Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/21/20 in Posts
-
2 points
-
semnalizarea iti functioneaza normal ai functia de triple turn deactivata. se activeaza din meniul de setari lumini (daca ai navigatie) sau din ceasurile de bord daca nu ai navigatie. cauta pe youtube cum se face in cazul in care nu ai navigatie2 points
-
Salutare, Bmw seria 120 D, E87, 163 CP. Sunt primul proprietar in tara, din 2016. Certificat fiscal se scoate fara probleme. Se da cu 2 seturi de jante, cel de pe masina e echipat cu pneuri de iarna, celalalt cu pneuri de vara. Masina este impecabila din punct de vedere mecanic. Are mici defecte vizuale specifice varstei. Motorul este M47, nu N47 (care are probleme cu distributia). Serie: WBAUG510X0PV40839 Dotari: - piele - incalzire in scaune - navigatie color - trapa - senzori de parcare fata-spate - clima etc. Pentru orice alte detalii, va rog sa ma contactati telefonic la 0745555872. Masina se poate vedea in Cluj-Napoca Mai multe poze aici: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-120d-e87-2006-163cp-IDdtfIS.html1 point
-
optimistule !!! :money:1 point
-
Nu pune nici un tester.. Un tester nu iti va spune, vai modulul cutare e in apa!! ..Pe stanga-spate.. Verifica cu ti s-a zis mai sus. Apoi cauta in newtis (parca spune..) unde sunt modulele electronice in masina si verifica sarguincios orice urma de apa umezeala. Si de acolo in sus te asiguri ca nu gasesti membrane rupte, scurgeri blocate.. In principiu ar trebui sa ajungi usor la acele module, nu iti trebuie cine stie ce scule.. La service daca te duci vor face acelasi lucru pe banii tai.1 point
-
Salut. Piața te-ar contrazice ca prețul e mic Sunt 12 oameni care o urmĂŁresc pe Olx și nu am nici un mesaj sau telefon, probabil așteaptĂŁ sa ajung la 6000 sau mai jos. La un dealer mi s-a oferit 5800 fĂŁrĂŁ setul de roti de iarna dar nu prea am ce sa cumpĂŁr la buy-back de la ei.1 point
-
Echipata de vara , intre timp am schimbat controlerul cu ceramic arata ceva mai frumos si pt ca mi-am bagat putin ghearele in volan am decis sa il reimbrac , am gasit pe cineva in Buc si f multumit de lucrare , cine are nevoie sa imi dea pm .1 point
-
1 point
-
Bine ca la anvelope este invers, orice alta marca in afara de Michelin e de cacat1 point
-
Bimmer,nu le stii chiar pe toate : http://autoserviceambreiaje.com/ : https://www.bizoo.ro/firma/driversrl/vanzare/19592517/reconditionare-discuri-de-ambreiaj Mai e cea mai veche fabrica din Ro de materiale de frictiune la Rm. Sarat unde se fac reconditionari doar la nivel de disc de ambreiaj (inlocuire + nituire discuri de frictiune) in mod profesional. Nu le fac reclama !0 points
-
0 points
-
Nu contrazic pe nimeni, dar eu sunt ala patitu', cu rulment schimbat si cu aceleasi probleme ramase in continuare. Problema mea este un brrr-brrr, primii 5 cm cand apasati pedala de ambreiaj sau o ridicati. Asa am cumparat masina. In rest ambreiajul functioneaza ok. La fel, mi s-a spus ca este rulmentul de presiune, am inlocuit rulmentul:brrr, brrr in continuare. Cica are joc rulmentul un furca : care-i problema,luam un rulment complet, pe original. Jos cutia,sus cutia, jos cutia. Montam rulment cu furca pe origine. Brrr, brrr in continuare. Pana la urma mi-a parut sau nu mi-a parut rau, s-a inlocuit ulei in cutie, mi-am bagat si eu nasul pe acolo, dar concluzia este ca buba nu-i de la rulment intotdeauna. Problema poate fi si in volanta. Exista in volanta o saiba cu niste umeri dintr-un fel de plastic ce are rolul de a compensa uzura discurilor de frictiune in timp. Se uzeaza ferodourile (pe romaneste), s-a reconditionat ambreiajul, se umbla la saiba. Se pune una mai grosa. Asta la atelierul care reconditioneaza ambreiaje. Altminteri marginile placii vor lovi in volanta la debreiere cand avem o distanta prea mica din cauza discurilor de frictiune mai subtiri. Poate nu-i termenul corect, acolo avem "vibratii" , "oscilatii" pana avem piesele (placa - disc - volanta) cuplate total si astfel apar zgomote. Probabil un ambreiaj nou, pe origine si montat intr-un service Bmw ar evita problemele aste. Dar cine are curajul si sustinerea financiara sa faca asa ceva la o masina de 13 - 14 - 15 ani ? Eu sunt siderat de calitatea proasta a pieselor din Ro, aduse de afara. Ca nu bat campii si am facut la masina ce-am zis aveti link : https://imgur.com/a/ZpuRLSn0 points
-
Daca motorul tau nu bea ulei, schimba asa: 4 brate punte spate (pe fiecare parte), amortizoare si arcuri fata-spate, reconditioneaza turbina la cel mai renumit specialist gasit, curata admisia si EGRul, vezi ce erori sunt la debitmetru (MAF sensor) si schimba-l daca trebuie (nu uita readaptarea celui nou!) si atunci BMW tau se va adapta la stilul tau de condus!-1 points
-
Sincer, nu as fi dat banii pe asa ceva niciodata, decat daca ai miliarde și banii nu conteazĂŁ... daca este cineva care ar avea nevoie de acel trim și sa fie si in acea culoare, și sa nici nu l deranjeze zgarieturile, ar fi un noroc chior.. in fine nu vreau sa dezamĂŁgesc, dar si eu am schimbat anumite chestii uneori la masinile pe care le am deținut, doar din cauza esteticului, trimuri, guri de ventilație, etc.. extraordinar de scumpe.. doar pe original.. și le am aruncat pe cele inlocuite ĂŽntr-un final.. rezolvarea mai normala ar fi fost sa le colantez, sau sa mi resetez piticu de pe creier nu asta da valoarea unei masini dupa parearea mea.. de acum sa nu o iei ca pe un afront, numai ca astea sunt adesea considerate mofturi greu de vândut bafta-1 points
-
Scoti furtunasul de vacuum ce intra in EGR, ii pui un surub si mergi asa cu masina. Daca lagul dispare, electrovalva EGR e dusa. Nu apare pe tester electrovalva. Actuatorul turbinei este electric, daca ceva nu functioneaza, apare eroare pe tester 100%. Inca o chestie... cumparati electrovalva NOUA, nu din dezmembrari!-1 points
-
Nu am mai auzit demult de ambreiaj reconditionat.. In fine nu despre asta este vorba neaparat. Dar iti supun atentiei alte aspecte care NU sunt luate in considerare de mecanicii sau atelierele fac bani pe inocenta si/sau disperarea unor propietarii de masini pentru produse mai ieftine.. De aici o sa fiu specific; daca apar vibratii (si acestea sunt sigur prezente daca citesti cu atentie ce urmeaza) acestea apar pentru ca foarte probabil discul ambreiaj cu discuri noi, frumos nituite.., (ca atelierul "stie" cum se face..), acesta aproape SIGUR NU ESTE PERFECT BALANSAT, ca atunci cand se roteste la orice viteza(!) sa nu devina instabil fiind tinut in loc doar de axul pe care sta.. Iar vibratia aceasta sa se transmita asupra/spre volanta si foarte probabil ajungand pana la rulmentul in cauza.. chiar scurtandu-i viata prematur. Ai putea sa poti sa iti imaginezi ca pe perioada cat pedala decupleaza cutia discul se misca/roteste liber intre volanta si placa de presiune, pe canelurile axului cutiei. Daca nu este perfect balansat nu e de bine deloc, pentru ca acolo e vorba de multe forte si un stres mecanic complicat.. pana este perfect strans intre volant si placa! Pe de alta parte, sa te bagi si la nu stiu ce umeri.. care compenseaza.. e clar ca e un fel de carpeala. Asa si o volanta cu masa dubla este prevazuta sa se AUTO-REGLEZE.. Adica sa se "duca" dupa subtierea discului ambreiaj. Nu mai zic ca si aceasta este/trebuie perfect balansata in fabrica pentru orice viteza la care se poate invarti! Daca nu ma crezi poti vedea pe marginile ei niste slefuiri/polizari din loc in loc (facute de un robot capabil, cu siguranta..), de unde s-a luat material (metal) ca sa balanseze/compenseze cealalta parte. Sa te bagi sa umbli adaugand alte greutati prin tije, distantiere, umeri intr-o piesa care se roteste cu cel putin 850rpm iar e carpeala.. fara suparare! Crede-ma nu trebuie sa mergi la dealer sa iti schimbe el ambreiajul.. volanta. Trebuie sa cumperi kitul (nou) facut de LUK dintr-o sursa serioasa si sa il pui sus. Al meu a venit avand pe el si eticheta compatibilitatii cu masina mea.-1 points
-
-1 points
-
Dane, Cauciucurile anvelopele la mana a doua se vand la preturi de nimic, indiferent cat de putin ai mers cu ele. Uita-te frumos pe factura, vezi cat ai platit pe cauciucuri anvelope, pune anuntul la jumatate de pret si ai sanse sa le vinzi.-1 points
-
-1 points
-
Si l ai schimbat cu unul sh, banuiesc, cum s a ajuns la concluzia ca are ceva rupt in el, e capsulat?-1 points
-
Nu am zis niciodata ca le-as sti pe toate. Incerc sa inteleg cat mai multe. Din tot ce am incercat sa explic, cred ca mi-ai raspuns doar la prima afirmatie din postarea mea. Restul nu ai vrut sa intelegi sau ai ocolit sa intelegi considerand reactia ta. Foarte bine ca noi romanii facem treaba profesional. Eu nu mi-am batut capul cu asa ceva, reconditionand ceva ce e considerat uzat. Daca tu vrei sa pui rrconditionate, mesterite de cei mai meseriasi, este numai treaba ta. Lucrurile vor sta cum vor sta si fiecare ne descurcam IN CONSECINTA in functie de ce stim a face/pune mai bun in masina personala! Sper ca acum intelegi ca NU am nimic impotriva ta. Bafta.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00