Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/20/20 in all areas

  1. Nu stiu ce sa zic ...ti-am trimis mesaj in particular. Intre timp am refacut si volanul, multumesc Myx pt recomandare. Pe langa retapitare am schimbat si trimul de la volan cu unul nou OE. Am schimbat si un cheder de la usa dr. spate, borna de plus si brat stergator dreapta, asa ca deocamdata ne oprim. Urmatorul pas va fi sistemul de franare.
    3 points
  2. 116 500 km schimb ulei , filtre
    2 points
  3. nu sesizez daca esti ironic sau nu ? oricum, din cunostintele si experienta acumulata pt sa-ti spun sincer ca: - un accumulator auto nu este incarcat 100% niciodata pe masina. - un accumulator auto nu va atinge parametri dati de constructor decat atunci cand este incarcat pe banc. - parametri respectivi vor scadea imediat ce accumulatorul respectiv este pus pe agregat. - in general accumulatorul isi consuma viata in timp... facand ce stie el mai bine, adica ciclurile de descarcare-incarcare. - in majoritatea cazurilor accumulatorul in circuit este incarcat in proportie de 75-80 %. - niciodata... asa cum am spus mai sus accumulatorul auto nu v-a fi incarcat 100% in circuit. - marea majoritate a accumulatoarelor auto au nevoie de o tensiune de incarcare pe agregat cuprinsa intre: 13,8 - 14,4 volti. - valorile peste 14,4 v duc in timp la sulfatarea lui. - valorile sub 13,8 v duc in timp la descarcarea prematura. - ambele cazuri au aceeasi soarta (scurtarea vietii de functionare) - tensiunile referinta a nivelului de incarcare in functie de temp. sunt mai sus. bafta ! p.s. daca am plictisit pe cineva sa considere ca acest post este inexistent !
    1 point
  4. Hai ca i-am schimbat si grila, cred ca merge mai bine acum:
    1 point
  5. Salut. E60 520D M Sport LCI N47 2008 Manual Revin cu o nelamurire. Masina functioneaza ireprosabil de bine pentru un motor N47 cu 295km, intretinut. Insa.... Este normal ca in treapta 2 si 3 la accelerare sa se simta ca si cum as accelera subturat? Suna aiurea dar asa se simte. Pare ca este fortata sa accelereze in treapta 2 si 3, apoi dupa ce trece de aproximativ 3000-3500 rotatii sau in treptele urmatoare, totul pare perfect si super fin la accelerare. Mod de condus si schimbare trepte: - Treapta 1, accelerare pana la 1600-2100 urmata cu schimbare in treapta 2 (2000-2200 pentru plecari mai rapide) - Treapta 2, accelerare de la 1600-2300 urmata cu schimbare in treapta 3 (2000-3000 pentru plecari mai rapide) - Treapta 3, accelerare de la 1900-2500 urmata cu schimbare in treapta 4 (2500-3500 pentru plecari mai rapide) Totul se simte subturat in ambele situatii, chiar daca accelerez usor sau mai fortat. Insa dupa ce trec de treapta 3, (Treptele 1,4,5 si 6 sunt ok, accelerare cursiva/fina). DPF si CAT eliminate fizic cat si din soft, EGR blocat cu (blank kit) eliminat doar din soft. Nu sunt erori si nici coduri presente la scanare. Kit ambreiaj + valanta (LUK) nou, are doar 30mii km, totul curatat la motor, clapete galerie elminate, galerie curata fara scurgeri, furtune de vacuum noi, furtun intercooler nou, ulei filtru aer schimbate in urma cu 3000km, cleme si garnituri noi la toate furtunele (turbo-intercooler-galerie admisie), intercooler curatat, antigel schimbat in urma cu 5000km, bujii si releu bujii nou, fulie vibrochen si toate celelalte role + curea noi, pompa apa noua. !!! Tin sa precizez ca am injectoarele dupa un motor identic. Le-am instalat cu saibe noi si motorul a pornit dupa cateva incercari nereusite. De atunci merge fara probleme si am parcurs 7000km. Trebuie sa rescriu codurile pentru aceste injectoare in ECU, chiar daca ele functioneaza? Cineva mi-a zis ca este posibil ca aceste injectoare sa functioneze fara rescriere coduri, posibil din cauza ca au aproximativ aceleasi valori sau apropiate de injectoarele vechi. Dar odata ce nu am rescris codurile, acestea sa creeze problemele de acceleratie subturata? Ceva sfaturi?
    0 points
  6. Nu pune nici un tester.. Un tester nu iti va spune, vai modulul cutare e in apa!! ..Pe stanga-spate.. Verifica cu ti s-a zis mai sus. Apoi cauta in newtis (parca spune..) unde sunt modulele electronice in masina si verifica sarguincios orice urma de apa umezeala. Si de acolo in sus te asiguri ca nu gasesti membrane rupte, scurgeri blocate.. In principiu ar trebui sa ajungi usor la acele module, nu iti trebuie cine stie ce scule.. La service daca te duci vor face acelasi lucru pe banii tai.
    -1 points
  7. Petreop, daca tot ai adus vorba de baterie, pentru ca am o baterie proasta pe masina m-am dus la ei sa puna aparutul lor de masurat capacitatea. M-au trimis la plimbare sa-mi incarc bateria mai intai dupa ce i-am pus sa scoata 3 testere de baterie, nu unu.. Stiai ca un dealer de BATERII considera ca 1/2h-45min de condus masina e insuficient a incarca complet bateria de masina!? Trebuie sa o dai jos de pe masina saptamanal, sau sa o incarci cu incarcator! Ce zici de asta? ca pare ca stii mai multe despre baterii.
    -1 points
  8. Pacat ca topicul asta nu este despre baterii de masina. Tare ma tem ca bateria saraca n-are nici o vina.. dar sa nu ne mai contrazicem. Sa vedem ce gaseste OP. ...De ce trebuie sa sesizezi daca sunt ironic sau nu? Te ajuta la raspunsul cautat? Dar asta trebuie sa ramana doar o intrebare retorica. Deci nu este deloc necesar sa imi raspunzi. Doar am reactionat ca la o acuza. De multe ori imi povestesc experientele personale plictisind pe unii.. pe altii foarte probabil nu. Nu poti sa multumesti pe toata lumea. E clar ca stii destule despre baterii. Nu inseamna ca personal si accept tot ce spui. Fiecare cu experienta lui.
    -1 points
  9. Tu nu ai inteles nici macar cand am fost foarte explicit ca nu trebuie sa imi raspunzi, nu mi-ai respectat dorinta(!) ce sa mai vorbim despre alte lucruri!? [un lucru care il evit la maxim este acela de a discuta persoana mea in public. (Pentru ca nu se merita) Dar tu nu ai inteles..] Nu are rost sa iti bati capul sa descoperi cand sunt ironic. Dar probabil asta te va supara, dar efectiv nu am avut cum sa iti spun altcumva.. Ramane sa respectam ce spun fabricantii si producatorii de baterii. O spun fara ironie intelegi? Deaigur, bafta.
    -1 points
  10. Salutare, Masina in speta, un e90, 318d, 2009, 100kw și ma bate gandul sa fac un stage 1. Pe cine imi recomandati din jud Alba, Cluj? Va cer parerea pentru ca vreau sa merg la cineva care stie cu ce se mananca si sa nu imi dea batai de cap....
    -1 points
  11. Vand Bmw E90 330xd Cumparat de nou din tara, al doilea proprietar. Interventii si revizii doar la dealeri Bmw autorizati WBAVD91050A264254 Km actuali 154.000 link catre anunt: https://www.olx.ro/o...xD-IDcrO2W.html
    -1 points
  12. Salutare, Bmw seria 120 D, E87, 163 CP. Sunt primul proprietar in tara, din 2016. Certificat fiscal se scoate fara probleme. Se da cu 2 seturi de jante, cel de pe masina e echipat cu pneuri de iarna, celalalt cu pneuri de vara. Masina este impecabila din punct de vedere mecanic. Are mici defecte vizuale specifice varstei. Motorul este M47, nu N47 (care are probleme cu distributia). Serie: WBAUG510X0PV40839 Dotari: - piele - incalzire in scaune - navigatie color - trapa - senzori de parcare fata-spate - clima etc. Pentru orice alte detalii, va rog sa ma contactati telefonic la 0745555872. Masina se poate vedea in Cluj-Napoca Mai multe poze aici: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-120d-e87-2006-163cp-IDdtfIS.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.