mijloc! Eu sincer astept un ”Dieselgate” pe numele BMW pentru chestia asta cu EGR-ul si distributia! Inca nu au ars americani, dar nicidata nu e prea tarziu. Doar atunci se va intampla ceva benefic si in lumea asta de la E de Atlantic!1 point
-
Aiurea... cantitatea de carburant ce trece prin filtru depinde de orele de functionare ale motorului, nu de distanta parcursa.... Motorina ce trece prin filtru nu ajunge toata in motor, o parte se intoarce in rezervor... Pompa de joasa presiune are un debit de cativa zeci de litri pe ora, iar motorul nu consuma atat...1 point
-
De ce inca mai avem preconceptia asta ca totul la noi e mai prost? E aceeasi motorina ca peste tot, daca ar avea gunoaie cat sa le vezi circuland inspre rezervor ti s-ar colmata filtrul in primii 100km, iar injectoarele s-ar duce pe copca instant, dar chestiile astea nu se intampla. Nu mai fiti paranoia. Eu rareori am pus motorina extra si fiindca nu am sesizat absolut nicio diferenta ma rezum la cea standard. Nici la aia nu se vad gunoaiele cum vin pe furtun1 point
-
Da se poate nu aveam ochelarii la mine dar aia e masina pacat ca nu pot sa pun poze tocmai am facut itpul azi-1 points
-
Da asta e vindecoder are prima inmatriculare in 2009 cat putea sa circule cabrio in noiembrie si decembrie doar daca venea mos craciun cu ea trase de reni-1 points
-
Stare foarte buna de functionare , tapiserie piele , climatronic , parktronic spate , incalzire in scaune si reglaj lombar , decapotare perfect functionala , cauciucuri de vara si iarna , faruri xenon , scaune sport , sistem start stop , consum redus , itp si rca valabile , are mici zgarieturi de parcare , catre de service la zi , vin uj51833 , km 142000 , pret 8500 euro , tel 0722.200.820 Imi pare rau dar nu pot sa atasez mai multe poze dar la cerere pot trimite pe mail sau pe whatsup-1 points
-
-1 points
-
Dar te rog, nu mai vorbi prostii. S-a facut redesign la lantul de distributie la N20: http://www.rightfootdown.com/automotive-news/bmw-redesigns-n20-timing-chain-components-n26-too/ Recall-uri pt diverse probleme, sunt minim 2-3, nu stiu unde sa le caut acum pe toate. Asta e primul pe care l-am gasit: http://www.brrperformance.com/blog/?p=2509 Daca nu stii, nu mai vorbi doar sa facem posturi aiurea. Si da, se poate generaliza, daca bmw a generalizat problema.-1 points
-
Nimeni in afara de tine nu a zis ca N20 e praf. Cuvantul folosit a fost problematic. Problematic inseamna ca "may fail", inseamna ca ai vizite neasteptate in service. Prin simpla inlocuire a componentelor lantului de catre BMW, PN 11317584084 cu PN 11318648732, dovedeste ca si ei au constatat ca e problematic (la 80000 km, wow, asta inseamna o viata de om, puteau nici sa n-o faca). Sunt destule probleme pe care unii le-ar considera grave, altii nu, depinde cum o ia fiecare (daca vrei detalii, apuca-te de citit forumurile din afara). Si nu inteleg de ce continui sa ii strici topicul omului, incepand cu postul #34, prin care incerci tu sa dovedesti ca de fapt N20 nu are nicio problema, nefiind macar motorul de pe masina de fata.-1 points
-
Salut 1. Cu o diagnoza poti pui cate flashuri vrei la semnalizare 2. Din ce stiu e complicat, vreau si eu optiunea in caz de ceva. 4. Daca ai senzor afiseara presiunea pe fiecare roata 5. Fugi de seria 4, mergi pe seria 3 Nu ai rame la geamuri si cand e frig iti ingheata, trebuie sa te chiniu cu toate solutiile de dezghetat. Este joasa, si pentru drumurile din Romania, imediat o poti razui pe la praguri, bara fata. 6. La confort e ok. Alege motorul de 420 190 cp 7. La 250000 se duce filtru de particule. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00