Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/04/20 in Posts
-
Salutare! A trecut aproape un an de cand am masina si as vrea sa va impartasesc cateva impresii. Pe scurt, masina a fost cumparata SH, 65k km, 2016, garantie pana in 2021. Sunt foarte multumit de masina (condus/confort), insa, o problema o am cu fiabilitatea. Ce s-a reparat in ultimul an: Schimbat galerie admisie aer + senzor catalizator Schimbat simering grup spate Schimbat amortizoare stanga - dreapta (cu tot cu perne) Schimbat cauciuc prindere evacuare. Toate acestea schimbate pe garantie la Bavaria. Iti da de gandit ce se va intampla dupa garantie ). Ultima problema este legata de scaunul soferului: scartaie cand te impingi in spatar (pare ca vine din partea de jos unde se imbina cu sezutul). Azi am facut o constatare la Bavaria pentru a putea schimba pe garantie scaunul...prima parere e care are multi km si ar intra la uzura. 87k km. Daca si 87k km sunt multi.....de ce mai oferim garantie pana la 200k? Stie cineva cum as putea rezolva cu scartaitul? Daca astia nu vor sa rezolve problema? Altfel, toate bune..... Mersi!2 points
-
vin.report - VIN LITE BMW WBA3Y51020D153728.pdf vin.report - VIN LITE BMW WBA3K31020F653527.pdf1 point
-
1 point
-
Sa prezentati calificarea, baieti, inainte sa va dati cu parerea aici.1 point
-
Alea nu sunt valori bune deloc . Sa zicem ca pe cil 2 e acceptabil dar nici acolo nu e in regula. Dar na, daca tie ti-a zis mecanicul ca e ok. asculta-l pe el...bafta la depistarea problemei.1 point
-
Apelați cu ĂŽncredere la Doru daca vreți sa recondiționati caseta pe jumate , si apoi sa schimbați pompa servo in alta parte ... sa mergeți si vreo 200 km fĂŁrĂŁ servo ... e simplu plĂŁtiți 1200 lei pt recondiționare caseta ... daca nu iese si se strica pompa servo , va da ĂŽnapoi 1100 lei din 1200 ( va face unghiul acolo la el la un carpaci de nu pune nici volanul drept ) si apoi va duceți in alta parte sa schimbați pompa servo , mai puneți voi diferența1 point
-
1 point
-
Cred ca gasesti un x3 f25 2.0d la banii astia. E mai spatios, alt confort ai si e mai multa masina pt banii astia.1 point
-
1 point
-
WTF....cat s-a scris aici.. In fine. ideea e ca eu vreau masina tipla, nu ma bucur ca am reparat-o cu piese din dezmembrari si vopsit cu spary-ul. Asa am procedat cu toate cele aprox 30 de masini avute. Florine de ce te aprinzi asa ca WIN nu te-a jignit cu nimic sau te simti cu musca pe caciula? Tu m-ai jignit pe mine pe topicul lui WIN cand m-ai facut samsar care stau la bloc. Uite acum am ocazia sa-ti spun ca nu stau la bloc, chiar am doua case cu etaj si un apartament la bloc. Deci oarecum ai avut dreptate, daca vreau pot sa stau si la bloc. Daca tot esti patron de firma de taxi reau sa stii ca sunt foarte multi oameni care isi aleg taxiurile cand au nevoie, spre ex eu nu ma urc intr-o masina care atarna totul pe ea si are toate nuantele de galben pe ea. E vb de siguranta ta, regandeste felul in care faci acest biz.-1 points
-
A reusit cineva sa faca in asa fel incat sa avem roata de rezerva mica cu tot kit-ul in portbagajul de e90? Sub capacul mochetat desigur...-1 points
-
Daca tot s-a dat zvon in tara cu impozitele scazute rog posesorii de 530i sau 530d , de 535d si de 335i sa-mi spuna la ce sa ma uit exact cand cumpar o masina de felul asta, care e "boala lor" Ma refer la e60 lci si e92. Am inceput cautarile.-1 points
-
daca doresti cu adevarat ceva premium la benzina foloseste millers petrol power ecomax , 10 ml /10 litri benzina , absolut ultra calitate si ajunge la 500 litri /benzina nu ma refer neaparat la economie cat la intretinere ,folosesc varianta de la diesel si este the best ,peste wynns,liqui,stp,protec si multe alte tipuri pe care le am folosit-1 points
-
E60, E90 sunt istorie, hai cu F10 de 3l. daca tot se vrea ceva adevarat.-1 points
-
Sincer ma tot bate gandul la un e92(mai am o masina de familie ,ford c-max 2015 luat de nou, deci nu-i bai), ca si asa n-am avut...dar nu vreau nici 2.5 benzina (n25b25 parca era codul, cel cu problemele cu segmentii de ungere), n-as vrea nici n47 (aici as lua doar daca schimbul de distributie s-a facut unde trebuie si exista facturi, garantie etc) F10, probabil, doar 525d, aici cine poate sa ma lamureasca daca problemele cu distributia au fost si la 525d? F30 doar b47, care momentan sunt scumpe.... Astept sugestii din partea voastra. As evita motorizarile mari din cauza impozitului. De minciuni m-am saturat, imi facusem sperante ca-mi iau 535d...-1 points
-
Mersi wolfenstein99, dar fara 3.0, nu dau atatia bani statului ROMan pentru impozit. Mda variantele pe benzina sunt de luat in calcul, nu stiu cum stau pe fiabilitate....poate are cineva un 328/528i cu peste 100k km si ne da ceva informatii...-1 points
-
Iar e unu care da cu - .... WIN, mi-e cam dor de o benzina....m-am cam saturat de tractorase... Am gasit-o https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-M550i-Performance,-Navi-Prof,-M,-Harman/vhc:car,ms1:3500__,frn:2013,ful:petrol,vcg:limousine!sportscar/pg:vipcar/256952618.html-1 points
-
Am gasit masina...maine dau banii pe ea..km foarte putini....revin-1 points
-
Sa dea D-zeu, numai ca vanzatorul deocamdata are tel inchis....wtf! Daca o pierd pe asta ma tai cu lama... Pff ce emotii mi-a dat, maine o iau ca azi nu e in localitate.-1 points
-
Pai era sa o comit cu un e60 530d lci, masina arata bine, dar dupa o verificare am aflat ca in 2012 avea 166k , azi masina arata cam 173k plus ca in 2016 are o dauna inregistrata cu valoare intre 30.000-50.000 ron. Masina care o iau maine e cumparata de noua din reprezentanta RO, direct de la primul proprietar.-1 points
-
Ce comentariu de 2 bani...nu puteai sa te abtii sau care e problema?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Sa va spun o poveste, masina care am vrut sa o iau in prima faza, n-am luat-o pentru ca: - stabilisem un pret cu proprietarul, a doua zi imi zice alt pret, desi el a zis ca e om de cuvant si ce zice aia face; - cand am fost sa vad masina, n-am avut cum sa fac o tura cu ea, era bagata in garaj, blocata, RCA expirat; - in ralanti parca se auzea lantul...o fi isterie nu stiu...chiar daca are fffff putini km. In rest masina arata ca noua, pacat si acum imi sta minte ala ea dar e vorba de principiu... Iar masina din poza de mai sus arata ff bine in realitate, dar la o scurta cautare dupa VIN se pare ca ar fi fost de UK. Nu stiu ce sa intampla in tara asta, nu mai gasesti un om serios care sa-si tina cuvantul sau care sa fie sincer. Am vandut si eu ceva masini dar n-am ascuns nimic nimanui....-1 points
-
Se vedea ca masina statea de multa vreme, discurile erau ruginite rau... Eu de fel am incredere in oameni, dar dupa ziua de azi sunt foarte dezamagit. Probabil mai dezamagit decat daca ma insela femeia.... Ca sa intelegeti, mai am doua masini in curte, care nu sunt BMW si asta e problema lor....am vandut e90-ul si acum imi pare rau, macar era o masina onesta. Ma suna baiatul care a cumparat- o sa-mi spuna ce bine merge si ce incantat e....-1 points
-
Eu nu cumpar masini din targuri si nu cumpar de la samsari, desi in 2014 am luat pt sotie de la un samsar din cernica un citroen c3 picasso. Bine el luase masina la schimb pentru alta mai scumpa, citroenul fiind cumpa din repr ro. Ce spuneti sa-i spun omului ca a cumparat masina de uk? Iar e un prost pe aici care da cu --1 points
-
Sfatul meu pentru colegi....tineti de masinile voastre ca din RO nu se stie ce iei si nici peste cine dai. Iar cand vine vorba de masini aduse de afara, dupa 2 saptamani de uitat pe mobile si auto scout mi-am reconfirmat faptul ca ce se vinde la noi intre 150.000 si 200.000 pleaca de afara cu km peste 300.000. vorba unui amic de-al meu (si el pasionat de bmw) stiu nemtii ce vand de aia sunt scumpe. In concluzie, degeaba am avut multe masini pana acum ca tot mai am surprize dar na asta sunt .. ma entuziasmez ca un copil la o jucarie noua...-1 points
-
Cu placere . E singurul e60 2.0 diesel in apropiere de mine. Poti socoti pretul din anunt cu vreo 300e-350e mai putin . Valoarea respectiva o reprezinta garantie care e valabila doar in Germania si clar nu se merita s-o platesti, daca vei folosii masina in Romania. Legat de service inclusive ...este garantie si probabil revizii incluse. La masina noua sau masina nu mai veche de un an se negociaza astfel de beneficii.-1 points
-
Full de full boss, are cam tot ce imi doream eu, bine nu strica si head up display sau Harman Kardon, sau individulal...-1 points
-
in week-end daca e timp si chef mai facem cate ceva pe la masina. Am luat chederele la uns cu "gumi pflege" de la Nigrin. Daca tot am pachet lumini, am schimbat aproape toate becurile cu LED, numai becurile din spate de pe consola sunt ciudate rau, n-am cum sa le schimb. Apropos, am observat ca la masina mea exista banda luminoasa pe usile din fata si in spate sub ornament, culoare portocaliu. Stie cineva daca se poate schimba becul sa fie mov ca la modelele noi?-1 points
-
Va multumesc pentru raspunsurile la intrebarile de mai sus, sa trecem peste. Pentru cei interesati, am aflat de ce s-a dus convertizorul asa devreme. Cauza a fost termoflotul, probabil fisura ceva, a intrat lichid de racire in uleiul CV si uite asa a crapat convertizorul. La reconditionare s-au gasit urme de rugina / apa in convertizor. Dupa vrificari am constatat ca termoflotul si conductele sunt noi (deci au fost inlocuite) dar desi mai mult ca sigur s-a facut si schimbul de ulei in CV, uleiul contaminat cu lichid de racire a ramas in convertizor. Aviz celor care au pierderi de lichid de racire inexplicabile... Azi urmeaza sa soseasca convertizorul reconditionat iar intre timp baietii de la service mai verifica odata cutia ca nu cumva ceva discuri de frictiune sa fie afectate.-1 points
-
Ce masini au fost astea,,,,Off nu se mai fac așa ,,, direcție hiidraulica și ce senzație de condus aveau de abordai orice viraj sau curba cu ĂŽncredere maxima-1 points
-
1 si 3 au valori ceva mai mari, un injector sare de 1 si celalat tre sa compensesze. 2 si 4 perfecte, la 0. cine mi-a facut diagnoza, a zis ca nu e de la injectoare, daca erau toate cu valori mari era clar...asa doar un injector care are o valoare usor marita. Ideea e ca a vazut si masini cu injectoare mult mai naspa si nu aveau trepidatia asta... Masina porneste perfect, nu da nici un fum nu am tacanit de injectoare sau ceva asemanator...sa-mi bag plua-n ea de masina si in N47. @Injectoru'6 , la ralanti nu vibreaza nu face nimic, nici cand accelerez usor, doar in mers in intervalul de rpm mentionat. Piesa la care faci referire e noua, schimbata la prima interventie in toamna.-1 points
-
Salut, multumesc pt raspuns. Ce inseamna ca face probleme? De unde stii? Te ocupi cu asa ceva, lucrezi in domeniu? Ce inseamna sa ma pregatesc financiar...? Detaliaza... Inca o mentiune, acolo e un sumar al valorilor min si max, in mers am inj 2 si 4 perfecte. Probabil ca la 1 si 3 ar fi o problema dar nu justifica trepidatia. Daca erau toate nasoale intelegeam... Si valorile de sus cu o mica oscilatie a regulatorului de presiune pompa inalte.-1 points
-
Deci injetoarele sunt f bune, verificate la Bosch. Nu-i nici de aici. A mai ramas de verificat regulatorul presiune rampa. Poate sa fie o legatura cu faptul ca masina are dpf off? Rog parerea unuia care se ocupa cu softuri si trebuie avut in vedere faptul ca masina a mers ok 2 sapt dupa prima interventie la cutie si apoi tremuratul a revenit. Ma ajuta cineva aici, pe forumul pasionatilor?-1 points
-
Indiferent de vechimea postului, mentalitatea multora e aceeasi, si dupa 10 ani.... Isi iau BMW model 2016 sau mai nou, cu roti de 19 din fabrica, le vand si pun roti de 17/16, invocand motive pur teoretice si din auzite.-1 points
-
-1 points
-
Probabil era mercur in retrograd cand ai mers cu ea.Incearca maine...glumesc evident. Cred ca solutia finala ar fi sa o dezmembrezi sa verifici absolut tot.In locul tau m-as scapa de ea sau as lasa-o asa.-1 points
-
Boaska, macar ai citit tot ce am scris aici? Motorul merge perfect rotund, doar am vibratii in D intre 1300-2000 rpm, in DS n-am, doar la cald, nu da fum nu mananca ulei, plm....N-am DPF off doar gaura in DPF, o tiganie dar asa am luat-o stiam, planul e sa-i pun dpf dar daca nu-i dau de cap...remat-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
Nu sunt nici "motorist" sau ce crezi tu nici "motoristii n-au habar de common rail de la BMW. Whatever, lipsa compresiei dadea si alte simptome.Explica-mi tu acum care e treaba cu compresia?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00