Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/26/19 in all areas

  1. Dupa o simpla cautare pe google: aici (pare sa aiba cele mai multe informatii free), aici sau aici; masina nu pare sa fi suferit un accident si nici sa fi fost inundata. Insa: - Final Bid: 5900$ - Primary damage: engine damage - Condition: Car doesn't start, run or drive Depinde foarte mult care a fost problema si cum a fost reparata. Daca esti atat de chitit pe ea, vezi la reprezentanta sa faca o verificare mecanica amanuntita; insa eu unul as sta departe de ea, si de orice alta masina adusa din state...
    3 points
  2. Nu iti recomand sa iei masini aduse din SUA decat daca stii bine de ce au fost aduse! Majoritatea masinilor de acolo au fost avariate si luate la preturi mici (5 k euro) si reparate inainte de vanzare aici! Verifica pe car vertical orice inainte sa le vezi, eu asa am facut si al eliminat 50% din variante. Motorul de pe 328i este mai exotic si va fi greu de gasit mecanici inafara de reprezentanta! Are unele probleme specifice, le gasesti pe site-urile straine daca te documentezi (am vrut si eu sa imi iau acest motor recent, dar am renuntat fiind foarte greu de gasit o masina in mintile ei)> Mult succes!
    3 points
  3. 3 points
  4. Pentru ca e adusa din state...daca nu a fost dauna totala, a fost inundata. Daca era o masina corecta, nu costa atat de putin fiind adusa din cealalta parte a lumii tot pe bani, nu pe gratis, ca sa nu mai zic de taxe.
    1 point
  5. Vreau sa o fac sa nu consume nici mĂŁcar 1 ml de ulei... :console:
    1 point
  6. tocmai ca in romania ai nevoie ca masina sa fie cat mai puternica si nu este vorba de a merge cu viteza mare. fa o simulare pe google maps pt doua orase din extremitatile franteo (lille-marseille) si vezi ca fix 1000 km ii faci in 8 ore jumatate. darabani-moldova veche, adica 800km, ii faci in 12 ore. practic, in tarile civilizate, pt ca ai autostrada, mergi constant cu 130kmh si poti sa ai si X7 cu 190cp ca este indeajuns. la noi, mergi prin sate, fara autostrazi, cu mii de masini pe care trebuie sa le depasesti si chiar ai nevoie de o masina puternica. chiar si cu M5, daca nu incalci legea la modul cel mai nesimtit, nu ai sanse sa traversezi tara in mai putin de jumatate de zi. de astanu viteza maxima e importanta la o masina, ci cat de repede este ea in stare sa accelereze...poti estima gresit o depasire si poti intra in situatii in care iti trebuie o masina sanatoasa
    1 point
  7. Sunt curios cine folosește un 740d daily in așa maniera ĂŽncât mai bine opteazĂŁ pt un RWD decât un AWD...adicĂŁ sa fim serioși...la 750i am avut RWD dar dupĂŁ prima iarna am cĂŁutat doar mașini AWD...
    1 point
  8. Se numește "Taxa Oxigen" și se aplicĂŁ mașinilor cu norme de poluare pânĂŁ la euro 4 inclusiv, nu exclusiv celor diesel. Minim 5 ani de acum ĂŽncolo cu un Euro 5 sau > stai liniștit.
    1 point
  9. - Standard are 4 canale, 6 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 2 subwoofere 160mm, fara amplificator. (poate fi identificat usor, este prezent cand masina nu are tweetere). Puterea variaza in functie de HU. Poate fi 4x15 (radio), 4x25 (M-ASK), 4x40 (CCC). - Hi-Fi are 4 canale, 10 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 4/2 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator. Puterea este de 2x 40W (subwoofere) + 4x 25W. (2 ohmi toate) - Harman Kardon Logic 7 are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Logic7. Puterea este de 2x 70W (subwoofere) + 7x 40W. (4 ohmi subwoofere, 2 ohmi restul) - Individual are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Dirac. Nu stiu nimic legat de dimensiuni/forma
    1 point
  10. Am peste 10 ani de cand am shimbat masini si roti pe la toate si nu am avut o data o problema da na aici totul este o problema am observat.
    1 point
  11. Eu mĂŁ gândesc ca știi cum arata alimentarea la aeroterma! Nu cred ca ar trebui schimbatĂŁ. . cred ca e al doilea sau al treilea cablu ca grosime dupĂŁ alimentarea de la baterie din toatĂŁ mașinĂŁ! Eu chiar am nevoie de sfaturi constructive și punctuale, dar se pare ca nici cu ranga nu scoți un ajutor competent pe acest forum, pe bune... nu vreau sa jignesc pe nimeni... Și mĂŁ gândesc ca sunt și oameni ca știu cu ce se mĂŁnâncĂŁ electrica la bmw! Identic am pĂŁțit când am cerut ceva ajutor când am schimbat planșĂŁ bord de pe dreapta pe stânga. .. numai bĂŁlĂŁrii de la inși care dacĂŁ ĂŽi ĂŽntrebi repede nu știu câte urechi au! Inși care au schimbat volane de pe dreapta pe stânga și ĂŽmi spuneau ca trebuie schimbate motorul de ștergĂŁtoare, când la toate e60 vine la fel... și. . Am dat doar un exemplu.. ĂŽmi cer scuze dacĂŁ poate am jignit pe cineva.. dar mĂŁ gândesc ca pana la urma acesta este rostul unui forum dedicat.. sa schimbam idei sa oferim ajutor! Sau poate mĂŁ ĂŽnșel. .. mai știi. ..
    1 point
  12. E normal sa-ti consume o anumita cantitate de ulei; nu cadea prada unei obsesii nejustificate. Mai bine intrereseaza-te care ar trebui sa fie consumul oficial declarat de producator. Eu am cerut buletin oficial de la reprezentanta pt. 2.5 N52 si se precizeaza ca pana in 0,7 l la 1000 de km ar fi ok. Unele motoare prin design au un consum mare de ulei...de noi. Nu are rost sa te compari cu alte consumuri de ulei de la alte motoare. Eventual cauta si pe youtube tutoriale dedicate.
    0 points
  13. 6400 sau 6000 pentru colegii de forum 5500 doar cu rotile de iarna.
    0 points
  14. Bucura-te ca iti consuma 1l la 10k km..se poate si mai rau. Las-o asa ca nu prea ai ce sa ii faci. Adica poti sa te apuci sa segmentezi,sa inlocuiesti interne,etc..dar nu se merita
    0 points
  15. Pe ce planeta masinile sunt construite cu consum de ulei? Daca mai pierde 100 ml la 15000km asta nu e consum de ulei prietene. Eu ii fac schimburile la 15.000 km si scot din ea exact cat am bagat.
    0 points
  16. Eu unul te vad nehotarat.Benzina clar vrei! Tu iti stii nevoile si pretentiile, fie ele si decente. De ce nu optezi pt o masina cu garantie pt ca te incadrezi in banii aia. Eu personal nu as da mai mult de 5-7.000 pe o masina fara garantie. Una e teapa de cateva mii,alta de 15.000.
    -1 points
  17. Aha Deci trebe 400 de cai sa depĂŁșești o cĂŁruțĂŁ ĂŽn siguranțĂŁ.
    -1 points
  18. Multumesc mult. Aceasta e masina: WBA3B5G59FNS11681 Felul in care este adusa,e o combinatie intre o firma din Ungaria care le aduce si una din SM care le vinde,nu au rulaj de masini,decat 4-4/an,are alta activitate principala.Pt. ei,este doar o nisa,de a vinde masini bune,oricum,de la plata i-SI RECUPEREAZA BANII IN 6-9 LUNI... Masina a fost cumparata din SUA la inceputul anului de firma din Ungaria,a ajuns in romania recent,inmatriculata de vreo 2-3 luni,numere negre. Arata si este impecabila, am facut si un test-drive,este f. ok.O voi verifica la reprezentanta.In mod normal,la acesti km.daca sunt reali,nu ar trebui sa fie probleme la motor,decat,evantual intretinere si consumabile. Nu vreau sa ma conving pe mine ca vreau sa fac acest pas,va spun doar situatia de fapt. Poate nu am s-o cumpar dupa testul si discutia de la BMW,vreau doar,va rog,sa ma ahutati cu sfaturi,pro sau contra,toate sunt extrem de valoroase acum,pentru mine. Poate sa fie o bloblema faptul ca masina este adusa din SUA,unde livrarea BMW,privind calitatea,este impecabila?Pot avera probleme cu motorul? Multumesc mult.
    -1 points
  19. II fac urmĂŁtorul schimb cu polytron, sa vad dacĂŁ se schimba ceva.
    -2 points
  20. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.