Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/05/20 in Posts

  1. Este NBT cu acel controler, Există F30 non LCI cu an 2015. De ce te complici și nu te interesezi mai bine? Uite și cu explicați sănătoase: https://www.bimmer-t...-cic-nbt-nbtevo NBT(CIC-HIGH, also called the Next Big Thing – NBT) - 3-Series F30/F31 11/2012 – 07/2015 Depinde pentru ce piață a fost, ideea e că e clar NBT și nu NBT Evo cu ID4, fără controller touch. Ți se pare țeapă dar extremizezi prea mult fără să știi concret. Exprimi doar păreri panicoase din păcate. Poți avea și dreptate, poate e retrofit făcut la NBT Professional, dar la fel de bine poți doar să panichezi fără să fie util. Până la urmă e manuală, dacă KM se pot trece grarantat pe factură e un mare lucru. E posibil să fie prețul fără TVA apropo, văd că e DasWeltAuto.
    6 points
  2. Controllerul e ok. NBT-urile la non-LCI 2013 cel puțin așa aveau controllerul încă. Așa aveam și eu la F30. Se pare că mai sunt uitate pe ici pe colo ultimile non-LCI-uri cu Model Year 2015, imposibil nu e. Cute manuală? Toată plăcerea mașinilor ăstora stă în cutia ZF 8HP. Eu zic să te mai gândești.
    4 points
  3. Postarea ta e din categoria "nu vand nimic, doar ma laud"?
    2 points
  4. Ok ,ce pot sĂŁ spun ,renunț ,detailing nu este de mine ,nici nu o spĂŁl eu o duc la spĂŁlat ,jeg pe butoane nu stiu unde ai vazut ,cu siguranțĂŁ nu la mine ,nu sunt tipul care angajeazĂŁ un fotograf cĂŁ sĂŁ-i facĂŁ fotografii la mașina ,retrofiturile le fac seara sau in weekend ,timpul ĂŽl am mĂŁsurat pentru cĂŁ am de facut și alte treburi ,dar este pasiune și asta este . Poate sĂŁ te inducĂŁ ĂŽn eroare faptul cĂŁ nu plĂŁnuiesc nimic ,termin de montat ,fac fotografia ,end ,nu sunt atent cĂŁ are freaza strâmbĂŁ .
    2 points
  5. Eu nu ĂŽnțeleg cum pot unii bĂŁga mâna ĂŽn foc pentru o mașinĂŁ cĂŁ e țeapĂŁ garantatĂŁ fĂŁrĂŁ sĂŁ o vadĂŁ sau sĂŁ-i verifice mĂŁcar istoricul. Discuțiile și presupunerile sunt adeseori de prisos.
    2 points
  6. mi se pare tare sa iti fie frica de euro 6 cand noi circulam cu dacia 1310 fara probleme. cu euro 6 europa va mai circula pana in 2040 iar noi pana in 2100
    2 points
  7. @edit - țin să te contrazic. Am condus insistent și E220 (W213) și A6 40 (C8), care ar fi concurența directă și nu e chiar așa. Cel puțin ca motorizări sunt cam pe aceeași linie toate 3. Da, BMW cu G30 a rămas în urmă la cai putere, MB-ul având 194 (prea puțin să conteze) și A6 40 204, dar A6 C8 a apărut mai recent, că dacă iei direct 2.0 TDI 190 ultra de pe C7 e la fel de trist, poate mai rău. Ar fi cazul să aducă motoare noi la LCI, dar nu prea văd, au făcut deja B47TU1 și au pus practic câte 2 turbine și la 520D dar au păstrat puterea la 190. Anunțau cred deja motoare noi dacă ieșeau. Circulau zvonuri la un moment dat că vor veni motoare noi, 520D vezi doamne trebuia să se oprească la 204CP acum. Chiar n-am mai auzit nimic însă. Totuși, combinația cu cutia ZF pe care o pune BMW e net superioară GTronic sau STronic-ului de pe concurență. Pe 2.0 Diesel - G-Tronic e calm orice ai face la schimburi, chair și pe sport. S-Tronicul schimbă mai bine la Audi dar se împiedică singur la start - are un delay dubios de mare până se hotărăște să funcționeze bine parcă. Steptronicul BMW e rege aici, fără discuții. Ăsta a fost motivul pentru care am rămas la BMW. Eu sincer A6 40 îl simt mult mai puturos ca 520D, cutia cred că e totuși aici ce ajută, clar. (ambele erau Quattro/xDrive BTW, că dacă mai scoți xDrive din ecuație e clar mai bine din punct de vedere al sportivității la BMW - dacă te duci la A6 35 cu tracțiune față, pe barcă, o iei razna ) Sunt cât se poate de imparțial. Nu cred că BMW face mașinile perfecte și nici nu vreau să le fac statuie, la fel cum nu îmi displac nici Audi sau MB-uri, dar nu sunt ce caut acum mai degrabă.
    2 points
  8. Vând mașina personală, un BMW seria 3 E92, an de fabricație 2008.05, adus din Germania, în stare perfectă de funcționare. Ca dotări are: - pachet M interior + exterior cât și tehnic (suspensie M) - trapă electrică perfect funcțională - navigație CIC (USB + AUX + CD/DVD + HDD + BLUETOOTH) - volan padele - sonorizare HiFi - oglinzi rabatabile electric + electrocrom + Mirror Down în reverse - alarmă - perdeluță electrică - scaune sport încălzite cu reglaj lombar electric + laterale electrice - keyless + comfort acces - pachet lumini - faruri adaptive xenon modificate cu Angel Eyes DTM + cornering - asistență fază lungă Mașina nu necesită investiții, a fost schimbată distribuția, turbina recondiționată, au fost înlocuite termostatele, bujiile + releu, discuri + plăcuțe frână, amortizoare Sachs M, arcuri eibach ProKit și multe altele. Mașina are stage 1 făcut (297hp 644nm), downpipe pe 76mm, finală dublă cu tipsuri de la Pilot. Pret: 11500 euro (cu ambele seturi de roti (tip Vossen 19 cu anvelope noi, 17 aliaj Nokian WRD4 noi, fiscal etc.) 0 7 5 3 4 1 4 5 8 8
    1 point
  9. https://www.youtube.com/watch?v=uHkBopJOriQ In urma unui upgrade la 740xd F01 este posibil, nu obligatoriu sa vand 535-ul e60 in cazul in care este cineva interesat Masina ca stare, specificatii, pret nu se pot incadra in sectiunea "ieftin, full fara piele" si ce se mai poarta pe la noi Pretul se poate stabili doar impreuna cu un cunoscator si interesat Nu sunt interesat de nicio combinatie, de cate ori mi-am dorit ceva am cumparat CASH primul propietar in tara masina este un 520d transformat (impozit 180lei) in 535d cu faruri si stopuri noi de facelift, originale l-am transformat personal acum 2 ani fara nicio tiganie la instalatia electrica sau parti mecanice, niciuna dintre masini nu a fost pe partea dreapta motor 535d / etrieri frane 535d / grup 535d / cardan 535d / cutie 535d cu aproximativ 250.000 km an 2006 turbine gottuned facute polonia hybrid stage 3 intercooler WAGNER original 6 injectoare reconditionate la bosch bosch-service-steinmetz.de discuri fata zimmermann ventilate placute ATE ceramic faruri hella originale facelift stopuri originale facelift termostate originale, ambele releu bujii original baterie BMW original kit M pachet aftermarket evacuare 2x76mm cu tipsuri akrapovic service cutie ulei si baie originale BMW (factura si garantie ) BIMMER convertizor intarit facut la Samer Timisoara (factura si garantie) Stage 3 xhp cutie viteze jante style 128 pe 19 cumparate noi cu cauciucuri + roti si cauciucuri de iarna pe 17 retrofit la navigatie CIC facelift + panou clima interior piele full electric si incalzire + memorii pornire motor din SMARTPHONE Masina NU a participat niciodata la nicio competie sportiva (curse dragracing) si nu s-a mers niciodata in bataie de joc Poate rula in doua moduri software ambele DIESEL curat fara methanol , FARA fum 2.3 bar boost 350hp si 690nm masurati cu fisa dyno cu catalizator (starea actuala) 2.7 bar boost 403hp si 788nm masurati cu fisa dyno cu downpipe Mihai Nedelcu 0762645360 Pret:10.000e Masina NU are pret fix si NU am nevoie de bani Nu sunt interesat de nicio combinatie, de cate ori mi-am dorit ceva am cumparat CASH In urma mai multor oferte "decente" poate am sa o vand sau o voi tine sub prelata si o voi scoate cand am chef sa merg cu un e60 adevarat
    1 point
  10. Zici ca e anunt din ala "vand e36 motor 2.8 cu 1.6 in acte".
    1 point
  11. Important e ca el cand si a dorit ceva a cumparat cash.
    1 point
  12. Daca sorbul e infundat trebuie baia de ulei data jos si curatata ( ea si sorbul ? )
    1 point
  13. Poate pompa se amorseaza mai greu(uzura) , sorbul e putin infundat ? Dupa prima pornire ,ai ceva ulei in instalatie si pompa se amorseaza mai usor . Peste noapte iar se scurge tot uleiul din instalatie.
    1 point
  14. Consumul este normal, se incadreaza conform specificatiilor BMW
    1 point
  15. De aia zic: ia una second hand ca deprecierea va fi mai ușoarĂŁ...și da...cam acolo e o mașina de 4-5 ani...pe la 30-35k euro ...ce trebuie sa ai in vedere ca peste 4-5ani romanul tot mai repede va cumpara un 3000d decât un 4400benzina...asta așa dacĂŁ te gândești deja la revânzare...
    1 point
  16. ambra@ Pentru euro 6 nu au ce restrictii sa fie peste 5-6 ani, euro 2-3 sunt masini vechi de 20 ani e normal sa fie restrictii acum ca suntem in 2020 deja. Eu sunt de parere sa iti iei ce iti place tie, mergi cu ce poti testa plus experianta cu masini predente si poti lua o decizie foarte usor, astazi, acum, cand traiesti, nu pentru peste 7 ani. Nu te mai gandi la valoarea de revanzare ca nu investesti in terenuri, e o masina, orice ar fi isi pierde din valoare anual.
    1 point
  17. Sincer va multumesc pentru toate cuvintele alese, nu ma asteptam niciodata sa aiba asemenea cuvinte de laudĂŁ, chiar dacĂŁ este o masina ingrijita. Am luat in calcul vanzarea masinii acum cateva luni, gĂŁsind un e38, de altfel fiind si printre singurele modele pentru care as renunta la ea, rog a nu se interpreta intr-un mod defectuos afirmația, ĂŽnsĂŁ avand cumpĂŁrĂŁtor si pus efectiv in fata vânzĂŁrii, am realizat cate suflet am pus in acest megaintalnit model. Sper sa reusesc sa o conserv cat mai bine si sa ii pĂŁstrez starea generala intr-o condiție apropiatĂŁ celei prezente, incerc sa o limitez la pragul de 200.000km, nu ca ar fi relevanti la o masina atat de veche, ĂŽnsĂŁ fiecare are pragurile lui mentale peste care nu dorește sĂŁ treacĂŁ. http://www.imagebam.com/image/d5d7ca1329798405 http://www.imagebam.com/image/3caa851329798475 http://www.imagebam.com/image/7c5be41329798539 http://www.imagebam.com/image/5e04c11329798609
    1 point
  18. In sfarsit se apropie ziua, sunt pe statusul asta de pe 12 sau 13 Decembrie si verific de nebun de n ori pe zi daca s-a schimbat ceva. Cand sun la BMW mi se spune ca e programata sa termine productia pe 6 Ianuarie... Ma astept ca azi sau luni sa sara vreo 4-5 pasi mai departe in productie si aia e... cred ca vinerea viitoare sper si cred ca ma duc sa o iau de la dealer daca totul merge ok. P.S. Macar de ar fi prima masina comandata, dar degeaba, rabdarea mea e cam inexistenta, sau altfel spus, nerabdarea mea e la in nivel foarte ridicat.
    1 point
  19. La Cluj e Autotransilvania nu Automobile Bavaria și din ce spui tu acolo așa ar trebui (dar nu o fac) sa trateze toți clienții,egal, sa nu zic invers (ar trebui sa ii pupe in fund pe aia cu post garantie) și mașini gen seria 1,3 și 5 pt ca aia reprezintă majoritatea in Romania, nu seria 7 seria 6 și X5/6 in garantie...pt ca la cei cu mașini in garantie PIERD bani pe când la cei post garantie CÂȘTIGA bani...nu înțeleg exact la ce te referi tu când esti tratat regește la ei: ți-au zâmbit mai mult, ți-au făcut masaj ca altceva nu ii văd pe ăștia de la Autotransilvania sa facă. Îți zic eu cum am fost tratat la reprezentanta Audi in Viena când am fost la o simpla revizie: deși am întârziat cu vreo 2 ore, m-au luat după ce s-a eliberat primul elevator, sticksuri, sucuri și cafele (de toate felurile) la discreție (nici aia nu erau restaurant), mi-au făcut discount de 10% și mi-au dat doua umbrele mari Audi...eu asta o consider atenție fata de client nicidecum tratat regește...
    1 point
  20. cu siguranta da! dar nu "bag in seama" (din 5l...pun 4.25 cat intra intrun N42B20...iar restul de ulei ...il pun pe parcurs pana la 10.000km.) si cand schimb uleiul nu am stat sa masor niciodata cat a curs. de cand i-am schimbat simeringurile nu am completat mai mult de diferenta din bidonul de 5l.
    1 point
  21. Nici eu nu am rĂŁspuns cu rĂŁutate ,e adevarat ,am o singurĂŁ masina ,cu ea la muncĂŁ cu ea la plimbare ,nu are cum sa fie perfectĂŁ mereu ,nu ĂŽmi bat joc de ea ,dar nici nu sunt sclavul ei ,se murdareste ,se spalĂŁ ,pe presul di fata sofer am de fapt un pres de cauciuc 40Ă20 care evitĂŁ contactul bocancilor cu presul ,dar pe lateral nu am ce sa pun ,si poate din obiĂâ˘nuinĂâşa sau din cauzĂŁ cĂŁ pedala de acceleratie este aproape de mocheta ating cu lateralul de la bocanci . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  22. Salutare, Intrucat topicul se cheama "ghidul cumparatorului", incerc sa consolidez si eu aici feedback-ul meu dupa aproape 3 ani cu masina asta. Nu vreau sa creez polemici gen 4 cilindri vs. 6 cilindri sau altele asemenea, parerile sunt strict personale pentru stilul si nevoile mele curente. - Motorul de 2l diesel de 190CP este suficient pentru minim 95% din timp pe caroseria asta. Masina este foarte dinamica, pare mai usoara decat este in realitate si accelereaza rapid pana la 150-160km/h. Pe autostrazile din Europa merg in general cu 130-140km/h pe pilot automat, in Germania merg cam cat poate masina in zonele no speed limit (in general cam 200-230km/h) si in Romania de cele mai multe ori in limitele legale. Singurele momente in care simt nevoia de mai multa putere e pe drumuri nationale in Romania, cand ma grabesc si vreau sa fac depasiri rapide si dese (foarte rar se intampla asta). Daca bugetul e limitat (cum ma gandesc ca e la marea majoritate), e un motor suficient care nu dezamageste. - Cutia de viteze automata este un must have si functioneaza impecabil in tandem cu motorul. Mi-am pus padelele pe volan dar le-am folosit de maxim 3 ori in 3 ani de zile pe niste serpentine si doar ca sa vad cum e. Dupa cateva curbe mi-am dat seama ca masina face treaba singura mult mai bine - Suspensia M sport este foarte bine gandita, tine masina ferm pe sosea dar totodata e destul de comfortabila chiar si prin gropile din Bucuresti. Eu am si mers pe rotile standard pe 17" cu anvelope non runflat ceea ce o face mai permisiva cu rinichii. Daca stilul de condus e relaxat, cea standard cred ca e suficienta. Condus mai sportiv cu multa autostrada la viteze mari, suspensia M isi merita banii. Nu am experiente cu cea adaptiva, poate e un compromis bun intre cele doua variante, dar mie personal mi s-a parut scumpa. - Scaunele sport cu piele Dakota sunt tari si relativ inguste (mai inguste decat la F10 se pare), asadar pentru mine au fost cea mai neinspirata alegere (1.86 si cam 92kg). La drum mai lung de 2-3 ore lateralele preseaza pulpa piciorului atat de enervant incat numai la asta te gandesti si disconfortul e mare. Daca ar fi sa configurez iar, as merge pe scaunele normale sau as configura direct pachetul M si as lasa scaunele sport cu alcantara si material. Le-am testat si sunt mult mai moi si confortabile. Daca bugetul permite, scaunele comfort sunt geniale, insa cand configurezi masina noua cu scaunele astea, te usureaza lejer de vreo 4500 euro sau chiar 7000 euro cu piele mai moale individual Nappa (mult dupa parerea mea pentru ce ofera). - Sistemul audio hi-fi (cel intermediar) este suficient, se aude chiar bine as zice. As fi facut upgrade-ul la HK daca as fi mers insa si pe navigatia mare professional (nu te lasa cu cea standard) - deh limitare de buget Navigatia standard este ok, isi face treaba cu brio in orice situatie, chiar si la reconfigurari de traseu pe baza informatiilor de trafic. Din nou, daca bugetul e limitat, navigatia standard + sistem audio hi-fi si esti ok. Mi se pare japca pretul cerut pe navigatia professional si imi baga pe gat chestii pe care nu le folosesc in viata de zi cu zi (gen touch screen sau HDD-ul ala intern sa tin melodiile...le tin pe un stick usb si merge brici). - Farurile led standard lumineaza foarte foarte bine. Le-as pune pe cele adaptive cu functii extinse doar daca as merge mult pe drumuri nationale prin Romania, slab iluminate, unde mergi pe faza lunga si iti umbreste masinile celelalte sa nu le orbesti, insa fac o lumina de ansamblu pe laterale foarte faina. Autostrada sau oras sunt un moft, nu merita diferenta de bani. - Bord digital nu mi-as pune, imi plac mai mult ceasurile analogice, clasice...dar aici e mult vorba de gusturile personale. In schimb luminile ambientale merita toti banii, desi nesimtitii cer mult pe ele. Schimba masina complet pe timp de noapte, e foarte odihnitor interiorul si iti da senzatia de premium. - Vopseaua standard neagra, nemetalizata, e de o calitate execrabila. Se zgrie extrem de usor si se matuieste. Nu stiu cum e cea alba nemetalizata, poate nu se vad asa zgarieturile fine pe ea macar, dar lacul e ca si inexistent pe ambele...am fost profund dezamagit la capitolul asta. - Tinuta de drum este absolut excelenta la masina asta, e foarte stabila si silentioasa la viteze mari, iti da senzatia de siguranta. Franele sunt bune si te poti juca frumos pe niste serpentine cu sistemele dezactivate pe modul sport. Desi are un gabarit mare, odata ce te obisnuiesti un pic cu ea, o simti rapida si usoara. Materialele folosite la interior sunt de calitate buna (pe alocuri peste Mercedes E-klasse) si categoric peste seria 3, chiar si noua serie G20 care e un pas mare inainte fata de modelul anterior. - Climatronicul cu functii extinse nu cred ca merita banii, probabil cel standard dual zone e suficient. La fel si oglinzile exterioare heliomate si rabatabile electric nu cred ca merita...de fapt doar cea din stanga e heliomata si rabatarea o folosesc extrem de rar, as putea trai fara asta. Trapa imi place dar nu are nicio utilitate concreta pentru mine, nu sunt fumator...nu as configura-o la o masina noua. Head-up display e misto si util, dar nu must have. Sistemele de self driving nu le suport si mi se par scumpe pentru nivelul de tehnologie actual. Cam asta ar fi un sumar, dar raspund la orice intrebari daca mai aveti
    1 point
  23. Uita te si tu la turometru si aia e Sau nici p ala nu l vezi ?
    1 point
  24. Asta cam vrea oricine cand se duce sa-si faca soft, detalii, din pacate tunerii majoritatea sunt aroganti, raspund greu la intrebari si scurt ca poate poate nu-i mai intrebi si i lasi in pace odata ca sa ti faca mai repede softul sa te cari, experienta mea cu completechip. Este normal sa ceri detalii despre masina ta si despre cum se comporta masina ta si de ce aia si de ce aia si e normal si de bun simt sa ti se de-a.
    1 point
  25. Dar de piesele sau cauciucurile secound ce zici ? Astea sunt un pericol direct si trebuie interzise... Poti sa mergi la dezmembrari si sa cumperi absolut orice piesa (buna sau rea) si sa sa o montezi pe masina , la fel si cu cauciucurile...
    -1 points
  26. nu fac mare caz din asta, dar e mai murdara mocheta masinii decat covorasul...nu e scuza buna ploaia...in fine...degeaba faci retrofituri daca e jegul ala in ea...sincer!
    -1 points
  27. N-am spus-o cu rautate sau sa creez discutii offtopic. Faci o gramada de chestii la masina si e pacat sa nu fie curata. Nu vreau sa imi imaginez cei care au dat minus cum au in masina. In fine...spor la modificari in continuare.
    -1 points
  28. Detin un bmw e90, an 2007. navigatie ccc profesional (mare) Modulul navigatiei s-a defectat. Intrebarea mea este: se poate monta modul navigatie mica(business) in locul celei stricate mari(profesional). se potrivesc oare mufele? va functiona navigatia? bineinteles ca nu ma astept sa aiba in continuare afisajul pe tot ecranul si nu ma intereseaza dvd-rom'ul si hartile. Vreau doar sa functioneze muzica, sa afiseze masina cu senzorii de parcare, sa pot intra in setari. Multumesc! Am pus aceasta intrebare deoarece am tot cautat modul navigatie ccc profesional (mare) si am gasit doar modulul ptr navigatia mica. Daca pun modul cic trebuie si retrofit cred, sau trebuie sa schimb cu tot cu ecran, buton etc. pe mine m-ar interesa daca stie cineva daca se potriveste doar modulul de navigatie mica (business) in locul modulului navigatiei mari ccc (profesional), fara a mai trebui sa mai schimb si altceva, doar modulul...
    -1 points
  29. -1 points
  30. Pretul e prea mic pentru masina asta. 2015 nu pare a fi pentru ca nu e LCI la exterior. E f probabil de import pentru ca are carlig. La interior are controller de CIC, dar pe display e NBT. Daca a avut CIC de fabrica, asta o duce mai devreme de 2014. E foarte suspecta, pe langa minciunile cu anul de fabricatie, km nu sunt aia sau e accidentata.
    -3 points
  31. Nu am avut intentia sa creez discutii fara rost... pur si simplu imi spun parerea si mi-o sustin, degeaba faci retrofituri peste retrofituri daca nu o si intretii cum trebuie. Pentru mine e mai important ca masina sa fie curata si intretinuta ca la carte, decat sa ii pun un buton in plus. Cand masina mea e murdara, parca nici nu merge bine si mi-e sila sa ma urc in ea. Si eu am masina uneori murdara, nu este tot timpul impecabila, dar cand intra mizeria in mocheta in felul ala, cand butoanele sunt pline de mizerie depusa de-a lungul timpului nu mai e scuza, ca nu ai ajuns la spalatorie. Si timp are de detailing, altfel nu avea timp pentru retrofituri. LA MULTI ANI!!!
    -3 points
  32. Cum adica controllerul e ok? Una e non-LCI 2013, alta e MY2015. Sunt 2 ani diferenta. Masina aia e orice, numai nu 2015. Mi se pare o mare teapa masina, nu umbla cainii cu covrigi in coada. Sunt curios cine ajunge la ea ce parere are la fata locului.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.