Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/11/20 in Posts
-
Eu zic ca este un pret real si conform pietei, eu am luat-o pe a mea acum doua sapt cu 31800, 78000Km, 07.2017.2 points
-
FĂŁrĂŁ descurajĂŁri, dar de multe ori la sumele astea (pt cĂŁ nu vorbim de 10-15000), pentru ceva diferențĂŁ de bani mulți se duc cĂŁtre dealeri. Ăntr-adevĂŁr e bunĂŁ treaba cu garanția precum și istoricul ușor de dovedit. Acum nu zic cĂŁ toatĂŁ lumea e așa, poate are fiecare clientul lui, dar la 30000 eur mulți vor prefera firmĂŁ. Firmele mai nou le fac și detailiguri sĂŁnĂŁtoase, dau mașinile foarte bine, chiar și cu garanție. Iar la noi ĂŽn țarĂŁ intervine pretenția excesivĂŁ de "full-extra-top", fĂŁrĂŁ motiv ĂŽntemeiat, evident. Doar sĂŁ fie. Din nou, poate existĂŁ client, nu zic nu, dar nici sĂŁ te riști sĂŁ rĂŁmâi blocat cu ea poate.2 points
-
@deeJayOg nu iau Dunlop de alea nici gand. Sunt acelasi model scos acum vreo 10 ani, iar in ultimii 5-6 ani sunt niste anvelope de masura unor Nexen sau Nankang...maxim BF Goodrich. Insa la pret sunt "Premium"....dar nu de asta e vb, ci ca la marimi mai mari si mers o idee mai sportiv sunt slabe. Am avut pe prima masina, exact acum 9-10 ani, exact modelul acesta. Erau bomba pe Golf 1.9TDI (masina de imprumut). Dupa care s-au nimerit din nou acum vreo 4 ani pt scurt timp pe un BMW...deja nu ma mai impresionau deloc. Deci vorbesc real, nu din auzite. In plus m-am uitat bine pe review anuale. Dunlop sunt cu mult sub Falken 510...cu muuuuult (pe 18'' bineinteles). Si mint rau cu 66-68dB. Repet, model de acum 10 ani, deci nu mai e testat pt incadrare. In realitate au peste 70dB si dupa 7-10k km apreciez un 72-73dB pt ca devin foarte tari in timp scurt. Eu am sa raman pe Michelin PS4 pentru urmatorii 2 ani (din pacate nu tin mai mult). Eram intre MPS4, Conti Premium6, Goody Asym5, Falken FK510. MPS4: moi, silentioase, perf pe umed, uzura ok, calitate pana la final Conti: usor galagioase, tari, incomode Goody: gen un Dunlop SP in devenire Falken: nu gasesc non RFT pentru spate Asadar, daca vrei RFT da un ochi si pe Falken, desi tot PS4 as recomanda.1 point
-
Salut, Verifica mizeria de colier. Eu am schimbat la masina si racordul felxibil si tot nu am scapat de miros in masina. Pana la urma m-am dus la niste baieti care au gasit problema - acel colier care leaga galeria de evacuare cu DPF-ul. Vezi ca are si o garnitura, trebuie cumparata si aia. Si la mine s-a umblat la galeria de evacuare si de atunci am avut probleme pana am schimbat colierul si garnitura. Este destul de greu de identificat problema, nu se vedea ca este f putin afumat decat daca te uitai in md special la colier.1 point
-
Piesele nu se schimba ,asa,dupa inspiratie . Sunt scumpe ,ajungi de bagi o sacosa de bani si nu rezolvi problema ,frustrarea e si mai mare . Cu piesele SH ,iar e o problema . Sunt destul de scumpe si alea si nu stii sigur daca merg sau nu . Ideal este sa ai un prieten cu masina identica si sa iti dea piesa sa o probezi .1 point
-
Curata-l intai . Oricum , MAP da eroare daca e dus . MAF se reseteaza cand il schimbi ,posibil de aia sa fi mers prost .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mikken aici apare o problema. Daca alegi MB, noi unde mai vedem poze cu masina ? Glumesc, alege masina care iti asigura zambetul cand o vezi si o conduci Astept sa vad cu ce o sa ma plimbi1 point
-
Eu as zice ca un Seria 3, chiar si Seria 4 GT e intre cele doua extreme ca si dinamica si spatiu oferit. Nici G30-ul nu se compara cu G11/G12. Este total altceva. Odata ce urci intr-un G12, G30-ul ti se va pare doar o masina, G12 fiind total altceva, mai presus. Este placut sa stai in ea chiar si stationand. Dar daca compari G12 si G30 cu o masina mai mica ca si dinamica... nu ai ce compara, fiind net inferioare. Depinde ce vrei, la asta se rezuma si viata. Se alege ce iti place tie sau ce ii place altuia, nu tie :laugh:1 point
-
cu un motor de 1.6, chiar si de 160cp, masina va fi submotorizata; din punctul meu de vedere, motorul e cea mai importanta dotare a masinii, si as alege minim C220d, daca nu chiar C300d (vad ca C250d nu apare in configurator) - cu cat motorul functioneaza la turatie mai mica, cu atat e masina mai confortabila; intr-adevar, diferentele de pret intre C200d - C220d - C300d sunt cam mari; interesent mi se pare si C200 hibrid, e aproape ca pret de lista de C200d1 point
-
Diferenta e ca banii se fac, din masina mica nu faci mare )) personal as alege cea care mi-ar aduce mai multe zambete pe buze.1 point
-
Am condus recent un G20 320D cu roti runflat pe 18. Spre marea mea surprindere, intr-o curba destul de stransa, nu m-a impresionat, adica m-a facut sa il compar cu al meu E91 320D 120KW suspensie stoc... spune multe. Dar, ca design interior, G20 este mult peste G30.1 point
-
Mda, din pacate am avut 944 turbo cand nu prea stiam cu ce se mananca masinile, aveam 20 si ceva de ani Ma enerva ca imi consuma ca la balamuc, gen condus tare nu ajungeam pana la mare cu un plin...si na, alte vremuri, studenteste asa ) Am vandut-o cu vreo 5000 parca, iar acum nu te apropii de una sub 15.000 euro. M-ar multumi si un 944s de 190CP, pe caroseria aia de 1300kg cred ca isi face treaba decent. Oricum acolo e mai mult vorba de feelingul pe care ti-l ofera, no electronics, totul raw asa. 996 turbo deja sare de 30-35k, insa clar e altceva...420CP cu tractiune integrala :hyper: Si la genul asta de masini nu prea mai pierzi bani, ca peste cativa ani vor valora mai mult, daca sunt intretinute corespunzator.1 point
-
@mikken - dar de ce nu faci tu o aroganta, mai ales ca sunt probabil ultimii ani de masini cu motoarele astea pe combustie si daca ai buget, chiar daca mai suplimentezi tu ceva dar iei pentru suflet , ceva din gama M, AMG sau RS, how about that?1 point
-
Nu e problema de imobilizator, ai capsa sarita... poti lega pe direct borna de +, nu e problema insa nu-ti va mai sari borna la un eventual accident.0 points
-
Vezi cum vorbesti ca indirect m ai facut cretin...asta cu impozitul e bagata de cativa ani, eu stiu ca esti obligat sa il platesti tu la vanzarea masinii..dar cumva daca o gandesti putin, cand platesi 2900 ron impozitul si o vinzi in luna februarie sa zicem cel care o cumpara merge 10 luni cu impozitul platit de tine..oricum cand il platesti si o vinzi cu el platit se reflecta in pretul masinii,cumva e tot aia. P.s Eu la randul meu cand am cumparat masina in febriarie acum 4 ani i-am platit omului diferenta de impozit pentru 10 luni..si nu ca am fost fraier cum considera unii , asa mi sa parut corect.0 points
-
mikken, coco masina lui coco din ce stiu eu este RWD si dotarile extra pot fi identificate usor uitandu-ma pe topicul lui: 51300 pret baza in germania 1000 euro vopseaua ametalizata 5500 pachetul \M care contine mai multe...nu stau sa le enumar 500 euro hi fi 700 euro navigatia professional 400 euro displayul din spatele volanului 500 euro scaunele incalzite 1500 euro farurile 500 euro garantia extinsa or mai fi maruntisuri in valoare de max 1000 euro vreo 63000 euro masina lui coco si garantez asta cu eroare de 1000 euro. el a luat-o dupa 2 ani jumatate cu 78.000km cu fix 50% din bani. acum coco trebuie sa spuna daca de fapt el a scapat de tva si masina lui a costat 31.800 plus 19% tva pe care nu l-a platit sau de fapt el a platit tva-ul si totul a fost 31.8000 points
-
0 points
-
-1 points
-
Te ĂŽnșeli. In legĂŁtura cu DAB, DAB+ și acoperirea din România ĂŽți recomand sa citești pe Softpedia.-1 points
-
E frumos și toți ne dorim M550D sau i sau mai știu eu ce 400CP+, dar când ajungi sĂŁ poți sĂŁ folosești puterea cu adevĂŁrat din an ĂŽn paște (la propriu aproape) și ĂŽn rest faci naveta, cĂŁ doar ne ducem toți la muncĂŁ, nu la Monaco zilnic, ajungi la concluzia cĂŁ un 520, C220 sau A6 40 sunt de fapt alegerile corecte.-1 points
-
E subiectiv. Depinde de mult prea mulți factori, dar fii convins că e ce trebuie G20-ul. @Mikken, E, nu C...E E E! - să nu-ți pară rău după-1 points
-
Da, e subiectiv, stiu ca e foarte ok per total. Am mers( nu condus) si cu un G12 740D si mi s-a parut mai vioi G20-ul.. acuma nu stiu ce sa zic, nu am condus eu septarul dar asa am simtit. Oricum, noul seria 3 e o masina f buna, la acceleratie a fost ok pentru un 320D totusi, la mers in oras eu m-am mulat perfect cu masina( si nu am condus o automata mai mult de 1km) deci o cutie automata extraordinara, iar la directie(volan) mi s-a parut mult mai ok in comparatie cu F30 si distanta uimitoare fata de seria 3(e9x lci) si seria 1(e8x lci), dar nu exceleaza la toate, noul seria 3 s-a largit putin si se simte.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut. Piața te-ar contrazice ca prețul e mic Sunt 12 oameni care o urmĂŁresc pe Olx și nu am nici un mesaj sau telefon, probabil așteaptĂŁ sa ajung la 6000 sau mai jos. La un dealer mi s-a oferit 5800 fĂŁrĂŁ setul de roti de iarna dar nu prea am ce sa cumpĂŁr la buy-back de la ei.-1 points
-
Anul fabricatiei - 2007 Tara de origine: Romania Km - 170000 Capacitate cilindrica - 1995 cm3 VIN - WBAUD11020JZ30337 Norma de poluare - Euro 4 Pret - 6900 euro Link anunt OLX Masina este din Romania, cumparata de la Bavaria de primul proprietar, am si copie dupa factura de achizitie din 2007. Detin masina din iulie 2019, fostul proprietar a detinut-o din octombrie 2018 cand a cumparat-o de la primul proprietar. Am intrebat si pe forum inainte sa o cumpar, aveti aici discutia de acolo: Intr-adevar masina a fost folosita preponderent in oras, ca si in cazul meu, iar km au fost confirmati de fiecare verificare pe care am putut sa o fac. Eu am facut 6-7km in 8 luni. Intr-adevar atunci avea probleme cu injectoarele si mai si tragea "aer fals", problema pe care am rezolvat-o abia acum dupa ce am facut un test "cu fum" si am observat ca nu se facea vacuum la capacul motor in zona epuratorului. Am inlocuit capacul cu unul refurbished din Danemarca de la schmiedmann.com impreuna cu cele 3 garnituri si acum nu mai fluctueaza relanti aproape deloc, raspunsul acceleratiei e mai ok, consumul nu a sarit de 13.4 tinand cont ca merg doar la ore de varf pe distante destul de scurte pana la birou si inapoi. P.S.: Comunicarea cu fostul proprietar a fost intr-adevar greoaie, noroc ca am obtinut contactul tatalui lui (proprietarul real) si dansul a fost mult mai ok, pustiul care conducea masina parca vindea un telefon de 500 de lei, problema lui era ca "a consumat benzina" cu mine ca sa merg de 3 ori cu masina pe care el o primise cadou etc. Complicat cu el intr-adevar. Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei Motivul vanzarii: upgrade la F20 sau F30. Las mai jos tot istoricul masinii de cand este la mine, reparatii facute pana acum, imbunatatiri si defecte actuale. Detin si un raport de 14 pagini de pe un website specializat, il pot oferi la cerere Cutie automata 6+1 + mod sport + mod manual Volan M multifunctional, imbracat in piele (prezinta zgarieturi in partea stanga, de la prima proprietara care purta mereu inele) Scaune sport din textil si piele pe lateral cu reglaj lombar electric din buton (scaunul soferului prezinta uzura la pielea de pe lateral) Scaune fata incalzite Plafon integral negru (inclusiv stalpi usi, parasolar, polita portbagaj) Ornamente praguri M (unele prezinta uzura, poze in galerie) Clima automata dual zone Faruri bi-xenon automat + spalator faruri + angel eyes Faruri de ceata 4 geamuri electrice Oglinzi electrice, incalzite si rabatabile electric Interfata iDrive CCC cu display retractabil (info multimedia, intervale service, info generale, setari) Multimedia cu CD MP3, intrare aux. si magazie de CD-uri Sistem sunet Hifi Pro cu 10 difuzoare: 4 x difuzoare medii in portiere, 4 x tweeter stalpi fata si polita spate, 2 x subwoofer sub scaunele din fata Pilot automat Stergatoare automate Senzori de lumina Senzori de parcare spate cu afisare pe display Jante 17" M-Sport Style 207 (dimensiuni diferite fata/spate) + anvelope vara DOT august 2019 - 205/50R17 Debica PrestoUHP2 XL 93 W | 225/45R17 94Y PRESTO UHP 2 XL FP DEBICA Jante 16" + anvelope iarna DOT octombrie 2019 - Hankook Winter ICept RS2 W452 205/55R16 91T Reparatii: Inlocuire distributie (lant, role, curele, fise, bujii) in iulie 2019 Inlocuire injectoare cu unele noi Index 11 in iulie 2019 Reconditionare grup/diferential in iulie 2019 la GTC Auto Reconditionare cardan in octombrie 2019 la GSC Auto Revizie (ulei, filtre) in octombrie 2019 Inlocuire capac motor si garnituri in februarie 2020 Inlocuire geam oglinzi in februarie 2020 Inlocuire pompa apa spalator luneta in februarie 2020 Imbunatatiri Montare suport pahar OEM Folie fumurie 5% omologata Detailing interior profesionist in octombrie 2019 Defecte vizuale Zgarieturi si vopsea sarita. Masina are elemente revopsite de fostii proprietari si se vede in unele locuri, pe mine nu m-a preocupat asta, nu am facut nimic la exterior Farurile sunt usor matuite Scaunul soferului prezinta crapaturi pe pielea din lateral stanga Volanul prezinta zgarieturi Gurile de ventilatie au fost curatate cu o solutie care a atacat putin plasticul si se vede albicios, asa am cumparat masina Defecte mecanice sau electrice Defect pe tester la incalzirea in oglinzi desi le-am inlocuit si ele functioneaza Defect pe tester AUC sensor, am inteles ca ar fi un senzor de habitaclu ce verifica calitatea aerului Electrovalva a inceput “sa ticaie”, am inteles ca ar trebui schimbata, insa ca nu e urgent NoX Sensor mai da defect pe tester uneori, il sterg si dispare pentru 1, 2, 3 luni, presupun ca se curata intre timp cand ies din oras si merg constant cu viteza Scuturile de plastic de sub masina au fisuri in unele locuri si unele prinderi s-au rupt Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei-1 points
-
Cum mi-o livreaza, voi face probabil un review, daca mi se va permite pe aici la vreo rubrica Din pacate (sau fericire...nu stiu), nu am prins facelift-ul. Mi-ar fi placut sa fie model nou, cu sistemul nou de infotainment and stuff...dar pe alta parte la exterior mi se pare ca l-au chinezarit si nu mai are liniile asa elegante (seamana cu A class dar mai mare). Oricum in configuratie am incercat sa nu repet greselile facute cu seria 5, adica am pus: scaune comfort, suspensie air body control, sistem audio burmester, display mare cu integrare smartphone (am si android auto si apple car play, spre deosebire de BMW care nu ofera inca suport pentru android auto) si am facut si un mic upgrade la motor - cel de 2l diesel de 245CP. Totul e mai orientat spre confort si eleganta, pentru feeling sportiv am cealalta jucarie acum-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00