Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/30/19 in Posts

  1. Am sa relatez o scurta intamplare. In urma cu un an, un prieten a achizitionat din Germania un F10 530 din 2015. Masina foarte bine dotata, cu doar 35000 KM si cel mai important, 2 ani garantie. Reviziile au fost facute doar la BMW pentru a nu pierde garantia, dar cum singura reprezentanta aproape de Gorj este MHS Craiova, acolo s-au efectual lucrarile. Acum o saptamana, in timp ce conducea, s-a aprins in bord martorul Check Engine. Masina a fost dusa la MHS Craiova, iar concluzia a fost ca s-a blocat racitorul de gaze, iar asta a dus la topirea galeriei de admisie. Masina are in prezent in jur de 92000 KM. MHS Craiova a refuzat repararea masinii pe garantie, motivand ca ei nu lucreaza cu garantii din Germania. Am contactat Banat Car si au spus ca reparatia poate fi efectuata pe garantie in Romania. I-au contactat pe cei de la MHS sa le explice cum se procedeaza, dar ei au refuzat constant acest lucru, spunand in final ca oricum ei nu prea au mecanici si mai bine sa ia ei (Banat Car) masina la Timisoara. Cei de la Banar Car mi-au spus ca pentru masina in cauza nu exista nicio rechemare privind recentele probleme cu racitoarele de gaze, dar masina va fi reparata pe garantia oferita de dealer-ul german. Masina este acum pe platforma in drum spre Timisoara, costurile urmand sa fie suportate cel mai probabil de posesor. Concluzia este ca MHS este reprezentanta de carton, unde prefera doar sa vanda produse noi asemeni unor buticari, fara a stii sa faca mai mult decat un schimb de ulei si placute.
    1 point
  2. Pentru mine cel mai urat model BMW actual este X3, este patratos, parca taiat cu bomfaierul si are un aspect de NFS 1 (daca mai tineti minte masnile alea din NFS la inceput, care umpleau traficul...niste patrate enervante si colturoase...) Nu am gasit nimic sa imi placa la X3. Eventual si voi cateva argumente, subiective desigur <_<
    1 point
  3. gresesti, presiunea pe admisie la relanti este egala cu cea atmosferica, daca scoti turbinele si pui o teava in locul lor motorul va functiona la fel (LA RELANTI!) p.s. mor de curios ce defect este, nu inteleg de ce nu face test...si de ce nu verifica filtrul de ulei DUPA ce a patit treaba cu defectiunea...de urmarit
    1 point
  4. Mda, argument pertinent. Si nu exista alta manifestare decat zgomotul de lant?
    1 point
  5. esti un fericit ! la tigaia mea de N42B20 (dupa simeringuri, distributie, etc, etc) ii pun liqui moly top tec 4200 5w30; ce vrei tu sa faci....nu vei reusi niciodata ! lasa motorul sa functioneze asa cum o face, 1l de ulei consumat in 10k de km....e pistol cu apa pe langa costul de intretinere al "tigaii" de peste 15 ani...
    1 point
  6. Am Întâlnit câteva cazuri la motoare biturbo.
    1 point
  7. Am pĂŁțit aceeași chestie cand am luat F01... știam de la e60 ca trebuie sa aibĂŁ aceeasi uzura ca si ala e xdrive dar nu m-am mai gandit ca trebuie sa fie același producĂŁtor ... am luat ĂŽntâi pt iarna pe fata Hankook , pe spate Goodyear ... având dimensiuni 275 pe spate si 245 pe fata am luat repede ce am gasit pe stock ... le-am tinut foarte putin mai erau doar vreo 3 sapt din iarna ... apoi a venit primĂŁvara sunam vrut sa renunț la cele de vara pe care le aveam pt ca erau runflat . Doar ca am luat la fel 2 cu 2 ... ce era pe stock ... Dunlop si Continental parca ... dupa vreo 2000 km am ĂŽnceput sa simt mici șocuri care in timp au devenit mai agresive . Nu m-am gândit deloc la cauciucuri , am schimbat uleiul in cutia de transfer + adaptĂŁri , pĂŁrea ca ĂŽși revenise dar a fost pt scurt timp . Iar a ĂŽnceput apoi . Am zis ca e incredibil sa pice cutia de transfer la 70.000 km la seria 7 ... nu mai știu cum mi am dat seama am fost pe la MHS pt revizie si am vazut ca au scris la observații - anvelope mĂŁrci diferite - ... si am ĂŽnceput sa ma interesez ... in final am luat altele si de vara si de iarna si instant cum le-am pus pe masina si-a revenit . Deci trebuie sa fie si aceeași marca la xdrive altfel Riști sa Strici cutia de transfer
    1 point
  8. Nici o eroare de acolo nu pare sa aiba legatura cu problemele tale . Pompa de motorina din rezervor e buna ? Eroarea de pe CCC e despre faptul ca se supraincalzeste . Verifica daca ventilatorul din spate e inca functional.
    1 point
  9. Nu e normal sa strangi suruburi din motor la mana, fara cheie dinamometrica. La ce mecanici ai fost de ai vazut asta?! Toate suruburile din motor au o valoare de cuplu la care se strang. Nimic din motor nu se strange "la mana".
    1 point
  10. Asa, de sfârșit de an am hotarat sa-i aduc un plus de putere si am achiziționat un set de turbine MMP 1K.Montajul il voi face personal, doar dupĂŁ ce voi avea in stock injectoare noi (index 12) un intercooler mai mare, bobine upgradate, un kit de ambreiaj care sa faca fata celor 600cp, acesta fiind target-ul ptr ĂŽnceput. Momentan , am mai achiziționat o nouĂŁ pompa de inalte(HPFP), outlet-uri, filtre aer MMP, kit nou de instalare a turbinelor(garnituri,O-rings, bolturi, piulite). Au trecut aproape 3 saptamani de cand am montat etrierii de M4( revopsiti electrostatic) cu discuri M-performance de 370mm+ plĂŁcute noi. Nu am facut vreun test comparativ cu cele stock, dar per total se simte o ĂŽmbunĂŁtĂŁțire, adica frâna "mușcĂŁ " mult mai bine...Urmeaza sa upgradez si spatele, iar atunci diferenta va fi mult mai evidentĂŁ.
    1 point
  11. Mai este motorizarea 2000 diesel cu 2 turbine, care eu zic ca merita cel putin atentie
    1 point
  12. Mai asteapta, nu te grabi, o sa rasara si soarele pe strada ta.
    1 point
  13. Simplu, nu ai nevoie de el in 99% din kilometrii parcursi in Romania. Daca stai in zona muntoasa, mai sus de 1600m altitudine, atunci poate nevoie de el. Dar in rest, absolut deloc. Nu avem nu stiu ce zapada iarna, iar un RWD se descurca bine cu anvelope bune. Decat sa dai banii pe xDrive, mai bine ii investesti in Integral Active Steering. E singura optiune ce iti face masina mai dinamica, dar in acelasi timp si mai stabila. Eu asta am simtit cu ea. Nu am fost nevoit sa pun lanturi pe RWD desi urc foarte des la munte pentru ski. Insa daca un posesor are de gand sa pune anvelope chinzesti (cum am vazut ca se practica pe masini scumpe), atunci recomand xDrive. Poate poate ii mai ajuta...
    1 point
  14. Nici eu nu am rĂŁspuns cu rĂŁutate ,e adevarat ,am o singurĂŁ masina ,cu ea la muncĂŁ cu ea la plimbare ,nu are cum sa fie perfectĂŁ mereu ,nu ĂŽmi bat joc de ea ,dar nici nu sunt sclavul ei ,se murdareste ,se spalĂŁ ,pe presul di fata sofer am de fapt un pres de cauciuc 40Ă20 care evitĂŁ contactul bocancilor cu presul ,dar pe lateral nu am ce sa pun ,si poate din obiĂâ˘nuinĂâşa sau din cauzĂŁ cĂŁ pedala de acceleratie este aproape de mocheta ating cu lateralul de la bocanci . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  15. Iti apreciez sinceritatea ,masina o spĂŁl interior exterior o datĂŁ pe sĂŁptĂŁmânĂŁ ,nu o spĂŁl eu pentru cĂŁ nu sunt in stare ,eu ĂŽi fac pielea de 4 ori pe an ,griul acela este de pe ĂŽncĂŁlĂâşĂŁminte ,pe bocanci aveam praf de ciment . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  16. (Inginerule, chiar esti inginer sau iti place sa fii inginer?) Nu de alta dar cam orice cauza a unei probleme, situatii, pleaca de la o cauza, hai sa zicem doua. Si aici ma refer la CAUZA PRINCIPALA, nu rezultate/consecinte a cauzei..! Asadar ulei contaminat, schimbat la intervalele (mari) date chiar de fabricant poate fi o cauza principala. (Patine care merg cu un ulei contaminat, nu e vina patinei daca ea nu poate fi impinsa corespunzator. E un tip pe youtube care arata cat de urat s-a uzat o patina, cum pistonul a lucrat incorect, si parc si zice ca pierdea ulei.. nu mai tin minte, e de ceva vreme; si nu era mecanic; era curios La fel si lantul..) Fenomenul cu Start-Stop, de unde ideea? Sunt atatea motoare pe lant cu Start-Stop, fara probleme "la distributie"!.. Dupa cum sunt motoare care merg cu AdBlue si nu prea am auzit sa le pice distributia. Dar asta e cam presupunere, recunosc, dar poate nu ma insel.. Desigur, materiale de proasta calitate, sau avand un minimum de aliaje (nu arhi-suficient ca in trecut), o problema bine stiuta de cei care au timp sa observe (au prins vremuri diferite..) si sunt suficient de experimentati. Vorba aia si proiectantilor li s-a trasat ca traim intr-o lumea a >>consumerismului<< nu?
    1 point
  17. Inginerule, parca ne-am adus contributia pe topicul de mai jos. Are vreun rost sa repetam din nou ce s-a spus deja!? (Ulei contaminat, intervale lungi, patine de proasta calitate, asijrea lantul, intinzatoare care nu isi fac treaba, pinion arbore cotit; vezi PUMA..) http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__6680 bmw_puma_13588845-03.pdf
    1 point
  18. Salutare, Revin cu update. Astazi am primit masina functionala. Ce s-a intamplat exact? Fiti atenti! In urmatoarea zi dupa ce am lasat aici ultimul reply, am fost cu masina la service. Tester din nou, si hop, iese fum de la motor. Mecanicul opreste masina si imediat isi da cu parerea ce ar putea fi. Pentru a fi sigur, desface galeria de admisie. Surpriza, ce a estimat este si adevarat. Din cauza EGR-ului, gaze foarte fierbinti au intrat in galeria de admisie si efectiv au topit-o. O gaura cam 5cm diametru, plus 3-4 impuscaturi de zici ca ai dat cu grenada in galeria de admisie. (revin cu poze daca sunteti interesati sa vedeti exact). Ok, zic, hai sa vedem ce trebuie cumparat. Mecanicul imi spune ca pentru a rezolva problema trebuie rezolvata cauza, adica EGR-ul. Se uita si la el, da, avea calamina destul de multa. Ok, comandam EGR si galerie de admisie. Inainte de a da ok-ul, in ultimul moment, o persoana ce era si ea cu masina la service, imi spune ca BMW are o campanie in acest moment de rechemare pe EGR (probleme cu racitorul EGR). A da, zic eu, hai sa sunam la BMW. Sunat, dat serie, INCREDIBIL, masina avea rechemare pentru EGR din ianuarie 2019. Wait, what??? IANUARIE? Cum informeaza BMW despre aceste rechemari? Si nu cumva ca nu au datele mele pentru ca anul trecut prin toamna am sunat sa intreb daca masina are vreo rechemare si mi-au spus ca nu are. Deci, aveau datele mele de contact (aveam masina inregistrata la ei!!!!). In secunda doi am sunat la platforma, venit, luat masina, trimisa la reprezentanta BMW. Povestit cele intamplate, dupa 1-2 zile ma suna sa imi spuna despre ce este vorba. Racitorul EGR, piesa pentru rechemare, a cauzat cele intamplate si galeria de admisie a fost facuta praf din cauza EGR-ului. Atentie, DOAR racitorul EGR este rechemat in service, NU si supapa EGR! Asadar, gratuit, schimbate racitorul EGR si galeria de admisie. Mecanicul de la service, printre altele, mi-a spus ca am avut foarte mare noroc ca nu s-au aprins cablurile sau chiar galeria si sa iau foc cu tot cu masina. Va ganditi ca masina este BMW? Cum se poate dintr-o problema de fabricatie sa ia masina foc in plina strada? Incredibil! Bine totusi ca domnul de la BMW a fost foarte prompt si nu a avut ce sa comenteze in legatura cu racitorul EGR si galeria de admisie. Aici nota 10 BMW! Asadar, va rog sa sunati la BMW si sa ii intrebati daca aveti vreo rechemare pentru a nu aparea astfel de probleme. Ma si miram asa dintr-o data sa pice masina avand in vedere ca am ingrijit-o din punct de vedere tehnic. Mai demult, intr-un alt topic, povesteam ca masina vibreaza la oprire (se scutura motorul). Ghiciti ce, dupa schimbare racitor EGR si galerie de admisie, problema s-a rezolvat in proportie de 90%. Doar un pic mai vibreaza, ceea ce este foarte tare. Necunoscator fiind, tremuratul de la oprire ce treaba are cu EGR-ul? Asadar, am avut aventura mare cu masina in ultimele 2 saptamani. Va rog, sunati la BMW si intrebati de rechemare! Spor!
    1 point
  19. Nu-ti poate garanta nimeni ca distributia ta va mai tine X Km. Si asta in conditiile in care au fost cazuri cand s-a rupt lantul si fara sa fi avut zgomot specific anterior ruperii. Incearca s-o schimbi cat mai repede posibil. Eventual pana la schimb, evita s-o fortezi prea tare.
    1 point
  20. Acea estimare nu a fost niciodata exacta, drept urmare la G30 nu mai apare nicio estimare in VEHICLE STATUS din Idrive legata de placutele de frana. Iti apare sec, 2000 Km in momentul in care se taie senzorul. Ăn principiu este ok asa, mai putin in cazul in care iti propui sa faci un concediu cu masina de 7000 de Km si te anunta prin Franta ca trebuie sa schimbi placutele (cum am patit eu ).
    1 point
  21. Procentul la mașinile la care se rupe distribuția e de asemenea unul mic. La ce te intereseazĂŁ ce și cum se ĂŽntâmplĂŁ atât timp cât procentul e unul mic?! DacĂŁ nu ești mulțumit de rĂŁspuns, mai citește o datĂŁ ce am scris ĂŽnainte de asta cĂŁci ai și acolo rĂŁspunsul.
    1 point
  22. S-a renuntat de cativa ani. Poti ramane oricand fara talon (daca il dai, evident), daca nu amenda, avand folii pe fata. Asta e o discutie interminabila, de ani de zile, in care politia si rar-ul se bat cap in cap. Eu personal, am folii pe fata, de aproximativ 10-11 ani. Fiecare se descurca cum poate si cum il tine. Am avut o discutie la RAR referitor la folia helio glass pentru parbriz (cea cu tenta mov). Mi-au spus ca ei au masurat in trafic si ca "bate" la transparenta, insa politia ridica taloane pentru asa ceva. Deci...
    1 point
  23. Poti sa ne spui si noua cand s-a renuntat la omologarea foliilor pe fata? Sau care e actul prin care s-a produs aceasta schimbare? Si acum apare pe site-ul RAR urmatorul document referitor la montarea foliilor, reglemtare care e conforma si cu regulamentele si directivele europene in materie: http://www.rarom.ro/cs-uploads/instructiuni_folii.pdf La punctul IV.4. se mentioneaza clar sa se pot monta folii pe geamurile fata daca transparenta nu e mai mica de 70%.
    1 point
  24. Nu, si-au dat cu parerea...
    1 point
  25. Care e problema la foliile fata daca nu transparenta? Legislatia prevede ca geamurile din fata trebuie sa aiba o transparenta de minim 70%. Dupa ce mi-au aplicat folia au masurat transparenta si este de 70%, motiv pentru care au pus si acel sticker si mi-au oferit o omologare acreditata de rar. Nu vad ce probleme ar putea sa fie din punct de vedere legal, inafara de o eventuala rea credinta a politistului, care poate fi cenzurata in instanta. Nu am montat foliile in ceva garaj si oricum conteaza mult tehnologia din folie, nu neaparat transparenta.
    1 point
  26. N-are ce sa ii faca. Pe langa asta, omul a fost si corect, a omologat geamurile fata. Pe F10 toate geamurile aveau o tenta fumurie/tratament - S761A Individual sunshade glaze. Daca ma oprea Garcea ma punea sa sparg geamurile? Per total, mi se pare ca fenomenul asta s-a diminuat. Nu am mai vazut politisti sa opreasca masiniile pentru folii de bun simt aplicate.
    1 point
  27. Pai masina mea este 03/2012 525d 218cp si am campanie de recall. Acum din ce am citit si pe alte forumuri din afara, ca iti face o verificare software si daca este ok nu iti inlocuieste nimic. Problema este ca eu chiar am avut probleme cu EGR erori urma sa il schimb, dar multi au avut noroc si au schimbat pe recall racitor + valva EGR.( Am zis sa incerc poate am noroc. ) Am programare pe 24 o sa va tin la curent, cum a zis si cineva de mai sus ca este random sau trebuie sa existi in baza de date ca si client de la bavaria service ceea ce nu este ok, producatorul a spus ca toate masinile care au campanie se schimba racitorul de gaze EGR care vine in ansamblu cu valva EGR. Sper sa nu ma tiganesc cu aia pe acolo.
    1 point
  28. Pai ce, este vreo reprezentanta bmw care stie sa faca mai mult de atat ? Daca vorbim de o distributie se incurca in lanturi.
    1 point
  29. Hai ca o dai in fasole....cu x-uri dezagreabile....de asta se vand si se cauta ca painea calda....de astea sunt atat de iubite....stii ce ?? cand nu iti permiti unul incepi sa arunci cu noroi.....lasa-ne cu vrajeala de asta ieftina...
    1 point
  30. Vai ce sa iti povestesc... L ai cautat mult? Iti alte 10 teste unde septarul oeae câștigător. Bravo pentru Bmw ca au ramas in continiare pe linia sportiva si driver oriented chiar si pentru 7. Multi de aici vad ca il critica pe Bangle... Ar trebui sa ii multumiti, masinile lui au fost cele care au ridicat enorm vanzarile Bmw devenind lider, inainte Mercedes era cu mult in fata. Si ce sa vezi... Dupa ce omul nu a mai desenat se pare ca Mercedes va delasi din nou Bmw la vanzari. Makes you wonder...
    1 point
  31. e60 e cel mai dezagreabil model bmw? :goodjob:
    1 point
  32. 3 compact ....urat cu spume...
    1 point
  33. Daca Actrosul e cel mai avion camion atunci Scania ce mai zice? Si daca X6-le nou nu e prea inspirat GLE-ul cum mai este? :goodjob: Si hai sa nu deschidem subiectul Mercedes contra BMW.
    1 point
  34. Dezagreabile: i3 (arata a cuptor cu microunde), compacturile ca nu sunt pe masura pretentiilor brandului (desi la e46 compact botul mi se pare interesant) si BMW 2 Active Tourer care desi arata bine, mi se pare anormal sa aiba tractiune fata si motor in 3 cilindri ca Matizul (inteleg faptul ca este destinat unei anume categorii de clienti, dar nu mi se pare potrivit sa iasa de pe poartile uzinei BMW...poate daca se numea Daihatsu sau oricum altfel ar fi fost mai OK in peisaj). Restul sunt mai mult decat agreabile, mai ales in comparatie cu concurenta. Poate sunt doar reticent la noutati...asa mi s-a intamplat si cu e65 nfl si e60, care acum chiar imi plac mult.
    1 point
  35. Dupã pãrerea mea personalã cel mai urât BMW e seria 5 GT.
    1 point
  36. Pai nici eu nu am luat niciodatĂŁ mai mult de 5L, fac la fel ca tine, iar când ĂŽl schimb am observat ca iese mai puțin, de acolo am dedus eu ca ĂŽn jur de 1L, 1L și puțin consuma la 10.000.
    0 points
  37. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    0 points
  38. bmw-uri dezagreabile?! alea DIESEL cu 4 cilindri in linie si fara loc nici de bagaje nici de "tavaleala" cu vreo minora in spate! parerea mea ONESTA!
    0 points
  39. Mercedes produce si utilitare si camioane. Ba chiar Actrosul e cel mai avion camion la ora actuala. Deci te intreb,Merc e brand de turma? Vorbiti unii sa nu adormiti. Ontopic, urat mi se pare active tourer asta. E ca un gogosar umplut. Si nici x6-le nou nu mi se pare inspirat. Dar probabil e chestie de gusturi. E90 nfl mi se parea oribil cand a aparut. Apoi la facelift a devenit frumusel. Poate ca e si chestie de obisnuinta si clar de gusturi. Eu de ex consider e38 fl cel mai reusit 7. Dar tendintele evolueaza, lumea se schimba. Altii considera e46 compact urat. Mie unul imi placea.
    -1 points
  40. S-a renuntat la omologarea foliilor pe fata din motive de siguranta. In caz de accident geamul nu poate fi spart/ se sparge foarte greu. Poti pune folie antiefractie care are 99% transparenta, ca tot ramai fara talon. Mai informeaza-te si lasa abtipildurile ca ramai cu buza umflata crezand ca ai dreptate.
    -1 points
  41. Cam putina lume a ramas pe aici !!! Inseamna ca si.a revenit N47 ele
    -1 points
  42. Imi permiti sa iti dau un raspuns foarte bun? FAPTUL CA O DISTRIBUTIE PE LANT NU ARE VOIE SA CEDEZE, CU ATAT MAI PUTIN SUB 200K km!
    -1 points
  43. E oficial. Trebuie numai sa vrei sa cauti raspunsul adevarat/corect. "The dilution of engine oil with fuel in diesel engines is not a new issue, but with lowering emission limits it gained more attention recently. Modern light-duty diesel vehicles are equipped with diesel particulate filters (DPF) in the exhaust system accumulating the soot emissions. To prevent plugging these filters need to be regenerated periodically by adding unburned fuel into the exhaust system to burn off the soot. Many manufacturers implement.." Monitoring of the dilution of motor oil with Diesel.pdf
    -1 points
  44. La orice service te-ai fi dus, daca tu nu i-ai fi intrebat nu ti-ar fi putut spune ca distributia sta in ultimul picior..! Pe de alta parte daca mergi la cel mai bun meserias care il gasesti pune-l sa iti spuna, de ce crede el ca s-a rupt distributia. Lant alungit, patine cu plastic de proasta calitate. Daca e mesarias si are experienta la BMW poate sigur sa iti spuna mai mult ca si cauza.
    -1 points
  45. N47 ala cu lantzic de dama sau de trotineta
    -1 points
  46. Daca un propietar de bmw cu filtru DPF citeste si intelege (pe jumatate sau sa zicem sfert) dintr-un articol oficial ca in timpul si dupa fiecare regenerare uleiul se contamineaza putin cat putin, credeti ca asta il va determina, AR INTELEGE ca trebuie sa schimbe uleiul mai des!? Ma indoiesc.
    -1 points
  47. N-am spus-o cu rautate sau sa creez discutii offtopic. Faci o gramada de chestii la masina si e pacat sa nu fie curata. Nu vreau sa imi imaginez cei care au dat minus cum au in masina. In fine...spor la modificari in continuare.
    -1 points
  48. Berifica orificiul jantei si cel al butucului, sa nu ai diferente micronice intre cele 2 componente si sa joace janta pe butuc! Sunt oe bmw jantele?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.