Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/20 in Posts

  1. Am masina de 6 ani si am mers (si inca merg) cu ea zilnic. Au fost schimbate in aceasta perioada toate componentele uzate/stricate precum si preventiv componente ce ar fi putut sa se strice. Piesele montate sunt de calitate. Cu titlu de exemplu au fost schimbate/reparate toate componentele ce tin de frane, suspensie, directie, amortizare, catalizatoare, alternator, pompa servo, ambreiaj, tapiseria o mare parte din garnituri, vari reparatii de rugina etc. Pentru tot ce s-a schimbat exista facturi de achizitie. Ca optiuni suplimentare fata de serie si fata de ce este evident din poze are: aer conditionat(functional), scaune electrice sport incalzite, spalatoare de faruri, computer de bord, 4 geamuri electrice, trapa. Nu accept schimburi, mi-am luat deja alta masina cu care sa pot circula in centru. Pret : 3000 euro link catre albumul de poze: http://www.99poze.ro/e_i/
    1 point
  2. Salut ! Masina a primit volanta noua si o suspensie eibach pro kit ðŸË Nu se pierde mult din confort dar masina e mult mai stabila pe viraje Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  3. Winkfp NU contine nimic! Trebuie sa downloadezi SP Daten ultima versiune, v66 parca. Acolo sunt ultimele update-uri la module. Ti-am spus ca mi-am updatat motorul si cutia singur la e60, deoarece aceste module nu dureaza mult. Ca sa faci update la toata masina, e60, ai nevoie sa-ti cumperi Icom, iar pretul acestuia nu se justifica doar pt un update! Daca te-ai apuca sa lucrezi in domeniu, da, doar de pasiune, nu! Teoretic, poti face si cu alte interfate, insa, nu e safe deloc, dureaza ffffff mult (CCC dureaza pana la 2 ore sa-l updatezi) si garantat vor aparea complicatii pe parcurs. De ce ai da atatia bani pe Icom, sursa de tensiune, cand cu o fractiune din suma asta, poti merge la reprezentanta ? Inteleg pasiunea de a face singur, si eu sunt la fel, din 2007 de la primul Bmw, am trecut prin toate... de la Dis, Progman, Ista, Esys, Carly, Bimmercode... dar sunt anumite lucruri care pur si simplu nu se merita sa le faci singur! Nimeni nu zice ca e imposibil, nu e, doar ca te legi la cap si vei pierde mult timp si bani daca lucrurile merg prost... si conform legilor lui Murphy, vor merge Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. Daca te aventurezi sa dai jos clemele din fabrica doar colier de genul asta este cel mai potrivit: Diametru intre 16-22mm. Originalele se dau jos cu o surubelnita lata subtire bagata si rotita prin capatul care se pliaza la exterior peste interiorul ei.. nu baga surubelnita intre furtun si clama. S-ar putea sa spargi furtunul asa. O sa il gasesti destul de intepenit pe stutz. Acum, dupa ce dai colierul jos, poti sa bagi usor de jur imprejurul stutului o surubelnita sa il desprinzi cat de cat de teava.. Daca pompele care le ai nu mai merg, in urmatoarea, ia-o cu o garantie ceva si nu porni motorul pana nu o amorsezi dupa metoda de mai sus. Cand o sa rotesti cu mana fulia pompei o sa vezi cu ochii tai cat de repede se duce uleiul din rezervor fata de cate rotiri faci cu mana. Vezi sa nu prinda aer tu uitand sa pui ulei si rezervorul sa se fi golit. Astea-s sfaturi pentru toti care vor sa o faca..
    1 point
  5. duca cateva porniri ratate din varii motive , webasto trebuie activat din tester ca sa reporneasca . Asa fct sistemul , daca detecteaza o problema care se repeta opreste sistemul
    1 point
  6. Ar trebui sa fie una din sigurantele cu 3 sageti ondulate cu varful in sus si o linie dreapta sub ele(pictograma), ai pe afisaj optiunea de auxiliary heating? Webasto porneste odata cu motorul cand temperatura e mai mica de 5 grade?
    1 point
  7. Ar trebui sa ai un cartonas ceva pe care sunt trecute toate pozitiile. Cauta standheizung sau asa ceva, o siguranta mare, peste 15 amperi, la E39 cred ca e de 30.
    1 point
  8. Cred ca ai patit exact ce a patit si colegul WIN ... cand au schimbat distributia nu au fost atenti cu pinionul de la pompa de ulei , motorul a mers fara presiune de ulei si s-a mancat pe interior , de acolo spanul si restu de piese varza. Cine a umblat ultima data in motor este si vinovatul ... PS. La ce reprezentanta ai fost ?
    1 point
  9. Din moment ce vibratia a aparut si cu jantele de imprumut, e evident ca nu o scapi de ea nici cu anvelopele noi. Eu iti pot zice cum a fost la mine, aveam o vibratie pe spate (vibratia trebuie sa fie de undeva, nu poate sa vibreze toata masina), intre 110-120kmh, indiferent ce jante puneam (am incercat vreo 3 marimi, anvelope mai mult de 3 seturi). Pana la urma am ajuns si am schimbat niste bucsi mari pe spate, acelea care tin caroseria pe puntea spate (vezi la mine pe topic) si vibratia a disparut.
    1 point
  10. Sa o stapanesti sanatos.Un singur lucru important lipseste la masina asta, cutia automata in 8 trepte care ar fi ajutat motorul mult mai bine decat poate vreodata sa il ajute o cutie manuala in 6 trepte, dar daca esti fan manuala este ok pentru tine.
    1 point
  11. 1. Stii drumul ca in palma ca sa iti bati joc de altii?!? 2. Stii ce lipseste din ceea ce faci tu pe drumul public pe care il stii can in palma? SA INTALNESTI PE ALTUL CA TINE CARE STIE DRUMUL CA IN PALMA; DAR DIN SENS OPUS! Si o sa uiti definitiv (mai are rost sa iti explic..?)! 3.DACA te crezi super-sofer mergi in locul potrivit si condu dupa regulile respective! Nu iti bate joc de altii si viata ta; e un sfat si o recomandare!
    1 point
  12. Nu dai si sursa de unde stii de poluare..?? Eu cred ca ca nu este vorba decat de o generatie noua de motor fara influienta masiv poluarea. Mai logic ar fi: M47 a fost "reusit" scos cu Euro 4 - FARA DPF; apoi N47 a aparut cu Euro5- CU DPF (dar sunt si motoare M47 cu DPF, deci Euro5) si Euro6- cu DPF "imbunatatit", de anul acesta. Si probabil unele mici ajustari prin motor si ECU. Mai jos cateva surse utile care explica poluarea, cum e controlata: http://www.dieselcar.com/features/euro-6-understanding-the-new-regulations/ http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3973853/
    -1 points
  13. Acum sincer sa fim,la jante 19,ai un singur avantaj,aspectul,in rest dezavantaje pe toate liniile,confort,consum,stres pe elementele suspensiei. Dar,baba sufera la frumusete!
    -1 points
  14. Pai si tu cum stii ca a mers asa de la Rm.Valcea la Pitesti?DOar intreb, nu-l cunosc.Decat daca te-ai fi tinut dupa el ai fi vazut asta...daca intelegi ce spun.
    -1 points
  15. Stai liniștit frĂŁțioare, cunosc drumul ĂŁla ca-n palmĂŁ, daca dormiți pe voi mĂŁcar faceți loc celor care merg mai repede. Erai cu Loganul 1.2 și te-am speriat?
    -1 points
  16. Salut! Ultimele upgradeuri... Reconditionare volan Jante style 124 et 20 Am o mica problema ...la 85 km/h am o mica trepidatie in volan, initial am crezut ca de la jante dar am fost la verificat si sunt ok, directia ok. Anvelope noi falken 510 xl dar am sunat la emag sa le returnez crezand ca sunt din anvelope. Am pus de la un prieten un set pe 16 pana imi ajung pirelli p7 blue si face la fel, astept sa pun noile anvelope si sper sa se rezolve cu asta. Trepidatia apare intre 80 si 90 km/h. Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    -1 points
  17. Am ales style 124 pentru et de 20 si pentru ca am gasit un set cu toate 4 la fel ca si latime.8j In realitate dau foarte bine pe masina' sunt chiar la linie cu aripile. Azi au ajuns si anvelopele, astept sa le montez si sper sa nu mai vibreze ðŸË Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    -1 points
  18. Sunt curios cati bani ai investit deja..cred ca s-a adunat ceva )
    -1 points
  19. Ma bate tare gandul si pe mine sa trec la F31..ti-a facut vreo problema pe partea mecanica?
    -1 points
  20. Cumpar de la cineva cu 4 lei litru de cativa ani (inainte cu 3 lei) )
    -1 points
  21. Boaska, macar ai citit tot ce am scris aici? Motorul merge perfect rotund, doar am vibratii in D intre 1300-2000 rpm, in DS n-am, doar la cald, nu da fum nu mananca ulei, plm....N-am DPF off doar gaura in DPF, o tiganie dar asa am luat-o stiam, planul e sa-i pun dpf dar daca nu-i dau de cap...remat
    -1 points
  22. Vibratie ca si cand ai merge pe drum cu denivelari mici?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.